Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01513 Информатика және робототехника (көптілді білім беру) в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Жоғары математикадан есептер шығару практикумы
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебраның элементтері. Жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі векторлар. Евклид кеңістігі. Матрицалар. Анықтаушылар. Жазықтықтағы және кеңістіктегі Аналитикалық геометрия. Функциялары. Сандық реттілік шегі, функция шегі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептелуі. Бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалдық және интегралдық есептеу. Қатарлар. Сандық және дәрежелік қатарларының жинақталуы. Көптеген айнымалылардың функциялары. Интегралдар. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 5

    Пікір логикасы. Сөйлемдерге арналған логикалық операциялар. Предикаттар логикасы және оларға операциялар қолдану. Математикалық теориялар. Дедукция теоремасы. Келтірілген және қалыпты формалар. Жиындар теориясының элементтері. Комбинаторика элементтері. Бульдік функциялар. Алгоритмнің қалыптасатын түсінігі. Есептелімді функциялар. Графтар теориясының элементтері. Желі. Кодтау теориясының элементтері. Кодтау арқылы ақпаратты қысу әдістері. Ақпаратты қорғау үшін кодтау әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық бейнелерді өңдеу
    Несиелер: 5

    PhotoShop Интерфейсі. Бөлу, сурет салу құралдары. PhotoShop - та каналдар мен бетперделермен, мәтінмен жұмыс. Суреттердің жоғалған фрагменттерін қалпына келтіру құралдары мен әдістемелері. Дуплекстер. Тондау. Арналарды микширлеу. Сүзгілермен жұмыс. PhotoShop арқылы Интернетке графика жасау. GIF-анимация жасау. Суретті аналогтық өңдеу. Екі өлшемді сигналдарды өңдеу. Суретті цифрландыру. Суретті қалпына келтіру. Суретті түрлендіру. Суретті түрлендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік видеомонтаж және анимация
    Несиелер: 5

    3DS MAX интерфейсі. 3DS MAX ішіндегі жарық көздері. 3DS MAX жүйесіндегі камерамен жұмыс істеу. 3DS MAX ішіндегі анимация. Объектілер тобы. Дәлдікті моделдеу. 3DS MAX ішіндегі сплайндар. 3DS MAX ішіндегі NURBS модельдеу. Шеңбер объектілерін лофты модельдеу. Морфинг. Macromedia Flash құралдары. Дыбыспен жұмыс істеу. Flash үшін дыбыстық файлдарды дайындау. Негізгі іс-әрекеттер сценарийі. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалау 1
    Несиелер: 5

    Алгоритм. Ұсыну әдістері. С++бағдарламасының құрылымы. Деректер типтері және олармен операциялар. Басым операциялар. Өрнектер және беру операторы. Енгізу-шығаруды ұйымдастыру. Шартты оператор және оны қолдану мысалдары. Таңдау операторы. Циклдық өрнектер. Массивтер. Сұрыптау әдістері. Іздеу әдістері. Таңбалар. Жолдан. Кіші бағдарлама. Деректердің аралас типтері. Құрама деректер типтері. Файлдар. Модульдер. Динамикалық жады. Білім беру платформасын қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Сандық әдістерге кіріспе, негізгі міндеттерді сипаттау. Қателіктер теориясы. Сызықтық теңдеулер жүйесін шешу. Сызықтық емес теңдеуді шешу. Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу. Ньютон әдісі туралы түсінік. Алгебралық интерполяциялық көпмүшелік: Лагранж және Ньютон формасы. Чебышев Көпмүшелері. Тіктөртбұрыштардың квадратуралық формуласы. Трапеция формуласы. Симпсонның Формуласы. Гаусстың квадратуралық формуласы. Дифференциалдық теңдеулерді шешудің сандық әдістері. Рунге Әдісі-Кутта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері 1
    Несиелер: 3

