Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Бейнелеу өнері және сызу в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

  • Көркем еңбек
    Несиелер: 5

    «Көркем еңбек» пәні елестету мен бақылау қабілетін, кеңістіктік және және көру елесі қабілетін қамтамасыз ететін, әртүрлі шығармашылық әрекет барысында, көркем-технологиялық білімдерді, қабілеттер және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.Түрлі материалдармен жұмыс істеу оқушылардың технологиялық ойлауын, көркем-эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, фантазиясы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді кәсіби шығармашылық қызметке дайындау; негізгі заңдарды және реалистік форманы құру ережелерін меңгеруден бастап, натураны шығармашылық қабылдау мәселелерін түсіну және шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    «Мамандыққа кіріспе» пәні– бірінші курстардың алғашқы кәсіби - педагогикалық пәні. Мұнда жоғары оқу орыны құрылымы оның ұйымдастырылуы, шығу тарихы, негізгі оқу-әдістемелік кешені компоненттері, студенттің оқу үдерісіндегі іс-әрекеттері, тыныс-тіршіліктері т.с.с. назарға алынады. Жоғары оқу орындарында болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін даярлаудың өзіндің ерекшеліктері бар. Ол негізінен даярлау мазмұнмен, әдістерімен, ұйымдастыру формаларымен ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сызу негіздері
    Несиелер: 6

    Сызу негіздерінің мәліметтерін, сызбаның даму теориясын, сызудың пайда болу тарихын қарастырады. Студенттердің мектепте сызу пәнін оқыту үшін, заттардың суреттерін, машина жасау және құрылыс сызбаларын орындау және оқу үшін, бөлшектер эскиздерін түсіру және оларды өлшеу үшін, сызбаларды орындау үшін қажетті білімдермен, іскерлікпен және дағдылармен қарулануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызба геометрия және перспектива
    Несиелер: 6

    Білуге тиіс: жазықтықта кеңістіктік форманың бейнелерін құрудың теориялық негіздері;көлеңке теориясының элементтері;перспективалы проекциялар;техникалық суреттерді орындау тәсілдері;ЕСКД (конструкторлық құжаттаманың бірыңғай жүйесі) негізгі ережелері; Сызбаларды ресімдеу ережесі (форматтар, масштабтар, сызықтар, қаріптер); оларды орындау кезінде қолданылатын бейнелер мен шарттылықтың түрлері;сызбаларды орындаудың жалпы ережесі.; Техникалық Өлшеу негіздері;бұйымның немесе оның бөлшектерінің конструкторлық сызбаларын техникалық сауатты оқу Геометриялық және позициялық есептерді шешуді;геометриялық фигуралардың өзара қиылысуына есептерді шешуді. Дағдысын меңгеру; сызбада және оның аксонометриялық бейнесінде заттың бейнесін орындау дағдысын;перспективалы проекцияларды орындау дағдысын; көлеңке салу дағдысын;техникалық суретті орындау дағдысын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түртүстану және колористика 1
    Несиелер: 5

    Түс туралы Ғылым тарихы. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композициялық сурет 1
    Несиелер: 5

    Күрделі тақырыптық жұмыстың композициясы мен психологиясын білу. Адам фигурасы бар көп қырлы интерьер композицияларын, пейзаждың композициясын, тақырыптық суреттің композициясын, бір фигуралық композицияны жасай білу. Композицияны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан Республикасының құбылмалы әлеуметтік-экономикалық жағдайында студент тұлғасы қалыптасатын тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Тұтас педагогикалық процестің негізгі принциптері мен заңдылықтары; оқу процесін басқарудың формалары мен әдістері; педагогиканың басқа ғылымдармен байланысын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық. ҚР Конституциялық құқығы. Әкімшілік құқық және ҚР Мемлекеттік қызмет. ҚР Құқық қорғау органдары мен соттарының қызметін ұйымдастыру. ҚР Азаматтық құқық негіздері. ҚР Еңбек және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы негіздері. ҚР отбасылық құқық негіздері. ҚР экологиялық және жер құқығы. ҚР Қаржы және Салық құқығы. ҚР Қылмыстық құқығы. Іс жүргізу құқығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтары, экожүйенің жұмыс істеу негіздері, зиянды және қауіпті өндіріс факторларының қоршаған ортаға әсері. Сондай-ақ төтенше жағдайлар кезінде құтқару және кезек күттірмейтін жұмыстарды ұйымдастыру, шаруашылық жүргізу объектілерінің тұрақты жұмыс істеу жағдайлары, халықты және өндірістік персоналды ықтимал авариялардан, апаттардан, дүлей зілзалалардан қорғау жөнінде, сондай-ақ жою барысы және олардың зардаптары туралы сауатты шешімдер болжау және қабылдау зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композициялық сурет 2
    Несиелер: 6

