Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04119 Экономика в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М04119 - «Экономика» білім беру бағдарламасының мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, заманауи кәсіпорындар мен нарықтық құрылымдарға сұранысқа ие болатың ғылыми-экономикалық мамандарды даярлау, динамикалық түрде өзгеретін әлеуметтік және кәсіби қызмет жағдайларына тиімді бейімделу, жоғары деңгейде кəсіби функцияларды жүзеге асыру, олардың кәсіби салаларының даму сипаты мен бағытына күрделі әсер беру, ұйымдастыру және басқару қабілетерін жоғарлату арқылы.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M070 Экономика
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты басшының өзінің басқару функцияларын және ұйымдастырушылық мәселелердің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын игеруге ықпал ету. Басқару психологиясының теориялық-әдіснамалық және қолданбалы негіздері. Салыстырмалы тарихи талдау және басқару психологиясындағы зерттеулердің келешегі. Басқару қызметінің құрылымы мен негізгі бөлімдері. Басқару субъектілері мен объектілері. Топтық динамика және басқару. Басқарушылық қызметтегі танымдық процестер. Басқару құрылымдарындағы көшбасшылық және басшылық ету. Басқару қызметіндегі коммуникациялар. Кикілжің жағдайларын басқару психологиясы. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласында психологиялық зерттеу дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Негізгі мақсат - ғылымның даму заңдылықтарын анықтау, оның жалпы мәселелерін анықтау. Философиялық зерттеудің пәні ретіндегі ғылым, ғылымның философиялық негіздері; ғылыми білімнің тарихы; ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеу әдістері, ғылыми ақиқат; ғылыми танымның жалпы заңдылықтары, әлеуметтік институт ретіндегі ғылым, мәдениеттің ерекше саласы ретіндегі ғылым; ғылым дамуының қазіргі кезеңінің ерекшеліктері; өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми білімнің перспективалары және адамзаттың болашағы. "Ғылым тарихы және философиясы" пәнің игере отырып магистрант өз таңдаған мамандықтың ғылымда оның орнын анықтайды, ғылыми шығармашылық тарихынан белгілі ғылыми әдістердің бай эвристикалық әлеуетін пайдалана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты магистранттардың базалық білімі мен ғылыми ізденіс дағдыларын қалыптастыру, нақты педагогикалық қызметте практикалық қолдану, негізі - жан-жақты дамыған, әлеуметтік белсенді, шығармашылық ойлайтын тұлғаны қалыптастыру. Қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы жоғары білімнің тарихы мен үрдістері. Ұлттық білім беру жүйесі. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Жаңа білім беру технологиялары. Кредиттік технология жағдайында студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды жасау технологиясы. ЖОО-дағы тәрбие жұмысының ерекшеліктері. ЖОО-да куратор. Жоғары кәсіптік білім беру менеджменті. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант оқыту мен тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудың негізгі нысандарын, технологияларын, әдістері мен құралдарын білуі керек және магистранттардың жеке, гендерлік, ұлттық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі ұлттық экономиканың мәселелері
    Несиелер: 4

    «Қазіргі ұлттық экономиканың мәселелері» пәнінің мәні ұлттық экономикалық жүйелерді, экономикалық талдау әдістерін және құралдарын дамытудағы заңдарды және үрдістерді білуді қамтамасыз етеді. Пәндерді меңгерудің негізгі мақсаты магистранттар арасында қазіргі экономикалық ғылыми ойды қалыптастыру, экономиканың негізгі салаларын бағалау үшін отандық және шетелдік статистиканы талдауға және интерпретациялау дағдыларын қалыптастыруға, елдің экономикалық даму үрдістерін анықтауға, магистранттардың кәсіптік салада әдістемелік және методологиялық әдістерді меңгеруіне мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығындарды басқару
    Несиелер: 5

    "Шығындарды басқару" пәнін игерудің мақсаты әр түрлі меншік нысанындағы кәсіпорындарда, ұйымдарда, ведомстволар мен жергілікті өзін-өзі басқару органдарында есеп және есеп айырысу-экономикалық қызметті жүзеге асыруға дайындық болып табылады. Шығындардың жіктелуі, олардың мазмұны. Математикалық әдістерді қолдана отырып шығындарды бөлу ерекшеліктері; бір немесе бірнеше өнімге экономикалық талдау жүргізу. Өндірістік шығындардың мәні. Өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаудың негізгі түрлері, кәсіпорындағы нормативтік және нормативтен тыс ақауды есепке алуды жүргізу, гибридтік калькуляцияларды жүргізу, басқарушылық шешімдерді қабылдау ерекшеліктері. Бюджеттеу мәні: сметаны кассалық шоғырландыру және шығындарды талдау. Пәнді игеру нәтижесінде оқушы әртүрлі деңгейдегі шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін сипаттайтын көрсеткіштердің қазіргі заманғы жүйесін құрудың, есептеудің және талдаудың үлгілік әдістемелерін білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық экономиканың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 4

