Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02303 Шетел филологиясы (батыс тілдері) в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: шетел тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық, грамматикалық және стилистикалық нормаларын меңгеру қабілетін қалыптастыру, сондай-ақ сөйлеу белсенділігінің әртүрлі салаларындағы коммуникативтік іс-әрекеттің барлық түрлеріне қатысты жалпы және коммуникативтік құзыреттілікті дамыту. Пәнді оқу барысында қарастырылады: сөйлеуде қолданылатын кіріспе-түзету курсы, грамматикалық құбылыстар мен құрылымдар, ағылшын тілінің лексикалық және фразеологиялық бірліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел филологиясының негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: талдау арқылы табиғи тілді, мәтінді және homo loquens-ті зерттейтін гуманитарлық ғылымдар мен ғылыми пәндердің жиынтығы ретінде қазіргі филологияның тұтас идеясын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: филологияның дамуының негізгі кезеңдері (лингвистика және әдебиеттану), филология әдіснамасы, ғылыми зерттеудің ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А1, А2) (Неміс, француз, ағылшын, испан, итальян)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: коммуникативтік құзыреттілікті бастапқы деңгейге дейін дамыту, яғни осы деңгейде қарапайым қарым-қатынас үшін екінші шетел тілін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде қарастырылады: отбасы, хобби, қызығушылық және т.б. тақырыптар бойынша сөйлеу әрекетінің барлық түрлері және бастапқы деңгейдегі грамматикалық категориялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілі бойынша практикум (В2) (ағылшын, француз, неміс, испан, итальян)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынастың әлеуметтік, білім беру, еңбек, әлеуметтік және мәдени салаларында монологтық сөйлеу, сипаттау және хабарлау, сөйлеуді түсіну, мәтінді тыңдау арқылы практикада қолдану үшін коммуникативтік ниеттерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: Шет тілдерінде ойларды дұрыс айтуға мүмкіндік беретін лингвистикалық формалар мен сөйлеу үлгілері; шет тілінің үздіксіз деңгейінің лексикасы және грамматикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Батыс Еуропа әдебиеті
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: әлем мәдениетіне елеулі үлес қосқан Батыс Еуропаның ірі жазушылары мен ақындарының шығармашылығы мен маңызды тарихи-әдеби процестері туралы білім қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: ежелгі әдебиет, Қайта өрлеу дәуірінің ағылшын әдебиеті, Батыс Еуропа Орта ғасыр әдебиеті, Ренессанс әдебиеті, Қайта өрлеу дәуірінің итальяндық, неміс, француз әдебиеті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Екінші шетел тілі (B1) (Неміс, француз, ағылшын, испан, итальян)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: сөз құрылымы мен формаларын бағалау және талдау, бейтарап, ауызекі және публицистикалық стильдерді көрсететін көп қолданылатын лексикалық материалдың қажетті көлемін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: күнделікті өмірмен (жұмыс, оқу) байланысты тақырыптар, типтік жағдайлардағы қарым-қатынас ерекшеліктері, барлық уақыт формалары, мақалалар, герундиалды құрылымдар және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шет тілі бойынша практикум (С1) (ағылшын, француз, неміс, испан, итальян)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және кез-келген тақырып бойынша алдын-ала дайындықсыз диалог үшін лексикалық қорлар мен грамматикалық құрылымдарға ие болу, мәтіннің әртүрлі түрлерін дәлелдеу, өңдеу, аннотациялау және талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: эссе түрлері, стилистикалық тәсілдер, тілдің бейнелеу-мәнерлеу құралдары, түрлі жанрлық мәтіндер, т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шетел тілі (В2) (Неміс, француз, ағылшын, испан, итальян)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынасты қамтамасыз ететін әлеуметтік-тұрмыстық тақырыптар негізінде екінші шетел тілі арқылы лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттілікті жетілдіру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: қоғамдық-саяси тақырыптағы шетел тіліндегі газеттер мен журналдардан түпнұсқа мәтіндер, меңгерілген тақырыптар аясында сөйлеуге бағытталған әртүрлі жағдайлар, лексикалық және грамматикалық компоненттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: филология құрамындағы тіл туралы ғылыми білім жүйесі, тіл білімінің гуманитарлық ғылым ретіндегі әдіснамасы, тілді іргелі және қолданбалы зерттеудің негізгі бағыттары мен болашағы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқытылатын тілдің пайда болу, даму және қызмет ету заңдылықтары, тілдің құрылымы, олардың ерекшелігі, қазіргі лингвистиканың әдіснамасы, лингвистикалық ғылымның