Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02311 Филология: орыс тілі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Орфография мен пунктуация бойынша
    Несиелер: 5

    Орыс орфографиясының теориялық негіздерін жақсы біледі. Өзін -өзі және өзара тексеру әдістерін қолдана отырып орфография мен пунктуация ережелерін практикада қолданады, алынған ақпаратты бағалау, ғылыми мәтіндерді өңдеу және талдау, негізгі оқу және ғылыми жанрлардың мәтіндерін құрастыру, орфографиялық, айтылым және пунктуация дағдыларын меңгеру, жазбаша және ауызша түрлерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Барлық түрдегі көркем шығармалардың мазмұны мен формасының белгілер жүйесін зерттеу мәселелері
    Несиелер: 4

    Лириканы, эпосты және драманы талдаудың әдістері мен әдістерінің негізгі ұғымдары мен категорияларын игереді. Көркем шығарманың екі деңгейлі құрылымы туралы түсініктері бар. Бейнелі мәтін жүйесінің шығармашылық түсінігін игереді. Көркем шығарманың мазмұны мен формасы жүйесінің өзара байланысын ашу білігін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Тілдің құрылымдық-жүйелік білім ретінде, оның даму заңдылықтары, әлем тілдерінің жіктелуі туралы негізгі түсініктері бар. Тіл біліміндегі негізгі бағыттармен таныс. Антропологиялық лингвистиканың мәнін түсіндіреді. Антропологиялық лингвистиканың негізгі лингвистикалық ұғымдарын меңгерген. Тіл мен ойлау, тіл мен қоғам, тіл мен мәдениет, тіл мен сөйлеу ұғымдарын байланыстырады. Фонологиялық, лексикалық және грамматикалық деңгейлерде оқытылатын тілдің тілдік шындықтарының ішкі құрылымдары мен процестерін меңгеру құзыреттілігін жетілдіру мақсатында теориялық білімді қолданады. Терминологиялық аппаратты, тілдік талдау және тіл құбылыстарын зерттеу дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Тілдік құралдарды, орфографиялық және пунктуациялық нормаларды практикалық қолдану саласындағы білімдерін көрсетеді. Тілдік талдаудың әр түрлі түрлерін орындау дағдыларын дамытады; орфографиялық және пунктуациялық ережелерді жазбаша қолдану; өздігінен және өзара тексеруден кейін диктант жазу. Орфография мен пунктуацияның негізгі ережелерін практикада қолданады, әдеби тілдің жазбаша және ауызша түрлерін жақсы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 4

    Лириканың, эпостың, драматургияның әдеби шығармасының мазмұны мен формасының төрт деңгейлі жүйесін кешенді зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін түсінеді. Дәстүрлі және жүйелік мәтіндік талдау әдістері мен әдістерін шығармашылықпен қолданады. Негізгі терминдерге ие: хронотоп, объект және инвариантты тақырып, белсенді орталық, фокус, болжамдық мағына белгісі, деталь, көркемдік критериі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Оқу (ғылыми, кәсіби) мәтінді құру заңдылықтарын түсінеді, мәтіндік ақпаратпен (мақаламен, құжатпен, кітаппен және т.б.) және оларды құрайтын бөліктермен (кіріспе, қорытынды, мазмұн, индекс, аннотация және т.б.) жұмыс істеудің әртүрлі әдістерін көрсетеді) Ойды тиісті сөздік қорымен, құрылымымен және презентация мәнерімен білдіреді. Сөйлеу мәнерінің құралдарын анықтайды. Мәтіндердің мазмұнын аннотация, реферат, шолулар түрінде жеткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Қоғамдық сананы жаңғырту негізінде қоғамдық-гуманитарлық құндылықтар туралы объективті білімді қалыптастыру және кәсіби қызметінде соларға бағдарлану. Өз білімін кәсіби салада қолдана білу. Оқу саласы шеңберінде ақпаратты жинау, талдау және интерпретациялау және өз ойын тұжырымдау дағдыларын, сондай-ақ қоғамның өзекті мәселелерінің идеяларын бағалау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби мәнмәтіндерін, оның өмірбаянын және шығармашылық мұрасы жөнінде обьективті түсінік қалыптастыру; әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамды тәрбиелеуге ықпал ету; Абай шығармаларын қазақ және орыс тілдерінде топтастыру дағдыларын, сондай-ақ шығармалардың түпнұсқасына және аудармасына салыстырмалы талдау жүргізу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 4

