Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08402 Аквакультура және су биологиялық ресурстары в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "6В08402 - Аквакультура және су биологиялық ресурстары" бакалавриат деңгейіндегі білім беру бағдарламасының мақсаты - қазіргі заманғы нарыққа бағдарланған, аквакультура мен су биоресурстары саласының тарихы мен қазіргі жай-күйін терең теориялық және практикалық білетін, аквакультура объектілерін сақтау, қорғау, өсімін молайту және культивациялау жөніндегі инновациялық технологиялар әдістерін меңгерген, өзінің кәсіби қызметі саласында өндірістік және практикалық міндеттерді орындауға бәсекеге қабілетті, білікті, құзыретті мамандарды даярлау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
  • Зоология
    Несиелер: 9

    Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігін зерттеудің заманауи мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студенттер жануарлар мен су өсімдіктерінің биологиялық әртүрлілігін зерттеу саласында білім қалыптастырады. Зерттелетін объектілердің түрлік құрамын анықтайды, сапалық және сандық бағалауды жүргізу әдістерін меңгерген. Алған білімдерін ғылыми және практикалық қызметте қолдана біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 6

    Курс клеткалар мен ұлпалардың микроскопиялық, ультрамикроскопиялық құрылыстарын зерттеудегі әдістер мен қазіргі гистохимиялық әдістердің теориялық негіздері жөнінде толық мағлұмат береді. Студент заманауи гистохимиялық әдістердің теориясын, гистологиялық препараттар дайындаудың негізгі әдістерін меңгереді, клеткалар мен ұлпа дифференциясының даму заңдылықтары туралы, клеткалар мен ұлпалардың биологиялық, физикалық және химиялық факторлардың әсеріне бейімделуі туралы білімін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гидробионттарды ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 9

    Курс гидробиология саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдіснамасын қарастырады және су организмдерін зерттеудің негізгі әдістерімен таныстырады. Пәнді оқыту барысында студенттерде келесі қабілеттіліктер қалыптасады: су ағзаларын зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтау; стратегияны тұжырымдау және ғылыми зерттеулерді жоспарлау; су организмдері туралы мәліметтерді бақылау, алу, есепке алу және алғашқы өңдеудің өзіндік әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гидробионтар экологиясы
    Несиелер: 9

    Курс гидробионттардың, олардың популяциялары мен қауымдастықтарының өздері мен су экожүйелерінің абиотикалық компоненттері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде биосфералық процестердегі гидробионттардың рөлі туралы білімі, микроскоппен және өлшеу аспаптарымен жұмыс істей білу дағдылары қалыптасады, гидробионттардың жағдайын бағалау үшін бентостық және планктондық сынамаларды еркін талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балықтардың морфологиясы және систематикасы
    Несиелер: 9

    Курста су жануарлары ретінде балықтардың анатомиялық және морфологиялық құрылымының ерекшеліктері, олардың сыртқы ортамен қарым-қатынасы, балықтардың өмірлік циклінің негізгі байланыстары, және спецификалық қатынастары зерттеледі. Осы пәнді оқу нәтижесінде студент ихтиология бойынша кәсіби білім алады, балықтәрізділер мен балықтардың сыртқы және ішкі құрылымын, балықтардың жүйеленуін біледі, балықтардың түрлік айырмашылықтарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гидрохимия және гидробионттардың биохимиясы
    Несиелер: 9

    Оқу курсы табиғи сулардың физикалық және химиялық қасиеттері туралы ғылымның мазмұнын, Биохимияның негізгі ережелерін, биомолекулалардың құрылымын, организмдегі зат алмасудың негізгі жолдарын ашады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер гидрохимиялық және биохимиялық әдістерді біледі, суды талдайды, биологиялық маңызды қосылыстардың: ақуыздар, көмірсулар, липидтер және нуклеин қышқылдарының негізгі кластарының функцияларын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақстан суқоймаларының биоресурстары
    Несиелер: 9

