Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06108 Компьютерлік лингвистика в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Деректерді іздеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-үлкен деректер жинағындағы айқын емес заңдылықтарға қатысты есептерді шешуде интеллектуалды талдау әдістері мен алгоритмдерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда мынадай қабілеттер қалыптасады: деректер жинағындағы айқын емес заңдылықтарды зерттеу; ақпараттың көлемі мен күрделілігін анықтау; деректерді интеллектуалды талдау әдістерін қолдану; Data Mining енгізу мәселелерін түсіну.

  • Ғылыми-әдістемелік практикум
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу магистранттарға ғылыми және ғылыми-әдістемелік жұмыстың әртүрлі түрлерін орындау, мысалы, ғылыми және ғылыми конференциялар мен семинарларға қатысуға арналған мақалалар мен мақалалар жазу, оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеу, педагогикалық практиканы дайындауға мүмкіндік береді. АТ пәндері және т.б.

    Селективті тәртіп
  • Java –да табиғи тілді өндеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде Java тілінде NLP-ді қолдауға арналған әртүрлі қолданбалы бағдарламалаудың интерфейстері (Application Programming, API) қарастырылады. Тұрақты өрнектер жне жолдармен және жұмыс істеуге арналған Java класстары. Java тілінде NLP-нің негізгі операциялары: мәтіндерді фрагменттерге бөлу және үлгі бойынша іздеу; сөйлемдерді іздеу; адамдарды және атауланған нысандарды іздеу; ақпарат шығару және аннотация құрастыру; сөз таптарын анықтау; мәтіндер мен құжаттардың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
  • Арнайы мақсаттар үшін шет тілі
    Несиелер: 5

    Пән арнайы сөздікке бағытталған шет тілін үйренуге бағытталған, шетелдік әріптестер-мен кәсіби деңгейде, құжаттамамен және іскерлік хат-хабармен диалог жүргізу мүмкіндігіне назар аударылады.

    Селективті тәртіп
  • Лингвистикалық деректер базасын жасау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде қарастырылады: компьютерлік лингвистикаға арналған тілдік ресурстар мен деректер базасы және оларды тілдік мәтінді өңдеуде пайдалану. Лингвистикалық деректер базасын құру мен қолданудың негізгі принциптері. Тілдік ресурстарды құру әдістері. Деректер базасында тұтастық пен қауіпсіздікті сақтау принциптері. Деректерді сақтау технологиясы, атап айтқанда реляциялық мәліметтер базасы.

    Селективті тәртіп
  • Сөйлеуді өңдеу
    Несиелер: 5

    Пән негізінде Алгоритмдер ретінде сигналдарды берудің әртүрлі тәсілдерін қолдануға мүмкіндік беретін модельдер жатыр:тілдік модельдеу алгоритмдері және Шу сигналдарының алгоритмдері, сөйлесу тілін өңдеудің заманауи жүйелерін құру үшін терең оқыту әдістері. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант білім алушы: сөйлеуді тану және тілді өңдеу кезінде қолданылатын модельдеудің әртүрлі түрлерін, сондай-ақ сөйлесу тілін өңдеу кезінде олардың күшті және әлсіз жақтарын бөлуді қолдана алады.; Талаптарға сәйкес сөйлеу тілін өңдеу үшін терең оқыту әдістерін қолдану.

  • Машиналық аударма технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты магистранттардың компьютерлік аударма жүйелерімен тиімді машина аудару алгоритмдерін жасау үшін жұмыс істеу қабілетін дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар қабілетті болады: компьютерлік лингвистика арқылы шешілетін мәселелерде теориялық лингвистикалық орынның тұжырымдамасын көрсету; лингвистиканың және сабақтас пәндердің.

  • Іскерлік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыруға, іскерлік қазақ тілінің грам-матикасын, іскерлік қарым-қатынасқа байла-нысты лексикалық минимумдарды оқытуға бағытталған. Магистранттар жұмыс уақыты, жұмыс күнін қазақ тілінде жоспарлау туралы баяндамалар жасауды үйренеді

    Селективті тәртіп
  • ТТӨ арналған машиналық оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде қарастырылады: машиналық оқытудың негізгі принциптері; ықтималдықтар теориясы және табиғи тілдік деректерге статистикалық шешімдер шығару принциптері; машиналық оқытуға арналған стандартты бағдарламалық пакеттер; жіктеу әдістері, болжау әдістері, Байестік әдістері, кластерлеу әдістері, алгоритмдік композиция әдістері; машиналық оқытудың әртүрлі модельдерінің құру және модельдердің сапасын бағалау тәсілдерін қарастыру

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде магистрлер оқытылатын лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиетті түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылым саласы, педагогикалық заңдылықтарды және білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру (өз білімін жетілдіру), оқыту, тәрбиелеу (өзін-өзі тәрбиелеу), даму (өзін-өзі дамыту) және сту-денттердің белгілі бір қызмет түрі мен қоғамдық өмірге кәсіби даярлығын зерттейді.

