Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 10

    Курстың мақсаты: студенттердің бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары туралы білімдерін тереңдету және кеңейту. Атомдық-молекулалық ілім, химияның негізгі заңдары, бейорганикалық қосылыстардың кластары, атом құрылысы, периодтық заң және Д.И. Менделеевтің периодтық жүйесі, химиялық байланыс, химиялық реакциялар жылдамдығы, химиялық тепе-теңдік, ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, судың иондық көбейткіші және сутектік рН көрсеткіші, тұздардың гидролизі, кешенді қосылыстар, тотығу-тотықсыздану реакциялары. Химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби қолдану. Талдаудың физика-химиялық әдістері негізінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділерінің теориясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: электролиттердің, бейэлектролиттердің негізгі қасиеттерін зерттеу. Жалпы химиялық жүйеде ерітінділер теориясының орнын білу және түсіну. Электролиттер мен бейэлектролиттердің салыстырмалы сипаттамасы. Бейэлектролиттер мен электролиттер ерітінділерінің комипативті қасиеттері. Иондаушы еріткіштер туралы түсінік. Электролиттер мен ерітінділерді практикалық қолдану: биологиялық жүйелер, гидрометаллургия, галургия, аналитикалық химия. Практикалық бағыттағы ерітінділерге қолданбалы есептерді шешу арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту. Эксперименттің ерекшелігін ескере отырып, белгілі бір концентрациядағы ерітінділерді дайындауда практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементер химиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: химиялық элементтер мен олардың жіктелуі туралы ең маңызды білімді дамыту және ой-өрісті кеңейту. Химиялық элементтерді зерттеу әдістемесін жасау. Элементтердің биологиялық маңызы. Ғылыми-зертханалық және оқу сипатындағы практикаға бағытталған тапсырмаларды шешу үшін эксперименттік-есептеу әдістерін қолдану. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары-белсенді қосылыстардың химиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты полимерден шыққан жоғары молекулалық қосылыстардың ерекшеліктерін, сондай-ақ полимерлердің маңызды практикалық қосымшаларын зерттеу болып табылады. Қысқаша мазмұны: беттік белсенді қосылыстар химиясының пәні мен міндеттері. Энергия. Адсорбция. Молекулалық адсорбция ерітінділері. Полимерлердің молекулалық массасы. Полимерлердің номенклатурасы және жіктелуі. Ерітінділердегі макромолекулалардың әрекеті. Полимерлердің тұтқырлығы. Кристалды Полимерлер және олардың физика-механикалық қасиеттері. Полимерлер синтезі. Полимерлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия (сапалық талдау)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: заттың сапалық құрамын анықтауға мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың теориялық негіздері; сапалық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; аналитикалық топтардың катиондары мен аниондарын, буферлік ерітінділерді талдаудың мәні мен ерекшеліктері; өзара әрекеттесетін массалар мен біртекті емес жүйелер заңы; тотығу-тотықсыздану процестері мен коллоидтық жүйелерді сапалы талдау. Инновациялық жабдықтар негізінде қолданбалы есептерді шешуде әдістерді практикалық қолдану дағдыларын қолдану және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық химия
    Несиелер: 6

    Физикалық химия Теориялық химияның негізі болып табылады. Бұл студенттердің ғылыми ойлауын, диалектикалық – материалистік дүниетанымын қалыптастыруға ықпал етеді. Физикалық химия табиғи құбылыстарды, химиялық технология принциптерін физика – химиялық зерттеу әдістерімен қамтамасыз етуге әсер етеді. Қысқаша мазмұны: Химиялық термодинамика. Электролит емес ерітінділердің қасиеттері. Электролит ерітінділері. Электрохимия. Химиялық кинетика. Химиялық реакция жылдамдығына әсер ететін факторлар. Катализ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық талдау негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: химиялық талдау жүргізу әдістемесі мен дағдыларын меңгеру. Қысқаша мазмұны: химиялық талдаудың мақсаттары мен міндеттері; ерітінділер; буферлік ерітінділер; электролиттік диссоциация; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сапалық әдістері; химиялық талдаудағы тұздардың гидролизі, ерітінділердің ерігіштігі; қосылыстардың химиялық құрамын зерттеудің сандық әдістері; тотығу-тотықсыздану және комплексонометриялық титрлеу әдісі; титрлеу; талдаудың физика-химиялық және электрохимиялық әдістері. Заманауи аналитикалық жабдықты пайдалану, эксперимент нәтижелерін өңдеу үшін мамандандырылған білімді дамыту. Этикалық қағидалар мен кәсіпқойлықты сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 6

