Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06114 Информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әртүрлі формадағы математикалық есептеулерді зерттеу болып табылады: матрицалар және олармен операциялар. Дегенеративті және дегенеративті емес матрицасы бар сызықтық теңдеулер жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес әрекеттер. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Бір Аргументтің функцияларының әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарға ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға, физиканың келесі бөлімдері бойынша жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды, техникалық есептерді шешу үшін физикалық принциптер мен заңдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: механика, кинематика және материалдық нүктенің үдемелі және айналмалы қозғалысының динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, , молекулалық физика негіздері және термодинамика, электр және магнетизм, электростатика, электр өрісіндегі өткізгіштер, тұрақты және ауыспалы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Мамандықтың кәсіби-қолданбалы міндеттерін шешу алгоритмдерін әзірлеу, кәсіби сипаттағы құжаттарды құру және олармен жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу әдістері мен құралдарын таңдау, мәтіндік және графикалық құжаттарды ресімдеу үшін заманауи компьютерлік бағдарламалар бойынша қазіргі заманғы ақпараттық және коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Есептерді компьютерлік шешудің негізгі кезеңдері. Алгоритм түсінігі, қасиеттері. C++ бағдарламалау тілінің негізгі элементтері. Алфавит. Деректер типі және өрнектер. Сызықты құрылым алгоритмдері. Меншіктеу операторы. Шартты оператор. Нұсқа операторы. Цикл операторлары. Ауысу операторлары. Базалық деректер типі. Көрсеткіштер, сілтемелер, динамикалық айнымалылар. Массивтер, көпөлшемді массивтер, динамикалық массивтер. Жолдар. Жолдарды өңдеу функциялары. Файлдар. Құрылымдық бағдарламалау. Графика және анимация. Рекурсивті алгоритмдерді бағдарламалау. Сызықтық тізімдер, стектер, кезектер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операциялық жүйелер мен желілер
    Несиелер: 4

    Операциялық жүйе түсінігі және функциялары. Заманауи операциялық жүйелерді жіктеу. Заманауи операциялық жүйелерді орнату және баптау ережелері. Компьютерлердің желілік диагностикасы. Байланыс хаттамаларының стандарттары. Желілерді құру принциптері. Компьютердің есептеу процестерін, мәліметтерін және ресурстарын басқару. Қазіргі заманғы операциялық жүйелердің конфигурациясы, компьютерлік желілерді дамыту, желілік қосқыштар мен маршрутизаторларды конфигурациялау, құрылғыларды сымды және сымсыз түрде қосу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискретті математика және математикалық логика
    Несиелер: 4

