Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10128 Жалпы медицина в Каспий университеті

  • Жалпы және органикалық химия
    Несиелер: 3

    Химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, химиялық байланыстарды, химиялық процестің заңдылықтарын, ерітінділер туралы ілімді, электролиттік ерітінділердегі алмасу реакцияларын, тотығу-тотықсыздану реакцияларын қарастыруы тиіс. Органикалық химияның негізгі түсініктерін, органикалық қосылыстарды синтездеудің заманауи әдістерін, органикалық заттардың құрамын, құрылымын және реактивтілігін анықтау әдістерін, органикалық заттардың құрылымы мен олардың қасиеттері арасындағы байланысты анықтауды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық мәдениет
    Несиелер: 3

    Академиялық адалдықтың мәнін түсіндіреді, сыбайлас жемқорлыққа мүлдем төзбеушілікті қалыптастырады. Өзін-өзі дамыту мен өмір бойы білім алу дағдыларының қажеттілігін қалыптастырады. Болон процесі туралы түсініктермен таныстырады; бағалау әдістері мен оқушылардың оқу қызметін бақылау формаларын түсіндіреді; студенттердің құқықтары, міндеттері және әлеуметтік қорғалуы; тесттер мен емтихандарды қайта тапсыру, оқудан шығару, академиялық демалыс, қалпына келтіру және ауыстыру ережелері: ережелер мен ережелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық биология және медициналық генетика
    Несиелер: 5

    Ол нуклеин қышқылдарының құрылысы мен қызметін, тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асыру принциптері мен механизмдерін, сонымен қатар жасушалардың құрылысы мен қызметтерінің молекулалық негізін, өсу, даму, бөліну, ісік процестерін зерттейді. трансформация және жасуша өлімі. Медициналық генетика тұқым қуалайтын аурулардың себептері мен дамуын, олардың диагностикасы мен алдын алуын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Латын тілі
    Несиелер: 3

    Медициналық терминологияны зерттейді, сөздерді есте сақтау - латын тіліндегі сабақтардың маңызды компоненттерінің бірі, латын афоризмдерін зерттеуге де назар аударылады. Медицина саласындағы терминологиялық сауатты маманның қалыптасуына ықпал етеді - аурулардың атауларын, анатомиялық және клиникалық терминдерді, дәрілік шикізат атауларын, химиялық қосылыстар мен ботаникалық терминдерді оқығанда; болашақ маманға - дәрігерге рецепттерді дұрыс ресімдеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Морфология және физиология негіздері модулі (Анатомия негіздері, Гистология негіздері, Физиология негіздері)
    Несиелер: 8

    Тұтастай алғанда ағзаның құрылымы мен қызметі, сонымен қатар оның жеке мүшелері мен жүйелері туралы білімді қалыптастырады. Анатомия негіздері дененің, оның мүшелері мен жүйелерінің құрылысы мен дамуын зерттейді. Гистология негіздері дене тіндерін, олардың құрылысын, дамуын, пайда болуын және филогенезін зерттейді. Физиология негіздері өмір процестері мен оларды реттеу механизмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биохимия-1
    Несиелер: 3

    Пән Ағзаның жүйелік морфологиясы мен физиологиясы-1 модулімен біріктірілген. Ол тіндердің негізгі химиялық компоненттерінің трансформациялану процестерін және олардың реттелу принциптерін, тіршілік процестерін және тірек -қимыл аппаратының, жүйке, эндокриндік, гемопоэтикалық және иммундық жүйелердің жеке мүшелері мен тіндеріндегі метаболизмнің ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоғамдық денсаулық сақтау-1 модулі (Жалпы гигиена және эпидемиология, Дәлелді медицина және биостатистика)
    Несиелер: 4

    Жалпы гигиена және эпидемиология адам ортасының гигиенасын, адам денсаулығы үшін физиологиялық маңызын, санитарлық нормалар мен қоршаған ортаны қорғауды зерттейді. Дәлелді медицина және биостатистика ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау негіздерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы иммунология
    Несиелер: 3