    Әдебиеттану пәні мен міндеттерін сипаттайды. Әдебиет пен өнердің ерекшелігін ашады. «Әдеби сын» пәнінің тұжырымдамалық аппаратын қолданады. Өз көзқарасын дәлелді түрде қорғайды, әдеби сынның дамыған мәселелеріне шығармашылық көзқарас танытады, зерттелген материалды сыни тұрғыдан қорытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің фонетикалық, грамматикалық, орфографиялық құбылыстарын тарихи тұрғыдан сипаттайды; қазіргі орыс тілінің фактілерін тіл тарихы тұрғысынан бағалайды; орыс тілі тарихының әр түрлі мәселелері бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді қалай таңдау керектігін біледі, тілдік құбылыстарды тарихи-лингвистикалық талдауда пәнаралық байланыстар құру дағдыларын қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М. О. Әуезовтың өмірі мен шығармашылығын зерттеу; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; жырдың "Манас"зерттеушісі ретінде. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыру. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М. Әуезовтың әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамыту. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Орыс әдеби тілінің қалыптасу тарихы: орыс әдеби тілінің негізгі кезеңдері, заңдылықтары, даму тенденциялары туралы білімдері бар; негізгі эволюциялық процестердің хронологиясы. Орыс тілінің фонетикалық, грамматикалық, орфографиялық құбылыстарын тарихи тұрғыдан сипаттайды; қазіргі орыс тілінің фактілеріне тарихи түсініктеме береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша кәсіби-бағдарланған мәтіндердің, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы функционалдық ерекшеліктері туралы білім алады. Кәсіби тақырыптағы ауызша сөйлеуді түсінеді және кәсіби тақырыптарға үйлесімді хабарлама жасайды. Ауызша хабарламалар, соның ішінде мультимедиялық технологияларды қолдана алады. Кәсіби терминологияны меңгерген. Болашақ мамандықтың тақырыптары бойынша мәтіндерді түсінеді. Мамандық шеңберінде ғылыми-техникалық мәселелерді талқылауға қатысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Фольклор, оның периодизациясы, жанрлық жүйесі, миф пен мифология, ойлаудың ежелгі формалары туралы теориялық мәліметтерге ие. Фольклор жанрларының негізгі ерекшеліктерін атайды. Фольклордың негізгі шығармаларын сипаттайды. Фольклор туралы ақпаратты іздеу, оны талдау, өңдеу және ұсыну дағдыларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 4

    Фонетиканың тілдік жүйенің деңгейі ретінде және қазіргі орыс тілінің фонетика саласындағы жүйелік құбылыстар туралы ғылыми білім саласы ретінде ерекшеліктерін ашады. Тілдің фонетикалық құбылыстарын талдайды, фонетиканың сегменттік және супрегментальды бірліктерін ажыратады, мәтінді қалай транскрипциялауды біледі (фонетикалық және фонематикалық транскрипция), зерттелетін мәселелер бойынша қазіргі лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы
    Несиелер: 4

    Фонетиканың тіл жүйесіндегі орнын түсінеді. Фонетиканың сегменттік және супер сегменттік бірліктерін біледі. Сөйлеу дыбыстарын жіктейді. Фонетикалық және фонологиялық талдаудың негізгі принциптері мен әдістерін сипаттайды. Сөзді фонетикалық және фонологиялық талдау дағдыларына ие. Мәтінді транскрипциялайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фольклор
    Несиелер: 5

    Ауызша халық шығармашылығы, фольклор, мифология дамуының негізгі заңдылықтары мен ойлаудың ежелгі түрлері туралы нақты ойлар жүйесі бар. Әр түрлі жанрдағы фольклорлық шығармалардың үлгілерін ұсынады. Негізгі фольклорлық шығармалардың сюжеттерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиет/орыс тілі бойынша арнайы семинар(I)
    Несиелер: 3

    Лирика, эпос және драматургияның жүйелік талдауындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды түсінеді. Лириканың, эпостың және драматургияның көркем мәтінінің мазмұны мен формасын жүйелі түрде талдау негіздерін түсінеді. Қазіргі антропологиялық лингвистиканың негізгі бағыттарын біледі (психолингвистика, әлеуметтік лингвистика, мәдени лингвистика, когнитивтік лингвистика, мәдениетаралық қатынас теориясы және т.б.), лингвистикалық фактілерді зерттеудегі антропоцентризм принципін түсіндіреді. Білімді тәжірибеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын игереді.Ғылыми мәтінді құрастырудың тілдік құралдарын анықтайды және оларды өз көзқарасын білдіруде қолданады. Кәсіби деңгейде байланыс орнатуға, қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайына сүйене отырып, коммуникацияларды сауатты құруға қабілетті. Кәсіби қарым-қатынас саласында әртүрлі тілдік жағдайларда коммуникативтік ниеттерді табысты іске асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтіндерді 4 кезеңдік талдауда әдебиеттанудың теориялық және әдістемелік мәселелерін дамыту/Тіл білімінің өзекті мәселелері (I)
    Несиелер: 3

