Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Семестр 2
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазылымның ерекшеліктерін, академиялық адалдық принциптеріне сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін оқып-үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін, жобаларды, эссені, мақалаларды, тезистерді, аннотацияларды, рецензияларды, курстық және дипломдық жұмыстарды қоса алғанда, пайдаланылған дереккөздерге сілтеме жасау талаптарына, дәйексөз салу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқығын сақтай отырып, жазып ресімдеуге қабілетт

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы адамгершілік-рухани білім берудің педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақ ағартушыларының олардың мұраларындағы өзін-өзі тану және өзін-өзі тану идеяларын зерттейтін пән; Қазақстанда өзін-өзі тану идеяларын қалыптастыру және дамыту кезеңдері; мұғалімнің өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуының ерекшеліктері, кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту үшін нұсқаулық ретінде мұғалімнің идеалы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 5

    Адамның адамгершілік және рухани мүмкіндіктерін, оның маңызды күштерін, жалпы адамзаттық мұраттарға сәйкес келетін құндылықтар жүйесін, жалпыұлттық идеяны және өзіндік ерекшелігін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам дамуының физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психологиялық білім мен физиологиялық білімнің теориялық негіздерін, тәрбиелеу мен оқытуға байланысты психикалық даму заңдылықтарын, психикалық даму кезеңдерін, адам психикасының жас және жеке ерекшеліктерін оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үйірме жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мектептен тыс мекемелердің пайда болуы мен даму тарихын, бір пәнді және көп салалы мекемелердің сипаттамаларын, қосымша білім беру ұйымдарының ұйымдастырушылық-әдістемелік құрылымы мен ерекшеліктерін, олардағы әлеуметтік тәжірибені ұйымдастырудың ерекшеліктерін және балалар бірлестігімен жұмыс жасау әдістемесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Толеранттылық пен Мәдениетаралық коммуникацияның әлеуметтік-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынастың түрлері мен теорияларын, мәдениаралық қарым-қатынастың вербальды және вербальды емес аспектілерін, әлеуметтік мәдени құзыреттілік пен тұлғаның толерантты дүниетанымын, мұғалім мамандығындағы толеранттылықты зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 7

    Әлеуметтік педагогиканың пәні, міндеттері, негізгі принциптері, әлеуметтену әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде, әлеуметтену факторлары, жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуы және балалар, жасөспірімдер дамуындағы әлеуметтік ауытқулар зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың кәсіби акмеологиясы
    Несиелер: 8

    Акмеологияның ғылымдар жүйесіндегі орнын, акмеологиядағы әдіснамалық ұстанымдарды, тәсілдерді, адамды жеке тұлға, тұлға, іс-әрекет субъектісі ретінде акмеологиялық зерттеу, қолданбалы акмеологияның түрлері, жеке және кәсіби дамудың акмеологиялық технологияларының мәнін зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызмет жүйесіндегі азаматтық-патриоттық тәрбие
    Несиелер: 8

    Оқушыларға азаматтық тәрбие беру мәселесінің генезисін, педагогикалық ойлар тарихындағы азаматтық тәрбие проблемасын, мектеп оқушыларының азаматтық тәрбиесінің ықтимал тұжырымдамасының теориялық және әдіснамалық негіздерін, азаматтық тәрбиенің заңдылықтары мен қағидаларын, оқу процесінде азаматтық тәрбие мәселелерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасындағы азаматтық тәрбие
    Несиелер: 8

    Азаматтық тәрбиенің теориялық негіздерін, Қазақстан Республикасындағы азаматтық қоғамның қалыптасуы мен дамуын, азаматтық тәрбиенің негізгі бағыттарын, азаматтық тәрбиенің міндеттерін жүзеге асырудағы мектептің бағытын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту
    Несиелер: 8

    Мұғалімнің жеке басының және кәсіби құзіреттілігінің, оқытушының жеке басының құрылымдық компоненттерін, мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануының ерекшеліктерін, мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамытуын психологиялық-педагогикалық қолдауын, мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамыту технологияларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 7

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагог пен білім алушылардың зерттеу және жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі жобалық іс-әрекет методологиясын, қазіргі мектептегі жобалар әдісін, оқу жобалау тәжірибесін, оқушылардың жобалық іс-әрекетін ұйымдастыру мен кезеңділігін, педагог пен оқушылардың бірлескен жұмысын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды таным түрлері мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан мүмкін болатын шешімдерді жасауға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға, көпфункционалды заттарды көруге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық конфликтология
    Несиелер: 5