    Пән иммунитеттің көмегімен ағзаның қорғаныс механизмдері мен әдістерін, ағзаның құрылымдық және функционалдық тұтастығын зерттейді. Молекулалық және жасушалық деңгейдегі иммунитет, оның генетикасы мен физиологиясы. Иммундық процестерді басқару механизмдері. Қорғаныс механизмдерінің бұзылуы, түрлері, айырмашылығы, аутоиммунды бұзылулар, иммун тапшылығы күйлері. Иммундық жауаптың бұзылуын емдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағзаның жүйелік морфологиясы мен физиологиясы-1 (Тірек-қимыл жүйесі, Жүйке жүйесі, Эндокриндік жүйе, Қан түзу және иммундық жүйелер)
    Несиелер: 8

    Модуль қалыпты жағдайда адам ағзасының әр түрлі органдар жүйесінің морфофизиологиялық ерекшеліктерін (анатомия, гистология, физиология) зерттейді. Бұл модуль мыналарды қамтиды: Тірек-қимыл жүйесі (сүйектер, буындар мен бұлшықеттер). Жүйке жүйесі мен сезім. Эндокриндік жүйе. Гемопоэтикалық және иммундық жүйелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микробиология
    Несиелер: 5

    Микробиология микроорганизмдердің морфологиясын, генетикасы мен физиологиясын, берілу жолдары мен қорғаныс механизмдерін зерттейді. Ол сонымен қатар жұқпалы аурулардың әр түрлі қоздырғыштарын зертханалық диагностикалаудың ерекшеліктерін, дезинфекцияның микробиологиялық негізін, асептиканы, антисептиканы, химиотерапевтикалық заттарды қолдануды, сонымен қатар микроорганизмдердің экологиясын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Кәсіби қызметінің моральдық -этикалық аспектілері. Дәрігердің жеке басы - дәрігердің кәсіби маңызды қасиеттері мен кәсіби мінез -құлқы. Дәрігер дайындаудағы биологиялық және клиникалық пәндердің байланысы. Теориялық (іргелі) медицина және оның медицинаның практикалық салаларының дамуындағы рөлі. Медицина ғылымы және денсаулық сақтау. Денсаулық сақтау технологиялары. Салауатты өмір салты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биохимия-2
    Несиелер: 3

    Пән Ағзаның жүйелік морфологиясы мен физиологиясы-2 модулімен біріктірілген. Тіндердің негізгі химиялық компоненттерінің трансформациялану процестерін және олардың реттелу принциптерін, ағзалар мен ұлпалардағы өмірлік процестер мен метаболизм ерекшеліктерін зерттейді (Жүрек қан тамырлары жүйесі, Асқорыту жүйесі, Тыныс алу жүйесі, Урогенитальды жүйе)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бизнес, экология және құқық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: экономика және құқық саласында құзыреттерді қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін меңгеру, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық саласында дағдыларды және инновацияларды түсіну және пайдалану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қоғамдық денсаулық сақтау-2 модулі (Қоғамдық денсаулық сақтау, Медициналық құқық)
    Несиелер: 4

    Табиғи және антропогендік факторлардың адам ағзасына әсер ету заңдылықтары, халықтың денсаулығын сақтау мен нығайту, аурулардың алдын алу үшін оңтайлы жағдайларды қамтамасыз ету. МСАК деңгейінде алғашқы көмектің принциптері. Медициналық құқық дәрігердің практикасын реттейтін заңнамалық және нормативтік құжаттарды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жалпы патология модулі (Патологиялық анатомияның негіздері, Патологиялық физиология негіздері)
    Несиелер: 6

    Аурулардың негізгі патологиялық процестері (дистрофиялар, некроз, атрофия, қабыну, қан айналымының бұзылуы, қызба, гипоксия, компенсаторлық-бейімделу реакциялары, шок, стресс, ісіктер және т.б.). Патологиялық анатомия негіздері пәні жалпы патологиялық процестердің морфологиялық негіздері туралы түсінік береді. Патологиялық физиология негіздері пәні олардың даму механизмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағзаның жүйелік морфологиясы мен физиологиясы-2 (Жүрек-қан тамырлар жүйесі, Ас қорыту жүйесі, Тыныс алу жүйесі, Несеп-жыныс жүйесі)
    Несиелер: 8