    Курс халықаралық, республикалық және жергілікті маңызы бар Қазақстанның барлық балық шаруашылығы су айдындарының ресурстық әлеуетін қарастырады. Гидробионттардың өнеркәсіптік түрлерінің құрамы мен құрылымын және олардың елдің азық-түлік дамуындағы экономикалық маңыздылығын зерттейді. Студенттерді барлық су айдындарында су биоресурстарын сақтау және ұқыпты пайдалану бойынша белгіленген нормалар мен ережелермен таныстырады, студенттер Су биоресурстарының өнімдерін анықтау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балықтардың даму биологиясы
    Несиелер: 6

    Курс балықтардың түрлі систематикалық топтарындағы онтогенетикалық даму заңдылықтарын, эмбриогенезге әсер ететін факторларды, балықтардың онтогенезінің барлық этаптарында болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық және молекулярлық процесстерді қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балықтардың жеке дамуының барлық кезеңдерін, морфогенез, өсу процесстерін анықтауға және балықтардың жынысын дифференциациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Балықтардың физиологиясы су токсикологиясы негіздерімен
    Несиелер: 6

    Курс су ортасының әр түрлі жағдайындағы гидробионттардың физиологиясын, улы заттардың көздері мен құрамын, олардың даму мен өсудің әртүрлі кезеңдеріндегі балық жүйелері мен мүшелеріне әсерін, курстың дамуы нәтижесінде балық ағзасының интоксикацияға реакциясын зерттейді, студенттер ихтиотоксикологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен әдістері туралы білім алады, су қоймасын экономикалық және экологиялық зерттеулер нәтижесінде басқара алады. адамның қызметі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жалпы генетика
    Несиелер: 6

    Курсты оқу студенттерге классикалық генетиканың негізгі заңдылықтарын және тұқым қуалаушылық белгілердің молекулалық механизмдерін, өздігінше генетикалық эксперименттерді жоспарлауды және генетикалық тапсырмаларды шешу туралы түсінік береді. Пәнді оқу нәтижиесіне студент жеміс шыбынымен эксперимен жоспарлауға және қоюға; алынған зерттеулердің нәтижесін талдауға және негізгі генетикалық тұжырымдарды шағаруға, тұқым қуалаушылық белгілерінің молекулярлық механизмдері гендердің нәзік құрылымдарын талдауға үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қарқынды аквакультура технологиялары
    Несиелер: 9

    Пән даму перспективалары кең балық шаруашылығының жаңа бағытын зерттейді, Қарқынды аквакультура өсірудің қолайлы жағдайларын жасау арқылы, жоғары тығыздықтарда балық өсіріп, барлық өндірістік процестерді механикаландырып және автоматтандырып жыл бойы тауарлық балық өнімін өсіруге негізделген. Студенттер бассейндерде, торларда және рециркуляциялық жүйелерде балық өсіру әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аквакультурадағы еңбек гигиенасы
    Несиелер: 6

    Курс гидробионттарды өсіруге жарамды су қоймаларының санитарлық – гигиеналық сипаттамаларын, кәсіптік балықтардың көбею гигиенасын, өндірістік процестерді механикаландыру және автоматтандыру гигиенасын, стандартты талаптарға сәйкес келетін өнімдер шығаруды қамтамасыз ететін аквамәдениет кәсіпорындары қызметкерлерінің, басқарушы қызметкерлердің жеке гигиенасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Микробиология және вирусология негіздері
    Несиелер: 6

    Курс микробтар әлемі туралы, олардың табиғатта және адам өміріндегі рөлі, микроорганизм және вирустардың негізгі қасиеттері жөнінде, прокариотты клеткалардың құрылымдық ұйымдасуы; олардың классификациялану принциптері, микроорганизмдерді ғылыми зерттеулер мен практикалық мақсаттар объектісі ретінде; микробтық дақылдармен жұмыс істеуге, қоршаған орта объектілерінен бөліп алуға; микроорганизмдерді қарастыру кезінде микроскопиялық әдістерді пайдалануға дағдылану, әртүрлі топтардағы микроорганизмдерді зерттеуде негізгі әдіс тәсілдерін; микроорганизмдерді бөліп алу және өсіру әдістерімен меңгеру туралы білім береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балықтардың қоректену экологиясы
    Несиелер: 6

