Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06201 Телекоммуникация в Satbayev University

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    HUM214 Психология управления Курс направлен на обучение магистрантов основам психологии управления. В нем будет рассмотрена специфика психологии управления, психологические закономерности управленческой деятельности, личность и ее потенциал в системе управления; мотивация и результативность в организации, руководство и лидерство в современном управлении организациями, социальная группа как объект управления, психологические основы принятия управленческих решений, деловое общение и управленческие конфликты, психология ответственности, создание имиджа, как составная часть культуры общения, психология рекламы. The course is aimed at teaching undergraduates the basics of management psychology. It will consider the specifics of management psychology, psychological patterns of managerial activity, personality and its potential in the management system; motivation and effectiveness in the organization, leadership and leadership in modern management of organizations, social group as an object of management, psychological foundations of managerial decision-making, business communication and managerial conflicts, psychology of responsibility, image creation, how an integral part of the culture of communication, the psychology of advertising. Курс магистранттарға басқару психологиясының негіздерін оқытуға бағытталған. Онда басқару психологиясының ерекшеліктері, басқару іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтары, тұлға және оның басқару жүйесіндегі мүмкіндіктері қарастырылатын болады; ұйымдағы мотивация және өнімділік, ұйымдарды қазіргі заманғы басқарудағы көшбасшылық және көшбасшылық, басқару объектісі ретіндегі әлеуметтік топ, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық негіздері, іскерлік қарым-қатынас және басқарушылық қақтығыстар, жауапкершілік психологиясы, интегралды құрал ретінде имиджді құру. қарым-қатынас мәдениетінің, жарнама психологиясының бөлігі.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі заманғы сенсорлық байланыс желілері
    Несиелер: 5

    Заманауи сенсорлық байланыс желілері, олардың құрылымы, құрылыстың технологиялық аспектілері, ұсынылатын қызметтер, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету мәселелері. Сымсыз желіге біріктірілген сенсорлар ақпаратты жинау, өңдеу және берудің аумақтық бөлінген өзін-өзі ұйымдастыратын жүйесін құрайды. Радиоарна арқылы өзара біріктірілген таратылған, өзін-өзі ұйымдастыратын және көптеген датчиктер мен атқарушы құрылғылардың құрылысы. Жүктемені болжау әдістері, Қызмет көрсету көрсеткіштерін есептеу, деректер трафигінің сипаттамаларын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орнатылған микроконтроллерлер және микропроцессорлы жүйелер
    Несиелер: 5

    Телекоммуникациялық және радио жүйелерінде қолданылатын микроконтроллерлер мен микропроцессорлық жүйелердің негізгі сериясы. Жұмыс және бағдарламалау ортасының ерекшеліктері. Микроконтроллерлерді жобалау кезінде бір жағынан өлшем мен құн, екінші жағынан икемділік пен өнімділік арасында келіссөздер бар. Әртүрлі қолданбалар үшін осы және басқа параметрлердің оңтайлы арақатынасы айтарлықтай өзгеруі мүмкін. Сондықтан микроконтроллерлердің үлкен саны бар, олар процессор модулінің архитектурасында, кірістірілген жадтың өлшемі мен түрімен және перифериялық құрылғылар жиынтығымен ерекшеленеді.

    Оқу жылы - 1
  • Интеллектуалды микро және нано сенсорлық құрылғылар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-микро және наносенсорлық құрылғыларды құрудың физикалық және технологиялық негіздері туралы білімді тереңдету. "Микро және наносенсорлық құрылғылар" пәнін игеру кезінде микро және наносенсорлық құрылғылардың әрекет ету қағидаттарының іргелі физикалық негіздері бойынша базалық білім қалыптастырылады, сондай-ақ микро және наносенсорлық құрылғылардың одан әрі дамуының ықтимал жолдары туралы жалпы түсініктер алынатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Микроконтроллерді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-микроконтроллерлер мен БИС (үлкен интегралды схемалар) негізінде микроэлектрондық жүйелерді жобалау технологиясы. Микропроцессорлық контроллерлерді бағдарламалау және жөндеу құралдары. Микроконтроллерлер мен ПЛИС бағдарламалауға арналған практикалық схемалар мен бағдарламалар схемалары. Микроконтроллерлерді жобалау кезінде бір жағынан өлшемдер мен шығындар, екінші жағынан икемділік пен өнімділік арасындағы ымыраға келу керек. Әр түрлі қосымшалар үшін осы және басқа параметрлердің оңтайлы қатынасы әр түрлі болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Радиоэлектрондық құрылғыларды жобалу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды радиоэлектрондық құрылғыларды (РЭУ) жобалаудың негізгі принциптерімен, әдістерімен және тұжырымдамаларымен таныстыру, РЭУ жасаудың негізгі технологиялық процестерімен таныстыру болып табылады. Нақты радиожиілік эффектілерін ескере отырып, әртүрлі жылдамдықтар мен жиіліктермен функционалды деңгейде аналогтық жүйелерді модельдеу; сигналдарды сандық өңдеу және түрлендіру алгоритмдерін жобалау; құрылғының аналогтық және сандық бөліктерін бірлесіп модельдеу үшін X-параметрлер негізінде модельдерді қолдау; әртүрлі заманауи стандарттар блоктарымен жүздеген толықтырылатын кітапханалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Жер серіктік және радиорелейлік жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеу-радиорелелік және спутниктік аппаратураны әзірлеудің қазіргі заманғы және перспективалық бағыттары, радиорелелік және спутниктік жабдықта пайдаланылатын сигналдарды цифрлық өңдеуді модуляциялаудың қазіргі заманғы әдістерінің сипаттамалары, радиорелелік және спутниктік байланыс желілерін пайдалану шарттары, радиорелелік және спутниктік жүйелерді есептеу мен жобалаудың қолданылатын әдістемелері, әртүрлі Радиобайланыс және хабар тарату жүйелерінің электромагниттік үйлесімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Байланыстың және навигациялық жерсеріктік жүйелері
    Несиелер: 5