    Магистранттардың халықаралық экономиканы талдаудың кәсіби білімі мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған курс. Негізгі ерекшеліктері мен әлемдік жүйенің құрылу принциптерін ескере отырып әлемдік шаруашылық бойынша білімді тереңдетуге осы курс оқытылуы мүмкіндік береді. Әлемдік шаруашылық байланыстарды дамыту және қазіргі заманғы жаһандық әлеуметтік - экономикалық проблемаларды шешу процестері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фирманың даму тиімділігін талдау және бағалау
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-экономикалық аспектілерде фирманың шаруашылық қызметін бағалау мен талдауды жүзеге асыру үшін, магистранттардың пәндік және кәсіби білімдерін жетілдіруге арналған пән. Курстың міндеттері жүйелік тәсіл принциптерін қолдану мүмкіндіктерін жан-жақты дамыту және компаниялардың экономикалық қызметін талдау және бағалау үшін әдіснамалық базаны қалыптастыру арқылы білімдерді арту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда стратегиялық менеджменттің теориялық және әдіснамалық негіздері туралы білімді қалыптастыру, ақпараттың толық болмауы және сыртқы ортадағы тұрақты өзгерістер жағдайында стратегиялық шешімдер қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту, белгісіздік жағдайында балама нұсқаларды таба білу. Стратегиялық менеджменттің мәнін және кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің маңыздылығын түсіну. Кәсіпорынды басқару, кәсіпорын стратегиясын дамытудағы басқару қажеттілігін анықтайтын негізгі факторлар. Стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен міндеттері. Кәсіпорынның мақсаты мен миссиясы. Кәсіпорынның қаржылық мақсаттары. Бизнес-бірліктердің тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтары. Құндылықтар тізбегі ұғымы. Кәсіпорынның даму стратегиясы және іске асыру жолдары. "Стратегиялық менеджмент" пәнін оқу нәтижелері бойынша магистрант күрделі жүйелері бар стратегиялық менеджменттің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және стратегиялық менеджменттің әдіснамалық негіздерін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микро-макроэкономикалық талдау(жетілген денгейі)
    Несиелер: 4

    "Микро - макроэкономикалық талдау" курсын зерттеудің мақсаты магистранттардың теориялық білімді игеруі және практикалық микро - және макроэкономикалық проблемаларды талдау дағдыларын игеруі болып табылады. Экономикалық деректерді статистикалық өңдеу. Факторлық, кластерлік және дискриминанттық талдау көп өлшемді статистикалық талдау әдісі ретінде. Эконометрика. Эконометриялық модельдердің спецификациясын негіздеу және тестілеу. Уақыт сериясы эконометрикасы. Панельдік деректер эконометрикасы және бірнеше таңдау модельдері. Шоктар мен олардың салдарын диагностикалау әдістері. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистрант экономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық тәуекелді бағалау мен басқарудың математикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Экономикалық тәуекелдердің мәні мен қасиеттерін айқындау: тәуекел субъектілері мен объектілері, тәуекелдің негізгі факторлары және нақты тәуекел жағдайы үшін шығындарды айқындау; тәуекелді сәйкестендіру және бағалау, тәуекел карталары мен бейіндерін құру, басқарудың оңтайлы әдістерін анықтау, экономикалық тәуекелдерді хеджирлеу және сақтандыру; тәуекелдерді басқару тиімділігін бағалау, экономикалық тәуекелдерді басқарудың математикалық модельдерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аймақтық әлеуметтік-экономикалық жүйелердің бәсекеге қабілеттілігін талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекеге қабілеттіліктің негізін қалаушы факторларын, сондай-ақ оны бағалау әдістемелерін зерделеу негізінде магистранттарда өңірлік экономикалық жүйелердің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету тетігі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Аймақтық жағдайда әлеуметтік-экономикалық жүйелерді зерттеудің теориялық және әдістемелік білім мен практикалық дағдылар. Аймақтық жағдайда әлеуметтік-экономикалық жүйелердің бәсекеге қабілеттілігін басқару әдіснамасы. Экономикалық жүйенің ұйымдастырушылық, өндірістік, инновациялық, ресурстарды үнемдеу, ақпараттық, қаржылық-экономикалық және басқа мүмкіндіктерінің нәтижесінде қалыптасқан өңірлік әлеуметтік-экономикалық жүйенің бәсекеге қабілеттілігінің экономикалық әсерін табу. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант негізгі, стратегиялық көрсеткіштер негізінде бәсекеге қабілеттілікке бағалау жүргізуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан кәсіпорындарының және салаларының бәсекеге қабілеттілігін бағалау
    Несиелер: 5

