Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08301 Аңшылықтану және аң шаруашылығы в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Пән жасушаның құрылысы, қызметі, дамуы және пайда болуы туралы ғылым ретінде жасушалық теорияның негізгі ережелері, цитология және гистология әдістері, жасушаның құрылымдық ұйымдастырылуы, эндоплазмалық желі, гольджи аппараты, лизосомалар, жасушалық мембраналардың биосинтезі, рибосомалар, митохондриялар, ядро, цитоскелет, жасушаның өмірлік циклі, митоз, амитоз, мейоз, ұлпа туралы ғылым гистологиясы, ұлпалардың жіктелуі, арнайы ұлпалар, бұлшық ет ұлпалары, жүйке ұлпалары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

  • Марал аурулары зоогигиена және ветпрофилактика негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пән патология туралы, ауру туралы ілім, аурулардың жіктелуімен, ауру туралы негізгі ұғымдармен: этиология, патогенез, ауру ағымы, болжам, ауру ағзасындағы негізгі патологиялық процестермен, өліммен және өлімге байланысты өзгерістермен, атрофия, дистрофия, некроз, ісік және олардың жіктелуімен, ісіктер мен ағзаның өзара әрекеттесуімен, ісіктердің пайда болуының негізгі теорияларымен танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Қоғамдық сананы жаңғырту пәні
    Несиелер: 5

    Пән жастардың бойында қазақстандық патриотизм құндылықтарын, белсенді азаматтық және әлеуметтік жауапкершілікті, жан-жақты дамыған үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент қазақстандық қоғамды жаңғырту бойынша стратегиялық құжаттарды талдай білуі керек; жалпы әлемдік өркениетті дамудағы отандық мәдениеттің әлеуетін бағалай білуі керек.

    Селективті тәртіп
  • Бал ара өнімдерін стандарттау және патенттеу
    Несиелер: 5

    Пән патент тарихын, ҚР-дағы патент меншік жүйесін, патенттік құқықты, патент қызметінің нәтижелерін құқықтық қорғауды реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды, ҚР-дағы патентті қорғауды, патент объектісін, патентке қабілеттілік шартымен, патентке өтінім жасау және беру шартын, ара шаруашылығы өнімдерінің стандарттарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Бейорганикалық және органикалық химия
    Несиелер: 5

    Пән бейорганикалық қосылыстардың кластарын, химиялық теңдеулерді, атомның құрылысын, кванттық теорияны, химиялық байланысты, химиялық байланыс туралы түсініктердің эволюциясын, ауыспалы құрамның қосылыстарын, химиялық тепе-теңдік, еріту, ерітудің гидраттық теориясын, тұндыру, тұндыру шарттарын, стереохимиялық теорияны, реакциялар мен реагенттердің жіктелуін, органикалық қосылыстардың молекулаларындағы электрондық әсерлерді, индукциялық, мезомерлі әсерлерді, өріс әсерін, таутомерлік әсерді, өтпелі күй теориясын, тұрақтандыру факторларын оқытады.

    Селективті тәртіп
  • Биохимия молекулалық биология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пән курсында нуклеин қышқылдарының жалпы сипаттамасы, нуклеин қышқылдарының компоненттеріне сапалық реакциялар, ДНК репликациясы, прокариоттар мен эукариоттардағы репликацияның айырмашылығы, репликация механизмдері, репликация кезіндегі қателерді түзету тәсілдері, репарация, метилдеу, ақуыз биосинтезінің жалпы схемасы, рибосомалар және олардың жасушадағы локализация, РНК транскрипциясы, постранскриптен кейінгі өзгерістер, трансляция, ақуыздарды посттрансляциялық модификациялау.

