Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01561 География-Тарих в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық технологиялар, жүйелер, геоақпараттық жүйелер ұғымы, ақпаратты жинау, өңдеу, өңдеу және жинақтау процестерінің жалпы сипаттамасы; геоақпараттық процестерді іске асырудың техникалық және бағдарламалық құралдары; функционалдық және Есептеу міндеттерін шешу модельдері; геодер базалары, атрибутивтік деректер; бағдарламалық қамтамасыз ету және бағдарламалау технологиялары; векторлық ирастралық деректер; қашықтықтан зондтау деректері; компьютерлік практикум. ГАЖ бағдарлама, карталар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Картография ГАЖ негіздерімен
    Несиелер: 6

    Жоспар және топографиялық карталар. Түсіру жерде. Топография мен картографияны анықтау. Курстың басқа ғылымдармен байланысы. Картографияның құрылымы. Топографиялық карталардың жоспары мен картасы ерекшеліктері. Картографиялық ғылымдар негізі: карттану, математикалық картография, картометрия, жалпыгеографиялық және тақырыптық карталарды жобалау және жасау, карталарды ресімдеу және компьютерлік дизайн, геоинформатика және ГАЖ негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 7

    Географиялық қабық, оның шекарасы, құрылысы, сапалы өзіндік ерекшелігі, дамудың негізгі кезеңдері. Жердің пішіні, өлшемі, қозғалысы және олардың географиялық салдары. Жердің ішкі құрылымы және шығу тегі. Географиялық қабықшаның құрылысы, қызмет етуі және дамуының жалпы заңдылықтары: литосфера, гидросфера, атмосфера, Биосфера, олардың компоненттері мен табиғи кешендер, олардың өзара әрекеттесуі мен өзара байланысы, қоршаған орта туралы ілім.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алғашқы қауымдық қоғамның тарихы
    Несиелер: 9

    Дереккөздер мен тарихнама. Адамның шығу тегі. Тұқымның пайда болуы. Неандертальдық адам. Жоғарғы палеолит дәуірінің адамы. Рулық қоғамның гүлденуі. Энеолит. Қола дәуірі. Ана отбасынан патриархалды түрге көшу. Темір дәуірінің басталуы. Әскери демократия. Сыныптардың пайда болуы. Қарабайыр дін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік география
    Несиелер: 5

    Халықтар географиясының зерттеу объектісі, міндеттері. Халықтың есебі: ағымдағы есеп, жалпы халық санағы. Халық санының динамикасы. Мемлекеттердің демографиялық саясаты. Халықтың өсімін молайту. Халықтың табиғи қозғалысына әсер ететін факторлар. Халықтың этникалық құрамы. Әлем халқының нәсілдік құрамы. Еңбек ресурстарының сандық және сапалық сипаттамасы. Халықтың көші-қоны. Әлем халқының діни құрамы. Урбанизация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогика гуманитарлық ғылымдар жүйесінде. Тұлғаны дамыту, тәрбиелеу және қалыптастыру. Біртұтас педагогикалық процестің мәні мен құрылымы. Тәрбиенің мақсаттары. Тәрбиенің құралдары, формалары және әдістері жүйесі. Педагог пен балалар ұжымының өзара әрекеті. Біртұтас педагогикалық процесте оқыту. Білім мазмұны. Ұйымдастыру формалары және оқыту әдістері. Ұйымдастырушылық-педагогикалық. Мектептің оқу-тәрбие үрдісіне ұйымдастыру-әдістемелік басшылық жасау және жоспарлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану негіздері
    Несиелер: 5

    Табиғи ғылымдар жиынтығы ретінде табиғат туралы ілім. Табиғат, қоғам және ойлау туралы ғылыми білімнің негізгі саласы; Өнеркәсіптік техника мен медицинаның теориялық негізі; философиялық материализм мен табиғатты диалектикалық түсінудің табиғи-ғылыми негізі.Әлемнің физикалық бейнесі және оның құрылымы. Қазіргі ғарыштық концепциялар. Происхождение Вселенной. Тірі және тірі емес табиғаттағы өзін-өзі ұйымдастыру; синергетика, зат және әдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 9

    Азияда, Солтүстік Африка мен Еуропада өмір сүрген ежелгі өркениеттер дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы идеялар, сондай-ақ осы өркениеттердің адамзат тарихындағы рөлі, олардың мәдени және тарихи ерекшелігі туралы идеялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 10

