Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01557 Информатика в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медиа білім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Пәнді оқыту нәтижесінде білім алушылар заманауи медиабілім берудің өзекті мәселелерін, медиабілімнің негізгі теориялық және әдістемелік тәсілдерін зерттей алады, медиапедагогиканың түрлерін, әдістерін, практикалық тәсілдері мен технологияларын зерделейді, әр түрлі және жанрдағы медиамерді талдайды және дайындаудың негізгі дағдыларын меңгеру, медиабілім жобаларын әзірлеу және құрудың базалық дағдыларын пайдалану, жеке медиабілім жобаларының презентацияларын әзірлеуге қабілетті, медиабілім саласындағы педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттырады, медиабілім қызметінің әдістері мен нысандарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Онлайн оқыту үшін әлеуметтік медиа
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Әлеуметтік медианың қызмет ету принциптерін білуді қалыптастырады, кәсіби қызметте әлеуметтік медианың мүмкіндіктерін тиімді пайдалану дағдылары мен біліктерін дамытады. Сондай-ақ кәсіби коммуникацияларда әлеуметтік желілер мен әлеуметтік медианы пайдаланудың базалық білімі мен дағдысын беру. Курсты меңгеру нәтижесінде білім алушы желілік қоғамдастықтарда желілік коммуникацияны ұйымдастырудың негізгі принциптері мен механизмдерін біледі, әлеуметтік платформаларда қарапайым желілік белсенділікті жүзеге асыруы (топтарды брендтеу, постинг, комьюнити-тарту, френдинг), әлеуметтік желілерде ақпаратты қорғау технологиялары мен желілік жобаларды жобалау, әзірлеу, жариялау және жылжытудың бастапқы дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері,
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі геймификация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білім алушылардың оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін қажетті кәсіби қызметте тиімді психологиялық-педагогикалық технологияларды жобалай және пайдалана білу, теориялық білімді ойынды практикалық қолдану саласына ауыстыра білу, ойын технологияларын пайдалана отырып, білім беру ортасының элементтерін жобалай білу, геймификацияланған оқыту жүйесін құру үшін компоненттерді таңдйды және оның тиімділігін болжай біледі, білім беру процесінде ойын қызметін жобалау үшін ақпараттарды, технологиялық құралдарды, аналитикалық және диагностикалық әдістемелерді қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру бағдарламаларын жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Ұлттық нормативтік-құқықтық құжаттармен оқу-әдістемелік әзірлемелер негізінде кәсіби және білім беру бағдарламаларын жобалаудың ерекшеліктері мен тетіктері туралы тұтас түсінікті қалыптастыру жолымен педагогика ғылымдары саласында магистранттың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, заңнамалық актілердің, білім беру стандарттарының талаптарын ескере отырып, білім беру бағдарламасын құру ерекшеліктерін ажырата алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми этика және академиялық адалдық талаптарына сәйкес басылымдарға мақала дайындау жолдарын меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мақала мәтінін құрастыру әдістерін, академиялық жазбалардың түрлерін және халықаралық дерекқор базаларын пайдалану жолдарын меңгеріп, әртүрлі ғылыми журналдардың талаптарына сай мақала дайындау және журналдардың онлайн жүйелерімен (сайттарымен) жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Курста ғылыми деректерге талдау жасау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Цифрлық педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Цифрлық сауаттылықты, бағдарламалауды және цифрлық экономиканың басқа да құзыреттерін дамыту бойынша үздік тәжірибелерді тарату мақсатында шет елдердегі мектептер алаңдарында жаңа технологияларды, креативті индустрияларды ұсыну мүмкіндіктерін айтарлықтай кеңейтуге мүмкіндік беретін өнімдердің, цифрлық білім беру ресурстарының цифрлық шешімдерін әзірлеуге және ілгерілетуге қабілетті, оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Smart білім беру жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Оқытудың икемді және ашық ортасын құрады: гаджеттерді, ашық білім беру ресурстарын, басқару жүйесін пайдалану, сандық қоғам және ақылды экономика жағдайында табысты қызмет ету үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады, сонымен қатар 21 ғасырда адамға қажетті құндылықтар, білімдер мен іскерліктерге негізделген электронды ортада болашақ педагогтың кәсіби және ақпараттық құзыреттілігін дамытуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мобильді оқыту және виртуалды нақтылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Білім алушыларды қосымша нақтылық технологияларымен таныстыра отырып,қызығушылығын дамытады және аталған технологияларды тәжірибеде қолдануға, қосымша нақтылық қосымшаларын жасауға үйретеді. Курсты оқып болғаннан кейін білім алушылар қосымша нақтылықты қолдану саласын, қосымша нақтылық түрлерін, қосымша нақтылығы бар қосымшаларды жасау технологиясын және қосымша нақтылық пен виртуалды айырмашылықтарды ажырата біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • МООС оқытудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты:Онлайн-курстарды құру саласында магистранттың құзыреттілігін қалыптастырады және жетілдіреді, оның ішінде МООC құру, қолдау және енгізу процестерін әдістемелік және техникалық қамтамасыз ету,міндеттер кешенін шешу үшін қазіргі білім беру жүйесіндегі ашық онлайн курстардың (МООC) мүмкіндіктерін анықтайды,курстың мазмұны мен технологияларын модельдеу, өңдеу кезеңдерінқарастырады,қашықтан оқытудың сапасын арттыру және оны білім беруге енгізу барысындағы олқылықтарын түзету, туындап жатқан қиыншылықтарын шешу, жаңа технологияларды енгізудің