Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Математика-Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементар математика
    Несиелер: 6

    Пән жиындар теориясының элементтерін, нақты және күрделі сандарды, бір және бірнеше айнымалылардың көпмүшелерін, алгебралық өрнектерді, алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді оқытуға бағытталған. Тригонометриялық, көрсеткіштік және логарифмдік формулалар, теңдеулер мен теңсіздіктер қарастырылады. Планиметриялық және стереометриялық тақырыптарға назар аударылады. Мектептегі математика курсының есептерін шешудің әртүрлі әдістері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және функционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі заманғы информатиканың бір бөлімін оқытумен байланысты және дербес компьютер архитектурасының негізгі түсініктері туралы түсініктерді қалыптастыруға арналған. Информатика мұғалімі үшін компьютердің аппараттық бөлігінің негіздерін, оның негізгі техникалық сипаттамаларын және функционалдық мүмкіндіктерін білу қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютердің программалық жабдығы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің бағдарламалық құралдарды пайдалану құзыреттілігін дамытуға және практикалық есептерді шешу үшін қолданбалы және жүйелік компьютерлік бағдарламалар пакеттерін пайдалану дағдыларын алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 7

    Бұл курста тізбектер теориясының негізгі ұғымдары, шектер, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, қатарлар теориясы, дұрыс емес интегралдар, параметрлерге тәуелді интегралдар, векторлық талдау негіздері, өріс теориясының элементтері қарастырылады. Математикалық талдаудың жалпы теориясының аспектілерін, негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында бағдарламалау тілдері туралы жалпы түсінік, алгоритмдеу негіздері, алгоритмнің базалық құрылымдары қарастырылады. Сонымен қатар студенттер Python тілінің синтаксисін, мәліметтер типтерін меңгере отырып, сызықтық, тармақталу, циклдық операторлармен, тізімдермен функциялармен жұмыс жасауды меңгереді. Күрделілігі әртүрлі деңгейдегі есептерді шешуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Деректер қорын басқару жүйелері және Big-Data
    Несиелер: 5

    Деректер қорын басқару жүйелері және Big-Data курсы құрылымдалған деректерді өңдеу жүйесінің құрылу тарихымен, ақпаратты өңдеуге амалдармен, деректер модельдерінің және деректерді басқару жүйелерінің дамуымен таныстырады. Курстың негізін SQL-ДҚБЖ мәліметтерді өңдеу үшін SQL құралдарын типтік жағдайларда оқу және қолдану құрайды. Курс аясында практикалық тапсырмаларды орындау MySQL ДҚБЖ қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • С++-та программалау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу кезінде OOP негіздері, OOP-ті C++Builder-де жүзеге асырудың негізгі түсініктері, визуалды компоненттер кітапханасын пайдалану мүмкіндігі, мәзірмен жұмыс, мультимедияны пайдалану, құралдар тақталарымен жұмыс, графикамен жұмыс оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Объектіге бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу кезінде ООП негіздері, C++ Builder тілінде ООП енгізудің негізгі түсініктері, визуалды компоненттер кітапханасын пайдалану, мәзірмен жұмыс істеу, мультимедианы пайдалану, құралдар тақтасымен жұмыс істеу, графикамен жұмыс істеу дағдылары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Алгебра мен сандар теориясына кіріспе элементтері қарастырылады. Жиын теориясының элементтерінің бөлімдері, комплекс сандар, векторлық кеңістіктер және анықтауыштар зерттеледі. Матрицалардың түрлері және оларға жасалатын негізгі амалдар, сызықтық біртекті емес теңдеулер жүйесінің негізгі түсініктері қарастырылады. Аксиоматикалық әдіс негізінде алгебралық құрылымдарды зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны аясында математиканы оқыту әдістемесі пәні, мақсаты, оқыту принциптері, математиканы оқыту мазмұны қарастырылады. Математиканы оқыту әдістері, математиканы оқытудың инновациялық әдістері, математиканы оқытудың құралдары мен формалары оқытылады. Математикалық ұғымдарды нақты –индуктивті әдіспен енгізуге, есептер арқылы математиканы оқыту әдістемесіне көңіл бөлінеді. Сабақтың құрылымы, сабаққа қойылатын негізгі талаптар, өзіндік жұмыстардың классификациясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пән аналитикалық геометрия ұғымдары мен әдістерін және векторлық алгебраның элементтерін оқуға бағытталған. Пәннің негізгі мазмұны 2-ші ретті түзулер мен беттерді оқу, олардың теңдеулерін, жазықтықтың сызықтық және аффиндік түрлендірулерін оқу болып табылады. Мектеп геометриясының есептерін шешуде аналитикалық геометрия әдістерін қолдануға көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Механиканың, молекулалық физика және термодинамиканың, электр және магнетизмнің негізгі бөлімдері қарастырады. Табиғат құбылысының физикалық заңдары негізінде физика бойынша есептерді шешу тәсілдері талқыланады. Сандық және эксперименталды зерттеулерді орындау тәсілдері, нәтижелерді өңдеу және талдау жүргізу қабілеті сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектептегі робототехника
    Несиелер: 5