    Табиғи аумақтық және аквальды кешендерді жалпы ғылыми экспедициялық зерттеудің әдістері мен тәсілдерін зерттеу, жазықтар мен таулардағы әртүрлі табиғи аймақтарда далалық зерттеулерді ұйымдастыру ерекшеліктері қарастырылады. Экспедициялық әдіс: алдын ала кезең, далалық кезең, деректерді камералдық өңдеу: олардың ұзақтығы мен мазмұны. Табиғи экожүйелерді кешенді зерттеу және ландшафтық картографиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның археологиясы
    Несиелер: 5

    Орта ғасырлардағы қалалар мен қоныстар, ортағасырлық қалалар мен қоныстардың археологиясын зерттеу тарихы, Ортағасырлық қалалар мен қоныстардың пайда болуы мен даму мәселелері. Оңтүстік Қазақстан мен Жетісудың егіншілік пен мал шаруалық мәдениеттері (б.з.д. I ғасыр - V ғасырда), Оңтүстік Қазақстанның ортағасырлық қалалары, Орталық Қазақстанның ортағасырлық қалалары мен елді мекендері, Қазақстан аумағындағы ортағасырлық сәулет ескерткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Археология
    Несиелер: 5

    Адамның және материалдық мәдениеттің пайда болуы. мәдени қабат. Тас ғасыры. Неолит мәдениеттері. Қола дәуірі. Металлургияның басталуы. Африканың ерте темір дәуірінің археологиясы. Ежелгі Египеттің археологиялық орындары. Алдыңғы Азия, Таяу Шығыс, Шумер, Ассирия археологиялық ескерткіштері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құрлықтар мен теңіздердің табиғат кешеңдері туралы ілім
    Несиелер: 10

    Табиғи-аумақтық және табиғи-аквальды кешендер: материктер, елдер, облыстар, мұхиттар, теңіз. Құрлықтың жалпы ерекшеліктері. Географиялық белдіктер және жер шарының аймақтары. Секторлық. Әртүрлі материктердегі географиялық аймақтанудың аймақтық көріністері. Географиялық орналасуы, рельеф және геологиялық тарих, тектоника, климат, судың ерекшеліктері, табиғи аймақтар, органикалық әлем, мұхиттар мен материктердің экологиялық мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи және мәдени мұра географиясы
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Мұра географиясының жалпы мәселелері. Мұра туралы түсінік, оны зерттеудің өзектілігі. Мұралардың негізгі категориялары: табиғи, мәдени және табиғи-мәдени, материалдық емес мәдени мұра, олардың өзара байланысы және ерекше белгілері. Мұра саласындағы саясат. Мемлекеттің, қоғамның және жеке тұлғаның мұраны сақтауға жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы шет мемлекеттерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Дереккөздері мен тарихнамасы. Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы. Феодалдық қатынастардың қалыптасуы. Азия және Африка мемлекеттері. Әлеуметтік-экономикалық жағдай. Герман тайпалары. Варварлық мемлекеттер. Византия өркениеті. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Ортағасырлық өмір. Шіркеу және оның Батыс Еуропадағы ұйымы. Қайта өрлеу Реформация. Империялар. Географиялық ашулар. Колониялар. Патша билігі мен жанжал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан және ТМД елдерінің физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    ФТМД және Қазақстанның физика-географиялық аудандастыру. Физикалық-географиялық дифференциация, табиғи-аумақтық кешендер (КБП), Қазақстанның өңірлік КБП. ТМД және Қазақстан ландшафтары және оларды қорғау. Қазақстанның климат және климат құраушы факторлары. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендері. Көлдер. Мұздықтар. Жер асты сулары. Қазақстан Топырағы. Топырақты қорғау. Қазақстанның Өсімдіктері. Жануарлар әлемі. Биіктік белдігі. Қазақстанның табиғи аймақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен нысандары. Жобалау-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және таныстыру. Плагиат. Термодинамикалық қайталама көзі. Эссе. Баяндамалар. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғат ресурстары географиясы
    Несиелер: 5

