Жаңа білім беру бағдарламасы

6B08612 Мелиорация және суғармалы егіншілік в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалау жұмыстарын автоматтандыру жүйесі немесе APM
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді АЖЖ техникалық қамтамасыз етумен, жобалауды автоматтандыруға арналған қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің негізгі түрлерімен және қазіргі даму деңгейімен, сондай-ақ оларды белгілі бір пән саласына бейімдеу әдістерімен таныстыру. АЖЖ-ны математикалық, бағдарламалық, ақпараттық және техникалық қамтамасыз етудің негізгі ұғымдары; жобалау рәсімдерін автоматтандырылған орындау алгоритмдерін жасау; қолданбалы бағдарламалар пакеттерін құру қағидаттары мен құрылымы; АЖЖ ортасында бөлшектердің, бұйымдардың, жабдықтар мен конструкциялардың конструкторлық құжаттарының графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау алгоритмдері, олардың үш өлшемді модельдерін автоматтандырылған құру зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия
    Несиелер: 5

    Негізгі химиялық заңдар мен түсініктер, заттардың құрылысы теориясы, ерітінділер теориясының негіздері, тотығу-тотықсыздану процестерінің теориясы, элементтер мен олардың қосылыстарының химиялық қасиеттері, кешенді қосылыстардың құрылысы, қасиеттері мен қолданылуы; білім беру және практикалық қызметтегі химияның теориялық негіздері, химиялық реакцияларды есептеу, эксперимент нәтижелерін ресімдеу және ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Материалдық нүктенің ілгерілемелі және айналмалы қозғалысының механикасы, кинематикасы және динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, молекулалық физика, молекулалық физика және термодинамика негіздері. Электростатика. Электр және магнетизм. Электр өрісіндегі өткізгіштер. Тұрақты және ауыспалы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математика
    Несиелер: 5

    Матрицалар және оларға қолданылатын амалдар. Айқындалған және айқындалмаған матрицасы бар сызықтық теңдеу жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес амалдар. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Біраргументті функциялардың әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Агрономия негіздері
    Несиелер: 4

    Агрономияның тарихы мен дамуы; агрономияны қалаған ғалымдар; топырақ туралы түсінік; топырақ құнарлығын арттыру; топырақ және оның пайда болуы; ауыспалы егістіктер; топырақ өңдеу жүйелері; органикалық және минералды тыңайтқыштар; ауыл шаруашылығында тыңайтқыштарды қолдану жүйесі; егіншіліктің аймақтық жүйесі; суғармалы және тәлімі егіншіліктер; жерді мелиорациялау және топырақты эрозиядан қорғау; өсімдіктерді аурулардан, зиянкестерден және арамшөптерден қорғау; ауыл шаруашылық дақылдарын өсіру технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – жобалау дағдыларынан және инженерлік сызу негіздерінен білім беру. Қарастырылып оқытылады: Проекциялау әдістері. Ортогональды проекция әдісі (Монж әдісі). Нүкте. Түзу. Жазықтық. Аксонометриялық проекциялар. Түрлері. Қималар мен қималар. Біріктірулердің түрлері: ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер. Жіп түрлері. Жіптің жіктелуі. Ішкі және сыртқы жіп. Жіп суреттері: жеңілдетілген және шартты. Өнім түрлері. Құрылымдық құжаттаманың түрлері мен жинақтамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік геодезия
    Несиелер: 3

    Геодезия, топографиялық карталар мен жоспарлар туралы жалпы мәліметтер, геодезиялық өлшеулердің түрлері және оларды өндіру әдістері, топографиялық түсірілімдер мен негізгі инженерлік-геодезиялық жұмыстарды жүргізу әдістері, сондай-ақ өндірістік жағдайларда геодезиялық аспаптарды пайдалану, далалық және камералдық өлшеулерді математикалық өңдеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мелиоративтік топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақ түзудің негізгі факторлары мен шарттары; топырақтың морфологиялық белгілері, құрамы мен қасиеттері; Топырақ таралуының негізгі заңдары; топырақ түзудің факторлары мен шарттары; топырақтың морфологиялық белгілері мен құрамы; топырақтың құрамы мен қасиеттерін сандық және сапалық бағалау әдістері; Топырақтың су, ауа, жылу және қоректік режимдерін реттеу; топырақ қоғамның әлеуметтік және экономикалық дамуына себепші болатын негізгі табиғи ресурстардың бірі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология және гидрогеология негіздері
    Несиелер: 4

