Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02133 Кескіндеме-реставрация в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Академиялық кескіндеме I
    Несиелер: 5

    Академиялық кескіндеме канондары. Орман кесу техникасы, сфумато техникасы, корпустық кескіндеме техникасы (қалың қабатпен). Көлемі мен формасы. Жарық, көлеңке. Адамның басының, денесінің және аяқ-қолының пропорциялары. Смена бейнелерді білдіреді және поз, алуан жарықтандыру моделі. Модельдің тән ерекшеліктері және оның табиғатпен ұқсастығы. Студиялық қойылымдарға арналған табиғи материалдар: иық белдеуі бар бастың портреті, қолдарымен жартылай фигура, қолдарымен жартылай толтырылған фигура. Кенептің немесе картонның мөлшері шамамен А-2, А-1, Май, акрил.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 3

    Академиялық сурет курсы бастапқы курс ретінде базалық білім мен бейнелеу грамотасының дағдыларын береді. Академиялық сурет канондары. Мұнда бастапқы суретші-порфессионалдың конструктивтік-құрылымдық және көлемді-кеңістіктік ойлауының негізгі әдістері келтірілген. Баяндалған ұғымдар пропорциясын, көлемін, құрылымы, кезеңдерін құру. Тапсырмалар тізіміне ежелгі грек мифтік кейіпкерлердің гипсті антикалық басын салу кіреді (Аполлон, Давид, Сократ, Гомер, Диана, Венера, Афродита). Бет бөліктерін салу: көз, мұрын, ерін, құлақ.Бөлігінде тұлғалар. Адамның гипс торсын, дене бөліктерін кезең-кезеңмен орындау. Бүрмелеу қатпарларын үлгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құрылым негіздері I
    Несиелер: 2

    Кіріспе. Композицияның негізгі заңдары. Статика және динамика. Контраст және нюанс. Бұл пәнде студент фигурамен қатар қарапайым геометриялық және сызықтық формалар мен фигуралардан алынған өнер категориясын үйренеді. Алынған санат статикалық немесе динамикалық құрамға айналады. Көбінесе бұл сызықтық және түсті жұмыстар, мысалы, кригуг оюларын жануарлармен немесе өсімдіктермен синтездеу, форма және хиароскуро арқылы жаңа көркемдік әдістерді іздеу. Жұмыс форматы: A-0, A-1, акрил, гуаш, темпера.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция негіздері II
    Несиелер: 2

    Symmetry and asymmetry. Decor and ornament. Classification of ornament. Under "Basis of composition-II" is meant a complex or synthesis of expressive figurative elements of a work of art, which, with imaginative thinking, are characterized by a set of expressive means of composition: line, color, tone, semitone, saturation, shadow. This time, the teacher through artistic means conveys his impressionable visions and thoughts on canvas: realism or a subjective idea. The canvas size reaches up to 1.5 m on the large side.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме Ii
    Несиелер: 5

    Көлемі мен формасы. Жарық, көлеңке. Портретті орындау кезеңдері. Натураның жеке портреттік сипаттамаларын беру. Үлгінің ұқсастығы, жарықтануы бойынша неғұрлым күрделі есептер. Қызықты жарық-көлеңке контрастын, колоритті немесе тыныш артқы фонды, ашық киімдерді, модельдің қозғалысын, яғни оның қандай да бір әрекетін қарастыратын кескіндеме нысаны, мысалы, бірдеңе немесе бұрылыста оқитын затты ұстаушы. Қандай да бір затты ұстап тұрған қолдар мен саусақтарды нақтылау, жарықпен қызықты ракурс. Жұмыс форматы А1-ден А-0 - ге дейін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу практикасы (пленэр)
    Несиелер: 3

    Оқытудың бірінші курсы бойынша игерілген дағдылардың нәтижесі. Пленэрді (көшедегі немесе табиғи) ағаштар, жапырақтар, су, тастар, шөптер. Сонымен қатар, ағаштар топтарының, жағалаудың, бірегей сәулет ортасының, адамдар топтарының қысқа мерзімді этюдтері мен суреттемелері бар. Ашық ауада жұмыс істеу. Кеңістікті, перспективаны, алдыңғы, орта және алыс жоспарды беру. Сәулет ескерткіштерін, мүсіндік стеллалар мен құрылыстарды салу және түсіндіру. Күн батуы бар таңертең, күн батуы бар кеш. Таңдау бойынша Формат: А-4-тен А-2-ге дейін, жұмсақ құрғақ пастель, графитті қарындаш, көмір қарындаш, акварель, акрил, майлы бояулар, гуашь, маркерлер, әртүрлі қалыңдықтағы роллерлер.Соңында барлық алдыңғы суреттер мен этюдтердің негізінде жасалған қорытынды жұмыс орындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сурет II
    Несиелер: 3