    Пікір логикасы. Формулалар, логикалық салдар және эквиваленттілік. Предикат ұғымы. Предикаттық логиканың негізгі формулалары. Жиын ұғымы, жиындарды белгілеу. Ішкі жиындар және олардың қасиеттері. Алгебралық толықтауыш және минорлар. Жиындарды жабу және бөлу. Екілік қатынастар және олардың қасиеттері. Эквиваленттілік пен жартылай тәртіптің қатынасы. Функционалдық қатынастардың түрлері. Алгоритмнің интуитивті тұжырымдамасы және оны нақтылау қажеттілігі. Тьюринг Машиналары. Тюринг тезисі. Алгоритмнің күрделілігі туралы түсінік. Класстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатикадағы сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Сандық әдістерге кіріспе: СӘ дегеніміз не, СӘ түрлері, жинақтылық шарты, дәлдік шарты. Сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімдері. Жуықтау интерполяциясы. Ең кіші квадраттар, анықталмаған коэффициенттер әдісі. Нақты шешімдердің сандық әдістері. Жуық сандық шешімдерді алу әдістерін талдау. Алгоритмдік шешімдерді сипаттауға арналған есептеуіш бағдарламалау. Ең кіші квадрат әдісі. Сызықтық жуықтау. Көпмүшелік жуықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оңтайландыру әдістері мен операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Шешім қабылдау моделі ретінде оңтайландыру міндеттері. Оңтайландырудың Негізгі математикалық модельдері, оптимизм принциптерін қолдану, есептерді шешу. Жүйелер үшін оптимизм ұғымы. Шешім қабылдау схемасын ресімдеу. Сызықтық бағдарламалау. Көлік міндеті. Дөңес талдау элементтері. Функцияларды шектеусіз азайту әдістері. Сызықтық емес оңтайландыру теориясының элементтері. Қарапайым жиындардағы функцияларды азайту әдістері. Сызықтық емес шектеулермен функцияларды азайту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің әртүрлі мақсаттағы есептеу жүйелерінің жұмыс принциптері және цифрлық технологияларды дамыту туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі логикалық операциялар, тізбектер мен логикалық өрнектер, цифрлық технологияларды дамыту бағыттары мен принциптері, триггерлер, сумматорлар, BIOS, интегралдық микросхемалар, сумматорлар мен жартылай сумматорлар. Курсты игеру нәтижесінде студенттер ақпаратты кодтау және жіберу дағдыларын меңгереді, Logisim бағдарламасында логикалық схемалар құрастырып, ақпаратты кодтау мен декодтауды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің визуалды бағдарламалау және типтік алгоритмдер мен олардың қолданылу шектері туралы білімдерін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: бағдарламалау тілдеріндегі бағдарламалық кодтағы негізгі алгоритмдер, бағдарлама интерфейсін құру, интерфейс пен бағдарламаның атқарушы бөлігі арасында мәліметтер алмасу, бағдарламалау тілінің ендірілген (кітапханалық) мүмкіндіктері және VCL негізгі элементтері. Курсты игеру нәтижесінде студенттер визуалды бағдарламалау ортасында жұмыс істеу дағдыларына ие болып, бағдарлама интерфейсін құру әдістері мен құралдарын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және анимация
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графика түрлері. Графикалық бейнелерді ұсыну әдістері. Графикалық файл пішімдері. Corel Draw ортасында жұмыс істеу принциптері. Түс түсінігі және қабылдау. Мәтіндік ақпаратты рәсімдеу. Векторлық графика эффектілері. Adobe Photoshop негізгі палитралары. Қылқалам палитрасы. Контурлар мен фигуралар. Adobe Photoshop-та арналарды, маскалар мен қабаттарды қолдану. Жабыстыру режимдері. Қабаттардың әсері. Экран және сахна түсінігі. Blender ортасындағы анимация. Кейіпкер анимациясымен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Оңтайландыру теориясы мен практикасының негізгі түсініктері. Оңтайландыру кеңістігі, оңтайландыру аймағы, негізгі функциялар және оңтайландыру шектеулері. Модельдер әдістері және оңтайландырудың жіктелуі. Қолданбалы есептердегі операцияларды зерттеудің математикалық модельдері. Операцияларды зерттеу. Міндет қою. Міндеттерінің түрлері. Модельдерді құру шарттары. Математикалық бағдарламалау, нұсқалық есептеу және басқару есептерінде оңтайлы шешімдерді іздеудің математикалық әдістері теориясының негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-жергілікті тарихтың тарихи сипаттамасын зерттеудегі шығу тегі, қалыптасу шарттары, өзекті мәселелері мен бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Курс Мәдени мұра туралы ғылыми идеялардың дамуының негізгі кезеңдері, оны тарихи нақты кезеңдерде зерттеу және сақтау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға, тарихи фактілерді түсіндірудің Тарихи көздерін кешенді талдау әдістерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Деректер қорын жобалау негіздері
    Несиелер: 4

    Деректер қоры теориясының негізгі түсініктері. Деректер қорының технологиялары. Деректердің физикалық және логикалық тәуелсіздігі. Деректер модельдерінің типтері. Реляциялық деректер моделі. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері. Деректер қорының тұжырымдамалық дизайны. Деректер қорын қалыпқа келтіру. SQL тілінің негізгі түсініктері. Деректер типтері, оператор синтаксисі, кестелерді өзгерту, құру, жою. Деректерді өңдеуге арналған операторлар. SQL көмегімен деректерді таңдау бойынша сұраныстарды ұйымдастыру. SQL–де деректерді сұрыптау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ақпраттандырудың техникалық құралдары
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы компьютерлік ақпаратты енгізу жүйесінің құрылымы. Сыртқы сақтау құрылғыларының жіктелуі және сипаттамалары. Ақпарат тасымалдаушылары. Қазіргі заманғы сыртқы дискілер. Ақпаратты енгізу құрылғыларының жіктелуі. Ақпаратты шығару құрылғылары. Мультимедиялық компьютерлердің қосымша кіріс-шығыс жабдықтары. Дыбыстық ақпаратты компьютердің сандық кодтарына түрлендіру құралдары. ДК сандық кодтарын дыбыстық ақпаратқа түрлендіру құралдары. Бейнежүйелер. Бейне жүйенің мақсаты. Бейне жүйесінің функциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Объектіге-бағытталған бағдарламалау тілі
    Несиелер: 5