    Селективті тәртіп
  • Ара селекциясы
    Несиелер: 5

    Пән жаппай іріктеу, көбею үшін ара ұяларын іріктеу, бал ара ұяларын іріктеу, омарта аналықтарын пайдалану, аналықтарды жасанды шығару, тәрбиелеу үшін құрттарды егу тәсілі, нуклеустарды қалыптастыру, қайтадан егумен аналықтарды шығару, тор және қалпақ көмегімен аналықтарды отырғызу, аналықтарды бұрумен отырғызу, аналықтарды Филатов тәсілі бойынша ауыстыру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Бал ара ұяларын бағалау
    Несиелер: 8

    Пән бал арасының жүйелеріндегі жағдайын,табиғаттағы рөлін, тұқымдарын, тұқымының жалпы сипаттамасын, бал араларының орыс тұқымдарының, бал араларының украиналық тұқымдарының, бал аралардың карпаттық тұқымдарының зоотехникалық сипаттамасын, Қазақстандағы тұқымдық аудандастыру жоспарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Пән дін, әлемдік және негізгі ұлттық діндер, қазіргі Қазақстандағы конфессиялық жағдай туралы жалпы түсінік алуына, төзімділік пен діни төзімділікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Ара ұясының биологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бал ара ұясының құрамы, мәні мен қызметі, оның жұмысшы бал араларынан айырмашылығы, жұмыс бал араларының омартадағы функциялары, бал араларының өмір сүру ұзақтығы, бал араларының анатомиясы, ас қорыту органдарының құрылысы мен функциялары, тыныс алу және қан айналымы, бал араларының ағзасындағы зат алмасуы, бал араларының көбею және дамуы, бал араларының жүйке жүйесі мен сезу органдары, бал ара ұясы және бал араларының құрылысы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жануарлар әлемін қорғау
    Несиелер: 5

    Пән жануарлардың зат айналымындағы, табиғаттағы және адам өміріндегі рөлі, адамның жануарларға әсері, жануарлардың жойылу себебі, сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерді қорғау, жануарлар дүниесін құқықтық қорғау туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Бал ара өнімдерін стандарттау және патенттеу
    Несиелер: 5

    Пән жануарлардан алынатын шикізаттарды стандарттау мен сертификаттаудың негізгі принциптері, патенттік құқық, патент объектісі, патентке қабілеттілік шарты, патентке өтінім жасау және беру шарттары, жануарлардан алынатын шикізаттың сапасын, қасиеттерін бақылау, мал шаруашылығы өнімдерінің сапасын басқару негіздері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Марал шаруашылығы өнімдерін алу, өңдеу және пайдалану
    Несиелер: 6

    Пән жоғары технологиялық жабдықтардың көмегімен маралдар мен бұғылардың пантыларын кесу және консервілеу тәсілдері, маралдар мен солтүстік бұғылардың пантыларын терең өңдеудің жаңа тәсілдері, маралдар етін, маралдар қанын консервілеу және қайта өңдеу тәсілдері, маралдардың жанама өнімдері (репродуктивті органдар, қалдықтар, ұрықтар), панталық бұғы шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу қалдықтарынан субстанциялау тәсілдері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән құқықтық мәдениетті, жоғары саналы тәртіпті және болашақ мамандардың парасаттылығын қалыптастыруға, оларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымшылдықты қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет ету бойынша білім жүйесімен танысуға және осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жалпы генетика
    Несиелер: 5

    Пән генетика пәнін және міндеттерін, әдістерін, генетиканың даму тарихын, қазіргі жағдайын, ғылым мен практиканың дамуындағы оның рөлін, тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негіздерін, аллельді және аллельді емес гендердің, тұқым қуалаушылықтың хромосомдық теориясының, өзгергіштік және зерттеу әдістерін, геннің құрылымы мен функциясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жануарлар этологиясы
    Несиелер: 6

    Пән этологияның ғылым ретінде қалыптасуымен, жануарлардың мінез-құлқының формаларымен, жануарлардың жеке мінез-құлқымен, мінез-құлық формаларының жіктелуі мен сипаттамасымен, локомоциясымен және олардың тіршілік ету ортасына тәуелділігімен, жүйенің қасиеттерімен: құрылымдық ұйыммен, ақпаратты жинақтау және тарату қабілеттілігімен, онтогенездегі мінез-құлықтың дамуымен, мінез-құлық эволюциясымен және оның бейімделу функциясымен, мінез-құлық эволюциясын зерттеу әдісімен таныстыруға бағытталған.