    Көркемөнер туындысының құрылымы, оның жанры мен мазмұнына орай құрамдас бөліктерінің тұтастығы. Композиция - құрамдас бөліктері бірлікте ұштастырылған, бір-біріне және жалпы мүддеге бағындырылған мақсатты көркем құрылым. Пластик. өнерле композиция көркем пішін (форма) түзілімінің жеке сәттерін біріктіріп тұрады. Композиция әдістері өнердің өзіндік ерекшеліктеріне, шығарманың идеясына, авторлық ойтүйсігіне сәйкес туындайды. Композиция шығарманың ішкі құрылымымен бірге оның сыртқы орта мен көрермендер арасындағы қатынасын белгілейді. Көркем шығарм. процесі мен өмірді эстеттану тұрғысында қалыптасқан композиция заңдары өнердің жалпылама заңдылықтарының, нақты өмір құбылыстарындағы өзара байланыстылықтардың белгілі мөлшеріндегі бейнесі әрі жиынтығы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түртүстану және колористика 2
    Несиелер: 6

    Мақсаты студенттерге бейнелеу-кеңістік және бейнелеу өнеріне қатысты түстерді үйлестірудің әдістері мен принциптері туралы нақты түсінік беру, жасанды мекендеу орындарында түстік ортаны құрудың нақты ерекшеліктерін, шығармашылық әдістері мен колористикалық схемаларын ашу. және адам әрекеті. Өткен дәуірлердегі өнер тарихында және мәдениеттердің әртүрлі түрлерінде түсті қатар және дәйекті түрде зерттеу студенттердің қоғамдық өмір мен адам әрекетінің әртүрлі салаларындағы түстің рөлі туралы кәсіби түсінігін қалыптастырады, аналитикалық және бейнелі ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Коммуникацияның вербалды құралдары. Іскерлік коммуникация датыңдау. Бейвербальды байланыс. Сөйлеу коммуникация сындасаналы/бейсаналық және өтірік. Қарым-қатынастағы манипуляциялар. Коммуникативтік мінез-құлықтың гендерлік аспектісі. Сын және қабылдау іскерлік қатынаста. Іскерлік коммуникация дағысұрақтар мен жауаптар. Қарым-қатынастағы кедергілер. Іскер адамның имиджі. Көпшілік сөйлеу. Іскер серіктестердің психологиялық-коммуникативтік әлеуеті. Сөйлеу этикеті. Іскерлік коммуникация формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 12

    Академиялық кескіндеме-көркем-практикалық пән, онда студент акварель, гуаши, майлы кескіндеме техникасында қоршаған орта кеңістігін бейнелеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Матаны бояу
    Несиелер: 10

    Жібек матаға жазу, суреттің негізгі түрлері. Ыстық, суық батик, түйіндік батик, кракле техникасы, құрғақ қол қою, тұзбен сурет салу, аралас қол қою түрі. Суреттегі техникалық шеберлік тәсілдері, әсіресе суық және ыстық батик үшін композициялық шешім. Композиция жасауда негізгі техникаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сурет салу негіздері
    Несиелер: 10

    Суреттің негіздері" пәні студенттерді сурет пен композицияның негізгі заңдылықтарымен таныстыруды, олардың әртүрлі бейнелеу жүйелерін қолдану білімдерінің, іскерліктері мен дағдыларының қалыптасуын көздейді. Сонымен қатар эскизден бастап оны аяқтағанға дейін барлық кезеңдер бойынша шығармаларды жүйелі жұмыс істеу дағдыларын меңгеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу өнері кескіндеме 1
    Несиелер: 5