    Объектіге-бағытталған бағдарламалаудың жалпы принциптері мен мәліметтері. Қазіргі бағдарламалау тілдері. Абстракция және инкапсуляция және класс ұғымы. Сынып компоненттері: түрлері, тұрақтылары, өрістері, әдістері мен қасиеттері. Сыныптың статикалық және статикалық емес компоненттері. Объект ұғымы. Объектіні құру және жою. Деректер құрылымы, коллекциялар, сыныптар-прототиптер. Объект ұғымы. Объектіні құру және жою.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін сипаттау қабілетін қалыптастыру және қазақстандық мәдениетті насихаттау, оның рөлін анықтау. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі ұғымдар, Қазақстанның киелі жерлерінің орналасуы, Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары, археологиялық және сәулет ескерткіштері, діни және діни объектілер, тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Есептеу жүйелерінің архитектурасы
    Несиелер: 3

    Ақпараттандырудың техникалық құралдарын жіктеу, пайдалануға дайындау. Компьютер архитектурасы туралы түсінік. Есептеу техникасын дамытудың жалпы циклдері. Электронды есептеу машиналарын құру негіздері. Компьютерлердің сипаттамасы мен түрлері. Фон Нейманның компьютердің классикалық сәулетіне көзқарасы. Микропроцессордың құрылымы. Дербес компьютердің сыртқы құрылғылары. Сыртқы сақтау құрылғылары. Ақпаратты енгізу-шығару құрылғылары. Ақпаратты дайындау және енгізу құрылғысының оптикалық медиа құрылғыларының перспективті технологиялары. Сыртқы құрылғылардың контроллері. Құрылғы драйверлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жоғары деңгейлі C тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Құрылымдық бағдарламалау принциптері. C# тілінің ортақ құрылымдары. Стандартты функциялар. Меншіктеу, енгізу-шығару операторы. Шартты оператор. Бірнеше тармақталу операторы. Цикл операторлары. Массивтер. Деректердің жолдық типі. Жазбалар. Жиын типі. Файлдар. Визуалды бағдарламалау негіздері. Компоненттер иерархиясы.Windows Forms технологиясын қолдана отырып графикалық интерфейстер құру. Деректерді байланыстыру. C# тілінде Widows Presentation Foundation қосымшаларын әзірлеу. XAML көмегімен беттерді түптеу. Silverlight көмегімен XAML файлдарын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнес-процестерді модельдеу
    Несиелер: 4

    Кәсіпорын қызметін ұйымдастырудың жаңа тәсілдерін қалыптастырудың алғышарттары. Бизнес-процесс түсінігі. Процесске көзқарас және процесске бағытталған ұйым. Бизнес-процестерді басқарудың теориялық негіздері. Бизнес-процестерді модельдеудің негізгі тәсілдері мен стандарттары. IDEF0 модельдеу әдістемесі. Деректер ағындарының диаграммалары (Data Flow Diagrams). Ақпараттық технологияларды әмбебап модельдеу әдістемесі. UML тілінің негізгі түсініктері. Іс-әрекеттер және өзара әрекеттестік диаграммалары. Күй диаграммалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипаты туралы білімді қалыптастыру; "Тарих-и-Рашидидің" тәрбиелік рөлін түсіну. Курс ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады; М.Х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты студенттердің бойында ұлттық, патриоттық қасиеттерді қалыптастырып, дамыту мақсатында, Б. Момышұлының шығармашылық жолын оқыту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Б. Момышұлының шығармашылық жолы мен өмірі, күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтары, хаттары. Ұлы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» шығармалары мен онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды өңдеу
    Несиелер: 5

