Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06116 Ақпараттық жүйелер

  • Инженерлік математика
    Несиелер: 9

    Нақты профильдегі теориялық және қолданбалы есептерді шешуге арналған математикалық аппаратты меңгеру, математикалық модельдеу туралы түсінік алу және алынған шешімдерді түсіндіру. Сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы сұрақтары қарастырылады. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 9

    Классикалық және қазіргі физиканың іргелі заңдарын, теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу әдістерін, ойлау, ғылыми дүниетаным әдістерін, өз бетінше танымдық белсенділікпен пайдалана отырып, студенттердің іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, физикалық жағдайларды модельдеу және физикалық жағдай туралы идеяларды қалыптастыру, әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми көрінісі. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Зертханалық жұмыстар Coursera платформасында орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студент құқықтың іргелі ұғымдарын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымын, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, заңды мүдделерді қорғау механизмі мен оларды бұзған жағдайда адамның қорғалуын меңгеруі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Схеманы жобалау
    Несиелер: 6

    Студенттердің құрылысы мен жұмыс істеуі, жүріп жатқан физикалық процестері, ең қарапайым электронды құрылғыларды талдау әдістері, сонымен қатар олардың негізінде күрделірек құрылғыларды синтездеу саласындағы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық сигналды өңдеу
    Несиелер: 6

    Ақпаратты қабылдау мен берудегі цифрлық сигналды өңдеудің рөлі мен маңызын, сигналдарды цифрлық бейнелеудің ерекшеліктері мен артықшылықтарын түсіндіру, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникация, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру. жүйелер және оның ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолданылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу нәтижесінде студент қабілетті болады: алгоритмдерді әзірлеу және ЕО-мен бағдарламалау тілінде деректерді өңдеу әдістерін қалыптастыру, алгоритмдерді құру әдістерін және олардың толық қолданылуын сипаттау, сұрыптау, массивтерді өңдеу әдістерін жіктеу, бағдарламалау тілінде код жазу, бағдарламалау ортасында қосымша құру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-кейс-тапсырма,"миға шабуыл".

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 6

    Құзыреттіліктер модельдеу құралдарын, аппараттық және бағдарламалық құралдарды, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы объектілік модельдерді, сонымен қатар Python, Java және т.б. бағдарламалау тілдерін әзірлеу мақсатында қалыптасады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықтың әртүрлі түрлеріндегі кәсіпорындардың қызметін, нарықтың тепе-теңдігі мен жұмыс істеу моделін, бағалар мен тарифтерді мемлекеттік реттеуді зерделейді. Кәсіпкерлік ұғымын және оны құқықтық реттеудің шектерін, кәсіпкерлікті дамыту шарттарын, бизнесті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнес-жоспарлауды, кәсіпкерлік құпияны, кәсіпкерліктің әлеуметтік жауапкершілігін қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің зерттелетін саладағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Негізгі экологиялық түсініктерді, экологиялық проблемаларды және оларды шешу тәсілдерін, кәсіпорындардың қоршаған ортаны ластау көздері мен түрлерін, атмосфералық ауа мен судың сапасын стандарттау принциптерін, әртүрлі салалардағы заңнаманың негізгі ережелерін, табиғи және техногендік- жасалған төтенше жағдайлар, олардың себептері, алдын алу және қорғау әдістерін зерделеу. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (кейс-стади).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Linux операциялық жүйелері
    Несиелер: 6

    Болашақ студенттердің әртүрлі операциялық жүйелердің құрылымдарымен және механизмдерімен, сондай-ақ Linux операциялық жүйесінде жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру. Пән Linux-тің келесі аспектілерін қарастырады: ОЖ-нің функциялары мен архитектуралық талаптары, ресурстарды басқарудың жалпы принциптері, файлдық жүйелердің архитектурасы, жадыны басқару, кірісті басқару, деректерді басқару жүйесі. Практикалық сабақтарда Linux ОЖ (Ubuntu) қолданылады. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады - "миға шабуыл", тақырыптық пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр тізбектерінің теориясы
    Несиелер: 6