    Минералдар мен тау жыныстарының қасиеттері мен құрамы, тау жыныстарындағы судың түрлері; жер асты суларының таралу шарттары бойынша жіктелуі, жер асты суларын қорғау; гидрогеологиялық зерттеулердің түрлері; жер мен жер қыртысының құрылымы мен қасиеттері; суару массивтеріндегі инженерлік - геологиялық зерттеулердің негізгі түрлері; геологиялық және гидрогеологиялық карталар мен қималарды құру және оқу әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты студенттердің бойында ұлттық, патриоттық қасиеттерді қалыптастырып, дамыту мақсатында, Б. Момышұлының шығармашылық жолын оқыту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Б. Момышұлының шығармашылық жолы мен өмірі, күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтары, хаттары. Ұлы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» шығармалары мен онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік механика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – машиналардың агрегаттары мен бөлшектерінің конструкциясын есептеу бойынша теориялық білім беру. Қарастырылып оқытылады: Механиканың жалпы заңдары, теңдеулері мен теоремалары, күштердің жазықтық және кеңістіктік жүйесінің тепе-теңдік шарттары; машина буындарының конструктивтік элементтері мен бөлшектерінің қарапайым деформацияларының негізгі түрлері. Машина буындары бөлшектерінің және ғимараттар мен құрылыстардың конструктивтік элементтерінің беріктігі, қаттылығы және орнықтылығы шарттарын орындау, машина, конструкция, ғимараттар мен құрылыстарды жобалау бойынша есептерді орындау үшін материалдардың механикалық сипаттамаларын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипаты туралы білімді қалыптастыру; "Тарих-и-Рашидидің" тәрбиелік рөлін түсіну. Курс ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады; М.Х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидравлика
    Несиелер: 3

    Сұйықтық қозғалысы туралы негізгі ұғымдар; тұтқыр емес сұйықтық кинематикасы мен динамикасының негізгі теңдеулері; гидравликалық кедергілер теориясының негіздері; саңылаулардан сұйықтық ағуының теориялық негіздері; әртүрлі техникалық құрылыстардың конструкциялары; сұйықтық шығынының берілуін реттеу тәсілдері; ұзын құбырларды дұрыс пайдалану мәселелері;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гидрология және инженерлік гидрометрия
    Несиелер: 4

    Өзен бассейнінің негізгі сипаттамалары, өзен ағысы мен қоқыстарды қалыптастырудың заңдылықтары мен негізгі факторлары; гидрометриялық өлшеу жұмыстары бойынша деректерді өңдеу әдістемесі; өзендер мен көлдердің режимін жүйелі зерттеуді ұйымдастыру; өзен ағынының, өзендердің, көлдердің, батпақтардың, су эрозиясы мен арналық процестің қалыптасу заңдылықтары; өзендер мен олардың бассейндерінің гидрологиялық сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін сипаттау қабілетін қалыптастыру және қазақстандық мәдениетті насихаттау, оның рөлін анықтау. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі ұғымдар, Қазақстанның киелі жерлерінің орналасуы, Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары, археологиялық және сәулет ескерткіштері, діни және діни объектілер, тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-жергілікті тарихтың тарихи сипаттамасын зерттеудегі шығу тегі, қалыптасу шарттары, өзекті мәселелері мен бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Курс Мәдени мұра туралы ғылыми идеялардың дамуының негізгі кезеңдері, оны тарихи нақты кезеңдерде зерттеу және сақтау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға, тарихи фактілерді түсіндірудің Тарихи көздерін кешенді талдау әдістерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мелиорациядағы агрометеорология
    Несиелер: 4