    Робототехника қолданбалы ғылым ретінде. Робототехникалық конструктордың электрондық және конструкциялық компоненттері. LEGO конструкторына негізделген роботтардың модельдері. Робототехникалық конструкторларды бағдарламалық қамтамасыз ету. Lego Mindstorms бағдарламалау графикалық ортасы. Қозғалысты бағдарламалау. Датчиктерді бағдарламалау. Сенсорлық жүйелер. Блоктар палитрасы, палитра элементтерінің мақсаты. Деректер, деректер түрлері. Датчик жүйесінің құрамы, сипаттамасы және мақсаты. Атқарушы жүйелердің құрамы, сипаттамасы және мақсаты. Конструкциялау. Негізгі инженерлік құрылымдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    ДК-де таңбалы және таңбасыз сандарды ұсыну. IEEE форматындағы нақты сандарды ұсыну. Логикалық негіздері. Логикалық өрнектердің түрлері. Логикалық схемалардың синтезі. Бульдік өрнектерді жеңілдету. Карно Карталары. Комбинациялық және тізбекті логикалық схемалар. Триггерлер. ЭЕМ жұмыс істеу принциптері. ЭЕМ жады. Процессордың регистрлері. Процессордың сипаттамалары. Мекенжай кеңістігі. Код Хэмминга. Шиналар. Үзу Интерактивті проекциялық материалды қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді пәннің негіщгі ұғымдарымен таныстыру: кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар, олардың қасиеттері және оларға қолданылатын амалдар. Ықтималдықтар теориясы бойынша есептердің негізгі түрлерін шешудің білік - дағдыларын қалыптастыру. Эксперименттік мәліметтерді өңдеудің статистикалық әдістерін талдау. Әр түрлі салаларда статистикалық әдістерді қолданудың қолданбалы маңызын түсіну. Оқыту әдістері жеке жұмыс, топтық жұмыс, зерттеу әдісі, оқыту және бағалау үшін онлайн платформаларды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика (Adobe Illustrator)
    Несиелер: 5

    Adobe Illustrator бағдарламасының интерфейсі. Объектілерді сызу және өңдеу. Объектілермен операциялар жасау. Контурлар мен нысандарды толтыру. Мәтінді өңдеу және пішімдеу. Adobe Illustrator бағдарламасында макеттеу. Сүзгілерді қолдану. Графикалық әсерлер. Интернетке арналған Adobe Illustrator.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау 2
    Несиелер: 5

    BORLAND C++ тіліндегі бағдарламаның құрылымы. Операторлар. Циклдер. Массивтер. Функциялар. Жолдар түрлері. Файлдармен жұмыс. Көрсеткіштер. Ide Borland C++ қосымшаларын әзірлеу. Формалармен жұмыс істеу. VCL компоненттерінің палитрасы. Класс түсінігі. Күн мен уақытпен жұмыс істеу. Borland C ++ деректер базасымен жұмыс. Деректерге кіру параметрлерін орнату. Білім беру платформасын қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика (CorelDraw)
    Несиелер: 5

    ККомпьютерлік графика түрлері. Векторлық графиканың ерекшеліктері. CorelDraw жұмысының негізгі принциптері: түзу, қисық, сурет тораптарын жасау және редакциялау, объектілермен операциялар жасау,контурмен жұмыс істеу, құю түрлері, мәтінмен манипуляциялар. CorelDraw эфекттері. Графикалық файл пішімдерін түрлендіру. Нысандарды түрлендірудің қарапайым түрлері. Авторлық көркем қылқалам жасау. Эскизді салу, көлеңке мен текстуралық фон жасау, кескінге 3D перспектива жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехника негіздері 2
    Несиелер: 6

