Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01722 Орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында қабылданған және тарихи өзгеретін әлеуметтік-мәдени контексте түсіндірілетін ғылыми білімді өндіруге арналған арнайы қызмет ретінде зерттеу. Пәнді оқу магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет контекстіндегі орыс классикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әртүрлі елдердің ұлттық ерекшеліктерін көрсететін әдеби процесс туралы теориялық білімді байыту және жүйелеу, орыс және шетел әдебиеті тарихының негізгі курстарын синтездің жаңа деңгейінде оқып-үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс әдеби сынының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – орыс әдебиеттану ғылымының өзекті мәселелерін, көркемдік үлгілердің типологиясын зерттеу, сөз өнерінің белгілері мен ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Бұл курс мектеп және университет бағдарламаларында алынған «Әдебиеттану ғылымына кіріспе» және «Әдебиет теориясы» курстары бойынша білімдерін жетілдіруге қызмет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психолингвистика негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - генерациялау және қабылдау механизмдерін зерттеу. сөйлеу, қоғамдағы сөйлеу әрекетінің функциялары, адамға тілді дамытуға, қолдануға, түсінуге және тудыруға мүмкіндік беретін психологиялық және нейробиологиялық факторлар. Пән психолингвистиканың өзекті мәселелерін, сөйлеу мен психиканың арақатынасын, сөйлеудің автор мен адресаттың психикасына әсерін зерттеуді қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвоконцептология
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді тіл біліміндегі лингвоконцептологиялық зерттеулердің кең спектрімен, лингвоконцептологияның негізін қалаушылардың негізгі тұжырымдамалары мен іргелі ғылыми еңбектерімен, оның қазіргі жағдайы мен даму перспективаларымен таныстырады. Пәннің мақсаты – лингвистикалық зерттеулердің қазіргі даму кезеңі және лингвоконцептологияның тіл білімі тарихындағы орны туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі ғылыми тұжырымдамалар жүйесіндегі тіл
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқудың мақсаты қазіргі тіл біліміндегі соңғы жылдардағы ғылыми парадигмалардың өзгеруін, тілді зерттеудегі антропоцентристік бағыттың қалыптасуын, тіл білімінің қызығушылық аясының кеңеюін және жаңа білім салаларының пайда болуын түсіну болып табылады (лингвомәдениеттану, социолингвистика, лингвистикалық тұлға теориясы, когнитивтік лингвистика, гендерлік лингвистика).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және шетел тілін мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде және ғылым мен техниканың бейіндеуші және аралас салаларында шетелдік тәжірибені үйрену құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін магистрант-студенттердің кәсіби бағытталған шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттанудың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – магистранттарға әдебиеттану ғылымындағы жаңа ізденістер мен жаңалықтарды таныстыра отырып, әдебиеттанудың жаңа салалары жөнінде кешенді білім беру. Магистранттар әдебиеттанудағы кейбір мәселелеріне қатысты бүгінгі ғылыми көзқарастарды, пайымдауларды айтып, түсіндіре алады. Әлем әдебиеттануындағы теориялық ұстанымдар, олардың ұлттық әдебиеттанумен сабақтастығын түсіндіреді, талдайды. Қазіргі әдебиеттану ғылымының жаңа бағыттарынан хабардар болады, оларды әлемдік әдебиеттану ғылымындағы жаңа ізденістермен салыстырады, қазақ поэзиясы мен прозасындағы жанр жаңалықтары бойынша өз білімдерін жинақтап қорыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – басқарушылық қызметтің психологиялық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы қазіргі заманғы идеяларды зерттеу; болашақ маман-зерттеушілердің кәсіби іс-әрекетін табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру, тұлғалық және кәсіби психологиялық идеяларын дамыту үшін болашақ шебердің психологиялық мәдениетін арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың жалпы педагогикалық мәдениетін арттыру, болашақта оның табыстылығын қамтамасыз ету үшін кәсіби-педагогикалық қызмет туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ магистранттардың кәсіби-педагогикалық қызметке шығармашылық көзқарасын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация жағдайындағы орыс тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын дамыту және жетілдіру, қазіргі ақпараттық кеңістікте мінез-құлық стереотиптерін қалыптастыру. Курс мәдениетаралық қарым-қатынастың мәдени-антропологиялық негіздері мен әлеуметтік-психологиялық аспектілерін, мәдениеттің негізгі категорияларының мәселелерін, мәдениетаралық қарым-қатынас тәжірибесінің ерекшеліктерін және шетел мәдениетінің дамуын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екі тілді лексикографияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу магистранттарды екі тілді лексикография теориясы мен практикасының жалпы ережелерімен, екі тілді сөздіктерді сипаттаумен, сөздік мақала құрылымымен таныстыруды көздейді; қазіргіуақытта бар сөздіктердің алуан түрлілігіне бағдарлануға көмектеседі.Сөздіктер жасау технологиясына және екітілді лингвистикалық сөздіктер құрастыру принциптеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл теориясы және қазіргі тіл білімінің мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тіл білімінің әдіснамалық мәселелерінің қазіргі жағдайы туралы түсінік беру, магистранттарға тіл біліміндегі әртүрлі бағыттардың концептуалды ерекшеліктері мен ғылыми бағыттардың даму логикасы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі тіл білімінің негізгі терминологиялық аппаратын жүйелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі зерттеулердегі тіл және әдебиет мәселелері
    Несиелер: 4