    II академиялық сурет бастауыш курстың жалғасы ретінде бейнелеу шығармашылығының базалық білімі мен дағдыларын қарастырады. Академиялық сурет канондары. Пропорциялар, көлем, конструкция. Құру кезеңдері. Гипс басы. Бөлігінде тұлғалар. Гипсті торс. Ашық жартылай фигура. Бас бөліктерін моделдеу: шаш, сақал. Бұл бөлімде басқа графикалық материалдармен жұмыс танысу жүргізіледі: құрғақ пастель, графитті қарындаш, көмір қарындаш, сепия, сангина, борлар және т.б. қосымша қосалқы компонент ретінде арнайы курс қарастырылған. Адамның портретін салу, жануардың, отыратын, тұрған адамның бейнесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Композиция I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кеңістіктегі композициялық шешім қабылдау дағдыларын игеру; бейнелеу және графикалық материалдардың мүмкіндіктерін зерттеу; көркем ойлау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • I-сурет
    Несиелер: 3

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Пластикалық анатомия І
    Несиелер: 2

    Адамның бұлшық еті, сүйектері және т. б. құрылымы туралы білім алу Бұлшықеттердің, сүйектердің және т.б. құрылысын білу. адам. Жалпы адам анатомиясы мен физиологиясының теориялық және практикалық білімі. Бірінші кезеңде адам құрылымының қаңқа-қаңқа бөлігін зерттеу жүреді: буындарды, аяқтың, қолдың, бас сүйектің үлкен сүйектері. Бас сүйекті әр түрлі бұрыштардан салу, кеудеге сурет салу. Қаңқаны толық және әр түрлі жағынан салу. Барлық сүйектерді егжей-тегжейлі зерттеу. Анатомиялық суреттерге арналған А-3 арнайы альбомы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме I
    Несиелер: 5

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме технологиясы І
    Несиелер: 5

    Пән көркем шығарманы қалпына келтірудің мәнерлі мүмкіндіктерінің спектрі бойынша негізгі теориялық және практикалық білім береді, практикалық тәжірибе негізінде бар техниканы еркін түрлендіруге және үйлестіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшіру әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Стилизаторлық үрдіс, сондай-ақ көшірмелік үрдіс Тарихи материалға бағытталған, алайда бұл материал авторлық ұстаным тұрғысынан түсіндіріліп, айтарлықтай қайта зерделенеді. Зертханалық зерттеуді талдау, сондай-ақ көшіру техникасы мен технологиясы зерттеледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме технологиясы ІI
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы материалдар спектрінде еркін бағдарлауды үйрету және қазіргі заманғы технологиялық мүмкіндіктерге сәйкес дәстүрлі тәжірибені түзетуді жүзеге асыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Композиция ІІ
    Несиелер: 5

    Композицияны құрудың негізгі ережелері, эскиздерден бастап түпкі суретке дейінгі шығармашылық жұмыстарды жасау процесін игеру. Кенеп жазықтығында сюжетті, идеяны, аранжировкамен жұмыс. Маңызды тақырып бойынша көп фигуралық композициямен жұмыс. Бастапқы іздеу шешімдерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Пластикалық анатомия II
    Несиелер: 2

    Кескіндеме, сурет және композициядағы пластикалық жағдайларды жасауға ықпал ететін білім. Адамның бұлшықет-тері массасын егжей-тегжейлі зерттеу. Беттің және бұлшықеттің, бет бұлшық еттерінің, аяқтың бұлшықеттері: иілгіш және экстенсорлы, миялы, бұзау, дельтоидты бұлшықет және т.б. Бұл көлемде егжей-тегжейлі сурет: кесілген және ашық-сұр түсті бөлшектеу, құрылымды бөлшектеу, сызықтар мен соққылардың дәлдігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сурет II
    Несиелер: 3