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби пәндерді оқытуда химиялық инструментарийді қолдану қабілетін қалыптастыру, дамыту. Химия негіздері бойынша білімді тереңдету және кеңейту. Химиялық формулаларды құрастыру, реакциялардың химиялық теңдеулерін жазу, ғылыми химиялық ойлауды қалыптастыру үшін есептеу есептерін шығарудың практикалық дағдыларын дамыту. Химиялық зертханада және оқу аудиторияларында химиялық заттар мен жабдықтарды қауіпсіз пайдалану үшін химиялық білімді кәсіби пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық химиялық анализ әдістері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: талдаудың физика-химиялық әдістері туралы заманауи идеяларды қалыптастыру. талдаудың физика-химиялық әдістерін жіктеу. Талдаудың оптикалық, электрохимиялық, хроматографиялық әдістерінің, молекулалық, атомдық-абсорбциялық спектроскопия әдістерінің салыстырмалы сипаттамасы. Техникалық, табиғи объектілерді, белгісіз атомдарды, жеке элементтердің ультра аз концентрациясын талдау және анықтау мүмкіндігі арқылы аналитикалық қабілеттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия (сандық талдау)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: химиялық заттың сандық құрамын анықтау. Қысқаша мазмұны: сандық талдаудың пәні, міндеттері мен әдістері; талдау әдістерінің салыстырмалы сипаттамасы - гравиметриялық, электрогравиметриялық, колориметриялық және спектрофотометриялық, люминесценттік, хроматографиялық, титриметриялық, қышқылдық-негіздік титрлеу, редоксиметрия, комплексонометрия, тұндыру, бірге тұндыру, адсорбция және окклюзия. Аналитикалық есептеулер үшін негізгі есептеу формулаларын шығару қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Зоология, ботаника және анатомия негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді өсімдіктердің анатомиялық және морфологиялық құрылымының негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың жүйелілігі мен жалпы белгілерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: Зоология, ботаника және анатомия пәні мен міндеттері. Зоологияның, ботаника мен анатомияның даму және қалыптасу тарихы. Жануарлардың алуан түрлілігі. Адам өміріндегі және табиғатындағы жануарлардың мәні. Өсімдіктерді жалпы түсіну. Өсімдіктердің алуан түрлілігі. Өсімдіктердің мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химия
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: пәнді зерттеудің негізгі заңдары, заңдылықтары мен негізгі физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру және жүйелеу. Физикалық химия. Газдардың қысқаша сипаттамасы. Химиялық термодинамика. Ерітінділер. Электрохимия. Химиялық реакциялардың кинетикасы. Коллоидты химияға кіріспе. Дисперсті жүйелер мен бөлшектер. Беттік құбылыстар мен дисперсті жүйелердің термодинамикасы. Капиллярлы құбылыс. Беттік-белсенді заттардың адсорбциясы. Электр бетіндегі құбылыстар. Пәннің негізгі бөлімдері бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Химиялық экология химиялық өнімдер, экосфераның тірі және жансыз компоненттері арасындағы қатынастарды зерттеуді зерттейді; химиялық заттардың қоршаған ортаға тікелей және жанама әсерінің салдары және олардың теріс әсерін азайтудың мүмкін жолдары. Қысқаша мазмұны: атмосфера химиясы. Атмосферадағы микроэлементтердің реактивтілігі. Жер ортасының химиясы. Құрлықтық сулардың химиясы. Қоректік заттар эвтрофикация. Экологиялық Талдаудың химиялық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрохимия негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: қолданбалы пәндерді одан әрі игеру үшін электрохимия бойынша теориялық базаны зерттеу. Электрохимияның негізгі бөлімдеріндегі есептерді шығару арқылы негізгі құзіреттіліктер мен танымдық белсенділікті қалыптастыру. Электрохимиялық зерттеулер жүргізу, электрохимия құрылғыларындағы зерттелетін объектінің физикалық қасиеттерін және зерттеу нәтижелерін талдау. Еңбек нарығында сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін техникалық электрохимия мен металдардың коррозиясының әртүрлі салаларында бағдарлануына байланысты электрохимия мәселелерін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге өсімдіктер мен жануарлар физиологиясы және олардың құрамдас бөліктері туралы олардың бірлігі мен қоршаған ортамен өзара байланысы туралы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: өсімдіктер мен жануарлар физиологиясының пәні мен міндеттері, даму тарихы, дененің әртүрлі жүйелерінің жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін және олардың жеке құрылымдық элементтерін түсінуді қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық қосылыстардың зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын Органикалық заттардың құрылымын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысыңыз. Аналитикалық есеп үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелерін математикалық өңдеуді жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: жұмыстың дәлдігін едәуір арттыратын органикалық заттардың құрылысын зерттеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Әр түрлі белгілер бойынша әдістердің жіктелуімен танысу. Аналитикалық міндет үшін оңтайлы зерттеу әдісін және жабдықта жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды таңдауда шығармашылық қабілеттерін дамыту, заттардың қасиеттерін болжау, талдау нәтижелеріне математикалық өңдеуді жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру және жалпы химия бойынша орта білім берудің жаңартылған мазмұнының негізгі НҚА-сын зерделеу. Пәннің мазмұны: орта білім берудің жаңартылған мазмұнының НҚА, бағалаудың әдістері мен заманауи технологиялары (рейтинг, мониторинг, портфолио), критериалды бағалау, жоспарлау және химияны оқыту мен оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты органикалық химияның теориялық негіздерін және алифатты қосылыстардың негізгі кластарын тереңірек зерттеу болып табылады. А.М. Бутлеровтың органикалық қосылыстар құрылысы теориясының негізгі ережелері Негізгі ұғымдармен және терминдермен сауатты жұмыс жасау. Студенттердің заманауи химия ғылымының жетістіктерін игеруі, кәсіби қызметте білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Әдістемеге сәйкес экспериментті өз бетінше жүргізу дағдыларын дамыту, нәтижелерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гистология, цитология, эмбриология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қалыпты адам ағзасында олардың жұмыс істеуінің құрылымдық негізі ретінде жасушалардың, ұлпалар мен органдардың микроскопиялық және субмикроскопиялық ұйымдастырылуы құрылымының даму заңдылықтарын білу. Қысқаша мазмұны: Кіріспе. гистологияның, цитология мен эмбриологияның мақсаты, мазмұны, орны, пәні және міндеттері. Қазақстан тарихы. Физика-химиялық ғылымдармен байланыс. Химиялық-биологиялық зерттеулерде морфологиялық әдістерді әзірлеу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технологияның негізгі үрдістері және аппараттары
    Несиелер: 5

