Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01503 Информатика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Мультимедиалық ортада программалау
    Несиелер: 5

    «Мультимедиялық ортада программалау» пәні магистранттардың үш өлшемді графиканы бағдарламалау әдістерін игеруін, жоғары сапалы мультимедиялық қосымшалардыжоғары сапалы мультимедиялық офф-лайн қосымшаларды визуалды эффектілермен әзірлеуді қарастырады. Деректерді визуализациялау. Қосымшаны әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • PHP Web-программалау
    Несиелер: 5

    PHP-де Web-бағдарламалау пәні магистранттарды web-технологиялардың заманауи құралдарымен және web-ресурстарды құруға, қолдауға және басқаруға арналған құралдармен таныстырады. Магистранттар білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері саласында терең білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу процесінде цифрлық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды білім берудің жаңа сапасын қамтамасыз етумен, электрондық білім беру ресурстарын жаппай пайдалану есебінен оның қолжетімділігі мен тиімділігін арттырумен таныстырады. Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: ЦББР дамыту. ЦББР әдістемелік сүйемелдеу. Білім беру процесінде цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану саласындағы білім беру саласы мамандарының біліктілігін арттыру. Жобаны ақпараттық қолдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарға жоғары білім беру педагогикасының мазмұнын, оның маңыздылығы мен қажеттілігін, курстық саясатын, магистранттардың оқу үдерісіне қатысатын дағдылары мен қабілеттерін таныстырады. Бұл курстың мақсаты магистранттарды педагогикалық қызмет объектісі туралы теориялық білімдермен қамтамасыз ету, сондай-ақ оларды басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді ақпараттандыру мен оқытудың мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән білім беруді ақпараттандырудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттіліктерін қарастырады. Білім беруде қолданылатын ақпараттандыру құралдары. Білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарының мәні мен ерекшелігі. Электрондық білім беру басылымдары мен ресурстарының түрлері мен жіктелуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Әлемдік философиялық ойлардың идеялары, көзқарастары мен ғылыми философиялық жетістіктерін тарихи тұрғыдан зерттеуде маңыздылығын сақтайтын тарихи аспектілерді қарастырады. Ол мета-теориялық, теориялық, теориялық-эмпирикалық және қолданбалы деңгейлердегі, ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы философиялық және ғылыми білімдердің негізгі принциптері мен әдістерін зерттейді. Ғылыми зерттеулердің логикасын және оның нәтижелерін таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруде бұлттық технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Оқу үрдісінде бұлттық технологияларды қолдану қарастырылады. Бұлттық технологиялар тақырыптары қамтылады. Оқу орнының жұмыс жүйесіндегі бұлттық технологиялар. Оқу үрдісінде бұлттық технологияларды қолдану перспективалары. Бұлттық есептеуді анықтау. Қызметтерге шолу. Желілік өзара әрекеттесуді ұйымдастыруға бұлттық қызметтерін пайдалану. Бұлттық қызметтердің мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғылар үшін қосымша құру
    Несиелер: 5

    Windows Mobile операциялық жүйесімен жұмыс істейтін мобильді құрылғыларға арналған кең ауқымды қосымшаларды жасауға үйренеді. Курс білімгерлерге мобильді құрылғылар мен платформалардың ерекшеліктерін, олардың негізінде жасалған шешімдерді және осындай шешімдерді жасау әдістемесін таныстырады. Сымсыз байланыс технологиялары мен құралдарын дамыту, сондай-ақ осындай қызметтердің өзіндік құнының төмендеуі және кең таралуы АТ шешімдерін жасау үшін қолданыстағы нарыққа елеулі түзетулер енгізеді. Ұялы құрылғылар және олардың функционалдығы тез дамып келе жатыр және ұзақ уақыт бойы «байланыс құралы» бола бермейді. Бұл курс осы құрылғылардың қолданыстағы функционалдық мүмкіндіктерін ескере отырып, мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды жобалау әдіснамасын жасауға бағытталған. Мобильді қосымшаларды жобалау мен дамытудың теориялық аспектілері C # мысалында толықтырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу: құру және талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар ақпарат өңдеу алгоритмінің негіздерін меңгереді, деректер құрылымының жіктелуін біледі, алгоритмдердің күрделілігін талдайды. Олар әртүрлі техникалық тапсырмалардың алгоритмдерін құру әдістері мен әдістері туралы негізгі мәліметтерге ие. алгоритмнің күрделілігін талдау және алынған алгоритмдерді жеңілдету жолдарын табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс жасауда IT технологияларды қолдану
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқу барысында магистранттар ауызша және жазбаша кәсіби бағдарланған мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін, оның ішінде ғылыми-техникалық кәсіби қарым-қатынас этикасының кәсіби қарым-қатынас ережелеріне; ғылыми жұмыстар мен басқа да ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысты жалпы қабылданған талаптар. қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық білім беру ортасын ақпараттық формалдаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    IT-индустриясында қарқынды дамып келе жатқан кәсіптер бойынша мамандарды даярлау үшін университеттің ақпараттық білім беру ортасының көпкомпонентті моделі, оны енгізудің технологиялық және әдістемелік аспектілері қарастырылған. Университеттің, ПОҚ және бітірушілер кафедрасының оқу, мектептен тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару ортасын ақпараттандыру арқылы бітірушілерді даярлаудың ерекшелігі мен тиімділігіне әсер ететін барлық бірыңғай талаптарды, құрамдас бөліктерді, ақпараттық ресурстар мен технологияларды жүйеленген біріздендіру. Электрондық оқу материалдары, жоғары технологиялық бағдарламалық қамтамасыз ету, тренажерлар мен компьютерлік модельдеу құралдары, бітірушілерді даярлаудың тиімділігін анықтау жүйелері, техникалық құралдар, деректер базалары мен ақпараттық-анықтамалық жүйелер, ғылыми және ғылыми-әдістемелік зерттеулерді, сабақтан тыс және ұйымдастыру-басқару қызметін автоматтандыру құралдары .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беретін электрондық басылымдарды өңдеу және қолдану
    Несиелер: 6

