Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 Математика в Павлодар педагогикалық университеті

  • Элементарлық математика
    Несиелер: 6

    Сандар. Нақты және комплекс сандар. Өрнектер. Функциялар. Теңдеулер және теңдеулер жүйесі. Теңсіздік және теңсіздіктер жүйесі. Математикалық талдау элементтері. Сандық тізбектер. Туынды және оның қолданулары. Алғашқы функция және интеграл. Комбинаторика элементтері. Планиметрия. Стереометрия. Стереометрия аксиомасы. Түзу және жазықтықтардың параллельдігі. Түзулер мен жазықтықтардың перпендикулярлығы. Көпжақтар. Айналу денелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызықты алгебра
    Несиелер: 7

    Көпмүшеліктер және қатынастар, матрицалар және анықтауыштар, сызықтық теңдеулер жүйесі және бөлінгіштік теориясы. Көпмүшелер өрісіндегі сақиналар. Негізгі сандық функциялар. Мысалдарда құрылған жүйелердің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Абстрактілі алгебралық жүйелер ұғымын қалыптастыру, жүйелерді құрудың аксиоматикалық негіздері және әр түрлі қосымшаларды қарастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебра 1
    Несиелер: 7

    Матрицалық алгебра. Матрицалардың түрлері. Матрицаларға амалдар қолдану және олардың қасиеттері. Анықтауыштар. Анықтауыштардың анықтамасы және негізгі қасиеттері. Кері матрицалар. Сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі(САТЖ). САТЖ зерттеу. Гаусс әдісі. Крамер ережесі. Арифметикалық векторлық кеңістіктер; матрицалар рангісі. САТЖ үйлесімділігі. Кронекер-Капелли торемасы. Комплекс сандар: 3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 6

    Функция туралы түсінік. Дифференциалдық және интегралдық есептеу теориясы негізін құрайтын шексіз аз айнымалы шамаларды зерттеудің негізі болатын функционалдық әдістерімен танысу. Функцияның шегі. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеу. Физика мен геометриядағы математикалық талдаудың кейбір қосымшалары,. Функция графиктерін зерттеу және құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геометрия 1
    Несиелер: 8

    Аналитикалық геометрияның негізгі элементтері мен сызықтық бейнелеулерді зерттеу. Векторлар. Түзу сызық және жазықтық. Жазықтықтағы түзу. Түзуді берудің әр түрлі әдістер. Жазықтықта екі түзудің өзара орналасуы. Екі түзу арасындағы бұрыш. Екінші ретті қисықтар. Аффиндік түрлендіру. Екінші ретті беттер. n-өлшемді векторлық кеңістік. Оларды сызықтық түрлендіру. Квадраттық формалар мен квадрикалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 8

    Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы түзу. Түзудің әртүрлі берілу тәсілдері, екі түзудің жазықтықта өзара орналасуы. Түзулердің арасындағы бұрыш. Эллипс. Гипербола. Парабола. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия. Векторлардың векторлық және аралас көбейтіндісі. Кеңістіктегі түзу, жазық және беттер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геометрия негіздері және проективтік геометрия негіздері
    Несиелер: 6

    Математикалық құрылым туралы түсінік. Вейл бойынша Евклид геометриясын негіздеу. Ұзындығы, алаңы, көлемі. Геометрияның негіздемесіне тарихи шолу. Евклид кеңістігіндегі орталық жобалаудың ақаулары. Жобалық кеңістікті құру. Жобалық түрлендірулер және олардың инварианттары. Жобалық жазықтықтағы екінші ретті сызықтар. Конструктивтік есептер және олардың мектеп геометрия курсына қосымшасы. Жазықтықтағы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 5

    Бинарлық операциялар. Алгебра ұғымы. Алгебраның гоморфизмдері. Ішкі алгебра. Фактор-алгебра. Топтар. Сақиналар. Алгебралық жүйелер. Салыстыру. Негізгі қасиеттері. Шегерімділіктің толық жүйесі. Келтірілген шегерімділік жүйесі. Эйлер және Ферма теоремалары. Бір белгісізі бар бірінші дәрежелі салыстыру. Бірінші дәрежелі салыстыру жүйесі. Қалдықтар туралы қытай теоремасы. Құрамдық модуль бойынша кез келген дәрежедегі салыстырулар. Екінші дәрежелі салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Алгебра 2
    Несиелер: 5