    Курс мынадай дағдыларды меңгеруге арналған: роботты кеңістіктік құрастыру, модельдеу, бағдарламалау және автоматты басқару; роботтарды жобалау процесінде туындайтын күрделі мәселелерді инженерлік шешу және шешу үшін жүйелік ойлау, талдау; қызықты жобаларды іске асыру үшін балалармен өзара іс-қимылдың жеткілікті конструктивті форматын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Роботтар және олардың конструкциялары
    Несиелер: 5

    Курс роботтарды модельдеуге және басқару алгоритмдерін жасауға арналған. Бұл курстың мақсаты басқарудың практикалық есептерін шешу үшін физика және математика саласындағы теориялық білімді қолдану болып табылады. Курс кең таралған робототехникалық жиынтықты және ашық бағдарламалық құралдарды қолдануға негізделген. Математиканы қолдану күрделі мәселелерді шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Замануи физика
    Несиелер: 5

    Әлемнің заманауи физикалық бейнесі мен оны зерттеудің бірыңғай әдістері туралы біртұтас көзқарастың ролі қарастырады. Физикалық құбылыстарды түсіндірудегі практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық білімдерді пайдалану, кәсіби іс-әрекетте алынған білімдерді қолдана алу толқынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Математика бойынша білім беру процесіндегі бағалаудың орны мен рөлін; критериалды бағалау технологиясының моделін, оның принциптерін, кезеңдері мен бағалау құралдарын; математикадан білім беру нәтижелерін бағалаудың жасерекшелікке сай өлшемдері; педагогикалық міндеттердің портфолиясы, портфолионың функциялары мен құрамын қарастырады; Блум таксономиясына негізделген критериалды бағалауды қолдану оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны аясында мұғалімді кәсіби даярлау үшін оқытудың негізгі әдістемелерін; информатиканы оқыту әдістемесінің басқа ғылымдармен өзара байланысын; информатика бойынша оқу үдерісін ұйымдастыру, жоспарлау және қамтамасыз ету бойынша негізгі нормативтік құжаттаманы қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Web-программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер: web-сайтты статикалық ақпараттық жүйе ретінде жобалау әдістерін; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістерін; web-беттерді құру үшін қолданылатын клиент тарапының бағдарламалық құралдарын; web-беттерді, деректер базасын, виртуалды серверді құру үшін қолданылатын сервер тарапының бағдарламалық құралдарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математиканы оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математикалық білім берудегі (мектеп және ЖОО) инновациялық үдерістердің негізгі бағыттарымен танысу, олардың мәнін, тарихын және қазіргі жағдайын түсіну, математикалық білім берудегі инновациялық үдерістердің мәдени әлеуетін ұғыну, математиканы оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және іске асыру біліктерін, әртүрлі үлгідегі білім беру мекемелерінде оларды пайдалану үдерісінің нәтижелерін талдау біліктерін меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазу (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді эссе, реферат, аннотация, баяндама және т.б. сияқты академиялық мәтіндерді құрудың негізгі принциптерінің қажетті ұғымдарымен, терминдерімен және заманауи тұжырымдамаларымен таныстырады. Библиографиялық сипаттаманы дұрыс құрастыру дағдыларын қалыптастырады. Халықаралық академиялық қоғамдастықтың ғылыми мақала, дипломдық жұмыс сияқты әртүрлі жанрдағы ғылыми зерттеулердің дизайны мен құрылымына қойылатын талаптары қарастырылады. Пән студенттердің ғылыми ойлауын дамытуға және зерттеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Геометриялық есептерді шешуге арналған практикум
    Несиелер: 5

