Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02331 Шетел филологиясы: өзбек тілі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Тілдік деңгейлер бойынша талдау
    Несиелер: 5

    Тілдік талдау немесе лингвистикалық талдау – тіл бірліктерінің сипаттамаларын, заңдылықтарын, ерекшеліктерін, бөліну жолдарын, бір-бірімен байланысу амалдарын ажыратып саралауға үйрену. Тілдік талдаудың маңызды шарттарын, оның негізгі заңдылықтары мен ерекшеліктерімен таныса келе, келесі сатыда тілдік фактілер негізінде өз бетімен ойлауға, сол құбылыстың белгілеріне сүйене отырып өзіндік ереже шығаруға дағдылану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттану ғылымындағы зерттеулер
    Несиелер: 4

    Шығармашылық үдерістің теориясы мен практикасы туралы негізгі ережелерді қарастыру, бейнелі ойлау мен өнерді қабылдаудың жалпы принциптерін сипаттау, көркем шығармашылықтың адамның шығар-машылық өміріндегі маңыздылығын бағалау. Өнер туындыларын бағалауда эстетикалық талғам мен қабілеттерді білім мен дағдыларды дамыту. Көркем шығармашылық идеясын саналы үдеріс ретінде бағалауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Көркемдік әдістердің сипаттамасы. Өз көзқарасын қорғап, әдебиеттану мәселелерін талқылауда ойды толық жеткізе білу. Эксперимент пен көрініске шығармашылық жол таба білу. Әр кезеңдегі ақындар мен жазушылардың шығармаларын түсіну, әдеби шығармаларды сыни тұрғыдан бағалау, зерттелген материалды қорытындылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық өзбек тілі
    Несиелер: 5

    Негізгі тақырыптарды терең меңгеру; тілдік талдаудың әртүрлі түрлерін орындау дағдылары; емле және пунктуация ережелері; өздігінен және өзара тексеруден өткен диктанттарды жазу. Орфография мен пунктуацияның негізгі ережелерін іс жүзінде қолдану дағдылары жасалды, әдеби тілдің жазбаша және ауызша сөйлеу дағдылары дамыды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Тілді белгі жүйесі ретінде сипаттайды. Әлемнің лингвистикалық картасын, тілдің типологиялық жіктелуін жасау мүмкіндігін дамытады. Тілдердің генеалогиялық жіктелуін салыстыру, жаңа білімдер мен дағдыларды, оның ішінде кәсіп- қой емес салаларда қолдану: кәсіби саладағы мәселелердің ғылыми мәнін сақтау, бағдарламалық қамтамасыз етуді және басқа лингвистикалық, әдістемелік, аударма және басқа кәсіби профильдерді сынақтан өткізуді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шеттілдік қарым-қатынас негіздері
    Несиелер: 4

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың қалыптасқан дағдыларын қолдануға сүйене отырып, өзге тілді қарым-қатынас негіздерін қарастыру; тілдік және сөйлеу жаттығулары кешенін орындаумен өзекті лингво-мәдениеттанулық ақпарат алу мақсатында түпнұсқалық материалдарды талдай білу; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда шет тілінде карталармен, буклеттермен, ашық хаттармен жұмыс істеуге және әзірлеуге дайын болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Студенттерді қазақ әдебиетінің классигі – Абай шығармашылығымен таныстыру. Абай қазақ поэзиясының реформаторы екендігін таныту. Абай және қазақ лирикасын талдау. Абайдың философ, ойшыл, ақын екенін тану. Абай дәстүрін қолдану және оның ұлттық әдебиетті дамытуға тигізген үлесін білу. Абайдың өмірі мен шығармашылығының тарихын сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Жаңғырту жетістігінің маңызды шарты ретінде үздік дәстүрлер мен алғышарттарды, ХХІ ғасырдағы ұлттық сана қалыптасуының негізгі теориялық қағидаларын білу. Елдегі жағдайды талдап, ойды айқын түзе білу, рухани-ғұрыптық әлеуетті пайдалана отырып, қорытынды жасау. Қоғамдық және саяси таразыланған әрекетті және өзіндік саяси көзқарастар мен әрекеттерді түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі
    Несиелер: 4