    Бір айнымалыдан көпмүшелер, Безу теоремасы және рационалды, нақты және кешен сандар өрістерінің үстіндегі көпмүшелер, бірнеше айнымалыдан көпмүшелер. Симметриялық көпмүшелер, бүтін сандар сақинасындағы бөліну теориясы. Алгебраның негізгі теоремасы. Алгебралар және алгебралық жүйелер: топтар. Ішкі топтар және аралас класстар. Циклдік топтар. Ақырлы топтар; Сақинаның идеалдары. Фактор-сақина. Сақиналардың гомоморфизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геометрия 2
    Несиелер: 6

    Проективтік кеңістік. Конструктивтік есептер және олардың мектеп геометриясында қолданылуы. Евклид геометриясын проективтік тұрғысынан қарау. Жазықтықтағы геометриялық салулар. Салуға арналған есептер. Геометриядағы аксиоматикалық әдіс. Евклид емес геометриямен танысу.. Лобачевский геометриясының элементтері. Мектеп геометрия курсының аксиомалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 6

    Элементар функцияларды интегралдау. Бастапқы фукнция және анықталмаған интеграл. Анықталмаған интегралдың қасиеттері. Айнымалыны ауыстыру әдісімен және бөліктеп интегралдау әдісі. Анықталған интеграл. Анықталған бір интегралды шешуге әкелетін есептер. Анықталған интегралдың болуы туралы. Теорема, интегралданатын функциялар. Анықталған интегралды қолдана отырып есептерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көп айнымалылар функциялар
    Несиелер: 6

    Грин Формуласы. Қисық сызықты интегралдар арқылы ауданды есептеу. Қисық сызықты интегралдың интегралдау жолынан тәуелсіздігі. Нақты дифференциал туралы сұрақпен байланыс. Қос интегралдағы айнымалыларды ауыстыру. Бағытталған аймақ бойынша Интеграл. Беттік аудан, беттік интегралдар. Стокс Формуласы. Остроградскийдің Формуласы. Өріс теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тіліндегі ықтималдық теориясының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    CLIL технологиясын қолдана отырып, ағылшын тілінде пәнді оқу. Оқиғалардың ықтималдығы. Ықтималдықты қосу ережесі. Шартты ықтималдық және көбейту ережесі. Бернулли схемасы. Бернулли теоремасы. Кездейсоқ шама және бөлу (тарату) заңы. Үлкен сандар заңы. Кездейсоқ шамалардың ықтималдық үлестірімінің функциялары мен тығыздығы. Бір және екі кездейсоқ аргументтердің функциясын бөлу. Екі кездейсоқ шамалар жүйесі. Қалыпты заңдар және кездейсоқ процестер теориясына кіріспе.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математикалық білім берудің даму тенденциялары. Математиканы оқытудың әдістемелік тәсілдері. Математиканы оқыту формалары. Оқушылардың оқу іс-әрекетін қалыптастыру. Математикалық білім берудің технологиялық негіздері. Оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау. Мектептегі математика курсының негізгі мазмұндық-әдістемелік бағыттары. Математикадан оқу жұмысын ұйымдастыру. Теңдеудің, теңсіздіктердің, функциялардың, планиметрияның, стереометрияның, дифференциалды және интегралды есептеудің, дифференциалдық теңдеулердің, комбинаториканың, комплексті сандардың оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру роботехникасы
    Несиелер: 10

    Білім беру роботтарын құрастыру. Роботтардың негізгі механизмі. Роботтардың қозғалыс құралдары. Датчиктер. Бағдарламалау микрокомпьютер EV3. Модуль көмегімен бағдарлама блоктарын құру. Дисплей. EV3 дисплейін пайдалану. Scratch бағдарламалау. LabView-де бағдарламалау. Басқару алгоритмдері. Кері байланыссыз басқару. Кері байланысты Басқару. Сызық бойымен қозғалыс. Бөлмеде саяхат. Заттарды айналып өту. Лабиринт. Роботтар-манипуляторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • STEM-технологиялары
    Несиелер: 10

    STEM-оқыту, STEM-білім беру. STEM технологияларын білімге енгізудің артықшылықтары. STEM модулін құру ерекшеліктері. STEM Science. STEAM Technology (цифрлық модельдеу және прототиптеу, 3D басып шығару, мобильді технологиялар, программалау, интернет заттары.). STEAM Engineering (электроника, электротехника, машина жасау және робототехника, білім беру робототехникасы). STEM Math (математикаға ғылым, технология және техниканы қолданатын жаттығуларды қамтиды).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдық теориясы, математикалық статистика және комбинаторика
    Несиелер: 5

    Статистика элементтері. Ықтималдық теориясының элементтері. Статистика және деректерді талдау. Кездейсоқ шамалар және сандық сипаттамалар. Тәжірибедегі ықтимал проблемалар, эксперименттік статистикалық мәліметтерді өңдеу. Комбинаторика элементтері. Комбинаториканың негізгі түсініктері мен ережелері (қосу және көбейту ережелері). Санның факториалы. Комбинаторика формулаларын қолдана отырып есептерді шешу. Ньютонның биномы және оның қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Операциялық есептеу
    Несиелер: 5

