Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01114 Радиология в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Интервенционды радиология
    Несиелер: 2

    Интервенционды радиология туралы түсінік. Даму тарихы. Ангиографияны өткізуге материалдар. Тамырларға негізгі түсулер. Артериялық және венозды жүйенің ангиографиясы. ӨАТЭ және жүрек-қантамыр аурулары кезіндегі интервенционды радиология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар рентгенологиясы
    Несиелер: 12

    Балалар емдеу мекемелерінде рентгенологиялық қызметті ұйымдастыру. Рентген сәулелерінің биологиялық әсері. Балалардағы ағзалар мен жүйелерді рентгенологиялық зерттеу әдістемелерінің ерекшеліктері. Тірек-қимыл, тыныс алу, жүрек-қантамыр, асқорыту және зәр шығару жүйелерінің ауруларының рентгеносемиотикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рентгенология
    Несиелер: 30

    Рентгенологиялық қызметтерді ұйымдастыру және директивті құжаттар: бұйрықтар, нұсқаулар, ережелер. Рентген сәулелерінің биологиялық әсері. Сәулелік диагностикалық зерттеулердің регламентациясы. Рентгенологиялық зерттеу әдістері: флюорография, рентгеноскопия, рентгенография, томография. Рентген сәулеленуін қолдана отырып кейбір зақымданулар мен ауруларды анықтау, ағзалар мен тіндерді зерттеу. Тыныс алу, жүрек-қантамыр, асқорыту, зәр шығару және тірек-қимыл жүйесінің ауруларындағы жалпы рентгеносемиотика және рентгенодиагностика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маммологиядағы радиология
    Несиелер: 10

    Сүт бездерінің ауруларының клинико-рентгенологиялық диагностикасы. Синдромдар: түйін тәрізді түзіліс, диффузды өзгерістер, емізіктен патологиялық бөлінділер, сүт бәзінің ісінуі. Скрининг. Жастық және қызметтік ерекшеліктер. Маммография. Сандық ақпараттық технологиялар. Сүт бездерін зерттеудің заманауи жүйесі.УДЗ.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ультрадыбыстық диагностика
    Несиелер: 20

    Ультрадыбыстық қызметті ұйымдастыру және директивті құжаттар: бұйрықтар, нұсқаулар, ережелер, УДЗ бөлімдерінің есеп беруі. УДЗ әдістемелері – бірөлшемді эхография, доплерография, дуплексті сонография. Ересектер мен балалардағы аурулардың жүйелік ультрадыбыстық диагностикасы. Сүт бездерінің УДЗ. Нәрестелердегі УДЗ ерекшеліктері Нейросонография.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейрорадиология
    Несиелер: 2

    Жүйке аурулары кезіндегі визуальді әдістердің маңызы. Тамырлық және тұқымқуалайтын аурулардың сәулелік диагностикасы. Шашыранды склероздың визуальді диагностикасы. Жедел бассүйек-ми жарақаттарының және олардың салдарларының визуальді диагностикасы. Бас миының ісіктерінің визуальді диагностикасы. Балалар мен жасөспірімдердегі неврологиялық аурулардың визуальді диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағзалар мен жүйелер ауруларының кешенді сәулелік диагностикасы
    Несиелер: 12

    Құрсақ қуысының тамырларын түстік доплерлік зерттеу. Өңештің әртүрлі патологияларының КТ және МРТ. Өңеш ісіктерінің КТ. Асқазанды зерттеу әдістері: рентгенография, рентгеноскопия. УДЗ және жергілікті метастаздарды анықтау үшін МСКТ. Крон патологиясы кезіндегі КТ және МРТ. Бауырдың УДЗ және МРТ (контраст - гадолини) .

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кардиорадиология
    Несиелер: 2

    Жүрек-қантамыр ауруларының сәулелік диагностикасы мен семиотикасы: жүрек ақаулары( туа біткен жіне жүре пайда болған), жүректің ишемиялық ауруы, стенокардия, перикардиттер, жүрек жеткіліксіздігі, инфаркттер, аорта аневризмалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік томография
    Несиелер: 20

    Емханалар мен стационардағы компьютерлік томографияны ұйымдастыру. КТ физико-техникалық негіздері – әдіс қағидаты, технологиясы, және сканирлеу хаттамасы, контрастілеу технологиясы, томограммалардың реконструкциясы, қайта құрылуы.Тірек-қимыл, жүрек-қантамыр, тыныс алу, асқорыту және зәршығару жүйелерінің және кіші жамбас ауруларының КТ диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Магнитті-резонансты томография
    Несиелер: 20

    Емханалар мен стационардағы магниттік-резонанстық томографияны ұйымдастыру. МРТ-ның физико – биологиялық негіздері – әдіс қағидаты, тағайындау түрлері, технологиялар, және сканирлеу хаттамасы, контрастілеу технологиясы, томограммалардың реконструкциясы, қайта құрылуы. Ересектер мен балалардағы барлық ағзалар мен жүйелердің ауруларының МРТ диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ядролық медицина
    Несиелер: 10

    Радионуклидті препараттарды қолдану. Радионуклидті зерттеулердің әдістері: сканирлеу, сцинтиграфия, бірфотонды және позитронды эмиссионды томография. Эндокринді, жүрек-қантамыр, сүйек-буын жүйесінің, бауыр мен бүйрек патологиясының радионуклидті диагностикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Онкорадиология
    Несиелер: 2

    Онкологиялық аурулардың сәулелік диагностикасы және семиотикасы, ісіктердің ерте диагностикасы, онкологиялық аурулардың скринингі, анықталған онкологиялық өзгерістердің диагностикасы мен ажыратпалы диагностикасы, позитронды эмиссионды томографияның(ПЭТ) қолданылуы кейінгі КТ немесе МРТ-мен, ісіктік процестің бүкіл ағзаға таралу деңгейін анықтау үшін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Пациентті тексеру: тексеру жоспарын тағайындауға, зерттеу жүргізуге және берілген мәліметтер негізінде медициналық қорытындыны интерпретациялауға қабілетті

  • Код ON2

    Коммуникация және коллаборация: пациент үшін жақсы нәтижелерге жету мақсатында визуализацияның медициналық әдістеріне мұқтаж пациентпен, оның айналасындағылармен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді әрекет етуге қабілетті

  • Код ON5

    Зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, визуализацияның медициналық әдістері бойынша кәсіби әдебиетті сыни бағалауға , өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті

  • Код ON4

    Қоғамдық денсаулық: өзінің мамандығы бойынша Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аймағы шегінде әрекет етуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін салаларалық құраммен жұмыс жасауға қабілетті

  • Код ON3

    Қауіпсіздік және сапа: медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғарғы деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіпті бағалауға және анағұрлым тиімді визуализацияның медициналық әдістерін қолдануға қабілетті

  • Код ON6

    Оқу және даму: өздігінен оқуға және кәсіби құрамның басқа мүшелерін оқытуға, үздіксіз кәсіби дамудың пікірталастарында, конференцияларында және басқа да түрлерінде белсенді қатысуға қабілетті

Top