7M01504 Химия в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саласында және ғылыми білікті, жаңа бастама көтеретін, өзгермелі технология мен еңбек нарығына бейімделген терең білімді меңгерген, жаңа тұрпатты химик маман дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M013 Химия педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
-
Жалпы және бейорганикалық химия есептер (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Курстың мақсаттары: кәсіби деңгейде негізгі химиялық ұғымдарды игеру (моль, молярлық көлем), ерітінділерді дайындау кезіндегі есептеулер, химиялық реакциялардың теңдеулері бойынша есептеулер, тақырыптар бойынша тапсырмалар: химиялық процестердің энергиясы мен бағыты; элементтердің қасиеттері, негізгі кіші топтар элементтерінің қосылыстары; химия саласындағы d-элементтер мен қосылыстардың қасиеттерін талдау, теориялар шеңберінде алынған деректерді пайдалана отырып зерттеу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Химиялық зерттеулердің физика-химиялық талдауы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Курс статистикалық, тепе-тең емес термодинамика заңдарын, электрохимиялық процестер мен химиялық кинетика теориялары мен мәселелерін қарастыру арқылы физикалық химияның күрделі мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Реактивтердің заңдылықтарын ғана емес, сонымен бірге электр тогының немесе әртүрлі сәулелену мен бөлшектердің затпен шашырауының өзара әрекеттесу заңдылықтарын зерттеу және қолдану дағдысы қалыптасады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Аспаптық талдаудың теориясы мен практикасы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Пән жаңа материалдардың құрылымын, химиялық түрленуін және қасиеттерін белгілеудің, синтез әдістерін алудың қазіргі заманғы әдістерін зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Пәннің мазмұны құрамның, синтез жағдайларының аспаптық талдаудың сипаттамаларына әсерін анықтау арқылы жаңа қасиеттер кешенімен ерекшеленетін жоғары тиімді материалдарды әзірлеу қабілетін дамытады. Заманауи ғылыми-зерттеу әдістерін топпен орындауға, жаңа шешімдерді қорытындылау кезінде өз пікірін ұжымның пікірімен үйлестіруге және нәтижелерді статистикалық әдістермен өңдеуге үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Бұл курс ғылыми зерттеу әдістемесі, инновациялық экономика, ҒЗТКЖ, авторлық құқық және патент, жоба мен зерттеудің негізгі компоненттерін, оңтайлы идеяларды таңдау, ақпарат көздерін өңдеудің нақты әдістерін талдау, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін замануй технологиялар мен әдістерді зерттеуге бағытталған. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 3Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Химия есептерін шығару негіздері (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Курстың мақсаты: Бейорганикалық және органикалық химияның негізгі бөлімдері бойынша сандық және сапалық есептеу дағдыларын қалыптастыру. Зерттеулерді жеке және топта жүргізу, эксперименттік зерттеу әдістерін қолдана отырып нәтижелерді талдау. Пән күрделі міндеттерді шешу тәсілдеріне оқытады, білім алушылардың ой-өрісін кеңейтеді, логикалық ойлау дәрежесін дамытады, пән бойынша кәсіби химиялық білімдерін тереңдетеді. Курсты оқытуда түрлі міндеттер шешіледі, педагогикалық инновациялар химия бойынша түрлі тақырыптар бойынша есептерді шешуде топта жұмыс істеу жолымен меңгеріледі, өз ойларын командада нақты жеткізе білу, қорытынды шығару.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: магистранттты болашақ маман және ғалым ретінде, шығармашылық ойлау мәдениетін толық меңгеруге дағдыландыру. Пән мазмұнында ілім-білімнің тарихы мен қалыптасу ерекшеліктерін, философияның рөлін, ғылыми танымның әдіс-тәсілдерін үйренеді, қазіргі ғылымның даму ерекшеліктерін, жаңа түрлерін дамыту бағытындағы мемлекет саясатының өміршеңдігін түсінеді. Сонымен қатар курс бойынша оқылатын негізгі тақырыптар жас ғалымдардың кәсіби деңгейін қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Несиелер: 3Пәннің мақсаты - басқарушылық іс-әрекеттің заңдылықтарын, принциптерін, әдістерін зерттеу: басқарушылық іс-әрекеттің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайларын талдау, осы процесте адамдар арасында пайда болатын басқару процесі мен қатынастарды ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын зерттеу. Курс психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бейорганикалық қосылыстардың құрылысы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Мақсаты: бейорганикалық химияда химиялық құрылым теориясы идеясын өмірде қолдану. Бейорганикалық қосылыстар туралы химиялық құрылымның классикалық теориясының логикалық дамуымен, оның ағылшын тіліндегі ерекшеліктерімен танысу. Зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыруды меңгеру, статистикалық әдістерді қолдана отырып эксперименттік деректерді өңдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Пәннің қазіргі жағдайды, бейорганикалық химияның тенденцияларын және оның даму перспективаларын, бейорганикалық заттарды қолданудың қолданбалы аспектілерін және заманауи технологиялық мәселелерді ұсынады. Курстың мазмұны бейорганикалық химияның негізгі тарауларын тереңірек қарастыруға, химия саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теориялар аясында алынған мәліметтердің сенімділігі мен құндылығын талдауға, түсіндіруге бағытталған. Заманауи әдістерді қолдана отырып, өздігінен жүргізілген зерттеулердің тәжірибелік деректерін статистикалық әдістермен өңдеуді үйрену бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Химиялық байланыстар теориясы және молекула құрылысы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Мақсаты: химиялық элементтердің периодтық жүйесінің заңдылықтарын және атомдардың электронды құрылымын, валенттік байланыс теориясын кеңінен қолдану. Химиялық байланыстың түрлері мен заңдылықтары туралы білімді жетілдіру. Тұжырымдамалар мен теория шеңберіндегі химиялық процестердің құндылығын негіздеу үшін объектілерді, құрамды, құрылымды және қасиеттерді зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып талдау жүргізу. Статистикалық әдістерді қолдана отырып, зерттеудің эксперименттік мәліметтерін өңдеуге қажетті негізгі білімді игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қолданбалы аналитикалық химиядағы инновациялық қызмет (орыс тілінде)
Несиелер: 5Пән қазіргі уақытта ұйымдастырудың ғылыми-теориялық формалары туралы білімді қалыптастыруды қамтиды, ол қазіргі уақытта университет пен кәсіпорын арасындағы бірлескен қызметті жүзеге асырумен тығыз байланысты.Пәнді оқу кезінде алынған Білім басқа химиялық пәндерді оқу кезінде, сондай-ақ ғылымды қажетсінетін технологиялар саласында бизнесті ұйымдастыру мәселелерінде бағдарлау үшін талап етілетін болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Химия оқытудың қазіргі технологиясы мен әдіснамасы (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Оқыту мақсаты: ғылыми-танымдық іс-әрекеттің принциптері, формалары, әдістері мен құралдарының жиынтығын меңгеруді жетілдіру. Зерттеу объектісін анықтау, химиялық ғылыми-әдістемелік зерттеулер жүйесіндегі әдістердің өзара байланысы мен шарттылығына бағдарлану, зерттеудің жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдана білу. Химияны оқытудың заманауи технологияларын тиімді қолдана білу. Алынған деректердің сенімділігі мен құндылығын талдау, түсіндіру, нәтижелерді қазіргі тұжырымдамалар мен теория аясында статистикалық әдістермен өңдеу мүмкіндігі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи аналитикалық химия тұжырымдамасы (орыс тілінде)
Несиелер: 5Пән аналитикалық химия саласындағы терең білімді қалыптастырады, оның басқа жаратылыстану ғылымдары арасындағы орнын анықтайды, химиялық талдау мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастырады және қазіргі химиялық талдаудың дамуы үшін әдіснаманың маңыздылығын негіздейді, әртүрлі заттарды анықтау әдістерін жасауда заманауи нұсқаларды қолдана білуді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бейорганикалық химия курсының өзекті мәселелері (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Пән Кәсіби құзіреттілік дағдыларын дамытады, қосылыстар туралы қазіргі заманғы ақпаратты жинайды және талқылайды, химияның негізгі теориялық тұжырымдамаларын тереңдетеді және химияның жеке бөлімдерін білуді ғана емес, сонымен қатар күрделі мәселелерді шешуде қолданылатын бейорганикалық химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын да жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Химия-экологиялық зерттеулердің эксперименттік әдістері (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Пән өзара сабақтастықта химияның экологиямен байланысын қарастырады, теориялық және практикалық мәселелерді шешу әдістерін зерттейді, нәтижелерді талқылайды, оларды ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады. Қазіргі кезеңдегі ауқымды химиялық-экологиялық проблемаларды шешу жолдарын қарастырады. Негізгі объектілер: ауаның, судың, топырақтың ластану жолдары, Биогеохимиялық ұғымдарды талдау. Химиялық-экологиялық зерттеулердің эксперименттік әдістерінің негізгі бөлімдері бойынша іргелі білімді меңгерген. Зерттеудің негізіндегі тұжырымдар мен химиялық мәселелерді жүйелейді.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Химияның қолданбалы зерттеулері мен функционалды технологиялары (орыс тілінде)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйренеді. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жалпы білім беретін мектепте химияны кіріктіре оқыту (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Қазіргі ғылымның жаңашылдықтарының бірі ретінде интеграцияланған оқытудың мақсаты, ғылымдардың интеграциясы мен өзара байланысы. Пәнаралық оқытуды дамыту жүріп жатыр, басқа жаратылыстану пәндерімен интеграцияланған сабақтарға үлкен мән беріледі. Интеграцияланған оқыту оқушылардың логикалық ойлауын дамытуға қол жеткізе отырып, білім бірлігін қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Жалпы білім беретін мектепте химия пәнінен критериалды бағалау технологиясы (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Критериалды бағалау жүйесі оқушыны дамытуға, білімге деген ынтасын жоғарылатуға бағытталған. Критериалды тәсіл оқу бағдарламалары бойынша күтілетін оқу нәтижелеріне сәйкес критерийлер бойынша бағалауды үйретеді.Ауызша мәлімдемелердің негізгі мазмұнын түсіну және негізгі ақпаратты бөліп көрсету мүмкіндігі.бар бірқатар нормативтік және әдістемелік құжаттарды зерттейді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Мектепте химиядан инклюзивті білім беру (қазақ тілінде)
Несиелер: 5Курс білім беруде ерекше балаларға химияны оқытудың әртүрлі тәсілдерін қолдану қажеттілігін зерттейді. Мамандардың қорытындысын ескере отырып, оқыту мүмкіндіктері қарастырылады. Арнайы тапсырмалар дайындалып, оларды жасау әдістері қарастырылады. Білім алушылар педагогикалық инновациялық технологиялармен үйлесе отырып, химияның негізгі теориялық заңдылықтары мен заманауи білім беру әдістемелерін іске асыруға, зерттеудің заманауи әдістері арқылы ғылыми-зерттеу қызметін дербес жүзеге асыруға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON2
Өзін-өзі дамыту,қоғамдық-саяси жетілдіру және педагогика мен психологияның әдістері мен тәсілдері арқылы толыққанды кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін білім қорын қалыптастырады
-
Код ON9
Топта бірлесе жұмыс істейді,ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдайды және жауапты болады, химик-маман ретінде өз біліктілігі мен шеберлігін арттыруда шығармашылық көзқарас танытады.
-
Код ON5
Химиядан алған теориялық және практикалық білімдерін өзара байланыстырады және кәсіби қызметтерінде пайдаланады.
-
Код ON1
Жалпы теориялық пәндер бойынша ғылыми ойлау негіздерін қалыптастыру, логикалық ойлауды дамыту, химиялық процестерді терең талдау, ғылыми-теориялық химиялық білімді зерттеу үшін заманауи және эксперименттік әдістерді қолданады
-
Код ON6
Қазіргі инновациялық және интерактивті оқыту әдістемелерін меңгереді және оларды тәжірибеде қолдана алады. Кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты талдайды, оқушыларды объективті бағалау үшін рубрикаторларды, дескрипторларды қолданады
-
Код ON8
Химияның нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеулер жүргізіп, химияны оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында түпнұсқалық оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді.
-
Код ON3
Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды білдіреді және тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияға түседі.
-
Код ON10
Көптілділіктің ғылыми-әдістемелік негіздерін анықтау мақсатында химия бойынша мемлекеттік және шет тілдері бойынша негізгі оқылатын материалдарды жетік меңгереді.
-
Код ON11
Қоршаған ортаның өзекті мәселелерін зерттеу кезінде химиялық әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып, олардың сапасын бақылауда, баға беруде өз білімдерін қолданады
-
Код ON7
Оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін ерекше оқушыларды психология-педагогикалық сүйемелдеудің модельдері мен технологияларын меңгереді, әлеуметтік тәжірибені, жеке және отбасылық ресурстарды ескере отырып, айрықша балаларға жеке ықпал етеді.
-
Код ON4
Білім беру саласында химия пәнін оқытуда, оқушылармен мектептен тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыруда және ғылыми-зерттеу қызметінде кәсіби деңгейде білімдерін қолдана алады.
7M01504 Химия
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01504 Химия
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01504 Химия (бейінді)
МагистратураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01504 Химия педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01504 Химия (1)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия (1.5)
МагистратураҚазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия педагогтарын даярлау
МагистратураТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01504 Химия
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия және цифрландыру
МагистратураӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01504 Химия педагогтарын даярлау 2
МагистратураМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01504 Химия
МагистратураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша