Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01470 Көркем еңбек және сызу в Павлодар педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог мамандығының ерекшеліктерін, әлеуметтік маңыздылығын және заманауи талаптарын зерттейді Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ҚР Білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметтің құрылымы, оқу процесін ұйымдастыру туралы білімді меңгерген. Өз тәжірибесінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 3

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту мамандарды дайындауда үлкен маңызға ие, өйткені жүйелі түрде қазақтардың рухани мәдениетінің дамуы, оның негізгі бөлімдері, мәдениеттің этикалық параметрлерін сақтаудағы рухани мәдениеттің рөлін көрсетеді. Пәннің міндеттері аралас пәндерден (философия, тарих, дінтану, археология және т. б.) материалдар тарту арқылы рухани мәдениетті кешенді, ғылыми-кіріқтіріп зерттеу.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Технология нарықтық экономика жағдайындағы жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде. Перспективалы технологияларды игеру стартап дамуының қажетті шарты ретінде. Кәсіпкерлік саласындағы теориялық және практикалық білім. Қазақстандағы кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары. Материалдық нысандар мен қызметтерді жобалау және құру технологиясы. Бизнес-жоспарды әзірлеу. Мемлекеттің экономикалық саясаты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамның жас физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік физиологиясының пәні мен мазмұны, оның оқу үдерісін ұйымдастырудағы рөлі мен маңызы. Онтогенездегі адамның өсу және даму заңдылықтары. Тұлғаның жас ерекшелік дамуының заңдылықтары. Психиканың табиғаты туралы түсініктерді дамыту. Қызметтің психологиялық талдауы. Жеке тұлғаның жеке-психологиялық ерекшеліктері. Жас кезеңіндегі тұлғаның психикалық даму ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орнын зерттейді. Тұлғаның жас ерекшеліктерін, мектептің оқу-тәрбие процесіне басшылық пен жоспарлауды ескере отырып, оның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы туралы білімі бар. Оқытуды ұйымдастырудың заманауи формалары мен әдістерін тәжірибеде қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 6

    Тоқыма материалдарын өңдеу технологиялары. Тігін жұмыстарына арналған қол құралдары мен құрылғылары, тігін және үтіктеу жабдықтары, әмбебап тігін машиналары. Жабдықта технологиялық операцияларды орындау. Өнімнің сипаттамасы. Технологиялық құжаттама: технологиялық реттілік және технологиялық карталар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызу және компьютерлік графика 1
    Несиелер: 4

    Сызбаларды орындаудың негізгі ережелері; сызбаларда геометриялық құрылыстар. Проекциялау әдістері; қималар және тіліктер. Развертка беттерін. Техникалық, сәулет құрылыс және ақпараттық графика элементтері: Құрастыру сызбасы. инфографика. Жұптастыру. Сызба қаріптері. Қосылыстар: бұрандалы, шпонкалы, дәнекерленген, дәнекерленген, желімделген. Құрастыру бірлігі. Құрастыру сызбасы. Сипаттама. Жалпы түрдің сызбасы және оның бөлшектелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Графика және жобалау 1
    Несиелер: 4

    Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары: ақпаратты визуализациялау құралдары; сызбаларды орындаудың негізгі ережелері; сызбалардағы геометриялық құрылымдар. Кескіндердің негізгі түрлері және олардың құрылысы: проекциялау әдістері; графикалық кескіндердің негізгі түрлерін құру тәсілдері; объектілердің (геометриялық денелердің) сызбаларын оқу және орындау; Қималар мен тіліктер. Кескінді түрлендіру. Пішіндеу және жобалау; беттердің жаймасы. Құрамалық сызба.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоқыма материалдарды өңдеу технологиялары
    Несиелер: 6

    Табиғи және химиялық талшықтардың жіктелуі, олардың құрылымы мен қасиеттері. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған жабдықтар, құралдар, құрылғылар. Қауіпсіздік техникасы. Терминология және негізгі технологиялық қол, машина және ылғалды-жылу үтіктеу операциялары. Байланыстырушы және шеткі тігістерді орындау. Дизайн, тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарын жасау (пэчворк, квилтинг, құрақ).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Сурет бейнелеу өнерінің негізі ретінде. Суреттің бейнелеу құралдары. Сызбалар және суреттер. Графикалық жаттығулар. Сызықтық және ауа болашағы. Заттардың конструкциясы және оның ерекшеліктері. Бақылау перспективасын қолдана отырып, заттарды салу. Геометриялық формалар, натюрморт, пейзаж салу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Конструкциялық материалдарды өңдеу технологиялары
    Несиелер: 6

