Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу педагогикасы в Павлодар педагогикалық университеті

  • Балабақша дидактикасы
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі оқытудың теориялық негіздері мен мақсаттарын, оның мәнін, мазмұнын, ұйымдастыру формалары мен әдістерін, баланың жеке басын тиімді және жан-жақты дамыту және оны әрі қарай, мектеп кезеңіне дайындау үшін қолданылатын әдістер мен технологияларды зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің кәсіби педагогикалық іс-әрекетінің мәні мен ерекшеліктері және мұғалімнің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Студент ұғымдық аппаратты зерттеп, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптасады. Студент гуманитарлық ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс мұғалім мамандығының дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік мәнін зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Пәнді студенттердің меңгеруі педагогика, психология, медиапедагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сонымен қатар педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курсты аяқтағаннан кейін студент портфолио ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Марғұлантану
    Несиелер: 3

    Мақсаты – Ә.Марғұланның өмірбаяны мен оның археологияны, тарихты, этнографияны, филологияны дамытуға қосқан үлесін зерттеу. Курста Ә.Марғұланның өмірі мен шығармашылығы, оның тарихпен, археологиямен, этнографиямен, фольклормен және халық педагогикасымен байланысты ғылыми еңбектері зерттеледі. Студенттер практикалық сабақтарда Ә.Марғұланның "Шоқан және Манас", "Ежелгі жыр-аңыздар", "Қазақтың қолданбалы өнері", "Беғазы-Дәндібай Орталық Қазақстанның мәдениеті", "Орталық Қазақстанның ежелгі мәдениеті" ғылыми еңбектерін талдайды. Қазақстанның дамуына және оның мәдени кодын қалыптастыруға ықпал еткен Ә.Марғұлан тұлғасының рөлін зерделеуге ерекше назар аударылатын болады. Емтихан реферат қорғау және топтық шығармашылық жобаны қорғау форматында өтеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті мәнерлеп оқу бойынша практикумымен
    Несиелер: 6

    Сөйлеу әдісі. Дифференциалды артикуляция, статикалық және динамикалық тыныс алу, дауыстық гимнастика. Әдеби лексиканың нормалары. Дұрыс дикция дағдыларын қалыптастыру. Орфоэпиялық нормаларды меңгеру. Сөйлеу логикасы. Мәтінді оқудың негіздері. Заманауи балалар әдебиетінің жанрлары. Аударылған балалар әдебиеті Әртүрлі жанрдағы әдеби шығармалар бойынша ауызша сөйлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі психология
    Несиелер: 4

    Балалық шақ феномені психологиялық проблема ретінде. Мектеп жасына дейінгі баланың жеке басын дамытудағы қызметтің рөлі. Мектепке дейінгі жастағы танымдық процестер мен қабілеттерді дамыту. Мектепке дейінгі балалық шақта тұлғаның дамуы. Баланың мектепке дайындығы. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудің психологиялық ерекшеліктері балалардың танымдық іс-әрекетін қалыптастырудың психологиялық заңдылықтары (оның мақсаттары, мазмұны мен әдістері). Білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық саласын дамыту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сауат ашу негіздері
    Несиелер: 6

    Мектеп жасына дейінгі балаларды сауат ашуға оқытудың мәні. Сауат ашудың міндеттері мен мазмұны. Сөз, сөйлем, сөйлемнің ауызша құрамымен таныстыру. Сөздің буын құрылымымен таныстыру. Сөздің дыбыстық құрылымымен таныстыру. Оқуға және жазуға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, әдеп нормаларын меңгеру. Студенттер Қазақстан құқығының негіздерін, Қазақстан Республикасының білім беру және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы заңнамалық актілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормалардың негіздерін, белгілі бір ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың ұйымдастырушылық негіздерінің түрлерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет түсінігі мен құрылымын оқиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып, сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін анықтайды, алдын алу шаралары мен ішкі тәртіп нормаларын түзету бойынша ұсыныстар береді, іскерлік ойындарға қатысады. Эссе түріндегі емтихан көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп жасына дейінгі балалар гигиенасы
    Несиелер: 4

