Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B07114 Биомедициналық инженерия в Satbayev University

  • Физика I
    Несиелер: 5

    Мақсаттары: классикалық, қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; физиканың техниканың дамуына әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Бөлімдер қарастырылады: механика, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық кинетикалық теория және термодинамика негіздері, Тасымалдау құбылыстары, үздіксіз орта механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән Математика I-нің жалғасы болып табылады. курстың бөлімдеріне бір айнымалы және бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, қатарлар теориясы кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар. Сандық қатарлар теориясы, функционалды қатарлар теориясы, Тейлор мен Маклорен қатарлары, қатарларды жуық есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-химияның негізгі түсініктері мен заңдылықтарын; химиялық термодинамика мен кинетиканың іргелі заңдылықтарын; атом құрылысы мен химиялық байланыстың кванттық-механикалық теориясын зерттеу. Ерітінділер және олардың түрлері, тотығу процестері, үйлестіру қосылыстары: түзілуі, тұрақтылығы және қасиеттері. Заттардың құрылымы және элементтер химиясы.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қосымшаларын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі ережелері бітіруші кафедралар оқытатын барлық жалпы білім беретін инженерлік және арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу кіреді. Теңдеулер жүйесін шешу әдістері, геометрия, механика, физика есептерін шешуде векторлық есептеулерді қолдану мәселелері қарастырылады. Жазықтық пен кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, бағыт бойынша туынды және градиент, бірнеше айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және олардың кәсіби қызметте практикалық қолданылуын зерттейді. Кәсіби міндеттерді шешуде негіз қалыптастыру үшін физиканың теориялық және эксперименттік-практикалық оқу міндеттерін шешу. Зерттеудің эксперименттік немесе теориялық әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді пайдалана отырып физикалық жай-күйін модельдеу, заманауи өлшеу аппаратурасын зерделеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын пысықтау және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Адам биологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән адамның биологиялық болмыс ретіндегі табиғатын, адам өмірінің процестерін, оның мүшелері мен тіндерін зерттеуге бағытталған. "Адам биологиясының негіздері" пәнін оқу студенттерге генетикалық материалды зерттеудің заманауи молекулалық-генетикалық, цитогенетикалық және молекулалық-цитогенетикалық әдістерін қолдану кезінде адам ағзасында жасушалық және молекулалық деңгейде болатын процестерді түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Биомедициналық инженерия
    Несиелер: 5

    Биомедициналық инженериядағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттары мен мәселелерімен танысу. Биомедициналық инженерияны дамытудағы негізгі үрдістерді талдау, оның перспективалық бағыттары мен практикалық қолдану мүмкіндіктерін анықтау. Болашақ мамандардың биомедициналық наноинженерияның заманауи мәселелері бойынша білімдерін, сондай-ақ оның дамуының инновациялық бағыттарын болжамды бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
  • Математика III
    Несиелер: 5

    Пән-математик II-нің жалғасы. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: қарапайым дифференциалдық теңдеулер және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері. Бөлінетін айнымалылары бар, біртекті, толық дифференциалдардағы дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оқиғалардың ықтималдығын табу; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеу; эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
  • Электромеханика және электроника негіздері
    Несиелер: 6

    Пән нарықтағы әртүрлі электромеханикалық және электронды құрылғыларды және олармен байланысты құбылыстарды зерттеуге бағытталған; бір фазалы трансформаторды, тұрақты ток қозғалтқышы мен генераторын, синхронды және асинхронды қозғалтқыштарды, жартылай өткізгіш құрылғыларды, аналогты электронды құрылғыларды, сандық технологияның негіздерін зерттеу

    Оқу жылы - 2
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Пән Биологиялық жүйелердегі физикалық заңдылықтардың көріну ерекшеліктерін терең білуді, түсінуді қамтамасыз етеді медициналық аппаратураның құрылғылары мен жұмыстары. Физикалық факторлардың адам ағзасына әсер етуінің бастапқы әсерін зерттеу; организмде болып жатқан процестерді түсіндіру үшін физикалық заңдарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
  • Биомедициналық электроника
    Несиелер: 5

    Пән электрониканың бөлімдерін, медициналық-биологиялық міндеттерді шешу үшін электрондық жүйелерді қолдану ерекшеліктерін зерделеуге; медициналық-биологиялық ақпаратты алуға, беруге және тіркеуге арналған құрылғылармен танысуға; биологиялық объектінің организміне немесе мүшелеріне электр тогының әсерін, ішкі тіндер мен ағзалар мен терінің кедергісін зерделеуге; электрондық медициналық аппаратураны қауіпсіз қолдану біліктілігін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
  • Адам анатомиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Адам анатомиясын зерттеу пәні-адам ағзасының формасы мен құрылымы, пайда болуы және дамуы. Адам анатомиясы-Медициналық және биологиялық білім беру жүйесіндегі негізгі пәндердің бірі, ол адам антропологиясы мен физиологиясы, сондай-ақ салыстырмалы анатомия, Эволюциялық ілім және генетика сияқты бөлінген пәндермен тығыз байланысты.