    Құрылымдық материалдардың жіктелуі, олардың қасиеттері және қолдану аясы. Қолмен және электрлендірілген құралдар, құрылымдық материалдарды өңдеуге арналған құрылғылар. Өңдеу материалдар орындалған белгілер мен өлшеулер негізінде қол құралдарымен. Қолмен электрлендірілген құралдармен қауіпсіз жұмыс істеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика және жобалау 2
    Несиелер: 4

    AutoCAD графикалық жүйесі, оның ерекшеліктері мен артықшылықтары. Графикалық редактордың сипаттамасы. Графикалық примитивтер. Өңдеу командалары. Үш өлшемді нысандарды құру және оларды өңдеу. AutoCAD-тағы сәулет-құрылыс сызбасы. Архитектуралық элементтер, бөлшектер мен пішіндер . Жобалау графикасы: жобалау әдістері; жобалау ұсыныстарын визуализациялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызу және компьютерлік графика 2
    Несиелер: 4

    Жобалау кестесі. Компьютерлік графиканың негізгі түрлері; растрлық және векторлық графикаға арналған бағдарламалар; 2D сурет пен 3D модельдерді жасауға арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Компас 3D бағдарламасының интерфейсі. Компас 3D бағдарламасының жұмыс негіздері. Компас 3D бағдарламасын өңдеу командалары. үш өлшемді нысандарды құру және оларды Компас 3D бағдарламасында өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Конструкциялық материалдарды өңдеу практикумы
    Несиелер: 6

    Құрылымдық материалдарды қолмен өңдеуге арналған жабдықтың жіктелуі және сипаттамасы. Құрылымдық материалдармен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Құрылымдық материалдарды өңдеуге арналған қол және электр құралдары. Ағашты қолмен өңдеу технологиясы. Аралау және күйдіру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 6

    Кеңістіктік қатынастар жүйесі кескіндемедегі перцептивті болашақ теориясы түстің психологиялық әсері түс үйлесімі түсінігі. Колорит. Жарық және бояу. Кескіндеме материалдары. Кескіндемедегі түс, түс және жарық. Акварельмен жұмыс істеу тәсілдері. Гуашь сурет өнері. Түс және тондық контраст. Табиғи қойылымдар негізіндегі кескіндеме құралдары мен заңдылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Графика және жобалау» типтік оқу бағдарламасы. Оқыту мақсаттарының жүйесі. Пәнді оқыту әдістемесі. 2D суреттерді жасау үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. 3D моделін жасау тәсілдерін үйрету. Жобалық қызмет элементтерімен шығармашылық тапсырмаларды әзірлеу. Пән бойынша орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және технология (қыздарға арналған) 1
    Несиелер: 9

    Құрылыс мақсаттары үшін бастапқы деректер. Құрылыс мақсаттары үшін бастапқы деректер. Адам денесінің пропорциялары. Бұйымдарды кесудің технологиялық операциялары. Тоқыма материалдарынан жасалған бұйымдардың дизайнын әзірлеу және тігу (алжапқыш, ас үй керек-жарақтары, дамытушы ойыншық).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған)
    Несиелер: 11

    Ою-өрнектің қысқаша тарихы мен түрлері. Қазақтың ұлттық ою-өрнектері. Көркем кестелеу. Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу, бізбен тоқу өнері. Көркем кескіндеме (батик, витражды бояулармен бояу). Қазақ қолданбалы өнері (кесте тігу, қол тоқымашылығы, ши току, киіз басу және т.б.). Гобелен. Аппликация технологиясы. Аппликация түрлері (декупаж, пластилин аппликациясы, тоқыма аппликациясы, ниткография). Қағазды көркем өңдеу. Модульдік оригами технологиясы. Кусудама, квиллинг технологиясы. Изонить технологиясы. Материалдарды көркем бояу технологиясы. Батик технологиясы. Витражды бояу технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 11

    Сәндік-қолданбалы өнер, негізгі формалары мен ерекшеліктері. Қазақстанның қолданбалы өнері. Зергерлік өнер. Тоқу өнері. Табиғи материалдардан бұйым жасау. Пирография өнері. Мозаика өнері. Сәндік интерьер заттарын жасау (шамдар, сәндік сағаттар және т. б.). Шығармашылық жұмысты орындау. Сәндік-қолданбалы өнердің заманауи түрлері: паперкрафт техникасы, модульдік оригами, кусудама, квиллинг, витраж өнері, стринг-арт техникасы, декупаж, гобелен, бедерлеу, эмбоссинг (өрнектеу). Негізгі әдістерді игеру және олардың даму тарихы. Шығармашылық жұмысты орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және технология (ұлдарға арналған) 1
    Несиелер: 9

