Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01107 Пульмонология ересектердің, балалардың в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Стационардағы пульмонология-1, балалар
    Несиелер: 18

    Пән инвазивті зерттеу әдістерін жүргізу, ауыр тыныс алу жеткіліксіздігі бар пациенттерге респираторлық қолдау әдістерін қолдану, стационардағы балалар жасындағы пациенттерге пульмонологиялық көмек көрсету сапасын сараптау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы пульмонология-2, ересектер
    Несиелер: 26

    Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер,дифференциалды диагностика жүргізу, өкпенің интерстициальды және орфандық аурулары бар ересек пациенттерді қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау; пульмонологиялық стационарда бронхо-өкпе жүйесінің даму аномалиялары және өкпедегі суппация процестері туралы білім мен дағдыларды қалыптастырад

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы пульмонология-1, ересектер
    Несиелер: 22

    Пән пульмонологиялық стационарда ересек пациенттерді қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, дифференциалды диагностика, Клиникалық, зертханалық-аспаптық және инвазивті зерттеу әдістерін жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы пульмонология-2/1, балалар
    Несиелер: 4

    Пән стационарда тыныс алу ағзаларының патологиясы бар балалар жасындағы пациенттерді Клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеру, дифференциалды диагностикалау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онкопульмонология
    Несиелер: 4

    Пән клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулер,өкпе ісіктері мен бронхтардың дифференциалды диагностикасы, өкпенің метастатикалық зақымдануы туралы білім мен дағдыларды қалыптастырады. Өкпенің қатерлі ісігін емдеудің хирургиялық және консервативті әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тыныс алуды қолдау әдістері
    Несиелер: 4

    Пән тыныс алу жетіспеушілігін диагностикалау және емдеу, тыныс алуды қолдаудың әртүрлі әдістері мен әдістерінің тиімділігін бағалау, тыныс алу жеткіліксіздігі туралы ғылыми деректерді талдау, пациенттерге және оның айналасына қолдау көрсету бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, ересектер
    Несиелер: 12

    Пән өкпенің аллергиялық және кәсіптік аурулары бар ересек пациенттерді амбулаториялық жүргізу, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, пациенттерді диспансерлеу және МӘСК жүргізу, МСАК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының алдын алу, санитариялық-сауықтыру іс-шаралары дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, балалар
    Несиелер: 12

    Пән бронх-өкпе патологиясы бар балаларды амбулаториялық жүргізу, Бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, пациенттерді диспансерлеу және МӘСК жүргізу, МСАК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының бастапқы және қайталама профилактикасы, диспансерлік бақылау, әлеуметтік-гигиеналық, санитариялық-сауықтыру іс-шараларын білу және дағдылары дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-2, балалар
    Несиелер: 10

    Тәртіп бронх-өкпе жүйесі дамуының туа біткен ақаулары, орфандық аурулары, тұқым қуалайтын аурулары бар балалардың бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, диагностика және емдеу, пациенттерді диспансерлеу және МӘСК жүргізу, МСАК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының бастапқы және қайталама профилактикасы, диспансерлік бақылау, әлеуметтік-гигиеналық, санитариялық-сауықтыру іс-шараларын білу және дағдылары бар балаларды амбулаториялық жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стационардағы пульмонология-2/2, балалар
    Несиелер: 12

    Пән бронхо-өкпе жүйесінің туа біткен ауытқулары және балалардағы генетикалық анықталған аурулары бар пациенттерді; стационардағы балалардағы өкпенің интерстициальды ауруларын қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау білімдері мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән өз мамандығына қатысты ғылыми семинарлар мен конференцияларға табысты қатысу үшін ғылыми зерттеу әдіснамасын, ғылыми зерттеулер әдіснамасын таңдау, зерттеу объектілерін таңдау және айқындау, ғылыми зерттеулердің қателерін айқындау, ғылыми жұмысты, баяндамаларды, жарияланымдарды ресімдеу дағдыларын; жоспарлау, ұйымдастыру, өткізу рәсімдерін жүргізу үшін зерттеу командасында жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады және әр түрлі деңгейдегі ғылыми зерттеулерді рәсімдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық-емханалық пульмонология-1, ересектер
    Несиелер: 18

    Пән бронх-өкпе патологиясы бар ересек пациенттерді амбулаториялық жүргізу, қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, бастапқы құжаттамамен жұмыс істеу, пациенттерді диспансерлеу және МӘСК жүргізу, МСАК деңгейінде тыныс алу органдары ауруларының алдын алу, санитариялық-сауықтыру іс-шаралары білімі мен дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина
    Несиелер: 4

    Пән қауіпсіздік, тиімділік, құн және басқа да маңызды факторлар тұрғысынан медициналық көмек көрсету сапасын оңтайландыру үшін ғылыми ақпаратты, практикалық медицинаның ең үздік заманауи жетістіктерін іздеу, жинау, талдау, қорыту және түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Зерттеу мәселелерін тұжырымдайды, алынған ғылыми деректерді талдайды, оларды жинақтайды, қорытындылар жасайды және нәтижелерді өзінің клиникалық практикасында қолданады, нәтижелерді ғылыми конференцияларда жарияланымдар мен баяндамалар түрінде ресімдейді

  • Код ON1

    Бронх-өкпе аурулары және қауіп факторлары бар пациенттерді Клиникалық, зертханалық-аспаптық тексеруді жоспарлау және жүргізу дағдыларын қолданады

  • Код ON2

    Тыныс алу ағзаларының патологиясы кезіндегі клиникалық, зертханалық-аспаптық зерттеулердің деректерін талдайды, дифференциалды диагностика жүргізеді және тыныс алу ағзалары ауруларының заманауи жіктемелеріне сәйкес диагнозды тұжырымдайды

  • Код ON6

    Пациенттермен, оның қоршаған ортасымен тиімді өзара іс-қимыл жасайды және мультидисциплинарлық командалар құрамында әріптестермен жұмыс істейді. Бірлескен шешімдер қабылдау үшін өз ұсыныстарын білдіреді және қорғайды

  • Код ON4

    Медициналық есепке алу-есеп беру құжаттамасын ресімдейді және жүргізеді, тыныс алу органдарының ауруларымен ауыратын науқастарға медициналық көмек көрсету сапасына сараптама жүргізеді

  • Код ON5

    Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде әрекет етеді

  • Код ON3

    Пульмонологиялық бейіндегі пациенттің орын алған коморбидтілігін және әлеуетті қатерлерді ескере отырып, дәлелді медицина қағидаттарына негізделген қауіпсіз тиімді емдеуді таңдайды және бағалайды, профилактика мен оңалтуды жүргізеді

  • Код ON8

    Өз бетінше білім алады және басқаларды оқытады, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына қатысады

Top