    Операциялық есептеу-Математикалық талдау әдістерінің бірі, бірқатар жағдайларда қарапайым құралдардың көмегімен күрделі математикалық есептерді шешуге мүмкіндік беру. Лаплас Түрлендіруі. Түпнұсқалар мен бейнесінің қасиеттері. Негізгі элементар функциялардың бейнесі. Операциялық есептеудің негізгі теоремалары. Қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен жүйелерді шешуге операциялық есептеуді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дифференциалды теңдеулер
    Несиелер: 5

    Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерге қатысты негізгі ұғымдар мен анықтамалар. Бірінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің түрлері мен әдістері. Интегралдық қисық. Коши Міндеті. Коши мәселесін шешудің болмысы мен бірегейлігі туралы Пикар теоремасы. Жалпы және жеке шешім. Ерекше шешімдері. Жүйесін диф теңдеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық логика және аксиоматикалық теориялар
    Несиелер: 4

    Буль функциялары, шынайы кестелер, конъюнктивтік қалыпты форма. Логикалық функциялардың толық жүйелері. Тавтология. Орындалатын формулалар. Алгебрадағы гипотезалар мен салдарлар. Дизъюнктивтік қалыпты форма, пікір алгебра формуласы, предикат логикасы, комбинаторлық Алгоритмдер, бағандар мен желілер, предикаттарға операциялар. кванторлар, алгоритмдер теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алгебра 3
    Несиелер: 5

    3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу. Бір айнымалыдан көпмүшелі; бүтін сандардың сақинасындағы бөлу теориясы. Алгебралар және Алгебралық жүйелер: топтар. Ішкі топ. Жартытоп. Ақырлы топтар; аралас класстар және фактор-топтар; сақиналар. Сақиналар гоморфизмдері; кватернион денесінің алгебралық жүйелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математикалық логика және дискреттік математика
    Несиелер: 4

    Оқыту процесінде буль функциялар үшін, пікір алгебра формуласы, комбинаторлық Алгоритмдер, графалар және желілер сияқты дискретті объектілермен жұмыс істеу дағдылары оқытылады, кодтау теориясының мәселелері туралы түсінік өңделеді. Жиындар. Предикаттар алгебрасы. Аксиоматикалық теориялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Алгебралық жүйелер
    Несиелер: 5

    Алгебралық жүйе ұғымымен таныстыру. Алгебралық жүйенің негізгі ұғымдары мен фактілерінің анықтамаларын біліңіз: топтар, кіші топтар және байланысты сыныптар, сақина идеалдары, фактор-сақина. Математикалық талдау арқылы алгебралық объектілерді зерттеу дағдыларын игеру. Математика саласындағы білімді жеткілікті жоғары деңгейде қамтитын білім жүйесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоладанбалы математика
    Несиелер: 10

    Сызықтық алгебра. Матрицалар. Анықтаушылар. Гаусс Әдісі. Кардано формулалары. Күрделі сандар. Муавр формулалары. Көпмүшелер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы, кеңістіктегі координаттар жүйесі. Скаляр, векторлық, векторлардың аралас көбейтіндісі. Бетке жанама жазықтық және нормаль. Түзулер, кеңістіктегі жазықтықтар. Бетінің. Екінші ретті беттер (сфера, Цилиндрлік және конустық беттер, параболоид, гиперболоидтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Элементтар математика бойынша практикум
    Несиелер: 8

    Математикалық есептерді шешуді үйретуге тән дидактикалық және әдістемелік мезеттер мен ерекшеліктерді негіздеу. Математиканы оқытудағы есептер функциялары. Есептерді шешу процесінің кезеңдері. Шешу тәсілдері. Арифметика. Теңдеулер мен теңсіздіктер. Тригонометрия. Планиметрия және стереометрия. Функциялар мен оларға әрекеттер жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жоғары математика
    Несиелер: 10

    Шек. Туынды. Дифференциал. Анықталмаған және анықталған интеграл. Көп айнымалыдан тәуелді функциялар. Сандық қатарлар. Дифференциалдық теңдеулер. Сызықтық алгебра. Матрица. Анықтауыш. Гаусс әдісі. Кардано формулалары. Кешен сандар. Муаавр формуласы. Көпмүшеліктер. Векторлық алгебра. Аналитикалық геометрия. Жазықтықтағы және кеңістіктегі координаталар жүйесі. Векторлардың скалярлық, векторлық және аралас көбейтіндісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық талдау 3
    Несиелер: 6