    Роботтардың негізгі механизмі. Өнеркәсіптік және өнеркәсіптік емес роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру және жасау. Робототехникалық жүйелерді басқаруға арналған алгоритмдер мен бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу. Робототехникалық жүйелерді жобалау және пайдалану. Робототехникалық және мехатрондық жүйелердегі жасанды интеллект. Роботтың атқарушы, басқарушы және ақпараттық ішкі жүйелері элементтерінің әрекет ету принциптері. Манипуляциялық құрылғылардың негізгі кинематикалық сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Операцияларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен принциптері. Математикалық модель. Операцияларды зерттеу кезеңдері. Сызықтық бағдарламалаудың негізгі міндеті. Шешу әдістері: графикалық әдіс, симплекс әдісі, жасанды негізі бар симплекс әдісі. Қосарланған тапсырмалар. Қос симплекс әдісі. Модификацияланған симплекс әдісі.Транспорттық есеп. Транспорттық есептің ашық және жабық моделі. Бағандар. Желілер. Желілік модельдер. Коммивояжер есебі. Сызықтық бағдарламалау есептерінің негізгі түсініктері. Ойын теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердің мақсаты мен жіктелуі. Желілік архитектура. Компьютерлерді физикалық және логикалық қосу әдістері. Ашық жүйе түсінігі. Интернетті Стандарттау. Коммутациялық хаттамалардың стандартты стектері және олардың OSI моделіне сәйкестігі. ISO OSI және TCP / IP желілік протоколдарының стектері. Адрестеу. Бағыттау. DNS домендік атау жүйесі. DNS қызметі. DNS серверлері. DNS жазбаларының түрлері. Ғаламдық Интернет желісі, Интернеттің қолданбалы хаттамалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Қазіргі математикалық пакеттердің салыстырмалы талдауы. Mathcad, MatLAB, Maple жүйелерінің негізгі мүмкіндіктері. Тура есептеу режиміндегі жұмыс. Полином және функцияның нөлдерін есептеу. Матрицалармен жұмыс істеу, алгебралық теңдеулер жүйесі. Сандық дифференциалдау және интегралдау. Графика. Mathcad, MatLAB, Maple жүйелерінің қолданбалы пакеттерімен жұмыс. Тікелей оңтайландыру әдістері. Туынды құралдарды қолдану әдістері. Шартсыз оңтайландыру әдістерінің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқу анимациясы мен мультипликациясын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Анимацияның негізгі графикалық құралдары. Түстану негіздері. Анимациядағы түс мәні. Macromedia Flash Құралдары. Объектілермен жұмыс жасау. Мәтінмен жұмыс. Қабаттарды құру және пайдалану әдістері. Macromedia Flash-те анимация жасау. Кадрлық анимация. Пішін анимациясы. Дыбыспен жұмыс жасау. Flash үшін аудио файлдарды дайындау. Әрекет тақтасы. Action Script Негіздері. Оқиғаларды өңдеушілер. Flash-фильм үшін түрлік композиция жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін қамтитын орта білім берудің жаңартылған мазмұнының технологиясын енгізу тұжырымдамасы. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалауды жобалаудың түрлері мен технологиялары. Критериалды бағалау технологиясының ғылыми-педагогикалық негіздері. Оқушылардың жобалық іс-әрекетінің және оқу-тәрбие процесінің нәтижелерін бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 3D моделдеу
    Несиелер: 5

    3DS MAX интерфейсі және оның құралдары. 3 DS MAX ішіндегі 3D объектілерімен жұмыс істеудің негізгі техникасы. Материалдар теориясы. 3DS MAX жарық көздері. 3DS MAX камераларымен жұмыс. 3DS MAX ішіндегі Анимация. Объектілер тобы. Модельдеу дәлдігі. 3DS MAX-тегі сплайндар. 3DS MAX-да NURBS модельдеу. Жақтау нысандарын лифт-модельдеу. Морфинг. Виртуалды және кеңейтілген шындық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ROS негіздері (Robot Operating System)
    Несиелер: 5

    ROS фреймворк роботтарды бағдарламалау үшін бөлінген жұмыс үшін функционалдығын ұсынады. ROS стандартты OS қызметтерін қамтамасыз етеді, олар: аппараттық абстракция, құрылғыларды төмен деңгейлі бақылау, жиі қолданылатын функцияларды іске асыру, процестер арасында хабарламаларды жіберу және пакеттерді басқару. ROS мәліметтерді өңдеу бір-бірімен хабар ала алатын және жібере алатын тораптарда болатын графтардың архитектурасына негізделген. Кітапхана Unix-те ұқсас жүйелерге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Робототехника симуляторларындағы бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Виртуалды 3D-симуляторы (V-REP, Gazebo және т.б.) нақты физиканы имитациялайтын ортадағы нақты бар және виртуалды роботтардың графикалық үлгілерін пайдалана отырып, дербес компьютерде роботталған жүйелерді басқаруды модельдеуге мүмкіндік береді. Басқару тышқанның көмегімен немесе арнайы (KRL Kuka Robotics Language, Lua және т. б.) немесе әмбебап (C++, Python, ...) тілдерде бағдарлама көмегімен жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік анимация(Maya)
    Несиелер: 5

