Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01404 Көркем еңбек және сызу педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән адамзаттың түрлі дәуіріндегі философиялық ойлардың даму үрдістерін оқытады. Ежелгі заманнан қазіргі уақытқа дейінгі философиялық ұғымдар мен теориялар, олардың қазіргі ғылымға әсері қарастырылады. Негізінде пәнді оқыту тарих философия және ғылым жатыр философиялық пайымдау, әлемнің ғылыми көрінісін қамтамасыз ететін тұрақты жаңарту шекараларын ғылыми таным.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының Білім беру саласындағы заңнамасы, жоғары мектептің білім беру тұжырымдамалары, жоғары мектепте оқыту үдерісін ұйымдастырудың әдіснамалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен заңдылықтары, оқыту үдерісінің әдістемелік негіздері, ЖОО-да оқу-тәрбие үдерісін технологияландыру қарастырылады. Жоғары мектепте педагогикалық бақылауды ұйымдастыруда кәсіби жағдайларда, шығармашылық білімдерді, түсініктерді қолдана отырып білімдерді жетілдіру сипатталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пән жоғары мектеп педагогикасының бағыттарын, зерттеу құрылымын, жалпы гносеологиялық оқу-жаттығулар жүйесін қарайды; кәсіптік-педагогикалық диалог құралдарын пайдалану арқылы педагогиканы дамытудың жаңа әдістері мен эмпирикалық базасын; онтогенез кезеңдерінде жеке тұлғаны қалыптастыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем еңбек және сызуды оқытудағы ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызу педагогін даярлаудың қазіргі қоғамдық ғылымдар жүйесіндегі орны, ғылыми зерттеу іс-әрекеттерінің әдіснамалық негіздері, зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі, ғылыми проблемаларды зерттеу, ақпараттық-әдіснамалық мәдениеті, зерттеу логикасы, зерттеулердің теориялық және эмпирикалық деңгейлеріндегі әдістері жөнінде білімдері, зерттеудің проблемаларын шешу жолдары және нәтижелерін ресми түрде хабарлауды ұйымдастыру сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем еңбек және сызуды оқытудағы ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызу педагогін даярлаудағы ғылыми ізденістің технологиясы, ғылыми ізденіс әрекеттері, оқу-тәрбие ізденістің органикалық элементі ретінде қарастыруды, зерттеулерді ұйымдастыру әдістемесі және зерттеу бағдарламасының мазмұндық құрылымы, математикалық өңдеу әдістері, зерттеудің проблемаларын шешу жолдары және нәтижелерін ресми түрде хабарлауды ұйымдастыру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттерін қалыптастыру арқылы ғылыми таным шекарасын кеңейтуге бағытталған; филология ғылымының жаңа бағыттарын дамыту үшін шетел тілі ресурстарымен өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін интерпретациялау дағдыларын жетілдіру және ұлттық және халықаралық білім беру кеңістігінде ғылыми жетістіктерді мойындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән менеджмент психологиясының негізгі ұғымдарын, басқаруды психологиялық қамтамасыз етуді әлеуметтік қызметтің ерекше түрі ретінде қарастырады; қазіргі заманғы психологиялық басқарудың, әлеуметтік әріптестермен ынтымақтастықтың тиімді стратегияларын таңдаудың бағыттары мен қағидаттары; педагогикалық-психологиялық білімнің ерекше заңдылықтары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Визуалды өнер семантикасы
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызу педагогін даярлаудағы белгілер, символдар, менталды және визуалды бейнелер, визуалды композиция элементтері, әдістер: семантикалық кеңістікті құру; семантикалық-когнитивті белгілерді талдау; көру модальдығының қасиеттерін сипаттау, семантика-тілде мәндерді іздеу, олардың символдық мәндері қарастыралады. Ақпаратты визуализациялаудың әдіснамалық негіздерін, идеяны, қорытындылар мен проблема шешімдерін, эмоционалдық-құндылықтық тәжірибені, шығармашылық қабілетін практикада пайдалануы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбек және сызуды оқыту теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    ЦБР мен АКТ-ларды пайдалана отырып, көркем еңбек және сызуды оқыту теориясы мен практикасы, тарихи аспект, халықтық өнер мен қолөнерде үздіксіз білім берудің қазіргі жағдайы, дәстүрлі сәндік-қолданбалы өнердегі педагогикалық білім беру, қарастырылады. Білім берудің жаңартылған педагогикалық негіздері, кәсіби жағдайда пәнаралық білімдері интеграциялау арқылы шығармашылық қабілеттері мен кәсіби білімдерін жетілдіру сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбек және сызуды оқытуда цифрлық білім ресурстарын пайдалану әдістері
    Несиелер: 6