    Агрометеорология туралы түсінік; агрометеорологиялық факторлардың негізгі міндеттері; климаттық факторлар; метеорологиялық бақылаулардың негізгі түрлері; жауын-шашынның, буланудың және желдің нормативтік сипаттамаларын есептеу әдістері; күн радиациясының түрлері және радиациялық баланс; топырақтың температуралық режимінің сипаттамасы, топырақ пен ауа температурасын өлшеу; топырақ пен ауа ылғалдылығын өлшеу әдістері мен мерзімдері; желдің жылдамдығы мен бағытын айқындау; агрометеорологияда қолданылатын аспаптардың сипаттамалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесі
    Несиелер: 4

    Тәжірибелік жұмыстардың әдістемесінің негіздері; агрономиялық зерттеулердің негізгі әдістері (зертханалық, вегетациялық, лизиметрлік және танаптық); тәжірибелердің нұсқалары мен қайталануы; тәжірибелердің қателіктері; мөлдектердің ауданы, бағыты мен пішіні; экспериментті жоспарлау теориясы; далалық тәжірибеде бақылау жұмысын жоспарлау және жүргізу; ауылшаруашылық дақылдарының өнімін есепке алу әдістемесі; эксперименттердің негізгі түрлерін жүргізу әдістемесі; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу; зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеудің негіздері; ғылыми есептерді дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мелиоративтік егіншілік
    Несиелер: 4

    Өсімдіктердің өмір сүру факторлары мен жағдайларына қойылатын талаптар; егіншілік заңдары; жерді тиімді пайдалануға, топырақ құнарлылығын сақтауға және арттыруға, ауыл шаруашылығы дақылдарының жоғары және тұрақты түсімін алуға бағытталған өзара байланысты агротехникалық мелиорациялық және ұйымдастырушылық іс-шаралар кешені, оларды реттеу әдістері, мелиорацияланатын жерлерде өсімдіктерді өсіру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақты қорғау
    Несиелер: 3

    Бұл жер ресурстарын қорғау, сапасын жақсарту және ұтымды пайдалану бойынша белгілі бір іс-әрекеттерді жүзеге асыруға бағытталған шаралардың тұтас жүйесі. Топырақ құнарлылығының жоғалуының негізгі себептері: эрозия процестері, топырақтың қайталама тұздануы, пайдалы қазбаларды өндіру мақсатында өсіп келе жатқан өсімдіктер мен топырақ қабатын жою, құрылысты жүзеге асыру, зиянды элементтермен ластану, қарашіріктің жоғалуы және олардың әрқайсысымен күресу шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ландшафттану және табиғи-техногендік кешендер
    Несиелер: 4

    Қолданбалы ландшафттану түрлері, табиғи және геохимиялық ландшафттарды қалыптастырудың өңірлік ерекшеліктері, экологиялық қауіпсіз агроландшафттарды қалыптастыру үшін биосфера процесіндегі топырақ түзуші факторлар мен жағдайлар, суармалы агроландшафттардың тұрақтылығы мен тұрақтылығы туралы табиғатты қорғаудың негізгі заңдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Суғармалы егіншілік
    Несиелер: 4

    Суармалы жерлердің құнарлылығын, жер асты суларының деңгейін ескере отырып, топырақты өңдеу тәсілдері мен мерзімдері; ауыспалы егістің түрлері; арамшөп өсімдіктерінің түрлік құрамы; ауыл шаруашылығы дақылдарының кепілді өнімін алу мақсатында жерді ұтымды пайдалануға негізделген суару нормалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топырақ эрозиясымен күресу
    Несиелер: 3

    Топырақ эрозиясының түрлері; топырақтың жел және су эрозиясы; топырақтың нашарлау және эрозияның пайда болу себептері; топырақ эрозиясын зерттеу әдістері; топырақ эрозиясының пайда болу түрлері мен формалары; эрозияға ұшыраған топырақтың қасиеттері, жіктелуі; топырақты құнарлылық пен эрозияның нашарлауынан қорғаудың принциптері мен әдістері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оазисті суғару
    Несиелер: 3

    Мал шаруашылығының азық базасын нығайту үшін шөлді жерлердегі оазистік суарудың рөлі; жемшөптің сақтандыру қорларын өндірудің берік базасын құру мақсатында су және жер ресурстарын ұтымды пайдалану; оңтүстік қазақстан шөлдерінің қазіргі жай-күйі; шөлдерде суару үшін жер асты суларын пайдалану мүмкіндіктері; ауыл шаруашылығы дақылдарын суару режимін айқындау әдістері; шөлдерді оазистік суарудың тәсілдері мен техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мал азығын өндіру
    Несиелер: 4