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, жүйке жүйесінің гигиенасы, жоғары жүйке қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Эндокриндік бездердің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл жүйесі, вегетативті жүйелердің ерекшеліктері. Ғимараттарға, топтарға, ауа ортасына, балабақшаны жарықтандыру мен жабдықтауға қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сенсорлық тәрбие теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларды сенсорлық дамыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздері. Мектеп жасына дейінгі балаларды сенсорлық дамыту және тәрбиелеу саласындағы ғалымдардың зерттеулері. Сенсорлық тәрбиедегі отандық және шетелдік зерттеулер. Сенсорлық тәрбиенің психологиялық-педагогикалық негіздері. Сенсорлық тәрбиенің шарттары мен міндеттері. Сенсорлық білім беру әдістемесі. Мектеп жасына дейінгі балалардың сенсорлық даму ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Отбасы тәрбиесі және ата-аналармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Отбасы тәрбие субъектісі ретінде. Отбасы тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Отбасылық тәрбие халықтық педагогиканың негізі ретінде. Педагогикалық негіздері өзара іс-қимыл мектеп және отбасы. Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемесі. Жеке және отбасылық мәселелерді саралау. Қызығушылық. Баланың көкжиегі. Білім жинақтау. Отбасы әлеуметтік институт ретінде отбасылық қатынастардың принциптерін, әдістерін, құралдарын, модельдерін анықтайды. Курс отбасылық қатынастардың функцияларын, типологиясын, стильдерін, принциптерін, әдістерін, құралдарын, модельдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер баланың құрдастарымен, отбасында және мектепке дейінгі ұйымда әлеуметтену процесімен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерлік қабілеттерін дамытуға, кәсіби қызметті жүзеге асыруға өз бетінше ұмтылуға, кәсіби мәселелерді шешуде жаңа мүмкіндіктерді табуға бағытталған. Пән кәсіпкерлік негіздерін, оның түрлері мен ұйымдастыру формаларын, бизнесті жоспарлауды, тәуекелдерді басқаруды қамтиды. Студенттер кәсіпкерлік қызметтегі қаржыландыру, кадрлық қамтамасыз ету, әдеп мәселелерін зерттейді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер кәсіпкерлік операцияларға қатысу бойынша іскерлік ойындар өткізеді, кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдайды және бағалайды, мемлекеттік қолдау мүмкіндіктерін ескере отырып, бизнес-жоспар жасайды. Пән жобаны ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларға қосымша білім беру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән ҚР-да қосымша білім беру жүйесінің қалыптасуын, балаларға қосымша білім беру саласындағы мемлекеттік саясатты, мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында балаларға қосымша білім беруді ұйымдастыру қағидаттарын зерделеуге бағытталған. Студенттер балабақшада қосымша білім беруді ұйымдастыруға болатын заманауи педагогикалық технологияларды қолдану ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі еңбекке тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің түсінігі мен маңызы. Мектеп жасына дейінгі балаларды еңбекке тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттері. Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметінің ерекшелігі. Балалар еңбегін ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбек қызметінің түрлері. Мектепке дейінгі мекемелердегі балалардың еңбегін ұйымдастыру нысандары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 5

