Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02307 Филология о/б в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты педагогикалық саладағы әлеуметтік маңызды міндеттердің қазіргі заманғы ғылыми және практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби шешілуіне қабілетті, сондай-ақ жоғарыда аталған салаларда кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие білікті филология, педагогикалық кадрларды даярлау; және жан-жақты дамыған студенттік тұлғаны қалыптастыру; - филология саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; - қазіргі заманғы ғылыми деңгейде филологиядағы оқу үрдісін ұйымдастыру; - ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B037 Филология
  • Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманғы тұрақсыздандыру факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер, кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні түрлері; қаржылық талдау әдістері; кәсіпкерлік қызметтің көрсеткіштері, тиімділігін бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін, әдет-ғұрып элементтерін және қазіргі қазақстандық келбетін қалыптастыру үшін олардың маңызын құруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың тұлғалық теориясы. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI функциялардың үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру.Көшбасшылық: тиімді басқару дағдылары.

    Селективті тәртіп
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Тірі организмдердің, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, олардың тұрақтылығы; биосфера компоненттері мен адамның шаруашылық іс-әрекетінің экологиялық салдарының өзара әрекеттесуі, әсіресе табиғатты пайдалануды интенсификациялау жағдайында; ҚР және әр түрлі елдерде тұрақты дамудың концепциялары, стратегиялары және практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктер; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері.

    Селективті тәртіп
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақ әдебиетінің проблемалық және жанрлық әртүрлілігін зерттеу. Қазақ әдебиетін дамытудың негізгі кезеңдері. Әдебиет, фольклорлық кезең. Жанрлар Орта ғасырдың әдебиеті: поэзия жырауы. Қазақ әдебиеті XIX ғасыр, XX ғасырдағы қазақ әдебиеті. Дәуірдің көркемдік әлемі. Осы кезеңдегі қазақ әдебиетінің қайғылы тағдыры. Негізгі атаулар мен жұмыстар.

    Селективті тәртіп
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттіктер шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту, пәнді игеру кезінде мұғалім мен оқушының қызметін оңтайландыру - тіл мен сөйлеуді оқытудың тиімді жүйесін әзірлеу. Бұл жүйелер мектеп түлектерін дайындауға арналған әлеуметтік тапсырысты талдау нәтижесінде қалыптасады, Ана тілі туралы Берік білімі бар және оны қарым-қатынас мақсатында пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
  • Тіл білімі теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Тіл негіздерін оның әр түрлілігінде, қасиеттері мен жұмыс істеу қабілеттілігінде үйрену. Негізгі нысаны – тіл, пәні – тілдің құрылымы мен функциялары, оның қоғамдық табиғаты, лингвистикалық зерттеу әдістері болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Оқу нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Бағалау қағидаттары. Кезеңдер және бағалау құралдары. Критериалды кестелер - рубикаторлар. Қалыптастырушы бағалау және жиынтық (ішкі және сыртқы) бағалау. Жиынтық бағалау нәтижелерінің модерациясы. Білім беру нәтижелерін бағалаудың жас ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі орыс тілі стилистикасы
    Несиелер: 5

    «Қазіргі орыс тілі стилистикасы» пәнінің мақсаты - филологтың лингвистикалық білімін кеңейту және тереңдету; лингвистикалық фактілерге саналы көзқарасты үйретуде және ауызша қарым-қатынастың нақты жағдайларына қарай лингвистикалық құралдарды пайдалануда. Бұл курсты оқып үйрену филологиясы студенттерінің бастапқы және қосалқы коммуникациялық іс-әрекеттерін тиімді ұйымдастырудың дағдыларын қалыптастыру мен дамытуды, түрлі функционалдық стильдердің мәтіндерін сыни қабылдау мүмкіндігін қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • 18 - 19 ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлеуметтік-саяси және ғылыми-мәдени дәуірдің маңызды оқиғалары тұрғысынан әдеби ғасырдың бірегейлігін анықтау. 18 және 19 ғасырлардағы шетел әдебиеті. Ол әдеби процесс ретінде жарық көреді және зерттеледі, сонымен бірге адамзат өркениетінің жалпы мәдени дамуының бөлігі ретінде зерттеледі.

    Селективті тәртіп
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, шаруашылық жүргізудің қоғамдық формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурс үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақтанәлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
  • Орыс әдебиетінің тарихы 11-18.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді ұлттық рухани мәдениеттің бөлігі ретінде ауызша халықтық өнермен таныстыру; 12-18 ғасырлардағы Ресейдегі тарихи және әдеби процестің ерекшеліктерін анықтау,орыс әдебиетінің 12-18 ғасырлардағы әдеби шығармалары және олардың әдеби талдау.

    Селективті тәртіп
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып эссе, баяндама, хаттарды жазу.