    «Заманауи зерттеулердегі тіл және әдебиет мәселелері» пәні қазіргі лингвистика және әдебиеттанудағы инновацияның заманауи экскурсі болып табылады. Ол қазіргі заманғы теориялармен, бағыттармен және ағымдармен, халықаралық деңгейдегі өзекті мәселелермен таныстырады, филология саласындағы жаңашыл құндылықтар жүйесін ұсынады. Пән болашақ ғалымға әлемдік филология ғылымының дамуындағы ғылыми-зерттеу ақпаратының ағымында бағдарлануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл біліміндегі антропоцентрикалық бағыт
    Несиелер: 4

    Курс қазіргі тіл білімінде қарқынды дамып келе жатқан антропоцентристік парадигманы, тіл біліміндегі антропоцентристік зерттеулердің негізгі бағыттарын (когнитивтік, коммуникативті лингвистика, лингвомәдениеттану, әлемнің тілдік суреті) зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лексикографияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Пән магистранттарды орыс лексикографиясының қалыптасу және даму тарихымен, оның қазіргі жағдайы мен теориялық негіздерімен таныстырады. Ол орыс тілін үйренуге бағытталған пәндер жүйесінде маңызды орын алады. Сөздіктермен жұмыс істеу дағдысын дарыту, әрі қарай кәсіби қызметте қажетті, мағынаны сипаттаудың заманауи тәсілдері мен әдістеріне көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысындағы қазіргі орыс тілінің даму динамикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – XX–XXI ғасырлар тоғысындағы қазіргі орыс тілінің жай-күйі мен даму динамикасын зерттеу, қазіргі орыс тілінің айтылу мен екпіндегі, лексика мен фразеологиядағы, сөзжасам мен морфологиядағы, синтаксисі мен тыныс белгілеріндегі белсенді процестердің көріну ерекшеліктерін талдау. Пәннің мазмұны орыс тілі дамуының соңғы кезеңдерінде болған елеулі өзгерістерді зерттеуді де қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мәдениетаралық коммуникацияның, лингвистиканың және мәдени антропологияның теориялық және қолданбалы аспектілерін зерттеу. Курс тіл арқылы ұлттық психологияны, халықтың болмысын, ойлау және көркем шығармашылық ерекшеліктерін, әр адамның өткенімен, бүгінімен және болашағымен байланысының даралығы мен мызғымастығын анықтауға, білуге дағдыландыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік лексикография
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – есептеуіш лингвистиканың негізгі ережелерін оқып үйрену, электрондық сөздіктердің құрылу принциптері мен құрылымы туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны тілдік мәліметтерді электронды өңдеу әдістерінің сипаттамасын, электронды лексикографиялық мәліметтер базасының негізгі түрлерін қамтиды және орыс тілі мен әдебиетін оқу мен оқытуда ғылыми-қолданбалы мақсатта электронды мәліметтер қорын пайдалана білуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану жағдайындағы әдеби байланыстар
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – басқа мәдениеттердің, елдер мен аймақтардың даму тәжірибесін ескере отырып, орыс, отандық және шетел әдебиетінің даму заңдылықтары мен тарихының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ көркем мәтіндерді зерттеу. теориялық әдеби-тарихи әдеби талдауға негізделген; әдебиеттерге әлемдік әдебиет контекстінде салыстырмалы талдау жүргізу және әдеби процестің жалпы дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі лингводидактика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – орыс тілін оқытудың заманауи білім беру технологияларын зерттеу. Бұл курсты оқу студенттердің университетте және мектепте орыс тілін оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар туралы білімін қалыптастырады; оларды орыс тілін оқытуда заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануға дайындайды, тиімді білім беру ортасын құрудың әдістерін, тәсілдерін және құралдарын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін оқытудағы этномәдени тәсіл