    Мобильді қосымшаларды құруға арналған бағдарламалау тілінің ерекшеліктері. Мобильді қосымшаның қосалқы компоненттері. Анықталған функционалдық талаптарға сәйкес мобильді қосымша интерфейстерінің макеттерін құру. Мобильді қосымшалардағы клиент-сервердің өзара әрекеттесу принциптері. Мобильді қосымшаның прототиптік құралдарына шолу жасау. GUI архитектурасы. Әр түрлі мобильді операциялық жүйелерге (iOS, Android) арналған мобильді қосымшалардың дизайнын жасау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын қалыптастыру; өнеркәсіп кәсіпорындарының қызметінің нәтижесінен туындайтын қоршаған ортаның ластануы, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуы салдарын бақылау, талдау, бағалау және зиянды әсерлерді төмендету шараларын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйелер теориясы және корпоративтік шешімдер қабылдау әдістері
    Несиелер: 5

    Жүйелік талдаудың, жүйелер теориясының дәуірі; жүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары; жүйелер теориясының, жүйелік талдаудың модельдері мен әдістері; шешімдер қабылдау модельдерін жүйелендіру әдіснамасы; құрылымдау әдіснамасы, жүйелер мақсаттарын талдау, тұжырымдау; сараптамаларды ұйымдастыру әдіснамасы; экономикалық жүйелерді ақпараттық модельдеу; оқыту және білім беру процестері ағынын модельдеу үшін жобалық әдістемелерді пайдалану; шешімдер қабылдау рәсімдерін модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалау инженериясының әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық инженерияның жүйелік негіздері. Бағдарламалық өнімнің өмірлік циклі стандарттарының профильдері. бағдарламалық жасақтама модельдерін тексерудің қолданыстағы тәсілдері. Талаптарды жинау, жинақтау және спецификациялау процестері. Объектіге- бағытталған жобалаудың негізгі ұғымдары мен модельдері. Бағдарламалық кешендерді әзірлеу технологиялары. Бағдарламалық модельдерді тексеру. Бағдарламалық құралдардың сапасын қамтамасыз ету саласындағы стандарттар. Жүйелерді пайдалану, жобалау, бағдарламалық қамтаманы әзірлеу және тестілеу технологиялары, құрылымдары және құру принциптері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • АКТ теорияда және тәжірибеде қолдану
    Несиелер: 4

    Білім беру саласындағы ақпараттық - коммуникациялық технологиялар. Кәсіби қызметтегі бағдарламалық және аппараттық құралдар. Білім алушылардың ақпараттық мәдениетін қалыптастыру әдісі ретінде АКТ-ның дидактикалық қасиеттері мен функциялары. Қашықтықтан оқыту: білім беру үдерісіндегі бейнеконференциялар, интерактивті оқыту. Мультимедиялық және коммуникациялық технологияларды оқыту әдістерін жүзеге асыру құралы ретінде пайдалану. АКТ-ны оқу процесіне енгізудің білім беру және тәрбиелік міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Құрылымдық бағдарламалау негіздері. Python тілінің конструкциялары, деректер типтері және оларға қолданылатын операциялар. Тармақталу. Шартты оператор if, else, elif. Циклдар. Функция. Def операторы. Жергілікті және ауқымды айнымалылар туралы түсінік. Return операторы. Тізімдер. Сұрыптау және іздеу алгоритмдері. Кортеждер. Кірістірілген tuple() және list () функциялары. Модульдер мен кітапханалар. Сөздіктер. Жолдар және файлдармен жұмыс. Стектер, кезектер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – қазақстандық құқық жүйесінің негізгі салаларымен, конституциялық, азаматтық, қылмыстық, отбасылық, еңбек қатынастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасы құқығының жеке салалары институттарының негізгі ережелері, конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сонымен қатар белгілі бір саладағы процессуалдық құқықтық қатынастарға түскен субъектілер мен объектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 5