    Селективті тәртіп
  • Қазақ (орыс) тілі(В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Инновациялық техника студенттердің білім беру және танымдық белсенділігін ұйымдастырудың, шығармашылық қабілеттерін дамытуда, проблемалық оқыту технологиясының интеллектуалдық белсенділігімен, жаңа мүмкіндіктермен сипатталады. Стратегиялардың екі тобы: оқытуға тікелей ықпал етеді және оқытуды насихаттайды. Бұл материалдарды түсіну үшін қолданылатын танымдық стратегия.есте сақтау стратегияларын - оны еске сақтауға,өтемақы стратегиялары - байланыс процесінде кездесетін қиындықтарды жеңуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы
    Несиелер: 5

    Жас маманда қазіргі орыс тілінің фонетико-фонематикалық жүйесі туралы лингводидактикалық білімді қалыптастыру, орфоэпиялық мәдениетті меңгеру, суперсегментті бірліктерді білу және оларды сөйлеу ағымында қолдану. Орыс тілінің фонетикалық жүйесі; орыс әдеби айтуының негізгі нормалары; орыс графикасы мен орфографиясының принциптері. Дыбыстық тарап тіліндегі рөл, оның лексикалық және грамматикалық құбылыстармен байланысы.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 4

    Курс әдебиет тарихын және соңғы екі онжылдықты қамтитын әдеби процесті зерттеу тәсілдеріндегі қазіргі айырмашылықтарды зерттеуге арналған. Әдебиет тарихынан айырмашылығы әдеби процесті қарау әдеби материалдың ең көп дәрежедегі қажеттілігін сипаттайды. Курс әдеби процестің негізгі принциптерін, қазіргі заманғы әдеби процесті ұйымдастырудың ерекшеліктерін, әдеби процестің әртүрлі деңгейлерін (элиталық әдебиет, орта әдебиет, жаппай әдебиет) қарастыру, соңғы әдебиеттерде мағыналық генерация механизмдерінің ерекшеліктерін анықтауға арналған.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі орыс тілі жай сөйлемінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Оқыту, пәнді игеру кезінде мұғалім мен оқушының қызметін оңтайландыру Синтаксистік бірліктердің құрылысын (грамматикалық нысанын) және мәнін (грамматикалық мәнін) оқып үйрену. Синтаксистің мақсаты: «синтаксистік бірліктер» ұғымын және олардың құрамын анықтау; грамматикалық форманы, грамматикалық мәнін және синтаксистік бірліктердің грамматикалық категорияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
  • Орфография және пунктуацияның қиын жағдайлары
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс орфографиясы мен пунктуация нормаларын практикалық меңгеру деңгейін арттыру; тарих, даму кезеңдері туралы мәлімет беру; негізгі принциптердің әрекетін қарастыру; студенттерде бар орфография және пунктуация ережелерін білімдерін толықтыру, жүйелеу және тереңдету; оларда сауатты жазудың тұрақты дағдыларын қалыптастыру; студенттерді пән бойынша әртүрлі анықтамалық құралдарды қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
  • Филология теориясы
    Несиелер: 5

    Филологияның лингвистика, әдебиеттану және т.б. ерекшеленетін өз тақырыбы бар. Филологияның мақсаты - қазіргі заманғы әдебиеттің барлық түрлерін, мақсаттарын, мақсаттарын, мазмұнын, қарым-қатынас формаларын анықтау, сөйлеудің әртүрлі жанрларында білдіру, мәтіндердің стилистикалық түпнұсқалығын анықтау.

    Селективті тәртіп
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
  • Латын әліпбилі қазақ жазуы
    Несиелер: 2

    Латын әліпбиі негізінде қазақ жазуының теориялық аспектісі; латын әліпбиіне негізделген қазақ әліпбиі мен орфографиясының ерекшеліктері; жазу теориясының негізгі санаттары; латын графикасына негізделген қазақ әліпбиінің жобасы; ұлттық әліпби құрудың негізгі алғышарттары; жаңа орфография ережелерінің негізгі принциптері;графикамен және алфавитпен арақатынасы; қазақ графикасы мен орфографиясы,сингармонизм заңы.

    Селективті тәртіп
  • XX-XXI ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әлеуметтік-саяси және ғылыми-мәдени сипаттағы маңызды оқиғалардың контексінде әдеби ғасырдың бірегейлігін анықтау. 20 және 21 ғасырлардағы шетел әдебиеті. Ол әдеби процесс ретінде жарық көреді және зерттеледі, сонымен бірге адамзат өркениетінің жалпы мәдени дамуының бөлігі ретінде зерттеледі.