  • Ара шаруашылығы жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән бал араларының биологиясы, аурулары, өнімділігі, омарталарды орналастыру және олардың мөлшерін анықтау, бал араларының еңбегін ұйымдастыру, бал араларын күту бойынша құрал-саймандар мен жабдықтар, бал араларының сапасы және оны сақтау, бал өсімдіктері, бал ара шаруашылығы өнімдері және оларды сату туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Марал шаруашылығының механикаландырылуы
    Несиелер: 5

    Пән марал шаруашылығы фермалары мен кешендерінің жіктелуімен, марал ұстау тәсілдерімен, марал ұстау үшін фермалар мен кешендердің санитарлық-техникалық жабдықтарымен, технологиялық процестердің негізгі схемаларымен, қиды тазалау, жылумен жабдықтау және микроклиматты құру, мал шаруашылығындағы технологиялық процестерді автоматтандыру, технологиялық процестерді автоматтандырудың негізгі ұғымдарымен, марал шаруашылығын басқарудың техникалық, биотехникалық, биологиялық және технологиялық объектілерімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Бал арасының морфологиясы мен анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пән бал араларының таксономиялық жағдайын; патшайым араның, араның сыртқы және ішкі құрылысын, ағзада өтетін физиологиялық үрдістерді; патшайым араның эмбрионалды және постэмбрионалды дамуын; бал араларының балға шірнелерді, бал тозаңды өңдеудің негізгі процестерін; ұядағы орта жағдайының тұрақтылығын сақтау механизмдерін; бал арасының табиғи көбеюі мен қыстауының биологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Ара шаруашылығы өнімдерін алу, қайта өңдеу және пайдалану
    Несиелер: 6

    Пән бал алу және алғашқы өңдеу технологиясы, перганы алу және алғашқы өңдеу технологиясы, прополис алу және алғашқы өңдеу технологиясы, аналық сүтін, бал уын, балауыз шикізатын алу және алғашқы өңдеу технологиясы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 5

    Пән жаратылыстану тарихын, жаратылыстану ғылыми білімнің пәнаралық саласы ретінде, ғылыми таным әдістерін, кейіннен мектеп жасындағы балаларда әлемнің біртұтас ғылыми суретін қалыптастыру үшін жаратылыстану-ғылыми және қоғамтану бағытындағы материалмен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерін меңгеруге, шығармашылық әлеуетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Панта марал шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пән мал шаруашылығы саласы ретінде марал шаруашылығының тарихы мен дамуын, марал биологиясын, марал күтімі бойынша еңбек ұйымдастыруды, құрал-жабдықтарды, марал шаруашылықтарын орналастыруды, панталардың сапасын және панталар негізінде өндірілетін өнімдерді, препараттарды сақтауды, саланың даму қиындықтарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Қоршаған ортаның биомониторингі
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық мониторингті анықтаумен, мониторингтің мақсаттары мен міндеттерімен, экологиялық мониторингтің бірыңғай мемлекеттік жүйесін құрумен, қоршаған ортаның ластануымен, экологиялық мониторинг бағыттарымен, Қазақстандағы мониторинг жүйесімен, су объектілерінің, топырақ жамылғысының, атмосфераның мониторингімен, аэроғарыштық мониторингпен, қоршаған ортаның сапасымен, зиянды физикалық факторлардың әсер ету мониторингімен, биоәртүрліліктің экологиялық мониторингімен, экологиялық қорғау әдістерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Мал шаруашылығының
    Несиелер: 5

    Пән ауыл шаруашылығы жануарларын тиімді азықтандырудың маңызы, қоректік заттар бойынша азықтың құнарлылығын бағалау, азықтық құралдардың жіктелуі, жасыл, ірі, шырынды, құнарлы азықтар, техникалық өндіріс қалдықтары, жануарлардан алынатын азықтар, тұқымдық бұқалар мен сауын сиырларды азықтандыру, ірі қара малды етке өсіру мен семірту кезінде төлдерді азықтандыру туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Орнитология
    Несиелер: 5