    "Қазақстан кәсіпорындарының және салаларының бәсекеге қабілеттілігін бағалау" пәнін оқытудың мақсаты - магистранттарда кәсіпорындар мен салалардың бәсекеге қабілеттілігін бағалауға ғылыми және әдістемелік көзқарасты қалыптастыру. Кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігінің теориялық негіздері. Бәсекелестік кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін қалыптастырудың шарты ретінде. Бәсекелестіктің теориялық негіздері: түсінігі, жіктелуі, факторлары. Басқару объектілерінің бәсекеге қабілеттілігі. Саланың бәсекеге қабілеттілігі. Саланың бәсекеге қабілеттілігінің мәні: мақсаттары, факторлары, көрсеткіштері. Кәсіпорындар мен оның тауарларының бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудің ұйымдастырушылық-экономикалық механизмі. Механизмнің мәні. Өнім сапасын арттыру. Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етуде өнім сапасын арттырудың мәні мен маңызы. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру стратегиясын тұжырымдай білуі және оны қамтамасыз ету әдістерін негіздеуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инвестициялық жобалау
    Несиелер: 6

    Пән жаңа инвестициялық жобалардың практикалық жобалық дағдыларын қалыптастыру, олардың тиімділігін бағалау және талдау, инвестициялық жобаны әрі қарай дамытудың болжамды нұсқаларын қалыптастыру, сондай-ақ инвестициялық жобаларды басқару әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономикалық саясат
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты магистранттарға Қазақстанда және басқа елдерде экономикалық саясатты әзірлеу және іске асыру кезінде макро деңгейде экономиканы басқару құралдарын пайдалану саласында білім беру. Макроэкономикалық саясат. Мемлекеттің макроэкономикалық саясатының құралдары. Қазақстан экономикасының макроэкономикалық саясатын дамыту бағыттары. Макроэкономикалық тұрақсыздық. Экономикалық өсім. Мемлекеттің бюджет-салық саясаты. Мемлекеттің ақша-несие саясаты. Сыртқы экономикалық саясат. Табыс саясаты. Мемлекеттің макроэкономикалық саясатының модельдерін таңдау. Макроэкономикалық саясаттың бағыттары. Ашық экономикадағы макроэкономикалық саясат. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар макроэкономикалық саясатты әзірлеу кезінде қолданылатын маңызды болжамды-аналитикалық ақпаратты өз бетінше зерттеп, жинақтауы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Микро және микро деңгейде математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды басқару шешімдерін әзірлеуде қолданылатын математикалық модельдерді қолданудың теориялық негіздерін меңгеруге, басқару тапсырмаларын ресімдеуде, математикалық модельдерді құруға, есептеулердің нәтижелерін мағыналы түсіндіруге және талдауға бағытталған. Модельдеу теориясының жалпы ережелері. Жүйелік тәсіл. Техникалық жүйелер. Эксперименттік факторлық модельдер. Экономикалық жүйелерді модельдеу мысалдары. Зерттеу нәтижесінде магистранттар экономикалық процестерді талдау және болжау кезінде математика саласындағы теориялық білімдерін қолдана білуі керек; зерттелетін процестерді оңтайландырумен байланысты экономикалық жағдайларды модельдеу; нақты мәліметтер бойынша компьютерлік және бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, экономикалық есептерді математикалық әдістермен шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кластерлік экономика
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу мақсаты аумақтық кластерлерді дамыту тиімділігінің түйінді факторларын, оның Қазақстан Республикасы субъектілерінің әлеуметтік-экономикалық дамуын қолдаудың басқа құралдарымен өзара байланысын ескере отырып, Қазақстанда қалыптасып келе жатқан кластерлік саясаттың контурларын ашу. Кластерлік теорияның негізгі ережелері. Мемлекеттік және өңірлік деңгейлерде кластерлерді дамытудың қазіргі заманғы үрдістері мен тетіктері. Кластерлерді қалыптастыру ерекшеліктері. Кластерлік саясаттың нәтижелері. Кластерлік жүйелерді аумақтық ұйымдастырудың отандық тәжірибесі. Қазіргі кезеңдегі мемлекеттік кластерлік саясаттың қалыптасу ерекшеліктері. Өңірлік кластерлік бастамаларды дамыту. Пәнді зерделеу Қазақстандағы өңірлік экономиканың кластерлену заңдылықтары, ерекшеліктері мен проблемалары туралы тұтас түсінікті, сондай-ақ ел экономикасы мен оның өңірлерінің кластерлену жағдайларын ғылыми талдау саласында қажетті құзыреттерді қалыптастыруға; алынған білім мен іскерліктерді кәсіби қызметте пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық экономика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-цифрлық экономика инфрақұрылымын ұйымдастыру және коммерциялық кәсіпорынды цифрлық трансформациялау, қосылған құн тізбектері мен жаһандық желілер шеңберінде оның байланыстарын құру бойынша білім мен дағдыларды алу. Цифрлық экономика тұжырымдамасын қалыптастырудың тарихи шарттары. Цифрлық экономика, «тікелей» және «жанама» цифрлық экономика өлшемдерін бағалау ерекшеліктері. Сандық экономиканың өсу факторлары оның бүкіл экономикаға әсері. Жер шарының кез келген нүктесінде цифрлық кеңістікті пайдалануды қамтамасыз етудің артықшылықтары. Сандық трансформация ұғымы. Қызметтің түрлі салаларында инновациялық технологияларды пайдалану; цифрлық дамуды басқару дағдыларын меңгеру; жаһандық кеңістікті онлайн - тарату жағдайында бизнесті жүргізу. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттар салалық және макроэкономикалық деңгейдегі әртүрлі экономикалық жағдайларды талдаудың негізгі теориялық тәсілдерін білуі керек және цифрлық экономиканың технологиялық, мінез-құлық, институционалдық және құқықтық ерекшеліктерін ескере отырып, жағдайды дұрыс модельдей білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық дамуды жоспарлау және болжау
    Несиелер: 5