дамуының негізгі кезеңдері, тілді зерттеудің дәстүрлі және заманауи бағыттары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: өз бетінше түсіндіру дағдыларын бекіту үшін мәтінді лингвистикалық және әдеби тұрғыдан түсіндіру және бағалау өнерін көрсете отырып, әдеби шығармаларды талдаудың әртүрлі түрлерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: Ағылшын тілді әдебиетті қалыптастырудың негізгі тарихи кезеңдері, әдебиет тарихы мен әдебиеттанудың теориялық және практикалық проблемалары, әдеби процестің ерекше ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шет тілі бойынша практикум (С2) (ағылшын, француз, неміс, испан, итальян)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттердің коммуникативтік актілерді табысты жүзеге асыру, мәтіндік талдау және редакциялау үшін сөздік стилистикалық фразаларды озық деңгейлерде қолдану қабілетін қалыптастыру Пәнді оқу барысында қарастырылады: күрделі грамматикалық құрылымдарды дамыту, әсіресе фразеологизмдерді ауызша және жазбаша түрде пайдалану; шет тіліндегі мәтінді интерпретациялау тәсілдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шетел тілі жүйесіндегі дискурс (В2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Екінші шет тілін үйрену үдерісінде лингвистикалық пән және дискурстық талдау ретінде дискурсология туралы білімді, сөйлеу жүйесін зерттеуде когнитивті-семиотикалық тәсілдерді қолдану, тіл жүйесіндегі іргелі құбылыстар мен процестермен интегративті байланыстағы сөйлеу-ойлау процестерін сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: дискурс-талдау, семиотикалық тәсілдер, ЕШТ бойынша коммуникативтік жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кросс-мәдени қарым-қатынас (ЕШТ, С1 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: халықаралық қатынастардың бөлігі ретінде мәдениаралық қарым-қатынастың негізгі заңдылықтарын, нормалары, ережелері мен стильдерін қолдану, сондай-ақ шет тілінде коммуникативтік құзыреттіліктің практикалық дағдыларын дамыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәдениетаралық қарым-қатынас нормалары, ережелері мен стильдері, екінші шет тіліндегі әр түрлі сипаттағы ауызша және жазбаша мәтіндер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы мақсаттағы тіл (ағылшын, француз, неміс, испан, итальян)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ауызша және жазбаша пікірлерде мамандығының негізгі терминологиясын қолдану үшін коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру арқылы шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: оқу жоспары бойынша лексика, баяндамалар, презентациялар, түрлі кәсіби тақырыптар бойынша шолулар, сөйлесуді еркін білдіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші шетел тілі (С1) (Неміс, француз, ағылшын, испан, итальян)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: алдыңғы деңгейлерде қалыптасқан грамматикалық дағдыларды жетілдіре отырып, студенттердің мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде тілдесуге қабілеттілігін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Пәнді оқу барысында қарастырылады: сөйлеу тақырыбының лексикалық бірліктері, түрлі жанрдағы түпнұсқалық мәтіндер, көрнекі негіздегі және ақпарат көздеріне (кітап, мақала, сурет, кинофильм және т. б.), студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесі, проблемалық жағдайларға сүйене отырып жасалатын диалогтық және монологтық сөздер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәтін стилистикасы және интерпретациясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: әдеби шығармаларды талдаудың әртүрлі түрлерін, қазіргі әдеби үдерістерге бағдарлауға көмектесетін оқу процесінде алынған дағдыларды қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: мәтінді стилистика және түсіндіру, сөйлеу стилі, функционалдық стильдердің классификациясы, мәтін құрылымы және мәтіндік бірліктер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • TOEFL/DAAD/DELF емтихандарына дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттердің шетел тілінен халықаралық TOEFL / DAAD / DELF емтиханын сәтті тапсыру үшін және шет тілінің деңгейін халықаралық сертификаттаудан өту үшін инновациялық технология түрлерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: Емтиханның барлық кезеңдерінен сәтті өту үшін қажетті дағдыларды дамыту тәсілдері, сондай-ақ TOEFL/DAAD/ DELF құрылымы, регламенті және талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IELTS/DAF/DALF емтихандарына дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Халықаралық сынақтардың құрылымы, мақсаттары мен талаптары туралы түсінік қалыптастыру үшін шетел тілінде халықаралық стандарттар мен сертификаттау деңгейіне емтихандарға инновациялық дайындық технологиясын меңгеру және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады: тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейіне және халықаралық коммуникацияға сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мәтіннің лингвистикалық сараптамасының негіздері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: лингвистикалық сараптаманың ғылыми саласының мәселелері туралы алған біліміне негізделе отырып, инновациялық технологиялар мен арнайы бағдарламаларды қолдану арқылы теориялық және қолданбалы міндеттерді шешуде даулы мәтіндерге лингвистикалық сараптама жүргізу қабілетін қалыптастыру; Пәнді оқу барысында қарастырылады: лингвистикалық тұрғыдан құқық категориялары, мәтінді лингвистикалық сараптаудағы тіл мен сөйлеу құбылыстары, сараптамалық практикадағы сөздің семантикалық талдауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәтінді әдеби талдау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: лирикалық, эпикалық және драмалық шығармаларды талдау мен түсіндірудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін игеру қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқыту кезінде қарастырылады: курстың теориялық және әдіснамалық негіздері, мәтін, мәтіндік санаттар, баяндау мәтіндерін талдау, лирикалық, драмалық туындыларды талдау, мәтінаралық байланыстардың нысандары және оларды талдаудың ерекшелігі, бұқаралық әдебиет туындыларын талдау проблемасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәтіннің лингвистикалық талдауы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: мәтінді қалыптастырудың экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларының кешенін ескере отырып, мәтіндерді лингвистикалық талдау әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында қарастырылады: мәтін лингвистикалық талдаудың объектісі ретінде, мәтіннің семантикалық, құрылымдық ұйымдастырылуы, оның коммуникативті табиғаты, әртүрлі жанрлар мен стильдердің мәтіндерін лингвистикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби сын: теория және практика
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: әдеби сынның, көркем әдебиеттің, көркем шығармашылықтың ерекшеліктерін ашу; жанрлық формалар туралы түсінік, ғылыми білім саласындағы әдіснамалық мәселелер; шығармашылық тәуелсіздікке тәрбиелеу және әдеби құбылыстарды талдау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқытуда қарастырылады: әдеби сын теориясының пәні, әдеби сынның мақсаттары, міндеттері, негізгі түрлері. әдеби-көркем сынның сипаты, әдеби сынның объектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Лингвомәдениеттану және мәдениаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: барабар және сапалы тілдік қарым-қатынас жасау үшін лингвомәдениеттанудың негізгі қағидаларын зерттеу және олардың кәсіби қарым-қатынаста қолданылуын зерттеу, лингвомәдениеттану әдістерін тілдік практикада қолдану мүмкіндіктерін талдау қабілеттерін қалыптастыру; Пәнді оқытуда қарастырылады: тіл мен мәдениеттің арақатынасы, лингвомәдениеттанудың қағидалары мен әдістері, тілдің өзара ықпалы, тілдің грамматикалық жүйелерін лингвомәдениеттану тұрғысынан зерттеу, тілдік бірліктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық мақсаттағы тіл (ағылшын, француз, неміс, испан, итальян)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: қарым-қатынастың кәсіби, әлеуметтік және академиялық салаларында тиімді қарым-қатынас жасау, мәтіндердің әртүрлі түрлерімен жұмыс жасау қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу барысында қарастырылады:: әдеби тілдің нормалары, академиялық жазу ерекшеліктері, академиялық және жалпы ғылыми стильдерінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Филология және Смарт Технология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: тілдерді меңгеруде SMART технологияларды қолдану және дамыту мүмкіндіктері және оларды филологиялық зерттеулерде қолдану және филологтың кәсіби қызметі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Келесі мәселелер қарастырылады: филологиялық зерттеулерде заманауи SMART технологияларды қолданудың өзекті мәселелері, лингвистикалық мәліметтер базасын құру принциптерін, шетел тіліндегі мәтіндердің қолданыстағы корпустарын білу және оларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шығармашылық жазу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: көркем шығармалар мен өлеңдерден бастап газеттер мен журналдардағы мақалаларға дейінгі шығармашылық хаттарды зерттеу және жазу, талдау және аңдатпалау үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде салыстыру мен шолуларға дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыту кезінде қарастырылады: Жазбаша мәтін ақпаратты ұйымдастыру және тарату құралы, ағылшын-американдық дәстүрдегі әдеби шеберлікке көзқарас,функционалдық стильдер, сөйлеу стильдері, жанрлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON7