    Пән өмірден сурет салудың кеңейтілген жиынтығын қарастырады, жұмсақ материалды орындау техникасы, сәйкесінше, сызу тақырыбы өте алуан түрлі. Аралас жарық көзі бар жалаңаш тұрған және жатқан адамның басының қара-ақ суреті. Көлеңкелердің контрастын беру, модельдің ұқсастықтары, қозғалыс сипаты, бастың және аяқтың айналуы. Формат А-0, А-1, графитті қарындаш.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескіндеме II
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жүйелі түрдегі көркемдік және орындаушылық әрекеттерін білдіреді, бұл бітірушілердің өзіндік кәсіби жұмысының болашағын айқындайды. Пәннің қызықтығы - тақырыптар мен бөлімдер студия мен композициялық кескіндеменің үйлесімділігі. Түрлі пішіндер мен түстерді іздеу арқылы толық масштабты өндірісті модельдеу. Табиғат подиумның шетінде отырады, подиумда табиғат, терезеге қарама-қарсы тұрған табиғат. Қолдың әртүрлі қозғалыстардағы жеке бейнесі, әр түрлі мимикасы бар бастың жеке эскизі: көңіл-күй мен модельдің эмоцияларын беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескіндемені қалпына келтіру негіздері
    Несиелер: 5

    Бейнелеу өнерінің туындылары реставрация объектісі ретінде. Кескіндеме категориялары: майлы, темперлік, фрескалық, акварель және т.б. XIX-XX ғғ. кескіндемені қалпына келтіру тәсілдерін дамыту кескіндемедің жекелеген санаттарын: ежелгі орыс темперлік және фрескалық кескіндеме, еуропалық майлы кескіндеме. Кескіндемені қалпына келтіруде қолданылатын материалдар мен жабдықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Реставратор мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты қалпына келтіру міндеттерінің барлық кешенін шешуге қабілетті, жария ету саласындағы жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеменің техникасы мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Кескіндеме техникаларын зерттеу, акварельді кескіндеме тәсілдерін зерттеу. Құрғақ Техника. Акварель, гуашь және майлы бояуларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сурет III
    Несиелер: 5

    Табиғаттан сурет салу негіздері, перспектива, люк түрлері туралы білімдер объектілерді және адам денесін қалай дұрыс құруға болатындығын біледі. Неғұрлым күрделі тапсырма. Бет әлпетін беру, басын бұру, бұралу. Үлгіні мұқият люкке салу. Қара және ақ градиент. Модельдің ұқсастығы. Үлгіні әр түрлі бұрыштардан және әр түрлі жарықтан салу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • XX-XXI ғасырдағы Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы І
    Несиелер: 2

    Қазақстанның бейнелеу өнерінің қазіргі заманғы бағыттары кеңейтіп, көркем тілді байытып, ұлттық құндылықтар мен руханилықты іздеуге өз үлестерін қосты, басқа ұлттардың өнер тілінен өзгеше тіл қалыптастырды, ұлттық дүниетанымға негізделген трендтер ашты. Қазіргі кескіндемеде ұлттық тақырыптар, дәстүрлі жоралғылар, ұғымдар мен мифтер қайта анықталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшіру I
    Несиелер: 5

    Пән көшірмелеу өнерінің мәнерлі мүмкіндіктерінің спектрі бойынша негізгі теориялық және практикалық білім береді, жұмыс істеп тұрған техниканы еркін түрлендіруге және үйлестіруге практикалық тәжірибе негізінде мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеме III
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы өнерге тән белгі - трендтер, жанрлар мен формалардың әртүрлілігі. Кескіндемеге шығармашылық тәсіл іздестіру, кенеп жазудың өзіндік ерекшелігі, ал кескіндеменің ескі канондары сақталған. Италия, Франция, Голландия шеберлерінің техникалық әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшіру II
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы материалдар спектрінде еркін бағдарлауды үйрету және қазіргі заманғы технологиялық мүмкіндіктерге сәйкес дәстүрлі тәжірибені түзетуді жүзеге асыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескіндеме IV
    Несиелер: 5

    Өнердің барлық түрлерінде шығармашылық және шығармашылық қызметтің әдістері мен формаларын өзгерткен техникалық мүмкіндіктерді зерттеу. Кескіндемедегі шығармашылық ізденіс пен бағыт.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сурет IV
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-шаш пен беттің жазықтық бейнесін құрастырудың жалпы заңдылықтарын, көркем құралдарды және эскиздерді орындаудың техникалық тәсілдерін меңгеру; композиция негіздерін оқу. Пән қызықты, бұл жерде білім алушы сурет салу кезінде шығармашылық қабілеттерін көрсете алады: сызықтар, штрихтер, тонировка, жарық нүктелерін түсіндіру, құрғату. Материал академиялық суреттермен салыстырғанда әр түрлі болуы мүмкін. Еркін тұрған сүрткіштерді салу, контурлы фонда гипс Апполлоны бар сүрткішті салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескіндемені қалпына келтіру І
    Несиелер: 5

