Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг саласындағы магистрлерді даярлау кәсіби мәдениетті деңгейі жоғары, маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешуде кәсіби құзыреттілікке ие; нарық сұранысына бағдарланған кәсіпорындардың тиімді дамуына ықпал ететін маркетингтің стратегиясын таңдау және іске асыруға қатысты шешімдер қабылдау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • ғылым мен ғылыми танымның рөлін түсінеді, оның құрылымы, нысандары мен әдістері, ғылым, техника мен технология жетістіктерін дамыту мен пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық мәселелер туралы түсінікке ие;
  • инновациялық теориялар мен маркетингтік тәжірибелер негізінде ғылыми жобаларды әзірлейді;
  • мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарда сөйлеседі, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;
  • маркетингтің жаңа теорияларының білім кешенін қолдана отырып, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың даму тенденцияларын түсінеді; жаңа кәсіби білімді өз бетінше табады, реттей және құрылымдай алады;
  • нарықтарды, тұтынушылардың, бәсекелестердің, компания қызметкерлерінің мінез-құлқын талдау саласында заманауи технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; әлеуметтік корпоративтік беделді анықтау және басқару үшін әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізеді;
  • маркетингті дамытудағы, инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған маркетинг түрлерін дамытудағы өзекті мәселелерді зерттейді;
  • этикалық, тұрақты және әлеуметтік-жауапты қызмет нормаларына бағытталған маркетингтік тактикалар мен стратегияларды әзірлейді;
  • маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалау, компаниялардың цифрлық және әлеуметтік беделіне мониторинг жүргізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізеді;
  • бренд пен позициялау стратегияларын анықтау, брендті басқару және оны қорғау, бақылау және болашақ қызметті ақпараттық қамтамасыз ету үшін оның тиімділігін өлшеу үшін нақты бренд нұсқауларын ұсыну;
  • компанияларды стратегиялық дамыту, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас бойынша инновациялық маркетингтік әдістер мен шешімдерді ұсынады.
Top