    "Химиялық технологияның негізгі процестері мен аппараттары" пәнін меңгерудің мақсаты химия өнеркәсібі аппараттарын құру мен құрастырудың теориялық негіздері бойынша қазіргі заманғы білім алу, ғылыми-зерттеу, ғылыми-өндірістік және жобалау қызметіне жарамды мамандарды даярлау; химиялық-технологиялық процестерді басқару жүйелері; жүйелі талдау негіздері және кибернетика әдістері; стехиометриялық талдау, реакциялар тетіктері, кинетика, модельдерді сәйкестендіру, модельдердің барабарлығын бағалау, теңдеулерді шешу әдістері және процестердің жүруін талдау болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі органикалық химия курсы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: органикалық химияның мектеп курсы бойынша теориялық білімді жүйелеу және жалпылау. А.М. Бутлеровтың химиялық құрылымы теориясының негізгі ережелері. Органикалық молекулалардың электрондық құрылысы. Органикалық реакциялардың жіктелуі және олардың өту механизмдері. Органикалық қосылыстар кластарының салыстырмалы сипаттамасы. Қосылыстар кластары бойынша есептерді шығару арқылы танымдық белсенділікті дамыту, виртуалды оқу кешендері және жабдықтармен жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- Химиялық өндіріс технологиясының теориялық негіздерін, заңдылықтарын және маңызды түсініктерін; химиялық шикізат түрлерін, химиялық өндірістің шикізаттық және энергетикалық ресурстарын; қышқылдар, аммиак, минералды тыңайтқыштар өндірісін; мұнайды, табиғи газды және тас көмірді өнеркәсіптік қайта өңдеуді, полимерлік материалдар, каучук өндірісін; химиялық өндірістің экологиялық мәселелерін; Қазақстан Республикасының химиялық өндірісінің құрылымын, перспективалары мен дамуын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасушалық микробиология
    Несиелер: 5