    Нысан Кішкентай балаларды дамыту және тәрбиелеу. Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту және тәрбиелеу. Кешенді мектепке дейінгі педагогикалық үдерісті ұйымдастыру. Мектепке дейінгі ұйымдар мен қоғам. Дене және психикалық дамудың жас кезеңдері. «Әр облыста күтілетін нәтижелер» ұғымы. Мектепке дейінгі жастағы жетекші қызмет ретінде ойнау. Білім берудің мазмұны мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің әртүрлі жас кезеңіндегі тұлға психологиясының даму ерекшеліктерін қарым-қатынаста және іс-әрекетті ұйымдастыруда пайдалана білуге, сондай-ақ педагогикалық үдерістегі психологиялық құбылыстарға жүйелі талдау жүргізуге бағытталған. Студенттер іс-әрекеттің өзіндік ерекшелігі тұжырымдамасын, мінез-құлық пен психикалық жағдайларды, жас ерекшелікке байланысты психологиялық заңдылықтарды, психикалық даму кезеңдерін, кезеңге бөлу тәсілдері мен критерийлерін, тұлғаның психикалық даму кезеңдерін, оқыту, тәрбиелеу психологиясының негіздерін және олардың психикалық ерекшеліктерін, білім беру технологияларының ерекшеліктерін, педагог пен педагогикалық ұжымның жеке басының психологиялық ерекшеліктерін, оқу-тәрбие үрдісіндегі оқу-педагогикалық ынтымақтастық пен қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттейді.. Тәжірибелік сабақтарда студенттер сауалнамалар (Р.Кэттелл, Филлипс, Ч.Д.Спилберг, CMAS, Т.Дембо, С.Я.Рубинштейн, Дж.Тейлор және т.б.) бойынша психологиялық тестілеу мен психодиагностиканы, сонымен қатар мектеп оқушыларының үлгерімі, кәсіби бейімділігі, танымдық процестерінің диагностикасын жүргізеді. Студенттер нәтижелерді өңдейді және оларды түсіндіру мен талдау негізінде әртүрлі мүдделі тарапқа – оқушы, мұғалім, ата-ана, мектеп басшылығына бірқатар ұсыныс тұжырымдайды. Студенттердің зерттеу нәтижелері дөңгелек үстел форматында көрсетіледі. Пәнді оқу әртүрлі әдісті, оларды талдау және рефлексия нәтижелерін қамтитын портфолио қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сын тұрғысынан ойлау теориясының негіздері
    Несиелер: 7

    Сыни ойлау технологиясы: теориялық негіздер, "сыни ойлау" түсінігі және оның сипаттамалары. Сыни ойлау технологиясының мақсаттары, міндеттері, ерекшеліктері мен функциялары. Сыни ойлау технологиясын қолданудың негізгі кезеңдері. Сыни ойлау технологиясын қолданудың әдістемелік тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру
    Несиелер: 7

    Балабақшадағы қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыруды оқыту әдістемесі. Бастапқы математикалық көріністерді қалыптастырудың негізгі формалары мен әдістері. Арифметика, алгебра және геометрия элементтерінің негіздері. Мәндер және оларды өлшеу. Математикалық көріністерді қалыптастыру әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік - эмоционалды дағдыларды қалыптастыру негіздері
    Несиелер: 5

    Оған қоғамдағы мінез-құлықтың моральдық нормаларын, сондай-ақ жалпыадамзаттық құндылықтарды игеру, баланың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынас жасау қабілеті; тәуелсіз болу, өз іс-әрекеттеріне жауап беру, олардың іс-әрекеттерін бағдарлау және реттеу мүмкіндігі кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалардың шығармашылық- зерттеушілік қабілеттерін дамыту
    Несиелер: 7

    Студенттерді модельдеу, аппликация, сурет салу, практикалық дағдыларды қалыптастыру, сабақ жоспарларын құруға және көрнекілікке дайындық бойынша шығармашылық қызмет түрлерімен таныстыру. Сурет салу (тақырып, сәндік). Аппликация (сюжеттік, заттық, сәндік). Модельдеу (сюжеттік, тақырыптық, сәндік). Шығармашылық қызмет түрлеріне қызығушылықты қалыптастыру әдістемесі. Ғылыми-зерттеу қызметін дамыту, өнер туындыларын қабылдау және түсіну дағдыларын, қоршаған әлемді эмоционалды тануды, өнер түрлерін түсінуді қалыптастыру, тәрбиеленушілердің өзіндік шығармашылық қызметіне жағдай жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математика негіздері
    Несиелер: 7

    Мектеп жасына дейінгі балаларды математикалық даярлау бойынша жұмысты ұйымдастыру формалары. Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуы бойынша жұмысты жоспарлау. Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуын диагностикалау. Балалармен жеке-түзету жұмыстары. Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуындағы сюжеттік-дидактикалық ойындардың рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі дарынды балалармен жұмыс істеудің теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 8