    Модуль адам ағзасының әр түрлі органдар жүйесінің морфофизиологиялық ерекшеліктерін (анатомия, гистология, физиология) зерттейді. Бұл модуль мыналарды қамтиды: Жүрек -тамыр жүйесі (жүрек, қан және лимфа тамырлары); Асқорыту жүйесі (ас қорыту жолдары мен асқорыту бездері); Тыныс алу жүйесі (мұрын қуысы, жұтқыншақ, көмей, трахея, бронх, өкпе); Несеп -жыныс жүйесі (зәр шығару мүшелері, ерлер мен әйелдердің жыныс мүшелері)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүшелер мен жүйелер патологиясы-1 модулі (Тірек-қимыл жүйесі, Жүйке жүйесі, Эндокриндік жүйе, Қан түзу және иммундық жүйелер)
    Несиелер: 11

    Модуль бірнеше бөлімнен тұрады, олар патоанатомиялық және патофизиологиялық тәсілдерді біріктіру арқылы дәйекті түрде зерттеледі. Бұл модуль мыналарды ұсынады: Тірек-қимыл жүйесі мен терінің патологиясы. Жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің патологиясы. Эндокриндік жүйенің патологиясы. Гематопоэтикалық және иммундық жүйенің патологиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Паразитология
    Несиелер: 3

    Паразиттердің құрылымы мен өмірлік циклдерінің ерекшеліктері, паразит-хост жүйесіндегі қатынастар, сонымен қатар инвазиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістері. Организмдегі локализация, олардың түраралық өзара әрекеттесу формалары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аллергология
    Несиелер: 3

    Аллергиялық ауруларды дамудың иммунопатогенетикалық аспектілері, диагностикалау, терапия және алдын алу принциптері, төтенше жағдайларды түзету мен алдын алу, аллергенге тән терапияның қазіргі аспектілері, аллерголог-иммунолог кабинеттерін ұйымдастыру. Курстың ерекшеліктері, иммунокоррекциясы, иммунды патологияның иммунопрофилактикасы мен балалардағы аллергиялық аурулар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Вирусология
    Несиелер: 3

    Вирустардың құрылымдық ерекшеліктері мен өмірлік белсенділігін зерттеу; вирустардың тірі организмдермен өзара әрекеттесу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру - вирустық ауруларды диагностикалаудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру; вирустық аурулардың емі мен алдын алу негіздерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коммуникативтік дағдылар
    Несиелер: 3

    Қарым-қатынас дағдылары - дәрігер - медициналық қызметкер - пациент жүйесінде өзара әрекеттесу процесінің психологиялық негіздерін зерттейтін клиникалық пән. Ол емханада емделу жағдайында оңтайлы психологиялық қарым-қатынас үшін алғышарттар жасай отырып, клиникада коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруды, медициналық мамандардың тиімді кәсіби қарым-қатынас принциптерін қалыптастыруды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы-1
    Несиелер: 4

    Модуль Мүшелер және жүйелер патологиясы-1 және Фармакология-1 модульдерімен көлденең интеграция шеңберінде тірек-қимыл аппаратының, жүйке, эндокриндік, гемопоэтикалық және иммундық жүйелердің ауруларына бағытталған және семиотиканы, негізгі клиникалық симптомдарды, осы жүйелердің ауруларын инструменталды және зертханалық диагностикалау әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 3

    Пән ғылымды құрудың келесі негізгі принциптерін зерттейді: ғылымның негізгі категориялары; зерттеу әдістемесінің негіздері; зерттеу құралдарының негізгі сипаттамалары; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру принциптері; ғылыми әдістемелік техниканың мазмұны мен мақсаты; ғылыми әдебиеттермен тиімді жұмыс жасау туралы түсініктер. Студенттерге ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фармакология-1
    Несиелер: 3