    Көркем еңбек және сызуды оқытуда АКТ, электрондық білім беру орталары, жоба жұмыстарын орындауға қажетті қолданбалы бағдарламалар, оқытуға және кері байланыс орнатуға арналған веб-саймандар, ЦБР-ды іздеу, таңдау қолдану әдістері қарастырылады. Көркемдік - шығармашылық жұмыстарында, шетел тілін меңгеруде ЦБР-ды пайдалану әдістерінің мәнділігі, пәндік және пәнаралық білімдерін интеграциялау жолдарын жалғастыру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа педагогикалық тұжырымдамалар аясында заманауи кәсіби білім беру
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы білім беруді дамытудың мегатендецияларының даму серпіні, оқытудың тұлғаға – бағдарланған және құзіреттілік тәсілдерінің тұжырымдамалары, көркем еңбек және сызуды оқытудың дидактикасы қарастырылады. Білім беру өзгерістердің әлемдік түсінігін кеңейту, ұсынылатын орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде зерттеу идеяларын әзірлеу, кәсіби білім саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін жаңа түрткі болатыны арқылы сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбек және сызуды оқытудың негізгі парадигмалары
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызуды оқытудың парадигмаларының ұғымы, мақсатқа жету әдістері, педагогикалық өзара әрекет сипатына, қызметіне байланысты жіктелуі, мұғалімнің рөлі, білім беру парадигмаларын жүзеге асырудың дидактикалық тетіктері қарастырылады. Көркем еңбек және сызуды оқытудың негізгі парадигмаларын пайдалана, одан әрі оқуды жалғастыра және пәндік білімдерін интеграциялау сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттарды визуализациялау технологиясы
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызу педагогін даярлауда ақпараттық материалды визуализациялау технологиясы, үдерістердегі бейнені қабылдаудың жетекші рөлі, визуалды сауаттылықтың педагогикалық тұжырымдамасы, инфографиканы қолдану әдістемесі, визуализация принциптері қарастырылады. Ақпаратты визуализациялаудың әдіснамалық негіздерін, идеяны, қорытындылар мен проблема шешімдерін, эмоционалдық-құндылықтық тәжірибені, шығармашылық қабілетін практикада пайдалануы сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбек және сызуды оқыту ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызу педагогін даярлаудың инновациялық технологиялары, шығармашылық іс-әрекет арқылы шеберлік пен дағдыны қалыптастыру, кеңістіктікті көру түсініктерін қамтамасыз ететін құралдар мен әдістер, ЦБР мен АКТ-ларды пайдалану және дифференциалды бағалау әдістері қарастырылады. Білім берудің жаңартылған педагогикалық негіздері, пәнаралық білімдері интеграциялау арқылы шығармашылық қабілеттері мен кәсіби білімдерін жетілдіру сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көркем еңбек және сызуды оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану
    Несиелер: 6