    Дизайн ұғымы. Дизайн заңдары мен принциптері. Құрылымдық материалдарды (ағаш, металл) өңдеудің дәстүрлі және заманауи технологиялары. Металды қолмен өңдеу технологиясы (сым, жұқа табақты металл, Көлік құралдарын модельдеу). Жұмыс орнын ұйымдастыру және еңбек қауіпсіздігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн және технология (қыздарға арналған) 2
    Несиелер: 8

    Тоқыма материалдарының жіктелуі және сипаттамасы. Материалдардың түрлері мен қасиеттерін зерттеу. Тігін бұйымдарының жіктелуі. Әйелдер киімін құрастыру негіздері. Адам денесінің пропорциялары. Адам фигурасын өлшеу. Әйелдер киімінің дизайнын есептеу және салу. Дизайн, киім үлгісі. Костюм жасау. Киімдерді үлгілеу. Қазақтың ұлттық киімдері. Этностиль. Халық пішіміне негізделген киім үлгісінің дизайны (тұтас пішілген жең). Сәннің заманауи стильдері. Өз имиджін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн және технология (ұлдарға арналған) 2
    Несиелер: 8

    Ағаштан жасалған бұйымдарды жасау технологиясын жобалау және әзірлеу. Ағаштан жасалған бұйымдарды көркем ою технологиясы: контурлы, жалпақ рельефті және өтпелі (ашық, ойық). Ұлттық тұрмыстық заттарды дайындау технологиясы: қораптар, ыдыс-аяқтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру мен іске асырудың халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілерін біледі. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың бағыттарын, көрсеткіштері мен шарттарын зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың өзгермелі формаларын ескереді. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдерін қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ою-өрнек өнері
    Несиелер: 8

    Ою-өрнектің тарихы. Ою-өрнектің типтері мен түрлері. Сәндік өнердегі трансформация және сәндеу. Симметрия, оның түрлері. Таспалы ою-өрнектің түрлері (жолақта) шексіз ою-өрнектің түрлері. Жабық ою-өрнек. Монокомпозиция және оның ерекшеліктері. Графикалық дизайндағы ою-өрнек, баспа өнімдері, бренд белгісі, киім және ыдыс-аяқ. Авторлық оюлы декормен бұйым жобасын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Визуалды өнер
    Несиелер: 8

    Классикалық және қазіргі заманғы өнер, қазақстандық суретшілердің шығармашылығы, бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары (натюрморт, пейзаж, портрет, мүсін, графика); цифрлық өнер (фотография, анимация, медиа құралдар); бейнелеу (бейнелеу) өнерінің мәнерлі құралдары; көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметінің ұйымдастырылуы мен түрлерін зерттейді: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметін. Академиялық жазу саласында білімі бар, академиялық жазуды құрылымдай алады, өз ойларын жазбаша және ауызша түрде дұрыс және қисынды ресімдей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балаларға арналған қосымша білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    ҚР қосымша білім беру жүйесі. Балаларға қосымша білім беру мекемелерінің түрлері мен типтері. ҚР балаларға қосымша білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің типтік ережелері. Жалпы білім беретін мекемелерде балаларға қосымша білім беру. Балаларға қосымша білім беру бағдарламалары. Әдістемелік қызмет және оның балаларға қосымша білім беру жүйесіндегі ерекшелігі. Әдістемелік өнімнің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем еңбекті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында «Көркем еңбек» оқу пәні. Оқу үдерісін ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері. Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау. Сабақта оқытудың әдістері, стратегиялары, формалары мен құралдары. Ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлар. Оқыту мақсаттарының жүйесі. Қысқа мерзімді жоспарлар: құрылымдық элементтердің мазмұны. Еңбек объектілерін таңдау. Көркем еңбек бөлімдерін оқытудың әдістемелік аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын комплектілі мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті басқару
    Несиелер: 6

    Шағын жинақты мектеп. Шағын жинақты мектептегі педагогикалық үдерісті дәстүрлі басқару ерекшеліктері. Сыныптарды бөлу және жинақтау, ШЖМ мұғалімдердің еңбегіне ақы төлеу. ШЖМ-да педагогикалық процесті ұйымдастырудың тұжырымдамалық негіздері. ШЖМ жағдайында өзіндік жұмысты ұйымдастыру. ШЖМ педагогикалық үдерісіндегі пәнаралық интеграция. ШЖМ-де Педагогикалық үдерісті басқарудың тиімді жолдары мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЦБР жобалау
    Несиелер: 5