    Негізгі шет тілі – оқушылардың коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру. оқушылардың техникалық дағдылары мен мәтіндерді тыңдау дағдыларын дамыту, студенттердің шет тілінде мәтінді оқудың техникалық дағдылары мен дағдыларын дамыту, оқу және оқуда жазу дағдылары мен дағдыларын дамыту сияқты коммуникативті мақсаттарды жүзеге асыруды қалыптастырады. еңбек, әлеуметтік және мәдени салалардағы қарым-қатынас, тұжырымдамалық және категориялық дамуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзбек халқының ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Онда фольклор, фольклорлық жанрлардың негізгі ерекшеліктері және олардың даму кезеңдері сипатталады. Ол ескі өзбек әдебиетінің пайда болу жағдайларын, оның қоғам өміріндегі орны мен функцияларын сипаттайды. Фольклорлық жұмыстардың мәтіндері салыстырылады, фольклор мен әдебиет арасындағы айырмашылық және олардың өзара байланысы түсіндіріледі. Әдеби құбылыстардың негізгі үлгілерін, типтік құбылыстарды және өтпелі жағдайларды анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзбек фольклористикасы
    Несиелер: 5

    Ол ауызша поэзияны құрудың негізгі заңдылықтары туралы идеялардың нақты жүйесін қалыптастыруғастуденттердің негізін құрайды. Халық поэзиясының табиғаты туралы түрлі теориялар мен көзқарастарды мысалдармен қамтамасыз етеді. Фольклорлық және әдеби шығармаларды типологиялық жалпы және ерекше қасиеттермен сәйкестендіреді; әдебиеттану және фольклорды зерттеудің жаңа тәсілдерін қолданудағы дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О. Әуезовтің өмірімен, шығарма-шылығымен танысу. «Абай жолы» романын әдеби тұрғыдан талдау. Жазушыны Абайтану ғылымының, «Манас» жырының құрушысы ретінде тану. М.Әуезовті көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әдеби мұрасының әлемдік деңгейге көтерілгендігі туралы мағлұматтар беру. Жазушының шығармалары арқылы отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілік сезімдерін ояту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениетінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Тілді кез келген адам қызметін ұйымдастыру құралы ретінде іскерлік және күнделікті қарым-қатынастың түрлі жағдайларындағы практикалық рөлі ретінде сипаттау. Риторикалық ұғымдар «өзбек тілі мен сөйлеу мәдениеті», «логика», «педагогика және психология»», «философия» және т.б. сияқты оқу пәндерінің негізгі түсініктерімен тығыз байланыста қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты құру қабілетін дамыту . Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс тілінде сөйлеу әрекетінің бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, жаңашылдыққа баулу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дәуір әдебиетінің тарихы/
    Несиелер: 4

    Ежелгі дәуірдегі әдебиетті көне тарихпен, мәдениетпен сабақтастыру. Өзбек әдебиетінің дамуына әсер еткен тұлғалардың еңбектерін қарастыру; өзбек фольклорының, ежелгі өзбек әдебиетінің, оның идеологиялық, эстетикалық, көркемдік мәні ерекшеліктерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби салада шет тілін білу және түсіну, қарым-қатынас жағдайында ауызша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Сөйлеу әрекетінің әр түрлі дағдыларын (оқылым, жазылым, айтылым, тыңдалым) дамытудың және жетілдірудің негізгі кезеңдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі өзбек тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Фонетиканың ерекшеліктерін тілдік жүйе деңгейі және фонетикасы саласындағы жүйелік құбылыстардың ғылыми білімі ретінде көрсетеді; тілдің фонетикалық құбылыстарын талдайды; мәтінді (фонетикалық және фонемалық транскрипция) транскрипциялау, тілдің интонация құрылымдарын ажырату, зерттелетін мәселелер бойынша қазіргі лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс жасау мүмкіндігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шешендік өнер және мәнерлеп оқу
    Несиелер: 4

    Шешендік өнер негіздерін талқылайды; дұрыс сөйлеудің және оны көпшілікке жеткізе білудің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Шешендік өнердің дамуы тарихи кезеңдері туралы идеяларды әзірлейді; зерттелген пәннің ерекшеліктерін ғылымның әр түрлі салаларындағы білімнің бірыңғай кешені ретінде түсіндіру; сөйлеу сөзін қабылдату үшін ауызша және ауызша емес компоненттерді сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дәуір және Орта ғасырлардағы әдебиет тарихы
    Несиелер: 4