  • Конструктивтік қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән: тұлғааралық қарым-қатынас, адам коммуникациясының ерекшеліктері, коммуникативті құзыреттілік, адамдармен қарым-қатынас барысында бір-бірін тану және түсіну, қарым-қатынас процесіндегі өзара іс-қимыл, әлеуметтік-психологиялық жанжалдың сипаттамасы мәселелерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар конструктивті (тиімді) қарым-қатынас тәсілдері мен тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
  • Тілдік ресурстар
    Несиелер: 5

    Пән есептеу ресурстарын пайдалана отырып, мәтіндік тілдермен және деректер базасымен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруге ықпал етеді. Магистрант: тілдік ресурстарды құру әдістерін талқылай алады; әртүрлі қызмет түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін талдай алады; деректер базасындағы қауіпсіздікті қолдау және тұтастықты сақтау принциптерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
  • Инновациялық білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистрант педагогикалық қызметтің қыр-сырын меңгеріп , ЖОО-да журналистік пәндерді оқыту үшін оқу-әдістемелік кешендер жасайды, жаңа педагогикалық технологияларды қолданып, ЖОО-да оқытудың әлемдік тәжірибесін қолданады, оқытудың өзіндік әдістемесін жасайды.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән магистранттардың басқару психологи-ясының теориялық-әдіснамалық негіздерін түсінуін, басқару үрдістері жүйесіндегі тұлғаның рөлі мен орны туралы түсінігін береді, басқару қызметінің және басқаруөзара әрекетінің мәнін ашады. Магистранттар персоналды басқару принциптері мен әдістерін, мотивация теориясын, басқарушылық шешімдерді қабылдауды зерттейді, басқару-ортасындағы басшылық, көшбасшылық және тұлғааралық коммуникация дағдыларын алады.

  • Жобаларды басқарудың қазіргі технологиясы
    Несиелер: 5

    Цель дисциплины: подготовить профессиональных менеджеров проектов в соответствии с международными и национальными требованиями к компетенции специалистов по управлению проектами и современными тенденциями и технологиями проектной деятельности

    Селективті тәртіп
  • Табиғи тілдерді өңдеудің статистикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ТТП-да қолданылатын статистикалық әдістерді оқып үйрену, сондай-ақ осы әдістерді әртүрлі тілдік мәселелерге қолдану тәсілдерін оқып үйрену болып табылады. Нәтижесінде магистрант: осы тіл проблемасына әртүрлі тәсілдерді салыстыру формасын қолдана алады. ТТП міндеттерін тану. Есептерде қолданылатын жиіліктік және жиілік диапазондарында өңдеудің жіктемелік әдістерін қолдану, сөйлеу сигналдарын саралау, анықтау және тану.

    Селективті тәртіп
  • Риторика. Іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Магистранттар әртүрлі ақпараттық және коммуникативтік процестерді және олардың факторларын меңгереді, адам қызметінің іскерлік салаларында іс-шараларды ұйымдастырудың тәсілдері мен әдістерін, вербалды және вербалды емес іскерлік коммуникация технологиясын, орыс және қазақ іскерлік мәдениетінің дәстүрлері мен трендтерін зерттейді. Ана және шет тілдерінде ғылыми және іскерлік коммуникацияны жүзеге асыра алады. Өзінің медиа-қызметінде сөйлеу мәдениеті, іскерлік коммуникация, маркетинг және менеджмент принциптерін меңгеру және пайдалану.

    Селективті тәртіп
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылым феноменінде арнайы философи-ялық талдау пәні ретінде қаралады, ғылым-негіздері мен теориясы туралы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы туралы, мамандық және әлеуметтік институттар ретіндегі Ғылым туралы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері туралы, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы білімді қалыптастырады.

