Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Физика в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Механика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: механикалық қозғалыстың негізгі заңдылықтарын оқыту. Студенттер механикалық құбылыстарға бағынатын заңдарды білуі және түсінуі керек, оларды практикалық есептеулер мен физикалық және эксперименттік есептерді шешуде, сондай-ақ зертханалық жұмыстар кезінде қолдана білуі қажет. Оқу үрдісінде біріктірілген бағдарламалар пакетін қолдану. Сонымен қатар оқытуда топтық және жеке жұмыс әдісін және проблемалық оқыту әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары математиканың барлық негіздерін түсіндіру.Пән детерминанттар теориясын, матрицаларды, сызықтық теңдеулер жүйесін зерттейді; түзулер мен жазықтықтардың теңдеулерінің түрлерін жіктейді; екінші ретті қисықтар теңдеуінің формасын талдайды; анықталған және дұрыс емес интегралдарды есептеуге есептер шығаруды үйретеді; қолданбалы сипаттағы есептерді шешуге және дәлелдеуге, математикалық бағдарламалардың кіріктірілген пакеттерін қолдануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механиканың негізгі заңдары
    Несиелер: 5

    Механиканың негізгі заңдары. Ньютон Заңдары. Күш түрлері. Бірінші, екінші және үшінші ғарыштық жылдамдық. Планеталардың қозғалысы, Кеплер заңдары. Санаудың инерциалды емес жүйелеріндегі қозғалыс (НИСО). НИСО-дағы инерция күші (инерцияның Орталық күші.Күш Кориолиса). Арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері. Сұйық және газ механикасы. Тербелістер мен толқындар. Энергия ағыны. Умов Векторы. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - жоғары математиканың барлық негіздерін түсіндіру.Пән қатарлар теориясын, бірнеше айнымалылардың функцияларын, еселік теориясын, қисық сызықты және беттік интегралдарды зерттеуге мүмкіндік береді; қолданбалы сипаттағы мәселелерді шешу; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясымен және оның техникалық ғылымдарда қолданылуымен танысу; ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі түсініктерін зерттеу; заңдарды жіктеу кездейсоқ шамаларды бөлу; есептерді шешу үшін математикалық бағдарламалардың кіріктірілген пакеттерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заттың молекулалық-кинетикалық теориясының негіздері, молекулалық физиканың негізгі үлгілері, термодинамика және тепе-теңдік емес термодинамика туралы білімдерін қалыптастыру. Молекулярлық физика негіздерін ғылымда, техникада және өндірісте тәжірибеде қолдануды үйрену. Сызықты емес физика негіздерін меңгеру үшін білімді қолдану, әсіресе зерттелетін жүйе тепе-теңдік күйінен қатты ауытқыған кезде. Нақты физикалық процестерді зерттеу үшін ғаламның өзін-өзі ұйымдастыру заңдарын қолданыңыз. Әдіс-тәсілдері: зерттелетін құбылыстарды эксперименттік көрсету арқылы проблемалық дәрістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Молекулалық физиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Идеал газдың молекулалық кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі. Газ заңдары. Термодинамиканың екінші заңы. Жалпы көлік теңдеуі. Өзіндік диффузия, тұтқырлық, жылу өткізгіштік. Өзара диффузия. Ван дер Ваальс теңдеуі. Төтенше жағдай. Қаныққан бу. Ылғалдылық. Нақты газдың ішкі энергиясы. Беттік керілу. Булану және қайнату. Сұйық шешімдер. Осмотикалық қысым. Заттардың кристалды және аморфты құрылымы. Кристалдардың симметриялары. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр жүйесі және магнетизм
    Несиелер: 8

    Мақсаты: Табиғаттағы денелердің өзара әрекеттесуінің электромагниттік түрлерін оқыту. Студенттерге денелердің электромагниттік әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары мен ережелерін, электромагниттік толқындардың табиғатын және олардың таралу механизмдерін түсіне білуі керек. Алған білімдерін теориялық және эксперименттік есептерді шешуде қолданып, физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін пайдалану, компьютерлік эксперименттерді қолдану. Проблемалық оқыту әдістері мен интерактивті әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электромагнетизмнің фундаменталды негіздері
    Несиелер: 8