    "Экономикалық дамуды жоспарлау және болжау" пәнін меңгерудің мақсаты магистранттарда әлеуметтік-экономикалық жүйелердің қызметін жоспарлау және болжау әдіснамасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Макроэкономикалық жоспарлау және болжау әдіснамасы негіздері. Макроэкономикалық даму және экономиканы мемлекеттік реттеу. Нарықтық экономикадағы макроэкономикалық жоспарлау. Нарықтық экономикадағы болжамдау. Республикалық, өңірлік және корпоративтік деңгейлерде болжамдық-жоспарлы жұмыстарды ұйымдастыру. Экономиканы мемлекеттік реттеудің объектілері мен бағыттары. Экономиканың мемлекеттік секторындағы жоспарлау. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант жоспарлар мен болжамдар жасай білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кешенді экономикалық талдау және бизнес бағалау жүйесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты-басқарудың оңтайлы шешімдерін негіздеу және басқарудың тиімділігін арттыру үшін жан-жақты экономикалық талдаудың заманауи әдістерін игеру. Кешенді экономикалық талдаудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері. Өндіріс және сату көлемін талдау және басқару. Материалдық ресурстардың жай-күйі мен пайдаланылуын талдау. Негізгі құралдардың жай-күйі мен пайдаланылуын талдау. Ұйымның еңбек әлеуетін басқарудағы талдау. Өнімнің шығындары мен құнын басқарудағы талдау. Қаржылық нәтижелерді талдау. Пән магистранттарды даму тенденцияларын анықтау, нақты бизнес-бағалауды қамтамасыз ету, компанияның болжамдарын ұсыну мақсатында деректерді жинау, талдау және экономикалық көрсеткіштерді түсіндіру дағдыларын дамытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Фирманың экономикалық қауіпсіздігі
    Несиелер: 6

    "Фирманың экономикалық қауіпсіздігі" пәнін игеру мақсаты магистранттарда компанияның экономикалық қауіпсіздігінің тұжырымдамасы мен стратегиясының негізгі ережелері және оны қамтамасыз ету механизмі туралы білімді қалыптастыру. «Фирманың экономикалық қауіпсіздігі» пәнінің теориялық негіздері. Экономикалық қауіпсіздік принциптері. Экономикалық қауіпсіздік: жұмыс істеу және даму негіздері. Экономикалық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі көрсеткіштері мен механизмі. Коммерциялық құпияны қорғау және экономикалық мүдделерді қорғау. Экономикалық қауіпсіздіктің ұйымдастырушылық құрылымы және ақпараттық аспектілері. Экономикалық қауіпсіздікті мемлекеттік қолдау механизмі. Фирманың экономикалық қауіпсіздігін бағалау. Пәнді оқу нәтижелері бойынша магистрант фирманың экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару шешімдерінің нұсқаларын жасай білуі керек және ғылыми негізделген критерийлер мен индикаторлар жүйесі негізінде олардың таңдауын негіздеуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және басқарудағы цифрлық технологиялар
    Несиелер: 6