    Көркем мәтінді жүйелі ғылыми зерттеудің интеграцияланған әдістемесі мен әдістемесінің негіздерін қарастырады. «Тіл-адам-қоғам», «тіл-адам-ойлау», «тіл-адам-мәдениет» және т.с.с. әр түрлі трихотомиялардың аспектілері бойынша қазіргі ғылыми парадигманың өзекті мәселелерін, ғылыми тұжырымдамаларды, лингвистикалық және әдеби анықтамаларды ажыратады ғылым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәтіндерді 4 кезеңдік талдауда әдебиеттанудың теориялық және әдістемелік мәселелерін дамыту/Тіл білімінің өзекті мәселелері(II )
    Несиелер: 3

    Ол көркем мәтінді жүйелі ғылыми зерттеу әдіснамасын, лингвистикалық бірліктерді антропоцентризм тұрғысынан зерттеу әдістемесін (психолингвистикалық, әлеуметтік лингвистикалық, когнитивтік және басқа зерттеулер тұрғысынан) жетік біледі. Ғылыми, анықтамалық әдебиеттермен және электрондық ресурстармен жұмыс жасауды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 4

    Мәтіннің стильдік қатыстылығын анықтайды, нақты стилистикалық құбылыстарға талдау жасайды. Сәйкес түсіндірме және фразеологиялық сөздіктерді қолданады, мәтінге тұтас стилистикалық талдау жүргізеді, сөйлеу жағдайының табиғатын ажыратады, әдеби тілдің лингвистикалық және стилистикалық нормалары мен коммуникативті қатынасқа сәйкес әр түрлі тілдік бірліктерді таңдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы
    Несиелер: 4

    Лексикология мен фразеологизмдердің негізгі категорияларын қарастырады. Лексика мен фразеологизмдегі парадигматикалық және синтагматикалық қатынастарды салыстырады. Лексикалық бірліктердің өзара байланысын және тәуелділігін талдайды. Фразеологиялық бірліктердің түрлерін сипаттайды. Орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық құбылыстарын түсіндіреді. Сөзге лексикалық талдау жасайды. Лексикографиялық дереккөздерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заманауи орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясындағы белсенді процестер
    Несиелер: 4

    Лексикология мен фразеологияның пәні мен міндеттерін анықтайды. Ол лексикология мен фразеологияның терминологиялық аппаратын жақсы біледі. Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясының дамуының негізгі тенденциялары туралы білімі бар. Соңғы процестерді сипаттайды. Мысалдар келтіреді. Эмпирикалық материалды зерттейді. Сөзге лексикалық талдау жасайды Лексикографиялық дереккөздерді қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әдебиет/орыс тілі бойынша арнайы семинар(II)
    Несиелер: 3

    Лириканың, эпостың және драманың көркем мәтінінің мазмұны мен формасын жүйелік талдаудың негіздерін біледі. Көркем шығармалардың мазмұны мен формасын 4 кезеңдік талдаудың ерекшеліктерін түсінеді. Ғылыми әдебиеттермен және интернет көздерімен жұмыс істеу, ғылыми ақпаратты іздеу, талдау, өңдеу және ұсыну дағдыларын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сөйлеу стилистикасы мен мәдениеті
    Несиелер: 4

    Қазіргі орыс әдеби тілінің стилистикалық нормаларын біледі. Тілдік жүйенің барлық деңгейлеріндегі орыс тілінің стилистикалық қорларын сипаттайды. Мәтінді стилистикалық талдаудың негізгі принциптерін түсіндіреді. Мәдениетаралық қарым-қатынас мәтіндерін құру және редакциялау қабілетін алады, тілдік талдау жүргізеді, әртүрлі функционалды стильдегі мәтіндерді интерпретациялайды, сөйлеу түрлерін жіктейді, мәтінге стилистикалық талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XI-XVII және XVIII ғасырлардағы oрыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Әдеби тенденциялар поэтикасының ерекшеліктерін және олардың зерттелген әдеби кезеңдердің көрнекті өкілдерінің шығармашылығын зерттейді. ХІ-ХVІІІ ғасырлардағы орыс әдебиетінің эволюциясын ең маңызды тарихи оқиғалар, осы кезеңдердің ең маңызды туындылары аясында сипаттайды. Ескі орыс әдебиеті мен 18 ғасырдағы әдебиетінің даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын, оның идеялық, эстетикалық, көркемдік мәнін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ежелгі Ресей мен Жаңа уақыттың әдебиет тарихы
    Несиелер: 4