    Студенттерді электр тізбектерінің теориясы саласында қажетті электрлік, электронды, электрлік өлшеу құралдарын таңдай алатындай, оларды дұрыс басқара алатындай және мамандармен бірлесе отырып, техникалық шарттарды жасай алатындай дәрежеде теориялық және практикалық дайындығы. кәсіби қызметінде әртүрлі қондырғылар мен жабдықтардың электр бөлшектерін әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұлтты инфрақұрылым негіздері
    Несиелер: 6

    Бұлтты сервисті құру технологиясын меңгере отырып, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істей отырып, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Классикалық объектіге бағытталған бағдарламалау теориясының негіздерін, оның ішінде: алгоритмдік ОP-ден бағдарламалау технологияларының эволюциясы жолдарын, бағдарламалық жүйелердің объектіге бағытталған құрылысының негізгі принциптерін (Абстракция, Инкапсуляция, иерархия, модульдік,теру, Параллелизм, сақтау), класс ұғымдарын, объектілерді, олардың арасындағы қатынастарды, сондай-ақ OMG көп деңгейлі моделін зерттеу. тілді ЕО-дан объектіге бағытталған және жалпыланған бағдарламалау құралдарын, STL стандартты кітапханасының құралдарын зерттеу. Пән аясында белсенді оқыту әдістері - заманауи мультимедиялық құралдар негізінде презентация, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Cisco + Huawei)
    Несиелер: 6

    Студенттердің жергілікті, аймақтық, ғаламдық компьютерлік желілер мен мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру, сондай-ақ олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу, Cisco және Huawei желілерімен, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің негіздері
    Несиелер: 9

    Ақпараттық жүйелердің құрылымын, аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді, ақпараттық процестің құрылымын, ақпараттық жүйенің міндеттерін қою және алгоритмдеуде жүйелік талдау әдістерін, ақпараттық жүйелердің концептуалды моделін құруды, оларды қолдану және өңдеу процесінде өңдеу құралдарын зерттеу. жүйелердің ситуациялық есептерін шешу. Пән шеңберінде бағдарламалар қолданылады: SQL тілі. Белсенді оқыту әдістері – компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Басқару экономикасы (Минор)
    Несиелер: 3

    Экономикалық ғылымның заманауи үлгілері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, кәсіпорын басшысының алдында тұрған экономикалық мәселелер мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тайм-менеджмент (Минор)
    Несиелер: 3

    Тайм-менеджменттің мәні мен түрлері, неғұрлым табысты кәсіптік қызмет үшін уақыт ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістері туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс-әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Оқушыларды PyQt5 әмбебап графикалық платформасын, Интернетпен, кеңсе құжаттарымен, мәліметтер базасымен, графикамен, мультимедиялық және басып шығарумен өзара әрекеттесу арқылы Python тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды құруды қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері – зертханалық тәжірибелер, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, «миға шабуыл» қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 6

    Қауіпсіздіктің теориялық және практикалық негіздері, зиянсыздық және оның ең жоғары өнімділігі кезінде еңбек жағдайларын жеңілдету мәселелері бойынша, еңбекті қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік құқықтық база мәселелері бойынша мамандар даярлау. Оқыту әдістері-нақты жағдайларды талдау (case-study), топтық пікірталастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу
    Несиелер: 6

    Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылау – бағдарламалық өнімдерді тексеру және тестілеу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АТ инфрақұрылымы
    Несиелер: 9

    АТ-инфрақұрылымын дамыту және басқару саласындағы теорияны, әдістемелерді және технологияларды оқыту, әртүрлі профильдегі және масштабтағы АТ-инфрақұрылымын басқару және дамыту, сондай-ақ АТ-инфрақұрылымын тиімді құру және жаңғырту бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Тиволи басқару платформасы, компьютерлік жүйе архитектурасы, мысалы, SOA, CORBASOA, CORBA және т.б. Белсенді оқыту әдістері: интерактивті лекциялар, кейс-стадилер, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Роботтарды басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Робототехника негіздерін меңгеру, Arduino кешені негізінде роботтарды жобалау және Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалау. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Объектіге бағытталған әдістемені қолдану негізінде Java тілінде бағдарламалық өнімдерді жобалау, талдау және құру әдістерін қамтитын заманауи бағдарламалау саласындағы ұғымдар, білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру.Пән аясында оқытудың белсенді әдістері қолданылады – заманауи мультимедиялық құралдарға негізделген презентациялар, шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, нәтижелерді практикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киберқауіпсіздік
    Несиелер: 6

