Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01511 Химия ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Коммуникативтік және тілдік дағдылары қалыптасқан, сөйлеу сауаттылығы жоғары, химия пәнінен оқу процесін заманауи ғылыми-әдістемелік деңгейде ұйымдастыруға қабілетті, жоғары білікті химия пәні мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бейорганикалық химия 1
Геохимия
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Металдар химиясы
Химиялық экология
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Периодтық жүйедегі элементтер химиясы
Бейорганикалық химия 2
Химия тарихы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
-
2 Оқу жылы
Психология
Сапалық химиялық анализ
Ағылшын тілі В1
Бейорганикалық химия бойынша есептерді шешу
Педагогика
Физикалық химия
Термодинамиканың таңдаулы тараулары
Химия пәнінен олимпиада есептерін шығару
Сандық химиялық анализ әдістері
Беттік құбылыстар химиясы
Коллоидты химия
Ағылшын тілі В2
-
3 Оқу жылы
Органикалық химия 1
Алифатты қосылыстардың органикалық химиясы
Химиядан есептер шығару әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Арт білім беру
Ағылшын тілі C1
Химияны оқыту әдістемесі
Су және азық түлік өнімдерінің анализі
Абайтану
Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
Циклді қосылыстардың органикалық химиясы
Ағылшын тілі C2
Биоорганикалық химия
Органикалық химия 2
Күрделілігі жоғары химия есептері
Биологиялық белсенді заттардың химиясы
-
4 Оқу жылы
Оқушылардың ғылыми іс - әрекетін ұйымдастыру
Мектепгі химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
Білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Нанохимия негіздері
Педагогикалық өлшемдер
Өзін-өзі тану
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Химиялық синтез
Қазақстанның химия өнеркәсібі
Химиялық технология
Қоршаған орта химиясы
Химиядан оқу ойындарын компьютерлендіру
Химия сабағындағы компьютерлік технологиялар
Оқыту нәтижелері
- тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді, дәстүрлі қоғамның мәдениеті мен дамуындағы әлеуметтік-саяси ойдың рөлі мен маңыздылығын дербес және объективті бағалайды;
- білім берудегі инновациялық және озық басқару тәжірибесін бағалау мен жалпылауда нақты әдістерін қолданады, бұл оның жеке өсуін белсендіреді және көшбасшылық қасиеттерін ынталандырады, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарына, әлемдік мәдениеттің дамуы контексіндегі өнер тарихына назар аударады, білім беруде арт-әдістерді қолданады;
- оқу процесінде оқушыларға ғылыми-зерттеу, ғылыми жоба жұмыстары жайындағы ақпаратты таратуда және сақтау, өңдеу, іздеу бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әр түрлерін қолданады, педагогикалық қызметте нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін біледі;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды негізге ала отырып, оқу-тәрбие процесіне инновацияларды енгізу әдістерін біледі, химияны оқыту ерекшелігін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелеп, қолдануды біледі, химиялық эксперимент жүргізудің оңтайлы нысандары мен әдістерін таңдайды;
- тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны пайдаланады;
- өмір бойы өзін-өзі басқару және өзін-өзі тәрбиелеу дағдыларын қадағалап,толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланып, денсаулық мәдениетін қалыптастырып, еңбекті қорғау талаптарын сақтауға ұмтылады, Академиялық адалдық мәдениетін сақтайды және қолдайды;
- білім алушылардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жектұлғалық қабілеттерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады, қашықтықтан білім берудің оңтайлы нысандары мен әдістерін таңдайды; кәсіптік этика қағидаттарын сақтайды, пәндік саланының педагогикалық өлшемдердін, білім беру жүйесінің даму үрдістерін педагогикалық іс-әркетте пайдаланады;
- химиялық процестерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгерген, химиялық процестер ағымының ерекшеліктерін, олардың өту және ұйымдастыру деңгейлерін, химияның дамуының негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен перспективаларын біледі;
- химияның теориялық және эксперименттік негіздерін, химияны оқыту технологияларын, оқушылардың пәндік біліктері мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін, сондай-ақ химияға қызығушылықтарын қалыптастырудың, химия саласындағы білімді күнделікті өмірде пайдаланудың тәсілдерін, ғылыми зерттеулер және академиялық жазу әдістерін қолданады;
- химиялық зерттеулер контексінде салалық, өңірлік, ұлттық және халықаралық проблемаларды жүйелейді, тұрмыстық және оқу сипатындағы экологиялық проблемаларды анықтайды және адамдарды қорғаудың оңтайлы жолдарын, қоршаған ортаның жай-күйін жақсартудың түрлі нұсқаларын ұсынады;
- эксперимент және есептер нәтижелерін, пайдаланылатын зертханалық жабдықтың сапасын, эксперименттік зерттеу әдістерінің тиімділігін, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша зертханалық жұмыстарды жүргізу кезіндегі қауіпсіздік шараларын, химиялық өндіріс технологиясын және маңызды бейорганикалық және органикалық заттарды синтездеудің негіздерін бағалайды;
- қазіргі заманғы тарихтың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін, ҚР-ның қазіргі кезеңдегі мәдени дамуының негізгі тарихи оқиғаларын жүйелейді және түсіндіреді, академиялық адалдық мәдениетін түсіне және сақтай отырып, өз болашағын жоспарлайды;