    Компьютерлік математикалық модельдеу технологиялары. Физикадағы компьютерлік математикалық модельдеу. Физикалық процестердің бірқатар модельдерінің дифференциалды және ақырлы-айырымдық тұжырымдары. Жылу өткізгіштік теңдеуін жылу балансының теңдеуі түрінде шығару. Экономикадағы компьютерлік математикалық модельдеу. Оңтайландыру мәселелері. Сызықтық бағдарламалау есептері. Ортаның кедергісін ескере отырып, дененің еркін түсуі. Экологиядағы модельдеу. Үздіксіз өсірумен популяция динамикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақпаратты қорғаудың бағдарламалық-аппараттық құралдары
    Несиелер: 5

    Компьютерлер мен желілердегі ақпаратты қорғаудың бағдарламалық құралдары. Бағдарламалық жасақтаманы рұқсатсыз енуден қорғау. Ашық желілерде ақпаратты қорғау. Интернетке қосылу кезінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Деректер қорын басқару жүйелерін қорғау. Ақпаратты криптографиялық қорғау құралдары. Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау әдістері. Ақпаратты бақылау мен қорғауды басқару жөніндегі ұйымдастыру шаралары. Ақпаратты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар. Ақпаратты қорғаудың техникалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электронды үкімет технологиялары
    Несиелер: 4

    Электрондық басқару әдістерінің негіздері. Автоматты басқару жүйелеріндегі, есептеу жүйесіндегі және деректерді беру жүйесіндегі сандық жабдықтардың маңыздылығы мен рөлі. Қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды дамыту және қолдану. Мемлекеттік қызмет көрсету порталдары. Логикалық Модульдер. Код шифрлары. Басымдылық бойынша кодталған және басымдылық жоқ екілік шығынсыз код түрлендіргіштері. Электрондық үкімет технологиясындағы логикалық түсінік және құрылым.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web-сайттарды құрудың заманауи құралдары
    Несиелер: 5

    Веб-сайттарды әзірлеу негіздері. Веб-сайттарды әзірлеуге арналған заманауи бағдарламалар. Тілдің құрылымы мен элементтері. Деректер типтері. Адаптивті макеттер. Конструкторлар. Объектілі моделмен танысу. Жергілікті репозиторийлер жүйесі. Фреймворктер. MySQL, MSSQL және NoSQL деректер қорлары. NODE JS веб-сервер технологиялары. Веб сервердің клиенттік бөлігін құру. HTML, CSS, Javascript, jQuery. Хабар алмасу форматтары. Веб-сайттарда графиканы қосу технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік қарым-қатынастар саласындағы қажетті білімдерін және оларды құқықтық реттеу механизмін, нормативтік құқықтық актілерді қолдану және құқықтық нормаларды практикалық қызметте қолдана білу дағдыларын дамыту. Қарастырылып оқытылады: Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық өнімдерді әзірлеу үрдісі. Бағдарламалық жобаны жоспарлау, жобалау, құру және енгізу. Тәуекелдерді басқару: тәуекелдің ықтималдығы, тәуекелдің себебі, тәуекелдің салдары. Бағдарламалық өнімдерді жобалау және бағдарламалық өнімнің физикалық моделін құру. Әмбебап бағдарламалау тілі (UML). Бағдарламалық жобаның конфигурациясын анықтау және басқару. Бағдарламалық жобаны бақылау және басқару мен жоспарлау параметрлерін бақылау. Тестілеудің негізгі түрлері: модульдік, интеграциялық, функционалдық, регрессиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық өнімдерді әзірлеу процесі. Бағдарламалық жобаны жоспарлау, жобалау, құру және енгізу. Тәуекелдерді басқару: тәуекелдің ықтималдығы, тәуекелдің себебі, тәуекелдің салдары. Бағдарламалық өнімдерді жобалау және бағдарламалық өнімнің физикалық моделін құру. Әмбебап бағдарламалау тілі (UML). Бағдарламалық жобаның конфигурациясын анықтау және басқару. Бағдарламалық жобаны бақылау және басқару және жоспарлау параметрлерін бақылау. Тестілеудің негізгі түрлері: модульдік, интеграциялық, функционалдық, регрессиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бағдарламалау технологиясы және Web-әзірлеу ерекшеліктері. PHP тілінде Web-бағдарламалау. Синтаксис негіздері, PHP тіліндегі деректер типтері және айнымалылар. Тұрақты өрнектер, шартты операторлар және циклдар. Post және GET сұраныстарын өңдеу. Пайдаланушы функциялары және файлдармен жұмыс істеуге арналған функциялар. Айнымалыларды Cookies-те сақтау. SQL деректер қорына сұраныс тілі. Деректер қоры серверін орнату және деректер қорына қосылу. Деректер қорының кестелері мен пайдаланушыларын құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - өміршең стартап құру процесі мен техникалық процесс туралы түсінік қалыптастыру; технологиялық кәсіпкерден талап етілетін IT құзыреттіліктерін, командалық жұмысты және іскерлік дағдыларды дамыту; өнімдермен жұмыс жасайтын 3-5 адамнан тұратын топтар дайындау; салалық шаралар мен іс-шараларға қатысу арқылы студенттерді IT нарығымен байланыстыру. Пәнді оқыту барысында әрбір студент стартап құруға қатысады. Бизнес-инкубация кезінде студенттер топтарға жиналып, топтарда жобалармен жұмыс істейді. Курс студенттерге IT құзыреттілігін, топтық жұмыс және іскерлік дағдыларын дамытуға көмектесуге арналған. Оқыту бағдарламасы Идеяны іздеуден бастап нарыққа өнімді шығаруға дейінгі стартап құрудың бүкіл процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректер қорын басқарудың өнеркәсіптік жүйелері
    Несиелер: 4