    Табиғи жем-шөп алқаптарын жерүсті және түбегейлі жақсарту процестері; құнарлылықты және топырақ құнарлылығының биологиялық факторларын басқарудың негізгі тәсілдері; жемшөп дақылдарын өсірудің баламалы, энергия-ресурс үнемдейтін, биологиялық технологиялары; ауыл шаруашылығы өндірісіне жемшөп өндірісі бойынша қарқынды технологияларды енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бүлінген жерлерді үйлестіру
    Несиелер: 4

    Суармалы жерлерді су басу, батпақтану және тұздану процестерінің пайда болу себептері жердің бүлінуімен байланысты және жергілікті топырақ-климаттық жағдайлар, бүліну және ластану дәрежесі ескеріле отырып жүргізілуге тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мелиорацияның арнайы түрлері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-тозған жерлерді қалпына келтіру кезінде оңтайлы мелиорацияның тиімді әдістері мен әдістерін таңдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді игеру барысында: химиялық мелиорация тәсілдері: қышқыл топырақты әктеу, сортаңды топырақтарды гипстеу және сортаңды жерлерді шаю; топырақты жылыту мелиорациясының тәсілдері: мульчирлеу, топырақты және қоршаған ортаны жылыту; мәдени-техникалық мелиорация тәсілдері: жерді ағаш және шөпті өсімдіктерден, тастардан, діңгектерден тазарту және топырақты бастапқы өңдеу зерттелетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер химиялық, жылу және мәдени-техникалық мелиорацияның тиісті әдістерін қолдана алады; арнайы мелиорациялық жұмыстарды орындау кезінде техникалық құралдар мен технологияларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фитомелиорация
    Несиелер: 5

    "Фитомелиорация" пәні, мақсаттары мен міндеттері; топырақ құрылымын қалыптастырудағы өсімдіктердің рөлі; топырақты фитомелиоративтік жақсарту тәсілдері; күрт қолайсыз су режимі бар (батпақты, батпақты) жерлерді мелиорациялауда топырақты қалпына келтірудің фитомелиоративтік тәсілдерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суғармалы жерлердегі өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 4

    Далалық дақылдарды топтастыру және олардың халық шаруашылық маңызы; далалық дақылдардың морфологиялық және биологиялық ерекшеліктері және оларды аудандастыру; далалық дақылдардың өсуі мен даму заңдылықтары; суармалы жерлерде өсімдіктерді өсіру агротехникасының ерекшеліктері; егістік дақылдарды суару режимі және суару техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғатқа үйлестіру негіздері
    Несиелер: 4

    Құрылымды қалыптастыру жағдайға байланысты ландшафт аймағының ылғалдығы мен жылумен жабдықтау жағдайларына байланысты Геожүйенің табиғи тұрақтылығын бағалау және талдау. Ылғал және жылумен қамтамасыз ету. Ландшафттарды жүйелеу, әртүрлі біртекті объектілердің генетикалық теориясы, орналасу деңгейі, қасиеттері, геожүйе кезеңдерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жерді баптау және қорғау
    Несиелер: 5

    Бүлінген жерлерді рекультивациялау бағыттары, жерді рекультивациялау кезеңдері, жерді рекультивациялау әдістері мен технологиялары; кешенді топырақ қорғау іс-шаралары, рекультивациялау жұмыстарын жүргізу кезіндегі озық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суғармалы жерлерде көкөніс өндіру
    Несиелер: 4

    Жем-шөп мақсаттары үшін өнім, сондай-ақ өнеркәсіп және өзге де, оның ішінде сәндік мақсаттар үшін шикізат алу, көкөніс дақылдарының негізгі түрлері мен сыныптамасы, көкөніс дақылдарын өсіру технологиясы, ауыспалы егістер, сорттар, ашық топырақта көкөніс дақылдарының өсуі мен даму шарттары, өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Агроорманмелиорация
    Несиелер: 5

