Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10115 Гигиена в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 7М10115 мамандығы бойынша магистратураның білім беру бағдарламасының мақсаты – "Гигиена" халықтың денсаулығын сақтау және санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасызету саласында сараптамалық-талдау және басқару қызметіне қабілетті біліктібілікті мамандар даярлау болыптабылады.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M145 Медициналық-профилактикалық іс
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Тағам өнімдерінің қауіпсіздігін басқару
    Несиелер: 3

    Қоршаған ортаны және тағам өнімдерін химиялық ластанудан қорғау принциптері. Тағам өнімдерінің қауіпсіздігі. НАССР тағам өнімдерінің қауіпсіздігін басқару жүйесі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми жұмыс жазу және басылымға шығару
    Несиелер: 3

    Диссертациялық жұмысты көпшілік алдында қорғауды жүзеге асыруға және ғылыми зерттеу нәтижелерін рецензияланатын республикалық және шетелдік басылымдарда жариялауға мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру Диссертациялық жұмысты рәсімдеу, оның құрылымын анықтау. Мәтінде кестелік, мәтіндік және иллюстрациялық материалдарды жасау, сілтемелерді ұсыну. Қосымшалар мен ескертулерді ресімдеу. Мақала жазудағы жоспарлау, дайындау және бірізділік, жарияланымды жазудағы жүйелі тәсілді әзірлеу. Жариялау құрылымы. Жарияланымдардың қателері. Импакт-фактор. Жылдық индекс. Журналдардың дәйексөзділігі. Әдеби көздерді іздеу және пайдалану. Тиісті журналдарды і��деу. Жарияланымдарды басылымға беру. Жарияланымдардың ішкі және сыртқы рецензиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Денсаулық сақтау жүйесіндегі маркетинг және маркетингтік саясаттың принциптері, құралдары, элементтері, формалары мен әдістері. Медициналық ұйымда маркетингті жоспарлау және бақылау.

    Оқу жылы - 1
  • Санитарлық-эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік санитарлық қадағалауды ұйымдастыру және жүзеге асыру, әлеуметтік-гигиеналық мониторинг және халықтың өмірі мен денсаулығы үшін тәуекелдерді бағалау әдістері.

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқару психологиясы саласындағы магистранттардың теориялық және практикалық дайындығына, пәнді меңгеру барысында алған білімдеріне бағытталған, магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтеді және олардың әлеуметтік психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, ол қазіргі менеджердің кәсіби - маңызды қасиеттерінің бірі болып табылады. Пәнді меңгеру барысында алынған білім мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындығын қалыптастыру үшін негіз болады

    Оқу жылы - 1
  • Еңбек гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 3

    Өндірістік объектілерді ескерту және ағымдағы санитарлық қадағалау. Кәсіпорындарды санитарлық тексеру. Өндірістік ортаның зиянды факторларын сәйкестендіру және сандық бағалау факторы ретінде еңбек жағдайлары бойынша жұмыс орындарын аттестаттау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тағам гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 3

    Тамақтану гигиенасы саласындағы ескерту және ағымдағы санитарлық қадағалауды ұстау. Тамақ объектілерінің құрылымына және оларды ұстауға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптар. Тамақ объектілерін тексеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Коммуналдық гигиена саласындағы мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың ұйымдастырушылық және құқықтық негіздері. Коммуналдық гигиена саласындағы ескерту және ағымдағы санитарлық қадағалауды ұстау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шет тілін еңбек нарығында бәсекеге қабілетті болашақ магистрдің табысты кәсіби және ғылыми іс-әрекеті үшін қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттілікті иелену және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы жаңа білім, технологиялар қолжетімді. Кәсіби шетел тілін меңгеру жаңа құзыреттіліктерді меңгеру құралы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 3

    Статистикалық пакеттің бағдарламасы. Нәтижелерді есептік талдау. Медициналық зерттеулер. Мақсатты популяцияның демографиялық ерекшеліктері. Халық денсаулығының көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 1
  • Эпидемиологиялық қызметті ұйымдастыру және талдау
    Несиелер: 3

    Инфекцияларды эпидемиологиялық қадағалаудың құрылымы мен мазмұны. Халықты эпидемияға қарсы қамтамасыз ету жүйесіндегі жоспарлау және талдау. Эпидемияға шолу. Эпидемиялар туралы есеп.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми хат
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ақпаратты ұсыну ережелерін оқытудан тұрады. Пән аясында білім алушылар ғылыми ойды сауатты баяндауға үйренеді, ғылыми жарияланымдарды жазу кезінде ғылыми нәтижелерді рәсімдеу стандарттарының талаптарын сақтай отырып, жарияланымдардың түрлеріне байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы саласындағы мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау
    Несиелер: 3