    XI-XVII және XVIII ғасырлар әдебиетінің өзіндік ерекшелігі, типологиялық ерекшеліктері туралы мәліметтерге ие. Ескі орыс әдебиеті мен жаңа дәуір әдебиетінің эволюциясын ең маңызды тарихи оқиғалар, көрсетілген кезеңдегі ең маңызды шығармалар аясында сипаттайды. XI-XVII және XVIII ғасырлардағы орыс әдебиетінің мәтіндерін тарихи-мәдени және тарихи-лингвистикалық жағдайдың өкілдері ретінде талдау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    XIX ғасырдың бірінші жартысындағы тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын түсіндіреді. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті тарихын білетіндігін көрсетеді. Дамудың негізгі тенденцияларын, бағыттарын, шығармашылық стильдері мен жанрларын салыстырады. Тарихи-әдеби процестің белгілі кезеңдері мен кезеңдерін анықтайды. Көркем шығармаларды талдауда теориялық және әдеби білімдерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет
    Несиелер: 4

    Әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдері - ежелгі дәуірден бастап ХІХ ғасырдың шетелдік әдебиеті туралы түсініктері бар. Әлемдік әдебиеттің заманауи мәселелерін бағалайды, әлемдік әдебиеттің негізгі даму кезеңдерін сипаттайды. Зерттелген кезеңдердегі әлемдік классиктердің әдеби шығармаларын мазмұн мен форманың бірлігінде талдайды. Алған білімді әлемдік әдебиет туындыларын талдауға пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтіндерді 4 кезеңдік талдауда әдебиеттанудың теориялық және әдістемелік мәселелерін дамыту/Тіл білімінің өзекті мәселелері (III)
    Несиелер: 3

    Ол көркем мәтінді талдау әдісін жетік біледі. Эмпирикалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын, тілдік бірліктерді зерттеу кезінде талдау, жіктеу және синтездеу дағдыларын көрсетеді. Ол қажет болған жағдайда жүргізіліп жатқан ғылыми зерттеулерге сәйкес сауалнама жүргізу әдістемесін жетік біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи орыс тілінің сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің морфемалық және сөзжасамдық жүйелерінің ерекшеліктерін, осы жүйелердің қазіргі кезеңдегі даму тенденцияларын қарастырады. Ол морфемика мен сөзжасамның негізгі түсініктерін жетік біледі. Морфемаларды жіктейді, оларға құрылымдық-мағыналық сипаттама береді. Сөзге морфемалық және туынды талдау жасайды. Лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс жасау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың заманауи технологиялары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Жаңартылған бағдарламалардың талаптарын ескере отырып, орыс тілінің қысқа, ұзақ мерзімді жоспарларын жасайды. Кибер педагогикасының негіздерін, NED-дің қазақстандық білім беру жүйесі үшін рөлін түсінеді. Қашықтықтан оқыту технологияларын, цифрлық білім беру платформаларын, соның ішінде Bilimland, Kundelik бағдарламаларын қолдана отырып, орыс тілін оқыту әдістемесін біледі. Жаңа білім беру технологиялары мен оқушылардың жас ерекшеліктері мен инклюзивті білім беру принциптерін қолдана отырып сабақ жоспарлары мен жобалары. Орыс тілін оқытудың заманауи технологиялары мен әдістерін жіктейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XIXғ. орыс әдебиетінің прозасы мен поэзиясы
    Несиелер: 4

    XIX ғасырдың бірінші жартысындағы тарихи-әдеби процесті, Алтын ғасыр әдебиетінің кезеңдеуін сипаттайды. XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті классиктерінің негізгі шығармаларын сипаттайды. Алтын ғасырдың көрнекті өкілдері шығармашылығының әдеби тенденцияларға, тенденцияларға, жанрларға қатыстылығын анықтайды. Осы кезеңдегі әдеби шығармалардың идеялық-көркемдік ерекшелігін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Критериалды бағалау терминологиясын сипаттайды. Критериалды бағалауды ұйымдастырудың педагогикалық принциптерін жіктейді. Критериалды бағалаудың оқушылардың білімдік-танымдық құзыреттілігін қалыптастыруға әсерін салыстырады. Интернеттегі және оффлайндық форматтағы тыңдаушылардың білім жетістіктерін бағалайды. Алған білімдерін теориялық және практикалық мәселелерді шешуде, диагностикалық бағдарламаларды құруда, бағалау түрлерін әзірлеуде әдістемелік мақсаттарда қолданады. Білім беру сапасын диагностикалау және бақылау дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет/орыс тілі бойынша арнайы семинар(III)
    Несиелер: 3