    Ғылыми жұмыстардағы дарындылықтың мәселелері. Дарындылық белгілері туралы. «Дарындылық» және «дарынды балалар», «қабілет» ұғымдарының анықтамасы. Дарындылық түрлері. Тұлға ерекшеліктері. Дамудың үйлесімді түрімен дарынды балалар. Дизармониялық дамуы бар дарынды балалар. Дарынды балаларды анықтау әдістері мен даму жолдары. Оқу формалары. Жұмыс әдістері. Қазіргі жұмыс бағдарламалары. Дарынды балаларды үйде және шетелде оқытудың инновациялық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балабақшадағы әдіскердің әдістемелік жұмысы
    Несиелер: 6

    Тәрбиешілерге әдістемелік көмек көрсету, ата-аналарға кеңес беру, озық педагогикалық тәжірибені зерделеу, ұсынымдар, сценарийлер, тестілер жадынамаларын әзірлеу, қызметкерлерді педагогика ғылымындағы жаңа әдістемелермен және инновациялармен таныстыру, жас мамандар үшін семинарлар, тренингтер, сабақтар өткізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру мен іске асырудың халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілерін біледі. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың бағыттарын, көрсеткіштері мен шарттарын зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың өзгермелі формаларын ескереді. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдерін қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру
    Несиелер: 8

    Ойынның педагогикалық негіздері. Ойын мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық қызметінің негізгі түрі ретінде. Ойын іс-әрекетінің мәні және оны ұйымдастыру. Балалар ойындарының жіктелуі. Балабақшада ойынды қолдану формалары, әдістері. Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын бағдарламалары. Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі пәндік-дамытушылық орта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Физикалық қасиеттерді дамыту. Қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Танымдық және интеллектуалдық дағдыларды дамыту. Балалардың шығармашылық дағдыларын, зерттеу қызметін дамыту. Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру. Педагогикалық үдерісті жобалау. Перспективалық жоспар және циклограмма. Диагностика және мониторинг

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудағы инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    Педагогикалық технологияның даму кезеңдері мен мәні. Педагогикалық технологияның жіктелуі. Жобалық оқыту технологиялары. Жоба әдісі және жобалық оқыту технологиясы туралы түсінік. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (АКТ). Интерактивті оқыту бағдарламалары. Оқу сабағында мультимедиа технологиясын қолдану (слайд-шоу, интерактивті тақта, аудио және бейне файлдар). Ойын технологиясы. ТРИЗ. Денсаулық сақтау технологиясы. Дамыту технологиясы. М. Монтессори Технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жас балаларды дамыту және білім беру
    Несиелер: 6

    Ерте жастағы балаларды дамыту және тәрбиелеу негіздері. Ерте жастағы балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері. Отбасы және мектепке дейінгі ұйым жағдайында ерте жастағы балаларды дамыту мен тәрбиелеудің қазіргі заманғы проблемалары: балаларды дамытудың негізгі міндеттері; Ерте жастағы балаларды дамытудың ерекше шарттары. Ерте жастағы топтардағы психологиялық-педагогикалық диагностика. Ерте жастағы балалармен бірлескен пәндік-ойын әрекеті, мұғалімнің ерте жастағы топтарда пәндік-дамытушылық ортаны жобалауы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі білім берудегі басқарудың нормативтік-құқықтық жүйесі. Мектепке дейінгі ұйымдағы менеджмент негіздері. Басқару қызметінің мазмұны. Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік жүйе. Мектепке дейінгі ұйым басқару жүйесі мен объектісі ретінде. Мектепке дейінгі ұйымның ашылуы және жұмыс істеуі. Мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың өмірін ұйымдастыруға қойылатын талаптар. Оқу процесін ұйымдастыру және бақылау. Мектепке дейінгі ұйымды қаржыландыру. Мектепке дейінгі ұйымның жұмысын жоспарлау. Ата-аналармен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамытуға бағытталған. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қазіргі PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкестендірілген. Студенттер білім беру саласындағы жобаларды әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны енгізу логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны әзірлеудің баламалы жолдарын ұсынады. Студенттер студенттік жобаларды басқаруға және бағалауға қатысады. Емтихан өз бетінше әзірлеген жобаның сипаттамасын қорғау форматында өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дидактикалық материалдарды дайындау технологиясы
    Несиелер: 4