    Электр заряды. Кулонның заңы. Электр өрісінің күші. Ағын векторының кернеуі. Гаусс теоремасының интеграл түрі. Потенциал. Дипольдік өріс. Электр өрісіндегі өткізгіштер және диэлектриктер. Салу әдісі. Электр сыйымдылығы. Конденсаторлар Электр тогы. Ом және Джоул-Ленц заңдарының интегралды және дифференциалды түрлері. Магнит өрісі, Ампер заңы. Био-Савара-Лаплас заңы. Лоренц күші, электромагниттік индукция. Айнымалы электр тогы. Зертханалық жұмыста виртуалды зертханаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теоретикалық механика
    Несиелер: 6

    Материалдық нүктелер жүйесі динамикасының жалпы теоремалары. Байланыс және олардың жіктелуі. Жалпыланған координаттар. Голонды склеронды механикалық жүйенің тепе-теңдік шарттары. Виртуалды орын ауыстыру принципі.Ауыр осесимметриялық қатты дененің қозғалыс теңдеуі. Кеңейтілген конфигурациялық және кеңейтілген фазалық кеңістіктердегі Гамильтон Вариациялықпринципі.Пуанкаре-Картанның интегралды инварианты. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Класикалық және релятивисттік электродинамика
    Несиелер: 5

    "Классикалық және релятивистік электр динамикасы" пәні электромагниттік өрістің қасиеттерін және оның зарядтау жүйелерімен байланысын және нақты ортада таралуын, оның ішінде сызықты емес таралуын зерттейді. Классикалық және релятивистік электродинамиканы қарастырады. Сонымен қатар динамика мен статиканы зерттейді. Классикалық және релятивистік электродинамика бойынша есепті шешу әдістемесін қарастырады. Топтық және жеке жұмыс әдісін, проблемалық жағдайды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілі (деңгей В2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілін білуге арналған B2 деңгейінде қарастырылған функционалдық сауаттылығын дамытуға, сондай-ақ сөйлеу әрекетінің 4 түрі (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) бойынша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл қамтамасыз етеді (B2) деңгейінде көзделген мөлшерде тұлғааралық және мәдениаралық қатынас құралы ретінде шет тілін жеткілікті еркін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша және жазба практикасы (2 деңгей)
    Несиелер: 5

    Курс мәдениетаралық деңгейде шет тілдік қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыруға, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Курс негізгі ойларды және жалпы мағынаны контекстен түсіну және мазмұнын тану қабілетін дамытуға, бейресми және ресми жазбаша және ауызша сөйлеуді түсіну және ажырату қабілетін жетілдіруге, негізгі негізгі ойларды түсінуге, қысқаша шолу жасауға, қарапайым және күрделі синтаксистік құрылымдармен жұмыс істеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық механика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - классикалық механика туралы толық түсінік беру. Классикалық механика пәні импульстің, энергияның сақталуының негізгі заңдарын және олардың өзара байланысын қарастырады. Курстың мақсаты - студенттердің классикалық механиканың негізгі заңдарын нақты физикалық есептерді шешуде қолдану дағдыларын дамыту. Ланграж, Гамильтон және Гамильтон - Якоби әдістерін меңгеру. Қатты дененің негізгі қозғалыс теңдеулері келтірілген. Кеплер мәселесін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электродинамика және ТОҚ
    Несиелер: 5

    Арнайы салыстырмалылық теориясының негіздері. Релятивистік кинематика және динамика. Электр заряды және электрмагниттік өріс. Электродинамиканың эксперименталды негіздері. Вакуумдағы электромагниттік өрістің жалпы қасиеттері. Вакуумдағы электростатикалық өріс. Вакуумдағы тұрақты магнит өрісі. Еркін электромагниттік толқындар. Электрмагниттік өріс еркін қозғалатын зарядтардың электромагниттік өрісі. 4-өлшемді формуладағы электромагниттік өріс. Тұтас ортаның электродинамикасы. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Күн жүйесінің құрылымы, жұлдыздар мен Ғаламның эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру. Пән аспан сферасын анықтаудың барлық негізгі тәсілдерін қарастырады. Галактиканы, астрофизиканы, Жер мен Күннің орналасуын, сондай-ақ координаттарды зерттейді. Жұлдыз картасын, Аспан мен шоқжұлдызды көрсету үшін компьютерлік бағдарламаларды қолданады. Картамен жұмыс жасауды үйретеді және Күн жүйесінің құрылымын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Астрономия мектебінің курсы
    Несиелер: 5