    Әдеби шығармаларды талдаудың әртүрлі түрлерін (эстетикалық, семиотикалық, герменевтикалық, стилистикалық және т. б.), мәтінді түсіндіру және бағалау өнерін көрсете отырып, мәтін мен сыртқы білім арасындағы байланысқа салыстыру жасай отырып және оны орната отырып; мәтіннің ерекшеліктерін түсіндіре отырып қолдану;

  • Код ON9

    Деректерді компьютерлік өңдеу, мәтіндік редакторлардың әртүрлі типтерімен, SMART-технологиялардың түрлерімен жұмыс істеу дағдыларын пайдалана отырып, шетел тілдерінде редакциялау, қысқаша мазмұн жасау және аннотациялаудың ақпараттық технологияларын меңгеру;

  • Код ON1

    Оқытылатын шетел тілінің лингвистикалық білім жүйесін, фонетикалық, лексикалық, грамматикалық, сөзжасамдық құбылыстары мен қолданылу заңдылықтарын және оның функционалдық түрлерін меңгеру;

  • Код ON8

    Мәтіндердің әр түрлі типтері мен түрлерін талдау және интерпретациялау әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып, оларды құру,өңдеу және трансформациялау әдістері мен тәсілдерін меңгеру;

  • Код ON5

    Тіл туралы негізгі ұғымдарды, оның даму кезеңдерін және филология негіздері туралы әдіснамалық ерекшеліктерді жүйелеу; ойлау мәдениетін қабылдау, талдау және меңгеру, инновациялық технологияларды қолдану;

  • Код ON10

    Әдебиеттану саласындағы зерттеулер бойынша жаңа, ағымдағы ғылыми ақпаратты дербес қайта өңдеу, заманауи және жеке көзқарастар тұрғысынан әдебиет туындыларын түсіндіру және бағалаумен айналысу, әдеби бағыттардың принциптері мен тәсілдерін анықтау, сондай-ақ ағылшын және американдық әдебиеттің даму ерекшеліктерінен хабардар болу.

  • Код ON4

    Мәтінді құрау модельдерін, байланыс құралдарын және оның элементтерін біріктіру қабілетін көрсете отырып күрделі ғылыми, кәсіби тақырыптарға нақты, егжей-тегжейлі, жақсы құрылған ауызша және жазбаша хабарлама жасау, сондай-ақ шығармашылық мәтіндерді (сценарийлер, әңгімелер және т. б.) құрастыру.

  • Код ON11

    Лингвистикалық және әдебиеттанулық көзқараспен әр түрлі мәтін түрлерін шығармашылық талдау және интерпретациялау, әр түрлі дереккөздердің библиографиялық сипаттамасын қолдана отырып, библиографиялық іздеу дағдыларын меңгеру;

  • Код ON2

    Тіл мен сөйлеу туралы ғылыми зерттеулерде қазіргі заманғы лингвистикалық әдістер мен тәсілдерді пайдалана отырып, лингвистика саласындағы заманауи бағыттар бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу, филологиялық сипаттағы жобаларға сараптамалық қорытынды әзірлеу және орындау.

  • Код ON6

    Оқытылатын тіл теориясының концептуалды-категориялық аппаратын, тілдік жүйенің функционалды қасиеттері мен белгілерін, оқытылатын тілдің дамуының қазіргі тенденциялары мен өзгеру үрдістерін талдау, ең маңызды және типтік тілдік құбылыстарды кәсіби бағдарлау тұрғысынан түсіндіру және мәдениетаралық қарым-қатынас аясында интернет технологияларын қолдана отырып, тілдік құбылыстарды өз бетінше түсіндіру.

  • Код ON3

    Нақты және абстрактылы тақырыптардағы күрделі мәтіндерді түсінетіндігін, еркін және бейрет сөйлей алатынын, өз пікірін білдіре отырып, егжей-тегжейлі хабарламалар жасай білетіндігін көрсету;

  • Код ON12

    әл-Фараби мен Абайдың философиялық ілімдеріне, сондай-ақ пәнаралық білімге (психология, философия, экология, кәсіпкерлік негіздері, тіршілік қауіпсіздігі мәдениеті) негізделе отырып, ұғымдық-категориялық аппаратты, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі заңдарын кәсіби қызметте қолдану;

Top