    Балаларға өз бетінше жұмыс істеу үшін берілетін немесе мұғалім көрсететін көрнекі оқу құралдарының түрлері (карталар, кестелер, реактивтер, өсімдіктер және т.б.). Оқу процесінде дидактикалық материалдардың рөлі. Дидактикалық материалдардың түрлері. Дидактикалық материалдардың мысалдары. Дидактикалық материалдардың функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шешендік өнерді оқыту
    Несиелер: 10

    Шешендік өнер ұғымы. Шешендік өнердің ерекшеліктері. Шешендік өнер тарихынан. Спикер және аудитория. Шешендік сөйлеудің сенімділігі мен дәлелі. Сөйлеудің мазмұны мен құрамы. Спикер этикасы. Сөйлеудің эстетикалық қасиеттері. Сөйлеу техникасы және дауыс қою. Сөйлеу тынысы. Сөйлеу мазмұнын меңгеру. Сөйлеудегі Импровизация. Сөйлеудегі шығармашылық және тапқырлық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 10

    Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу тілін дамыту әдістемесі. Тіл дамыту теориясы мен әдістемесі пәнінің міндеті мен ерекшелігі. Мектеп жасына дейінгі балаларға тілді оқыту түрлері мен әдіс-тәсілдері. Сөйлеу мәдениеті. Балаларды сауатты оқытуға дайындау. Диагностика. Сөйлеуді дамыту бойынша жұмысты жоспарлау және есепке алу. Тіл дамыту жұмысына әдістемелік басшылық жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің білім беруде қолданбалы зерттеулер жүргізуге, оқу үдерісінің деректерін түсіндіруге, сынып ұжымы мен тұлғаны зерттеуге, әрі қарай шешім қабылдау үшін өзгерістер динамикасын бағалауға практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер саналы шешім қабылдаудың сенімді негізі ретінде білім беру саласында қолданылатын сапалық және сандық әдістерді зерттейді. Студент болашақта өз бетінше зерттеу жүргізуге және талдамалық қорытындыларды тұжырымдауға мүмкіндік беретін сынып ұжымы мен оқушының жеке басына арналған зерттеу әдістерінің жиынтығын алады. Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау әдістерін, зерттеуді жобалауды, есеп беруді, академиялық хаттың озық әдістерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ұсыныстар жасайды, есептер дайындайды, сандық және сапалық әдістермен талданған мәліметтерді әртүрлі тәсілмен ұсынады. Мектептерге бару арқылы студенттер LMS (білім беру ақпараттық жүйелері) жүйесінде жинақталған және жинақталмаған деректер динамикасын бақылау тәжірибесін алады. Курс бойы студенттер жұмыс портфолиосын жинайды, оны қорғау арқылы курсты аяқтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбие әлеуметтік және педагогикалық құбылыс ретінде. Педагогикалық үдеріс құрылымындағы тәрбие. Тәрбие процесс, әрекет және қарым-қатынас ретінде. Мектепке дейінгі мекемедегі білім беру жүйелері. Қазіргі заманғы отандық және шетелдік білім беру тұжырымдамалары. Тәрбие процесінің заңдылықтары мен принциптері. Тәрбие әдістері, құралдары және формалары. Оқу-тәрбие жұмысының жалпы жүйесінде балалардың дүниетанымын қалыптастыру. Адамгершілік тәрбиесі. Құқықтық тәрбие. Эстетикалық тәрбие. Еңбек тәрбиесі. Отбасындағы балаларды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән мектепке дейінгі жастағы музыкалық мәдениеттің негіздерін зерттеуге бағытталған. Күнделікті өмірде музыкалық-сенсорлық және шығармашылық қабілеттерін, музыкалық іс-әрекет дағдыларын дамыту. Музыкалық тәрбие жұмысын жоспарлау. Музыкалық жұмыста инновациялық әдістерді қолдану және оқу процесінде музыка сабақтарында теориялық білімдерін қолдана білу. Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу және дамыту әдістемесі: диагностика, ұйымдастыру, өзара іс-қимыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
    Несиелер: 4