    Кіріспе, негізгі ұғымдар, зерттеу объектісі және пәні. Табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасы. Табиғатты пайдалану теориясы. Аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін бағалау. Минералдық-шикізат ресурстары. Энергетикалық ресурстар. Су ресурстары. Әлемдік мұхит ресурстары. Жер ресурстары. Климаттық ресурстар. Биологиялық ресурстар. Рекреациялық ресурстар. Қазақстанның табиғи ресурстары. ЕҚТА. Ресурстарды пайдаланудың экологиялық-құқықтық режимі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Ландшафттану-физикалық география курсының жалғасы болып табылады. Ол географиялық қабықты ұйымдастырудың негізгі модельдерін, ғылымның даму тарихын, әртүрлі типтегі табиғи геожүйелердің табиғи компоненттері мен элементтерін, олардың дифференциациясы мен интеграция факторларын, құрылымдық ұйымдастырылуын, ландшафттардың тұрақтылығын және оның басқа да қасиеттерін, сондай-ақ табиғи геожүйелердің жіктелуін қарастырады. Сонымен қатар физикалық-географиялық аудандастыру мәселелерін де зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ортағасырдағы Батыс елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Герман тайпалары және олардың сенімдері. Варварлық мемлекеттер. Папалықтың тарихы. VI-XI ғасырлардағы Еуропаның дамуы. Ортағасырлық өмір және еуропалықтардың дүниетанымы. Батыс Еуропадағы шіркеу және оны ұйымдастыру. Халықтық еретикалық қозғалыстар. Монархияның гүлденуі. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері (проблемалық семинарлар, мида шабуыл, нақты жағдайларды талдау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    География дидактикасының негіздері. Географиялық ұғымдарды қалыптастыру және дамыту; пәнаралық байланыстар; оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдері; оқу үдерісін ұйымдастыру формалары; мектеп бағдарламалары мен оқулықтарының мазмұны, құрылымы және оларды талдау; мектептегі географияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі; қазіргі мектептегі географиялық білім беру жүйесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта ғасырдағы Азия мен Африка елдерінің әлеуметтік-экономикалық тарихы
    Несиелер: 7

    Орта ғасырлардағы Азия және Африка елдерін зерттеуге кіріспе. Қытай ортағасырлық өркениеті. Ортағасырлық Жапонияның өркениеті. Араб-мұсылман ортағасырлық өркениеті. Үндістан орта ғасырларда. Иранның орта ғасырлардағы тарихи тағдыры. Түрік-Осман империясы Орта ғасырларда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рекреациялық география
    Несиелер: 5

    Рекреациялық географияның негізгі ұғымдары. Рекреациялық географияның объектісі мен пәні-аумақтық рекреациялық жүйелер (ТРС). Бос және рекреациялық уақыт. Рекреациялық әлеует. Рекреациялық географиядағы картографиялық зерттеу әдісі. Рекреациялық ресурстар рекреациялық әлеуеттің маңызды құрамдас бөлігі ретінде. Рекреациялық ресурстарды анықтаудың күрделілігі. Рекреациялық ресурстардың туризмді дамытуға әсері. Аумақтың туристік-рекреациялық әлеуетін ұтымды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстан ежелгі және орта ғасыр тарихы
    Несиелер: 7

    Қазақстанның ежелгі және орта ғасыр тарихы пәніне кіріспе. Қазақстан ежелгі ғасырларда. Түркі қағанаты. Ерте орта ғасырлық мемлекеттер: Қарлұқ және Оғыз. Кимакский каганат. Кыпчакское ханство. Қарахан хандығы. Әлемдік өркениет жүйесіндегі Қазақстан аумағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ТМД және Қазақстанның экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    ТМД құрылуы. Интеграциялық құрылымдар. Аумақтың қалыптасуы, экономикалық-географиялық орналасуы, әкімшілік-аумақтық құрылысы. Халық саны, саны, динамикасы, демографиялық жағдайы. Көші-қон процестері. Қоныстандыру ерекшеліктері. Еңбек ресурстары., ТМД елдері мен Қазақстан халқының өмір сүру деңгейімен әлеуметтік-экономикалық жіктелуі. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Экономиканың даму ерекшеліктері мен құрылымы. Отын өнеркәсібі. Экономикалық әлеует. Отын-энергетика, өнеркәсіптің шикізат салаларының жетекші рөлі Қазақстан шаруашылығы салаларының даму факторлары және аумақтық ұйымдастырылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемнің экономикалық географиясы
    Несиелер: 7

    Әлемнің экономикалық географиясы курсын оқу студенттердің теориялық және практикалық білімді игеруіне және аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйе ретінде әлеуметтік-экономикалық география саласында дағдыларды игеруіне негіз болып табылады. Пәнді оқу әлем елдерінің әлемдік экономика туралы тұтас түсінігін алуға, экономикалық-географиялық ойлау принциптерін меңгеруге, ағымдағы әлеуметтік - экономикалық жағдайды дұрыс бағалауға және дұрыс шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа және қазіргі заман Азия мен Африка елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Азия және Африка елдерінің даму заңдылықтары. Қытай Жаңа уақытта. Жапония Жаңа уақытта. Үндістан Жаңа уақытта. Түркия Жаңа уақытта. Иран Жаңа уақытта. Оңтүстік Африка Жаңа уақытта. Солтүстік Африка елдері Жаңа уақытта. Отарлық қатынастардың пайда болуы. Бірінші әлемдік соғыс және отардың соғысқа қатысуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқытуды бағалау және оқыту үшін бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес сабақ беру және оқыту. Оқытудағы менеджмент және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патша өкметінің қоңыс аудару саясаты
    Несиелер: 5

    XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы аграрлық саясаттың тарихнамасы. Қоныс аудару саясатының мақсаттары мен міндеттері. 1868 ж. "Жетісуға шаруалардың қоныс аударылуы туралы уақытша ережелері". Ұйғырлар мен дүнгендердің қоныс аударылуы. 1889 ж. "Ауыл тұрғындарының және мещандардың қазыналық жерлерге ерікті түрде қоныс аударылуы туралы..." Ережесі. Қазақ зиялылары және аграрлық дағдарыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни ойлауға үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және үйрету. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Топонимика пәні және оның мазмұны, ғылым жүйесіндегі топонимиканың орны, топонимиканың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері, топонимикалық зерттеу әдістері, топонимдердің пайда болу себептері, топонимияның сөзжасамдық модельдері, топонимдердің жіктелу түрлері және семантикалық жіктелуі, аймақтық топонимиканың ерекшеліктері, топонимиканың практикалық және ғылыми маңызы, топонимиядағы халықтық географиялық терминдер, ТМД және Қазақстан сондай-ақ Павлодар облысы топонимдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Ғылым мен техниканың дамуы; өнеркәсіптік революция; капитализмнің монополистік сатыға ауысуы; халықаралық қатынастар және әлем алдындағы соғыс. КСРО мен Ұлы Отан соғысы жылдарындағы әлем. 1960 ж.-1980 ж. басында әлем елдері ХХ-XXI ғғ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Деректер және тарихнама. Қазақстанның Ресейге қосылуы: алғышарттар, барысы, нәтижелері. ХІХ ғасырдың 20-60 жылдарындағы қазақтардың ұлт-азаттық күресі. ХІХ ғасырдың 20-60-90 жылдарындағы әкімшілік-аумақтық реформалар. ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан. соғысқа дейінгі кезеңдегі Қазақстан. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан. Соғыстан кейінгі жылдардағы Қазақстан. ХХ ғасырдың 70-80 жж. Қазақстан.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп географиясы
    Несиелер: 7

    Өндірістің технологиялық және экономикалық аспектілерінің мәні, олардың шаруашылықтың маңызды салаларының географиясына әсері. Ресурстардың табиғи жағдайлары мен экономикалық жағдайлардың өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастыруға әсері. Өндірістік кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру. Ауыр және жеңіл өнеркәсіптің салалық құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі болашақ мұғалімдердің Тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін, қазіргі заманғы білім беру технологияларын меңгеруіне және оларды мектептің тарих курсында қолдануға бағытталған; студенттерді осы ғылымның жаңа жетістіктерімен, біздің елімізде де, шет елдерде де тарихи білім берудің даму үрдістерімен, мектеп тарихы курсының мазмұнын іріктеудің әртүрлі тұжырымдамаларымен таныстырады; тарихты оқытудың жоғары тиімділігін қамтамасыз ету үшін қажетті практикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде географияны және сабақтас ғылымдарды оқытуда инновациялық технологияларды кәсіби деңгейде мақсатты және жүйелі қолданады

  • Код ON5

    Күнделікті кәсіби іс-әрекетке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие.

  • Код ON1

    Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси және экономикалық жағдайдың түсінігін көрсетеді.

  • Код ON3

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, білім беру процесіне инновацияны енгізу нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдау үшін ақпарат жинайды және түсіндіреді.

  • Код ON8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON7

    Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді, оқу процесінің мазмұнын Қазақстанның жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарымен үйлестіреді

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық бақылауды жүзеге асыруда, нәтижелерді түсіндіруде, фактілер, құбылыстар, теориялар мен олардың арасындағы күрделі тәуелділіктер туралы білімдер мен түсініктерді қолданады.

  • Код ON9

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON4

    Оқу үрдісіндегі оқу және практикалық және кәсіптік міндеттерді шешуде теориялық және практикалық білімдерді, оқушының жеке дамуын реттеу үшін педагогикалық зерттеулерді қолданады.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулердің және академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды далалық географиялық зерттеулерді жоспарлау және тұжырымдау, оқу іс-әрекеттері мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қолданады.

Top