    Әдебиеттер қозғалысының поэзиялық ерекшеліктерін және олардың көрнекті өкілдерінің, жеке авторлардың, әсіресе кейінгі кезеңдегі өзбек әдебиетінің дамуына әсер еткен тұлғалардың шығармаларын қарастырады; Ол қазақ фольклорының, көне өзбек әдебиетінің, VI-VIII ғасыр әдебиетінің, оның идеологиялық, эстетикалық, көркемдік мәні даму ерекшеліктері мен үлгілерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарда мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика және орфография
    Несиелер: 4

    Өзбек жазу таңбасының негіздері сипатталады. Орфография және пунктуация ережелерін қолдану, алынған ақпаратты бағалау, ғылыми мәтіндерді өңдеу және талдау, негізгі оқу-ғылыми жанрлардың мәтіндерін құрастыру, емле, айтылу және пунктуация, тілдің жазбаша және ауызша нысандарын меңгеру, өзін - өзі және өзара тексерудің әдістемелік әдістерін қолдану дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзбек диалектологиясы
    Несиелер: 4

    Өзбек тілі диалектілерінің жалпы құрылымы сипатталады. Қазіргі өзбек диалектілерінің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлерінің ерекшеліктерін анықтайды. Өзбек тілінің белгілі бір кезеңдегі дамуымен танысу үшін қазіргі говорлардың фонетикалық, лексикалық, грамматикалық құрылымын сипаттау арқылы өзбек говорларының диалектілік айырмашылықтарын талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзбек классикалық әдебиеті
    Несиелер: 5

    ХVІ ғасырлар мен 20-шы ғасырдың басындағы Хива хандығы өзбек мемлекетшілігінің және үкіметінің тарихында орын алып, экономикалық және мәдени өмірде маңызды орын алады және аймақтағы қоғам дамуының ерекшеліктерін зерттеуде маңызды рөл атқарады. Оның тарихы Өзбекстан тарихының ажырамас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі өзбек тілінің лексикологиясы мен лексикографиясы
    Несиелер: 6

    Лексикология мен лексикографияның негізгі категорияларын қарастыру. Мәтiннiң түпнұсқа мәтiндерiнде ақпараттық базаның кеңеюiн көрсету. Сөздік және лексикографиядағы парадигматикалық және синтагматикалық қарым-қатынастарды салыстырады. Лексикалық бірліктердің қарым-қатынасын және өзара тәуелділігін талдайды. Лексикологиялық бірліктердің түрлерін сипаттайды. Өзбек тілінің нақты лексикалық және лексикографиялық құбылыстарын сипаттайды. Кез келген жанрдың толық лексикологиялық мәтіндік талдау жасау дағдаларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XV-XVIII ғасырлардағы өзбек әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    XV-XVIII ғғ. өзбек әдебиетінің тарихы тағдырымен таныстыру. Өзбек халқының өмірі, жеке шығармашылықтын болуымен таныстыру. Өзбек әдебиетінің тарихындағы маңызды бағытымен (15-18 ғасыр) таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзбек лексикографиясының қалыптасуы мен дамуы
    Несиелер: 6

    Қазіргі өзбек тілі-өзбек лингвистикасының өзекті аспектілерінің бірі-сөздер, оның негізгі теориялық және практикалық мәселелерін қарастырады. Тілдің морфологиялық жүйесін, сөздердің грамматикалық сыныптарын (сөйлеу бөліктерін) жіктеу бірліктері ретінде бөлу принциптерін сипаттайды. Өзбек тілінің әр бөлігі бойынша білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзбек тіліндегі жергілікті тіл ерекшеліктерін тексеру
    Несиелер: 4

    Өзбек тілінің тарихымен және оған қосылған диалектілермен танысу. Өзбек тілінің диалектілерінің пайда болуы және қалыптасуы. Өзбек тілінің жалпы дамуы. Оқушыларға түсіндіріңіз тайпалардың тілінде және жергілікті тұрғындар мен көрші халықтар тілінде тілдегі қазіргі диалектикалық ерекшеліктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өзбек тілін оқытудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 4