    Пәнді зерттеу мақсаты адамның тәжірибесінде, денсаулығын сақтауда, қоршаған ортаның және генетикалық қауіпсіздік проблемаларының клеткалық микробиологияның және онымен байланысты ғылымның рөлінің өсуіне байланысты. Қысқаша мазмұны: Жасушалық микробиологияның пәні, әдістері және міндеттері. Микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы және жүйелігі. Қоршаған ортаның микроорганизмдерге әсер етуі. Патогендік микроорганизмдер. Микроорганизмдер тудыратын биохимиялық процестер және олардың маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Органикалық молекулардың функционалды туындылар химиясы
    Несиелер: 6

    Курстың негізгі мақсаты бензол негізіндегі органикалық молекулалардың циклдік қосылыстарын терең зерттеу. Өзінің кәсіби қызметінде органикалық химия бойынша білімді қолдану біліктері мен мүмкіндіктерін дамыту. Қысқаша мазмұны: бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидты химия, химиялық технология және экология, кинетика және катализ, жоғары молекулалық қосылыстар химиясы саласындағы әрекеттің ң әмбебап әдістерін білу. Заманауи жабдықтарды қолдана отырып, функционалдық талдау элементтері арқылы білімнің практикалық қолдану саласын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: халықтың мәдениеті мен тілдеріне білім алушылардың мәдениеті мен білім деңгейін арттыру, жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіру. Академиялық мәтіндердің түсініктерін, функциялары мен жанрларын таныстыру және кеңейту. Академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, сын-пікір, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Ғылыми және қоғамдық танымды кеңейту үшін академиялық адалдықтың этикалық және құқықтық нормаларын, қағидаттары мен мәдениетін сақтау. Дереккөздермен, кітапханалық, Интернет қорларымен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау. Әдістемелік материалдарды, интерактивті, сандық әдістерді пайдалана отырып сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биологяны оқытуда АКТ-ны қолдану
    Несиелер: 5