    Балалар мен жасөспірімдерге арналған объектілерді мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау. Қалалар мен басқа да елді мекендердегі балалар мекемелерінің желісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Гигиена саласындағы мемлекеттік санитарлық қадағалауды ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік санитарлық қадағалауды ұйымдастыру және жүзеге асыру, әлеуметтік-гигиеналық мониторинг және халықтың өмірі мен денсаулығы үшін тәуекелдерді бағалау әдістері. Денсаулық басымдығы

    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау
    Несиелер: 3

    Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалаудың негізгі принциптері. Атмосфералық ауадағы, өндірістік ортаның ауасындағы, судағы, топырақтағы және тағам өнімдеріндегі зиянды заттарды нормалау ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
  • Дәлелді медицинаның клиникалық эпидемиология негіздері
    Несиелер: 3

    Дәлелді медицина тұжырымдамасы, клиникалық эпидемиология принциптері, зерттеутүрлері, дәлелді медицина кезеңдері, клиникалық аудит, клиникалық хаттамалар және оларды бағалау, зерттеу жүргізудің этикалық аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Радиациялық гигиена
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты иондаушысәулеленукөздерініңағзағаәсеретужағдайларын, түрлері мен салдарынзерттеуболыптабыладыжәнеадамныңсауығуынқорғауғабағытталғанрадиациялыққауіпсіздікжәнеқоршағанортанықорғаушараларынәзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Денсаулық сақтау ұйымдарында басқару шешімдерінің принциптері мен әдістерін түсіндіруге және жалпылауға қабілетті.

  • Код ON2

    Халықтың денсаулық жағдайын, тіршілік ету ортасына, азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігіне және өндірістік қызметке байланысты әртүрлі әлеуметтік және жас топтары бағалай және болжай алады.

  • Код ON3

    Гигиеналық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіруге, себеп-салдарлық байланыстарды орнатуға ,халықтың денсаулығын және тіршілік ету ортасының сапасын қорғау саласында Санитариялық-гигиеналық мониторингті бағалау үшін жаңа әдістер мен заманауи гигиеналық технологияларды қолдануға қабілетті;

  • Код ON4

    Ұзақ мерзімді перспективамен сыртқы контекст жағдайында медициналық ұйымдардың ведомствоаралық өзара іс-қимыл тетіктерін практикада қолдануға қабілетті.

  • Код ON5

    Стратегиялық басқарудағы көшбасшылықтың тұжырымдамасын тәжірибеде қолдануға, негізгі құрылым мен тиімді коммуникацияны құруға қабілетті .

  • Код ON6

    Адамның тіршілік ету ортасының,шаруашылық-ауыз сумен жабдықтау, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық объектілерінің, емдеу-алдын алу мекемелерінің, тамақ өнімдерін өндіру және сату, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының, жалпы білім беру ұйымдары мен қосымша білім беру ұйымдарының жай-күйіне санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау жүргізуге қабілетті

  • Код ON7

    Денсаулықты сақтау мен нығайтуға және аурулардың алдын алуға бағытталған алдын алу іс-шараларын іске асыру процесін әзірлеу және ұйымдастыру кезінде білімді практикада қолдануға және облыс заңнамасының нормаларын қолдануға қабілетті.ы

  • Код ON8

    Қолданбалы бағдарламалардың статистикалық кәсіби пакеттерін пайдалана отырып, профилактикалық медицина саласындағы әртүрлі жағдайлар мен үрдістерді бағалауға арналған зерттеулерді жоспарлау, жүргізу және талдау үшін білімді қолдануға қабілетті.

  • Код ON9

    Қауіп факторларын, оның ішінде мінез-құлық факторларын анықтау және жою және салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру мақсатында халықтың әртүрлі топтары арасында санитариялық-ағарту қызметін жүргізуге қабілетті.

  • Код ON10

    Өзінің кәсіби қызметінде күрделі және стандартты емес жағдайларды шешу үшін сыни және шығармашылық тәсіл әдістерін қолдануға, тәуекелдерді басқару әдістерін қолдануға қабілетті

Top