Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06103 Математикалық және компьютерлік моделдеу в Satbayev University

  • Математикалық талдау II
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге Бір айнымалы функцияны интегралды есептеу туралы негізгі білім беру. Қысқаша мазмұны Бір айнымалы функцияны интегралды есептеу негіздері: анықталған интегралдар, анықталмаған интегралдар, интегралды есептеудің негізгі теоремасы, интегралдардың қасиеттері, интегралдау әдістері. Механика мен инженериядағы интегралды есептеу қосымшасы.

    Оқу жылы - 1
  • Математикалық талдау І
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Математикалық талдаудың негізгі идеялары мен тұжырымдамаларымен таныстыру, бір айнымалы функцияны дифференциалды есептеу туралы негізгі білім беру. Қысқаша мазмұны Бір айнымалы функцияны интегралды есептеу негіздері: анықталған интегралдар, анықталмаған интегралдар, интегралды есептеудің негізгі теоремасы, интегралдардың қасиеттері, интегралдау әдістері. Механика мен инженериядағы интегралды есептеу қосымшасы.

    Оқу жылы - 1
  • Физика I
    Несиелер: 5

    Мақсаттары: классикалық, қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; физиканың техниканың дамуына әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Бөлімдер қарастырылады: механика, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық кинетикалық теория және термодинамика негіздері, Тасымалдау құбылыстары, үздіксіз орта механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
  • Алгоритмдеу және Python тілінде программалау
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттерде алгоритмдерді, деректер құрылымдарын және операторларды пайдалана отырып, компьютерде орындалатын бағдарламалар мен әдістерді құру принциптерін тұжырымдау, қазіргі ақпараттық технологиялар негізінде есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін құру дағдыларын қалыптастыру. Студенттерге Python программалаудың негізгі ұғымдары, оның қолдану салалары, конструкциялары және Python тілінде бағдарламалар жасау технологиясы туралы қажетті білім беру.

    Оқу жылы - 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және олардың кәсіби қызметте практикалық қолданылуын зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешуде негіз қалыптастыру үшін физиканың теориялық және эксперименттік-практикалық оқу міндеттерін шешу. Зерттеудің эксперименттік немесе теориялық әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді пайдалана отырып физикалық жай-күйін модельдеу, заманауи өлшеу аппаратурасын зерделеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын пысықтау және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік есептерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – компьютерлік модельдерді жасауда қолданылатын негізгі түсініктерді, әдістерді және алгоритмдерді оқып үйрену және меңгеру. Компьютерлік модельдеуге теориялық және қолданбалы жүйелі ғылыми-практикалық қызмет ретінде көзқарасты қалыптастыру. Компьютерлік модельдеудің негізінде жатқан негізгі теориялық түсініктерді қалыптастыру. Инженерлік есептерді компьютерлік модельдеу үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің міндеттері: дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістері саласында студенттердің базалық математикалық дайындығын қамтамасыз ету, оларды математикалық, физикалық және қолданбалы есептерді шешуде қолдану; математикалық мәдениетін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент курстың негізгі анықтамалары мен түсініктерін, жаратылыстану, математика және информатика теорияларының негізгі ұғымдарын білуі керек; практикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
  • Математикалық талдау IV
    Несиелер: 6

    Математикалық анализге кіріспе. Бір айнымалды функцялардың дифференциалдық есептеулері. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері. Анықталған интегралдар, олардың қолданылулары. Меншіксіз интегралдар.Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері және оның қолданылуы. Еселі интегралдар.

    Оқу жылы - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Matlab
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: Matlab жүйесін қолданбалы есептерді шығаруда қолдана алуды қалыптастыру және есептеуді жеңілдету, есептеу жылдамдығын арттыру мақсатында қолдана білуге студенттерді үйрету. Курс аясында студент математикалық модельдеудің заманауи интеграцияланған пакеті MatLab жүйесінде жұмыс істеу мүмкіндіктерін игереді. Массивтермен жұмыс істеу функциялары, графиктер салу, Matlab жүйесінде программалау, аналитикалық есептеулер қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
  • Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: алгебралық теңдеулер мен сызықтық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері туралы негізгі білім беру, жазықтықта және кеңістікте аналитикалық геометрия әдістерімен таныстыру. Жиынтық квалификациялар. Алгебралық теңдеулер: Жалпы теоремалар. Көпмүшеліктер. Теңдеулер жүйесі және шешу әдістері. Матрицалар, матрицалық алгебра. Жазықтықтағы аналитикалық геометрия. Кеңістіктегі аналитикалық геометрия.