    Дәрілік заттардың фармакологиялық қасиеттері, адам ағзасына әсер ету механизмі мен ерекшеліктері, олардың әсер етуінің негізгі принциптері. Модуль мүшелер мен жүйелер патологиясы-1 және ішкі аурулардың пропедевтикасы-1 модульдерімен біріктірілген, сондықтан оған тірек-қимыл аппараты, тері, орталық жүйке, эндокриндік, гемопоэтикалық және иммундық жүйелер ауруларында қолданылатын дәрілік заттардың фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының ерекшеліктерін зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиотерапия
    Несиелер: 3

    Физиотерапияның физикалық негіздері, әр түрлі патологияларды емдеуде, сонымен қатар науқасты оңалту процесінде әр түрлі физиотерапиялық процедураларды қолдану саласындағы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мүшелер мен жүйелер патологиясы-2 модулі (Жүрек-қан тамырлар жүйесі, Ас қорыту жүйесі, Тыныс алу жүйесі, Несеп-жыныс жүйесі)
    Несиелер: 11

    Модуль патологиялық анатомия мен патологиялық физиология тұрғысынан дәйекті түрде зерттелетін бірнеше бөлімнен тұрады. Бұл модуль мыналарды ұсынады: Жүрек-тамыр жүйесінің патологиясы. Асқорыту жүйесінің патологиясы. Тыныс алу жүйесінің патологиясы. Несеп-жыныс жүйесінің патологиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Фармакология-2
    Несиелер: 3

    Дәрілік заттардың фармакологиялық қасиеттері, адам ағзасына әсер ету механизмі мен ерекшеліктері, олардың әсер етуінің негізгі принциптері. Фармакология-2 модулі органдар мен жүйелердің патологиясы-2 және ішкі аурулардың пропедевтикасы-2 модульдерімен көлденеңінен біріктірілген, сондықтан оған жүрек-қан тамырлары, ас қорыту, тыныс алу және несеп -жыныс жүйесіауруларын емдеуге қолданылатын дәрілердің фармакокинетикасы мен фармакодинамикасының ерекшеліктерін зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы-2
    Несиелер: 3

    Ішкі аурулар пропедевтикасы-2 Мүшелер және жүйелер патологиясы-2 және Фармакология-2 модульдерімен көлденең интеграция шеңберінде жүрек-қан тамырлары, асқорыту, тыныс алу және несеп-жыныс жүйесі ауруларына бағытталған және семиотиканы, негізгі клиникалық симптомдарды, осы жүйелердің ауруларын инструменталды және зертханалық диагностикалау әдістерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балалар ауруларының пропедевтикасы
    Несиелер: 5

    Балалық шақта жиі кездесетін аурулардың аурулары мен емі, диагностикасы, дифференциалды диагностикасы, этиологиясы, патогенезі. Балалар аурулары клиникасы, балалар мен мүшелер мен жүйелердің негізгі зақымдануы. Балалар ауруларын алдын алу, бала ағзасының анатомиялық-физиологиялық сипаттамасы, симптом диагностикасы, синдром диагностикасы, бала күтімінің әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулелік диагностика
    Несиелер: 3

    Сәулелік диагностиканың келесі жалпы мәселелерін зерттейді: дәстүрлі рентгендік диагностика, рентгендік компьютерлік томография, магнитті-резонансты томография, ультрадыбыстық диагностика, радионуклидті диагностика, сәулелік диагностика әдістерінің физикалық және техникалық негіздерін, жеке медициналық бейнелеу технологияларының мүмкіндіктерін жарықтандырады. Әртүрлі органдар мен жүйелерді, сонымен қатар олардың шектеулері мен кемшіліктерін зерттеу. Радиациялық семиотиканың негіздері, клиникалық және радиологиялық талдау мен скиалогиялық суретті түсіндіру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы хирургия
    Несиелер: 3

    Асептика, антисептика, қан құю, десмургия, қан кету, тоқтау әдістері кіретін хирургия негіздерін үйренеді. Жарақаттарды емдеу және диагностикалау. Аязды, некрозды, күйікті, іріңді хирургиялық ауруларды емдеу, хирургиялық араласу принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Практикалық денсаулық сақтау саласындағы IT
    Несиелер: 3