    Қалпына келтіру материалдық мәдениет ескерткіштерін одан әрі бұзуды болдырмауға және ұзақ сақтаудың оңтайлы жағдайларына қол жеткізуге бағытталған іс-шаралар кешені

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XX-XXI ғасырдағы Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы. ІІ
    Несиелер: 2

    ХХІ-ХХІІ ғасырлардағы қазақ өнері ғылыми және тарихи анықтамалық контексте. Өнердің даму кезеңдері. Қолданбалы өнер. Зергерлік өнер. Киіз, кесте. Қазіргі Қазақстанды мекендеген көшпелі халықтардың мәдениеті. Студент дәріс материалында есте сақтайтын негізгі оқиғалар мен жуық күндер. Келесі кезеңде бұл классикалық реалистік суреттер - Қ.Тельжанов, А.Исмаилов, А.Галымбаев, А.Кенбаев және басқалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кескіндемені қалпына келтіру ІI
    Несиелер: 5

    Қалпына келтіру материалдық мәдениет ескерткіштерін одан әрі оның жаңа, бұрын белгісіз қасиеттерін ашу мүмкіндігін қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар кешені

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 3

    Пәннің міндеті-бейнелеу тілінің барлық элементтері: композициялар, суреттер. Түс, тоналды, жарық-көлеңке қатынастарын зерттеу. Көркем бейнені жасауда басты, типтік табу қабілеті.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық жұмысты жобалау
    Несиелер: 3

    Диплом алдындағы жоба бойынша жұмыс дипломдық жобалау үшін дайындық жұмыстары кешені элементтерінің бірі болып табылады. Жиналған материалды және таңдалған жағдайды талдау негізінде келесі міндеттерді шешу қажет: - таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздеу; дипломдық жоба тақырыбының атауын қалыптастыру;жобаланатын объектіге жалпы және арнайы талаптарды анықтау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Экономика, құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделген интегративті сипатқа ие, оның мәні өмірдің түрлі аспектілері, адам мен қоғамның дамуы, әлеуметтік факторлардың әр адамның өміріне әсері туралы ғылыми білім болып табылады. Оқу пәнінің мазмұны нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Кәсіпкерлік-білімсіз қазіргі экономикалық өмірде бағдарлануға қиын ғылым. Алайда, экономикалық сауатты адам болу, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінік болу – уақыт талабы, әсіресе жастар үшін

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дипломдық құрам
    Несиелер: 5

    Кез келген сипаттағы сурет салу мен нобай жасай білу; композицияның заңдылықтарын терең меңгеру, қиял бойынша сурет салу( маңызды), әр түрлі жұмсақ материалдармен (көмір, пастель, соус, графит), сондай-ақ су бояғыштарымен (акрил, гуашь, акварель) сауатты және нақты сурет салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұражайлық сақтау және қалпына келтіру құжаттамасын жүргізу
    Несиелер: 3

    Пән мұражай құндылықтарын ғылыми-техникалық сақтау мәселелерін қарастырады. Бұл мұражай үй-жайларының микроклиматы, жарық режимі, агрессивті ауа ортасы, витриналардың қорғаныс қасиеттері, мұражай коллекцияларының микологиялық және энтомологиялық жұқтыруымен күрес.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Университеттің кітапхана қорын, иннтернет-дереккөздерді, мұражай тәжірибесін, өндірістік тәжірибені пайдалана отырып, ғылыми мәтінмен ойды жеткізе білу, ғылыми материалдарды іздеу. Жалпы жобаның ғылыми рефераты мен теориялық бөлігін дайындау. Берілген материалмен контексте сауатты мазмұн, негізгі эксперименталды бөлім және қорытынды, сілтемелер мен әдеби кодтарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Атрибуция және сараптама
    Несиелер: 3

    әр түрлі санаттағы мұражай заттарын ғылыми сипаттау және талдау әдістерін қолдану; музей заттарын каталогтау үшін ғылыми сипаттама төлқұжатын жасау әдістемесін қолдану; ескерткіштердің әр түрлі түрлеріне саралап қарау және таңдау критерийлерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломалдындағы анадиз
    Несиелер: 3