    Пән балықтардың асқазан – ішек жолдарының жұмыс істеу ерекшеліктерін және табиғи суларда балықтардың қоректенуін, қорек ресурстары мен суқоймадағы балықтардың қоректік базасын және қорекпен қамтамасыз етілуін зерттейді. Студенттерге қоректік кесектің сапалық және сандық құрамын анықтау, балықтың қоректенуі бойынша материалды өңдеу, қайталама өнімді (зоопланктон, зообентос) және оны балықпен пайдалану дәрежесін анықтау әдістемелеріне үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аквафермаларды жобалау
    Несиелер: 6

    Пән әр түрлі типтегі аквафермаларының құрылымын, жаңа балық өсіру кәсіпорындарын жобалау және қолданыстағы балық өсіру кәсіпорындарын қайта құру технологиясын зерттейді, студенттерге кәсіпорындар салу үшін алаңды дұрыс таңдауға, балық өсіру стандарттарымен жұмыс істеуге, балық аулау технологиясын таңдауда математикалық тәсіл негіздеріне үйретеді, аквафермалар мен балық зауыттарын жобалау кезінде жобалау - сметалық құжаттаманы жасау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аквакультурадағы балықтардың селекциясы
    Несиелер: 6

    Курс аквакультура кәсіпорындарында селекциялық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студент аквамәдениеттің өнеркәсіптік объектілерімен селекциялық-асылдандыру жұмысының теориялық негіздерін біледі. Материалды іріктеу, іріктеу жүргізу әдістемесін меңгерген. Селекцияда іріктеу және іріктеу әдістерін, таза желіні жүргізу негіздерін, балықтың жоғары құнды тұқымдарын шығаруды түсінеді. Балық өндірушілердің сапасын ұрпақтарының сапасы бойынша бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балықтарды қоректендірудің биологиялық негіздері
    Несиелер: 9

    Курс балықтардың ас қорыту физиологиясын, тамақтану биологиясын және балық метаболизмінің ерекшеліктерін, негізгі қоректік ингредиенттердің сипаттамасын, қарқынды аквакультура жағдайында өндірістік балық түрлерін қоректендіруді ұйымдастыру технологиясын, құрама жем өндірудің заманауи технологияларын қолданудың артықшылықтарын қарастырады. Студенттерді өсірілген балықтардың физиологиялық жағдайына және өсу көрсеткіштеріне негізделген жасанды жем сапасын есептеу мен бағалаудың заманауи әдістеріне үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Су биоресурстарының жағдайын бағалау
    Несиелер: 9

    Курс су биоресурстарын және олардың тіршілік ету ортасын сақтау жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға қойылатын экологиялық принциптер мен талаптарды зерделейді. Ихтиологиялық зерттеулер және ықтимал теріс әсердің есептік аймағы шегіндегі су биоресурстары мен су айдындарының жай-күйі туралы егжей-тегжейлі ақпарат негізінде. Курсты игеру нәтижесінде студент зерттеу, сараптама жүргізу, биоресурсты заңсыз өндіру кезіндегі залалды бағалау әдістемелеріне ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аквариумистика және тірі қоректерді жасанды өсіру
    Несиелер: 9

    Пән экожүйені аквариумдардағы аквадизайн негіздерімен модельдеуді зерттейді, студенттерді балық өсіру және аквакультура үшін тірі жемді жасанды өсіру әдістерімен таныстырады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер аквариумдардың әртүрлі түрлерін жасау технологияларына ие, балықты ұстау және өсіру, аквариум жағдайында омыртқасыз жануарларды өсіру дағдыларына ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аквакультурадағы менеджмент
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі заманғы балық өсіру кәсіпорнын тиімді басқару принциптері туралы түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылығы кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін анықтауға, олардың тиімділігін арттыру және кірістілігін арттыру мақсатында өндіріс пен сатуды басқарудың заманауи әдістері мен формаларының жиынтығын қолдануға мүмкіндік алады. Экономикалық тиімділігі мен өсірілген өнімнің өзіндік құнын есептеу әдістерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Табиғи балық қорларын молайту
    Несиелер: 9

