Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04117 Бухгалтерлік есеп және аудит в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есептің теориясы мен методологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-бухгалтерлік есеп теориясын көптеген бағыттардан, ағымдардан және мектептерден қалыптасқан, есеп процесін өзінің әдіснамалық ұстанымдарынан түсіндіретін әр түрлі тұжырымдамалардың жиынтығы ретінде түсіну. Осыған байланысты оның мәнін ашатын бухгалтерлік есептіліктің мазмұны мен құрылымын баяндау; бухгалтерлік есеп объектісін оның пайдаға әсері тұрғысынан қарау; қалыптасқан бухгалтерлік терминдердің ұғымдары мен терең мәнін баяндау; бухгалтерлік есепте қосарланған жазбаны пайдалануды көрсету қажет; капиталдағы өзгерістер туралы деректердің бірыңғай жүйесі ретінде қаржылық есептілік тұжырымдамасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шығындар есебінің методологиясы
    Несиелер: 4

    Шығындар түрлері бойынша өнімді өндіру және сату шығындарын есепке алу және бақылау. Қалыптастыру орындары, жауапкершілік орталықтары бойынша шығындарды есепке алу және есептеу. Шығындарды есепке алудың негізгі модельдері. Баға базасы ретінде есептеу әдістерінің жиынтығы. Өнімнің маңызды түрлерін құнын есептеу әдістері. Жеке және шағын сериялы өндіріс үшін, сериялық немесе жаппай өндіріс кәсіпорындарында қолданылатын өндіріс шығындарын есепке алу әдістері, Жартылай фабрикат және жартылай фабрикат қайта бөлуді есепке алу нұсқалары. Сметалық жүйелердің түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық есеп және есеп берудің перспективті сұрақтары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қаржылық есеп және есептілік саласында алынған жүйелі білімді тереңдету. Бұл үшін есепке алу және есептік ақпаратты жинақтау мен жүйелеудің теориясы мен практикасындағы жаңа тәсілдерді білу; бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептілікті ұйымдастырудың проблемалық мәселелерін түсіндіру; ғылыми аппаратты және халықаралық терминологияны, ХҚЕС ережелерінің қолайлылығын пайдалану қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аудиттің халықаралық стандарттары және ҚР-да қолдану тәжірибесі'
    Несиелер: 5

    ҚР-да Аудиттің халықаралық стандарттарын қолдану тәжірибесі. Тәуелсіз аудитор ұғымы және АХС аудитін жүргізу. АХС және қаржылық есептілік стандарттары бойынша аудитті жоспарлау. Аудиторлық дәлелдемелерді анықтау. Қаржылық есептілік аудитінің топтары бойынша бөлу. Қаржылық есептілік бойынша аудитордың пікірін қалыптастыру және қорытындысын жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Контроллинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жедел және стратегиялық шешімдер қабылдау үшін бақылау әдіснамасы мен ұйымы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осыған байланысты бақылаудың мәнін, міндеттерін, функциялары мен рөлін білу; бақылау саласында отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану; стратегиялық және жедел бақылаудың әдістері мен тәсілдерін зерделеу; бақылау құралдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бюджеттеу және басқару шешімдерін қабылдау (ілгерілмелі курс)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-басқару есебі мен бюджеттеуді ұйымдастыру және әдістемесі бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, кәсіпкерлік қызметте шешімдер қабылдау үшін ақпарат дайындау және ұсыну. Зерделеу нәтижесінде магистрант бюджеттерді жасау және қабылдау процесінің принциптерін, функцияларын білетін, қаржылық жоспардың құрамын, бюджеттерді жасау тәртібін зерделейтін; бюджеттерге талдау жүргізу дағдыларын меңгеретін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару есебі (Тереңдетілген)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-басқарушылық шешімдерді уақтылы қабылдау үшін жедел ақпаратты қалыптастыру жүйесін зерттеу. Осыған байланысты өндірісті басқару үшін ақпарат дайындау жүйесін білу, сапаны басқару, инновация, стратегиялық есеп саласында қорларды құрудың басқарушылық (тереңдетілген) есебін, өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаудың креативті әдістерін зерделеу, басқарушылық (тереңдетілген) есепке алу тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қаржылық есеп (тереңдетілген)'
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты бухгалтерлер мен аудиторларға қаржылық есепті жүргізу бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды, кәсіпорынның тереңдетілген есебі мен шоғырландырылған қаржылық есептілігін ұйымдастыру ісіндегі дағдыларды, тәсілдерді тереңдетіп оқыту болып табылады. Зерделеу нәтижесінде магистрант ақша қаражатының дисконттық құнын есептеу, есепті күннен кейінгі оқиғаларды анықтау, қаржылық нәтижелерді, түсімдерді, шығыстарды, активтер мен міндеттемелерді есептеу әдістемесін білетін болады; қызметкерлердің жалақысының, бюджетке төленуге жататын міндеттемелердің, сондай-ақ МЗЖ, ӘА, МӘМС және МӘМСЖ сомасын анықтайтын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тереңдетілген салық есебі'
    Несиелер: 6