    Оқу жылы - 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын, эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемелерін, ақпаратты өңдеу әдістерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушыларды ғылыми зерттеулер жүргізудің мақсаттары, міндеттері мен кезеңдерімен таныстырады. Терминдер мен ұғымдар, эксперимент жүргізу әдістемесі, зерттеу нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері қарастырылады. Инженерлік, зертханалық және өнеркәсіптік эксперимент, стендтік зерттеулер ұғымы. Пән өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздерімен, техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен таныстырады. Оңтайландырудың негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану; ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Математикалық талдау III
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көптеген айнымалылардың функциясын дифференциалды және интегралды есептеу туралы негізгі білім беру. Қысқаша мазмұны Көптеген айнымалылар функциясының дифференциалдық және интегралдық есебі. Қисық сызықты, қос және еселік интегралдар; беті мен көлемі бойынша интегралдар; орташа мән теоремалары; Фурье қатарлары мен интегралдары. Механика мен инженериядағы көптеген айнымалылардың функциясының дифференциалды және интегралды есептеулерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
  • Жай дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер (ОД) теориясының бөлімдері бойынша негізгі білімді қалыптастыру, есептер шығару және шешім әдістері. Қысқаша мазмұны 1-ші ретті ОД. Кошидің Міндеті. Жоғары дәрежелі ОДУ. ODU жүйелері. Айнымалы коэффициенттері бар сызықтық ОД. ODU және ODU жүйелерінің сандық интеграциясы. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу үшін Matlab қолдану.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Функционалдық анализ
    Несиелер: 5

    Курс келесі тараулардан тұрады: өлшеуіштермен немесе нормалармен жабдықталған сызықтық кеңістіктер, түйісетін кеңістіктер, сызықтық операторлар және олардың жанындағы операторлар, Гильберт кеңістігіндегі өздігінен реттелетін операторлар, спектрлік теория элементтері, бекітілген нүктелік теоремалар және олардың қосымшалары.

    Оқу жылы - 3
  • Кешенді айнымалы функциялар теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: пәннің теориялық негіздерімен таныстыру; студенттердің логикалық және дерексіз ойлауын қалыптастыру үшін оларды әрі қарай тиімді оқытудың негізі ретінде жағдай жасау. Курс кешенді талдаудың негізгі ұғымдарын, функцияларды қатарлармен ұсынуды, функционалды қатарларды, қуат қатарларын, Тейлор қатарларын, Лоран қатарларын, ерекше нүктелерді, шегерімдерді және оларды қолдануды, Лаплас түрлендірулерін, Лаплас түрлендірулерінің қасиеттерін, операциялық есептеулерді кейбір қолдануды қамтиды.

    Оқу жылы - 3
  • Алгебралық құрылымдардағы есептеулер
    Несиелер: 5

    Пән топтардың, сақиналардың және өрістердің теориясы, сондай-ақ оларды компьютерлік модельдеуде қолдану сияқты тақырыптарды қамтиды. Пәннің мазмұны студенттерге нақты есептеулер үшін абстрактілі алгебралық құрылымдарды қолдануды үйрететіндей құрылымдалған. Шифрлауда қытайлық қалдық теоремасы белсенді қолданылады, оны түсіну үшін біз Евклид сақиналарымен және евклид алгоритмімен танысуды ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
  • Математикалық статистика және стохастикалық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кездейсоқ факторларды ескеретін математикалық модельдерді құру және талдау туралы білімдерін қалыптастыру; студенттердің математикалық статистика есептерін қою және шешудің негізгі әдістерін меңгеру болып табылады. Осы курс бойынша кездейсоқ есептер ағынын шешу режимінде жұмыс істейтін қазіргі заманғы есептеуіш машиналарға, жүйелер мен желілерге қатысты тақырыптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Машинамен оқыту әдістері
    Несиелер: 6

    Машинамен оқыту әдістері - оқуға қабілетті алгоритмдерді құру әдістерін зерттейтін жасанды интеллекттің кең таралған бөлімі.