    Ғарыштық аспан мен жүйелердің, жұлдызды аспанның, планеталардың, ғаламшарлардың, кометалардың, құстың жолы, жұлдыздың орналасқан жері, қозғалысы, құрылымы, пайда болуы мен дамуы. Эвристикалық әңгіме әдісін қолдану. Күн жүйесінің құрылымы. Күн жүйесінің табиғаты. Астрономиялық зерттеулердің әдістері. Әлемнің құрылымы мен эволюциясы. Эвристикалық әңгіме әдісін қолдану.Астрономиялық карта мен жұмыс жасап үйренеді. Географиялық ендік анықтау жолдары. Аспан сферасы. Аспан сферасының ерекше нүктелері. Аспан координаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Толқындық механика
    Несиелер: 6

    АТолқындық механика пәні атом мен атом ядросының құрылымын, олардың бір-бірімен және сыртқы потенциалды өрістермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ элементар бөлшектердің қасиеттерін және бір-бірімен және атом ядроларымен өзара әрекеттесуін қарастырады. Релятивистік кванттық механика элементтерімен танысу. Толқындық механика бойынша білім деңгейін арттыру үшін өзіндік жұмысты ұйымдастыру. Топтық және жеке жұмыс әдісін, проблемалық жағдайды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 1
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – сабақта практикалық есептерді шешу әдістерін көрсету. Пән есептерді шешу әдістемесін зерттейді. Физикалық есептерді классификациялау түрлерін қарастырады, физиканың жалпы курсындағы есептерді шешуге арналған практикум, сонымен қатар физиканың механика, молекулалық физика, электродинамика сияқты негізгі бөлімдеріндегі нақты есептерді шешуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ядро және конденсірлі орталар физикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кристалдық ақаулардың қасиеттері мен өзара әрекеттесуін талдауға және олардың қатты дененің түрленуі мен деформацияларына қатысуын сандық түрде анықтауға үйрету; металл фазаларының атомдық-кристалдық құрылымының заңдылықтарын микроқұрылым мен ішкі құрылымның түзілуін және олардың мүмкін болатын өзгерістерін талдау және болжау үшін пайдалануды үйрету. Компьютердің көмегімен виртуалды модельдерді, компьютерлік экспериментті, оқытудың көрнекі құралдарын, репродуктивті және ізденіс әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім алушылар жаңартылған білім мазмұны бағдарламасының нормативтік-базалық құжаттарымен, үлгілік оқу бағдарламасының өзіндік ерекшеліктерімен танысады. Критериалды бағалау түрлері мен ұстанымдары, қалыптастырушы бағалаудың әдіс-тәсілдері, жиынтық бағалаудың спецификациясы, бағалаудың негізгі мақсаттары, Блум таксономиясы боынша ойлау дағдыларының деңгейі туралы білім беріледі. Оқу жоспарының түрлері, олардың өзара байланысы, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың қадамдары үйретіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кванттық механика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – кванттық механиканың барлық негізгі заңдарын түсіндіру. Пән кванттық механиканың математикалық негізін және ол туралы ең негізгі заңдылықтарды зерттейді. Әр түрлі потенциалдық айырмашылықтар үшін бір өлшемді стационарлық Шредингер теңдеуінің ең нақты есептерін түсіндіреді. Сонымен қатар есептерді шешу кезінде Шредингер теңдеуін үш өлшемді жағдайда қалай қолдануға болатынын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Атом және атом ядросының физикасы
    Несиелер: 5

    Тәжірибелік ядролық физиканың негізгі ұғымдары, заңдары, әдістерімен танысу. Плазма. Квази-бөлшектердің әдісі. Семинарда, практикада ядролық сәулеленудің қасиеттеріне, осы радиацияның заттармен өзара әрекеттесу процестеріне және оларды тіркеу әдістеріне ерекше назар аударылатын болады. Эвристикалық әңгіме әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектептегі физикалық эксперимент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зертханалық жұмыстарды орындау және эксперименттік өлшеулердің қателіктерін есептеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер мектеп физикасы курсының барлық негізгі бөлімдері бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу әдістемесін білуі және қолдана білуі, мектептегі дене шынықтыру кабинетінің жабдықтарын қолдана білуі, фронтальды зертханалық жұмыстар мен демонстрациялық эксперимент жүргізу әдістемесі мен техникасын қолдана білуі керек. Түсіндірмелі-иллюстрациялық және жобалық оқыту әдісін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Мақсаты: оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен таныстыру; дереккөздермен және интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; ғылыми деректер базасында ақпарат іздеумен, мәтіндерді талдаумен және рефераттаумен байланысты кәсіби тақырып бойынша мәтіндерді талдауға үйрету; плагиат мәселелерін талқылау. Оқу үрдісінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдану: зерттеу; BarCamp; жобалар әдісі; Баскет-әдіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оптика
    Несиелер: 8

