Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D10102 Медицина (Д) в Қазақстан-Ресей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының еңбек нарығында сұранысқа ие, медицинадағы ұйымдастыру-басқару, ғылыми–зерттеу, талдамалық және сараптамалық қызметті, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі медициналық білім беру жүйесіндегі ғылыми және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті медицина саласындағы кәсіби-білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D141 Медицина
  • Білім беру саласы 8D10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 8D101 Денсаулық сақтау
  • Ғылыми зерттеулердің дизайны мен этикасы
    Несиелер: 5

    Пән жаңа медициналық технологияларды қолдану кезінде дизайн, зерттеу әдістері, этикалық және құқықтық қатынастар туралы білім береді. Пән докторанттардың зерттеу және оның дизайны, клиникалық зерттеулер мен биоэтика нәтижелерін дұрыс түсіндіру саласындағы білімдерін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Бұл пән ғылыми зерттеу әдісіне қойылатын талаптарды қарастырады. Жалпы ғылыми әдістер, жалпы әдістер, жеке әдістер, арнайы зерттеу әдістері. Әдістемелік, сипаттамалық, эксперименттік-аналитикалық, тарихи-өмірбаяндық, эксперименттік және аралас зерттеу. Ғылыми зерттеулердің түрлері: іргелі (теориялық) зерттеу, қолданбалы зерттеу, әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық сақтау саласындағы стратегиялық және жедел басқару
    Несиелер: 3

    Пән стратегиялық және жедел жоспарлаудың принциптері мен мәнін қарастырады, жоспарлау объектілері, мемлекеттік жоспарлау бағыттары, стратегиялық жоспарлаудың түрлері мен әдістері туралы білім береді, денсаулықты нығайту стратегиясын жобалау, енгізу, басқару және бағалау дағдыларын дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән докторанттардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға және ғылыми қоғамдастықты дамытуда ғылыми-зерттеу, педагогикалық мәдени сауаттылықты арттыруға негізделген білім алуға бағытталған. Пәнді игеру барысында докторанттар ЖОО-дағы білім беру процесін және оның нәтижелерін талдауға, жоспарлауға және бағалауға қабілетті болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖЖОКБҰ оқытудың тиімді әдістері
    Несиелер: 3

    Оқыту әдісін таңдау білімді игерудің тиімділігі мен жылдамдығына әсер етеді. Оқытудың тиімді әдістері Оқытудың нәтижесіндегі жоғары нәтижені талап етеді, интерактивті оқыту оқушылардың танымдық іс-әрекетінің тиімді дамуы болып саналады. Бұл жағдайда проблемалық презентация, зерттеу әдісі, ойын, дизайн, пікірталастар және басқалар сияқты әдістер қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жазудың теориясы мен практикасы және ғылыми жарияланымдарды сыни талдау
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды академиялық жанрлардың ерекшеліктерімен (аннотация, реферат, талдамалық шолу, сондай-ақ ғылыми оқиға (конференция) туралы хабарламалар); мәтіндерді Талдамалық өңдеудің негізгі мақсаттарымен; кәсіби тақырып мәтіндерін талдаумен таныстырады. Білім алушыларда ғылыми мәтінді сыни талдау, жүргізілген зерттеу сапасын бағалау дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инфекциялық емес ауруларды зерттеудегі эпидемиологияның негізгі принциптері мен әдістері.
    Несиелер: 5

    Инфекциялық емес аурулардың эпидемиологиясы олардың таралу заңдылықтарын және олардың дамуына ықпал ететін факторларды зерттейді. Пәннің мақсаты докторанттарға жүрек-қан тамырлары аурулары, онкологиялық аурулар, жарақаттану эпидемиологиясы, экологиялық негізделген аурулар, генетикалық негізделген аурулар сияқты инфекциялық емес ауруларды зерттеуде эпидемиологияның принциптері мен әдістерін қолдануға үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы статистика
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қолданбалы статистиканың негізгі әдістерін ұсынады. Сандық шамаларды статистикалық талдау, көп өлшемді статистикалық талдау, уақыт қатарлары, сандық емес және аралық деректер статистикасы әдістерін, медициналық-биологиялық деректерді талдау үшін кәсіби деңгейде қолдануға болатын білім, түсіну және қабілеттілік алу үшін статистикалық деректерді өңдеу әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы операциялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән денсаулық сақтаудағы операциялық менеджменттің негізгі тұжырымдамалары, ұйымның негізгі өнімдері немесе қызметтері өндірілетін өндірістік жүйелерді әзірлеуге, пайдалануға және жетілдіруге байланысты қызмет туралы білімді қалыптастырады. Операциялық менеджменттің мазмұны: операциялық менеджменттің ішкі процестерінің сипаттамасы, операциялық қызметтің түрлері мен әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON6

    Дәрігерлік қызметте, денсаулық сақтау және денсаулық сақтау менеджменті саласында қолданбалы сипаттағы жаңа білімді пайдаланады

  • Код ON8

    Өзінің одан әрі кәсіби дамуын жоспарлайды және болжайды

  • Код ON7

    Стратегияны анықтайды және күрделі өндірістік және ғылыми процестерді басқарады

  • Код ON2

    Жаңа күрделі идеяларды сыни талдау, бағалау және синтездеу үшін арнайы білімді пайдаланады, инновациялық қызметтің нәтижелерін болжайды

  • Код ON3

    Денсаулық сақтау саласында жаңа технологиялардың пайда болуына әкелетін жаңа жобаларды әзірлеу бойынша тәуелсіз зерттеулер жүргізеді

  • Код ON4

    Өз құзыреті саласындағы тақырып бойынша ауызша немесе жазбаша түрде әріптестерімен, халықаралық ғылыми қоғамдастықпен және қалың жұртшылықпен қарым-қатынас жасауға қабілетті

  • Код ON1

    Денсаулық сақтау саласының өз біліктілігі саласында жүйелі түсінігін көрсетеді, осы салада қолданылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген

  • Код ON5

    Ғылыми және педагогикалық қызметте көшбасшылық қасиеттерді, инновациялылық пен дербестікті көрсетеді

Top