    Оқу жылы - 2
  • Адам физиологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тірі ағзаның бүкіл және оның жеке бөліктерінің - жасушалардың, тіндердің, мүшелердің, жүйелердің тіршілігін зерттеуге бағытталған. Физиологияның зерттеу пәні-ағзаның функциялары, олардың өзара байланысы, реттеу механизмдері және қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 2
  • Медициналық бейнелеу
    Несиелер: 5

    Пән медициналық радиологияның нормативтік-құқықтық базасы мен физика-техникалық негіздерінің білімі мен дағдыларын, айғақтар мен қарсы көрсетілімдерді айқындауды, техникалық кәсіптік қызмет шеңберінде пациент үшін үздік нәтижелерге қол жеткізуде оның тәуекелдерін бағалай отырып, радиологиялық зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ішкі ауруларды диагностикалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән медицинада инжиниринг негіздерін және клиникалық практикада медициналық техниканы қолдану әдістерін қолдануға; медициналық қызмет көрсетуді оңтайландыру үшін медициналық технологияларды қолдану және енгізу әдістерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
  • Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді цифрлық интегралды схемотехниканың негіздерімен және олардың робототехникада практикалық қолданылуымен таныстыруға, интегралды цифрлық схемотехниканың дамуы туралы, типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен бағдарламалануы туралы, Электронды схемаларды автоматтандырылған модельдеу және жобалау әдістері туралы түсінік алуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
  • Медициналық жүйелердің деректер базасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу мақсаты студенттерде медициналық ақпараттық жүйелерді құруда мәліметтер базасы жүйелері туралы жалпы түсініктерді, мәліметтер базасы жүйелерінің архитектурасын; реляциялық модель ұғымдарын, SQL стандартты реляциялық тілінің негізгі элементтерін қалыптастыру; нақты мәліметтер базасын құру мүмкіндігі; желілік немесе жергілікті мәліметтер базасында жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Биологиялық жүйелердің термодинамикасы
    Несиелер: 4

    Пән биологиялық жүйелердің термодинамикасында математикалық модельдеудің негізгі әдістерін және осы кезде туындайтын есептерді шешу әдістерін меңгеруге; термодинамиканың теориялық негіздерін зерделеуге; биологиялық жүйелер үшін термодинамика әдістерін қолдану ерекшеліктерін зерделеуге; биотехникалық жүйелердің модельдерін талдаудың практикалық міндеттерін шешу үшін теориялық білімді қолдану білігін қалыптастыруға; тірі құрылымдардың биотехникалық модельдерін термодинамикалық зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Медицинадағы сенсорлар
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты студенттерді заманауи биомедициналық құрылғылармен, олардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптерімен таныстыру болып табылады. Курс студенттерді әртүрлі ауруларды диагностикалауға, бақылауға және емдеуге арналған заманауи құрылғылармен таныстырады. Олардың құрылысы мен жұмыс істеуінің негізгі принциптері қарастырылады. Биомедициналық құрылғыларды жасау үшін қолданылатын материалдарға ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Автоматика
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі технологиялық процестердің параметрлерін автоматты басқару жүйелерінің дұрыс жұмыс істеуін; әртүрлі өндірістік жағдайлармен байланысты мәселелерді шешуін; өндірісті автоматтандыру саласындағы алдыңғы қатарлы отандық және шетелдік тәжірибені зерделеуді үйренуге мамандарды дайындауға бағытталған. Пәнді оқу кезінде студенттер автоматты басқару жүйесінің сапасының, сенімділігінің және техникалық-экономикалық тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін есептеуді үйренеді

    Оқу жылы - 3
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерімен, сондай-ақ олардың негізгі ережелерімен танысуға бағытталған; алгоритмдерді құру ережелерін зерттеу; с++ / Python жоғары деңгейлі бағдарламалау тілін үйрену, бағдарламалаудағы модульдік тәсіл принциптерін үйрену; бағдарламаларды құрастыру және тексеру тәсілдерін үйрену