    Autodesk Maya Интерфейсі. Maya код архитектурасы. Сплайндарды модельдеу әдістері. Сахнамен жұмыс жасау. Көпбұрышты модельдеу. Органикалық модельдеу. Текстуралық Карта. Анимация негіздері. Бағдарламалық анимация негіздері, "Басқару кілттері" негізіндегі анимация. Динамикалық анимация және бөлшектердің негізгі жүйелері. "Сүйектер" жүйесіне негізделген Анимация. Визуализация. Рендеринг. Динамикалық әсерлер жасау. Сахнаны жарықтандыру моделін қолдану. Камералармен жұмыс. Кейінгі өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • JAVA бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    КJava тілінде бағдарламалауға кіріспе: Eclipse өңдеу ортасы. Сызықтық, тармақталатын, циклдік бағдарламалар. Деректер типтері жүйесі. Массивтер. Жол түріндегі деректерді өңдеу. Әдістері. Рекурсивті әдістер. Файлдармен жұмыс. Объектілі-бағытталған бағдарламалау. Классқа және оның мүшелеріне, класс көріну аймағына қол жеткізудің модификаторлары. Объектілер иерархиясы мен кітапханаларын пайдаланатын Объектілік модельдерді бағдарламалау. Графикалық интерфейсті әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • R бағдарламалау
    Несиелер: 6

    R - статистикалық мәліметтерді өңдеуге және графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалау тілі, сондай-ақ GNU жобасы аясында Ашық бастапқы коды бар бағдарламалық есептеу ортасы болып табылады. R статистикалық және сандық әдістердің кең спектрін қолдайды және белгілі бір функциялардың немесе арнайы қосымшалардың жұмыс істеуі үшін кітапханаларды ұсынатын пакеттер арқылы жақсы кеңеюге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Информатикадан олимпиадалық есептер шығару практикумы
    Несиелер: 3

    Олимпиадалық бағдарламалауға кіріспе. Бүтін арифметика. Физикалық емес позициялық сандық жүйелер (биномдық және ауыспалы биномдық санау жүйесі). Сұрыптау алгоритмдері. Стек-деректер құрылымы. Динамикалық бағдарламалау әдісі. Қайтара сұрыптау әдісі. Ұзақ арифметика. Комбинаторлық Алгоритмдер. Олимпиадалық бағдарламалаудағы геометриялық есептер. Графиктерге арналған алгоритмдер. Модельдеу әдісі. Сандық тізбектерді өңдеу алгоритм элементтері. Интерактивті форма: микро топтарда жұмыс жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер қорын және ақпараттық жүйелерді құру
    Несиелер: 5

    ДБ жобалау. Реляциялық модель: Атрибут (өріс, баған). Кортеж (жазу, жол). Қатынас-кестелер. Қалыпты формалар. Бастапқы және сыртқы кілттер. Реляциялық алгебра операциялары. Реляционное исчисление. ДББЖ тілдік құралдары. SQL тілі. SQL тілінің негізгі командалары. DML деректерін манипуляциялау тілі. Кестелерді құру. Жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін қолдану арқылы ДҚ бағдарламалау. Ақпараттық жүйелердің құрылымы. Бірыңғай сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Visual C#
    Несиелер: 5

