Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01311 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Павлодар педагогикалық университеті

  • Шетелдегі бастауыш мектеп
    Несиелер: 5

    Шет елдерде бастауыш мектептердің оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері: Ресей, Швейцария, Германия, Англия, Канада және т. б. шет елдерде мектеп білімінің құрылымы. Шетелдік бастауыш мектептердің оқу бағдарламаларының мазмұны. Шет елдердегі бастауыш мектептерде білімді бағалау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым және философия. Ғылым және өнер. Ғылым және дін. Ғылым және адамгершілік. Ғылым этикасы. Ғылым әлеуметтік институт ретінде. Ғылымның философиялық негіздері. Эмпирикалық білімнің құрылымы. Факт мәселесі. Теориялық білім құрылымы. Ғылыми теорияның функциялары. Ғылыми таным әдістері және олардың жіктелуі. Құндылықтар және олардың танымдағы рөлі. Ғылым, псевдоғылым, квазиғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі инновациялық қызмет
    Несиелер: 5

    Білім берудегі дәстүрлер мен инновациялар. Бастауыш мектепте инновациялық қызметті ұйымдастыру ерекшеліктері. Оқу-тәрбие үрдісіндегі педагогикалық технологиялар мен тәсілдер. Бастауыш мектептегі инновациялық қызметті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Білім беру ұйымының инновациялық даму үдерісіне жаңалықтарды енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте авторлық бағдарламалар және педагогикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    "Авторлық бағдарламалар", "педагогикалық жүйелер" түсінігі. Вальфдор мектебі. М. Монтессори Жүйесі. Педагогикалық жүйе К. Д. Ушинский. Ш. Амонашвили Мектебі. Дамытушылық оқыту жүйесі Д. Б. Эльконина-В. В. Давыдова. Қазақстандағы Бастауыш сынып мұғалімдерінің авторлық бағдарламалары. Авторлық бағдарламалардың жіктелуі. Авторлық бағдарламаны әзірлеу процесі. Авторлық бағдарламаларды жасауға қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Тілді меңгеру деңгейі: В2-С1, жеткілікті және ілгері. Шет тіліндегі кәсіби терминология. Кәсіби ауызша және жазбаша коммуникацияны жүргізу. Іскерлік шет тілі. Ғылыми-зерттеу жұмысын шет тілінде жүргізу негіздері. Ғылыми-әдістемелік және педагогикалық терминология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім мазмұнын жаңартуды басқару
    Несиелер: 5

    Магистранттарды оқыту контекстінде оқу пәні ретінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесі. Дидактика білім беру және оқыту теориясы ретінде. Академиялық білімнің философиялық аспектілері. Педагогикалық үдерісті технологиялық модельдеу. Оқу үдерісін бағдарламалау. Заманауи мультимедиялық дидактика. Проблемалық оқыту: мәні, мақсаты, шарттары. Эвристикалық оқыту: мәні, принциптері, формалары, әдістері. Case-study әдісі-оқытудың заманауи технологиясы. Инновациялық педагогикалық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауатылығы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеудің ерекшелігі. Ғылым әдіснамасы. Білім беруде зерттеу жүргізудің тәсілдері мен талаптары. Зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеудің мәселесі, тақырыбы, өзектілігі. Зерттеу нысаны, пәні, гипотезасы, ғылыми жаңалығы, теориялық және практикалық маңыздылығы, нәтижелердің айқындылығы. Ғылыми-зерттеу жұмысын жазудың негіздері. Академиялық сауаттылық негіздері. Ғылыми этика. Ғылыми еңбек жазудың ерекшеліктері. Ғылыми жұмыстарды жазу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу әдістемесі мамандықтарының мәні мен міндеттері. Жалпы сұрақтар OP. Негізгі пәндерді оқыту әдістемесі. Жоғары мектептегі оқу үдерісінің ерекшеліктері. Ақпараттық технологиялар. Жоғары мектепте білім беруді ұйымдастыру және формасы. Мониторинг және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ бастауыш сынып мұғалімдерін инновациялық іс-әрекетке дайындау
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық қызметі. Бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық қызметінің моделі. Бастауыш сынып мұғалімінің инновациялық қызметінің моделі. Мұғалімнің жеке компоненті ретінде инновациялық қызметті қалыптастыру. Бастауыш мектептегі инновациялық технологиялар. "Сын тұрғысынан ойлау" педагогикалық тәжірибенің инновациялық бағыты»