    Тереңдетілген салық есебінің мақсаттары мен міндеттері.Тереңдетілген салық есебінің жалпы ережелері.Тереңдетілген салық есебінің принциптері.Кәсіпорынның салық есебі мен ішкі бақылау жүйесі.Корпорациялық табыс салығы.Кәсіпорынның жылдық жиынтық табысы және шегерімдер.Тіркелген активтер есебі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Киберпедагогика негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – оқытуда АКТ-ны қолдану нәтижесінде пайда болған педагогика, психология әдістемелері мен теорияларындағы өзгерістерді анықтау және киберпедагогиканы педагогика ғылымының жаңа саласы ретінде оның тұжырымдамасының сипаттамасын қарастыру. Педагогикалық технология негізінде киберпедагогика курсының оқыту формаларын, оқу материалдарын және оқу қызметінің түрлерін, оның ішінде АКТ, қашықтықтан оқыту, компьютерлік мәліметтерді өңдеу әдістері, интербелсенді әдістері, киберкеңістіктегі оқу, тәрбие және даму процестері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік аудит саласындағы пәндерді оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Мемлекет тарапынан мемлекеттік аудиттің негізгі ережелері мен реттелуі. Мемлекеттік аудитті жүргізудің процедуралық негізі мен тәртібі. Мемлекеттік аудитке қатысушылар, сондай-ақ олардың құқықтары мен міндеттері. Есеп комитеті мен тексеру комиссиясының қызметін ұйымдастыру. Ішкі аудиттің ішкі бақылау жүйесі. Мемлекеттік аудит нәтижелері бойынша қарсылық, шағым беру тәртібі мен мерзімі. Дауларды апелляциялық тәртіппен шешу. Мемлекеттік аудит нәтижелерін анықтау әдістемесі, аудиторлық есеп түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Есеп және аудит пәндерін оқыту әдістемесі'
    Несиелер: 4

    Бухгалтерлік есепті ғылым ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесін жасау. Бухгалтерлік есеп және аудиттің теориясы мен тәжірибесін оқыту ерекшеліктері. Педагогиканың және психологияның принциптері. Кәсіптік білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың мәселелері. Бухгалтерлік есеп және аудитті оқытудың теориясы мен практикасын құру және қалыптастыру. Білім саласындағы құзыреттілік тұжырымдамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулердің заманауи ғылыми инструментарийлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау білігтілігін қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: зерттеу әдістерінің негізгі кезеңдері мен теориялық негіздері, зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен әдіснамалық аппараты, қазіргі заманғы зерттеулердің озық және тиімді құралдары мен технологиялары, ғылыми жұмыстарды жоспарлау мен ұйымдастырудағы шет елдердің ерекшеліктері мен тәжірибесі қарастырылатын болады. Курсты игеру нәтижесінде магистранттар ғылыми бағыттың объектілік-пәндік ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми эксперименттерді ұйымдастыруға, қолдануға, зерттеудің ең тиімді әдістерін таңдауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық сектордағы ҚЕХС сәйкес мемлекеттік мекемелердегі есеп және есептілік'
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік мекемелер қаражатының түсінігі және есебі. Мемлекеттік органдар мен мекемелердегі бірыңғай есеп саясаты. Бухгалтерлік есепті ұйымдастыру тәртібі. Ақша қаражаты мен олардың баламаларын есепке алу тәртібі. ҚР-дағы бюджет процесі. Бюджеттен тыс көздер. Ақша құжаттарының аналитикалық есебі. Қоғамдық сектордағы активтерді, міндеттемелерді және капиталды есепке алуда көрсету әдістері. Компоненттермен қаржылық есептілік жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салық аудиті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кәсіпорындарда салық аудитін жүргізу бойынша магистранттардың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын оқыту және қалыптастыру болып табылады. Зерделеу нәтижесінде магистрант салық аудитінің есептерін жасауды, салық аудиті объектісін (салық төлеушінің рейтингі) айқындау үшін қағидаттар туралы, салық тексерулеріне қатысушылар туралы жалпы ережелерді білетін болады; салық органдары, сондай-ақ тәуелсіз аудиторлық ұйымдар жүргізетін салық аудитінің түрлерін айқындайтын болады; кешенді, тақырыптық, үстеме тексеру, хронометраждық зерттеп-тексеру нысанында жүзеге асырылатын салық тексерулерін жүргізу уақытын және мерзімдерін баяндайтын және дәлелді түрде қорғайтын болады; салық органдары мен аудиторлық ұйымдар жүргізетін салық аудиті бойынша актіні, аудиторлық есепті және салық тексеруін жүргізу туралы актіні жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби аудит'
    Несиелер: 6