    Оқу жылы - 3
  • Ортопедиялық биомеханика
    Несиелер: 5

    "Ортопедиялық биомеханика" пәні ортопедиялық жүйенің аномалияларын, ақаулары мен деформацияларын емдеудің алдын алу, диагностикалау және ортопедиялық әдістері саласында терең білімі мен қабілеті бар маманды даярлауға бағытталған. Травматология саласында кәсіби білімді қалыптастыру, мамандықтың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерделеу, тірек-қимыл аппаратының зақымдануларын, ортопедиялық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша практикалық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • «Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері»
    Несиелер: 5

    «Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері» оқу пәнінің негізгі міндеттері логика мен диалектиканың ұғымдары мен принциптерін пайдалана отырып, білімнің әдіснамалық жағы туралы түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар студенттердің ғылыми зерттеу әдістемесі туралы білімі мен түсінігін қалыптастыру болып табылады. зерттеу; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құрастыруды үйрету; мақсатты дұрыс құрастыруға, мақсат қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауды үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Медициналық оптика негіздері
    Несиелер: 4

    Пән медицинада қолданылатын оптикалық аспаптарда, жүйелерде және кешендерде ақпаратты түрлендіру және өңдеу әдістерін зерттейді. Жарықтың затпен өзара әрекеттесуіне байланысты құбылыстардың физикалық негіздерін зерттейді; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі классикалық және заманауи эксперименттік нәтижелер; геометриялық және толқындық Оптиканың негізгі заңдары, оптикалық есептерді шешудің негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді заманауи ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздерімен және олардың биомедициналық инженерияда практикалық қолданылуымен таныстыруға; биомедициналық ақпаратты алу және беру әдістерін, өлшеу арналары мен сигналдарының модельдерін, олардың негізгі сипаттамаларымен, сигналдарды өңдеу әдістері мен өлшеу нәтижелерін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    Пән механиканың биологиялық негізімен танысуға бағытталған; тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерін зерттеу: биологиялық макромолекулалар, жасушалар, ұлпалар, органдар, мүшелер жүйелері, сондай-ақ тұтас организмдер; жануарлар мен адамдардың қозғалысын, тіндердегі, органдар мен жүйелердегі механикалық құбылыстарды зерттеу; биологиялық процестермен байланысты биожүйелердегі деформацияны зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Деректер қорың жобау технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән робототехникадағы басқару жүйелерін әзірлеу және жобалау бойынша тәртіптік құзыреттерді игеру шеңберінде мәліметтер базасы жүйелері туралы жалпы ұғымдарды зерттеуге бағытталған: мәліметтер базасы жүйелерінің архитектурасы; реляциялық модель ұғымдары, SQL Стандартты реляциялық тілінің негізгі элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Диагностиканың биотехникалық және медициналық аппаратурасы
    Несиелер: 6

    "Диагностиканың биотехникалық және медициналық аппаратурасы" пәні денсаулық жағдайын диагностикалау, емдеу, бақылау және мониторингілеу, емдеу мекемелерінде емдеу процесін оңтайландыру үшін қазіргі заманғы ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану бойынша кәсіби құзыреттердің қалыптасуын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Биотехникалық жүйелердегі басқару
    Несиелер: 6

    Пән автоматты басқару теориясы және әртүрлі мақсаттағы биотехникалық жүйелерді құру кезінде қолданылатын басқару шешімдерін оңтайландырудың әртүрлі тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға; биотехникалық жүйелердің электр жетектерінің динамикалық сипаттамаларын зерттеуге; автоматты жүйелердің тұрақтылығы мен сапасын бағалау әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Биомедициналық сигналдар мен деректерді талдау және өңдеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пән қазіргі заманғы биомедициналық техникада пайдаланылатын биомедициналық сигналдар мен деректерді цифрлық өңдеу және талдау әдістері мен алгоритмдерінің қазіргі жай-күйі мен даму перспективалары туралы жалпы түсінікті қалыптастыруға бағытталған; биомедициналық сигналдар теориясының негіздерін зерделеу; биомедициналық сигналдар мен деректерді өңдеу алгоритмдерін құру принциптерін зерделеу; биомедициналық сигналдарды өңдеу дағдыларын игеру