кемшіліктері мен жетістіктерін, тәжірибелерін енгізу үрдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалық инженерия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Бағдарламалық инженерия саласында білім алушылардың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын сенімділік пен сапаға және осындай жобаны басқаруды өзіне алу мүмкіндігіне жоғары талаптармен күрделі бағдарламалық жүйелерді құру және сүйемелдеу бойынша жобаларға өнімді қажетті жиынтыққа дейін кеңейтуді мақсат етеді,автоматты, автоматтандырылған және ақпараттық жүйелерді, деректерді беру құралдары мен ақпараттық ағындарды, диагностикалауды, бақылауды және басқаруды пайдалану саласында сервистік-пайдалану қызметі үшін теориялық және тәжірибелік білімдерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатикадан күрделі және олимпиадалық есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін, олардың өнімді ақыл-ой қызметіне қабілеттерін, дарынды білім алушылармен жеке жұмыс істеуін, олардың ойлау сапасын қалыптастыру, интеллектуалдық қабілеттерін, тапсырмаларды орындауда табандылығын, шығармашылық тәсілдемесін және стандартты емес міндеттерді шешуде дағдыларын дамытады, есептерді шығарудағы жаңа идеялар мен тәсілдерге түсініктер беру арқылы күрделі және олимпиадалық есептерді шешу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сараптамалық және зияткерлік оқыту жүйелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты:Интеллектуалды ақпараттық жүйелерді құру және қолдану теориясы мен практикасы саласында білімді қолданумен байланысты білім алушының әртүрлі кәсіби қызмет түрлерін орындай алады, ашық және қашықтықтан оқытудың ақпараттық-білім беру ортасын құруға және сүйемелдеуге, жаңа объектілік технологияларды дамытуға, дәстүрлі технологияларды дамытумен қатар оқу материалдарының базасын құрады, сараптамалық және зияткерлік оқыту жүйелерін салаларға ендіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мекемесінің ақпараттық-білім беру ортасын жобалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Білім алушыларда ақпараттық ортаны жобалайды және пайдалану саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастырады, сондай-ақ білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады, оқу орнының білім беру кеңістігінде жобалау қызметін білу, білім беру жүйесінің инновациялық даму ерекшеліктері, түрлі деңгейдегі білім беру жүйесінде инновацияны енгізу және жүзеге асыру процестерін модельдеу және жобалау тәсілдерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұлттық технологиялар мен сервистер
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты: Бұлттық технологиялардың архитектурасы, бұлттық сервистерді жобалаудың тәсілдері мен ерекшеліктері, сонымен қатар негізгі бұлттық платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу дағдыларын меңгереді ,білім алушылар «Бұлттық» технологиялар негізіндегі шешімдермен, сондай-ақ «бұлттық» платформалардың негізгі жабдықтаушыларымен, бағдарламаларымен жұмыс істейді, бағдарламалық қамтама қызмет ретінде, платформа қызмет ретінде, инфрақұрылым қызмет ретінде, деректер қоры қызмет ретінде, ақпараттық жүйелерде бұлттық сервистерді қолдана біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Ақпараттық қауіпсіздіктің мәні мен түсінігін ашады, ақпараттық қауіпсіздіктің қазіргі заманғы тұжырымдамасы, "ақпараттық-коммуникативтік технологиялар саласындағы девиантты мінез-құлық" түсінігі мен мәні, оның түрлері, диагностикасы және алдын алу, болашақ педагогтарды тұлғаның ақпараттық-психологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері мен негіздерін түсінуге дайындайды және ашық білім беру жүйесінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің бағдарламалық-техникалық құралдарымен таныстырады, Интернет-қатынас ерекшеліктерінің негізгі аспектілерін қарастыру, желілік этикет нормаларын зерделеу, білім беру мекемесінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жағдайын талдау және бағалау әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бақылау және бағалаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: Оқу нәтижелерін бағалау жүйесіндегі инновация туралы білім негіздерін меңгеруге ықпал ететін құзыреттілікті қалыптастыру, бағалау жүйесін модернизациялаудың басым бағыттары және білім алушылардың жекелеген сипаттамаларын бағалауды интеграциялаудың арнайы әдістерін бағалау кезінде пайдалануды талап ететін пәнаралық (кешенді) өлшеуіштерді құру бойынша оңтайлы жолдарды шығармашылық ізденіске қызығушылығын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды.

  • Код ON6

    Білім беруде пәндерді оқыту технологияларын, әдістері мен құралдарын жасай отырып, заманауи оқыту технологиясын оқу процесінде қолдана алады.

  • Код ON3

    Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.

  • Код ON1

    Магистранттың ғылым тарихы мен философиясын терең түсінуіне негізделген пәнаралық дүниетанымын кеңейте отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу үшін қажетті әдістемелік аппаратты дамытады.

  • Код ON9

    Педагогикалық міндеттерді жобалау, инновациялық үдерістерді енгізу, модельдеу, жинау, талдау, іріктеу дағдыларын жүзеге асырады және оларды жоспарлау, ұсыну және шығармашылық санаттары бойынша бөледі.

  • Код ON8

    Ақпараттық қауіпсіздік, бұлтты технологиялар мен сервистерді пайдалану дағдыларын меңгере және түсіндіре отырып, тестілік және жүйелік талдау әдістерін зерттеу саласында қолдана біледі.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады.

  • Код ON7

    Қашықтықтан оқыту технологияларын пайдалана отырып, заманауи ақпараттық технологиялардың инновациялық педагогикалық әдістемелерін әзірлейді және жылжытады.

  • Код ON4

    Заманауи аналитикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелеріне талдау жасайды.

Top