    Ақпараттық-білім беру ортасында оқытудың негіздерін ашады, магистрантарды электрондық білім беру ресурстарын жіктеудің ерекшеліктері мен тәсілдерімен, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу кезіндегі педагогтің кезең-кезеңімен қызмет етуімен, электрондық білім беру ресурстарын толтыру компоненттерінің маңызды аспектілерімен, жоғары, орта немесе арнаулы орта білім беру оқу орнында білім беру қызметін қамтамасыз ету үшін оқу немесе тест материалдарын беру тәсілдерімен, қашықтықтан білім беру тәжірибесіндегі электрондық білім беру ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ақпарат жүйелерінде және желілерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету әдістерін қарастырады, оларды ақпараттық жүйедегі ақпаратты беру тұжырымдамасын желілерде ауыстыру кезінде тасымалдайды. Ақпаратты қорғаудың негізгі әдістері, олардың жетістіктері мен кемшіліктеріне шолу жасалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Магистранттардың кәсіби бағытталған қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар кәсіптік-бағдарланған және ғылыми-зерттеу қызметі саласындағы базалық кәсіптік білім мен дағдыларды кеңейту және жетілдіру мүмкіндігіне ие болады. Кәсіптік бағдарланған оқыту технологияларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастырады. «Оқыту« және «кәсіптік-бағдарланған оқыту« ұғымдарының дидактикалық-теориялық негіздері. «Технология« және «кәсіби бағдарланған оқыту технологиясы«ұғымдарының сипаттамасы. «Оқыту технологиясы« және «оқыту әдісі«ұғымдарының арақатынасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясыкурсы»магистранттардың кәсіби қызметті талдау қабілетін қалыптастырудың, кәсіби қызметтің психологиялық заңдылықтарын, тұлғаның ұйымдастырушылық мінез-құлық технологиясын қолданудың және тұлғааралық қатынастарды орнатудың, басқару функцияларының психологиялық ерекшеліктерін және олардың кәсіби қызметке әсерін анықтаудың негізгі аспектілеріне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгоритмдер және есептеу теориясы
    Несиелер: 5

    Курс есептеулер мен дәлелдемелер сияқты іргелі математикалық тұжырымдамалармен танысуға арналған. Курс алгоритмдер теориясын және математикалық логикаға аксиоматикалық көзқарасты зерттеуді қарастырады.Қарастырылған тақырыптар алгоритмдер теориясының пайда болуы болып табылады. Тұрақты тілдер. Мемлекеттік машиналар. Бағдарламалаудағы соңғы автоматтың қолданылуы. Есептеу модельдері Рекурсиялық функциялар. Алгоритмдердің күрделілігін талдау. Күрделілік сыныптары. Алгоритмдер теориясының математикалық қосымшалары қарастыралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруде мультимедиалық қосымшалар құру
    Несиелер: 6