    Visual Studio.Net, Framework.Net. C# типтері. Типтерді түрлендіру. Айнымалы және өрнектер. Тағайындалуы және кіріктірілген функциялары. C #тіл операторлары. Процедуралар мен функциялар. Массивтер, жолдар. Тұрақты өрнектер. Сыныптар. Интерфейстер. Windows-формасына кіріспе. Деректермен жұмыс. Windows формасындағы кітапханаларды пайдалану. Асинхронды бағдарламалау. Орнату пакеттерін жасау. Консоль қосымшаларын құру. Бағдарламаларды жөндеу құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Ұлттық қауіпсіздік ұғымы. Ақпараттық қауіпсіздікті құқықтық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету. Объектінің ақпараттық қауіпсіздік қатерін талдау және бағалау. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің техникалық құралдары. Рұқсат етілмеген қол жеткізуді болдырмау. Пайдаланушыларды идентификациялау. Компьютерлік вирустардан қорғау. Ақпаратты криптографиялық жабу. Криптографияға кіріспе. Шифрлау стандарттары. Ақпаратты жоғалтудан және бағдарламалық-аппараттық құралдардың істен шығуынан қорғау. Ақпаратты қорғаудың заманауи құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Python бағдарламалау тілінің синтаксистік негіздері. Математикалық функциялар, күндер мен уақытпен жұмыс, массивтер, Python-да объектілі-бағытталған бағдарламалау. Python формасындағы нысандармен және элементтермен жұмыс. Python кодын баптау және профильдеу. Декораторлар. Ғылыми кітапханалармен жұмыс. Python-да тұрақты өрнектерді қолдану әдістері. Жадты автоматты басқару. Бағдарламалардың өнімділігін арттыру. Бағдарламалардың тасымалдануын қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ЭОР құру
    Несиелер: 3

    Электрондық ресурстардың түрлері. Электрондық оқу материалдарын жасау. Оқу процесінде электрондық ресурстармен жұмысты ұйымдастыру. Электронды білім беру ресурсын құрудың аспаптық ортасы. Camtasia Studio-мен жұмыс істеу негіздері. Жобаны дайындау және жазу. Жобаны қалыптастыру. Клиптермен жұмыс. Жобада таңдау эффектілерін қолдану. Шығаруды пайдалану. Субтитрлерді қосу. Бақылау сұрақтарын қосу. Бейне сабақтарды жазу. Кодтау параметрлерін әртүрлі бейне форматтарында жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Arduino негізінде құрылғыларды әзірлеу
    Несиелер: 6

    Arduino-да бағдарламалауға кіріспе. Уақытпен жұмыс. Математикалық функциялар. Екінші ретті әдістер. Деректерді жүйелі түрде беру. Үзіліс. Кітапхана құру. Сандық енгізу, батырма. Аналогты енгізу және шығару, потенциометр және Осциллограф. Дыбыс генерациясы, пьезо шығарғыш. Фоторезистор. Жарықдиодты сенсор. Arduino-мен байланыста com-портымен жұмысты бағдарламалау. Аналогтық температура сенсоры. Arduino және серво машина. HD44780 және Arduino негізіндегі LCD дисплейі. Arduino-ға арналған фототрансисторға негізделген ИК кедергі сенсоры

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадағы педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 3