    Ол «басталу», «орта», «аяқталу» мазмұны мен формасын жүйелік талдау әдіснамасын жетік біледі. Тіл білімінің антропологиялық бағыттары аспектісінде лингвистикалық бірліктердің негізгі зерттеу әдістерін біледі. Мәтінге лингвистикалық және әдеби талдау жасау қабілеті бар. Білімді өндіріске және бакалавриат практикасына енгізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқытудың заманауи инновациялық әдістері туралы функционалдық білімі бар. Тілдерді оқытудағы коммуникативті-функционалдық және текстоцентристік тәсілдің өзектілігін түсінеді. Ол оқушылардың сыни және шығармашылық ойлауын, интеллектуалды, коммуникативті, тілдік және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістемесін жетік біледі. Сандық технологияларды, соның ішінде Bilimland, Kundelik білім беру платформаларын қолданады. Ол материалды мұқият таңдайды, оның мазмұны мен оқушылардың жас ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру принциптерін ойластырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интерактивті технологиялар және орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепте орыс әдебиетін оқыту интерактивті әдістер тұрғысынан қарастырылады. Интерактивті оқыту әдістері мен тәсілдерін қолданады; әр кезеңнің негіздемесімен интерактивті сабақтарды жобалау; осы мақсатта Bilimland, Kundelik білім беру платформаларының мүмкіндіктерін қоса алғанда, орыс әдебиетін оқытудың интерактивті және цифрлық технологияларының артықшылықтарын қолдана отырып, оқуға мотивация жасау. Жеке тұлғаны тәрбиелеудегі отбасылық оқудың рөлін түсінеді, отбасылық оқуды ұйымдастыру және осы процеске ата-аналар мен балаларды тарту әдісін иеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалды сөзжасам
    Несиелер: 5

    Сөзжасам теориясын сипаттайды, тілдік жүйедегі және өндіріс динамикасындағы сөзжасамдық бірліктер мен модельдерді талдайды, морфемалық, сөзжасамдық, ономазиологиялық және этимологиялық талдау дағдыларын, туынды сөздерді семантизациялау дағдыларын және оларды дұрыс қалыптастыру қолдану және емле. Лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс жасау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Студенттердің оқу-танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Оқушылардың білімдік-танымдық құзыреттілігінің компоненттері сипатталған. Мақсат қою және оған жетуді ұйымдастыру дағдылары қалыптасады. Өзінің оқу-танымдық қызметін жоспарлау, талдау, рефлексия, өзін-өзі бағалауды жүзеге асыра алады. Дәстүрлі және қашықтықтан оқыту форматтарында өлшеу дағдыларына ие, нәтижелерді сипаттай алады, қорытынды жасай алады; проблемалық жағдаяттар жасау. Білім беру сапасын диагностикалау және бақылау дағдыларына ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиетті оқытудың қазіргі әдістері
    Несиелер: 5

    Тіл мұғалімін тәрбиелеудің құзыреттілік тәсілі аясында білім беру мазмұнын жаңартуға көшу туралы білімдерге ие. Кибер білімнің негіздерін біледі. Әдебиет сабағында оқу процесін ұйымдастырудың мазмұнын, принциптерін, әдістері мен формаларын және оқушылардың жас ерекшеліктерін және инклюзивті білім беру принциптерін жобалайды. Сандық технологияларды қолданады, Bilimland, Kundelik платформаларында жұмыс істейді. Ол отбасылық оқуды ұйымдастыру және осы процеске ата-аналар мен балаларды тарту әдісін жетік біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    Әлемдік әдебиеттің өзекті мәселелерін атайды, әлем әдебиетінің ежелгі дәуірден бастап 19 ғасыр әдебиетіне дейінгі дамуының негізгі кезеңдерін сипаттайды. Мәдениет және әлеуметтік-тарихи тәжірибе тұрғысынан әдеби шығармаларды түсіндіреді. Зерттелген кезеңдердегі әлемдік классиктердің әдеби шығармаларын талдайды мазмұн мен форманың бірлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Функционалды морфология
    Несиелер: 5

    Морфологияның лингвистикалық бірліктері, орыс әдеби тілінің морфологиялық категориялары саласындағы функционалдық білімді жүйелік-құрылымдық және функционалдық тәсілдер тұрғысынан алады. Сөздердің грамматикалық кластары туралы озық ғылыми түсініктерді көрсетеді; филологтың кәсіби сөйлеуінің негізгі сипаттамалары. Қажетті жазбаша ақпаратты сауатты құрастырады және тасымалдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 4