    Курс табиғи су қоймаларындағы балық қорының жағдайын зерттейді. Балықтардың популяциясына әсер ететін факторларды қарастырады, кәсіптік балық қорларының сарқылу заңдылықтарын анықтайды. Бекіре, албырт, тұқы балықтары сияқты кәсіпшілік түрлерінің өсімін молайту мүмкіндіктерін зерделейді. Студент балық өсіру зауыттарында және жағалау торларында әр түрлі балық түрлерін өсіру бойынша кәсіби дағдыларды меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гидротехника негіздері
    Несиелер: 6

    Курс гидротехникалық құрылыстардың конструкциясын және экспулатациясын, гидроқұрылыстар салу үшін жер учаскелеріне қойылатын экологиялық және санитариялық-гигиеналық талаптарды зерделейді, гидротехникалық құрылыстардың конструкциялары мен орналасу орындарын таңдау, ізделетін тоған қорының құрылымын есептеу, су беретін және су бұратын арналарды трассалау, су шаруашылығы балансын жасау, топографиялық карталармен және бас жоспарлармен жұмыс істеу кезінде білім мен дағдылар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балық шаруашылығы заңнамасы және өнеркәсіптік балық аулау
    Несиелер: 6

    Курс табиғи және жасанды су қоймаларында өнеркәсіптік балық аулауды жүзеге асырудың заңнамалық аспектілері мен теориялық негізін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент табиғи су қоймаларында балық аулау мәселелерін реттейтін балық шаруашылығы заңнамасын түсіне алады; студент балық аулау құралдарының құрылымдық ерекшеліктерін біледі, балық аулау құралдарының механикасы туралы ғылымның жай-күйі мен даму деңгейін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балықтардың аурулары және олардың профилактикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттерді балық өсіру шаруашылықтарының эпизоотиялық жағдайына және әртүрлі су қоймаларының (вирусологиялық, бактериологиялық, паразитологиялық, гистологиялық) көмегімен табиғи су қоймаларына бақылауды жүзеге асыруға үйрету. Студенттерді жалпы патология, паразитология, ЭПИЗООТОЛОГИЯ негіздерімен, инфекциялық және инвазиялық аурулардың қоздырғыштарын зерттеу әдістерімен, балық ауруларының диагностикасы, алдын алу және емдеуді үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көл-тауарлы балық өсіру және рекреациялық аквакультура
    Несиелер: 9

    Курс көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Рекреациялық акваөсіру мәселелері, әуесқойлық және спорттық балық аулауды ұйымдастыру үшін тоған алаңын пайдалану мәселелері қарастырылады. Студенттер көл және рекреациялық балық өсіру әдістерін игереді, көлдер мен рекреациялық жүйелерде әртүрлі балық түрлерін өсіру технологияларын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON11

    Оқу бағдарламасын аяқтағаннан кейін өз бетінше оқуға, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейтуге; оқу және зерттеу қызметінің басымдықтарын таңдауға; түрлі көздерден алынған ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін пайдалана отырып, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас орната біледі, өз біліктілігін үнемі арттырады және магистратурада білім алуды жалғастыруға дайын.

  • Код ON6

    Балық аулау құралдарының заманауи жіктеліуін, балықты географиялық аудандастыруды қолданады, су биологиялық ресурстарының заңнамалық және құқықтық мәселелері туралы білімді пайдалана отырып, табиғи су биоресурстарын қалыптастыру заңдылықтарын пайдаланады, балық қорын молайту, су биологиялық ресурстарын қорғау және бақылау әдістерін меңгерген, өнеркәсіптік балық аулауды ұйымдастыру үшін су биоресурстарының жай-күйін бағалау бойынша командалық зерттеулерге қатысады.

  • Код ON12

    Танымдық кәсіби қызметтің нәтижесінде алынған ғылыми негізделген тұжырымдарын, байқаулары мен тәжірибелерін басшылыққа ала отырып, ұтымды және дербес әрекет ете алады; уақытты өз бетінше жоспарлай алады, басымдықтарды белгілей алады, жұмыстарды орындаудың белгіленген мерзімдерін сақтай алады.