    Кәсіби аудит: дамудың алғышарттары, мәні және тенденциялары. Ақша операцияларына аудит жүргізу әдістемесі. Жабдықтау, өндіру және өткізу процесінің шаруашылық операцияларын аудиторлық тексеру әдістемесі. Қаржылық нәтижелерді қалыптастырудың және пайданы пайдаланудың шаруашылық операцияларын аудиторлық тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚЕХС сәйкес экономиканың нақты секторының салаларындағы есеп және есептілік'
    Несиелер: 5

    Бухгалтерлік есеп пен қаржылық есептіліктің мақсаты. Қаржылық есептілікті дайындау кезіндегі базалық жорамалдар. Қаржылық есептілікке қаржылық активтер мен міндеттемелерді енгізу процесі, оларды бағалау. Есептілікте көрсету. Резервтер. Шоғырландырылған және жеке есеп беру. ҚЕХС сәйкес есептілікті жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Басқаруды талдау және бюджеттендіру'
    Несиелер: 6

    Ұйымдастыру философиясы, басқарушылық талдау пәні. Әр түрлі типтегі кәсіпорындардағы басқарушылық талдаудың ерекшелігі. Өндірістің техникалық-ұйымдастырушылық деңгейін және басқа жағдайларын зерттеу. Өндіріс резервтерін іздеу әдістері. Талдау басқару шешімдерін негіздеу әдісі ретінде. Сауда және қоғамдық тамақтандыру ұйымдарын басқарушылық талдау. Ауылшаруашылық кәсіпорындарының қызметін басқарушылық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономиканың түрлі салаларындағы бухгалтерлік есеп'
    Несиелер: 5

    Сыртқы экономикалық қызметтің мазмұны, нормативті-құқықтық база және есепке алу ерекшеліктері. Экспорттық операцияларды есепке алу. Импортталған тауарларды есепке алу. Толингтік операцияларды есепке алу. Тасымалдаудың ерекшеліктерімен анықталатын есеп айырысу ерекшеліктері. Тауарлы-материалдық құндылықтар. Негізгі құралдарды есепке алу. Еңбек ақыны есепке алу ерекшеліктері. Автомобиль көлігінің өндірістік қызметін есепке алу. Қолдағы көлік құралдарының есебі мен шығындары. Автомобиль көлігін есепке алу және жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржылық есеп берудің аудиті'
    Несиелер: 5

    Қаржылық есептілік аудитінің сипаттамасы. Аудиторлық қызмет әдістемесі. Аудит жүргізу кезеңдері. Аудиторлық есеп: жасау және ұсыну тәртібі. Активтердің, міндеттемелердің және капиталдың аудиті. Кірістер мен шығыстар аудиті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық есеп'
    Несиелер: 6

    Бизнесте жетістікке жету үшін стратегиялық басқару құралдары. Стратегиялық жоспарлардың сыни көрсеткіштерін зерделеу. Басқару шешімдерінің осал тұстарын анықтау. Стратегияның негізгі бақыланатын көрсеткіштері. Ықтимал сату нарықтарын зерттеу үшін ақпарат қалыптастыру. Өз әлеуетін стратегиялық талдау және кәсіпорынның кірістілігінің негізгі жолдарын анықтау. Ұйым жетістігінің маңызды факторларын бағалау критерийлерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    ҚР-да ішкі аудитті ұйымдастыру үшін аудиттің негізгі нормативтік-құқықтық актілерін, тұжырымдамаларын, теориялық негіздерін пайдалану, халықаралық стандарттарды практикада қолдану қағидаларын басшылыққа алу, аудит жүргізу үшін ақпаратты жинау, тіркеу жолымен аудиторлық есеп жасау

  • Код ON4

    Деректерді өңдеу үшін қажетті ақпаратты жинау кезінде бухгалтерлік есеп әдіснамасын қолдану; қаржылық есеп саласындағы нормативтік актілерді, есеп саясаты және ХҚЕС пайдалану; құжат айналымының кестесін жасау; бухгалтерлік есеп әдістері мен әдістемесін, деректерді өңдеу тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON6

    ҚСХҚЕС сәйкес мемлекеттік мекемелерде бухгалтерлік есеп жүргізу тәртібін сақтау, халықаралық стандарттардың маңызды, теориялық нұсқаулары мен принциптерін практикада қолдану ережелерін еркін басшылыққа алу, алынған ақпараттың дұрыстығын және қаражат пен материалдық ресурстарды жұмсаудың заңдылығын бақылау әдістемесін қолдану

  • Код ON7

    Негізгі экономикалық категорияларды, экономикалық талдау әдіснамаларын ажырату, олардың негізінде кез-келген субъект, фирма, мемлекет экономиканың дамуының экономикалық заңдылықтары негізінде шешім қабылдайды, экономикалық құбылыстарды зерттеуде, калькуляциялау шығындарын есептеу кезінде экономикалық талдау модельдерін қолданып, алынған нәтижені талдай білу

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысымен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауыз шақарым-қатынас жасау үшін шет тілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON3

    Зерттеу жүргізудің негіздерін білу, компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

Top