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеулерді математикалық және статистикалық өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық эксперименттің құрылымы. Өлшеу теориясының элементтері. Педагогика зерттеулерінде статистикалық әдістердің қолданылуын талдау. Педагогикалық зерттеулердегі деректерді талдаудың типтік міндеттері. Математикалық аппараттың көмегімен құбылыстарды сипаттау. Кездейсоқ шаманың таралуының графикалық бейнесі. Математикалық әдістерді қолдана отырып статистикалық гипотезаларды тексеру. Зерттелетін атрибут деңгейіндегі айырмашылықтардың параметрлік емес және параметрлік критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш математикалық білім берудің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Бастауыш сынып оқушыларына заманауи математикалық білім берудің негізгі мәселелері. Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесі. Математиканың бастапқы курсын құру логикасы. Математиканы оқыту процесінің жетекші принциптері. Математиканың бастапқы курсының негізгі түсініктері. Математиканы оқытудың тұтас әдістемелік жүйесі компоненттерінің құрылымы. Тұтас әдістемелік жүйенің компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық информатика" түсінігі. Ақпараттық технологиялар. Ақпараттандыру құралдары. Отбасындағы Ақпараттық технологиялар. Әлеуметтік ақпараттандыру. Ақпараттық білім беру ортасы. Ақпараттандыру процестері білім беру. Заңдылықтары мен ерекшеліктері процесс білім беруді ақпараттандыру. Педагогикалық информатиканың пәндік саласы. Негізгі бөлімдер педагогикалық информатика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері, оқыту принциптері. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Бастауыш мектептегі "Математика" курсының мазмұны мен тәрбиелік міндеттері. "Математика"оқыту әдістері. Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері. "Математика" сабақтарындағы жобалау қызметі. "Математика"пәнінен сыныптан тыс жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте филология циклі пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш білім беруді жаңғыртудың негізгі бағыттары. Тілдік дағдыларды дамытудың негізгі әдісі ретінде саналы-коммуникативтік әдіс. Сөйлеу қызметі тілдік пәндерді оқыту объектісі ретінде. Әр түрлі сөйлеу түрлерімен жұмыс істеу әдістемесі. Мәтінмен жұмыс тіл дағдыларын дамыту құралы ретінде. Сөйлеудің негізгі стильдері мен типтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жоғары білім мазмұны. Кредиттік оқыту жүйесі. ПОӘК құру технологиясы. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының мәні мен негізгі бағыттары. Жоғары білім берудегі Менеджмент

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңартылған мазмұн бойынша оқыту әдістемесі "Сауат ашу", "Орыс тілі", "Әдебиеттік оқу"
    Несиелер: 5

    Оқыту әдістемесінің пәні мен міндеттері "грамотаны оқыту", "орыс тілі", "әдеби оқу", оқыту принциптері. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Курстың мазмұны мен тәрбиелік міндеттері: бастауыш мектепте "сауат ашу", "орыс тілі", "әдеби оқу". Оқыту әдістері: "сауат ашу", "орыс тілі", "әдеби оқу". Оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мұғалімінің педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 7

    Педагогикалық шеберлік, қалыптастыру және жүзеге асыру жолдары. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Мұғалімнің коммуникативтік мәдениеті. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Педагогикалық қақтығыстағы мінез-құлық стратегиясы. Диалогтық өзара іс-қимылды ұйымдастыру технологиясы. Көпшілік алдында сөйлеу шеберлігі. Пікірталасты ұйымдастыру шеберлігі. Мұғалімнің оқу-тәрбие үрдісін басқарудағы шеберлігі. Педагогикалық шеберліктің құрамдас бөлігі ретінде мұғалім қызметінің гуманистік бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық мәдениет және медиа құзыреттілік
    Несиелер: 7