    Мақсаты: студенттерге оптиканың негізгі заңдарын және жарық пен электромагниттік толқындардың таралу заңдарымен және олардың затпен өзара әрекеттесуімен байланысты физикалық құбылыстарды оқыту. Оптика саласында студенттердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Практикалық есептерді шешу, сондай-ақ зертханалық тәжірибелерді орындау. Жарықтың табиғатын түсіндіретін дидактикалық және әдістемелік көзқарастардың қалыптасуы. Оқытудың көрнекі, репродуктивті және іздеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оптиканың негізгі заңдары
    Несиелер: 8

    Мақсаты: қазіргі ғылыми деректерге негізделген оптика саласындағы көзқарастар кешенін зерттеумен және оптикалық құбылыстардың физикалық теориясын практикалық тәжірибе мен экспериментті қорытындылау ретінде түсіндірумен таныстыру; жарықтың толқындық және кванттық қасиеттері саласында олардың энергетикалық сипаттамаларын және затпен өзара әрекеттесуін ескере отырып, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Физикалық процестерді көрсету үшін қолданбалы бағдарламалар пакетін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Физикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты физика бөлімдеріндегі барлық формулаларды есептерді шығару кезінде қолдануды үйрету. Пән электр және магнетизм, оптика, атомдық және ядролық физика бөлімдеріндегі есептер құрастырудың, есептер шығарудың және ең нақты физикалық есептерді тексерудің негізгі әдістерін қарастырады. Физикалық мәселелердің барлық түрлерін жіктейді. Физика курсындағы есептерді шығару кезінде формулаларды қолдану жолдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Статистикалық физика және физикалық кинетиканың негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - статистикалық физика туралы толық түсінік беру.Пән жабық жүйелер үшін статистикалық үлестіру функцияларын қарастырады (микроканоникалық үлестіру), ортасы бар энергия алмасатын жүйелер үшін (Гиббс канондық таралуы) және энергия мен саны алмасатын жүйелер үшін. ортасы бар бөлшектер (Үлкен канондық Гиббс таралуы). Полиатомды газдардың жылу сыйымдылығының классикалық және кванттық теорияларына талдау келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: математиканы оқытудың заманауи формаларымен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру; студенттерде білім беру, тәрбиелік және практикалық тапсырмаларды шешуде шығармашылық көзқарасты қалыптастыру, сабақты жоспарлау; оқытудың мазмұнын, әдістерін, тәсілдері мен құралдарын, дифференциалды және жеке тәсілді ескере отырып, жұмыс түрлерін таңдау; жоспар мен конспект құру, талдау жүргізу. Әдістер: дәріс-пікірталас, топтық және жеке жұмыс әдісі, проблемалық жағдай.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - электр тізбектері теорияларының негізін түсіндіру. Пән белсенді және пассивті электр тізбектері сияқты электр тізбектерінің негізгі екі әдісін қарастырады. Сондай-ақ электр тізбектерімен байланысты физикалық процестерді қарастырады. Әртүрлі тізбектердің жиілік және уақыт сипаттамаларын сипаттайды. Виртуалды зертханалық жұмыста АКТ -ны қолдануға болатын қарапайым есептеу бағдарламаларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиоэлектроника
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты - студенттерді әртүрлі электронды құрылғылар негізінде сигналдарды қабылдауға, беруге, өңдеуге және түрлендіруге байланысты негізгі заңдармен таныстыру. Радио схема мен сигналдардың қасиеттерін түсіндіріңіз. Тізбектер мен параллель тізбектердегі тербелістерді қарастырыңыз. Резонанс құбылыстарын көрсетіңіз. Бір -бірімен байланысты тізбектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бөлшектер саны көп жүйе физикасы
    Несиелер: 5

    Үлестіру функциясы. Гиббстың микроканониялық таралуы. Термодинамика заңдары. Термодинамикалық функциялар. Гиббстың канондық таралуы. Максвелл-Больцманның Таралуы. Газдардың жылусыйымдылығы теориясы. Нақты газдар. Бөлшектердің айнымалысанымен Гиббстың таралуы. Клапейрон-Клаузиус теңдеуі. Фазалық ауысулар. Бірдей микробөлшектерден тұратын жүйелердің кванттық статистикасы. Бірдей микробөлшектерден тұратын жүйелердің кванттық статистикасы. Металдардағы электрондық газ. Гаусстың таралуы. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Иондық кристалдар физикасы
    Несиелер: 5

