Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01506 География в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғаламдық география
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі әлемді жаһандық-географиялық көзқарас негізінде: әлемнің әлеуметтік-экономикалық және саяси компоненттері, адамзаттың жаһандық проблемаларының кеңістіктік аспектісін, геоэкологияны қарастырады; адамдардың планетарлық қоғамдастығын, табиғат пен қоғамның бірлігін тұтас ұғыну үшін қазіргі заманның жаһандық проблемалары туралы теориялық білім береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • География сабағында функциональдық сауаттылықты қалыптастыру
    Несиелер: 4

    Пән география сабақтарында функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың негізгі әдістері мен тәсілдерін қарастырады, оны әлеуметтік қатынастар жүйесінде тұлғаның қалыпты жұмыс істеуін қамтамасыз ететін білім, білік және дағды деңгейі ретінде қарастырады. Пәнді оқу географиялық білім беру саласында теориялық білім, іскерлік және практикалық дағдыларды, қажетті оқу материалдарының сапасын алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеулердің қазіргі әдістері (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Пән география ғылымдары жүйесіндегі географиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қарастырады, қазіргі кезеңде географтардың әдістемелік дайындығының маңыздылығын анықтайды, Пәнді оқу тұтастай алғанда географиялық ғылымды теориялық және практикалық игеруге негіз береді, сәтті кәсіби қызмет үшін қажетті географиялық зерттеулердің әртүрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетті география
    Несиелер: 5

    Мәдениетті география - орта мәдениетінің айырмашылығын және мәдениеттің аумақтық таралуымен таныстыратын әлеуметтік-экономикалық географияны; Бүкіл әлемде кездесетін көптеген мәдени аспектілерді және олардың әсерін; Географиялық мәдениет ілімнің ғылыми негіздерін әлемнің географиялық бейнесі,география ғылымының тілі, географиялық және экологиялық сауаттылық, географиялық ойлау, туризм және демалыс географиясы үшін ғылымының әдістамалық негіздерінің маңызын оқып үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиядағы инноватика
    Несиелер: 5

    Географиялық инновациялар; ресурс үнемдеуші технологиялар; қалдықтарды қайта өңдеу; инновациялық-экологиялық климат; инновацияларды жіктеу. экологиялық инновациялар ұғымының анықтамасы, инноватиканың критериалды белгілері. қалдықтарды қайта өңдеу саласындағы инновацияларды жіктеу әдістемесі. Эко-инновацияларға тән белгілі бір өлшемдер мен параметрлерді анықтау негізінде қоршаған ортаны қорғау және ұтымды ресурстарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық техноголияларды география сабағында қолдану
    Несиелер: 5

    География пәні бойынша білім беруде инновациялық технологияларды қолданудың әдістермі мен түрлерін; инновациялық технологияны сабақ барысында қолданудың тиімділігін; Тиімді әдістер арқылы студенттердің ғылыми-ізденушілік қабілеттерін дамытып, қалыптастырудың әдістерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық терминдерді оқыту әдістемесі (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Географиялық оқулықтағы терминдік сөздермен қатар картада белгіленген объектілердің терминологиясын оқып білу қажеттілігі туындап отыр. Географиялық терминология тек топонимикамен ғана байланысты емес, саяси-экономикалық, әлеуметтік және физикалық тұрғыдан ғылыми сипаттама бергенде қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиядағы кәсіби шетел терминологиясы
    Несиелер: 5

    География және табиғатты қорғау бойынша анықтамалық ақпарат, табиғатты пайдалану, география және информатикада қолданылатын негізгі терминдердің ағылшын-орыс және орыс-ағылшын сөздіктері, тіл ортасының кәсіби лексикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалалар географиясы
    Несиелер: 5