    Кескіндеме техникасы мен технологиясы-бұл пән студенттерді әртүрлі шығармаларды жасауға үйретеді, техника және ығыстырылған техника көмегімен материалдарда, акварельдерде,гуаши, теперде кескіндеме технологиясының дағдыларын меңгереді. Түсі бойынша қарама-қарсы заттардан жылы тондар, суық тондар басым суреттер жасай білу. Түс гаммасын, бояуын білу – кескіндемедегі бейнелі өрнектің құралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлемдік контекстегі визуалды өнер, дизайн және сәндік-қолданбалы өнер дамуының негізгі тарихи кезеңдерін, негізгі ұғымдарын, құбылыстарын біледі және түсінеді ; Әр түрлі көркем жүйелердің (визуалды өнер, дизайн, көркем технология, сәндік-қолданбалы өнер) теориясы бойынша заманауи білімдерді меңгерген және оларды өзінің көркем-шығармашылық және педагогикалық қызметінде қолдана алады; Өнер бойынша әңгіме, мұражайларға, галереяларға, сәулет, ұлттық және әлемдік көркем мәдениет ескерткіштеріне экскурсиялар ұйымдастыру және өткізу саласындағы білімді қолдана алады; Ғылым, өнердегі заманауи технологиялар саласындағы жаңа ақпаратты біледі және қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-бейнелеу өнері мен мәдениет саласындағы адамзаттың тарихымен және ең үлкен жетістіктерімен таныстыру. Әлемдік мәдениет контексінде бейнелеу өнерінің дамуы туралы жүйелі ұғымды қалыптастыру болып табылады. Эстетика, халықтық мәдениет, қолөнер технологиясы және әлемдік өнер туындыларының тарихы саласындағы студенттердің дүниетанымдық деңгейін кеңейтуге бағытталған. Халықтық өнердің бейнелері мен мотивтерінде және бейнелеу өнері тарихында көрініс тапқан халықтық өзіндік сана мен дүниетанымның негіздерімен таныстыру. Көркемдік технологиялар саласындағы білімді тереңдету. Сәндік-қолданбалы өнерді зерттеу саласындағы кейбір жетекші мәселелермен, халықтық өнер салаларын зерттейтін ғалымдардың есімдерімен таныстыру. Өнердің дамуын адамзат тарихының ортақ бағытымен біртұтас, ажырамас күрделі процеске байланыстыру; әр түрлі халықтардың өнеріндегі жалпы тенденцияларды бөліп көрсету; өнер туындысын талдау, мазмұны мен көркемдік құралдарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кескіндеме негіздері 1
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - көркем бақылау, көру есін, бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту, сонымен қатар оқушылардың шығарманы барлық сатыда – эскизден – оның аяқталуына дейін жүйелі жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Осылайша, оқыту мақсаты негізгі заңдар мен шынайы форманы құру ережелерін зерделеуден бастап дәйекті болып табылады. Табиғатты шығармашылық қабылдау мәселелерін түсіну және шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттер санасында тәрбие теориясының негізін қалыптастыру,мінез-құлқын тәрбиелеу,қоғамдағы тәрбиенің мәнін дұрыс түсінуге және тұлға бойында дұрыс қалыптастырудың жолдарын таба білуге қалыптастыру.Міндеттері: Мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды, ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру;өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сызу пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сызу негіздерін біледі; Графикалық сызбаларды орындай алады. Перспективада жазықтықты бейнелеу; перспективада жазық фигуралар мен геометриялық денелерді құру; перспективалы бейнелерді құру тәсілдері; перспективалы бейнелерді талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кескіндеме негіздері 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың оқу пәнінің бағдарламасын меңгеру барысында алған Көркемдік - орындаушылық және теориялық білімдері, дағдылары негізінде тұлғасын көркемдік-эстетикалық дамыту, сондай-ақ бейнелеу өнері саласындағы дарынды балаларды анықтау және оларды бейнелеу өнері саласындағы негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру мекемелеріне түсуге дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүсін және пластикалық анатомия
    Несиелер: 9