    Курс пайдаланушы интерфейсін әзірлеу кезінде сандық мазмұнның (білім беру бағдарламалары, сайттар, қашықтықтан оқыту және электрондық курстар) пайдалану принциптерін зерттеуге бағытталған. Пайдаланушы талаптары тұрғысынан педагогикалық дизайнды, білім беру бағдарламалық жасақтамасының пайдаланушы интерфейсін әзірлеу технологияларын зерттеу, сандық мазмұнды бейімдеу, UI принциптерін қолдана отырып компьютерлік бағдарламаларды жобалау (контентті рәсімдеу: түстер комбинациясы, қаріптер, белгішелер мен түймелер) / UX (навигация, мәзір функционалы және беттермен өзара әрекеттесу нәтижесі) дизайн, интерактивті компьютерлік жүйелерді және цифрлық контент (ЦОР, MOOC, web сайттар) әзірлеу, дамыту және қолдану. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, білім алушылар білім беру бойынша цифрлық контент әзірлейді. Білім алушылар өз бетінше жұмыс аясында шығармашылық жоба дайындайды. Сабақтарда төңкерілген сынып әдісі, кейс-технология, желілік технология, жобаларды әзірлеу қолданылады. Пән әзірленген контент портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс цифрлық мәдениетті қалыптастыруға, цифрлық ортада білім беру процесін ұйымдастыра білуге бағытталған. Курс білім берудегі жаңа IT-технологиялардың, оның ішінде пәндік саламен біріктірудегі практикалық және шығармашылық міндеттерді шешуге арналған қашықтықтан және цифрлық технологиялардың негізгі көріністерін, Интернет технологияларды, онлайн құралдарды, Google құралдарын, графика мен инфографика жасауға арналған құралдарды, цифрлық құралдар мен цифрлық білім беру мазмұнын құруға арналған веб-сервистерді, қашықтықтан оқытудағы ресурстар, білім беру платформалары мен арналарын пайдалануды қамтиды. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер шығармашылық жоба, эссе, цифрлық мазмұннан, интерактивті тапсырмалардан, зерттеу нәтижелерінен, инфографикадан, онлайн форматтағы сабақтар мен сабақтарды әзірлеуден, цифрлық талдаудан және онлайн ресурстардан тұратын портфолио жинайды. Белсенді оқыту әдістері, кейс-технологиялар, желілік технологиялар, шеберлік сыныптарын, жобаларды әзірлеу, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән Портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән тілдік орта жағдайында сәтті қарым-қатынас жасау үшін қажетті базаны қамтамасыз етеді. Курс бағдарламасын меңгеру студенттерге әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және ішінара ресми-тұрмыстық салаларда тіл иелерімен қарым-қатынас жасау кезінде негізгі коммуникативтік қажеттіліктерді қанағаттандыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепалды даярлық топтарында жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны мектепалды даярлық топтарында жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Қызметті жоспарлау, білім беру қызметінің негізгі мақсаттары мен міндеттерін анықтау мәселелері, жұмысты ұйымдастырудың негізгі нысандары мен әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 8

    Адамның, табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылы мен өзара тәуелділігі туралы білім жүйесін қалыптастыратын интеграцияланған пән. Пәнді оқыту объектілері - адам, табиғат, қоғам, оның ішінде отбасы, мәдениет, денсаулық, қарым-қатынас, ұлт, қауымдастық, мемлекет, қоршаған табиғи орта

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс келесі бағыттарды ашады: мектеп жасына дейінгі балаларды дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының барлық түрлерімен таныстыру. Салауатты өмір салты және денсаулық сақтау құндылықтары. Балаларды гимнастиканың әртүрлі түрлерімен таныстыру (таңертеңгілік, қуаттандыратын, артикуляциялық, психикалық гимнастика, көзге арналған гимнастика). Спорттық мерекелер мен бос уақыт

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ертегі терапиясы
    Несиелер: 6