    XIX ғасырдың екінші жартысындағы тарихи-әдеби процестің заңдылықтарын түсіндіреді. XIX ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы туралы білімдерін көрсетеді. XIX ғасыр әдебиетінің негізгі кезеңдерін анықтайды. Дамудың негізгі тенденцияларын, бағыттарын, шығармашылық стильдері мен жанрларын салыстырады. Тарихи-әдеби процестің белгілі кезеңдері мен кезеңдерін анықтайды. Көркем шығармаларды талдауда теориялық және әдеби білімдерін қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет/орыс тілі бойынша арнайы семинар (IV)
    Несиелер: 3

    Лирика, дастандар, драмалар мәтінінің құрылымындағы мазмұн мен форманың жүйелік ерекшеліктерінің көрінісін түсіндіреді. Лириканың, эпостың және драманың көркем мәтінінің мазмұны мен формасына, әдеби шығарманы өз бетінше және шығармашылық ізденіс дағдыларына жүйелі түрде талдау жасайды. Антропологиялық лингвистика саласындағы білімді, антропологиялық байланысты ғылыми пәндердің әдістерін зерттеу жұмысын жазу кезінде қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи орыс тілі морфологиясы
    Несиелер: 5

    Тілдің морфологиялық жүйесін сипаттайды. Сөз морфологиялық талдаудың практикалық дағдыларын алады. Сөздердің грамматикалық кластарын (сөйлеу бөліктерін) жіктеуіш бірлік ретінде ажырату принциптерін біледі. Ол орыс тілінің сөйлеу бөліктерін сипаттайды, омонимдік түрлерін ажыратады. Лингвистикалық әдебиеттермен жұмыс жасау қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XIX ғасырдағы орыс әдебиеті және сыни ой
    Несиелер: 4

    XIX ғасырдың екінші жартысындағы тарихи-әдеби процесс туралы біледі. Орыс әдебиеті мен әдебиеттану классиктерінің негізгі еңбектерін біледі. Зерттелетін кезең әдебиетінің көрнекті өкілдері шығармашылығының әдеби тенденцияларға, тенденцияларға, жанрларға қатыстылығын анықтайды. Әдеби шығармалардың идеялық-көркемдік ерекшелігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Түлектерге облыстың және тұтастай алғанда елдің еңбек нарығында көбірек сұранысқа ие болуға мүмкіндік беретін қосымша құзыреттілік қалыптастыру мақсатында пәндер мен (немесе) модульдерді қосатын қосымша білім беру бағдарламасын (Минор) оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәтіндерді 4 кезеңдік талдауда әдебиеттанудың теориялық және әдістемелік мәселелерін дамыту/Тіл білімінің өзекті мәселелері (IV)
    Несиелер: 3

    Ол көркем мәтінді жүйелі ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдіснамасын жетік біледі. Тіл мен әдебиеттің қазіргі ғылыми тұжырымдамалары мен анықтамаларын және лингвистикалық және әдебиеттану ғылымының маңызды мәселелерін ажыратады. Кәсіби тәжірибеде ғылыми лингвистикалық және әдеби ойлауды қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы және көркем шығарманы зерттеу бойынша арнайы курсы
    Несиелер: 4

    Шығармашылық процестің теориясы мен практикасының негізгі ережелерін ашады, бейнелі ойлаудың жалпы принциптерін сипаттайды, көркем шығармашылықтың құндылығын бағалайды.Жынысы, стилі, әдістері, жанрлары, мектептері бойынша ажыратады. Орыс және шетел әдебиеттану ғылымдарын салыстырады. Әдеби процесс, оның ішінде әдеби сын проблемаларының дамуын қорытындылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы типология
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің басқа салаларының арасында салыстырмалы типологияның орнын түсіндіреді, типологиялық, салыстырмалы және салыстырмалы тарихи әдістерді біледі. Категориялық-тұжырымдамалық аппаратты меңгерген, тілдердің әртүрлі жіктелуіне бағдарланған; жетекші лингвист-типологтардың еңбектері мен зерттеулерін біледі. Ғылыми негізделген қорытынды жасай алады, теориялық білімді практикада, зерттелетін тілдің материалына қолданады. Алған білімдерін болашақ кәсіби қызметінде пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ΧΧ ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    ХХ ғасыр әдебиетінің тарихи және әдеби процестерін сипаттайды. Жазушылар мен ақындар стилінің маңызды ерекшеліктерін қарастырады; шығармаларды салыстырмалы талдаудың ерекшеліктерін ашады; осы кезеңдегі негізгі жұмыстардың идеялық-көркемдік сәйкестігін анықтайды. Автордың шығармашылық өмірбаяны мен шығармалар мәтіндері туралы деректерді қолдана отырып, оның көзқарасын дәлелдейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теориялық тұжырымдамалардың даму тарихы: мәселелер.идеялар шайқасы
    Несиелер: 4