    «Білім беруде мультимедиалық қосымшалар құру» пәні мультимедиялық қосымшаларды қолдану, техникалық мультимедиялық құралдардың конфигурациясын зерттеу, мультимедиялық бағдарламалық қамсыздандырумен танысу, сондай-ақ мультимедиялық өнімдерді жасау кезеңдері мен технологияларын зерттеуді және танысуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттарды кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ағылшын тілінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға дайындайды. Магистранттар ағылшын тіліндегі ақпараттық жүйелер саласындағы терминологияны, сондай-ақ ағылшын тілінің сөйлеу әрекетінің төрт түрін меңгеруді үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушыларды күрделі жүйелерді талдаудың ақпараттық технологияларымен және ақпараттық жүйелерді жобалаудың халықаралық стандарттарға негізделген әдістерімен таныстыру, магистранттарды жүйелердің функционалдық және ақпараттық модельдерін құру қағидаттарына үйрету, алынған нәтижелерге талдау жүргізу, Экономикалық ақпараттық жүйелерді жобалауды қолдаудың аспаптық құралдарын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқытудағы роботехникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Мектеп информатика курсында робототехниканы оқыту ерекшелігі. Бастауыш және орта білім беру жүйесінде робототехниканы оқыту. Робототехниканың пән аралық байланысы. Робототехниканың қазіргі жағдайы. Өндірістегі робот және жасанды интеллект элементіндегі роботтар. Робототехниканың жалпы приципі. LegoMindstorms Ev3 роботының негізгі элементтері. Arduino микроконтроллері арқылы өз жобаларыңызды әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ІТ жобаларды басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Пән IT индустриясында қабылданған технологиялық процеске сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу бойынша жобаны жоспарлау мен басқарудың практикалық дағдыларын алуды; студенттерді жобаларды басқарудың заманауи әдістерімен таныстыруды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканы оқытудағы жаңартылған педагогикалық кәсібилік
    Несиелер: 5

    Жаңартылған білім беру бағдарламаларының мақсаттары мен міндеттері. Жаңартылған білім беру мазмұнының артықшылықтары, оқу процесін ұйымдастыруда қолданылатын әдістер мен әдістер. Критериалды және жиынтық бағалау. Болашақ мұғалімде техникалық және бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етудің әртүрлі жағдайларында информатика курсын оқыту үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру; информатика саласында сыныптан тыс жұмыстың әртүрлі нысандарын ұйымдастыруға және өткізуге дайындау; информатиканы оқыту мәселелері, дербес оқыту, әдістемелік шығармашылық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • MS SQL Server ДҚБЖ білім беру процесінде қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар ақпараттық жүйелердің сәулетіне, функционалды және қолдау көрсететін шағын жүйелердің сипаттамаларын (техникалық, бағдарламалық қамтамасыз ету, ақпараттық сүйемелдеу) біледі; корпоративтік ақпараттық жүйелердің ақпараттық технологиялары; SQL Server негізінде дерекқор серверлерін, деректер қоймаларын, веб-кеңселерді (порталдарды және серверлерді) ұйымдастыру; SQL Server әкімшілік құралдары, оларды нақты тапсырмаларға қолдануға бейімделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Информатиканы оқыту әдістемесінің қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән информатиканы оқыту әдістемесінің мәселелері, оған ашық жүйелер теориясына негізделген метамодельдеуді қолдану перспективалары бойынша зерттеулерге шолу мен талдауға арналған. Оқу, өндірістік, ғылыми, педагогикалық қызмет тәжірибесінен алынған нақты материал негізінде, сондай-ақ психологиялық-педагогикалық Жарияланымдар материалдары негізінде жоғары мектепте информатиканы оқыту проблемаларына талдау жасалды. Қазіргі информатиканың дамуы және оқыту әдістемесінің салыстырмалы түрде баяу дамуы. Ашық жүйелер теориясына негізделген стратификацияланған метамодельдеуді оқыту процесін модельдеуге қолдану, егер соңғысы педагогикаға бейімделсе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құзіреттілік деңгейін электрондық бағалау жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән білім беру мазмұнын қалыптастыруды және мамандарды даярлау сапасын бағалауды қарастырады. Құзыреттілліктер. Бағалау объектісі және оның критерийлері. Аттестаттау. Құзыреттілікті бағалаудың интегративті моделі. Студенттердің құзыреттілігін, IT құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау. Инновациялық бағалау құралдары. Портфолио. Дамушы кооперация әдісі. Жоба әдісі. Бағалау құралдарын әзірлеу және сараптау тәртібі. Құзыреттілікті игеру деңгейінің дескрипторлары. Электрондық оқыту жүйелеріндегі оқушылардың құзыреттілігін бағалау әдістері. Магистранттардың і құзыреттілігін қалыптастыру деңгейін бағалау критерийлері мен бағалау көрсеткіштері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білімді бақылау мен бағалаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу процесі әлеуметтік құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: - ғылыми және ғылыми-практикалық ойлау; - магистранттардың компьютерлік және білім беру қызметін таңдаған бағытта теориялық және практикалық дайындығын тереңдету; - Информатика мен білім берудің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерін шешудің жеке ғылыми бағыты мен дамуын қамтамасыз ету табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Әр түрлі алгоритмдердің құрылымдық схемаларын өңдеу; ОББ қолданбалы есептерін шешу; білім беру мақсатында ОББ қолдану мүмкіндіктері;ОББ оқыту жүйелері;ОББ мүмкіндігін пайдалана отырып, әртүрлі алгоритмдердің құрылымдық схемаларын әзірлеу; объектіге бағытталған бағдарламаларды жобалау; электрондық білім беру басылымдары мен ақпараттық ресурстарды жобалау, ОББ тілін пайдалана отырып, ақпараттық білім беру ортасын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі инновациялық процестер.
    Несиелер: 5