    Кристалды тор геометриясы. Тордың периодтық өрісінде электронның қозғалысы. Қарапайым және күрделі торлардың меншікті жиіліктер спектрлері. Жылусиымдылық торлар. Кристалл тордағы Электрон динамикасы. Металдардың электр өткізгіштігі. Электр өткізгіштіктің температуралық тәуелділігі. Өткізгіштер мен жартылай өткізгіштер. Холлдың Әсері. Потенциалдардың байланыс айырмашылығы. Кванттық генераторлар. Парамагнетизм Паули, Диамагнетизм Ландау. Аса өткізгіштік. Проблемалық жағдаяттарда топтық және жеке жұмыс әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физика механикалық процестерді математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - модельдеуде Excel құралдарын қолдану. Физикалық және механикалық процестердің негізгі заңдарын, физика заңдарын және олардың графикалық көрінісін қарастырыңыз. Физикалық және динамикалық модельдерді көрсетіңіз. Кейбір сызықты емес электромеханикалық тербелмелі жүйелер туралы түсінікті түсіндіріңіз. Әр түрлі типтегі математикалық модельдеудің қолданбалы есептерін шешу үшін формулаларды қолдану. Есептер шығаруда компьютерлік графика мен есептеу математикасын қолдануды көрсету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикадан виртуалды тәжірибелік практикум
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Кәсіби қызметте виртуалды лабораториялық симуляторларды Physx, Physics classroom, Myphysics lab, физиканың жалпы курсы бойынша off-line виртуалды зертханалық жұмыстарды (ӘлөФараби атындағы ҚазҰУ құрастырған) қолдана білу. Симуляторлардың көмегімен виртуалды зертханалық жұмыстардың сипаттамасын, кезеңдерін білу. Әр түрлі физикалық процестерді модельдеу, эксперименттер жүргізу, нәтижелерді өңдеу. Жартылай іздеу, эвристикалық, жобалау және зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың физикадан жобалау қызметінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің ғылыми зерттеулерде жұмыс істеуіне қолайлы жағдай жасау, сонымен қатар эксперименттерді, бақылауды ұйымдастыру мен өткізу дағдыларын қалыптастыру, жобаның практикалық және эксперименттік бөлігін орындау. Физикалық заңдар мен физикалық шамалар арасындағы байланысты қалай құруға болатынын көрсетіңіз. Ғылыми жобаның жоспарын құра отырып, дизайны туралы айтып беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қатты дене физикасын оқу болып табылады. Пән қатты дене физиктерінің негізгі қасиеттерін зерттейді. Қатты дененің симметрия элементтерінің сипаттамасын түсіндіреді. Қатты дененің құрылысы мен қасиеттері туралы толық түсінік береді. Ол қатты денелердің микроқұрылымын жіктейді, сонымен қатар микробөлшектермен демонстрация жүргізу үшін қажетті білімді қайда қолдануға болатынын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Әр түрлі физикалық есептерді шешуде оларды қолдану үшін пәндік дайындық пәндері бойынша фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді қажетті білімдер мен түсініктерді қолдану;

  • Код ON3

    Кәсіби қызметте теориялық Пәндік білім, білік және дағды жүйесін қолдану;

  • Код ON2

    Физика және ғылыми зерттеулер саласында үштілді білім беру саясатын іске асыру үшін академиялық кәсіби мақсаттар, мәдениетаралық коммуникация және академиялық жазу үшін тілдерді қолдану;

  • Код ON9

    Оқыту мен тәрбиелеудің бірегей стратегияларын құру үшін оқушылардың жас ерекшелік анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, инклюзивті білім беру ортасында оқу-тәрбие жұмысын жобалау және іске асыру;

  • Код ON6

    Сөйлеу және коммуникативтік қызметтің барлық аспектілерінде кәсіби-пәндік терминологияны меңгеру; жаңартылған білім беру жағдайында қазіргі қоғамдағы педагогикалық мамандықтың рөлі туралы түсінік жүйесін меңгеру;

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану; Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін білу;

  • Код ON8

    Шығармашылық көзқарасы бар және мектеп бағдарламасында қарастырылған физика пәні бойынша олимпиадалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін қолдана біледі;

  • Код ON4

    Физикалық есептерді шешу кезінде физика пәні бойынша алған білімдерін көрсету;

  • Код ON1

    Өзінің табысты кәсіби қызметін құру үшін экономика және құқық салаларынан, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметтің негіздерінен, экологиядан және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінен, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияларды, инклюзивтік білім беру дағдыларынан білімді жаңғырту;

Top