  • Код ON5

    Балық дамуының негізгі аурулары мен патологияларын анықтайды, микробиология және вирусология, ихтиопатология, балықты өсірудің аквариумдық әдістерін қолдана отырып, су токсикологиясының негіздерімен балық физиологиясын зерттеудің практикалық дағдыларын көрсетеді, өсірілетін балық популяциясының жағдайын жақсарту және балық өсіру кәсіпорындарында балықты сауықтыру бойынша санитарлық – гигиеналық жұмысты дұрыс ұйымдастыру үшін заманауи емдеу – диагностикалық әдістерін қолданады.

  • Код ON7

    Көл – тауарлы балық өсіру, аквадизайн элементтері бар рекреациялық және сәндік аквакультура, су омыртқасыздарын өсіру бойынша білімді пайдаланады, балықтардың табиғи және зауыттық өсімін молайту, аквакультурадағы балықты селекциялау әдістерін пайдаланады, әртүрлі типтегі аквафермаларды жобалау және рекреациялық, өнеркәсіптік аквакультураны ұтымды ұйымдастыру бойынша өндірістік - технологиялық және гидротехникалық есептерді орындайды.

  • Код ON9

    Қазақстанның барлық балық шаруашылығы су айдындарының ресурстық әлеуетін және ішкі су айдындарындағы су биоресурстарының санын талдауға қабілетті, гидробионттарды қорғау және ұтымды пайдалану үшін көлтану бойынша білімді меңгерген, су биологиялық ресурстарын есепке алудың заманауи әдістерін пайдаланады.

  • Код ON8

    Кәсіпкерлік, аквафермаларды жобалау, балық шаруашылығы гидротехникасы бойынша білімді пайдаланады, инновациялық жобалардың тиімділік дәрежесін, қазіргі заманғы балық өсіру кәсіпорнын тиімді басқару принциптерін, өндірістің экономикалық тиімділігін есептеу және кірістілікті арттыру үшін аквкультура кәсіпорындарының қызметін басқару және жоспарлау әдістерін пайдалана отырып талдайды..

  • Код ON3

    Ихтиофауна және гидробиология объектілерінің құрамының таксономиясы мен алуантүрлілігін анықтауға қабілетті, балықтардың жеке дамуы бойынша білімді қолданады, гидробионттарды зерттеудің заманауи ихтиологиялық және гидробиологиялық, гистологиялық және гидрохимиялық әдістемелерін, балық популяциясы мен су омыртқасыз жануарлар қауымдастықтарының биологиялық жағдайын бағалау және талдау үшін пайдаланады.

  • Код ON2

    Тірі организмнің спецификалық белгілері мен морфологиялық сипаттамаларын, әртүрлі деңгейдегі су биологиялық жүйелерінің экологиялық және микробиологиялық процестерін ажырата алады, табиғи және жасанды су қоймаларының экожүйесінің экологиялық және биологиялық жағдайын бағалау үшін генетика, эмбриология, гистология, микробиология, гидрохимия және биохимия әдістерін қолдана отырып, балықтардың жеке дамуы туралы білімдерін қолданады.

  • Код ON10

    Бастапқы деректерді жинау, жүйелеу және қорыту дағдылары бар, аналитикалық ойлауға, логикаға, талдауға, ғылыми негіздемелерге және балық шаруашылығы саласындағы проблемаларды шығармашылық шешуге қабілетті, есеп дайындауға, кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми тезис, мақала жазуға, мәтіндерді рефераттауға қабілетті.

  • Код ON1

    Тарихтың, ұлттық және Әлемдік философияның дәстүрлі және заманауи мәселелерін біледі. Мемлекеттік билік органдарының қызметін талдайды, қазақ/орыс, шет тілдерінде қарым-қатынас жасау үшін өзінің кәсіби қызметінде интеллектуалдық дамуының жоғары деңгейін, сауатты және дамыған сөйлеу тілін көрсетеді, гуманитарлық мәдени ойлау дағдыларын қолданады, мемлекеттің саяси, әлеуметтік-экономикалық мәдени және экологиялық даму заңдылықтары туралы білімдерін, адам өмірінің қауіпсіздік негіздерін қамтамасыз ету үшін қолданады.

  • Код ON4

    Балықтың қоректену экологиясы туралы терең теориялық білімдерін көрсетеді, қарқынды аквакультураның заманауи технологияларын қолдана отырып, балық өсіру кәсіпорындарында балықты ұтымды қоректендіруді ұйымдастыра алады.

Top