Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01506 География педагогін даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

  • Географиялық ойлау: талдау және зерттеу
    Несиелер: 6

    Географиялық ойлауды меңгеру адамдарға, қоршаған ортаға әсер ететін мәселелерді, сондай-ақ кеңістіктегі және уақыттағы өзгерістерді түсіну мен интерплетациялауда басты орын алады. Географиялық ойлауды меңгеру үшін оқу, көру және тыңдау бойынша білім мен дағдыларды үйреніп, қолдануы маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • География ғылымының тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Географияның әдіснамалық негіздері; географиялық бірліктерді зерттеу тарихы; қазіргі географияның мәселелері, әдістері, құрылымдық ұйымдастырылуы; географиялық ғылымның тұтастығы мәселесі; иерархия құру; табиғи, әлеуметтік-экономикалық жүйелер; жаһандық және аймақтық мәселелердің географиялық аспектілері; географияның даму болашағы қарастырылады. Заң және теориялар, географиядағы жалпы өзара байланыс принципі, кешенді географияның геожүйелік концепциясын меңгеру, идеяларды, қорытындыларды аудитория алдында хабардар ете білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару психологиясының ғылым ретіндегі негізгі міндеті- психологиялық құбылыстарды анықтап, оларды жүйеге келтіру, заңдылықтарын ашып,олардың арасындағы байланыс себептерін тәжірибелік қорытындылар мен ұсыныстарды жасауды анықтау. Сонымен қатар, психология ғылым ретінде, басқару жүйесінің жұмыс сапасын тиімді етіп көтеру мақсатында басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық шарттарын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми жетістіктердің қалыптасу үдерісін және адамзаттың түрлі дәуіріндегі философиялық ойлардың дамуын зерттейді. Ежелгі заманнан қазіргі заманға дейінгі кезеңдегі философиялық түсініктер мен теориялар, сондай-ақ олардың заманауи ғылымға әсері қарастырылады. Пәнді зерттеуде проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау, философия ғылымындағы онтологиялық және эпистемологиялық бағыттарды қамту көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Шетел тілі пәні курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалды құзыреттілігін қалыптастыру, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерін дамыту, шетел тілін меңгеруін және ағылшын тілде сөйлейтін елдерінің мәдени ерекшеліктерін түсінуін қарастырады. Туындаған проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін, шығармашылық қабілетін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Зерттеу бағыттарын, құрылымын, жалпы гносеологиялық нұсқаулар жүйесін, педагогиканың ғылыми жүйе ретінде дамуының жаңа әдістерін және эмпирикалық жүйесін, онтогенездің кезеңдеріндегі тұлғаның қалыптасуын, психика дамуының заңдылықтарын, қазіргі психологиялық басқарудың бағыттары мен принциптерін, психологиялық білімдер мен іскерліктерді қарастырады. Туындаған проблемаларды шешу үшін білімін, түсінігін, шығармашылық қабілетін пайдалану, пән аралық білімдерді интеграциялау көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияның теориялық және әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғылыми географиялық идеялардың тарихы; География туралы теориялық түсініктерді жаратылыстану, қоғамдық пәндердің біртұтас жүйесі ретінде дамыту; қазіргі әдіснамалық негіздері, географиялық ғылымның мәселелері қарастырылады. География ғылымына кең көзқарасты қалыптастыруға, оның мәнін түсінуге, жетістіктер мен шешілмеген міндеттерді, әлемдік географияның жаңа бағыттарын дұрыс бағалауға; идеяларды, қорытындыларды рефераттау, оларды жария етуге, ақпараттандыруға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық географияның іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    Кешенді физикалық географияның іргелі мәселелері және ғылымның болашағы зерттеледі. Ғаламдық табиғи кеңістікті ұйымдастырудың негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктері, оның дифференциациясы, қазіргі кезеңдегі дамудың негізгі проблемаларын бөліп көрсету; кеңістіктік, уақытша өлшеу; ғылымдағы ішкі байланыстар, болжам, жоспарлау мәселелері. Ғылыми зерттеу әдістері мен тұжырымдарды, өзінің пайымдаулары мен ҒЗЖ мәселелерін көпшілікке ақпараттандыруда қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеулердің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулердің теориясы мен практикасы, табиғи және табиғи-антропогендік жүйелердің географиялық зерттеу әдістері қарастырылады. Табиғат пен қоғамдағы құбылыстардың өзара байланысы-өндірістік күштердің аумақтық үйлесімдерін анықтау және талдау үшін басты теориялық алғышарттар. Геоақпараттық жүйелер және Жерді қашықтықтан зондтау деректері және оларды зерттеу контексінде проблемаларды шешу кезінде қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бұқаралық ақпарат құралдарында ғылыми зерттеулерге арналған міндеттерді тұжырымдай алу қабілетін қалыптастырады. БАҚ-та академиялық зерттеулерге арналған айнымалыларды талдау қарастырылады: академиялық зерттеулерге арналған гипотезаларды құру. Мақалада рейтингтік шкалаларды қолдана отырып, БАҚ-та академиялық зерттеулер үшін мәліметтер жинау әдісі келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдалануды басқару мен болжаудың географиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Табиғатты пайдалануды басқару мен болжаудың географиялық мәселелері, ресурстарды пайдалану мен аймақты аумақтық басқару мәселелері, постиндустриалдық әлемнің экологиялық проблемалары зерттеледі. Әлемдік өркениет дамуының қазіргі кезеңінің жаһандық мәселелері. Географиялық негіздер, басқару, табиғат пайдалануды болжау мәселелері туралы мәселелерді түсінуге ықпал етеді, зерттеу құзыреттерін үздіксіз қалыптастыру үшін әлеуметтік, этикалық, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, білім мен жеке пікірлерді біріктіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның іргелі мәселелері
    Несиелер: 5