    Спутниктік байланыс және навигация жүйесі мыналарды зерттейді: қызмет көрсету аймағы, жүйенің өткізу қабілеті, орбиталық параметрлер және жердің жасанды спутнигінің саны. Ғарыш станциялары мен жер үсті станциялары, модуляция әдістері, ұйымдастырылған арналардың сапасы. Спутниктік байланыс станцияларының сипаттамасы: жұмыс жиіліктерінің диапазоны эквивалентті изотропты сәулелену қуаты, оқпандар саны және олардың өткізу қабілеті, сигналдарды өңдеумен ретрансляция әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Телекоммуникациялық жүйелердегі мульти медиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән видео, аудио және басқа мультимедиялық ақпараттарды өңдеудің және таратудың заманауи технологияларын, видео және аудио ақпаратты сандық өңдеу мен сығымдауды, видео және аудио ақпараттарды статистикалық және перцептивті түрде толықтыруды, сығылған видео және дыбыстық ақпаратты есептеуді, қалпына келтіруді және оның сапасын бағалауды, сонымен қатар оны жою әдістерін, видео және дыбыстық сығымдау принциптері мен стандарттарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде магистранттар жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгереді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануды, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін жоспарлауды және ұйымдастыруды, оқытушы мен оқытушының субъекті мен субъектінің өзара әрекеттесуінің коммуникациялық технологияларын меңгереді. университеттің оқу үдерісінде бакалавр. Сондай-ақ магистранттар білім беру ұйымдарында (жоғары оқу орындарының мысалында) адам ресурстарын басқару бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба).

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі сенсорлық технологиялар және қосымшалар
    Несиелер: 5

    Мақсаты пәнді оқу сымсыз сенсорлық желінің автономды сенсорының негізгі компоненттері (WSN сымсыз сенсор желісі): трансивер, микроконтроллер, сыртқы жад, қуат көзі, сенсорлар және антенна А. сандық сигнал процессорларын кең жолақты сымсыз байланыс үшін таңдауға болады. Сымсыз берудің ықтимал нұсқалары медиа радиожиілік (RF), оптикалық (лазерлік) және инфрақызыл трансиверлер болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Телеметриялық инфокоммуникациялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-арналардың жиіліктік бөлінуі бар тарату жүйелерін құру (ҚРЧ). CHRC тарату жүйелерінде арна сигналдарын қалыптастыру және беру әдістері. Арналарды уақытша бөлу арқылы беру жүйелерін құру принциптері (ВРК). ИКМ бар жүйелердің иерархиялық құрылысы. Телевизиялық және дыбыстық хабар таратудың жерүсті және спутниктік жүйелерін құру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бағдарламамен анықталатын Радио негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән Электротехника, Радиотехника, электроника және телекоммуникация, сондай-ақ информатика саласындағы түлектерге (соның ішінде студенттер мен докторанттарға) оқытылатын бағдарламалық байланыс жүйесін құру үшін байланыс жүйелері мен сигналдарды цифрлық өңдеу негіздері бойынша оқу материалдарын қамтиды. Осы материалдарды зерттей отырып, студенттер әртүрлі байланыс жүйелерін жүзеге асырады және нақты әлемдегі байланыс сигналдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оптикалық байланыс жүйелерінің компоненттері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-оптикалық талшық (кабель) бойынша деректерді беру жүйесі, белсенді желілік жабдықтар мен пассивті оптикалық компоненттер қолданылады. Оптикалық коннекторлар және өтпелі жалғағыш адаптерлер - ТОБЖ талшықты-оптикалық байланыс желілерінде екі коннекторды қосу үшін қызмет етеді; аттенюаторлар – оптикалық желіге қосымша өшуді енгізу үшін. Сондай-ақ, олар белсенді жабдықтың қабылдау Модулінің шамадан тыс жүктелуіне жол бермеу үшін қолданылады; пассивті оптикалық спектрлік мультиплексорлар xWDM-талшықты-оптикалық желінің өткізу қабілетін едәуір арттырады