    Пән геометриялық фигуралардың жазықтықтағы және кеңістіктегі қасиеттерін, планиметрия мен стереометрия аксиомалары туралы түсініктерді, кеңістік фигураларды оқуға бағытталған. Мектептегі математика курсында геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістері және олардың болашақ кәсіби іс-әрекетінде қолданылуы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мобильді қосымшаларды құру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер мыналарды меңгереді: қолданбалы дизайнды әзірлеу және әзірлеу, Android үшін мобильді қосымшаны әзірлеу. Студенттер мобильді қосымшаларды әзірлеудің негізгі қадамдарын үйренеді, сондай-ақ MIT app inventor қолданбасының өнертапқышы көрнекі әзірлеу ортасы арқылы мобильді қосымшаларды жасау және сынауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Математиканы оқытудағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша Математиканы оқыту мен оқытудағы инновациялық тәсілдерді құрайтын негізгі ұғымдар мен іс-әрекет әдістерінің мазмұны қарастырылады. Мектеп жасындағы балалардың ерекшеліктерін ескере отырып, мазмұнның нақты мәселелерін зерделеу кезінде оқушылардың қызметін басқаруға мүмкіндік беретін оқытудың әдістемелік тәсілдері мен технологиялары түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Геометриялық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән орта мектепте геометрияны оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Планиметрияның негізгі ұғымдары мен аксиомаларын, дөңес фигуралар, төртбұрыштар, көпбұрыштар және көпбұрыштар туралы түсініктерін қарастырады. Үш өлшемді денелердің аудандары мен көлемдерін есептеу әдісі зерттеледі: призма, пирамида, цилиндр, конус, шар және т.б. Геометриялық есептерді шешудің әртүрлі әдістемелік тәсілдері мен әдістері талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пән дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын оқуға бағытталған. Дифференциалдық теңдеулердің түрлері мен түрлері, шешу әдістері және олардың қолданылуы зерттеледі. Бірінші және екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері, сонымен қатар дифференциалдық теңдеулер жүйелері талқыланады. Әртүрлі салаларда дифференциалдық теңдеулерді қолданудың практикалық мысалдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде күрделі есептер мен тиісті бағдарламаларды шешу алгоритмдерін жасау дағдысы мен машықтарын қалыптастыруға бағытталған. Оқушылар информатиканы оқытудың жаңа, дәстүрлі емес әдістері туралы; бағдарламаны тестілеу туралы, атап айтқанда АСМ – технологиясын қолдану арқылы автоматтандырылған тестілеу туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепте компьютерлік графиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста басып шығаруға дейінгі дайындықпен байланысты барлық өндірістік процедуралар қарастырылады: Photoshop-жүйесін қалыптастыру, Photoshop-та сауатты жұмыс істеу негіздері, түстер параметрлері, тондарды түзету және түстер түзету, сандық фотозертхана, резкілікті баптау, плашкалы түстер мен дуплекстер, штрихтік графика, сканерлеу, суреттерді енгізу, суреттерді редакциялау техникасы, шығару әдістері, мультимедиа және веб.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Математикадан олимпиадалық есептерді шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән математикадан олимпиада есептерін шешудің әртүрлі әдістерін, тәсілдерін және әдістерін жобалау аспектілерін қамтиды. Математикадан олимпиада есептерін шешудің әртүрлі технологиялары мен әдістерін қолдану бойынша жаттығулар жүйесі ұсынылған. Математика пәні бойынша халықаралық және республикалық олимпиадаларды ұйымдастыру мәселелері қарастырылған..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алгебралық есептерді шешудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән алгебралық есептерді шешуге байланысты әдістемелік мәселелерді зерттеуге бағытталған. Бұл пән бастауыш математика, педагогика, логика, психология, математика тарихы сияқты ғылымдармен байланысты. Пәнаралық интеграция және пәнаралық байланыстар бойынша материалдар қарастырылып, оларды мектепте математиканы оқыту процесінде қолдану әдістемесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алгебралық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пән мектеп математика курсындағы алгебралық есептерді шешу әдістерін және оларды болашақ кәсіби қызметте қолдануды үйренуге бағытталған. Математикалық есептердің шешімдері стандартты және стандартты емес тәсілдермен зерттеледі. Оқушылар күрделілігі жоғары математиканың мектеп курсының әртүрлі алгебралық есептерін шығару дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылыми зерттеу әдіснамасын қарастырады. Ғылыми-зерттеу қызметінің әдістері. Зерттеу процесінің кезеңдері. Зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы және олардың жіктелуі Жалпы ғылыми зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Теориялық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Пән комбинаторика, ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика элементтерін оқуға бағытталған. Курстың негізгі мазмұны кездейсоқ оқиғалар мен кездейсоқ шамаларды зерттеуге арналған. Математикалық статистиканың элементтеріне маңызды орын беріледі. Ықтималдық және статистикалық есептерді шешуде теориялық білімді қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтықтан білім беру әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 6