    "Табиғат–халық-шаруашылық" жүйесіндегі аумақтық өзара іс-қимыл туралы экономикалық және әлеуметтік географияның іргелі мәселелері, жаһандық деңгейде еңбектің географиялық бөлінісінің ықпалымен қалыптасатын халықтың, табиғатты пайдаланудың, шаруашылықтың кеңістіктік құрылымы; экономикалық және әлеуметтік географияның әдістері мен ғылыми бағыттары оқытылады. Зерттеу әдістерін меңгеру, қорытындыларды, өзінің пайымдаулары мен ҒЗЖ мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғаламдық география және қазіргі әлемнің ғаламдануы
    Несиелер: 6

    Планетарлық процестердің, құбылыстардың кеңістіктік бөлінуі; жаһанданудың мәні мен процестері; оның оң және теріс аспектілері зерттеледі. Жаһандық, интеграциялық және экономикалық үдерістер; адамзаттың жаһандық мәселелері, Қазақстан мен әлемде жаһанданудың көріністері. Әлеуметтік, этикалық, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, өз пікірлерінің пәнаралық контекстіндегі проблемаларды түсінуді қалыптастырады, зерттеу құзыреттерін үздіксіз қалыптастыру үшін білімді біріктіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Географиялық ақпаратты алудың әр түрлі жолдары, олардың ерекшеліктері қарастырылады. Географиялық зерттеу әдістерін қолдану, аймақтық ерекшеліктерді анықтау үшін географиялық ақпаратты талдау, табиғатта және қоғамдағы құбылыстардың кеңістіктік және уақытша өзгеруіне талдау жасау. Табиғи ортаны зерттеуде (ГАЖ, қашықтықтан зондтау және т.б.) жалпы ғылыми және пәндік-географиялық, заманауи технологиялар және оларды зерттеу тұрғысында проблемаларды шешуге қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулер, олардың жіктелуі, мәні, нысандары және зерттеу әдістері, зерттеудің теориялық және эмпирикалық деңгейлері қарастырылады. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру. Ғылыми зерттеулерді жүргізу кезеңдері. Зерттеудің методологиялық, процедуралық бөлімдері. Ғылыми ақпаратты жинау дағдыларын қалыптастыру, ғылыми, оқу және анықтамалық-ақпараттық басылымдармен жұмыс істей білу, ҒЗЖ қорытындыларын жариялау және рефераттау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте географияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 6