    Пластикалық анатомияның негіздері. Дене қаңқасының пластикалық анатомиясы. Адам денесінің бұлшық еттерінің пластикалық анатомиясы. Пластикалық анатомия. Бас сүйектің сүйектері мен бұлшықеттері, бастың пропорциялары. Адамның қаңқасының пластикалық анатомиясы. Адамның жоғарғы және төменгі жақ бұлшықеттерінің пластикалық анатомиясы. Гипс шығатын модельдеу. Гипстің басын бұлшық еттермен модельдеу. 3 геометриялық дененің натюрмортын модельдеу (рельеф). Масканы модельдеу. Жануарлар мен құстарды модельдеу (пластилин) эскиз дизайн. Шағын пластик

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Визуалды кескіндеме өнері 2
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдениеттің көркемдік-адамгершілік кеңістігінде өзін-өзі көрсету және бағдарлау формасы ретінде әлемнің эмоционалды-құндылық, эстетикалық дамуының бір түрі ретінде оқушылардың көрнекі-кеңістіктік ойлауын дамыту. Көркемдік даму жеке көркем шығармашылық процесінде практикалық, белсенді түрде жүзеге асырылады. Оқу іс-әрекетінің негізгі формалары көркем материалдарды меңгеру, көрерменнің өнер туындыларын қабылдауы және қоршаған әлемді эстетикалық бақылау арқылы практикалық көркем шығармашылық болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы қазіргі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен, Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесін дамытудың тенденциялары мен стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың құқықтық негіздерімен, жалпы принциптерімен танысуды көздейді. Білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқару, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымның мәселелерін басқару үшін.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәндік мүсін
    Несиелер: 9

    Қарапайым өсімдік ою-өрнек элементтерін гипс үлгілерінен көшіру. Табиғи жапырақтарды мүсіндеу. Табиғи гүл мүсіндеу. Күрделі өсімдік ою-өрнегін гипс үлгілерінен мүсіндеу. Рельефте натюрмортты мүсіндеу. Бет бөлшектерінің көшірмелерін классикалық үлгілерден мүсіндеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өнер және қолөнер
    Несиелер: 10

    Композиция заңдылықтарын қолдана отырып, сәндік-қолданбалы өнер объектілерінің шығармашылық композицияларын орындау: ритақ, метр, симметрия, асимметрия, контраст, нюанс және басқа әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағаш өңдеу және жиһаз өндірісі
    Несиелер: 10

    Білу және түсіну: Материалдарды өңдеу технологиясы (бейін бойынша) (мамандану бейініне байланысты, қыздарға жеке-жеке). Білім, дағды және іс жүзінде даярлау үшін қажетті білім, дағды мен дағды алу. Білікті жұмысшы кадрлар-өндірістің таңдалған бағыты саласында жұмыс істейтін мамандар. Тігін өндірісінің еңбек алыбы және санитариясы туралы мәліметтер. Кесу және күйдіру технологиясының көркемдік негіздері. Ағаштан жасалған көркем бұйымдарды құрастыру және өңдеу технологиясы. Мамандандырылған шеберханалар жағдайында ағаш бойынша көркем жұмыстар. Құрақ тігісінің тарихы, дәстүрлері мен материалдары. Кесекті мозаиканың негізгі себептері мен конструктивтік элементтері. Құрақ-бұйымдарды дайындаудың дәстүрлі технологиясы. Қазіргі интерьердегі кесекті мозаика. Көркем кесте сәндік өнердің түрі ретінде. Тамбур тігісі-дәстүрлі кестелеудің негізгі элементі. Ою-өрнек, түс, композиция және өрнек технологиясы. "Крест" кестелеу, бейнелеу мүмкіндіктері және техниканың ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстанның бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
    Несиелер: 10

    Қазақстан мәдениетінің ментальды факторларын, сақтардың мәдени өнерін, ежелгі түріктердің мәдени тарихын білу. Орта ғасырдағы Қазақстанның мәдени доминанттарын білу, Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнерін білу: негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері, ұлттық көркем мектепті қосу, постмодернизмнің жаңа технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Графика және дизайн
    Несиелер: 10

    Білім алушылардың бейнелеу теориясының негіздерін, проекциялау және графикалық үлгілеу әдістерінің заңдылықтарын білу, жобалау, шығармашылық қызметтің дамуына, графикалық мәдениет пен дәстүрлі және қазіргі заманғы графика құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік жобалау
    Несиелер: 10