    Оқу жылы - 3
  • 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты - 3dsMAX графикалық редакторын меңгеру, оның көмегімен сіз объектілердің үш өлшемді кескіндерін модельдеуге болады, сонымен қатар анимациялық бағдарламалардың негізгі түсініктерін және үш өлшемді кейіпкерлер мен анимацияны құруға қажетті негізгі құралдарды. Қысқаша мазмұны: Модельдердің түрлері. 3D модельдеу редакторы. 3dsmax-тағы проекциялардың түрлері. Ең қарапайым үш өлшемді көріністі құру. Стереометриялық фигураларды құру. Сурет салу және өзгерту құралдарын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты механика негіздерін білу және жалпы инженерлік және бейіндік пәндерді оқуға дайындық. Пән материалдық денелердің механикалық қозғалыстарының және олардың арасындағы механикалық өзара әрекеттесулердің жалпы заңдылықтарын; зерттеудің, құрудың жалпы әдістерін, механиканың негізгі заңдары мен теоремаларын, механизмдер мен машиналардың кинематикасын зерттейді; деформацияланатын денелер қарастырылады, конструкциялардың беріктігіне, қаттылығына және орнықтылығына инженерлік есептеу әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
  • Математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың негізгі мақсаты – ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын оқып-үйрену, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың нақты мәселелерін шешудің заңдылықтары мен әдістерін меңгеру, оқытылатын әдістерді әртүрлі есептерді шешуде қолдану дағдылары мен дағдыларын дамыту, талдаудың мүмкін әдістері және практикалық есептерді шешу туралы қорытынды жасау дағдыларын дамыту, арнайы саладағы тапсырмаларды шешу.

    Оқу жылы - 3
  • Ықтималдықтар теориясы
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясының математикалық аппараты жаңа Ықтималдықтар модельдерін дұрыс енгізуге мүмкіндік беретін көлемде ғана баяндалады. Мұндай тәсіл математикалық статистика әдістерін қолдануға бейресми қарым-қатынасты қамтамасыз етеді-ықтималдық модельді құрусыз статистикалық шығарудың дәлдігі мен сенімділігі туралы айтуға мүмкін болмайтынын түсіну. Негізгі назар нақты статистикалық ережелердің тәуекелін есептеу әдістеріне және ең аз тәуекелмен статистикалық шешімдердің проблемаларына бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
  • Сандық әдістер және программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – теорияда да, математиканың, физиканың, механиканың, химияның және т.б. әртүрлі салаларына қолдануда да туындайтын әртүрлі математикалық есептерді шешу әдістерін әзірлеудің, практикада қолданудың негізгі әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: Есептеу қатесі. Алгоритмнің жуықтауы, тұрақтылығы, жинақтылығы ұғымдары. Түбірлерді локализациялау әдістері. САТЖ шешудің итеративті әдістері. Интерполяция. Сандық дифференциалдау, интегралдау. ЖДТ үшін Коши есебін шешудің сандық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сызықтық программалау
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің сызықтық программалаудың негізгі ұғымдары, анықтамалары мен мәлімдемелері туралы білімдерін, осы теорияны практикалық есептерді шешуге қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Студенттерді басқару шешімдерін дайындау және қабылдау процесінде сызықтық бағдарламалау әдістері мен үлгілерін қолдануды үйрету. Қысқаша мазмұны: Сызықтық программалау есептерін шешу әдістері. LP есептерін шешудің графикалық әдісі. Симплекс әдісі. Жасанды негіз әдісі. LP-дегі екі жақтылық. тасымалдау міндеті. Потенциалдар әдісі.

    Оқу жылы - 3
  • OpenGL-де геометриялық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – геометриялық модельдеу негіздерін, графикалық ақпаратты өңдеу саласында қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді құру принциптерін оқып үйрену. Студенттердің есептеу геометриясының есептерін шешудің және графикалық ақпаратты өңдеудің заманауи әдістері туралы білімді меңгеруі. Қысқаша мазмұны: Геометриялық модельдер. OpenGl архитектурасы және синтаксис мүмкіндіктері. Примитивтердің көрнекілігі. OpenGL-де кескінді көрсету. OpenGL-те трансформация және проекциялық матрицалар. Қисықтар мен беттердің кескіндері.