    Педагогикалық қызметтің мәні мен педагогикалық шеберлікті құрайтын білім, оның бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу мен оқыту үшін маңызын ұғыну, оқу үрдісінде магистранттардың кәсіби құзыреттілігін дамыту, оқытудың қазіргі заманғы технологияларының мүмкіндіктері, білім берудегі инновациялық тәсілдерді жүзеге асыру арқылы қалыптасады. Кәсіби, басқарушылық мәселелерді шешуде шығармашылық тәсілдер дағдыларын қалыптастырады, әрі қарай өз бетінше даму үшін білімді интеграциялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық білім беруді дамытудың жаңа тұжырымдамалары
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасы мен әлемде географиялық білім беру мен ағартуды дамытудың негізгі бағыттары, принциптері, мақсаттары, міндеттері мен негізгі бағыттарына көзқарастар жүйесі зерттеледі, сондай-ақ оны іске асыру тетіктерін анықтайды. Магистранттың өзіндік танымдық қызметін дамыту арқылы жалпы мәдени деңгейін көтеруді қамтамасыз ете отырып, жаратылыстану және қоғамдық ғылымдар саласында білім мазмұнын интеграциялау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың өзіндік идеяларын құрылымдық түрде баяндау дағдыларын қалыптастыру, академиялық дискурстың ерекшелігін ескере отырып, әр түрлі ғылыми-ақпараттық мәтіндермен жұмыс жасау жолдарын меңгерту. Пән білім алушылардың жазу мәдениеті мен сыни ойлау дағдысын және лингвистикалық-прагматикалық құзыреттіліктерін қалыптастырады, өзі ұстанатын тіл арқылы жазба тіл мәдениетін жетілдіреді, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы мағлұмат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО-да және орта кәсіптік мектепте географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Географияны оқыту әдістемесінің мәселелері, оның басқа ғылымдармен байланысы қарастырылады. Оқытудың заманауи әдістерін меңгеруге ықпал етеді. Қазақстандағы оқыту әдістемесін жаңарту. Жаңартылған бағдарлама бойынша оқыту мәселелері және қашықтықтан оқыту технологиялары. Бағалау критерийлері, әдістері, формалары. Пәннің тәрбиелік-білім беру функциялары. Аудиториядан тыс сабақтар. Кәсіби және басқарушылық мәселелерді шешуде шығармашылық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, әрі қарай өз бетінше даму үшін білімін интеграциялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геодинамикалық процестер мен табиғи апаттар
    Несиелер: 5

    Геодинамикалық процестер, оларды болжау және олардың салдарларын модельдеу әдістері, алдын алу қорғаныс шаралары мен қорғау тәсілдерін анықтау қарастырылады. Табиғи апаттардың түсінігі және мәні. Жердегі төтенше жағдайлардың алдын алуды және салдарын жоюды ұйымдастыру. Агроклиматтық қауіптер және тәуекелдер. Өзіндік пікір, тұжырым дағдыларын қалыптастыруға, мәселелерді шешуге және одан әрі өз бетінше дамыту үшін білімді интеграциялауға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Климаттың өзгеруі және шөлейттенудің қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғаламдық жылыну және климаттың өзгеруі; Ландшафттардың экологиялық тозуы зерттеледі. Шөлейттену, табиғи және антропогендік процестердің әсерінен оның қарқыны. Қазіргі климаттың өзгеруі мен шөлейттенудің табиғи және әлеуметтік-экономикалық салдарларын талдау. Табиғи және әлеуметтік-экономикалық жүйелердің климаттық өзгерістерге бейімделуі. Өзіндік пікір, тұжырым дағдыларын қалыптастыруға, мәселелерді шешуге және одан әрі өз бетінше дамыту үшін білімді біріктіруге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұрақты даму контекстіндегі географиялық ғылым
    Несиелер: 6

    Пән физикалық және әлеуметтік-экономикалық географияның қазіргі өзекті және ғаламдық мәселелерін қарастырады. Қоғамның тұрақты дамуы, адамның тұрақты даму тұжырымдамасының аспектілері, кеңістікті жаһандық моделдеу, тұрақты даму индикаторлары, ҚР тұрақты даму концепциясына көшу принциптері туралы білімді қалыптастырады, магистранттың өзіндік танымдық қызметін дамыта отырып, адамзат пен қоршаған орта арасындағы байланысты талдайды және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON3

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, өз пікірін қалыптастыру үшін ақпараттық мәдениетін, шетел тілін меңгереді

  • Код ON4

    идеяны, қорытындылары мен проблема шешімдерін нақты және тиянақты көпшілік алдында хабарлауды ұйымдастырады

  • Код ON5

    географияны оқыту саласында одан әрі оқуды жалғастыру үшін метапәндік білімдерін интергациялайды

  • Код ON1

    ғылыми зерттеулер контекстінде ерекше идеяларды колдану мен дамытуға негізделген дамытылатын білімдер мен түсініктерді, сондай-ақ география ғылымның аясында зерттеу әдістерін игеруді көрсетеді

  • Код ON2

    барынша кең пәнаралық контексте стандартты емес жағдайларда кәсіби және басқарушылық проблемаларды шешу үшін өз білімін, түсінігі мен шығармашылық қабілетін пайдаланады

  • Код ON6

    Академиялық адалдық мәдениетін ұстана отырып, мәтінге ғылыми-сараптамалық баға береді

Top