    Пән омыртқалы басқа кластармен салыстырғанда құстар класының сипаттамасы, осы кластың шығу тегі мен эволюциясы, құстардың экологиялық-физиологиялық ерекшеліктері, көбею, кезеңдік құбылыстар ретіндегі миграция ерекшеліктері, құстардың маусымдық циклдерінің өту заңдылықтары, құстардың сирек түрлерінің популяцияларын зерттеу әдістемесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Энтомология
    Несиелер: 5

    Пән биология морфологиясы, жәндіктердің экологиясы, ауыл шаруашылығы дақылдарын зақымдайтын зиянкестердің жіктелуі, зиянкестердің санын есепке алу әдістері, ауыл шаруашылығы дақылдарын қорғау әдістері, өсімдіктер мен зиянкестердің иммунитеті, жидек, дәнді дақылдар, дәнді бұршақты, көп жылдық шөптер және басқа ауыл шаруашылығы өнімдері, техникалық дақылдар, картоп, көкөніс, майлы дақылдар, пияз, сәбіз,жеміс және жеміс-жидек дақылдары зиянкестері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Аң шаруашылығы негіздері
    Несиелер: 5

    Пән терісі бағалы аңдардың мазмұнымен, аң шаруашылығының даму тарихымен, клеткалық ұстау жағдайында өсірілетін терісі бағалы аңдардың сипаттамасымен, аң шаруашылығының өнімдерімен және оның мағынасымен, аң фермаларының ұйымдастырылуымен және терісі бағалы аңдарды ұстаумен, терісі бағалы аңдарды азықтандырумен, аңдарды союмен және терілерді алғашқы өңдеумен, терісі бағалы аңдардың ас қорыту ерекшеліктерімен, жеке аң шаруашылығымен, аңдардың тұқымдарымен және типтерімен, күзендер,ақ түлкілер, бұлғындар,сазқұдыздар мен түлкілерді өсірумен танысуға бағытталған.

  • Арашаруашылығын механикаландырy
    Несиелер: 5

    Пән агроөнеркәсіп кешені жүйесіндегі ара шаруашылығы саласының маңыздылығымен, ірі омарталарда арнайы техниканы пайдаланудың мақсаттылығымен, ара ұяларына арналған контейнерлермен, көшпелі уақытта ара ұяларын тиеуге арналған крандармен, бал базаларын өнімді пайдалану мақсатында тіркеме-платформалармен жабдықталған жылжымалы павильондардың, автомобильдердің маңыздылығымен, өнімнің сапасын арттыру және ара ұяларының өнімділігін арттыру үшін ғылымның озық жетістіктерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Зоогеография
    Несиелер: 5

    Пән биогеографияның құрамдас бөлігі ретінде зоогеографиямен, биосферамен, орта факторларымен, жануарлардың экологиялық төзімділігімен, жануарлардың теңізде тіршілік ету және таралу жағдайларымен, жер үсті жануарларының, өсімдіктер мен жануарлардың ылғалды тропикалық ормандардағы тіршілік ету және таралу жағдайларымен, саванна, шөл, дала, орман, биік таулы, жер асты үңгірлері, ареалдар сипаттамасымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жалпы биология
    Несиелер: 5

    Пән өмір көрінісінің жалпы заңдылықтарын: жасушаның биологиясы, зат және энергия алмасуы, көбею, генетикалық ақпарат беру және өзгергіштік, организмдердің жеке дамуының жалпы заңдылықтары, тірі материяның эволюциясы (жердегі өмірдің пайда болу теориясы, организмдер эволюциясының сұрақтары, организмдер мен ортаның өзара қатынастары), экологиялық мәселелерді шешуде биологиялық ғылымдардың даму болашағы және олардың табиғатты қорғаудағы стратегияларын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Мал шаруашылығы
    Несиелер: 8

    Пән мал ағзасының құрылысы, ауыл шаруашылық малдарының шығу тегі және үй жануарына айналуы, жануарлардың экстерьері мен конституциясын бағалау, ауыл шаруашылық малдарының өсуі мен дамуы, негізгі селекциялық белгілері, мал өсіру әдістері, мал өнімділігін есепке алу әдістері, мал шаруашылығында іріктеу және таңдау, асыл тұқымды жұмыс туралы жалпы түсінік, тұқымы түсінігі, мал азығының негіздері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған

  • Араларды өсіружәне бағу
    Несиелер: 5

    Пән агроөнеркәсіп кешені жүйесіндегі бал ара шаруашылығы саласының мәселелері, бал аралардың жемдік базасын ұйымдастыру, бал аралардың морфологиялық, физиологиялық және функционалдық ерекшеліктері, бал ара ұяларының көбеюі, бал ара аналықтарын шығару және отырғызу тәсілдері, бал арасын өсіру, жемдік база және өсімдіктерді тозаңдандыру, бал аралардың көшуі, тұқымдарын асылдардыру, омартаны ұйымдастыру және бал ара ұяларын ұстау, бал ара тұқымы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Аңдар мен құстарды аулау техникасы
    Несиелер: 5

    Пән аңдар мен құстарды аулау тәсілдері мен құралдарын, тірі қақпандар, шұңқырлар, торлар, аңдар мен құстарды аулаудың биологиялық және табиғи-ландшафтық негіздерін, аң аулау заңнамасымен тыйым салынған аң аулау құралдарын, аңшылық құрал-саймандарын, керек жарақтарын, көлік құралдарын, тиіндерді, қояндарды және ит, мысық тәрізділерді, тұяқтыларды аулаудың әдістерін және мерзімдерін, аң аулау өнімінің сапасына аулау құралдарының әсерін, тәсілдері мен мерзімдерінің жіктелуін зерттеуге бағытталған.

  • Маралдарды өсіру және бағу жүйесі
    Несиелер: 5

    Пән агроөндірістік кешен жүйесіндегі марал шаруашылығы саласының мәселелері, заманауи мал шаруашылығы жағдайында гигиенаның маңызы, марал өсіру, марал ұстау технологиясы, марал жемдік базасын ұйымдастыру, марал шаруашылығы өнімдерін алу технологиясы, тасымалданатын жануарларды азықтандыру кезінде зоогигиенаны талап ету, суат ұйымдастыру, қи жинау, жануарларды айдауда зоогигиеналық режим туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 7

    Пән қоздырғыш құрылымдардың физиологиясы, орталық нерв жүйесі, ағзалар, эндокриндік жүйе, көбею және лактация, нерв жүйесінің интегративтік қызметі және анализаторлар, ағзалар жүйесі, зат алмасу, энергия туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Ара аурулары мен зиянкестері
    Несиелер: 5

    Пән бал ара ауруларының олардың дамуы мен өнімділігіне әсері, аурулардың жіктелуі, бал араларының жұқпалы емес аурулары, дұрыс тамақтанбаудан, токсикоздан, химиялық заттарды қолданудан, бал араларының дұрыс өсірілмеуі және ұстамауынан аурулардың пайда болуы, бал араларының жұқпалы, инвазиялық ауруларымен, клиникалық көрінісімен, күрес шараларымен, жыртқыштар мен паразиттерден туындаған аурулармен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән экологиялық дүниетанымды түсінуді қалыптастыруға, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсініктерді алуға, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Биоәралуандылық және Қазақстанның жануарлар ресурсы
    Несиелер: 8