    Оқу жылы - 3
  • Алгоритмдер және деректер құрылымдары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – мәліметтер құрылымдарын: массивтерді, байланыстырылған тізімдерді, стектерді, кезектерді, ағаштарды, файлдық құрылымдарды және мәліметтерді өңдеу алгоритмдерін оқу; алгоритмдер мен деректер құрылымдарын жасау процесінің негізінде жатқан негізгі теориялық түсініктер туралы білім алу; мәліметтерді басқаруға байланысты әртүрлі алгоритмдерді әзірлеу және сипаттау әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
  • Кеңейтілген машина алгоритмдері
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: Машиналық оқыту әдістері мен терең оқытудың нейрондық желілері негізінде тану және жіктеу жүйелерін құрудың, оқытудың және қолданудың заманауи тәсілдерімен танысу. Қарастырылған әдістердің математикалық негіздерін, қатынастарын, артықшылықтары мен шектеулерін терең түсінуге баса назар аударылады. Пәнді игеру нәтижесінде оқушы: терең оқытудың алгоритмдері мен әдістерін білуі; терең оқытудың ашық кітапханаларын қамтитын архитектуралармен жұмыс істей білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Асимптоталық кеңею және орташалау
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты: асимптотикалық қатарларды қолдануды үйрену, тербеліс теориясының және толқындық теориясының есептерінің шешімдерін тұрақтандыру теориясының негізгі әдістерін пайдалана отырып құрастыру дағдыларын меңгеру. Екі қарапайым дифференциалдық теңдеулердің сызықты емес автономды жүйесі қарастырылады. Жай дифференциалдық теңдеулерді шешуде асимптотикалық қатарлардың пайда болуы көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Шифрлау алгоритмдері және компьютерлік қауіпсіздік құралдары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – компьютерлік қауіпсіздіктің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және ақпаратты қорғауды қамтамасыз етуде және есептеу жүйелерінде бағдарламалық қамтамасыз етуді қауіпсіз пайдалануда қолдануды оқып үйрену. Студентке ақпаратты қорғау әдістерін және оларды ақпараттық қауіпсіздік саласында қолдануды үйрету. Курстың мақсаты ақпараттық қауіпсіздік теориясын және криптографиялық алгоритмдерді қолдану тәжірибесін көрсету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Data Science элементтері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің мәліметтермен жұмыс істеу саласында туындайтын мәселелерге (таралу, біркелкі еместік, үлкен көлемдер, өзгеру динамикасы, өзектілігі, сенімділігі және т.б.) және оларды шешу жолдарын ескере отырып, біртұтас көзқарасын қалыптастыру болып табылады. әртүрлі жағдайларды есепке алады. Бұл сандық нысанда гетерогенді деректерді (құрылымдық, жартылай құрылымдалған және құрылымданбаған деректер) жинау, талдау, өңдеу және ұсыну мәселелерін анықтауға және шешуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тиімділік және басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің математикалық оптимизациялық есептерді шешудің заманауи әдістері туралы білім алуы. Курстың міндеттері: оптимизациялық ойлауды қалыптастыру; практикада кездесетін есептерді шешу кезінде математикалық және алгоритмдік интуицияны дамыту; оңтайландыру теориясының негізгі ұғымдарын меңгеру; оптимизациялық есептерді шешуді жеңілдететін қазіргі заманғы математикалық бағдарламалық пакеттерде жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Курста сызықтық бағдарламалау, динамикалық бағдарламалау, желілер және ойын теориясы сияқты негізгі оңтайландыру әдістері сипатталған.