    Заманауи оқыту технологияларын зерделейді. Әртүрлі оқыту әдістерін салыстырады және бағалайды. Жаңартылған бағдарламалардың талаптарын ескере отырып, өзбек тілінде қысқа мерзімді, ұзақ мерзімді бағдарламаларды, өзбек тілін оқытудың заманауи технологиялары бойынша жаңа бағдарламаларды жасау мүмкіндігін қалыптастырады. Өзбек тілін оқытуда заманауи технологияларды жіктейді. Жаңа білім беру технологияларын қолдану арқылы сабақ құру мүмкіндігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы өзбек әдебиеті дамуының алғашқы кезеңі (1900-1940)
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы әдебиеттің тарихи және әдеби процестерін сипаттайды. Жазушылар мен ақындардың стилінің ең маңызды ерекшеліктерін қарастырады; жұмыстарды салыстырмалы талдаудың ерекшеліктерін анықтайды; өнер туындысын оның тақырыптық және формальды аспектілерінің бірлігін талдайды; автордың шығармашылық өмірбаяны және жұмыс мәтіндері туралы деректерді пайдалану арқылы өздерінің көзқарастарын дәлелдеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Критериалды бағалау терминологиясын сипаттайды. Критериалды бағалауды ұйымдастырудың педагогикалық принциптерін сыныптайды. Критериалды бағалаудың оқушылардың білімін және когнитивті құзыреттілігін қалыптастыруға әсерін салыстырады. Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалайды. Ол алынған білімді теориялық және практикалық мәселелерді шешу, диагностикалық бағдарламаларды құру және бағалау түрлерін әзірлеу үшін әдіснамалық мақсаттарға пайдалануды үйретеді. Бағалау жүйесі оқушыларға оқу туралы, жоспарланған нәтижелерге жету үшін жеке жетістіктер туралы толық және әр түрлі ақпаратты алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім бағдарламасы негізінде өзбек тілін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Студенттердің зияткерлік, коммуникативтік, лингвистикалық және шығармашылық қабілеттерін сипаттайды. Студенттердің жеке қасиеттерін есепке алу дағдыларын қалыптастыру. Олар жоғары сапалы білім, дағдылар мен қабілеттерді қолдану дағдыларын дамытады, студенттер мен мұғалімдер арасындағы ынтымақтастық ортасын қалыптастырады, материалды мұқият іріктеуді жүргізеді және оларды таныстырады, үй тапсырмасының дәстүрлі емес түрлерін жасайды, инновациялық білім беру пәнінің әдіснамасын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ономастика теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Ономастиканы ғылым ретінде қалыптастыру және дамыту тарихын сипаттау. Тілдік жүйеде тиісті атаулардың және ономастикалық лексиканың орнын анықтау. Тиісті атауларды ономастика әдістері мен тәсілдері арқылы талдау. Тиісті атауларды түрлі ерекшеліктермен жіктеу. Заманауи ономастиканың түрлі концепциялары мен теорияларына сыни көзқарас қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ономастика мәселелері
    Несиелер: 4

    Ономастиканы ғылым ретінде қалыптастыру және дамыту тарихын сипаттау. Тілдік жүйеде тиісті атаулардың және ономастикалық лексиканың орнын анықтау. Тиісті атауларды ономастика әдістері мен тәсілдері арқылы талдау. Тиісті атауларды түрлі ерекшеліктермен жіктеу. Заманауи ономастиканың түрлі концепциялары мен теорияларына сыни көзқарас қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жадидтер кезеңіндегі өзбек әдебиеті
    Несиелер: 5

    Өзбек әдебиетінің классизмін, оның мерзімділігін белгілеу; дамудың негізгі бағыттары, шығармашылық стильдерімен жанрлары; XIX ғасыр әдебиетінің даму тарихының ерекшелігімен заңдылығы осы кезеңде Ресейдегі қоғамдық өмірдің және әдебиет қозғалыстарының өзара байланысын бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы жаңа жазба әдебиет
    Несиелер: 4