    «Білім берудегі инновациялық процестер» пәні магистранттарды білім берудегі инновациялық процестердің әдіснамалық негіздерімен, олардың себептері мен тиімді іске асыру жолымен таныстырады. Пәнді оқу нәтижесінде білетін болады: білім берудегі инновациялармен байланысты негізгі ұғымдар мен санаттар, білім берудегі инновациялық қызметтің негізгі бағыттары; инновациялық оқу-әдістемелік құралдарды тәжірибеде қолдануға арналған технологиялар мен әдістер жайлы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылым мен білімнің қазіргі мәселелері.
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқу процесі әлеуметтік құзыреттерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған: - ғылыми және ғылыми-практикалық ойлау; - магистранттардың компьютерлік және білім беру қызметін таңдаған бағытта теориялық және практикалық дайындығын тереңдету; - Информатика мен білім берудің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерін шешудің жеке ғылыми бағыты мен дамуын қамтамасыз ету қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудің мазмұнын құрудың ғылыми- теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-теориялық негіздері саласында терең білім алу негізгі бөлімдердің қысқаша мазмұны: педагогикалық ғылымның әдістемесі. Білім беру педагогика ғылымының объектісі ретінде. Қазіргі дәуірдегі жоғары білімнің рөлі мен орны. Қазіргі әлемдегі жоғары білім берудің негізгі бағыттары мен даму тенденциялары. Қазақстан Республикасындағы жоғары білім. Жоғары мектепте оқытудың белсенді әдістері мен формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамасы, теориясы мен технологиясы саласында білім алушылардың (магистрлердің) базалық кәсіптік білімі мен дағдыларын жетілдіру дағдыларына ие болады. Пәнді оқу кезінде кәсіптік қызметтің пәндік саласындағы ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын, зерттеу жұмыстарының құрамын, олардың анықтайтын факторларын анықтай алады; кәсіптік қызметтің пәндік саласында зерттеудің эксперименттік және теориялық әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Microsoft Project қолданып жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды ақпараттық технологияларды халықаралық стандарттар негізінде жобалаудың күрделі жүйелерін және әдістерін талдау, студенттердің функционалдық және ақпараттық модельдерін құру принциптерін үйрену, алынған нәтижелерді талдау және экономикалық ақпараттық жүйелерді жобалауды қолдауға арналған құралдарды пайдалануды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON10

    Білім беру мультимедиалық қосымшаларын әзірлеу және бағдарламалау технологияларын меңгерген

  • Код ON11

    Білім беру процесінде қолданылатын электрондық басылымдарды, ресурстарды, сайттарды әзірлеу

  • Код ON9

    Жоғары оқу орындарында компьютерлік ғылымдар пәндерін оқыту үшін оқу жоспарларын, бағдарламаларды және тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеу

  • Код ON6

    Компьютерлік ғылымның жаңа тәсілдері мен әдістеріне салыстырмалы талдау жүргізу, қоғамды ақпараттандыру мәселелері бойынша өз ұстанымын білдіру және негіздеу

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру

  • Код ON3

    Кәсіби мәдениеттің, сонымен қатар кәсіби қарым-қатынас мәдениетінің жоғары деңгейіне ие болу, зерттеу және басқару қызметін сәтті жүзеге асыру

  • Код ON8

    Оқытудың заманауи технологиялары шарттарында педагогикалық қызметті ұйымдастыру және білім берудің электрондық басылымдары мен білімді бағалау жүйесін әзірлеу

  • Код ON7

    Зерттеу әдістерінің кешенін қолдану арқылы білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдауды, жүйелеуді және жалпылауды жүзеге асыру

  • Код ON4

    Тиімді және сенімді алгоритмдерді құрудың негізгі принциптерін меңгеру

  • Код ON5

    Ақпараттық жүйелер мен желілерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету

  • Код ON1

    Ғалым және педагог ретінде зияткерлік және практикалық міндеттерді жылдам және тиімді шешуге ықпал ететін жүйелендіру және жүйелі ойлау дағдыларын меңгеру

7M01503 Информатика 1 г.о.
Магистратура

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01503 Информатика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503. Информатика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01503 Информатика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M012 Информатика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top