    "Агроорманмелиорацияның" мәні, мақсаттары мен міндеттері; орман екпелерінің биологиялық ерекшеліктері, орман дамуының негізгі заңдылықтары, орман екпелерін су тұтыну және оны мелиорация факторы ретінде, сондай-ақ құрғақшылықтан, құрғақ желден, қара дауылдан, су эрозиясынан қорғаудың мелиорациялық шаралары ретінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суғару мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - студенттердің суару мелиорациясының міндеттері мен түрлері, сонымен қатар суару нәтижесінде топырақтың тозуының және деградациясының негізгі себептері туралы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: мелиорацияның негізгі түрлері, топырақтың су, ауа, жылу қасиеттері, топырақты өңдеудің заманауи әдістері. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы: топырақтың негізгі қасиеттерін, мелиоративтік шаралардың түрлерін, топырақ режимдерін реттеу түрлерін, суару мен мелиорацияның заманауи әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәденитехникалық жұмыстарды жүргізу технологиясы
    Несиелер: 3

    Жердің екінші рет батпақтануының, бұталардың басып кетуінің, жер асты қабаттарының тығыздалуының, тастардың ластануының негізгі себептері; мәдени-техникалық жұмыстарды жүргізу технологиясы; Мәдени-техникалық жұмыстарда пайдаланылатын машиналар мен механизмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – менеджер жұмысының тиімділігін арттыруға және басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін бірыңғай дағдылары мен жеке қасиеттері бар студенттерді қалыптастыру. Уақытты сауатты басқару негіздері; сендіру және келіссөздер жүргізу; softskills және hard skills маман дағдылары: сыни тұрғыдан ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ластанған ауылшаруашылық жерлерін қалпына келтіру
    Несиелер: 4

    Жерлердің санаты, ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлер, ластанған жерлердің пайда болу себептері; ластанған жерлерді бағалау әдістері; ластанған ауыл шаруашылығы жерлерін қалпына келтірудің, сондай-ақ олардың табиғи орнықтылығын қамтамасыз ететін және оларда ауыл шаруашылығы және орман дақылдары жұмыстарын орындауға мүмкіндік беретін әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін оқу және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылып оқытылады: AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 5

    Өзен су тораптарының гидроқұрылымдарын жобалаудың жалпы мәселелері; су тораптарын жайғастыру. Гидроқұрылымдардың негіздері, бөгеттердің табаны мен денесіндегі су сүзілуі. Топырақ материалдарынан жасалған бөгеттер және жартасты негіздегі бетон бөгеттер. Топырақ бөгеттерін сүзгілеу, беткейлер мен экранның тұрақтылығын есептеу. Су тораптарының су өткізу құрылымдары. Олардағы каналдар мен құрылыстар. Гидротехникалық туннельдер. Арналық процестер және оларға әсер ететін факторлар; ағынның тасымалдау қабілеті және инженерлік шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыру; өнеркәсіптік кәсіпорындар қызметінің нәтижесінде туындайтын қоршаған ортаның ластануының, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуының салдарын бақылау, талдау, бағалау және жою бойынша жұмыстар жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени жайылымдарды ұйымдастыру және пайдалану
    Несиелер: 5

    Жайылымдар алаңына қажеттілікті есептеу; топырақты өңдеу, дақылдау және шалғындандыру; жайылымдарда жасыл конвейер құру қағидаттары; жануарларды ұтымды жаю және жайылымды таптау режимі; әртүрлі піскен шөп егіндерін қалыптастыру; суару режимі және шөп егуді суару техникасы; суармалы мәдени жайылымды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұзданған жерлерді мелиорациялау
    Несиелер: 5