    Тоғызыншы ғасырда өзбек әдебиетін оқытудың негізгі мақсаты студенттерді таныстыру. Тоғызыншы ғасырдың әдебиеті – үлгі, үлкен әртүрлілік, әдебиет жанры. Бұл курстың негізгі мақсаты XIX ғасыр әдебиетінің көркемдік сипаты мен әлеуметтік негіздерін зерттеу, он тоғызыншы ғасыр әдебиетімен байланысты қазақ әдебиетінің тарихы бойынша бұрын жасалған және зерттелген зерттеулер нәтижелерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім алушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Студенттердің білім беру және білім беру компетенциясының компоненттерін сипаттайды. Келесі дағдылар қалыптастырылады: мақсат қойып, оның жетістіктерін ұйымдастыруға, жоспарлауға, талдауға, көрсетуге, өзін-өзі бағалауға және танымдық белсенділікті бағалауға; анықталған фактілерге сұрақтар қою, құбылыстың себептерін іздестіру, зерттелетін мәселеге қатысты сіздің түсінігіңізді немесе түсінбеушілікті белгілеу; өлшеу дағдыларына ие, нәтижелерді сипаттап, қорытынды жасайды; проблемалық жағдайларды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы өзбек әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Өзбек әдебиетінің ерекшеліктерін, оның кезеңділігін зерттейді; негізгі даму үрдістері, шығармашылық стильдер мен жанрлар; XIX ғасыр әдебиетінің даму тарихының ерекшеліктері мен үлгілері, осы кезеңнің Ресей қоғамдық өмірі мен әдебиет қозғалысы арасындағы байланысты көрсетеді. Пайдаланылатын көркемдік техниканың үздіксіздігін және жаңалығын, суреттерді жасау нысандарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім бағдарламасы негізінде өзбек әдебиетін оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен кәсіптік дағдылардың әртүрлілігі анықталды. Онда білім беру үдерісін ұйымдастыру мен дамытудың заңдылықтары, мазмұны, принциптері, әдістері мен формалары сипатталған; қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды білім беру мен оқыту міндеттеріне, қазіргі заманғы мектептегі оқытудың интерактивті әдістерінің мақсаттарына, мақсаттарына және мазмұнына сәйкес келеді; негізгі педагогикалық ұғымдар, олардың бірлігі мен айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі өзбек тіліндегі сөзжасам мәселелері мен сөзжасамдық тәсілдер/
    Несиелер: 5

    Өзбек тіліндегі сөзжасамдық және морфологиялық жүйелердің ерекшеліктерін қазіргі кезеңдегі осы жүйелердің даму тенденциясын қарастырады; өзбек тілінің сөздік - морфологиялық құбылыстарын талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Морфологиялық денгейдегі лингвистикалық бірліктердің кіші жүйелерін, сөзді қарастырудін негізгі ұғымдарын сипаттайды; морфологиялық талдау дағдыларын қалыптастырады. Лингвистикалық әдебиеттермен жүмыс істеу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі өзбек тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі өзбек тілі - өзбек лингвистикасының өзекті аспектілерінің бірі - сөздер туралы сөйлейтін пән, оның негізгі теориялық және практикалық мәселелерін қарастыру. Тілдің морфологиялық жүйесін, сөздердің грамматикалық іріктеу қағидаларын сипаттау. Өзбек тілінің сөйлеуінің әрбір бөлігін білу. Өзбек тілінің әр бөлігі бойынша білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзбек әдебиетін оқытудағы жаңа технологиялар
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен кәсіптік дағдылардың әртүрлілігі анықталды. Онда білім беру үдерісін ұйымдастыру мен дамытудың заңдылықтары, мазмұны, принциптері, әдістері мен формалары сипатталған; қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды білім беру мен оқыту міндеттеріне, қазіргі заманғы мектептегі оқытудың интерактивті әдістерінің мақсаттарына, мақсаттарына және мазмұнына сәйкес келеді; негізгі педагогикалық ұғымдар, олардың бірлігі мен айырмашылығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзбек әдебиетінің алтын ғасыры (2000 ж)
    Несиелер: 3