    Ол есептеу құрылғыларының техникалық, инновациялық және тұтынушылық сипаттамаларын, «бұлттың», мобильді және әлеуметтік технологиялардың артықшылықтарын, цифрлық жаһандану дәуірінде үлкен көлемді деректерді талдау технологияларын, жаңа «цифрлық жүйенің» қалыптасуын, «практикалық денсаулық сақтау саласындағы ойлауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Клиникалық фармакология
    Несиелер: 3

    Фармакокинетика, фармакодинамика, фармакогенетика, фармакоэкономика, фармакоэпидемиология, дәрілік заттардың өзара әрекеттесуі туралы негізгі деректерді қолдана отырып, дәрілік заттардың тиімділігі, қауіпсіздігі, клиникалық нұсқауларға негізделген дозалау режимі, диагностика мен емдеу стандарттары, формуляр туралы, қазіргі заманғы жеке бақыланатын фармакотерапияны жүзеге асыру үшін қазіргі кездегі өмірлік маңызы бар дәрілік заттардың тізімі бойынша білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби аурулар
    Несиелер: 3

    Пән жұмыс ортасының қолайсыз факторларының әсерінен болатын ауруларды, сондай-ақ олардың басқа клиникалық пәндермен және еңбек гигиенасымен байланысын зерттейді. Дәлелді медицина тұрғысынан дәрілік және дәрілік емес емдеудің заманауи әдістері, оңалту шараларын ұйымдастыру және жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Акушерлік және гинекология модулі (Акушерлік, Гинекология, Онкогинекология)
    Несиелер: 9

    Модуль негізгі пәндер модульдерімен вертикальды интеграцияның келесі қадамы болып табылады және байланысты бөлімдердің көлденең интеграциясын білдіреді: Акушерлік (жүктілік, босану және босанғаннан кейінгі кезеңдегі әйелдердің денсаулығы туралы), гинекология (әйелдердің репродуктивті жүйесінің аурулары) және онкогинекология (әйелдердің репродуктивті жүйесінің ісіктері)

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Апаттар медицинасы
    Несиелер: 3

    Пән зақымдануды диагностикалау саласындағы білімді қалыптастыруды және практикалық дағдыларға үйретуді, зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсетудің құралдары мен әдістерін қамтиды; бейбітшілік пен соғыс кезінде төтенше жағдайларда халықты медициналық қорғауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ішкі аурулар модулі (Ішкі мүшелердің клиникалық анатомиясы, Кардиология, Гастроэнтерология, Эндокринология, Пульмонология)
    Несиелер: 15

    Модуль негізгі пәндердің модульдерімен вертикальды интеграцияның келесі қадамы болып табылады және келесі бөлімдерді біріктіреді: Ішкі мүшелердің клиникалық анатомиясы (ішкі ағзалардың морфофизиологиясы туралы білімді тереңдету), Кардиология (жүрек және қанайналым жүйесі аурулары), Гастроэнтерология (ас қорыту жүйесінің аурулары), Эндокринология (эндокриндік жүйенің бұзылуына байланысты аурулар) және Пульмонология (тыныс алу жүйесінің аурулары).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Хирургиялық аурулар модулі (Топографиялық анатомия және операциялық хирургия, Бет-жақсүйек хирургиясы, Хирургиялық аурулар, Оториноларингология, Офтальмология, Урология, Травматология және ортопедия)
    Несиелер: 15

    Хирургиялық профильдегі ауруларды диагностикалау және емдеу. Келесі бөлімдерден тұрады: Топографиялық анатомия және операциялық хирургия. Бет-жақсүйек хирургиясы. Хирургиялық аурулар - хирургиялық түзету әдістерін қолдануды қажет ететін ауруларды емдеу. Оториноларингология - құлақ, тамақ және мұрын аурулары. Офтальмология - көз аурулары. Урология - несеп -жыныс жүйесінің аурулары. Травматология және ортопедия - тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Балалар аурулары модулі (Балалардың анатомиясы мен физиологиясы, Балалар аурулары, Балалар инфекциялары, Неонатология, Балалар эндокринологиясы, Балалар неврологиясы, Балалар хирургиясы, Балалар онкологиясы)
    Несиелер: 16

    Модуль байланысты бөлімдердің бірігуі болып табылады: Бала организмінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Балалар аурулары балалық шақ патологиясын зерттейді. Балалар инфекциясы - бала кезіндегі инфекциялық аурулар. Неонатология - неонатальды кезеңдегі аурулар. Балалар эндокринологиясы. Балалар неврологиясы. Балалар хирургиясы - балалардағы негізгі хирургиялық ауруларды емдеу. Балалар онкологиясы - балалардағы онкологиялық аурулар

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дерматовенерология
    Несиелер: 3

    Тері аурулары мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың клиникалық көрінісін зерттейді. Нәтижесінде студенттер кәсіби тексеру дағдыларын, клиникалық ойлаудың негіздерін, сонымен қатар медициналық этиканы, дерматовенерологиялық науқастарды терапия мен оңалту принциптерін дамытады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жұқпалы аурулар
    Несиелер: 3

    Ағзаның патогенді немесе оппортунистік қоздырғыштармен (инфекциялық) өзара әрекеттесуінен болатын патологияны зерттейді. Этиология, патологиялық механизмдер, диагностика мен емдеу әдістері, сонымен қатар жұқпалы аурулардың алдын алудың спецификалық және спецификалық емес әдістері туралы білім береді. Бұл пәннің аясында аса қауіпті инфекциялардың диагностикасы, алдын алу, емдеу және карантиндік ережелерді басқару зерттеледі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Психиатрия және наркология
    Несиелер: 4

    Осы салада қабылданған әдістерді қолдана отырып, пациенттерді тексеру мүмкіндігімен студенттерге психиатрия мен наркологияның теориялық және практикалық негіздерін үйрету. Нозологиялық диагноз қою және медициналық-санитарлық алғашқы көмек кезіндегі психикалық және мінез-құлық бұзылыстары бар науқастарды басқарудың одан әрі тактикасын анықтау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жалпы онкология радиациялық терапия негіздерімен
    Несиелер: 3

    Онкологиялық ауруларды ерте диагностикалау мәселелері, неоплазмаларды емдеу мен алдын алу принциптері, семиотика, клиникалық көрініс, этиология, патогенез, ісікке дейінгі аурулар, қатерсіз және қатерлі ісіктер, скринингтік және диагностикалық бағдарламалар, қатерлі ісікке қарсы емдеу кезінде және аяқталғаннан кейін пациенттерді оңалту мәселелері.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Неврология және нейрохирургия
    Несиелер: 6

    Пән жүйке жүйесінің ауруларының этиологиясын, патогенезін, клиникалық көрінісін, диагностикасын, дифференциалды диагностикасын, емін және алдын алуын зерттеуге негізделген; студенттерге жүйке жүйесінің зақымдану белгілері мен синдромдарын анықтау және неврологиялық тексеру дағдыларын үйрету; сонымен қатар жүйке жүйесінің аурулары мен жарақаттарын хирургиялық емдеу мәселелері

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Сот медицинасы
    Несиелер: 3

    Сот медициналық сараптамасының құрылымымен таныстырады; сот медицинасының әдістері мен мазмұнын зерттейді; денсаулыққа зияң келтіретін немесе өлімге әкелетін түрлі жарақаттар тудыратын факторларымен, қарудың нақты түрлерін белгілеу әдістерімен, биологиялық, химиялық, гистологиялық және физикалық-техникалық зертханалардың жұмысымен таныстырады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Фтизиатрия
    Несиелер: 3

    Фтизиатрия - туберкулез микобактериясының арнайы қоздырғышы тудыратын себептерді, таралу және даму механизмдерін, сондай-ақ адам ағзасындағы патологиялық процестерді және оның алдын алу, диагностикалау, емдеу әдістерін, науқастарды оңалтуды зерттейтін клиникалық медицина бөлімі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жедел және шұғыл медициналық көмек
    Несиелер: 5