    Қызметтің барлық салаларында ақпараттық қауіпсіздікке қол жеткізу технологиялары туралы түсінік қалыптастыру және киберқауіпсіздік саласындағы міндеттерді шешудің жүйелік тәсілін игеру. Киберқауіпсіздікпен күресу үшін қолданылатын құралдардың түрлері, киберқауіпсіздікті қамтамасыз ету, сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсаттарына қол жеткізу үшін зиянды бағдарламалардың түрлері, шабуыл түрлері, қорғау жүйелері, Бақылау құралдары туралы сұрақтар енгізілген. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, "миға шабуыл".

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • AutoCAD Негіздері
    Несиелер: 6

    Autodesk AutoCAD графикалық редакторымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, объектілердің архитектуралық 2D, 3D бейнелерін жасау қабілеті, Autodesk AutoCAD-та архитектуралық объектілерді модельдеу принциптерін білу. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, "миға шабуыл".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 6

    Студенттердің жұмыс істеу тиімділігі мен қауіпсіздігін арттыру мәселелерін шешуде ақпараттық жүйелердің сенімділігін бағалаудың заманауи әдістері мен құралдары туралы білімдерін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі мәліметтер базасы
    Несиелер: 6

    Басқару жүйелерінде мәліметтер қорын құру және пайдалану, мәліметтер қорының логикалық құрылымын жобалау, ДҚБЖ таңдау, мәліметтер қорымен жұмыс істеу интерфейстерін ұйымдастыру және есеп беру нысандарын дайындау үшін қажетті құзыреттіліктерді меңгеру саласында дағдылар мен білімдерді қалыптастыру. Келесі бағдарламалық қамтамасыз ету қолданылады: ДҚБЖ: MSAccess, Oracle, MSSQL және т.б. Пәнді оқу кезінде кейс-learning, талқылауды оқытудың интерактивті әдістері қолданылады. Пән шеңберінде кафедра филиалында жергілікті жерде сабақтар және топ-менеджерлер қонақтық дәрістер өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақылды технологиялар және автоматтандыру
    Несиелер: 6

    Индикаторларды нақты уақыт режимінде реттеу үшін смарт-технологияларды кешенді қолдану және оны сервистік автоматтандыруда қолдану арқылы таратылған жүйеде ақпаратты құру, жинақтау және өңдеу бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Интернет желісін талқылауды; 2. нақты уақыт режимінде көрсеткіштерді реттеу үшін автоматтандыруда смарт технологияларды пайдалануды талдау; - өмірдің әртүрлі салаларында смарт технологияларды практикалық қолданудың тиімділігін бағалау. Белсенді оқыту әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика және дизайн
    Несиелер: 6

    Графикалық объектілерді, арнайы эффектілерді, анимацияны, аудио сүйемелдеуді немесе компьютерлік ойындарда, фильмдерде, музыкалық бейнефильмдерде, бейнетаспаларда, БАҚ және жарнамада қолдану үшін басқа да көрнекі бейнелерді жасауда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер, іскерлік рөлдік ойындар, шағын топпен жұмыс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • MongoDB-ке кіріспе (Минор)
    Несиелер: 3

    Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін үлкен көлемдегі мәліметтерді (MongoDB) өңдеу, кәсіби қызметте үлкен деректерді талдау әдістерін, технологияларын және құралдарын тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Machine Learning A-Z: деректер ғылымындағы Python және R (минор)
    Несиелер: 3

    Студенттерді деректер визуализациясын, деректерді талдауды, кітапханаларды және ашық бастапқы құралдарды қамтитын Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту саласымен таныстыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • BigQuery және Cloud SQL үшін SQL-ге кіріспе (Минор)
    Несиелер: 3