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – орыс әдебиетін оқытудағы этномәдени көзқарасты зерттеу. Пәнді оқу процесінде білім берудің этномәдени бағыты, тәрбие мен оқытудың мақсаттары, міндеттері, мазмұны, технологиялары жеке тұлғаны этностың субъектісі ретінде және азамат ретінде дамыту мен әлеуметтендіруге бағытталған. қазіргі өркениет жағдайында өзін-өзі анықтауға қабілетті көпұлтты мемлекет қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Осы оқу пәнінің мақсаты магистранттарды әдеби білім берудегі технологиялық тәсілдің мәнімен, оқытудың заманауи әдістері мен технологияларының негізгі параметрлері мен жіктелуімен, пәндік технологияларды сипаттау мен талдаудың модельдерімен таныстыру, оқу пәні ретінде Әдебиетті оқытудың инновациялық тәжірибесіне және инновациялық өзгерістерге қосу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілі сабағында инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән өз бетінше зерттеу іс-әрекетіне, кәсіби және жеке тұлғаның өз бетінше білім алуына, орыс тілін оқыту әдістемесі саласында, белгілі бір технология аспектісінде орыс тілі сабағын құру іскерлігін қалыптастыруға, орыс тілін оқытудың дәстүрлі және инновациялық құралдарын, формалары мен әдістерін үйлестіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындардағы әдебиеттанудың талдау әдістемелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жоғары оқу орнында әдеби шығарманы талдаудың принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, әдебиеттанудағы әртүрлі көзқарастарды, әдебиет пен әдеби үдерістерге біртұтас көзқарас беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интегративті лингвистика және оның қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - сыртқы және ішкі тіл білімінің, жалпы, салыстырмалы, жеке (орыс) тіл білімінің жетістіктерін зерттеу, орыс және қазақ тілдерінің сөзжасамын, морфологиясы мен синтаксисін жүйелік құрылым бірлігінде зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвистикалық құбылыстарды зерделеудің интегративті тәсілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тілдік құбылыстарды зерттеудің интегративті тәсілін зерттеу. Тіл білімінің психологиямен, әлеуметтанумен, этнологиямен, прагматикамен, білім теориясымен және т.б. тығыз байланысы тіл үйренудің бірқатар жаңа теориялары мен тәсілдерінің пайда болуына ықпал етті, бұл байланыс курсты магистранттар игеру барысында қарастырылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи-мәдени контекстегі әдеби процесс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әдеби процестің әдіснамалық және теориялық мәселелерін, орыс әдебиетінің тарихын әдебиеттің діни-риторикалық, зайырлы-риторикалық және эстетикалық түрлерінің және көркемдік-әдеби сананың даму және өзгеру процесі ретіндегі мәселелерін зерттеу. Курстың мазмұны тарихи-мәдени контексте орыс әдебиетінің эволюциясын ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиеті: өзекті мәселелер мен зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық-әдіснамалық білімін өзектендіруге және жандандыруға бағытталған. Пәннің міндеттері - Қазіргі әдебиеттанудың методологиясы мен стратегиясын зерттеу, алынған білімді ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курста әдебиет теориясы мен тарихын зерттеудің заманауи әдістерімен, бағыттарымен және аспектілерімен байланысты сұрақтардың алуан түрлілігі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі лингвистиканың теориялық және қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тіл туралы ғылымның теориялық және қолданбалы аспектілерінің тығыз байланысын зерттеу. Курстың мазмұны теориялық лингвистиканың негізгі мәселелерін, қолданбалы тіл білімінің нақты мәселелерін шешудің жолдарын, қазіргі тіл білімі саласындағы ғылыми және практикалық білімді қалыптастыратын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиет пен өнердің өзара әрекеттесуі салыстырмалы әдебиеттану мәселесі ретінде
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – әдебиет, өнер, философия, тарих, эстетика, әлеуметтану, психология, эстетика, әлеуметтану, психология жетістіктерін тарта отырып, пәнаралық байланыстарда шығармашылықтың әртүрлі аспектілеріндегі гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі көркем шығармашылықты жан-жақты зерттеу. әдебиеттің музыка, театр, кескіндеме, кино сияқты өнер түрлерімен өзара әрекеттесуі, жазушылардың өнердің әртүрлі түрлерімен көпжақты байланыстары олардың шығармашылығының толық бейнесін жаңғыртады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тілдік оқу материалын меңгеру процесінде белсенді ақыл-ой және практикалық әрекетті ынталандыратын орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін зерттеу. Пәннің мазмұны практикалық және ақыл-ой әрекетін ынталандыратын белсенді әдістердің ерекшеліктерімен танысуға бағытталған, онсыз білімді меңгеруде алға жылжу болмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдеби компаративистика
    Несиелер: 4