    Көп айнымалылы функциялар. m-өлшемдік арифметикалық кеңістік. Көп айнымалылы функциялардың шегі және үзіліссіздігі. Көп айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Физикадағы қосымшалары. Екі және үш еселі интегралдар. Геометриялық және физикалық есептерді шешуде екі және үш еселік интегралдарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қатарлар
    Несиелер: 6

    Сандық және дәрежелік қатарлар. Жинақталатын және жинақталмайтын қатарлар. Коши критерийі. Оң қатарлар. Ауыспалы таңбалы қатарлар. Функционалдық қатарлар. Дәрежелік қатарларды қолдану. Функцияларды дәрежелік қатарға жіктелуі. Жинақтылық белгілері. Фурье тригонометриялық қатарының жинақталуының және мүшелеп дифференциялдануының қарапайым шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дәлелдеу есептерін шешудегі талдау және синтез. Мәтіндік есептерді шешудегі талдау және синтез. Геометриядағы салу есептерін шешудегі талдау және синтез. Геометриялық есептерін жоспарға сәйкес шешуді жүзеге асыру: - талдау -салу - дәлелдеу - зерттеу. Толық тестілеу әдісі, барлық логикалық мүмкіндіктерді анықтау және мәселенің шарттарын қанағаттандыратындай таңдау. Салыстыру әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математика оқыту әдістемесінің дербес сұрақтары
    Несиелер: 3

    Орта мектеп пен жалпы мектептің математикасын оқыту әдістемесін, орта білімнің құрылымы мен мазмұнын, адамның жас ерекшелік физиологиясы мен психологиясын білу. Сыни ойлауға үйрету. Оқу жұмысын ұйымдастырудың әр түрлі формаларын, түрлерін қолдана отырып, білім алушылардың оқу қызметін ұйымдастыра білу. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 8

    Жиындар. Венн Диаграммалары. Теңдеулер. Теңдеулер жүйесі. Теңсіздік. Жүйенің теңсіздіктер. Тригонометрия. Тригонометриялық тепе-теңдік, теңдеу және теңсіздік. Логарифмдер. Логарифмдік теңдеулер және теңсіздіктер. Планиметрия. Үшбұрыштар, төртбұрыштар, шеңбер және екінші ретті қисықтар. Стереометрия. Многогранники. Айналу денелері. Алгебра және талдаудың басталуы. Математикалық модельдеу. Олимпиада есептерін шешу. Классикалық теңсіздіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін жалпылайды және білім алушыларды жеке дамыту мақсатында дидактикалық материалдарды әзірлеу үшін осыларды қолданады. ЕБҚ бойынша балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON1

    Базалық математикалық пәндер саласындағы білім мен түсініктерді кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық негіздері, елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайда көрсетеді

  • Код ON4

    Математиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың оқу, зерттеу, өзіндік, шығармашылық қызметін ұйымдастыру үшін теориялық және практикалық білімді қолдана отырып, тұлғалық және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді

  • Код ON5

    Білім алушыларда келесі дағдыларды қалыптастырады: білім алушыларда логикалық ойлау қабілеттерін, есептеу және графикалық машықтар, пайымдауларды дәлеледей білу, гипотезаларды қалыптастыру, математикалық модель құру, қолданбалы есептерді шешу, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру

  • Код ON7

    Математикада және математиканы оқыту әдістемесінде олардың арасындағы күрделі тәуелділік, құбылыстар, теориялар мен фактілерді білу және түсіну; өз білім саласындағы және аралас ғылымдардағы ғылыми контентті талдау мен әдіснамасын таңдауды жүзеге асырады, оларды трансформациялау бойынша идеяларды ұсынады және жүзеге асыру үшін ұжымдарды ұйымдастырады

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асырады, өзінің адамгершілік және азаматтық ұстанымын қорғай алады

  • Код ON6

    Математика бойынша білім алушылардың іздеу қызметін оқыту мен ұйымдастыруда ғылыми зерттеу әдістері мен академиялық хат саласындағы білімді біледі және қолданады

  • Код ON2

    Математиканы оқыту мен тәрбилеуде заманауи педагогикалық технологияларды, АКТ мен қашықтықтан оқыту технологияларды түсінеді және қолданады, педагогикалық қызметті модельдейді, дәлелдерді тұжырымдайды және зерттелетін саланың мәселелерін шешеді

  • Код ON8

    Қазақстан қоғамының мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын білу негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді, әлеуметтік және кәсіби салаларда болып жатқан барлық оқиғаларға өзіндік бағасын дәйектейді, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінеді

Top