  • Ақпаратты алу және шығару әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде қолданбалы математика мен информатиканың заманауи мәселелері, ақпаратты өңдеу мен талдаудың мәселелері, деректерді шығару әдістері қарастырылады. Деректерді талдау және өңдеу мәселелерін шешуге арналған аппараттық ресурстар; Data Mining модельдерін қолдану арқылы деректердің үлкен көлемін талдау және өңдеу алгоритмдері; үлкен көлемді деректерді талдау және өңдеу алгоритмдерінің тиімділігін бағалау. Үлкен деректерді өңдеу мен сақтаудың заманауи тәсілдері.

  • Тілдік талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу тілдік мәліметтерді жинау, семантикалық, құрылымдық және функционалдық талдау және өңдеу базалық дағдыларын қолдану мүмкіндіктерін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант тілдің мәнін ерекше түрдегі белгі жүйесі ретінде түсіне алады, жүйені талдау және жүйелеу, негізгі және аралық тілдерді, тілдің негізгі тілдік және тілдік бірліктерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
  • Программалық қамтаманы құру технологиялары
    Несиелер: 4

    Пән программалық қамтаманы әзірлеу технологиясын зерттеуге бағытталған. Пән әзірлеу мен қолдаудың инструменталдық құралдарын, жобалау кезеңінің ерекшеліктерін, ОБП жүйелерін жүзеге асырудың модельдері мен метрикаларын зерттеуге мүмкіндік береді. Әр түрлі программалық жүйелердің пайдаланушы интерфейсін және интерфейсті жобалауға қойылатын талаптарды әзірлей білу.

    Селективті тәртіп
  • Табиғи тілдерді өңдеуге арналған Python
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытуда барысында қарастырылады: Тілдерді өңдеу және Python. Мәтіндік корпустарға және лексикалық ресурстарға қол жеткізу. Өнделмеген мәтінді өңдеу. Регулярлық өрнектер. Мәтінді нормализациялау. Сегментация. Тілдік модельдер. Құрылымдық бағдарламалар жазу. Сөздерді санаттау. Сөздерді белгілеу. Мәтінді сыныптау. Ақпаратты іздеу. Мәтіннен ақпарат шығару. Сөйлем құрылымын талдау. Функцияларға негізделген GRammars құру. Сөйлемдердің мағынасын талдау. Лингвистикалық деректерді басқару.

  • Лингвистиканың формалды үлгілері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында модельдеудің жалпы ғылыми әдістері және оны лингвистикада қолдану ерекшеліктері ескеріледі. Лингвистикалық модельдердің түрлері. Формальдық тілдер мен грамматика теориясы. Метатілдері.

  • Код ON1

    Ана және шет тілдерінде ғылыми қарым-қатынас жасау;

  • Код ON2

    Ғылыми білімнің әдіснамасын білу; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымы, ғылыми-зерттеу жұмыстарының дағдылары бар;

  • Код ON3

    Ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды заманауи ақпараттық технологияларды тарту арқылы жүзеге асыру; білім беруде ақпараттық және компьютерлік технологияларды пайдалану

  • Код ON4

    Оқыту саласындағы соңғы жетістіктерді тәжірибеге енгізу

  • Код ON5

    Басқару шешімдерінің заманауи технологияларына ие болу және басқару ортасындағы, көшбасшылық және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларына ие болу;

  • Код ON6

    Мәтіндік ақпаратты талдау мен өңдеудің заманауи тәсілдерін қолдану, формальды концепция теориясын қолдану, табиғи тілді өңдеудің және қазақ тілінде ақпарат іздеудің негізгі алгоритмдерін қолдану және бейімдеу.

  • Код ON7

    Деректерді интеллектуалды талдаудың негізгі міндеттерін білуін көрсету, нәтижелерді талдау және интерпретациялау, арнайы лингвистикалық деректер базасын жобалау.

  • Код ON8

    Қазақ және басқа тілдердің грамматикалық жүйесін талдау

  • Код ON9

    Сөйлеуді синтездеу және машинамен аудару

  • Код ON10

    АТ шешімдерін пайдаланушы ортасына тиімді біріктіре білу

  • Код ON11

    Табиғи тілге синтаксистік және семантикалық талдауды қолдану

  • Код ON11

    Тілді тану, грамматиканы тексеру, сөздіктерді әзірлеу және т.б. сияқты салаларда жаңа бағдарламалық жасақтаманы жақсарту және әзірлеу үшін модельдерді жасау және сынау.

7M06108 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету (1ж. бейіндік)
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06108 Есептеу жүйелері және технологиялары (1,5 ж.)
Магистратура

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M06108 Ақпараттық жүйелер
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M06108 Management of information systems
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M06108 Программалық жобаларды басқару(МИФИ)
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M094 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top