    Курс пәнаралық сипатқа ие және әдебиеттердің кең әлеуметтік-тарихи, мәдени контекстін салыстырмалы түрде зерттеуді көздейді, фольклор, отандық және шетелдік әдебиеттер тарихы, әдебиет теориясы, әдебиеттану, әдебиеттану, теория мен практика туралы білімдердің қатар дамуына әкеледі. көркем аударманы, сонымен қатар философия, мәдениеттану, эстетика, әлеуметтану, халықаралық қатынастарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мазмұны мен құрылымын жаңғырту жағдайындағы орыс тілі мен әдебиетін оқыту теориясы мен әдістемесінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында орыс тілі мен әдебиетін оқытудың теориясы мен әдістемесінің өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың мазмұны студенттердің жаңа ортада сапалы жоғары деңгейде әрекет етуіне мүмкіндік беретін әмбебап оқу іс-әрекетімен жаңа стандарттарға сәйкес теория мен оқыту әдістемесі саласындағы білім мен дағдыны қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – әлеуметтік лингвистиканың ғылыми аппараты, зерттелу жайы, қарастыратын проблемалары, өзіндік категориялары мен зерттеу әдіс-тәсілдері туралы білім беру. Магистранттар әлеуметтік лингвистиканың ұғым-түсініктерін, басты зерттеу проблемаларын: тіл және қоғам, тілдің өмір сүру формалары (әдеби тіл, ауызекі сөйлеу тілі, диалекті т.б.), тілдің қоғамдық қызметі, тілдің қызмет ету салалары, тіл дамуына әсер ететін факторлар, тілдік ахуал, тіл және саясат т. б. біледі, түсіндіреді және талдай алады. Қазақстандық әлеуметтік лингвистиканың қалыптасуы мен дамуынан хабардар болады, қазіргі проблемалары туралы мәлімет алады. Осы ғылым саласы туралы өз көзқарастарын қалыптастырады, оны дәлелдеп қорғай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте тіл және әдебиеттану пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сабақты өткізудің әдістемелік аспектілерін, университеттегі оқу процесін ұйымдастырудың қолданыстағы әдістерін, тәсілдерін, формаларын, әдістерін меңгеру, магистранттарды лингвистикалық және әдеби пәндер бойынша сабақтардың негізгі формаларымен және сабақ өткізу әдістемесімен таныстыру, олардың білімді меңгеруін бақылаудың заманауи түрлерімен, дағдылар мен дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін біледі, зерттеу дағдыларын өз бетінше дамытуға, мамандық бойынша теориялық және практикалық білімді өз бетінше жинақтауға, оларды сыни талдауға қабілетті, ғылыми ұғыну мен зерттеуді талап ететін тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы проблемалық мәселелерді анықтай алады.

  • Код ON4

    Өзінің педагогикалық қызметінде орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи білім беру технологияларын қолдану мен білімін көрсетеді, шығармашылық көзқарас пен дербестік таныта алады, жоғары мектепте тілдік және әдебиеттанушылық пәндерді оқытудың әдістемелік тәсілдерін, концепциялары мен технологияларын білу негізінде педагогикалық міндеттерді стандартты емес шешуді ұсына алады.

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясының негізгі бағыттарын біледі, жоғары мектеп педагогикасының негізгі қағидалары мен ережелерін түсінуді және қолдануды, басқару психологиясының тиімді әдістері мен тәсілдерін, коммуникативтік, педагогикалық міндеттерді шешу үшін шет тілін еркін меңгеруді көрсетеді, ақпараттық технологиялар арқылы кәсіби қызметте жаңа білімдер мен іскерліктерді өз бетінше сатып ала алады және пайдалана алады.

  • Код ON3

    Әдебиеттануды дамытудың қазіргі бағыттары саласындағы білімді біледі және қолданады, қазіргі ғылыми концепциялар жүйесіндегі проблемалық мәселелер бойынша пайымдауларды білдіреді, синхронды және диахроникалық аспектілерде әдебиеттің негізгі заңдылықтарын өз бетінше зерттеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Тіл білімі дамуының қазіргі бағыттары саласындағы білімді біледі және қолданады, қазіргі ғылыми концепциялар жүйесіндегі тіл орнын, тіл мен коммуникацияның арақатынасын, Қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелерін түсінуді көрсетеді, орта және жоғары мектепте орыс тілін оқытудың белсенді әдістерін меңгерген.

Top