    Оқу процесінде АКТ - ны қолдану оқу процесін қарқындатуға, дамыта оқыту идеяларын жүзеге асыруға, білімді механикалық игеруден жаңа білім алу дағдыларын игеруге көшуді қамтамасыз ететін оқу процесін ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін жетілдіруге бағытталған. Биологияны оқытуда ақпараттық-компьютерлік технологияларды қолдану. Биология сабағының әртүрлі кезеңдерінде ақпараттық және компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану. Биология сабақтарында оқытудың мультимедиялық құралдарын қолданудың әдістемелік тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан эксперименталды есептерді шығару әдісі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерді химия пәні бойынша эксперименттік тапсырмаларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерімен таныстыру. Қысқаша мазмұны: химия бойынша эксперименттік тапсырмалардың жіктелуі; эксперименттік тапсырмаларды шешудің теориялық негіздері, оларды шешу мен орындаудың техникасы мен аспаптық әдістері, Математикалық теңдеудің көмегімен әдістемелік есептерді шешу; аралас есептерді шешу, деңгейлер бойынша эксперименттік есептерді шешу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделілігі жоғары есептерді шығару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда жалпы кәсіби, кәсіби құзыреттілікті, шығармашылық қабілеттілікті, практикалық дағдыларды дамыту үшін пән бойынша есептік және эксперименттік есептерді, күрделілігі жоғары жаттығуларды шешудің ғылыми-әдістемелік негіздерін дамыту. Қысқаша мазмұны: әр түрлі типтегі және күрделілік деңгейіндегі есептерді шешудің әдістері, стандартты емес және олимпиадалық есептер, критериалды бағалау, күрделілігі жоғары тапсырмалардың мәтіндерін құру, қолданбалы сипаттағы есептерді шешудің алгоритмін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: оқушылардың тұтастығын, болжамдылығын, жалпы сауаттылығына қол жеткізуді ескере отырып, заманауи мектептегі химиялық білім берудің мақсатты компонентін қалыптастыру. Академиялық білім, білік, дағды жүйесін дамыту, білім алушылардың жасына және әртүрлі сыныптарға арналған бағдарламаларға сәйкес тақырыптарды зерделеу реттілігі, цифрлық технологияларды пайдалану (Phet, Labxchange, Renderforest), сондай-ақ критериалды бағалау үшін PISA, STEM форматында тапсырмалар құрастыру, тілдік білімді және сыни ойлауды дамыту, мектеп бағдарламаларын практикада жетілдіру және тексеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің бойында жалпы білім беретін мектепте биология сабақтарында оқу-тәрбие процесін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен білік жүйесін дамыту; студенттерді биология сабақтарында оқушыларды оқыту, дамыту және тәрбиелеу процестері туралы біліммен қаруландыру; биологияны оқыту әдістемесінің теориясын ашу; студенттерді негізгі білім беру-тәрбиелік міндеттерді іске асыру үшін сабақтың әртүрлі нысандарын жүргізуге үйрету. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: теориялық, сонымен қатар практикалық деңгейде биохимиялық процестер саласындағы білім мен дағдыларды дамыту. Тірі ағзалардың макромолекулаларының негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру: ақуыз құрылымы, ақуыздардың физика-химиялық қасиеттері, ферменттер, нуклеин қышқылдарының құрылысы, көмірсулар алмасуы, липидтердің алмасуы және құрылымы, ақуыз биосинтезі, ферменттердің әсер ету механизмдері, аминқышқылдарының метаболизмі, нуклеотидтер алмасуы. Автоматты биохимиялық анализаторда биохимиялық зерттеулердің жүргізу және нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық эксперимент әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: замануи химия ғылымы тұрғысынан химиялық эксперимент жүргізу әдістемесін меңгеру деңгейінде оқушылардың танымдық қызметін жандандыруға бағытталған оқытушының шығармашылық қызметін дамыту. Қарапайым жабдықтармен және заманауи аспаптармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, химиялық эксперименттің кезеңдері мен әдістемесі: демонстрация технологиясы, зертханалық тәжірибелерді орындау, практикалық жұмыстарды жүргізу, проблемалық оқытуда қолданбалы сипаттағы эксперименттік және шығармашылық есептерді шешу, реактивтердің аз массасымен жұмыс істеу әдістемесі мен артықшылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға және білімді іргелі меңгеруге ықпал ететін химия бойынша есептерді шешуде метапәндік әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: қазіргі заманғы мектеп оқушыларына химия пәні бойынша мектеп бағдарламасына бағытталған есептеу, сандық, сапалық, практикалық, қолданбалы, аралас есептердің негізгі түрлерін шешуге оқыту әдістемесі, есептер жүйесіне шешудің алгоритмін құру, ойлаудың әртүрлі әдістерін қалыптастыру үшін есептер мәтіндерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты - химиялық заттарды синтездеу стратегиясы мен тактикасын дамыта білу; таңдалған әдісті теориялық тұрғыдан негіздеу; синтезді дайындау техникасын, суды тазарту әдістерін, төмен және жоғары молекулалық қосылыстарды қолдана білу, химиялық синтезде материалдық тепе-теңдікті құру кезінде технологиялық есептеулер жүргізе білу,синтездеуді жүргізу, синтезделген қосылыстарды тазарту және талдау әдістерін білу, хош иісті қосылыстардағы электрофильді алмастыру реакцияларын білу және түсіну.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Критериалды бағалау технологиясы (БЖБ, ТЖБ және т.б) мен оқытудың қазіргі белсенді әдістерін қолдану.