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың мәліметтер базасын құрудың теориялық аспектілері. Мәліметтер базасы теориясының негіздері. SQL тілі, мәліметтер базасын басқару жүйелерін қолдану. Реляциялық дерекқорды жобалау және құру ережелері. SQL құрылымдық сұрау тілі. Бизнес-процестерді автоматтандыру үшін ДБ өнеркәсіптік серверлерінде процедураларды әзірлеу тілдері мен құралдарын, инженерлік әдістемелерді, халықаралық стандарттарды және деректердің логикалық физикалық құрылымдарын жобалау құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IoT технологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда пәндік сала және заттар интернетінің технологиялары мен сервистерін дамыту туралы түсінік қалыптастыру. Пән шеңберінде зерттелетін болады: IoT ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері; микроконтроллерлер және негізгі жөндеу платалары; IoT-технологиялар және оларды нақты сценарийлерге қолдану; тұтас IoT-жүйелерді жобалау; деректермен алмасу, бұлтты платформалар және деректерді талдау. Курсты игеру нәтижесінде студенттер терминологиялық аппаратпен жұмыс істеу дағдыларын; соңғы құрылғыларды бағдарламалаудың негізгі дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – менеджер жұмысының тиімділігін арттыруға және басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін бірыңғай дағдылары мен жеке қасиеттері бар студенттерді қалыптастыру. Уақытты сауатты басқару негіздері; сендіру және келіссөздер жүргізу; softskills және hard skills маман дағдылары: сыни тұрғыдан ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үлкен деректерді өңдеудің зияткерлік жүйелері
    Несиелер: 5

    Деректер қоймасы. OLAP жүйелері. Деректерді интеллектуалды талдау. Шешім қабылдауды қолдау жүйелері. Data Mining. OLAP жүйелеріне арналған Кодд ережелері. Деректерді жүйелік талдау. Күрделі жүйелер. Деректерді кластерлеу әдістері. Декомпозиция. Жүйелік талдау есептерін шешу әдістері. Деректерді талдаудың статистикалық әдістері. Статистикалық гипотезаларды тексеру әдістерімен деректерді талдау. Деректер қоймасы туралы түсінік. ДҚ ұйымдастыру. Деректерді тазарту. Деректер қоймасы және талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық технологияларды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі ақпараттық технологиялар. Оқытудың ақпараттық технологияларының даму генезисі. Ақпараттық технологияны қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері. Мультимедиалық технологияларды пайдалана отырып, танымдық іс-әрекеттер мен белсенді оқыту әдістерін ұйымдастыру. Ақпараттық технологияны пайдалана отырып, ойын жағдайында оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру. Оқу үрдісінің сапасын басқарудағы ақпараттық технологиялар. Білім сапасының педагогикалық мониторингі. Оқу іс-әрекетінің сапасын бағалаудың рейтингтік жүйесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық және желілік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Ақпаратты қорғау және қауіпсіздік саласындағы ҚР заңнамалық және нормативтік актілері. Ақпараттық қауіптер. Ақпарат қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері мен құралдары. АЖ бағдарламалық және аппараттық платформасын талдау. Қорғалған ядро туралы түсінік. Ақпараттық ресурстарды қорғаудың қажетті шараларын анықтау. Ақпаратты қорғауды бағалау әдістері. Ақпаратты қорғау деңгейін бағалаудың негізгі көрсеткіштері. Жергілікті желілердегі қорғау. Ақпаратты жеке қорғаудың бағдарламалық құралдары. Рұқсатсыз ену әрекеттерін анықтаудың сараптамалық жүйелерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Big Data технологиялары
    Несиелер: 4