    Ертегі терапиясы әдісінің теориялық негіздері. Ертегілердің түрлері. Ертегілермен жұмыс істеудің жалпы заңдылықтары. Ертегі терапиясы білім беру жүйесі ретінде. Ертегімен жұмыс істеу мүмкіндіктері. Ертегімен жұмыс істеудің негізгі әдістері. Проппа Карталары. Халық ертегілерімен жұмыс істеу ерекшеліктері. . Халық ертегісі тәрбиелік әдіс ретінде. Оқу процесінде дидактикалық ертегі. Дидактикалық ертегі рухани-адамгершілік тәрбиесінің құралы ретінде. Дидактикалық ертегі әдістемелік жұмыстың және кәсіби шеберлікті жетілдірудің бір түрі ретінде. Ертегінің емдік мүмкіндіктері. Ертегі арқылы отбасылық қарым-қатынас терапиясы. Ертегі арқылы жеке және эмоционалды дамудың қиындықтарын емдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді әртүрлі көзқарасты қорғайтын тараптар арасындағы оқу үдерісіндегі келіспеушіліктерді жою және дауларды шешу әрекетіне дайындауға бағытталған. Студенттер қақтығыстанудың теориялық негіздерін, жіктелуін, қақтығыс кезеңдерін, қақтығысты басқару әдістерін, қақтығыс жағдайына әсер етудің жалпы алгоритмін зерттейді. Студенттер жағдаяттық мәселелерді шеше отырып және рөлдік ойындарға қатыса отырып, кикілжіңнің себептерін анықтайды, қақтығыстардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлейді, оқу процесінің игілігі үшін шиеленіс жағдайларын шешу жолдарын үйренеді. Қонақ дәрістер қақтығыстарды басқару бойынша мамандармен де, мектеп басшыларымен де ұсынылады. Емтихан жағдаяттық есептерді орынды шешумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудің денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды ағзаның сауықтыру жүйелері мен әдістемелерін пайдалануда білім, білік және дағдылар кешенімен қамтамасыз ету, МДҰ-да сауықтыру дене шынықтыру жүйелері мен әдістемелерін пайдалануды талдау және құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді көрнекілендіру
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде компьютерлік графика, инфографика және деректерді көрнекілендіру негіздерін, деректерді растрлық және векторлық ұсынуды, 3D модельдеуді және 3D басып шығаруды қолдану қағидаттарын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер инфографиканы дамытады, растрлық және векторлық графикамен (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator) жұмыс істеуді үйренеді, 3D модельдер (Blender) жасайды, 3D модельдерді басып шығару үшін 3D принтерді қолданады. Білім алушылар өздік жұмыс шеңберінде баннер, диаграмма, инфографика, схема, карта, 3D модель, өңделген кескін мен фотосурет түрінде жоба дайындайды. Пән сабақтар мен өзіндік жұмыс барысында орындалған жұмыстардың портфолиосын қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады. Курстың соңында жобалар көрмесі өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыни тұрғыдан ойлау
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің педагогикалық жағдайды талдау дағдыларын дамытуға және кәсіби мінез-құлықтың барабар тәсілдерін таңдауға, педагог (көшбасшы) мен білім алушылардың өзара іс-қимылына, сондай-ақ студенттердің көшбасшылық әлеуетін арттыруға бағытталған. Көшбасшылыққа заманауи тәсілдерді білу негізінде студенттерде көшбасшылық әлеуетті іске асыру үшін кәсіби басқару құзыреттері қалыптастырылатын болады. Студенттер оқу процесінде көшбасшылық туралы өз идеяларын, оны тиімді пайдалану тәсілдері мен әдістерін диагностикалауды үйренеді. Курс командалық жұмыстың тиімділігін арттыруға ықпал ететін (қазіргі білім беру саясатының талаптарын ескере отырып) басшының (көшбасшының) рефлексивті құзыреттілігін дамытуды көздейді. Курс білім алушылардың қабілеттері мен таланттарын анықтау, қолдау және дамыту дағдыларын дамытуды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің оқу іс-әрекетіндегі медиа мазмұнды таңдауға, пайдалануға және сыни талдауға дайындығын және медиатехнологияларды (SMM, media Space, Data Visualization) қолдана отырып сабақ жүргізу қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Студент медиапедагогиканың ұғымдық аппаратын, медиа оқытудың ерекшелігін, медиапедагогиканың даму кезеңдерінің сипаттамасын, білім беру процесінің барлық кезеңінде медиатехнологияларды қолданудың мәнін және бұқаралық ақпарат құралдарында жұртшылықты ақпараттандыру мәселелерін, әдістері, құралдары мен әдістерін зерттейді. Студенттер практикалық сабақтарда дайындық бағытын ескере отырып, оқу медиаматериалының мазмұнын іріктейді және жасайды, эвристикалық, проблемалық-іздестіру, ойын, жобалау әдістері, кейс-стади әдісі және карталардың интеллектісі шеңберінде медиатехнологияларды пайдалана отырып, сабақ жоспарын әзірлейді, сондай-ақ әлеуметтік желілерде орналастыру үшін оқу бейнематериалдарын, посттар, таныстырылымдар жасайды. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы таңдалған тақырып бойынша сабақтар сериясын қамтитын портфолионы ұсынады және қорғайды, нақты әзірленген медиа контентпен бірге белгілі бір тақырып бойынша медиа контент таңдауын талдайды және медиатехнологияларды қолдана отырып, сабақтың үзіндісін немесе аудиториядан тыс сабақты өткізуді көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы
    Несиелер: 6