  • Код ON4

    Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының тұжырымдамасы мен нормативтік - құқықтық базасын, жаңа форматтағы құжаттарды (ҰМЖ, ОМЖ,ҚМЖ) пайдалана отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды білу

  • Код ON2

    Ынтымақтастық жағдайында толерантты қарым-қатынас, көшбасшылық ұстанымындағы командада жұмыс істеу мақсатында көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын қолдану

  • Код ON6

    Экспериментті қауіпсіз жүргізу дағдысы негізінде зерттеудің физика-химиялық әдістері жабдықтары мен құрал-жабдықтарында химиялық реактивтерді қолдана отырып ғылыми және жобалық жұмыстарды жоспарлау, ұйымдастыру, сонымен қатар академиялық хат ерекшеліктерін білу (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала), зерттеу стратегиялары тұрғысынан ғылыми мәтіндерді талдай білу, химия саласындағы ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну және талқылау дағдыларын меңгеру

  • Код ON8

    Жазбаша жұмыстарды (бақылау, межелік, эссе, курстық және дипломдық жұмыстар) орындау кезінде, емтихандағы жауаптарда, зерттеулерде, өз ұстанымын білдіруде, академиялық қызметкерлермен, оқытушылармен және басқа да білім алушылармен қарым-қатынаста, сондай-ақ бағалауда академиялық адалдықты білдіретін құндылықтар мен қағидаттар жиынтығын түсіну

  • Код ON1

    Инклюзивті орта жағдайында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар парасатты және жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша білімді көрсету

  • Код ON7

    Пәнаралық байланыстарды ескере отырып, негізгі мектептің химия және биология саласындағы негізгі теориялық бөлімдерді, құбылыстарды және фактілерді түсіну және іргелі білімдерді қолдану; ХХI ғасыр үрдістері мен бөлімдері мазмұнының сәйкестігі, пәнішілік байланыстарды барынша есептеу үшін білім беру деңгейлері бойынша және барлық оқыту курсы бойы педагогикалық мақсатқа бағыттаудың арнайы дағдыларын қалыптастыруға баса назар аудару

  • Код ON3

    Көптілді оқыту жағдайында В2 деңгейінің талаптарына сай тілдік қызмет түрлерін меңгеру; орта мектептің жаңартылған мазмұны шеңберінде оқытудың қазіргі белсенді әдістерін, сыни тұрғысынан ойлауды дамыту тәсілдерін, оқыту құралдары мен формаларын қолдана білу білім беру, сондай-ақ ғылыми және тәрбие қызметінде тапсырмаларды орындау кезінде шығармашылық тәсілді қолдану. білім беру, сондай-ақ ғылыми және тәрбие қызметінде тапсырмаларды орындау кезінде шығармашылық тәсілді қолдану

Top