    "Экономика және басқарудағы цифрлық технологиялар" оқу пәні мемлекеттік басқарудың өзекті мәселелері бойынша теориялық білімдерін тереңдетуге арналған, қазіргі әкімшілік тәжірибеде жобалық әдісті қолданумен байланысты практикалық дағдыларды игеру және шоғырландыру. Магистранттар цифрлық трансформацияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін, цифрлық экономиканың құқықтық негіздерін және оларды одан әрі дамыту жолдарын зерделейді, әлеуметтік саланың жекелеген салаларында цифрландыру бойынша практикалық қадамдармен танысады. Пәнді игеру нәтижелері бойынша олар цифрлық трансформациядан туындаған мемлекеттік басқарудың табиғаты мен ұйымдастырылуына, басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру тәртібіне, сондай-ақ мемлекеттік басқарудың цифрлық трансформациясының перспективаларына және осы процеске байланысты қиындықтар мен тәуекелдерге баға бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың өнеркәсіптік экономика саласында теориялық білім алуы және негізгі экономикалық көрсеткіштерді есептеу мен талдаудың практикалық дағдыларын игеру. Нарықтық экономикадағы ұйымның (кәсіпорынның) салалық ерекшеліктері. Ұйымдардың (кәсіпорындардың) ұйымдық-құқықтық нысандары. Ұйымның өндірістік құрылымы. Ұйым қызметін жоспарлау. Ұйым қызметінің негізгі көрсеткіштері. Пән магистранттарды фирмалардың микро және макроэкономикалық талдауын, нарықтық құрылымдарды, стратегиялық ассоциацияларды тәжірибелік қолдану дағдыларын қалыптастырады, эконометриялық модельдерді қолдану арқылы индустриялық саясаттың экономикалық тиімділігін бағалауды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық жобаларды бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    "Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау" пәнін оқытудың мақсаты инновациялық жобаның бизнес-жоспарын әзірлеу бойынша практикалық дағдыларды және инновацияларды енгізумен байланысты бизнес-процестерді жоспарлау бойынша теориялық білім алу. Инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлау тұжырымдамаларын қалыптастыру. Бизнесті жоспарлау: мазмұны және ұйымдастырылуы. Инновацияны жоспарлаудың қолданылатын әдістері мен технологиялары. Инновациялық жобаның бизнес-жоспарын құру. Инновациялық жобаларды бизнесті жоспарлаудағы басқарушылық шешімдер. Инновациялық жобаларды болжау. Инновациялық жобалардың тиімділігін талдау және бағалау. Инновациялық жобаларды жедел-күнтізбелік бизнес-жоспарлаудың мәні. Инновациялық жобалардың тәуекелдерін басқару стратегиясы. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар инновациялық жобаны іске асырудың бизнес-жоспарын жасай білуі және инновацияның экономикалық тиімділігін бағалауды жүзеге асыруы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON6

    Жобалардың тиімділігін, тартымдылығын және іске асырылуын талдау және бағалау әдістерін меңгеру.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысы мен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауызша қарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON5

    Кәсіпорындардың, саланың және өнеркәсіптің даму және жұмыс істеу стратегиясын әзірлеу үшін деректерді талдау және түсіндіру.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON4

    Ұлттық және халықаралық экономиканың заманауи проблемалары, микро және макро деңгейлерде қазіргі заманғы экономиканың жұмыс істеу заңдылықтары және өзара байланысты экономикалық құбылыстарды, процестер мен институттарды микро және макро деңгейлерде талдай білу, мүмкін болатын нәтижелерді талдау, қабілеттерін көрсету, нақты жағдайларды талдау кезінде экономикалық саясат және экономикалық проблемаларды анықтау; экономикалық стратегияны негіздеуде ғылыми ойлау дағдыларына ие болу.

  • Код ON7

    Басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде талдаудың математикалық әдістерін қолдана білу және экономикалық модельдерді құру. Экономикалық ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеру.

Top