    Cтуденттер халықтың өткен өмірін, бастан кешірген тағдырын суреттеуге арналған шығармалары және тарихи тақырыпқа қалам тартқан жазушылардың өмірі мен шығармашылығы жөнінде мағлұматтар алады. Студенттер тарихи шығармалардың өмір танытқыштық мәнін түсінеді,өзбек халқының өткені мен бүгінгісін, адами табиғаты мен азаматтық тағдыры туралы тарихи шығармалармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҰОС және соғыстан кейінгі жылдардағы өзбек әдебиетінің тарихы (1941-1960)
    Несиелер: 4

    Ұлы Отан соғысы және соғыстан кейінгі жылдардағы өзбек әдебиетінің тарихы. Ұлы Отан соғысының тақырыбын көркемдік дамыту. Соғыс кезеңінде әдебиеттер мен трагедияларды, достық пен араздықты көрсету. Жанр, прозадағы стилистикалық сипаттамалары соғыс туралы: әңгіме, роман, мемуар, монолог, диалог. Тарихи деректер тұжырымдамасы және шығармашылық қиялды бейнелеу жүйесін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы 60 жылдардан кейінгі өзбек әдебиеті (1960-2000)
    Несиелер: 4

    1960-2000 жылдардағы өзбек әдебиетінің ақын- жазушылары: С.Зунунова, О. Якубов, П.Кадыров, Э.Вахидов, А.Орипов, У.Умарбеков, С.Холмирзаев, Х.Хашимов, Х.Тоқтабаев, О.Матжон шығармаларының мәтіндерін талдайды. Оқу жұмыстарын зерттеп, өнер туындысының тақырыптық идеясын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі өзбек тілінің синтаксисі
    Несиелер: 4

    Заманауи өзбек тілінің күрделі фразасы мынада, бұл тақырып өзбек тіліндегі сөздерді, сөйлемнің шығу тегінің, түрлерін және қисық сөйлемдерін білу. Қазіргі синтаксистік теорияның негізгі ережелерін, тілдің синтаксистік деңгейінің негізгі тұжырымдамаларын бағалайды, фразаны саналы, қарапайым, күрделі сөйлемдерді саналы білу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері/
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмаған) (кәмелеттік жасқа толмаған) - қосымша біліктіліктерді қалыптастыру мақсатында оқушылармен анықталған пәндер (немесе) модульдер және басқа да тәрбиелік жұмыстардың жиынтығы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1941-1956 жылдардағы өзбек әдебиеті
    Несиелер: 4

    ХХ ғасырдың 1941 және 60-шы жылдарындағы әдебиеттерден студенттерді таныстыру. Бұл кезең өзбек халқының қоғамдық өмірінің ең маңызды тарихи оқиғасын қамтиды. Ұлы Отан соғысының және соғыстан кейінгі ұлттық экономиканың қалпына келтірілу кезеңдерін ажырату. Бұл соғыс бүкіл одақ пен оның провинциясының халқы үшін қиын уақыт болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі өзбек тілінің тыныс белгілер жүйесі
    Несиелер: 4

    Тыныс белгілер- жазу тілінің, жазу мәдениетінің, әсіресе баспа ісінің дамуымен тікелей байланысты. Баспа ісінің өркендеп, кең таралуы, оқушы қауымның көбеюі жазу мәдениетінің көтерілуін, жазудың жалпыға бірдей ортақ заңдарға, ережелерге негізделіп, бір жүйеге келуін талап етеді. Жазылған пікірді оқуға оңай, түсінуге жеңіл болуы үшін, түрлі ықшамды ұсақ бөлшектерге бөлу, әр бөлшектің бір-бірімен мағыналық қатынастарын көрсету қажеттігі туады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы мен өзбек әдебиеті сынының тарихы
    Несиелер: 6

    Әдеби ұғымдар жүйесін қарастырады. Әдебиеттің өнер түрі ретіндегі жалпы ерекшеліктерін және оның тарихи даму заңдылықтарын тереңірек және жан-жақты зерттеуді дамытады. Рецептивті әрекеттің ерекшеліктерін ашады: көркем мәтінді оқу және толық қабылдау, шығарманың сюжетін, онда бейнеленген оқиғаларды, кейіпкерлерді және шындықты түсіну (репродуктивті сипаттағы сұрақтарға жауап, әр түрлі қайталау түрінде жүзеге асырылады).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы типология
    Несиелер: 5