    Қазіргі әлемдегі медиа және медиабілімнің орны мен рөлі. Медиабілім берудің бағыттары, терминдері, теориялары, негізгі тұжырымдамалары. Ақпараттық мәдениет және жеке тұлғаның медиақұзыреттілігі: терминология, көрсеткіштер. Заманауи педагогтың кәсіби медиақұзыреттілігі. Медиақұзыреттілік және сыни ойлау. Медиабілім беру процесінде медиақұзыреттілікті дамыту технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұғалімнің кәсіби бағыттары
    Несиелер: 5

    Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Білім берудің заманауи парадигмалары мен технологиялары. Сыни ойлауға үйрету. Диалог арқылы оқыту. Проблемалы оқыту білім алушылардың метоссанасын дамыту құралы ретінде. Көшбасшылық. Даралау және саралау. Дарынды оқушылармен жұмыс. Оқыту мен оқудағы АКТ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі жаратылыстану білімі: заманауи тұжырымдамалар мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Тұлғаның жаратылыстану-ғылыми және экологиялық мәдениеті. Жаратылыстану және экологиялық білім берудің тұжырымдамалары мен технологиялары. Мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларына экологиялық білім берудің мазмұны. Жаратылыстану-ғылыми және экологиялық қызмет - балалардың білім алу негіздері мен шарттары. Қазіргі бастауыш мектепте жаратылыстану-ғылыми және экологиялық бағыттағы білім беру процесін жүзеге асырудың әдістемелік жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылым мен бастауыш білімнің қазіргі мәселелері-оқу пәні ретінде. Педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелері. Бастауыш білім берудің қазіргі мәселелері. Бастауыш білім берудің инновациялық технологиялары. Бастауыш білім беруді дамыту жолдарын жобалау. Бастауыш мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану: оқытудың тұлғалық-бағытталған технологиялары, ақпараттық және коммуникациялық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясының пәні мен негізгі міндеттері. Топтық процестерді басқару психологиясы. Қол астындағыларға әлеуметтік (әкімшілік) әсер ету, оның мүмкіндіктері мен шектеулері. Басшының коммуникативтік құзыреттілігі. Басшының кәсіби қызметінде қарым-қатынас жасау. Психологиялық ерекшеліктері қақтығыс ретінде үлгідегі өзара іс-қимыл. Жанжалда объективті мүдделер мен психологиялық факторлардың рөлі. Жанжалға эмоциялық тартылу. Конструктивтік және деструктивтік жанжал

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Әлемнің ғылыми, философиялық және діни көріністері, адам өмірінің мәні, мақсаты мен мәні; адамзат дамуының қазіргі кезеңіндегі қарым-қатынас психологиясы; нарықтық экономика; әр түрлі саяси ағымдар мен партиялар; жас мамандардың құқықтары мен міндеттері туралы түсінікке ие болу

  • Код ON4

    Мамандарға да, маман емес адамдарға да ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, мәселелер мен шешімдерді нақты және нақты хабарлау

  • Код ON3

    Білімді интеграциялау, қиындықтарды жеңе отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімдерді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, пайымдаулар шығарады

  • Код ON2

    Жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте мәселелерді шешу үшін өз білімін, түсінігін және қабілетін кәсіби деңгейде қолдану

  • Код ON8

    Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістемесін қолдану

  • Код ON7

    Жоғары білім берудің әлемдік жүйесінің жетістіктерін білу, кәсіби қызмет жағдайындағы тұлғааралық қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтары мен механизмдерін; педагогикалық құбылыстар мен процестердің заңдылықтарын білу

  • Код ON1

    Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және қолдану кезінде осы саланың озық білімдеріне негізделген бастауыш педагогика саласындағы дамып келе жатқан білімі мен түсінігін көрсету

  • Код ON9

    Оқылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары.

Top