    Жердің тұздану себептері; жердің бастапқы және қайталама тұздануы; топырақтың тұздануының алдын алу әдістері, суармалы алқаптарда тұздануға қарсы күрес тәсілдері мен шаралары, суармалы жерлердің әртүрлі су-физикалық және гидрогеологиялық жағдайларында топырақ пен жер асты суларының тұздану химизмінің пайда болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік қарым-қатынастар саласындағы қажетті білімдерін және оларды құқықтық реттеу механизмін, нормативтік құқықтық актілерді қолдану және құқықтық нормаларды практикалық қызметте қолдана білу дағдыларын дамыту. Қарастырылып оқытылады: Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жайылымдарды суландыруға арналған құрылымдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Типтік суландыру схемаларының элементтерін инженерлік есептеу негіздері, су қабылдағыштарды есептеу, өзен су қабылдағыштарын жобалау және есептеу, өзен жағасындағы су қабылдағышты есептеу; арналық су қабылдағышты жобалау және есептеу; тау су қабылдағышын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – қазақстандық құқық жүйесінің негізгі салаларымен, конституциялық, азаматтық, қылмыстық, отбасылық, еңбек қатынастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасы құқығының жеке салалары институттарының негізгі ережелері, конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сонымен қатар белгілі бір саладағы процессуалдық құқықтық қатынастарға түскен субъектілер мен объектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатқа үйлестіру машиналары мен механизмдері
    Несиелер: 3

    Табиғи жабдықтауды механикаландыру негіздері; табиғи жабдықтауда қолданылатын машиналар, механизмдер және олардың кешендері; табиғи жабдықтауда қолданылатын доңғалақты және шынжыр табанды тракторлардың, автомобильдер мен механизмдердің құрылымы мен техникалық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жайылымдарды суландыру
    Несиелер: 5

    Шағын елді мекендерді және фермерлік шаруашылықтарды сумен жабдықтау; ауыл шаруашылығы кәсіпорындарын сумен жабдықтау; далалық сумен жабдықтау жайылымдарын сумен жабдықтау ерекшеліктері; Елді мекеннің тәуліктік су қажеттілігін және шалғайдағы мал шаруашылығын айқындау; су тұтыну кестесін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - өміршең стартап құру процесі мен техникалық процесс туралы түсінік қалыптастыру; технологиялық кәсіпкерден талап етілетін IT құзыреттіліктерін, командалық жұмысты және іскерлік дағдыларды дамыту; өнімдермен жұмыс жасайтын 3-5 адамнан тұратын топтар дайындау; салалық шаралар мен іс-шараларға қатысу арқылы студенттерді IT нарығымен байланыстыру. Пәнді оқыту барысында әрбір студент стартап құруға қатысады. Бизнес-инкубация кезінде студенттер топтарға жиналып, топтарда жобалармен жұмыс істейді. Курс студенттерге IT құзыреттілігін, топтық жұмыс және іскерлік дағдыларын дамытуға көмектесуге арналған. Оқыту бағдарламасы Идеяны іздеуден бастап нарыққа өнімді шығаруға дейінгі стартап құрудың бүкіл процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коллекторлы-кәріз жүйесін жобалау
    Несиелер: 5

    Топырақтың су-ауа режиміне, тұзға қойылатын талаптар және олардың өсімдіктердің дамуына, жердің тұздануына әсері; жер асты сулары режимінің болжамы, мелиорациялық іс-шаралардың қажеттілігі; тұрақты дренажды есептеу және жобалау; гидравликалық есептеу, коллекторлық-дренаждық желінің құрылымы мен көлденең қималары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гидромелиоративтік жүйені автоматтандыру және механикаландыру
    Несиелер: 5

    Бұл ауыл шаруашылығы жерлеріндегі олардың су режимін реттеуге арналған инженерлік құрылыстар мен құрылғылар кешені және автоматтандыру объектілері ретіндегі гидромелиорациялық жүйелердің ерекшеліктері, технологиялық процестердің сипаттамасы және олардың жіктелуі; гидромелиорациялық жүйелерді кешенді автоматтандырудың міндеттері, көлемі, дәрежесі, кезектілігі және жалпы қағидаттары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мелиоративтік жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Гидромелиоративтік жүйелер объектілерінің орналасу жоспарларын әзірлеу әдістемесі; автоматтандырылған жобалау құралдары; жобаланатын объектілердің негізгі параметрлерін есептеу әдістері; гидромелиоративтік құрылыстарды жобалау жөніндегі нормативтік құжаттаманың құрамы мен мазмұны; жобаланатын объектілерге қойылатын техникалық және технологиялық талаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Гидромелиоративтік жұмыстарды ұйымдастыру және технологиясы
    Несиелер: 5