    Қалалардың пайда болу гипотезасы. Қаланың құқықтық және нақты шекаралары. Қалалық өсу шегі. Агломерация. Мегалополис. Біздің заманымыздың ең үлкен қалалары. Қалалық халықтың үлес салмағындағы аймақтық айырмашылықтар. Өнеркәсіптік және дамушы елдерде урбанизация ерекшеліктері. Қала және қоршаған орта. Урбанизация (латын тілінен - қаладан) - пайда болудың тарихи кезеңі, халықтың өсуі және қалалардың саны, олардағы экономикалық әлеуеттің шоғырлануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аридті территориялар ландшафтарының техногенезі(ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Техногенез туралы түсінік, оның маңызы мен мағынасы. Құрғақ аудандар. Genesis, жасы. Жасанды ландшафтар. Техногендік жер бедері, техногендік үрдістер. Жасанды пішіндер мен үрдістердің сипаттамасы. Тау-кен аймақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиядағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Географиядағы менеджмент жоспарлау функциясы мазмұнының өзгеруімен, фактілерді жан-жақты зерттеуімен, кәсіпорындардың ойдағыдай іс-әрекетімен, басқаруды түпкі нәтижесіне қарай ұйымдастыруымен, дамыған теориясымен және маркетинг практикасымен, жаңа технологияны жасауымен, адам факторын жандандыратын шешімдер қабылдауын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі кезеңнің әлеуметтік географияның мәселелері
    Несиелер: 5

    Аймақтар мен өлкелерге жаһандық көзқарас; Әлемдегі тіл, қатынас және сенім; Қазіргі географияның мәселелері; халық және көші-қон; адам және табиғат; Мәдени география; Геоэкономика және геосаясат; тамақ және ауыл шаруашылығы; Урбандалу және жаһандық қалалық жүйе; Негізгі ұғымдарды терең түсіну үшін магистранттарға жаңа идеялар мен концепциялар жаңа географиялық теориялар арқылы білімді жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық өлкетану (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Географиялық өлкетанудың мәні. Өз аймағын физика-географиялық жағынан білу. Аймақтың нақты бір бөлігін экономикалық-географиялық жағынан білу. Географиялық өлкетанудың ерекшеліктері. Географиялық өлкетану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның аймақтық ерекшеліктері (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының аймақтық ерекшелігіне әсер етуші физикалық және экономикалық факторлар туралы; Қазақстандағы жеке аймақтардың тарихи-географиялық орналасуындағы ескерілетін функциялар мен табиғи жағдайлар; Аймақтық бөлінуге әсер етуші факторлар туралы; Аймақтық өндірістік ерекшеліктер, геологиялық факторлардың әсері туралы оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакральды географиясы
    Несиелер: 5

    Пән азаматтарымыздың ұлтжанды сезімі қоғамның рухани-адамгершілік бірлігі негіздерінің бірі екенін ескере отырып, отанымыздың тарихи- мәдени, археологиялық ескерткіштер және діни және ғұрыптық орталықтар, тарихи тұлғалар, саяси, тарихи оқиғаларға байланысты қасиетті орындармен таныстыру. Сакральды география материалдарын сабақта пайдаланғандағы ең үлкен жетістік өлкедегі нысандарды қорғаудың қажет екенін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп географиясында геоинформатика және картография
    Несиелер: 6

    Пән жергілікті, ұлттық, аймақтық және жаһандық деңгейлерде табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси геожүйелерді зерттеу үшін Географиялық картография мен геоинформатиканың негіздері мен әдістерін қарастырады. Пәнді оқу табысты кәсіби қызмет үшін қажетті географиялық деректер базасын құру және тақырыптық карта-схемалар, картограммалар, картодиаграммалар жасау саласында теориялық білім, білік және практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    Тарихи географиялық ашулар мен жекеленген территориялардың зерттелу кезеңдері; таримхи ашылу заңдылықтары; Географиялық саяхатшылар өмірі мен саяхат жасаған жерлері туралы картографиялық мәліметтермен танысу; Жаңа жерлер, мұхит-аралдар мен континеттердің ашылуы, тарихи жорықтар, олардың география ғылымындағы рөлі туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық мәліметтер қорын құрастыру және оларды картографиялық өңдеу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән картография табиғат пен қоғам құбылыстарының үйлесуі мен өзара байланысуын, олардың кеңістіктегі орналасуын және уақыт бойынша өзгеруін, т. б. картографиялық кескіндеудің (бейнелеудің) көмегімен зерттейтін ғылым ретінде; Жекеленген аймақтар бойынша жинақталған мәліметтерді картографиялық базаларда жинақтау, картографиялық өңдеу әдістерінің түрін үйрену; Географиялық мәліметтерді картографиялау жұмыстарын жасап үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON10

    Жалпы мәдени және интеллектуалдық деңгейін жетілдіру және дамытуда, кәсіби қызметінде ғылыми бағытын таңдауда техногенез, жасанды ландшафттар, техногендік рельеф, үрдіс, аймақтардың географиялық ерекшелігі туралы мәліметтерді түсінеді.