    Теориялық тұжырымдамалар жүйесіне иелік етеді. Пән ретінде әдебиеттің тарихи даму заңдылықтарының ерекшеліктерін түсінеді. Поэтика категорияларын сипаттайды (мазмұны мен формасы, тақырыбы мен идеясы, жүйесі мен құрылымы, авторлық образ, көркем уақыт пен кеңістік, сюжет пен композиция).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммуникативтік синтаксис
    Несиелер: 6

    Функционалды синтаксис саласындағы негізгі теориялық білімдер мен қазіргі дамуларды сипаттайды. Тілдің синтаксистік деңгей бірліктерінің мазмұндық жағының ерекшеліктері туралы түсініктері бар. Функционалды синтаксис саласындағы негізгі терминологияны жақсы біледі. Ол сөйлем мен мәтінді сөйлеуді нақты бөлу тұрғысынан сипаттайды. Сөйлемнің (ұсыныстың) мағыналық құрылымын сипаттайды. Қолданбалы функционалды синтаксисті қолдану мүмкіндіктерін сипаттайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі бағыттары
    Несиелер: 5

    ХХ ғасыр әдебиетінің негізгі бағыттарының мәнін әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып ашады. ХХ ғасырдағы орыс әдебиетінің негізгі бағыттарының айырмашылық белгілерін атайды. ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті классиктерінің негізгі шығармаларын сипаттайды. Әдеби шығармалардың идеялық-көркемдік ерекшелігін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 6

    Тілдің синтаксистік жүйесін сипаттайды. Қазіргі синтаксистік теорияның негізгі ережелерін, оның даму кезеңдерін және жалпы тарихтағы рөлін бағалайды; синтаксис теориясының негізгі күрделі мәселелерін орыс тілінің қазіргі оқулықтарында қарастырады. Синтаксис, сөз тіркестері, жай және күрделі сөйлемдер, күрделі синтаксистік тұтас және сөйлеуді ұйымдастырудың күрделі формаларының құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін түсіндіреді. Тілдің синтаксистік деңгейінің негізгі түсініктерін біледі. Сөз тіркестеріне, жай, күрделі сөйлемдерге және ССЦ - ға синтаксистік талдау жасайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 4

    Көркем мәтінді лингвистикалық талдаудың ерекшеліктері мен тәсілдерін түсіндіреді. Көркем мәтінді лингвистикалық талдауда тілдік құралдарды қолданады. Көркем мәтінге лингвистикалық талдау жүргізу, көркем мәтіндерді лингвистикалық аспектімен түсіндіру, негізгі және қайта қаралған мәтіндердің лексикалық және лингвистикалық құралдарын ажырата білу қабілеті бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ-ХХІ ғасырлардағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 4

    ХХ - ХХІ ғасырлардағы орыс тарихи-мәдени және тарихи-әдеби процесінің заңдылықтарын сипаттайды. Зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетіндегі негізгі идеялық-эстетикалық бағыттарды сипаттайды. Әр түрлі эстетикалық жүйелерге жататын көркем мәтіндерді талдайды. Шығармалар мазмұнын авторлық шығармашылық пен дәуір тұрғысынан бағалайды. Әдеби зерттеудің заманауи әдістері мен тұжырымдамалық аппараттарын талдау мен түсіндіруде қолданады. Әр түрлі әдеби ұғымдарды салыстырады және сыни тұрғыдан қабылдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бұқаралық ақпарат құралдарының тілі
    Несиелер: 7

    Бұқаралық ақпарат құралдарының коммуникативті міндеттерін, медиа мәтіннің ерекшеліктерін анықтайды, бұқаралық ақпарат құралдарының тілдік ерекшеліктерін сипаттайды. Медиа-мәтін құруға арналған тілдік құралдарды қолданады. Медиа мәтінді өздігінен құру дағдыларын жетілдіреді. Медиа мәтіндерді құрастырудың лингвистикалық және экстралингвистикалық факторларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Теориялық және қолданбалы лингвистика
    Несиелер: 5

    Теориялық және қолданбалы лингвистиканың негізгі ережелерін меңгереды. Теориялық және қолданбалы лингвистикалық пәндердің негізгі мақсаттары мен міндеттерін біледі: социолингвистика, когнитивті лингвистика, психолингвистика, лингвистикалық сараптама, компьютерлік лингвистика және т.б. Социопсихолингвистикалық зерттеу, тұжырымдамалық талдау, мәтіндерді өңдеу әдістерін қолданады, дыбыстық сөйлеу мен жазбаша мәтіндерге сараптамалық лингвистикалық талдау .