    Оқу жылы - 1
  • Телекоммуникацияда сигналдарды цифрлық өңдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты Телекоммуникациядағы Сигналдарды сандық өңдеуді зерттеу өлшеу сигналдарын математикалық сипаттаудың негізгі әдістерінде, өлшеу құрылғыларындағы сигналдарды түрлендіру әдістерінде практикалық қолданылады. Телекоммуникациялық жүйелердегі сандық сүзу, үздіксіз сигналдарды түрлендіру әдістері, Дискретті Фурье түрлендіруі және оны цифрлық жүйелерді өңдеуде қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сигналдарды сандық өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Сигналдарды сандық өңдеу-бұл ғылым, технология, денсаулық сақтау және коммуникацияның көптеген салаларында қолданылатын қуатты технология. СҚКО технологиясы әртүрлі көздерден алынған сенсорлық деректерді өңдеуге және олармен жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Көрнекі бейнелер, дыбыстық толқындар, сейсмикалық толқындар сигналдарды сандық өңдеу үшін кіріс ретінде әрекет ете алады. ЦОС – тың негізгі функциясы-аналогтық сигналдарды өлшеу, қысу немесе сүзу. Сандық сигнал процессоры көптеген қарапайым математикалық функцияларды орындады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кеңжолақты сымсыз желілер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-қашықтағы объектілерден, жылжымалы және телеметриядан телеметриялық ақпаратты жедел алу. Телеметрия-операторға немесе пайдаланушыға ұсыну үшін қашықтықтан өлшеулер мен ақпарат жинауға мүмкіндік беретін технологиялар жиынтығы. Деректерді жинау үшін әдетте телеметрия сенсорлары (телеметрия жүйелерінде жұмыс істеу мүмкіндігімен, яғни арнайы кіріктірілген байланыс модулімен) немесе қарапайым сенсорлар қосылған объектімен байланыс құрылғылары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Радиоэлектронды құрылғылардағы АПРЖ
    Несиелер: 5

    Автоматтандырылған жобалау жүйелері (АЖЖ) есептеу желілері мен телекоммуникациялық технологияларды пайдалануға негізделген, АЖЖ-да дербес компьютерлер (ДК) және жұмыс станциялары қолданылады. АЖЖ-ны математикалық қамтамасыз ету есептеу математикасының, статистиканың, математикалық бағдарламалаудың, дискретті математиканың, жасанды интеллекттің пайдаланылатын әдістерінің молдығымен және алуан түрлілігімен ерекшеленеді. CAD бағдарламалық жасақтамалары Unix, Windows NT, C, C++, Java және басқа да заманауи CASE технологияларына негізделген ең күрделі заманауи бағдарламалық жүйелер қатарына жатады

    Оқу жылы - 2
  • Сымсыз сенсорлы желілер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-сымсыз желіге біріктірілген сенсорлар ақпаратты жинау, өңдеу және берудің аумақтық бөлінген өзін-өзі ұйымдастыратын жүйесін құрайды. Сымсыз сенсорлық желілер, олардың құрылымы, құрылыстың технологиялық аспектілері, ұсынылатын қызметтер, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету мәселелері. Радиоарна арқылы өзара біріктірілген таратылған, өзін-өзі ұйымдастыратын және көптеген датчиктер мен атқарушы құрылғылардың құрылысы. Жүктемені болжау әдістері, Қызмет көрсету көрсеткіштерін есептеу, деректер трафигінің сипаттамаларын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инфокоммуникациялық желілер мен жүйелердегі моделдеу мен оптимизациялау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-телекоммуникациялық желілер мен жүйелердің негізгі сапалық көрсеткіштері, жаппай қызмет көрсету теориясы мен телетрафика теориясы, соңғы пайдаланушы құрылғылары, ұялы және стационарлық телефондар, дербес компьютерлер, смартфондар арасындағы байланысты қамтамасыз ететін коммуникациялық құралдарды дамыту. Бұл құрылғылардың өзара әрекеттесуі әртүрлі мақсаттағы ақпараттық ағындарды өңдеуді жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Физикалық модельдер арасында аналогтық модельдер терең қарастырылады. Объектілердің немесе процестердің модельдерін құруға және зерттеуге арналған Математикалық модельдер.