    Дауларды шешудің балама әдісі үшін ынтымақтастық дағдылары бар. Медиацияның негіздерін, принциптерін, рәсімін, құралдарын, медиатордың жанжалдарды реттеу нысаны ретіндегі рөлін және дауларды шешудің соттан тыс әдісін біледі. Медиациялық сессияда н міндеттерін әзірлеу, шешу дағдыларын, білімдерін, біліктерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын орталықтағы жұмыс теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 8

    Шағын орталықта жас маманмен жұмыс істеу бойынша оқу-әдістемелік материал. Балаларды ерте әлеуметтендіруді қамтамасыз ету; · әр баланың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, балалардың ақыл-ой, адамгершілік, физикалық, эстетикалық, эмоционалдық, танымдық дамуы; - балалардың денсаулығын сақтау; - бала күтімін, қарауын ұйымдастыру; - балалардың дамуындағы ауытқуларды уақтылы түзету; - ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Мектепке дейінгі білім беру саласындағы озық ғылыми жетістіктерге негізделген пәндік ерекшеліктерді білу және түсіну, тәрбиеленушілердің физикалық, зияткерлік, танымдық-сөйлеу, шығармашылық қабілеттерін дамыту, әлеуметтік-эмоциялық дағдыларды қалыптастыру.

  • Код ON5

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін сыни тұрғыдан бағалау, оларды дамытуға және кәсіби тұрғыда өзін-өзі жетілдіруге дайын болу.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды мектепке дейінгі білім беру саласында қолдану

  • Код ON7

    Мектеп жасына дейінгі балалардың білімін жүзеге асыруда мектепке дейінгі білім берудің педагогикалық процесі мазмұнын жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтармен байланыстыруда кәсіби білімдерді қолдану.

  • Код ON9

    Ерекше білім қажеттілігі бар балаларға арналған бейімдеу және вариативті бағдарламалар және оқытудың жеке траекторияларын әзірлеу.

  • Код ON10

    Балалардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйе бойынша педагогикалық процесті жүзеге асыру үшін базалық білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON11

    Балалардың жеке және шығармашылық әлеуетін аша отырып, мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс істеудің инновациялық әдістерін таңдайды және жинақтайды.

  • Код ON2

    Мектепке дейінгі жастағы балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып жоғары кәсіби деңгейде талдау, бағалау, проблемаларды анықтау ар0ылы педагогиканың үдерісті жүзеге асыру.

  • Код ON3

    Мектепке дейінгі тәрбие және сабақтас ғылым саласындағы ғылыми ақпаратты жинақтап, түсіндіріп, сыни тұрғыдан бағалап, оларды қайта құру идеясын алға тарту, оларды жүзеге асыру мақсатында ұжымның қызметін ұйымдастыру, балалармен және ата-аналармен педагогикалық қарым-қатынас орнату.

  • Код ON4

    Дүниені түсінуге, қарапайым математикалық көріністерді, сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға және балалар шығармашылығының дамуына жағдай жасау үшін теориялық және практикалық білімдерді қолдану.

  • Код ON12

    Мектеп жасына дейінгі балалардың тәуелсіз, танымдық, шығармашылық қызметі үшін қауіпсіз даму ортасын жасайды.

Top