    Студенттерді жобалауда қолданатын құжаттардың түрлерімен таныстыру; студентердің әр түрлі мақсаттағы, құрылымдағы және өлшемдегі нысандарды инженерлік қамтамасыз ету туралы білім жүйесін қалыптастыру; ғимараттардың, кешендердің және ансамбльдердің функционалдық талаптарына байланысты жобалаудың негіздері туралы мағлұматтар беру; студенттерді көркемдік идеяларды іске асырудың инженерлік тәсілдеріне үйрету; студенттердің нормативтік – техникалық шамалардың негіздері туралы білімдерін нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Классикалық кескіндеме
    Несиелер: 10

    Сурет салудың теориясы мен практикасы; түрлі бейнелеу материалдарының мәнерлі ерекшеліктері. Классикалық кескіндеме бойынша кәсіби шеберлікті қалыптастыруға бағытталған кешенді міндеттер. Ашық фонда (акварель) екі-үш пәннен тұратын күрделі емес натюрморт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жаңа заман өнері
    Несиелер: 6

    Жаңа заман өнері туралы ұғымдарды білу: XVII-XXI ғасырдың Батыс Еуропа өнері: реализм, классицизм, барокко, академизм, романтизм, импрессионизм, постимпрессионизм. XXI ғасыр өнеріндегі жаңа ағымдар. Нарышкин барокко, XVIII-XIX ғасырлар өнері. Портреттер. Академизм және романтизм. Сыни реализм. Жаңа заманның көркем мәдениеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Композиция
    Несиелер: 6

    Бұл курс студенттерді бейнелеу грамотасының негізі ретінде композицияның негізгі заңдарымен, тәсілдерімен және құралдарымен таныстыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON8

    Шығармашылық жұмыстарды жасау үшін мүсін-пластикалық үлгілеудің құралдары мен тәсілдерін,мүсін жұмыстарындағы стильдік ерекшеліктерді сақтау және саздан композицияларды мүсіндеу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Жұмыстың негізгі тәсілдерін, қауіпсіздік техникасы ережелерін және арнайы кәсіби құралдар мен құрылғыларды меңгеру.

  • Код ON9

    Түрлі образдар жасап, көркем шығармашылық жұмыстарды жүргізе білу

  • Код ON6

    Педагогика саласы бойынша білім алу, сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлай білу, өз пәні бойынша сыныптан тыс жұмыстың тиімді формалары мен әдістерін таңдап, қолдана білу; оқушылармен, мұғалімдермен, ата-аналармен педагогикалық қарым-қатынас жасау.

  • Код ON5

    Әлеуметтік, гуманитарлық, экономикалық және жаратылыстану пәндері бойынша негізгі білімді меңгеру

  • Код ON4

    Жеке тұлғаның салауатты өмір салтын қалыптастыру және еңбекті қорғауды сақтау қабілетіне ие болу.

  • Код ON7

    Эскиздерді, жұмыс сызбаларын, техникалық суреттерді және басқа да көрнекі бейнелерді орындау, графикалық және көркем жұмыстарды, пластикалық формаларды (рельефтер, мүсіндер) орындау мен материалдың түрлі техникасын пайдалана отырып жасау, Композициялық міндеттерді шешу.

  • Код ON3

    Қазіргі әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімдер жүйесін, теориялық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Графикалық, көркем және сәндік-қолданбалы техниканы; CorelDraw, PhotoShop, 3dstudio және т.б. компьютерлік графикалық бағдарламаларды меңгеру.

  • Код ON10

    Нақты суретті орындау техникасын таңдау, композициялық құрастыру тәжірибесінде бейнелерді қолдану принциптерін түсіне алады.

  • Код ON1

    Педагогикалық менеджмент саласындағы білімді, педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға, әділдік пен объективтілікке ұмтылу дағдылары мен біліктерін меңгеру; пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану мен дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON12

    Өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыру; болашақ мамандығының мәнін түсіну; өз еңбегінің нәтижесі үшін кәсіби жауапкершілік сезіміне ие болу; кәсіби өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу.

Top