    Студенттер, әдетте, типология екі жақты (формасы мен мағынасы) болмауы керек, бірақ лингвистикалық бірліктермен немесе салыстырмалы тіл немесе мағыналық формамен шектелуі тиіс екенін түсінеді. Әдетте типологиямен салыстырмалы аймақтық лингвистика және салыстырмалы тарихи лингвистика қарастырылады. Нысанға байланысты зерттеу типологиясы функционалды типологияға (әлеуметтік лингвистика) және құрылымдық типологияға бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзбек тілінің стилистикасы/
    Несиелер: 4

    Мәтіннің стилистикалық ерекшелігін зерттейді, нақты стилистикалық құбылыстарды талдайды. Тиісті түсіндірме және фразеологиялық сөздіктерді қолдануға, мәтінді тұтас стилистикалық талдауды жүргізуге, сөйлеу ахуалының сипатын ажырата білуге, әдеби тілдің тілдік және стилистикалық нормаларына және коммуникативтік параметрге сәйкес әртүрлі тілдік бірліктерді таңдауға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі өзбек әдебиет теориясындағы жаңашылдық
    Несиелер: 6

    Дәстүрлер мен инновациялар – диалектикалық бірлік, ескі және жаңа жалғасы, тарихты дамыту, өндірістің негізі ретінде өзгереді. Инновация әрдайым әдебиет пен өнер саласын кеңейтетін үлкен шеберлік пен таланттың нәтижесі болып табылады. Мұнда дәстүрлер мен инновациялар-дың заманауи әлем талаптарына сай болуы, әдебиет пен өнердегі ұлттық сәйкестікті сақтау қағидалары үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Теориялық және қолданбалы лингвистиканың негізгі ережелерін меңгереды. Теориялық және қолданбалы лингвистикалық пәндердің негізгі мақсаттары мен міндеттерін біледі: социолингвистика, когнитивті лингвистика, психолингвистика, лингвистикалық сараптама, компьютерлік лингвистика және т.б. Социопсихолингвистикалық зерттеу, тұжырымдамалық талдау, мәтіндерді өңдеу әдістерін қолданады, дыбыстық сөйлеу мен жазбаша мәтіндерге сараптамалық лингвистикалық талдау .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика және тіл мәдениеті
    Несиелер: 4

    Қазіргі өзбек әдеби тілінің стилистикалық нормалары қарастырылады. Өзбек тілінің стилистикалық ресурстары тіл жүйесінің барлық деңгейлерінде сипатталған. Мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі принциптерін қолдануға үйретеді. Мәдениетаралық қарым-қатынас мәтіндерін жасау және редакциялау, тілдік талдау жүргізу, түрлі функционалдық стильдердің мәтіндерін түсіндіру, сөйлеу түрлерін сыныптау, модель бойынша стилистикалық талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзбек әдебиетінің қазіргі дәуірі
    Несиелер: 7

    Әдеби процесті дамытудың әртүрлі мәселелері. Ұлттық құндылықтардың әдеби процесімен байланысы. Шығармашылық психологияны талдай білу. Идеялар тұжырымдамасын түсіну. Пішіннің ерекшеліктерін дифференциациялау. Жинақталған интеллектуалды қорды таңдап алған курста қолдана білу, әдеби шығармаларды талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Іскерлік корреспонденция тілі
    Несиелер: 7

    Іскерлік қарым-қатынас тілі – бұл қызметтік саладағы адамдардың арасындағы байланыстарды дамытудың күрделі көпжоспарлы процесі екендігін таныстыру. Аталған процестің ерекшелігі регламенттелуін, ұлттық және мәдени дәстүрлермен, кәсіби этикалық принциптермен анықталатын белгіленген шектеулерге бағынуын осы пән барысында меңгерту. Корреспонденция журналистиканың зерттейтін әлеуметтік мәні бар мәселе жайлы туындысы, уақытпен шектелген публицистиканың жанры екендігін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тіл біліміндегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 6