  • Код ON5

    Географиялық мәліметтерді, статистикалық көрстекіштерді, ақпараттық комуникациялық технологияларды, есептеулерді жүргізеді, салыстырмалы сипаттама беруде тілдік сөздіктер (қазақша-орысша-ағылшынша) қолдана алады.

  • Код ON7

    Географиялық инновациялар ұғымдарын, инновациялық критерийлік белгілерді анықтайды, геоинновацияның осы түріне тән белгілі бір критерийлер мен параметрлерді айқындайды, қоршаған ортаны қорғау және ресурстарды ұтымды пайдалану саласындағы инновациялық қызметті басқару негізінде қалдықтарды қайта өңдеу саласындағы инновацияларды жіктеу әдістемесін меңгереді.

  • Код ON6

    Географияда сандық ресурстарды пайдалану, табиғи өсім, қоныстану және урбанизация географиясы, халықтың өмір сүру сапасы туралы түсініктерді дамытумен байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастырудағы статистикалық, сандық ақпараттарды пайдалана біледі.

  • Код ON11

    Экономикалық-географиялық сипаттаманы қалыптастырады, аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды, диаграммаларды құрастырады, әлеуметтік және экономикалық-географиялық зерттеулердің заманауи әдістерін қолданады. Білім беруде білім мазмұнын өзгерту ғана емес, негізгі мақсаты ретінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы стандартты және типтік емес міндеттерді өз бетінше шешу қабілетін дамыту.

  • Код ON3

    Ұйым қызметкерлерінің біліктілігін арттыру мен қайта даярлаудың кәсіби деңгейін қамтамасыз етеді, басқарушылық және психологиялық мәдениетті қалыптастырады және дамытады.

  • Код ON9

    Адамдардың планеталық қоғамдастығын, табиғат пен қоғам бірлігін біртұтас түсіну үшін біздің заманымыздың ғаламдық проблемалары туралы білімдер жүйесін иеленеді. Қоғамдық қатынастардағы географиялық үрдістердің маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін бағалау кезінде, әлеуметтік маңызды педагогикалық жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру кезінде құқықтық және этикалық нормалар білімін пайдалана алады.

  • Код ON12

    Ол географиялық өлкетану және өз облысының физикалық-географиялық жағынан зерттеу туралы біледі. Қаланың заңды және нақты шекараларын ажыратады, әртүрлі елдердің мәдени-географиялық модельдерін түсінеді, индустриализацияланған және дамушы елдердегі урбанизация ерекшеліктері туралы түсінігі бар.

  • Код ON14

    Білім берудің жаңартылған мазмұнында география сабақтарында оқушылардың білім алуы мен іскерлігін қалыптастырудың инновациялық технологиялар арқылы мүмкіндіктері мен жолдарын үйренеді, географиялық мәліметтерді картографиялық өңдеу, цифрлық білім беру платформаларын қолдану бойынша ғылыми зерттеушілік жұмыс жасай алады.

  • Код ON13

    Географиялық ашулар тарихын, географиялық ерекшеліктердің қалыптасу тарихын, мәдениетті география салаларының қалыптасуы мен даму ерекшеліктерін, қоғамдағы орнына талдау жасай алады . Қоғамдағы коммерциализациялау үрдісінің ғылыми техникалық дамуға, қызметке әсерін бағалауды меңгереді.

  • Код ON4

    Географиялық картографиялаудың инновациялық технологияларын меңгереді, Қазақстанда заманауибілім беруде картографияның теориясы мен негізгі тұжырымдамалары мәселелерін талдайды, картография мен геоинформатиканың мектеп географиясындағы рөлі мен маңызын бағалайды.

  • Код ON8

    Ғылыми зерттеу жұмыстарымен айналысады, жалпы орта білім беретін мектептің жаңашыл мұғалімдерімен бірлесе отырып мектеп базасында инновациялық технологияларды енгізу арқылы оқушылардың, студенттердің интеллектуалдық қабілетін арттырады, педагогикалық құбылыстарды,критикалық ойлайды.

  • Код ON1

    Болашақ кәсіби, қоғамдық қызметте базалық және бейіндік пәндер бойынша білім, білік және дағдыларды оқыту процесінде қалыптасқан білімді қолдана алады. Өзінің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін дамытады және жетілдіреді.

7M01506 География
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01506 География педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01506 География
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01506 География
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01506 География
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01506 География
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01506 География
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M015 География педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top