    Заманауи педагогикалық технологиялардың рөлі мен орны. Білім беру мекемесінің оқу компьютерлік желісін құрудың техникалық және технологиялық аспектілерінің принциптері. Виртуализацияның аппараттық және бағдарламалық аспектілері және оларды оқу процесінде қолдану мүмкіндігі. Қашықтықтан оқыту технологиясының негіздері. Сандық білім беру ресурстарын (СБР) жобалау мен іске асырудағы педагогикалық дизайн. Білім алушылардың оқу процесін ұйымдастыру үшін оқытудың ақпараттық-білім беру жүйелерінің (орталарының) мультимедиалық құрауыштарын әзірлеу технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IOS және Android үшін қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Мобильді құрылғылардың кіші бағдарламасын әзірлеу саласындағы бағдарламалық инженерия; Android, IOS операциялық жүйелеріне арналған қосымшаларды әзірлеудің негізгі принциптері және Android немесе WindowsPhone SDK арқылы Java және C# тілін пайдалана отырып, мобильді қосымшаларды жасау технологиясы. Мобильді API әзірлеу. Мобильді ойындарды дамыту. Мобильді қосымшаларды жылжыту және орналастыру. Көп ағынды мобильді бағдарламалау. Мобильді қосымшаларды әзірлеуге арналған бағдарламалау ортасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компас-та компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Компас интерфейсімен танысу. Геометриялық примитивтер. Сурет салу режимдері. Өңдеу командалары. Жазбаларды орындау. Өлшемдерді орындау. Қарапайым және күрделі бөліктің сызбасын жасау. Үш өлшемді модельдеудің жалпы принциптері. Интерфейс ерекшеліктері. Компаста жұмыс істеудің негізгі әдістері. Қалыптастыру элементтерінің жалпы қасиеттері. Қосымша элементтерді желімдеу, кесу. Қосымша құрылымдық элементтер. Элементтер массиві. Генерация сызба түрлері. Сызбаларды рәсімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Web-бағдарламалауға кіріспе: үлестірілген ақпаратты өңдеу. Қарапайым және күрделі PHP операторлары. Айнымалылар. Деректер түрлері. Сандарға арналған операциялар қолдану. Операторды таңдау. Циклдік өрнектер. Массивтер. Массивтермен және жолдармен жұмыс істеуге арналған функциялар. Файлдар. Тұрақты өрнектер. PHP-де мәліметтер базасымен жұмыс. Сайт құрылысы. Статикалық және динамикалық веб-беттерді әзірлеу және құру. Бағдарламалық өнімді жөндеу және тестілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатикадан мектеп оқулығы
    Несиелер: 3

    Информатика курсы бойынша негізгі оқулықтар мен әдістемелік құралдар. Мектеп бағдарламаларының, оқулықтардың және басқа дидактикалық материалдардың мазмұны мен құрылымы. Мектеп оқулықтарына қойылатын негізгі талаптар: жаңартылған білім мазмұнын ескере отырып, дидактикалық, әдістемелік, психологиялық, гигиеналық. Информатика саласында оқушылардың білім мазмұнын қалыптастырудың жалпыдидактикалық принциптері. Курс бағдарламасын талдау. Информатика курсын оқу-әдістемелік және бағдарламалық қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектептегі информатиканы оқытудың мазмұны, мақсаттары мен міндеттері. Информатика бойынша бағдарламалар, жоспарлар, оқулықтар. Бастауыш мектептегі информатика негіздері. Орта мектептегі негізгі және мамандандырылған информатика курстары. Жалпы білім беру ұйымдарында информатика бойынша жаңартылған бағдарлама бойынша оқытуды ұйымдастыру. Оқу нәтижелерін тексеруді және бағалауды ұйымдастыру. Информатика курсы бойынша бағдарламалық қамтамасыз ету. Оқу процесінде веб-сайттар мен білім беру платформаларын пайдалану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұлтты есептеу негіздері
    Несиелер: 5

    Курста қарастырылады: бұлтты технологияларға кіріспе. Бұлтты архитектураларға шолу. Бұлтты қызметтердің желілік модельдері. Бұлтты архитектураны бағдарламалаудың ерекшеліктері мен негізгі аспектілері. Amazon EC2 платформасына шолу. GoogleApps платформасына шолу. WindowsAzure платформасына шолу. Белгілі бір платформаның негізгі компоненттері. Даму ортасы. Әзірлеушілерге арналған құралдар. Бұлтты есептеу экономикасы. Бұлтты есептеулердің артықшылықтары мен кемшіліктері. Стандартты ортадан бұлтты қосымшаларға көшу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • AutoCad-та компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    AutoCAD жұмысының негізгі принциптері. Жұмыс ортасын дайындау және сызба прототипін жасау. Өлшем сызықтары мен жазуларды жағу. Заттардың контурлары. Құю түрлері. Үшөлшемді модельдеу негіздері. Басқа нысандар негізінде 3D-денелер мен беттерді жасау. 3D-модельді 3D принтерде басып шығаруға дайындау. Робототехникалық жүйелер үшін 3D-модельдерді жасау және жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Пайдаланушы интерфейсінің дизайны
    Несиелер: 5