    SQL негізгі ұсыныстарын және BigQuery және Cloud SQL құрылымдық сұрауларын орындауды үйрену, BigQuery консоліндегі әртүрлі компоненттер мен иерархияларды анықтау, Cloud SQL-де CREATE Database, CREATE TABLE, DELETE, INSERT into және UNION сұрауларын іске қосу. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-миға шабуыл, шағын топтарда жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АЖ жобаларын басқару
    Несиелер: 6

    Жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалануды қоса алғанда, АТ жобаларын тиімді басқару үшін кәсіби құзыреттерді қалыптастыру. Microsoft Project Labs жүйесінде қолданылады. Белсенді оқыту әдістері: жоба әдісі, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графтар теориясы
    Несиелер: 6

    Графиктік құрылымдармен ұсынылған автоматтардың құрылымдары мен мәліметтерді өңдеу модельдерін зерттеу, саналы түрде пайдалануға дайындау, графиктік модельдерді құру және оларды іске асыру және пайдалану әдістері. Оқытудың белсенді әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу, «миға шабуыл» әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Microsoft Power BI (Минор)
    Несиелер: 3

    Студенттердің дағдылары мен білімдерін қалыптастыру интерактивті бақылау тақталарын құру үшін деректерді жинау, талдау және құрылымдау, MDX көпөлшемді деректерді талдау тілін дамытудың қазіргі деңгейінде бағдарламалау, BI технологиясының өзекті бағыттары бойынша жобалардың модельдері мен алгоритмдерін құру, жобаның пәндік өрісінің мәнін талдай білу және шешім қабылдау. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-миға шабуыл, шағын топтарда жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 6

    Оңтайландыру мен математикалық модельдеудің қазіргі заманғы тұжырымдамалары мен модельдерінің теориялық негіздерін зерттеу, өзекті инженерлік-экономикалық есептерді шешу үшін оңтайландыру әдістері саласындағы сандық әдістердің алгоритмдерін және негізгі құралдарды пайдалану. Оқытудың белсенді әдістері – шағын топтарда жұмыс істеу, «миға шабуыл» әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 6

    Компьютерлік технологиялар мен ақпараттық технологиялардың дамуының жаһандық тенденциялары туралы білімге негізделген жасанды интеллект жүйелерін құрудың білімді көрсету үлгілерін, теориялық негіздерін, әдістері мен құралдарын зерттеу. ES CLIPS үшін бағдарламалық құралды әзірлеу ортасы пайдаланылады. Белсенді оқыту әдістері: интерактивті лекциялар, кейс-стадилер, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Веб-бағдарламалау
    Несиелер: 9

    Студенттерде интернет-беттердің жұмыс істеу принциптерін, HTML көмегімен пішімдеу негіздерін түсіну, дизайн бойынша аспаптық құралдарды түсіну, веб-сайттарды басқаруды ұйымдастыруға арналған беттеу негіздерін, CMS-жүйелерді білу және сайтты әзірлеу, талдау және жобалау әдістері, мультимедиялық және FLASH-технологиялар туралы білім қалыптастыру. Пәнді оқу кезінде кейс-оқытудың интерактивті әдістері, пікірталас қолданылады. Пән аясында кафедра филиалына көшпелі сабақтар және топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үлкен деректерді сақтау және өңдеу
    Несиелер: 9

    Студенттерді реляциялық және реляциялық емес мәліметтер базасы негізінде үлкен деректермен жұмыс істеу бойынша қажетті білім мен дағдылармен қамтамасыз ету. Үлкен деректермен байланысты негізгі ұғымдарды зерттеу, оларды сақтау және өңдеу, реляциялық мәліметтер базасымен жұмыс істеудің негізгі принциптері және мәліметтер базасының архитектурасын құру, SQL сұраныстарының тілі мен деректерді визуализациялау туралы негізгі білімді игеру, деректерді өңдеудің негізгі түрлерін зерттеу, үлкен деректерді өңдеудің заманауи тілдеріне кіріспе. Пәнді игеру үшін: Windows, Microsoft Office, AnacondaNavigator, Dbeaver, superset, Интернетке кіру. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шешім қабылдау теориясы
    Несиелер: 9