    Пән Қазақстанның жануарлар ресурстары, су омыртқалылары, қосмекенділердің түрлері, құстар, құнды тері бар Қазақстан жануарлары, тақтұяқты, ескекаяқтылар, су және жер бетіндегі экожүйелердің биологиялық әртүрлілігі, адамның шаруашылық қызметі және экожүйелердің өзгеру тенденциялары, биологиялық әртүрлілікті теңдестірілген пайдаланудың ұлттық стратегиясы, биологиялық әртүрлілікті сақтау мақсатында халықаралық ынтымақтастық туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Пән биогеография объектісін оқытады, биогеографияның негізгі даму кезеңдерін, өсімдіктер мен жануарлардың жер бетінде географиялық таралу заңдылықтарын, таралу аймағы туралы ілім, ареал типтерін, флора мен фауна ұғымдарын, Жер шарының флористикалық және фауналық аудандастырылуын, материктік және Арал фаунасын, мәдени өсімдіктер мен жануарлардың географиясын, ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды орналастырудың географиялық принциптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби шет тілі пәні оқытудың мәдениаралық және ғылыми-кәсіби бағыттылығын тереңдетуге, тілдің грамматикалық жүйесі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға, кәсіби-бағытталған және ғылыми мәселелер бойынша толық және дәлелді сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Пән ғылым бөлігі ретінде микробиологиямен, микроорганизмдердің таралуымен, прокариоттардың таксономиялық орналасуы және өмір шығу тегі мәселелерімен, прокариоттардың биоәралуантүрлілігімен және қазіргі жіктелуімен, микроорганизмдердің генетикасымен, өмір циклі барысында прокариоттардың көбеюімен және клеткалық саралануы, микроорганизмдердің жануарлармен, өсімдіктермен және адаммен өзара әрекеттесуімен, классикалық жаратылыстану ғылымдары қатарындағы вирусология орнымен, вирусологияны оқыту пәнімен, вирустардың құрылысымен танысуға бағытталған.

  • Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пән зерттеу үрдісінің негізгі принциптерін, құрылымы мен мазмұнын, кезеңдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Териология
    Несиелер: 5

    Пән сүтқоректілердің тарихын, кеміргіштердің, жыртқыштардың, ескекаяқтардың, киттәрізділердің, жұптұяқтылардың, тақтұяқтылардың, приматтарлдың, сүтқоректілердің сыртқы жамылғысын, басқа да мүйіз түзілімдерін, бас сүйегінің құрылысын, қаңқасының құрылысын, бұлшықеттерін, нерв жүйесі және асқорыту органдарын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпорынның нарықтық қатынастағы қызметі саласындағы білім мен ақпаратты алуға, кәсіпорынның қазіргі мәселелері, сондай-ақ шаруашылық практикасының дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған. Оқыту нәтижесінде студент еңбек нарығында өзінің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында экономикалық ақпаратты пайдалануы тиіс.

    Селективті тәртіп
  • Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән қауіпсіздік мәдениетін оқыту, күнделікті өмірде қауіпсіз мінез-құлық үшін оқыту студенттерге табиғи, техногенді төтенше жағдайлар, соның ішінде қауіп, болып табылады, олар алғашқы медициналық көмек көрсету салауатты және қауіпсіз өмір салтын мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Аңшылыққұрылымы
    Несиелер: 6

    Пән мемлекеттік аңшылық қоры, аңшылардың құрамы мен саны, аңшылық алқаптарын биоэкономикалық зерттеу және ұйымдастыру, аң аулайтын алқаптарды түгендеу және бағалау, аң аулайтын жануарларға арналған өсімдік жемдерінің қорын есепке алу және бағалау, аң аулаудың негізгі ережелері және Қазақстан Республикасының заңнамасы, аң шаруашылығы кәсіпорындары, олардың міндеттері мен маңызы туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Аңшылық жануарларды есепке алу
    Несиелер: 6

    Пән аңшылық жануарларды есепке алудың биологиялық негіздері, тұяқты аңдарды, кеміргіштерді, қоян тәрізді және жәндік жегіштер, жабайы құстарын, суда жүзетін құстарды есепке алудың, дала және басқа құстарды, құстардың сирек түрлерін есепке алудың биологиялық негіздері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Зоология
    Несиелер: 7

    Пән омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлар эволюциясы және негізгі топтарының филогениясының заңдылықтары, жануарлардың шығу тегі, классификациясы, адам өміріндегі маңызы, тіршілігін бақылау, сипаттау және таксономиялық зерттеу, коллекцияға жинау туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Биотехния және жабайы жануарларды өсіру
    Несиелер: 5

    Пән аң аулау мерзімдері мен тәсілдерін, жабайы жануарларды селекциялық атуды, жыртқыш жануарларды санитарлық атуды, биотехниканың теориялық негіздерін, аңшылық жануарларды қорғауды, аңшылық алқаптардың жемдік сыйымдылығын арттыруды, аңшылық жануарларды азықтандыруды, минералдық азықтандыру түрлерін, жеке түрлерді жерсіндіруді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Код ON1