    Көркем еңбек және сызуды оқытуда АКТ-ның жетістіктерін қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері, электронды білім беру орталары, ЦБР түрлерін оқыту үдерісінде ұтымды қолдану жолдары, түрлі қолданбалы бағдарламасының мүмкіндіктерімен шетел тілін меңгерудегі рөлі қарастырылады. АКТ-ны дзайнерлік және визуалды оқытуда қолдану дағдыларын меңгеру арқылы ақпараттық мәдениетін көрсету, пәндік білімдерін интеграциялау жолдарын жалғастыру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың кәсіби мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогтың тұлғалық бейнесі, кәсіби мәдениетінің құрамды бөліктері, педагогтың әдеп және педагогтық қарым-қатынас, педагогтың шеберлігі, зияткерлігі, өзін-өзі, кәсіби тұлғалық дамуын басқаруы, педагогтың әлеуметтік-психологиялық бағыттары, контекстік оқытудың принциптері, педагогикалық центрациясы қарастырылады. Орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде зерттеу жұмыстарын игеру және оқытуды одан әрі оқуды жалғастыру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем еңбек және сызуды оқытудың интегративті тәсілдің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Көркем еңбек және сызуды оқытудағы - интегративті оқыту оппозициялардың әр түрлі түріндегі синтезі, олардың арасындағы қарама-қайшылықтарды шешу, білім беру үдерісі субъектілерінің шығармашылық тұрғысында өзін-өзі дамытуы, интегративтік оқытуда кәсіби жағдайларда пайдалану, жетекші білім беру технологиялары қарастырылады. Көркем еңбекті оқыту теориясы мен практикасы оқуды жалғастырудың интегративті тәсілі ретінде сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән білім алушылардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық-прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем еңбек және сызуды оқыту үдерісін гуманизациялау
    Несиелер: 6

    Көркем еңбек және сызуды оқыту жүйесіндегі оқу үдерісін гуманизациялауды ғылыми түсіну, мақсатты бағдарлар, принциптер, технологиялық негіздер, және көркем еңбекті оқыту жүйесінде кәсіби жағдайларда, оқу үдерісін гуманизациялаудың тиімділігіне қойылатын талаптар қарастырылады. Заманауи жағдаяттар – көркем еңбекті одан әрі жалғастырып оқу тәсіліне баулиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім сапасын бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 6

    Көркем еңбек және сызуды оқытуда алған білімдерін бағалаудың өлшемдік тәсілі, сапалы білім алуға мүмкіндік беретін өлшемдерді құрастыру, оқу нәтижесіне бағытталған білім беру үдерісінің қатысушыларының бір-бірімен байланысқан бақылау-бағалау әрекеттерінің жүйесі қарастырылады. Бағалауға қатысты білімін, түсінігін шығармашылықпен қолдана отырып, кәсіби жағдайларда туындаған проблемаларды шешу мүмкіндіктері, пәндік білімдерін интеграциялау жолдары сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем еңбек және сызуды оқыту жүйесіндегі контекстік оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Көркем еңбек және сызуды оқыту жүйесіндегі контекстік оқыту технологиясының теориялық негіздері, бағыттарының мәнділік негіздемесі, білім алушының оқу-танымдық әрекетін интенсификациялау, контекстік оқытудың принциптері, түрлері, формалары және әдістері, оқыту технологиясының базалық санаты қарастырылады. Орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде көркем еңбек және сызу педагогін даярлау саласындағы зерттеу жұмыстарын игеру сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың білім сапасын критериалды бағалау
    Несиелер: 6

    Көркем еңбек және сызуды оқытуда алған білім сапасын критериалды бағалау жүйесі, білімдерді бақылау - бағалау нәтижелерін теориялық талдау әдістері қарастырылады. Білім беру ортасы субъектілерінің ұжымдық жұмыстары, бағалауға қатысты білімі, жаңартылған білім бағдарламасының басымдықтары мен үйлесімділік идеялары, қорытындылары, проблема шешімдері, оқуды одан әрі жалғастыру жолдары орта білім мазмұнын жаңарту негізінде сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    көркем еңбек және сызуды оқытудың негізгі парадигмаларын пайдалана, одан әрі оқуды жалғастыра және пәндік білімдерін интеграциялай біледі

  • Код ON2

    барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдаланады;

  • Код ON4

    жаңартылған білім бағдарламасының басымдықтары мен оның үйлесімділік идеялары, қорытындылары мен проблема шешімдерін, көпшілік алдында нақты және тиянақты хабарлауды ұйымдастырады

  • Код ON3

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыруда ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгеруін көрсетеді

  • Код ON1

    орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде, зерттеу идеяларын әзірлеу, қолдану кезінде көркем еңбек және сызу педагогін даярлау саласындағы зерттеу жұмыстарын игереді

Top