Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04106 Маркетинг в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты маркетинг саласындағы магистрлерді даярлау кәсіби мәдениетті деңгейі жоғары, маркетингтік қызметті ұйымдастыру және басқару мәселелерін шешуде кәсіби құзыреттілікке ие; нарық сұранысына бағдарланған кәсіпорындардың тиімді дамуына ықпал ететін маркетингтің стратегиясын таңдау және іске асыруға қатысты шешімдер қабылдау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылым тарихы және философиясы
Сервис индустриясындағы маркетингтiк стратегия
Жоғары мектеп педагогикасы
Маркетингтік коммуникациялар
Басқару психологиясы
Маркетингтік технологиялар
Шет тілі (кәсіби)
Негізгі Француз тілі (A 1.1)
Практикалық шет тілі
Жарнама нарығы
Тұтынушының қылығы
Ілгермелі шетел тілі
Маркетинг-менеджмент
Маркетингтік стратегиялар
Сауда маркаларын басқару
Инновациялық маркетинг
Негізгі Француз тілі (A 1.2)
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру
Оқыту нәтижелері
- ғылым мен ғылыми танымның рөлін түсінеді, оның құрылымы, нысандары мен әдістері, ғылым, техника мен технология жетістіктерін дамыту мен пайдалануға байланысты әлеуметтік және этикалық мәселелер туралы түсінікке ие;
- инновациялық теориялар мен маркетингтік тәжірибелер негізінде ғылыми жобаларды әзірлейді;
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарда сөйлеседі, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;
- маркетингтің жаңа теорияларының білім кешенін қолдана отырып, нарықтағы ұйымдастырушылық және тұтынушылық мінез-құлықтың даму тенденцияларын түсінеді; жаңа кәсіби білімді өз бетінше табады, реттей және құрылымдай алады;
- нарықтарды, тұтынушылардың, бәсекелестердің, компания қызметкерлерінің мінез-құлқын талдау саласында заманауи технологияларды қолдана отырып, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; әлеуметтік корпоративтік беделді анықтау және басқару үшін әлеуметтік желілерге мониторинг жүргізеді;
- маркетингті дамытудағы, инновациялық әдістер мен ақпараттық технологияларды қолдануға бағытталған маркетинг түрлерін дамытудағы өзекті мәселелерді зерттейді;
- этикалық, тұрақты және әлеуметтік-жауапты қызмет нормаларына бағытталған маркетингтік тактикалар мен стратегияларды әзірлейді;
- маркетингтік қызметтің тиімділігін бағалау, компаниялардың цифрлық және әлеуметтік беделіне мониторинг жүргізеді, компанияның сыртқы және ішкі ортасына мониторинг жүргізеді;
- бренд пен позициялау стратегияларын анықтау, брендті басқару және оны қорғау, бақылау және болашақ қызметті ақпараттық қамтамасыз ету үшін оның тиімділігін өлшеу үшін нақты бренд нұсқауларын ұсыну;
- компанияларды стратегиялық дамыту, ұйымдық мінез-құлық және нарық қатысушыларымен тиімді қарым-қатынас бойынша инновациялық маркетингтік әдістер мен шешімдерді ұсынады.
Ұқсас БББ
7M04106 Маркетинг (Бейінді)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M04106 Маркетинг
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M04106 Маркетинг және тауарлар мен қызметтер нарығында брендтерді басқару (2 ж.)
Сәкен Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
7M04106 Маркетинг 2 жыл
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
7M04106 Маркетинг
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті