Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M10116 Медициналық-профилактикалық іс в С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тұрғындардың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз етуге бағытталған әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолданып, ары қарай жетілдіріп дамытуға мүмкіндік беретін, сонымен қатар, халық денсаулығын сақтау мен жақсартуға, санитариялық қадағалауды жүзеге асыру үшін денсаулықсақтау саласында кәсіби қызметін атқаруға дайын кәсіби білікті мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бағдарламада психологияның түрлі бағыттары бойынша, топ пен ұжымдық қарым-қатынасты қалыптастыратын тұлғаның категориясы мен концепциялары туралы негізгі түсініктер сипатталған. Білімалушы тұлғаны қалыптастыратын жетекші концепциялар мен адамның психикалық денсаулығын сақтау жолдарын, психикаға кері әсерін тигізетін тұлғалық пен орта факторлары жөнінде пікір қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тауар сапасы мен қауіпсіздігін бақылау жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Тұрғындардың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы – адам тіршілігіне қолайлы жағдайды қамтамасыз ететін, адамның өмір сүру ортасында зиянды ісер етеін факторы болмайтын тұрғындардың денсаулық жағдайы. Мекемелерде, ұйымдарда, кәсіпорындарда мемлекеттік органдар қадағалауы мен мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүйесінің санитариялық ережелер мен норма және гигиеналық нормативтерін азаматтармен гигиеналық пен эпидемияға қарсы шаралардың орындалып, қадағалануы маңызды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам денсаулығы мен ауаның химиялық ластануы
    Несиелер: 3

    Атмосфералық ауада өндірістік аэрозолдерімен ластанған зиянды заттар үнемі болады. Бұл пәннің оқыту объектіісі түрлі топтағы тұрғындардың денсаулығына, сонымен қатар, қоршаған орта мен өндірістік зиянды факторларымен жанасуда болатын жұмысшыларға төнетін қауіп факторларын бағалау әдіістемесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымдар тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылымдар философиясының жалпы сұрақтары. Пән мен ғылымның қазіргі заманғы негізгі концепциялары. Ғылымның шығуы мен оның тарихи эволюциясының негігі кезеңдері. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылымның қазіргі заманғы даму ерекшеліктері. аучно-Ғылыми-техникалық прогрестің перспективалары. Медицинаның философиялық мәселелері. Медицина философиясы мен медицина ғылым ретінде. Әлеуметтік-биологиялық және психологиялық мәселелер. Нормалар, денсаулық пен аурудың мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тағам мәселесі денсаулыққа маңызды қауіп факторы
    Несиелер: 3

    ДДҰ Басты стратегиясындағы негізгі компоненттерінің бірі салауатты тамақтануды, ннфекциялық емес аурулардың дамуы мен профилактикасын анықтайтын фактор ретінде тағами факторларды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәлелді медицина мен клиникалық эпидемиология
    Несиелер: 4

    «Клиникалық эпидемиология мен дәлелді медицина негіздері» бойынша науқастар тобындағы аурулардың клиникалық ағымы, дәл болжам жасау үшін, нақты қатаң ғылыми әдістерді қолдана отырып, клиникалық зерттеулер жүргізу мен мәліметтердің дәлелді базасы бойынша мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік қауіп –қатерді талдау, басқару, бағалаудың замануи концепциясы
    Несиелер: 3