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Заманауи әдеби үрдіс
    Несиелер: 4

    Қазіргі әдеби процестің мазмұны мен формальды-текстологиялық факторларының әртүрлілігін қарастырады. Соңғы орыс әдебиетіндегі тұлға ұғымын, ХХ ғасырдың аяғы мен ХХІ ғасырдың басындағы әлеуметтік-мәдени жағдайды түсінеді. Қазіргі әдеби процестің ерекшеліктерін сипаттайды. Ол қазіргі әдеби терминологияны және әртүрлі бағыттар мен тенденцияларға байланысты көркем шығармаларды талдау дағдыларын жетік біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Іскерлік корреспонденция тілі
    Несиелер: 7

    Іскерлік корреспонденцияның мәнін, заңдылықтарын, әдістері мен құралдарын түсінеді. Іскери қарым-қатынас процесінде өзара түсіністік орнатады, коммуникациялық кедергілерді жеңеді және жеке әсерді қолданады. Іскери әңгімелер мен келіссөздер жүргізу процесін сипаттайды. Іскери қарым-қатынас, іскери хат алмасу психологиясын түсінеді. Іскери хат алмасу этикасына сәйкес келеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәтінді дискурстық талдау
    Несиелер: 4

    Мәтінді коммуникативті жүйе ретінде қарастырады, мәтін мен дискурсты ажыратады. Мәтіннің коммуникативті міндеттерін анықтайды. Мәтіндік қатынастың лингвистикалық құралдарын қолданады. Мәтін мен дискурстың лингвистикалық және коммуникативтік аспектілерін қарастырады. Мәтінді өз бетінше құру дағдыларын көрсетеді. Мәтіндерді дайындауда лингвистикалық білімді қолдану және толықтыру функцияларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON8

    Адамға, оның құқықтары мен бостандықтарына, салауатты өмір салтына, мәдениеттер арасындағы диалогқа қабілеттілікке, өмір бойы өзін-өзі тәрбиелеу мен оқуға деген ұмтылысқа деген құндылық қатынасты көрсетеді.

  • Код ON10

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас ережелерін білуге, синхрондылық пен диахрониядағы тілдік фактілерді сипаттауға негізделген сөйлеу жұмыстарының әртүрлі типтері мен түрлерін өңдеу және түрлендіру әдістері мен тәсілдерін қолданады.

  • Код ON2

    Заманауи білім беру жүйесінің өзекті мәселелеріне сәйкес пәнаралық байланыс пен инновациялық технологияларды қолдана отырып, тіл мен әдебиетті оқыту саласында кәсіби қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте ақпарат алу, таңдау, өңдеу құралы ретінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларға ие.

  • Код ON7

    Оқу, зерттеу және болашақ кәсіби қызметінде жаратылыстану, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және психологиялық-педагогикалық білім негізінде ғылыми зерттеу әдістерін қолданады.

  • Код ON3

    Статистикалық деректерді өңдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдана отырып, лингвистикалық және әдеби талдау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON11

    Кәсіптік дағдыларды жүзеге асыра отырып, кәсіби қызметте өз бетінше шешім қабылдайды

  • Код ON1

    Дидактикалық, зерттеушілік, тәрбиелік, әлеуметтік және коммуникативті міндеттерді анықтау және шешу үшін орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білім мен дағдылар жүйесін.

  • Код ON4

    Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, кәсіби қызмет саласында ауызша және жазбаша коммуникацияда екінші (қазақ) және шет (ағылшын) тілдерін қолдану

  • Код ON9

    Әдеби процестің заңдылықтарын, шығармалардың және тұтастай алғанда жазушының шығармашылығының заңдылығын анықтай отырып, әдебиеттің ұлттық және әлемдік әдебиет жүйесіндегі орнын анықтай отырып, салыстырмалы тарихи-типологиялық әдеби талдау әдіснамасын жетік біледі.

  • Код ON5

    Даму физиологиясы саласындағы табиғи, әлеуметтік, әлеуметтік-экономикалық және психологиялық-педагогикалық білім мен кәсіби қызмет барысында жас ерекшелік саласындағы білімін, теориялық және эксперименттік зерттеулердің статистикалық мәліметтерін өңдеу әдістерін меңгереді.

  • Код ON12

    Жеке және топта тиімді жұмыс істейді, өз көзқарасын дұрыс қорғайды және кәсіби мәселелерді шешу үшін топтық жұмысты сәтті ұйымдастырады.

Top