    Оқу жылы - 4
  • Медициналық жүйелердің деректер қорының қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    «Медициналық жүйелердің деректер қорының қауіпсіздігі» пәні медициналық ақпараттық жүйелердегі деректер қорын қорғаудың жалпы түсініктерін оқуға бағытталған: деректер қорын қорғау жүйелерінің архитектурасы; реляциялық модель ұғымдары, SQL стандартты реляциялық тілінің негізгі элементтері; нақты деректер қорын қорғауды құру мүмкіндігі; желіде немесе жергілікті деректер базасында жұмыс істей білу, базалық деректер үлгілерін құру принциптерін зерттеу және оларды қазіргі заманғы деректер қорын басқару жүйелерінде (МҚБЖ) пайдалану, қорғау әдістерін және деректер қорын қорғауды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Биотехникалық және медициналық техника автоматтандырылған жобалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі электронды медициналық құрылғыларды, құрылғылар мен жүйелерді жобалау мен жобалаудың негізгі принциптерін дамытуға бағытталған. Медициналық практикада қолданылатын аспаптарға, аппараттарға және жүйелерге қойылатын техникалық талаптарды негіздеу дағдыларын меңгеру; заманауи бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, аспаптардың, аппараттар мен жүйелердің негізгі тораптарын есептеуді орындай білу; терапия, диагностика және хирургияға арналған аспаптардың, аппараттар мен жүйелердің параметрлерін био объектінің параметрлерімен келісу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Capstone research project 1
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге идеяны нақты шешімге қалай өзгерту керектігін білуге және оны жүзеге асырудың оңтайлы тәсілін анықтауға мүмкіндік береді. Курс қатысушылары өз өнімдері мен қызметтерін жобалау, әзірлеу және одан әрі дамыту үшін қажетті процесс, негізгі әдістер мен құралдар туралы толық түсінік алады. Нәтижесінде студенттер шешімдердің прототиптерін жылдам жобалау әдістерімен танысады, өніммен жұмыс кезеңдерін жоспарлауды және олардың күрделілігін бағалауды үйренеді, орындалатын міндеттердің нақты жағдайларын және инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін стандартты емес шешімдерді таба алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кардиотехника
    Несиелер: 5

    "Кардиотехника" пәні жүрек өткізгіштігінің бұзылуының электрокардиографиялық критерийлерін тануды үйретуге бағытталған: әртүрлі дәрежедегі атриовентрикулярлық блокада, әртүрлі дәрежедегі сино-атриальды блокада, асистолия. Пароксизмальды тахикардиялардың электрокардиографиялық өлшемдерін тануға үйрету: қарынша сырты, қарыншалық, қарынша фибрилляциясы, сондай-ақ өмірге қауіпті ырғақ пен өткізгіштік бұзылыстарын диагностикалау критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Capstone research project 2
    Несиелер: 5

    "Capstone research project 2" курсы - "Capstone research project 1" курсының жалғасы. "Capstone research project 2" курсы теориялық мәселелерді шешумен және эксперименттік зерттеулермен немесе кафедра немесе кәсіпорын орындайтын ғылыми-зерттеу жұмыстарының бөлігі болып табылатын қолданбалы сипаттағы міндеттерді шешумен байланысты дербес орындалған әзірлемені білдіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Басқарылатын машиналардың механикасы
    Несиелер: 5

    Курс динамикалық жүйелерді басқару және олардың күйін бағалау әдістерін зерттеуге бағытталған; оңтайлы басқару жүйелерін жобалау әдістерін меңгеру; мехатрондық машиналарды басқаруға байланысты есептерді шешудің зерттелген әдістері мен алгоритмдерін қолдану; басқарылатын мехатронды машиналарды құрудың жалпы жүйесіндегі әртүрлі жетек элементтері мен құрылымдарын зерттеу.

    Оқу жылы - 4
  • Стандарттау және техникалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің ғылыми білімдерін, сондай-ақ стандарттау әдістері мен практикалық негіздерін қолдану дағдыларын және жабдықтарды, аспаптарды, мехатрондық және робототехникалық кешендерді жобалау, стандарттарды әзірлеу, сондай-ақ электрондық аппаратураның қателіктерін есептеу кезінде техникалық өлшемдерді алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Динамикалық жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән MATLAB/SIMULINK-те динамикалық жүйелерді Имитациялық модельдеуді құру принциптерін және робот жетектеріндегі динамикалық процестердің барысын талдауды және позициялау процесінің көрсеткіштерін бағалауды, сондай-ақ мехатрондық және робототехникалық жүйелерді басқару жүйелерін құру үшін имитациялық модельдеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Биосұйықтықтар
    Несиелер: 5

    "Биосұйықтықтар" пәнін игерудің мақсаты-адам ағзасының биологиялық және физиологиялық сұйықтықтарын зерттеу. Пән биологиялық сұйықтықты-ағзаның өзі жасаған сұйықтықты зерттеуге бағытталған. Биологиялық сұйықтық түрлерін зерттеу студенттерге ағзалар мен тіндердегі биожидектер ағымдарының биомеханизмін жақсы игеруге, тіндік деңгейде ағзаның құрылымын түсінуге, лимфа, жүрек-тамыр, зәр шығару жүйелерінің жұмыс істеу ерекшеліктерін модельдеуге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жасанды тіршілікті қамтамасыз ететін жабдықтар
    Несиелер: 6

    Жасанды тіршілікті қамтамасыз ету аппаратурасының мақсаты мен жіктелуі: орган немесе жүйе функциясын жаңғырту тәсілі бойынша; пайдалану тәсілі бойынша; орган немесе жүйе функциясын ауыстыру түрі бойынша. Курстың міндеттері - жасанды тіршілікті қамтамасыз ету жабдықтарының құрылғылары мен жалпы жұмыс істеу принциптерін, медицинаның әртүрлі мәселелерін шешуге арналған инженерлік зерттеу әдістерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • АКТ - MATLAB инженерлері үшін программалау
    Несиелер: 4

    Пән жүйелерді модельдеудің типтік математикалық сұлбаларын оқуға, имитациялау жүйелерінің негізгі тәсілдерімен танысуға, құрылғыларда, автоматтандырудың техникалық құралдарында және MATLAB ортасындағы технологиялық процестерде физикалық басқару процестерін имитациялаудың заманауи әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
  • Машиналарды оқыту теориясы және нейрондық желілер.
    Несиелер: 6

    Пән оқытуға қабілетті алгоритмдерді құру әдістерін, атап айтқанда дедуктивті оқытуды зерттейді, бұл сарапшылардың білімін ресімдеуді және оларды білім базасы түрінде компьютерге көшіруді қамтиды. Машиналық оқытудың тән ерекшелігі-тікелей шешім емес, көптеген ұқсас мәселелердің шешімдерін қолдану процесінде оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Медициналық техниканы тексеру және сынау
    Несиелер: 5

    "Медициналық техниканы тексеру және сынау" пәні студенттердің медициналық аспаптарды пайдалану және оларға техникалық қызмет көрсету туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған, биологиялық ұйымдар жағдайында биотехникалық жүйелер мен аппараттарды әзірлеу кезінде қауіпсіз тіршілік ету жағдайларын қамтамасыз ету қағидаттарына оқыту, биомедициналық аппараттарды, кешендер мен жүйелерді өндіру және пайдалану, регламенттік жұмыстарды ұйымдастыру, медициналық техниканы тексеру және аттестаттау әдістерін қолдану тәсілдеріне оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Медицинадағы стереолитографиялық биомодельдеу
    Несиелер: 5

    Пән медициналық бұйымдарды жылдам прототиптеудің жаңа технологиясын, лазерлі сәулеленуді және сұйық фотополимеризацияланатын композицияларды пайдалана отырып, оның компьютерлік үш өлшемді бейнесі бойынша объектінің пластикалық көшірмесін қабатты дайындау технологиясын зерттеуге бағытталған. 3D басып шығаруға арналған компьютерлік бағдарламаларда медициналық бұйымдарды модельдеу және жетілдіру әдістерін үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON3

    Клиникалық жағдайда медициналық жабдықты басқару үшін физика және радиациялық гигиена заңдарын қолданады

  • Код ON9

    Биомедициналық техниканың модульдері мен ішкі жүйелерін сынауды жоспарлау, эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген

  • Код ON10

    Кәсіби және тұрмыстық биомедициналық техниканы жөндеуді, тексеруді және қызмет көрсетуді жүзеге асырады

  • Код ON7

    Медициналық жабдықтарды құрастыру және қызмет көрсету үшін ауруларды диагностикалаудың қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде ҚР нормативтік-құқықтық базасы шеңберінде әрекет етеді

  • Код ON11

    Бизнес-процестерді ұйымдастыру және ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді қабылдау дағдыларына ие

  • Код ON2

    Биомедициналық инженерияның кәсіби мәселелерін шешу үшін жоғары математика, физика, химия, биология, биофизика, анатомия, физиология негіздерін қолданады

  • Код ON6

    Биомедициналық инженерия саласындағы отандық және шетелдік ғылымның, техника мен технологияның жетістіктері бойынша арнайы әдебиеттерді және басқа да ғылыми-техникалық ақпаратты зерделеу және талдау дағдыларын меңгерген

  • Код ON8

    Заманауи және сенімді блоктар мен құрылғыларды есептеу және жобалау дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Диагностикалық және емдеу процестерін ақпараттық қолдаудың қолданбалы бағдарламаларының заманауи пакеттерін пайдалану дағдыларын меңгерген

  • Код ON5

    Жаңа үлгілерді әзірлеу және қолданыстағы биомедициналық аспаптар мен құрылғыларды жетілдіру саласында зерттеу дағдыларын меңгерген

Top