    Қатерді гигиеналық бағалау әдістемесін талдау, идентификация кезеңдері мен экспозиция сценарилерін нақтылау, тұрғындар денсаулығы мен факторлардың әсері арасындағы себеп-салдардық байланысты анықтау . Кәсіптік қатерді бағалау әдістемесін құрастыру мен оларды басқару бойынша кешенді шараларды жоспарлау, сондай- ақ, тұрғындардың денсаулық күйіндегі кәсіптік – бейімделген бұзылыстарды анықтау алгоритмдерін белгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулердің халықаралық сапа стандарты
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулердің халықаралық сапа стандартына сәйкес ғылыми бағдарламалардың міндеттері мен мақсаты. Ғылыми зерттеулер тәжірибесін: GCP стандарты, GLP, GMP қолдану. Ғылыми басылымдардың сапасына қойылатын халыаралық талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау мен денсаулық саласындағы саясат
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтау саласындағы саясатты оқып үйрену мен жоспарлау сұрақтары. Денсаулық сақтау саласындағы саясатты жүзеге асырудың негізгі механизмдері, медициналық ұйымдардың нарықтық экономика жағдайында өзгерістерге төселуі, оперативті басқару қызметінің ұстанымдары және элементтерін қолданудағы дағдыларын меңгеруі. Басқарудың тәжірибелік деңгейінде кәсіптік міндеттерді табысты шешуге қабілетті магистранттарды дайындап, ғылыми жұмыстарға баулу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • SAS бағдарламасындағы биологиялық мәліметтерді статистикалық өңдеу
    Несиелер: 4

    SAS тілінде программалау негіздерін оқып-білу. Деректерді өңдеу, трансформациялау бойынша әдіс-тәсілдерін терең оқып-білу, SAS деректер жинағынан алынған деректердің мәліметтері. Программалаудың кеңейтілген әдістері және өнімділікті жоғарылату тәсілдері. Колжетімді есептеу ресурстарының ескерілуімен деректерге қолданылатын амалдарды тиімді ету мақсатында программалау әдістерін оқып-білу. «Клиникалық эпидемиология мен дәлелді медицина негіздері» бойынша науқастар тобындағы аурулардың клиникалық ағымы, дәл болжам жасау үшін, нақты қатаң ғылыми әдістерді қолдана отырып, клиникалық зерттеулер жүргізу мен мәліметтердің дәлелді базасы бойынша мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны білім алушылардың халықаралық терминологияларды: reading, listening, speakingandwriting ары қарай тәжірибелік қызметте, әлемдік кеңістікте қарым қатынаста тиімді қолдану бойынша, кәсіби лингвистикалық құзыретті дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Бағдарламада педагогиканың категориялары мен негізгі түсініктер сипатталған. Білімалушы оқу барысында педагогикалық қызметтегі әдістері мен формаларын, білім беру жүйесін басқару мен мақсат қою дағдыларын қалыптастырады. Педагог мамандығының ерекшеліктері болашақ мамандықтың призмасы арқылы қарастырылып, сондықтан, инновациялық білімберу бағдарламасын құрастыру мен жүзеге асыруға қатысу үшін жағдай жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 8

    Педагогикалық практика өту барысында педагогикалық қызметтегі әдістері мен формаларын, білім беру жүйесін басқару мен мақсат қою дағдыларын қалыптастырады. Магистранттарға қоғамдық денсаулық пен денсаулық сақтау саласындағы оқу-тәрбие жұмыстарын жемісті жүзеге асыруға қажетті кәсіптік психологиялық-педагогикалық білім, дағдыларды қалыптастыруына жағдай жасалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбек гигиенасы
    Несиелер: 4

    Өндірістік кәсіпорындағы бақылау формасы мен әдістері туралы білімді кеңейту. Өндірістің ортадағы түрлі факторларының, еңбек үдерісінің жұмысшылардың денсаулығы мен жұмысқа қабілеттілігіне әсерін қауіпсіз еңбек жағдайын қамтамасыз етуге, қажуды ескертуге, кәсіптік пен жалпы аурушылдықтың деңгейін төмендетуге, денсаулық сақтауға бағытталған ұсыныстарды ғылыми негіздеу үшін, гигиеналық нормативтер мен санитарлық заңдылықтарды өңдеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы
    Несиелер: 4