    Оқу жылы - 4
  • Химиялық-технологиялық және физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 6

    Оқыту мақсаты: студенттердің теориялық білімдерін, химиялық-технологиялық және физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Қолданыстағы модельдерді зерделеу, мәліметтерді талдауға дайындау; зерттелетін объектілер арасындағы заңдылықтар мен қатынастарды іздеудің негізгі әдістері. Деректерді талдау үшін әмбебап бағдарламалық пакеттер мен аналитикалық платформаларды пайдалану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
  • Қолданбалы анализ
    Несиелер: 6

    Бұл курс шекаралық мәндермен дифференциалдық теңдеулердің теориясына, шешілуіне және қолданылуына, екінші ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің әдістеріне, бар және бірегейлік теоремаларына, екінші ретті сызықтық теңдеулерге, күш серияларының шешімдеріне, теңдеулер жүйесіне, сызықтық емес теңдеулер мен қосымшаларға, сандық шешімдерге, қосымшаларға кіріспе болып табылады. физика және химиялық инженериядағы дифференциалдық теңдеулер.

    Оқу жылы - 4
  • Вариациондық есептеме және тиімділік басқару
    Несиелер: 5

    Вариациялық есептеулерге экстрема табу алгоритмдік әдістері, қажетті және жеткілікті жағдайларға жету әдістері, экстремумның болуы жағдайлары, сапа мәселелері және т.б. Курста сызықтық бағдарламалауды, динамикалық бағдарламалауды, желілерді және вариацияларды есептеуді қоса, оңтайландырудың негізгі әдістері сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Математика криптографиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі түсініктері, терминдер және концепциялары. Криптология, криптография, криптоталдау. Шифрлау. Беріктілік, қорғалғандық, имитоберіктілік, бірдейлілік. Ақарат қорғаудың заманауи криптографиялық әдістері, шифрлау. Криптоалгоритмдерді құрудың негізгі принциптері. Асимметриялық криптожүйелер алгоритмдерінің математикалық негіздері. Симметриялық криптожүйелер алгоритмдерінің математикалық негіздері. Криптографиялық алгоритмдерді зерттеу әдістері. Шифрлау жүйелерінің модельдері. Электрондық цифрлық қолтаңба алгоритмдерінің математикалық негіздері. Криптографиялық кілттерді басқару. Стеганография. Математикалық негіздері және алгоритмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 4

    Жасанды интеллекттің мақсаты есептеу емес сипаттағы мәселелерді шешуге және мазмұнды ақпаратты өңдеуді қажет ететін және адам миының құзыреті болып саналатын әрекеттерді орындауға қабілетті техникалық жүйелерді құру болып табылады. Курста жасанды интеллекттің бағдарламалау тілдері, зияткерлік жүйелердегі білімді ұсыну әдістері, зияткерлік жүйелердің негізгі түрлері, нейрондық желілердегі зияткерлік жүйелердің жұмыс принципі, анық емес білімді ұсыну модельдері туралы негізгі ақпарат қамтылған.

    Оқу жылы - 4
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Курс аясында студент өндірістік ақпаратты өңдеудің математикалық-статистикалық әдістемесін, өндірісті ұйымдастырудың, жоспарлаудың және басқарудың нақты мәселелерін шешуде математикалық бағдарламалау әдістерін практикалық қолдануды меңгереді. Курста сызықтық және сызықты емес бағдарламалау есептерін шешу әдістері, көлік есептерін шешу әдістері, сонымен қатар ойын теориясының есептерін шешу әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Нейрондық желілердегі математикалық модельдер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің нейрондық желі модельдерінің теориялық және практикалық негіздерін игеруі; нейрондық желілерді жобалау және оқыту әдістерін зерттеу; нейрондық желінің математикалық модельдерін құру және олардың жұмыс істеуін талдау. Пәннің міндеттері: анық емес және нейрондық желілер модельдері мен технологиясы саласындағы білімдерді меңгеру; қолданбалы есептердегі анық емес және нейрондық желі модельдерін қолдану; анық емес және нейрондық желі технологияларының модельдерін жобалау.

    Оқу жылы - 4
  • Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 6

    Курсты оқытудың мақсаты - «Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер MatLab». Курстың негізгі білімін қалыптастыру, теориялық және практикалық мәселелерді талдауға, модельдеуге және шешуге көмектеседі. Курстың мақсаты: жаратылыстану ғылымдары, экономика, медицина, биология және экологияның түрлі салаларынан қолданбалы мәселелерді шешу үшін және жеке туынды құралдардағы дифференциалдық теңдеулер шешу теориясы; Matlab арқылы шеттік есептерді шешудің сандық әдістерін енгізу туралы идеяларды қалыптастырады