    Педагогикалық жобалау негіздері. АКТ негізінде оқыту құралдары. Білім берудегі ЦБР қолданудың негізгі бағыттары. ЦБР талдау және бағалау критерийлері. ЦБР сапасын бағалау технологиясы мен әдістемесі. Қолданыстағы сапа стандарттары және ЦБР лицензиялау. Сапаны бағалаудың мақсаттары мен міндеттерін белгілеу, ЦБР тиімділігін бағалау үшін критерийлерді іріктеу. Оқу материалдарын жасау бойынша өндірістік цикл: басқару процесі, жоспарлау, орындау және бақылау, тексеру және бағалау, аяқтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн және технология (ұлдарға арналған) 3
    Несиелер: 9

    Құрылымдық материалдарды механикалық өңдеуге арналған жабдықтардың жіктелуі және сипаттамасы (бұрау, тегістеу технологиясы (кәдесыйлар). Орналасу. Интерьер дизайны. Көлік құралдарын модельдеу. Робототехника. Өнімді безендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
    Несиелер: 11

    Дұрыс тамақтану негіздері. Ас үй жабдықтары, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғылар. Тағам дайындау технологиясы. Әлем халықтарының тағамдары. Дастархандағы мінез-құлық ережелері. Жеке гигиена, өзін-өзі күту. Тұрмыстық техниканы таңдау. Өсімдік шаруашылығының негізгі бағыттары. Интерьерге арналған сәндік бұйымдар (2D/3D форматында). Өсімдік шаруашылығындағы ғылымның рөлі. Ландшафтың интерьердегі / экстерьердегі элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 11

    Негізгі электр аспаптары. Электр құралдары мен аспаптардың түрлері мен топтары. Тұрмыстық техника. Пәтердің құрылысы. Тұрғын үй интерьері. Пәтерді көркейту және жиһазды жөндеу бойынша негізгі жұмыстар. Пәтерлердегі әрлеу жұмыстары. Түсқағаз түрлері және оларды пәтерде қолдану. Еденге линолеум төсеу. Ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологиялар, топырақтану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық өнер
    Несиелер: 5

    CorelDraw, Adobe Photoshop жұмыс кеңістігі, негізгі командалар, құралдар топтары. Автофигуралар, пішінді өзгерту құралдары. Сызықтар мен қисықтар. Түс модельдері, құю түрлері, түстер палитрасы. Мәтін. Өлшемдері, трансформациясы, орналасуы. Реттеу, топтастыру, біріктіру. Қабаттар. Суреттердің сапасы, түстерді түзету, тондар. Облыстарды бөлу, бөлу әдістері. Сандық өнер түрлері: фотоөнер, анимация, медиа құралдар. Анимациялық сандық кескіндерді жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн және технология (қыздарға арналған) 3
    Несиелер: 9

    Қарапайым геометриялық пішіндердің (пончо, кейп, туника) "Fastcloth" сәнді киімінің дизайны (немесе сән журналынан). Тігін бұйымдарын түрлендіру (түрлендіру) және безендіру. Бұйымдар жасау. Бөлшектерді пішу. Жеке бөлшектерді өңдеу. Бөлшектерді құрастыру және бұйымды өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Бейнелеу өнерінің теориялық және практикалық білімін, бұйымдарды, шығармашылық жұмыстар мен туындыларды жасау кезінде тігін және конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдар технологиясын қолданады;

  • Код ON1

    Елдегі және әлемдегі әлеуметтік-саяси, гуманитарлық және экономикалық процестердің білімі мен түсінігін көрсетеді

  • Код ON8

    Оқуға шығармашылық көзқарас дағдысы бар, өз бетімен білім алу және кәсіби даму мақсаттарын қоюға, оларға қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті.

  • Код ON2

    Әлеуметтік құндылықтар жүйесін, психологиялық-педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін, орта білім берудің жаңартылған мазмұнының тұжырымдамасын, білім берудің нормативтік-құқықтық құжаттарын, бейнелеу өнерін, көркем еңбекті, сызуды оқытудың теориясы мен технологиясын, "Графика және жобалау" пәнін білуді және түсінуді көрсетеді»

  • Код ON6

    Кәсіби-педагогикалық диалогты, кәсіби педагогикалық қоғамдастықпен және білім берудің мүдделі тараптарымен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Оқыту мақсаттарының жүйесін ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыруды, әдістемелік қамтамасыз етуді жобалайды және жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Ғылыми жобалау дағдылары бар, білім беру ортасын зерттеуге, "Көркем еңбек", "Графика және жобалау" оқу пәндерінің әлеуетін бағалауға және іске асыруға қабілетті.

  • Код ON4

    Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін, бағалау іс-шараларын өткізу және ақпаратты өңдеу үшін АКТ-ны қолданады

Top