    Пән тұжырымның математикалық логикасының негізгі ұғымдарын, формулаларды, олардың ақиқат мәндерін, бірдей ақиқат, жалған және қанағаттандырылатын формулаларды, эквивалентті формулаларды, формулаларды эквивалентті түрлендірулер көмегімен қалыпты формаларға келтіруді зерттейді. Практикалық есептерді шешу үшін қазіргі дискретті математика мен математикалық логиканың идеялары мен әдістерін қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орта мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі Ұлттық іс-шаралар жоспарының негізгі бағыттарын қарастырады. Математика сабағында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың педагогикалық технологиялары зерттелуде. Математикалық және жаратылыстану сауаттылығын дамытуға бағытталған математика сабақтарын жоспарлау және жобалау процесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі контексінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас кезінде белсенді азаматтық ұстанымды білдіреді;

  • Код ON9

    Жаңартылған білім беру мазмұнының, инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін бағалайды, оқушылардың күтілетін нәтижелерін критериалды бағалау технологиясын пайдаланады, болашақ кәсіби қызметте жаңартылған білім беру мазмұнының стратегиясын қолданады.

  • Код ON5

    Байқалатын фактілер мен құбылыстарды математикалық әдістермен талдайды және синтездейді, іргелі математикалық ұғымдарды білу мен түсінуді көрсетеді, классикалық және қазіргі заманғы физиканың теориялық негіздерін тәжірибеде қолдана алады.

  • Код ON3

    Даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжай, жоспарлай және басқара алады;

  • Код ON7

    Бағдарламалаудың негізгі технологиялары мен STEAM технологияларын қолданады, алгоритмдерді әзірлеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып есептерді шеше білу және мәселенің қойылуына байланысты ең қолайлы алгоритмдер мен оларды орындау құралдарын таңдай білу, бағдарламаларды құрудың әдістері мен құралдарын меңгеру, мәліметтер қорының деректерін құру және пайдалануды басқару үшін ДҚБЖ пайдалана білу.

  • Код ON6

    Бағдарламалық қамтамасыз ету мен аппараттық қамтамасыз етудің өзара әрекеттесу принциптерін талдайды және синтездейді, компьютердің аппараттық құралдарының негіздерін, оның негізгі техникалық сипаттамалары мен функционалдығын біледі, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді дамытудағы заманауи тенденцияларды бағдарлау біледі.

  • Код ON8

    Математикалық білім беруді құру моделін әзірлейді, математика мен информатиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен технологияларын бағалайды. Әр түрлі есептерді шешу әдістемесін біледі, оқу жұмысында пәнішілік және пәнаралық байланыстарды жүзеге асырады, логикалық пайымдаулар жүргізуге қабілетті, көптілді ортада ауызша және жазбаша түрде математикалық білімдерді дәйекті негіздеуге және дұрыс ұсынуға қабілетті.

  • Код ON2

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON4

    Математиканың классикалық бөлімдерінің білімі мен түсінігін көрсетеді, математикалық ойлау әдістерін, математикалық терминологияны, кәсіби деңгейде типтік есептерді шешу тәсілдерін біледі;

Top