    жануарлар патшалығы өкілдерінің морфологиялық және анатомиялық құрылысы, физиологиясы жағынан білімін көрсету

  • Код ON2

    бал арасының шығу тегі, морфологиясы, анатомиясы және физиологиясы, бал ара ұясының құрамы және барлық дарақтардың функциялары, бал ара тұқымдарының жалпы сипаттамасы, тұтас биологиялық бірлік ретінде бал ара ұясының өмір сүру салтының заңдылықтары мәселелерін түсіну

  • Код ON3

    өмір көрінісінің жалпы заңдылықтарын, жасушалар мен ұлпалардың құрылысын, қызметін, дамуы мен пайда болуын, тірі ағзалардың тұқым қуалауы мен өзгеруінің негізгі заңдылықтарын түсіну

  • Код ON4

    әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарын, әлемдік және негізгі ұлттық діндерді, қазақстандық қоғамды жаңғырту жөніндегі стратегиялық құжаттарды түсіну

  • Код ON5

    қоршаған ортада болып жатқан процестерді, жануарлардың өмір сүру және таралу жағдайларын, ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды орналастырудың географиялық принциптерін, биологиялық әртүрлілікті сақтау мақсатында су және жер бетіндегі экожүйелердің биологиялық әртүрлілігін талдау

  • Код ON6

    аң фермаларын ұйымдастыру үшін жануарлардың мінез-құлқы мен психикасы, негізгі тұқымдары, конституциясы мен экстерьері, жануарларды азықтандыру, ұстау және өсіру негіздері, экологиялық-биологиялық ерекшеліктері, физиологиясы бойынша білімді қолдану

  • Код ON7

    маралдар мен аралардың жұқпалы және инвазиялық емес ауруларын емдеу және алдын алу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу үшін негізгі ауру қоздырғыштарының биологиясы бойынша білімді қолдану

  • Код ON8

    қарапайым заттар мен элементтер қосылыстарының химиясы, периодтық кесте элементтерінің жеке топтары, тірі клетканың биомолекулаларының құрылысы, олардың биохимиялық қасиеттері және негізгі кластардың метаболикалық айналуының жолдары, ағзадағы метаболизм процестерінің өзара байланысы және реттелуі бойынша білімді көрсету

  • Код ON9

    аңдар мен құстарды өндірудің заманауи әдістері мен техникасын қолдану

  • Код ON10

    кәсіби қызметте нарықтық экономика және кәсіпкерлік заңнама негіздерін, меншіктің барлық түрлерінің әр түрлі мақсаттағы шаруашылықтарды ұйымдастыру және жүргізу, өндіріс техникасын және өнім мен ресурстарды есепке алу әдістерін қолдану

  • Код ON11

    зерттеу қызметін жүргізу арқылы өнімнің сапасын басқару, стандартты технологиялық талаптарды, заманауи ғылымның жетістіктері негізінде өнімді бақылау құралдарын қолдану, жаңа өнімді әзірлеу және зияткерлік меншік объектілеріне құқықтарды ресімдеу әдістемесі және оларды қорғау

  • Код ON12

    селекция және биотехния әдістерін белгіленген белгілері бар жақсартылған тұқымдарды сақтау, өсімін молайту және жедел жасау үшін маралдар мен бал араларды өсіру, ұстау, жемшөп базасын қалыптастыру тәсілдерін қолдану

  • Код ON13

    тұлғаралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіптік) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша коммуникацияға қатынасу

  • Код ON14

    заманауи технологиялық жабдыққа және механикаландыру құралдарына бейімделген өнімді өндіру, сақтау және қайта өңдеу технологияларын қолдану

  • Код ON15

    экономикалық, құқықтық, экологиялық білімді, оның ішінде жануарлар дүниесін қорғау жөніндегі білімді, сондай-ақ кәсіптік және өзге де міндеттерді шешуде тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді пайдалану

Top