    Оқу жылы - 2
  • Ақпаратты таратудың көпарналы РТЖ-сы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-топтық сигнал арналарын біріктіру және бөлу, арналық сигналдардың сызықтық қосындысын қалыптастыру, сызықтық бөлу әдістері: жиілік, уақытша және сигнал формасы, көп арналы жүйелерді құру үшін пайдалану, көптеген абоненттердің топтық сигналын беру, бір таратқыш. Үздіксіз сигналдың дифференциалды энтропиясы. Үздіксіз хабарламаларды берудің радиожүйелері. Үздіксіз сигналдарды беру кезінде байланыс арнасының өткізу қабілеті. Байланыс арналары мен трактілерінің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өзін-өзі ұйымдастыратын желілердің интернет заты
    Несиелер: 5

    Пән өзін-өзі ұйымдастыратын желілерді, Заттар интернетінің тұжырымдамасымен, кең таралған сенсорлық желілермен, сымсыз өзін-өзі ұйымдастыратын желілермен және автокөлікке арналған Өзін-өзі ұйымдастыратын желілермен танысуды, сондай-ақ беру, бағыттау және көлік деңгейіне қол жеткізуді басқарудың негізгі хаттамаларына шолуды зерттейді. Айнымалы топологиясы бар желі. Динамикалық. Орталықтандырылмаған. Мобильді. Желіні құрайтын түйіндер. Бұл жеке компьютерлер, ноутбуктер, смартфондар, планшеттер, ақылды сенсорлар және басқа құрылғылар болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Курс жобаға бағытталған бизнесті дамытуды басқарудың заманауи мінез-құлық үлгілеріне негізделген жобалық менеджменттің құрамдас бөліктерін зерттейді. Бағдарлама PMI PMBOK, IPMA ICB халықаралық стандарттарына және жобаларды басқару саласындағы ҚР стандарттарына негізделген. Стратегиялық, жобалық және жедел басқарудың өзара әрекеттесуі арқылы бизнесті дамытуды ұйымдастырушылық басқарудың ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON8

    Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас құралы, инженерлік телекоммуникация немесе инфокоммуникация саласындағы жаңа білім көзі ретінде ағылшын, қазақ (орыс) тілдерін пайдалану қабілетін көрсету; жұмыс пен өмірде қолданбалы этика және іскерлік қарым-қатынас этикасының негіздерін білу және қолдану;

  • Код ON6

    Смарт технологиялар мен зияткерлік жүйелер элементтерімен жаңа телекоммуникациялық жүйелерді (синтездеу) әзірлеу және жобалау мүмкіндігін көрсетеді. Желілік хаттамаларды модельдеу және оңтайландыру.

  • Код ON7

    Кәсіпкерлік қызметтің коммерциялық принциптерін бағалау, қазақстандық қоғамның әлеуметтік құндылықтары мен персоналды дамытудың гуманитарлық міндеттері мен телекоммуникация кәсіпорындарының қызметтеріне қоғамдық қажеттіліктерді қанағаттандыруды көрсете білу.

  • Код ON4

    Телекоммуникацияға қатысты білімді интеграциялау саласындағы кәсіби мәселелерді шешу үшін қажетті жаңа ақпаратты талдау, іздеу және алуды көрсете білу. Кәсіпорындардың қиын жағдайын талдауға және зерделеуге, ұйымдастыруға қатысу.

  • Код ON1

    Инженерлік электроника, телекоммуникациялар және заттар интернеті технологиясының зерттелетін саласында жан-жақты біліммен жұмыс жасау, сонымен қатар модельдеу әдістері мен оңтайлы телекоммуникациялық жүйелерін қолдану.

  • Код ON5

    Ғылыми немесе кәсіби қызметтің бүкіл кезеңінде өздігінен білім алуға және үздіксіз кәсіби дамуға дайындығын, инженерлік телекоммуникациялар және интеллектуалды инфокоммуникациялар саласында дербес ғылыми техникалық шешімдерді қабылдауды көрсете білу.

  • Код ON2

    Инженерлік телекоммуникацияның процедуралық мәселелерін ұйымдастырудағы негізгі идеяларды түсіну және көрсету. Электрондық схемалар мен байланыс хаттамаларын және тұтынушылар арасындағы ақпараттық-коммуникациялық байланыстарды ұйымдастыру принциптерін түсіну

  • Код ON3

    Цифрлық коммуникациялық технология, заттар интернеті, гетерогенді желілер, ақпараттың көп арналы тасымалдануы, шуға қарсы иммунитет және телекоммуникацияны ұйымдастыру процестері бойынша алған білімдерді пайдалану.

7M06201 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
Магистратура

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06201 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
Магистратура

Қазақ қатынас жолдары университеті

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06201 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06201 Телекоммуникациялық жүйелер мен желілер
Магистратура

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06201 Телекоммуникация
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06201 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M062011 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M096 Коммуникация және коммуникациялық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top