    Пайдаланушы интерфейсін жобалаудың негізгі тұжырымдамалары. Адам және компьютер психологиясы. Пайдаланушы интерфейсін жобалау ережелері мен кезеңдері. Пайдаланушы интерфейсін жасаушы құралдар жинағы. Интерфейс элементтері. Типтік интерфейс шешімдері. Пайдаланушы интерфейсін тестілеу. Wеb-интерфейсті әзірлеу ерекшеліктері. Ыңғайлылық және эргономика түсінігі. Пайдалану стандарттары. Бағдарламалық құралды пайдалану контексті. Бағдарламалық құралдың функционалдығы. Ақпаратты бейнелеудің көрнекі атрибуттарын таңдау. Композиция және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобалы-зерттеу қызметінің негіздері
    Несиелер: 3

    Зерттеу және жобалық қызмет әдіснамасының негіздері. Ғылыми зерттеу және оның мәні. Жобалардың түрлері мен типтері. Зерттеу және жобалау жұмыстарын жобалау құрылымына қойылатын жалпы талаптар. Жобаны әзірлеу үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияны қолдану. Жобаны аудио-бейне сүйемелдеуді дайындау. Жобаны қорғауға қойылатын талаптар. Ақпарат көздері және олармен жұмыс. Көпшілік алдында сөйлеу және оның негізгі ережелері. Жобалау-зерттеу қызметін бағалау критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тақырыптық портфолио құруының әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясы мен тәжірибесіндегі портфолио технологиясы. Портфолио түрлері мен типтері. Жіктелуі. Кәсіби портфолионы қалыптастыру. Портфолио материалдарының құрылымын әзірлеу және қызметті жоспарлау. Электрондық портфолио мен веб-портфолио құруға арналған құралдарды жіктеу, олардың мүмкіндіктері. Портфолио құрылымындағы құзіреттіліктер, критериалды бағалау, жобалық әдіс, кейс-стади әдісі, SMART-мақсат қою, бейне құру және редакциялау, тест тапсырмаларын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    оқытылатын саладағы қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерінде практикаға бағытталған міндеттерді шешу үшін бағдарламалар әзірлейді

  • Код ON1

    Қазақстан Республикасының Конституциясына және өзге де нормативтік-құқықтық құжаттарға, ұлттық саясат пен әлеуметтік басымдықтарды білуге, әлемдегі тарихи және қазіргі жағдайға сәйкес кәсіби қызметті ұйымдастыру процестерін сипаттайды

  • Код ON9

    оқытылатын салада академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетін, ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық жазуды қолданады

  • Код ON2

    оқытылатын саладағы кәсіби міндеттерді сындарлы шешу үшін үш тілдің (мемлекеттік, орыс, ағылшын) бірінде өзінің және командалық пікірін сыни бағалайды және дәлелді түрде ұсынады

  • Код ON8

    оқытылатын салада білім алушылардың танымдық және зерттеу қызметін жандандыру үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологиялар мен робототехникалық жүйелерді қолдана отырып, робототехника саласында жобалар әзірлейді

  • Код ON4

    оқытылатын салада білім алушылардың жас және ерекше білім беру қажеттіліктерін (инклюзивті білім беру) ескере отырып, жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру үшін информатика мен робототехниканы оқыту теориясы мен әдістемесі, оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық технологиялары, жеке әдістемелік әзірлемелер негізінде критериалды бағалау (қысқа мерзімді, орта мерзімді, ұзақ мерзімді жоспарлау, ҚБ, БЖБ, ТЖБ материалдары және т. б.) білімдерін практикада қолданады

  • Код ON3

    оқытылатын саладағы қолданбалы сипаттағы міндеттерді шешу үшін математикалық цикл пәндері бойынша білім мен дағдыларды біріктіреді

  • Код ON5

    есептеу жүйелерін құрудың архитектуралық ерекшеліктерін талдайды және деректер қорын басқару жүйелерін, сараптамалық жүйелерді, Интернет-қосымшаларды, робототехникалық жүйелер мен кешендерді, зерттелетін саладағы компьютерлік желілерді басқару жүйелерін жобалайды

  • Код ON6

    оқу үрдісінде қолдану мақсатында статикалық және динамикалық 2D, 3D модельдер, графикалық бейнелерді, бейне-файлдарды және басқа да графикалық нысандар құрады

Top