    Бала мен оның тіршілігіндегі қоршайтын ортаға қойылатын талаптар мен гигиеналық нормативтерді оқып үйрену (сабақ оқу, еңбек, спортпен айналысу, демаслыс т.б..), бала денсаулығын сақтау мен жақсартуға бағытталған профилактикалық шараларды жүзеге асыру мен негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гигиена мен эпидемиологиядағы ғылыми зерттеулердің негізгі методологиясы
    Несиелер: 3

    Ғылыми зерттеудің биоэтика мен дәлелділіктің қағидаларын ұстану негізінде мақсаттар мен міндеттерге сәкес, ғылыми зерттеудің дизайнын құру; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін интерпретация-лау, ғылыми басылымдарды критикалық түрде сараптап, басылымға ұсыну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эпидемиология
    Несиелер: 4

    Инфекциялық аурулар жағдайын талдау, бұрқ етпелерлі тергеу, алдын алу шараларын құрастыру,ошақты бақылауда ұстап, эпидемиологиялық қадағалау мен қолданыстағы нормативтік-құқықтық құжаттардың жүргізілуын қадағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Коммуналдық гигиена
    Несиелер: 4

    Атмосфералық ауаны ластаушы негізгі көздеріне – елді мекендегі су қоймалары, топырақ, коммуналдық гигиена обьектілерінің санитариялық-гигиеналық мониторингісін жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тағам гигиенасы
    Несиелер: 4

    Тағам кәсіпорындарында азық-тұлік пен шикізаттарды өндіруде санитариялық-эпидемиологиялық талаптар мен нормативтік-техникалық құжаттврғв сәйкес орындалуын қадағалайтын бақылау әдістері туралы білімді кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эпидемиология негіздері
    Несиелер: 3

    «Негізгі эпидемиология» пәні тәжірибиедегі магистрлердің білімі мен дағдыларын, денсаулық сақтау және денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді дамытуға арналған. Олар эпидемиология ғылымының теориясын, әдістерін және білімін көптеген параметрлерде жұмыс істеу үшін түсінуді қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • ЖаҺандық денсаулық пен денсаулық сақтау
    Несиелер: 3

    Әлемдегі тұрғындар денсаулығын жақсарту көпқырлы, пәнаралық ьайланысқан жолдарды қажет етеді. Денсаулық күйін анықтайтын факторлар күрделі болғандықтан, денсаулық сақтау саласындағы жаһандық дайындық денсаулықтың көптеген әлеуметтік, экономикалық, демографиялық сияқты детерминанталарын түсінуді қажет етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    N01 Денсаулықсақтау саласында жаңа идеяларды қолдана отырып, зерттеулердің пәнаралық сипаты жөніндегі білімі мен түсінуін көрсету.

  • Код ON2

    N02 Денсаулықсақтау саласындағы зерттеушілік, кәсіби және педагогикалық қызметінде жекелеген міндеттерді шешуде, заманауи ғылыми құралдар мен әдістерді өзбетінше қолдану

  • Код ON3

    N03 Денсаулықсақтау саласында өзінің ғылыми түйсігі мен біліктілігі аясында мәселелерді шешу.

  • Код ON4

    N04 Гигиеналық зерттеулерде өз біліктілігі аясында гигиеналық ғылым мен санитариялық тәжірибеге енгізілген технологиялар мен жаңа әдістердің стратегиясын ұғына отырып, қазіргі заманғы тәсілдерді қолдану.

  • Код ON5

    N05 Халықты аурулар туындауының профилактикасына ықпалын тигізіп және денсаулықты нығайтатын, сауықтыру сипатындағы негізгі гигиеналық шараларға үйрету.

  • Код ON6

    N06 Денсаулық қорғау қызметіне енгізілген технологиялар мен жаңа әдістерді, ғылымның қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, кәсіби және тәжірибелік қызметін жоспарлау.

  • Код ON7

    N07 Өзін-өзі тексеру дағдыларын көрсете отырып, кәсібилігі мен кәсіптік қарым-қатынасты жоғарылату.

Top