    Оқу жылы - 4
  • Қолданбалы логика
    Несиелер: 5

    Математикалық логиканы информатикаға қолдану. Курстың мақсаты – компьютерлік бағдарламалардың логикалық құрылымы туралы түсінікті дамыту, реактивті ақпараттық жүйелердің спецификация тілдерімен таныстыру. Курсты өту нәтижесінде студенттер компьютерлік бағдарламаларға қойылатын талаптарды (тапсырмаларды) логикалық түрде дәл сипаттай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON5

    Деректерді талдау және басқару, бизнес-процестерді талдау, техникалық талаптар мен ерекшеліктерді қалыптастыру үшін машиналық оқыту алгоритмдерін қолданыңыз.

  • Код ON15

    Инженерлік және компьютерлік графика құралдарын, заманауи графикалық жүйелердің негізгі функционалдық мүмкіндіктерін, графикалық жүйелер шеңберіндегі модельдеуді білу.

  • Код ON2

    Құбылыстың немесе процестің математикалық моделін құра білу. MatLab, MATHEMATICA сияқты математикалық пакеттерді математикалық модельдердің шешімдерін табу, талдау және графикалық түрде көрсету үшін қолдана білу.

  • Код ON7

    Іскерлік хат алмасу, топтық жұмыс жүргізу дағдыларын игеру, мақсат қою және мақсатқа жету жоспарын құру, техникалық құжаттаманы жазу.

  • Код ON12

    Табиғатты пайдалану және тұрақты даму негіздерін, геохимия және қоршаған орта геофизикасының теориялық негіздерін білу.

  • Код ON11

    қарым-қатынас процесінің мақсаттары мен міндеттерін талдай білу, оның пәні мен себептері; коммуникативтік қақтығыстарды талдай білу, олардың дамуын дұрыс бағытқа бағыттау; қарым-қатынас дағдыларын үнемі жетілдіру және мәдениетін арттыру;

  • Код ON8

    Презентация жасай білу, өз ұстанымын қорғауға, келіссөздер жүргізуге, жобаның әлсіз жақтарын табуға және жоюға, жоба бойынша баяндамалар мен ғылыми мақалалар жазуға, конференцияда баяндама жасауға қабілетті болу.

  • Код ON14

    Математиканың іргелес салаларының есептерін шешуде жиынтықтар теориясының, топтар теориясының, көпмүшелер алгебрасының негізгі әдістерін қолдана білу.

  • Код ON9

    Тіршілік ету ортасындағы адам тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің құқықтық және нормативтік-техникалық негіздерін білу

  • Код ON16

    Кәсіби қызмет есептерін шешу білігін қалыптастыру үшін қажетті негізгі математикалық ұғымдар мен әдістерді білу: сызықтық алгебра әдістері, Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептеулері, бір айнымалы функциялардың интегралдық есептеулері, дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері, ықтималдық теориясының әдістері және математикалық статистиканың негізгі әдістері.

  • Код ON1

    Математика, физиканың фундаменталды пәндерінің негіздерін білу. Негізгі математикалық және физикалық теорияларды білу және оларды нақты есептерге қолдана білу.

  • Код ON6

    Зерттеу әдістері, коммуникативті және адамның өмірлік ұстанымдары, жобалық және адам ресурстарын басқару модельдері туралы білімі болуы керек.

  • Код ON10

    қызметтік этикетті білу және оны қолдана білу; мемлекеттің негізгі нормативтік-құқықтық базасын, адам және азамат құқықтарын қорғау саласындағы негізгі нормативтік-құқықтық базаны білу және т. б.

  • Код ON3

    Ақпараттық теория негіздері, компьютерлік жүйелер архитектурасы, алгоритмдер және бағдарламалау теориясы туралы білімі болуы керек.

  • Код ON13

    Тұрақты дамуды талдау кезінде табиғатты пайдалану негіздері мен экономикасы туралы теориялық білімді қолдана білу, экология және табиғатты пайдалану саласындағы негізгі ақпаратты сауатты баяндау.

  • Код ON4

    Заманауи бағдарламалау тілдерін, операциялық жүйелерді, дерекқорды басқару жүйелерін, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің әртүрлі технологияларын, деректерді сақтаудың, талдаудың, өңдеудің және түсіндірудің заманауи әдістерін білу.

Top