    Үлкен деректерді анықтау, талдау, сақтау әдістері. Үлкен деректерді өңдеуге бейімделген тілдер. Big Data технологиясын өңдеудің өмірлік циклі. Үлкен деректерді визуализациялау. Үлкен деректерді зерттеу және танымдық талдау. Таратылған деректер қоймалары және олардың жіктелуі. Болжау. Ақпаратты статистикалық өңдеу. Талдаудың математикалық әдістері. SPSS Statistics пакеті. Қолданбалы есептерді тілдермен және компьютерлік өңдеу әдістерімен шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Компьютерлік желіні жобалау негіздерін пайдалану, жүйелер мен желілердің жұмысын жақсарту бойынша нәтижелерді талдау және ұсыныстар беру; мемлекеттік басқаруда заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану; үлкен деректер массивтерін анықтау және талдау, үлкен деректерді құру және қызмет көрсетудің заманауи технологияларын меңгеру.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON6

    Бағдарламалау тілдерінде алгоритмдер мен бағдарламаларды әзірлеу және жазу; жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерінің құралдарын қолдану қабілеті мен дайындығын көрсету; визуалды және компоненттік-бағытталған бағдарламалау парадигмасына негізделген нақты және тұжырымдамалық жүйелердің компьютерлік модельдерін жасау.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON10

    IT пәндерін оқыту әдістемесін қолдану; тақырыптық және сабақ жоспарларды құру; педагогикалық шеберлік дағдыларын меңгеру, әртүрлі ақпараттық ресурстармен, дайын бағдарламалық-әдістемелік кешендермен жұмыс істеу; педагогикалық қызметтегі практикалық міндеттерді шешу.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын біл

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON8

    Бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу және кәсіпорынның АТ сервистерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін пайдалану; жасалатын бағдарламалық кешендерге қойылатын талаптарды тұжырымдау және бизнес процестер мен оны модельдеудің математикалық негіздерін пайдалану; клиент-серверлік өзара іс-әрекеттің функционалын іске асыратын мобильді қосымшаларды әзірлеу.Бағдарламалық қосымшаларды әзірлеу және кәсіпорынның АТ сервистерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін пайдалану; жасалатын бағдарламалық кешендерге қойылатын талаптарды тұжырымдау және бизнес процестер мен оны модельдеудің математикалық негіздерін пайдалану; клиент-серверлік өзара іс-әрекеттің функционалын іске асыратын мобильді қосымшаларды әзірлеу.

  • Код ON9

    Жобаланатын ДҚБЖ-ның қажетті функционалдық мүмкіндіктерін айқындау, ДҚБЖ-ны іске асыру және басқару бойынша қазіргі заманғы технологиялық әдістер мен құралдарды пайдалану; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын, ақпараттық массивтерді құру және сығу әдістерін қолдану, ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, ДҚБЖ мониторингін және ДҚ резервтік көшірмесін жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Информатика және есептеу техникасы саласында базалық және арнайы математикалық білімді қолдану, сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия әдістерін, дифференциалды және интегралдық есептеу әдістерін кешенді инженерлік қызмет үшін пайдалану; әртүрлі физикалық ұғымдардың қолданылу шектері туралы түсінік алу.

Top