    Негізгі гидромелиоративтік объектілер мен құрылыстарды салу кезіндегі жұмыстарды жүргізу технологиясы; гидромелиоративтік жүйелер объектілерін салу және реконструкциялау кезіндегі алаңішілік дайындық жұмыстары; жұмыстарды жүргізу кезінде орындалатын құрылыс процестерінің технологиялық дәйектілігі. Негізгі гидромелиоративтік объектілер мен құрылыстарды салу кезіндегі жұмыстарды жүргізу технологиясы; гидромелиоративтік жүйелер объектілерін салу және реконструкциялау кезіндегі алаңішілік дайындық жұмыстары; жұмыстарды жүргізу кезінде орындалатын құрылыс процестерінің технологиялық реттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мелиоративтік жүйелерді пайдалану және автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Пайдалану жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыру және технологиясы; суландыру жүйелерінде су пайдалану негіздерімен гидромелиоративтік жүйелерді пайдалану қызметін ұйымдастыру; жүйелі талдау әдістерін қолдана отырып, жүйелі су пайдалануды жоспарлау; су бөлу және суару жүргізу технологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Ағынның деңгейі мен тереңдігін, сұйықтықтың ағу жылдамдығын, су мен тұнба ағындарының шығынын анықтау, жер асты суларының балансын құру, сүзу есептерін жүргізу, геодезиялық өлшеулер жүргізуді біледі.

  • Код ON6

    Ғимараттар мен гидротехникалық құрылыстардың, олардың негіздері мен іргетастарының конструкцияларын есептеп, сызбасын дайындау; конструкция элементтерінің беріктігі, қаттылығы және орнықтылығын, статикалық анықталатын және анықталмайтын өзекті жүйелерді есептеу; жауын-шашынның, буланудың және желдің нормативті көрсеткіштерін есептеудің әдістерін қолдану.

  • Код ON12

    Құрылыстарды жобалау бойынша қажетті құжаттаманы әзірлеу; тәуекелдерді бағалау, гидромелиоративтік жүйені жобалау үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; өндірістік тапсырмаларды тұжырымдау; пайдалану жұмыстарының орындалу барысын бақылау.

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер туралы ақпарат жасау.

  • Код ON8

    Табиғи құрылыс объектілерін жобалау кезінде қабылданатын шешімдерді негіздеу үшін табиғи және табиғи-техногендік объектілердің жай-күйін бағалау бойынша іздестірулер жүргізу; бұзылған жерлерді жайластыру кезінде мелиоративтік режимдерді басқару әдістерін меңгеру.

  • Код ON11

    Суару режимін және дақылдарды суару техникасын, суару жүйесін жобалау; арналардың есептік шығындарын анықтау, олардың гидравликалық есебін орындау; химиялық және дақыл-техникалық мелиорацияны қолдану; мал басы мен суармалы жерлерді анықтау; мәдени жайылымдарды жобалау.

  • Код ON1

    Халықтың негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға, тарихи ескерткіштерге ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін сипаттау;сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен ҚР негізгі заңдарын атау; Қазақстан халқының образы мен ұлттық кодының қалыптасуындағы ұрпақтар сабақтастығының орнын анықтау.

  • Код ON10

    Суару жағдайында ауыл шаруашылығы дақылдарын өсірудің баламалы, энергия ресурс үнемдеуші, биологиялық технологияларын қолдану; жабық топырақта көкөніс дақылдарын өсірудің қазіргі заманғы технологияларын, өсімдіктерді арамшөптерден, зиянкестер мен аурулардан қорғау жүйесін қолдану.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметте жоғары математика және физиканың базалық бөлімдерін сипаттау, химиялық есептеулер мен эксперимент нәтижелерін дайындау; агроөнеркәсіптік кешеннің қоршаған ортаға әсерін бағалау; қоғамның экономикалық дамуымен байланыстыра отырып, техникалық және экологиялық сараптамалар жүргізу.

  • Код ON9

    Топырақты эрозиядан, екінші рет тұзданудан және зиянды заттармен ластанудан қорғау әдістерін меңгеру; ластанған ауыл шаруашылығы жерлерін қалпына келтіру; суармалы жерлерде кешенді топырақ қорғау іс-шараларын жүргізу.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

Top