    Селективті тәртіп
  • Дүниежүзілік мұралар географиясы
    Несиелер: 5

    ЮНЕСКО. Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы Конвенция. Дүниежүзілік Мәдени мұра объектілері және шетелдік Еуропаның басқа да көрнекті орындары. Шетелдік Азия мен Австралияның ұлы мұрасы мен көрікті жерлері. Американың Дүниежүзілік Мәдени Мұрасының объектілері. Африка-тамаша кездесу. Қазақстандағы Дүниежүзілік мұра объектілері.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Нысан - тілдің лексикасы. Сөз лексикалық бірлік ретінде, оны зерттеу аспектілері. Лексикалық семантикасы. Лексикалық мағынасы және оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Лексикология бөлімдері. Лексикография - сөздіктерді құрастыру теориясы мен практикасы. Сөздіктер типологиясы. Фразеология. Фразеологизмнің даму сатылары. Қазіргі лексика және фразеологиядағы белсенді процестер.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі мектепте әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқыту, пәнді игеру кезінде мұғалім мен оқушының қызметін оңтайландыру. Студенттердің шығармашылық бастауларын тәрбиелеуге көмектесу, олардың бойында оқушының әдеби дамуы туралы, әдебиетті оқыту әдістерінің тарихи ауысуы туралы түсінік қалыптастыру, оларға мұғалімнің кәсіби қызметінің неғұрлым тән түрлері туралы түсінік беру: танымдық, шығармашылық білімді меңгеруге бағытталған – практикалық, студенттердің педагогикалық қызметке дайындығын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
  • 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: XX ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік сана-сезімін қалыптастыруға қатысқан жазушылардың дәуірдің көркемдік әлемін, шығармаларын және атауларын зерттеу, 20-21 ғғ. Орыс әдебиетінің тұтас көрінісін қалыптастыру; әдеби мәтіндерді талдаудағы биографиялық, тарихи және әдеби сипаттағы және дағдыларды терең меңгеру.

    Селективті тәртіп
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
  • Орыс әдебиетінің тарихы 1 жартысы XIX ғасыр
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты XIX ғасырдың бірінші жартысындағы классикалық орыс әдебиетінің ерекшеліктерін, оның негізгі кезеңдерін, жетекші шығармашылық стильдері мен жанрларын зерттеу болып табылады. Мазмұны: XIX ғасырдың бірінші жартысындағы жазушылар шығармалары, шығармалардың проблемалары мен поэзиясын талдау. Ертедегі көркемдік әдістер мен әдеби процесс

    Селективті тәртіп
  • Әдебиет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Негізгі әдебиеттанушылық ұғымдар мен терминдердің мағынасын және шығу тегін түсіндіру, әдебиеттанушылық білім жүйесін қалыптастыру және студентке көркем мәтінді жүйелі-тұтас талдау дағдыларын меңгеруге көмектесу. Студенттер әдебиеттің мәнін мәдениет феномені ретінде түсінуі керек.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    - мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этика қағидаттарын түсінеді, пәннің педагогикалық қызметінің білімдерін, педагогикалық өлшеулерді, білім беру жүйесін дамыту үрдістерін, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманың негіздерін қолданады;

  • Код ON2

    - білім беру үдерісінің барлық субъектілерінің (мұғалімдер, студенттер және олардың ата-аналары) қызметін талдау, интеллектуалды, физикалық және рухани жағынан дамыған адамның өзгеру әлеуметтік-экономикалық жағдайында өмір сүруге дайын сыни ойлау қабілеті бар білім беру үрдісін модельдеуге қабілетті;

  • Код ON3

    - ақыл-ой, психофизиологиялық дамудың және инклюзивті білімнің жалпы, нақты және жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалана алады, әртүрлі жас деңгейіндегі мінез-құлық пен қызметті реттеу ерекшеліктерін біледі

  • Код ON4

    - психологиялық және педагогикалық зерттеулер әдістеріне ие, талдау жасау, синтездеу, өнімді құру, гипотеза, феноменді немесе оқиғаны жүйелік түсіндіру үшін түрлі көздерден ақпаратты шығармашылық түрде түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, ғылыми көзқарасқа ие болады;

  • Код ON5

    - әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оқытудың әртүрлі теорияларының білімдерін білу, оқушылардың субъективтілігін, қарым-қатынастарын, адамгершілік пен толеранттылығын дамытуға, ынтымақтастық және сыни ойлау қабілетін дамытуға әдістемелік тәсілдерді үйрету мен оқытуда қолдану;

  • Код ON6

    - балалардың әртүрлі түрлерін ұйымдастыру әдістеріне ие, студенттік ғылыми жобалар мен жобалармен байланысты сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың әдістерін, оқу үрдісіндегі заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) жас ерекшеліктеріне сәйкес жүзеге асырады;

  • Код ON7

    - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық білім берудің заңдылықтары мен қағидаларын ескере отырып, көп мәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру жолдары;

  • Код ON8

    - кәсіптік мәселелерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық ынтымақтастыққа қатыса алады, студенттерді өзгеретін еңбек нарығына бейімдеу үшін қажетті біліктілікті дамытуға және ұтқырлық қабілетінүйренеді.

Top