Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04102 Маркетинг в Университет КИМЭП
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚМЭБИ-дегі Маркетинг магистрі бағдарламасы Қазақстанда да, халықаралық деңгейде де ұйымдардың маркетингтік қызметін әлеуметтік жауапкершілікпен сәтті дамыта және басқара алатын мамандарды дайындауға арналған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Университет КИМЭП
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіби шет тілі
Менеджмени және басқару психологиясы
Менеджмент негіздері
Халықаралық бизнес
Маркетингтегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық
Іскерлік-Аналитика
Қонақжайлылық саласын менеджменті
Маркетинг бойынша таңдамалы тақырыптар
Маркетингтік стратегия және бәсекеге қабілеттілікті талдау
Логистика және жеткізу тізбегін басқару
Тұтынушылардың мінез-құлығы
Маркетингте проект жүргізу
-
2 Оқу жылы
Стратегиялық бренд-менеджмент
Сандық саркетинг
Оқыту нәтижелері
- Әлемдік контексте бизнес-ұйымдардың микро- және макроэкономикалық перспективаларын сипаттау;
- Тиімді іскери коммуникация дағдыларын дамыту;
- Бизнес-ұйымдарды тиімді басқару үшін ақпаратты іздеу, талдау және ұсыну үшін ақпараттық технологияны қолдану;
- Қажетті сандық және сапалық құралдарды қолдана отырып, бизнес мәселелерін талдап, шешіңіз;
- Жетекшілік ететін тәуелсіз ғылыми-зерттеу және тәжірибелік сабақтарды өткізу, Қазақстан мен Орта Азия мен ТМД кеңістігінде маркетингтік менеджментпен байланысты теориялық конструкцияларды қолдану;
- Адамдар мен ұйымдарды басқарудың ұғымдары мен теорияларын анықтаңыз және қолдану;
- Маркетинг, менеджмент және стратегиялық маркетинг негіздерінің тұжырымдамалары мен теорияларын сипаттау және қолдану;
- Тұтынушылардың мінез-құлқын, тұтынушылық және өндірістік нарықтарын талдаңыз
- Маркетингтік зерттеулер жүргізу және нәтижелерді кәсіби түрде ұсыну;
- Менеджмент және маркетинг туралы кросс-функционалды білімдерді синтездеу және жаһандық контексте ұйымдардың стратегиялық маркетингтік қызметіне қолдану
- Тұтынушы құндылығын құра отырып, тұтынушыны қанағаттандырудың маңыздылығын және клиентпен қарым-қатынасты басқаруды түсіндіріңіз;
- Жоғары этикалық стандартқа, әлеуметтік жауапкершілікке және жаһандық тұрақтылық стандарттарына қатысты маркетингтік тәжірибелерді қолдану.
- Халықаралық перспективада маркетингтік тұжырымдамалар мен теорияларды қолдану.