    Формальды шешім қабылдау есептерінің математикалық аппаратын және оларды шешу алгоритмдерін зерттеу, шешім қабылдау есептерін шешуде оңтайландыру әдістерін қолдану мүмкіндіктері мен жолдарын қарастыру. Зертханалық сабақтарда мыналар қолданылады: GNU Octave, Python, MS Excel. Белсенді оқыту әдістері: кейс-стади, дебат, миға шабуыл.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • 1С бағдарламалау
    Несиелер: 9

    Студенттерде "1С:Кәсіпорын" негізінде бағдарламалау туралы, қолданбалы шешімдердің құрамына кіретін негізгі объектілер туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру және олардың жүйенің әртүрлі нұсқалары мен режимдерінде жұмыс істеудің бастапқы практикалық дағдыларын игеруі. Пән аясында белсенді оқыту әдістері қолданылады-шағын топтарда жұмыс істеу әдісі, зертханалық тәжірибелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    ON7-Құру SQL ДҚБЖ функционалдығын қолдана отырып, мәліметтер базасы мен мәліметтер қоймасын құру арқылы білім алуға арналған сұраулар.

  • Код ON1

    ON1-Радиотехниканың, электрониканың және телекоммуникацияның цифрлық сигналдарды өңдеумен практикалық есептерін шешуге арналған электрлік тізбектер теориясын, аналогтық және цифрлық электрониканың электрондық схемаларын есептеудің математикалық және физикалық әдістерін анықтау.

  • Код ON5

    ON5-Тиімді шешім қабылдау үшін ақпаратты бөлу мақсатында деректерді өндіру алгоритмдері мен құралдарын пайдаланыңыз.

  • Код ON2

    ON2-Тұтастық, дәйектілік және бірегейлік принциптеріне сәйкес келетін деректер қоймаларын жобалау мақсатында деректерді ұйымдастыру және қорғау принциптерін түсіну.

  • Код ON4

    ON4-Бағдарламалау құралдары мен ортасын, заманауи бағдарламалау технологияларын меңгеру.

  • Код ON6

    ON6-Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық және аппараттық құралдарын пайдалана отырып, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігін және деректерді қорғауды басқару.

  • Код ON3

    ON3-Жергілікті, аймақтық және ғаламдық компьютерлік желілердің модельдерін және үлкен көлемдегі деректерді өңдеумен бұлтты есептеулерді жасауға арналған техникалық және бағдарламалық құралдардың жұмыс принциптерін түсіну.

  • Код ON8

    ON8-Бағдарламалық жасақтаманың сапасын бақылаудан өткен Arduino IDE әзірлеу ортасында Arduino кешені мен бағдарламалауды қолдана отырып құрылған әртүрлі телекоммуникация желілерінің жұмыс істеу принциптерін салыстыру.

  • Код ON9

    ON9-Көпөлшемді кескіндерді әзірлеуге арналған компьютерлік бағдарламаның барлық мүмкіндіктерін және көркемдік дизайн негіздерін және техникалық модельдеуді қолдануды көрсету.

  • Код ON10

    ON10-Модельдеу және жобалау технологияларын қолдана отырып, ақпараттық жүйелердің компоненттерін және олардың өзара байланысын жобалау.

  • Код ON11

    ON11-Қолданбалы математика есептерін шешу үшін оңтайландыру әдістері мен алгоритмдерін және графикалық теорияларды қолданыңыз.

  • Код ON12

    ON12-Табиғат пен қоғамның жұмыс істеуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, әлеуметтік-экономикалық, әлеуметтік-құқықтық, этикалық, саяси аспектілерді ескере отырып және пәнаралық және көп тілдік ортадағы мәселелерді шешу үшін тілдік білімді пайдалана отырып, ақпараттық жүйелер саласына қатысты мәселелерде шешімдер қабылдау.

Top