Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Баишев Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-әдістемелік және инновациялық технологияларды меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметіне негізделген және еңбек нарығында сұранысқа ие, тиімді кәсіби өзін-өзі дамытуға және көптілді білім беру ортасындағы жұмысқа қабілетті, бәсекеге қабілетті және білікті шетел тілдерін оқыту саласындағы (ағылшын, қытай) маманды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қызметте педагогиканың соңғы жетістіктерін, шет тілін оқыту әдістемесін, басқарудың психологиялық әдістерін қолданады.
  • таным үрдістеріндегі жалпы когнитивті механизм ретінде тілдің рөліне деген ғылыми көзқарастың алуан түрлілігін талдайды; тіл мен ойлаудың арақатынасы мәселелері бойынша ақпаратты салыстырады; әлеуметтік-тілдік материалды талдау үшін әлеуметтік-лингвистикалық әдістерді қолданады; сөйлеушілердің әр түрлі әлеуметтік және жас топтарының тіл ерекшеліктерін біледі.
  • шетел тілі мәдениетін таратушылар әлемінің концептуалды және тілдік көрінісін; басқа мәдени ортадағы этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; ауызша қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормаларын және Оқытылатын тіл елінде қабылданған этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; мәдени-тарихи шындықты; қазіргі стереотиптерді және оларды жеңу тәсілдерін; Оқытылатын тіл елдерінің этикет нормаларын; әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеуге қабілетті.
  • табысты кәсіби қызмет үшін лингвистикалық және коммуникативтік құзыреттіліктерге ие, қазіргі филология саласындағы ғылыми жетістіктер туралы білімдерін көрсетеді.
  • Қытай туралы елтану, мәдениеттану және лингвомәдениеттану материалдарын; тілдердің өзара байытылуы мен өзара байланысы жағдайында паралингвистикалық және экстралингвистикалық элементтерді; қазіргі қытай тілінің типологиялық ерекшеліктерін; қытай тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, лексикалық бірліктердің құрылымы мен семантикасының ерекшеліктерін біледі.
  • шет тілін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың қызмет ету заңдылықтарын, осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін және білім алушылардың сыни ойлауын дамытуды қоса алғанда оқытудың мазмұны мен тәсілдерін іріктеу ерекшеліктерін біледі; шет тілді және көптілді білім берудің әдіснамасын; тестілеу жүйесін және халықаралық емтихандарды тапсыру технологиясын (IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, HSK) біледі.
  • ғылыми танымның философиялық, логикалық тәсілдерін қолданады; ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
  • ғылыми мақсаттар үшін шет тілін, мамандық бойынша негізгі терминологияны меңгерген; арнайы ағылшын тіліндегі академиялық әдебиетті талдайды; ғылыми қоғамдастыққа жүргізілген зерттеу нәтижелерін мақала немесе баяндама түрінде шет тілінде ұсынады; ғылыми құжаттаманы (есептер, шолулар, аннотациялар, баяндамалар, мақалалар) жазу дағдылары мен тәсілдерін меңгерген.
  • филология, шет тілді білім беру саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен теорияларды талдау және бағалау үшін ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырады.
  • білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асырады, стандартты емес және баламалы шешімдерді табады, жаңа педагогикалық идеяларды генерациялайды, сыни ойлайды; педагогикалық мониторингті қолданады, педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар мен бақылау-бағалау материалдарының жүйесін әзірлейді, алынған нәтижелерді түсіндіреді, мемлекеттік тіл саясатының маңызды бағыттарын және Қазақстандағы тілдік ахуалдың ерекшеліктерін біледі.
Top