    Терминалды жағдайлар мен клиникалық өлімнің патофизиологиясын, реанимациялық шаралардың негіздерін, жүрек-өкпе реанимациясының құқықтық және этикалық-деонтологиялық аспектілерін зерттейді. Жүрек-өкпе реанимациясының кешенін жүргізу дағдыларын меңгеру. Білікті медициналық көмекті қажет ететін ересектер мен жасөспірімдердегі ауыр жағдайларда шұғыл көмек көрсетудің диагностикасы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Анестезиология и реаниматология
    Несиелер: 3

    Терминалды күйлер мен клиникалық өлімнің патофизиологиясын, реанимациялық шаралардың негіздерін, жүрек-өкпе реанимациясының құқықтық және этикалық-деонтологиялық аспектілерін зерттеу. Жүрек-өкпе реанимациясының кешенін жүргізу дағдыларын меңгеру. Емдеу алгоритмін, азаматтық жауапкершілікті, кәсіби және этикалық-деонтологиялық стандарттарды, қажетті жағдайда емдік-диагностикалық шаралардың қажетті көлемі мен кешенін өз бетінше анықтау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Жалпы дәрігерлік тәжірибе негіздері модулі (ЖДТ негіздері, ЖДТ-дегі акушерлік және гинекология, ЖДТ-дегі хирургия, ЖДТ-дегі педиатрия)
    Несиелер: 12

    Модуль алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсетуге бағытталған. ЖДТ негіздері - дәрігерлік амбулаторияда емдік ауруларға емдік көмек көрсету. ЖДТ-дегі акушерлік және гинекология. ЖДТ-дегі хирургия - амбулаторлық жағдайда хирургиялық аурулар мен жарақаттарға күтім жасау. ЖДТ-дегі педиатрия - балаларға амбулаториялық жағдайда және үйде көмек

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON5

    Топта, ұйымда денсаулық сақтауды нығайтуды дәріптеу, ресурстарды тиімді пайдалануға қатысу, мансапты, қаржыны және адам денсаулығы ресурстарын күнделікті өмірде басқаруды жоспарлау

  • Код ON4

    Денсаулық сақтау саласындағы дәрігерлермен және басқа да мамандармен науқасқа үздіксіз көмек көрсету негізінде қарым қатынас орнату, сондай-ақ келіспеушіліктерді алдын алып шешу үшін

  • Код ON3

    Науқаспен тұрақты емдік қарым-қатынас орнату, науқасқа денсаулығы жайлы ақпаратты жалпылап ұсыну, медициналық бақылау қорытындысын жазбаша және электронды түрде құжаттау

  • Код ON8

    Науқасқа жақтаушылық білдіру, ең жақсы тәжірибиені қолдану,науқасқа оңтайлы күтім жасау барысында жоғарғы этикалық стандарттарды ұстану, мамандықтың ең жоғарғы стандарттарын үнемі ұстану

  • Код ON7

    Өз деңгейін үздіксіз арттыру және студенттерді өзінің тұрақты оқуы және басқа да денсаулық сақтау мамандарын оқытуға үйрету негізінде өз құзыреттерінің тізбесін кеңейту

  • Код ON10

    Түйінді құзіреттерді нығайту, мамандық бойынша практикалық дағдылар мен тәжірибиеге ие болу

  • Код ON1

    Ақпаратты басқару, сыни ойлау, командамен бірге шешім қабылдау.

  • Код ON2

    Медициналық қызметпен айналысу, процедуралар жоспарлау және өткізу, уақытылы дәрігерлік кеңес көрсету, тұрақты байқау жоспар құру

  • Код ON6

    Науқастың денсаулығының жеке қажеттіліктерін ескеру, науқастың мүддесін клиникалық ортада және одан сыртта да қорғау, қоғамдық жауапкершілік негізінде қызмет көрсету орталықтарынының қажеттіліктерін ескеру

  • Код ON9

    Заманауи статистикалық бағдарламалар негізінде статистикалық өңдеуді үйрену, ғылыми мақалалар жазуды игеру

Top