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жобалауды талдау
    Несиелер: 5

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 2

    Диплом алдындағы практика студенттердің мамандық бойынша өзіндік практикалық жұмыс дағдыларын меңгеру арқылы оқу кезінде алған білімдерін бекітуге және тереңдетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дипломдық жоба
    Несиелер: 5

    Теориялық бөліммен жұмыс: тақырыптың тақырыбы, мазмұны, Тақырып беті, кіріспе бөлігі, негізгі-тәжірибелік, қорытынды бөлімдері, иллюстрацияларды таңдау және безендіру, глоссарий.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Шығармашылық мәселелерді шешуде, өз шығармасын жазуда бейнелеу сауатын пайдалана алады. Гипсті антикалық мүсіннің, тірі адамның суретінде дұрыс құру және конструктивті шешім, маталарды, ағаш, тас, металл текстураларын салу. Көмір, қарындаш, графит, пастель, тұздық, сангин, сепия, графит ұнтағы, роллер, маркер сияқты көптеген графикалық материалдармен жұмыс істейді.

  • Код ON2

    Жеке шығармашылық стилі, кескіндеме бағыты табады. Бейнелеу әлеміндегі негізгі маңызды күндер мен оқиғаларды, Шетелдегі және Қазақстандағы кескіндеме дамуының хронологиясын біледі.

  • Код ON3

    Кескіндеме техникасы мен технологиясы дағдыларын меңгерген және біледі, көркем материалдарды қолданады. Қойылымды сауатты графикалық түсіндіру, мұқият ойластырылған үлгілеу: штрих, ысқылау, ысқылау, сызықтық. Адам мен жануарлардың пластикалық анатомиясында дәріс және көрнекі материалдарды сауатты қолданады. Сүйектер мен сүйек қосылыстарын бөлшектейді. Барлық бұлшықеттердің анатомиялық кестесі мен функциялары және олардың физиологиялық мүмкіндіктері бар.

  • Код ON4

    Конструктивтік және қалыптаушы суретті біледі. Мұражай қоры қызметкерлерінің басшылығымен жұмыс. Номенклатуралық құжаттаманы, файлдар кабинетін, экспозицияның мерзімді басылымдарын біледі. Бояғыштардың, лактар мен еріткіштердің тізімі мен химиялық құрамын біледі. Кенептің, ағаштың, керамикалық жабынның, әйнектің қасиеттерін ажыратады.

  • Код ON6

    Көшірме форматын дұрыс таңдай алады, түпнұсқа кескінді дұрыс пропорциялайды. Ол дипломдық жобаның тақырыбын тұжырымдай алады және жобаланған нысанға жалпы және арнайы талаптарды анықтай алады.

  • Код ON7

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолданады және ұстанады.

  • Код ON8

    Бизнес-жоспарлар жасайды, оны жүзеге асыру жолдарын табады. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін біледі.

  • Код ON9

    Өз дәуірінің тарихи ерекшеліктерін, бейнелеу өнері туындыларын, оның стилі мен жанрлық ерекшеліктерін талдай алады. Өнер туындыларының композициясын жасаудың инновациялық технологиялары туралы біледі.

  • Код ON10

    Сурет салудың және композицияның заңдылықтарын біледі; жоғары кәсіби деңгейде өнер туындыларын жасай алады; Табиғатта және презентацияда сурет салу техникасын көрсетеді, кескіндеме саласындағы әртүрлі материалдармен және табиғаттың сәндік стилизациясының әдістерімен жұмыс жасау дағдыларына ие.

  • Код ON11

    Әр түрлі кескіндеме әдістерін жетік біледі және оларды қалпына келтіру проблемаларын шешуде қалай қолдануға болатындығын біледі; өнер ескерткіштерін техникалық компьютерге орнатудың негіздерін біледі; кескіндемелермен жұмыс жасау дағдыларына ие.

  • Код ON12

    Каталогтармен және кітапханалардағы ескерткіштер туралы ақпаратпен жұмыс жасай білу; мұражай құжаттарының ережесін біледі; теориялық білімді практикада қолданады: қалпына келтіру процестері жүргізілген жұмыстар бойынша жұмысты аяқтайды. Көркем шығарманы талдауға дағдыланған; қалпына келтірілген жұмысқа шығармашылық көзқарасқа ие.

Top