    Мемлекеттік ауқымда зерттеу жүргізудің дайындығы, зерттеу жұмыстарын жүргізудің міндеттері, құралдары процедуралары мен ткхнологиялары бойынша жүйелі білім қалыптастырылады. Ақпараттық-коммуникациялық кеңістікті қамтамасыз етудегі талдамалық қызметтің рөлі, үкімет пен азаматтық қоғам арасындағы өзара іс-қимыл механизмінің тиімді жұмыс істеуі анықталды. Мемлекеттік ақпараттық саясатты іске асыру және коммуникативтік тапсырмаларды шешу бойынша ақпараттық-аналитикалық іс-шараларды іске асыруда пайдаланылатын тұжырымдамалық және категориялық қалыптасуына үлес қосады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 6

    Жалпы тіл білімі пәнінің орны басқа да тілдік пәндер қатарында айтылуы заңды. Жалпы тіл білімі мәселесі, оның құрылымы мен тілі, оның тілі табиғатқа қол қою, тілдердің өзара әрекеттестігі және оларды дамытудың негізгі заңдары, тілдерді жіктеу принциптері және т.б. Терминология, ғылыми ұғымдар, лингвистикалық талдау дағдылары және тілдік құбылыстарды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эпистолярлық жанрдың тілі
    Несиелер: 7

    Қазақ тіліндегі эпистолярлық стильдің қалыптасу, даму тарихы, функционалдық стильдер жүйесіндегі орны, өзіндік ерекшелік, белгілері мен қолданылуын жан-жақты қарастыру. Қазақ халқының біртуар азаматтары мен қоғам қайраткерлері, ақын жазушылардың хаттарын, қолжазбаларын дереккөз ретінде алып, хаттардың стилін, мәтін құрылымын, грамматикалық, лексикалық, стилистикалық ерекшеліктеріне қарай талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі өзбек әдебиеті
    Несиелер: 7

    ХХ-ХХІ ғасырлардағы өзбек тілінің тарихи, мәдени және әдеби үрдістерінің заңдылықтарын сипаттайды. Көркем шығарманы зерделеу ерекшеліктері: көркем мәтінді оқу және шығарманың сюжетін түсінеді, ондағы бейнеленген оқиғаларды, кейіпкерлерді және шындықты айқындайды. Әдеби шығармаларды талдау арқылы ұлттық құндылықтардың әдеби процеспен байланысымен, оның идеялар тұжырымдамасымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Мәдени ойлау қабілетін көрсете отырып, ақпараттарды жинақтау, талдау.

  • Код ON10

    Қазіргі өзбек тілі жүйесіндегі фонетикалық, лексикалық және фразеологиялық жүйелердің бірегейлігін зерттеу, қазіргі әдеби тілдің грамматикалық құрылымын талдай алу.

  • Код ON7

    Филология бағытындағы зерттеулерде компьютерлік технологияларды қолдану, бағдарламалау негіздерін меңгеру, тіл мен мәтінді өңдеу әдістерін қолдану.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сөйлесу.

  • Код ON4

    Өзбек тілін кәсіби деңгейде оқытудың әдістемесі бойынша оқыту технологияларын білу, жалпы орта мектептерде және кәсіптік оқу орындарында өзбек тілі мен әдебиетінен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және енгізу.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды, ғылыми және эксперименттік зерттеулердің әдістерін көрсету.

  • Код ON8

    Редакциялық медиа үшін жеткілікті теориялық дайындықпен, ақпаратты жұртшылыққа жеткізе білу, менеджменттің қызметі арқылы БАҚ рейтингісін арттыру, мемлекеттің экономикадағы рөлі мен негізгі функцияларын білу дағдысын меңгеру.

  • Код ON5

    Әдебиет тарихы, олардың адамзат тарихы мен халық мәдениетіне қосқан үлесі, сөз мәдениетін қалыптастыру туралы білімдерін көрсете алу.

  • Код ON6

    Өзбек әдеби тілінің нормаларын, функционалдық сөйлеу стилінің жүйесін практикада қолдану дағдылырын меңгеру, көркем шығармаларды мәнерлеп оқу, ежелгі түркі ескерткіштеріндегі мәтіндерді еркін оқу, түсіну және және талдау.

  • Код ON12

    Жеке және топтың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс жеткізу, өзінің ісін түзете білу және әр түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON11

    Кәсіпкерлік және еңбек дағдыларын пайдалана отырып, белгісіздік жағдайында зерттеу жүргізу.

Top