    Жанжал мен жанжал жағдайларын әлеуметтік-педагогикалық проблема ретінде, қақтығыстар мен жанжалдың алдын-алу әдістері, оқушы-студент жүйесіндегі жанжалды жағдайлардың алдын алу және түзету негіздерін, қақтығыстардың алдын алу мен шешудің технологиялары мен әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Риторика және сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Жастармен әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттарын, жастардың осал санаттарына әлеуметтік көмек көрсету, жастардың жұмыспен қамтылуын және жұмыспен қамтылуын насихаттау, жастар арасында еріктіліктің дамуы, жастармен жұмыс жасаудың құқықтық негіздері, жастармен әлеуметтік жұмысты педагогикалық қолдауды зерттейтің пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасының әр түрлі категорияларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Отбасы мен некенің мәнін, отбасының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары мен типологиясын, әртүрлі санаттағы отбасылармен жүргізілетін әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, отбасы қызметінің бұзылуына әкелетін әлеуметтік-психологиялық қиындықтарды зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемсі
    Несиелер: 5

    «Өзін-өзі тану» пәнінің негізі ретінде адамзаттың рухани-адамгершілік мұрасын зерттейтін пән, формалар, педагогикалық технологиялар, өзін-өзі тануды оқыту әдістері мен әдістері; әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тануды оқыту саласындағы оқу процесінің ұйымдастырылу ерекшеліктері мен мазмұны.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мектепте психологиялық-педагогикалық проблема ретінде тіркелген оқушыларды әлеуметтік-педагогикалық қолдауды, оқушыларды мектепке тіркеу туралы ереженің негізгі мазмұны, балалардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстары, оқу-тәрбие процесінде жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын педагогикалық түзету ді зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми - педагогикалық зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 8

    Ғылыми заңдылықтардың мазмұны мен; жіктелуін зерттейтін пән ғылыми зерттеу әдістемесі; іргелі зерттеу принциптері; педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың мәні, кезеңдері, технологиялары; зерттеу қызметінің мәні мен ғылыми зерттеулердің логикасы; әдістер классификациясы, эмпирикалық және теориялық зерттеудің ғылыми әдістерінің мазмұны, жалпы логикалық әдістер; әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы зерттеулердің перспективалық бағыттарының мазмұның зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік педагогиканың теориясындағы, практикасындағы және білім беру саласындағы «методология» және «технология» ұғымдарының мәнін, білім беру мекемелеріндегі әлеуметтік педагог жұмысының әдістері мен технологияларын, әлеуметтік-педагогикалық жоспарлау технологиясын зерттейтін пән

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогтың үлгерімі төмен оқушылармен жұмысы
    Несиелер: 5

    Мектептегі сәтсіздіктер проблемасының ғылыми-теориялық негіздерін, мектептегі сәтсіздіктер мен оқушылардың артта қалу себептерін, жақсы үлгермейтін оқушылардың түрлері мен олардың сипаттамаларын, әртүрлі жастағы топ студенттерінің оқу-танымдық іс-әрекетінің сипаттамаларын және нашар мұғалімдермен әлеуметтік мұғалімнің жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Кәсіби тьюторлық қызметтің мәні мен ерекшелігін, тьюторлық сүйемелдеудің принциптері мен негізгі кезеңдерін, жалпы тьюторлық әрекеттің ресурстық сызбасын, тьюторлық сүйемелдеудің негізгі формалары, әдістері, схемалары мен технологияларын, тьюторлық қызметтің масштабын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қиын өмірлік жағдайда балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Қиын өмірлік жағдайларды және олардың психологиялық салдарын, қиын өмірлік жағдайдағы адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін, қиын өмірлік жағдайдағы психологиялық көмектің ұйымдастырушылық формасы ретінде адамды психологиялық-педагогикалық қолдауды, жақын адамдарынан, ауыр науқастанулар мен жарақаттанулар жағдайындағы адамды психологиялық қолдау технологиясын зерттейтін пән. , терминалды жағдайлар, парасуицид, зорлық-зомбылықты зерттейтің пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық теориясын, көшбасшылық және көшбасшылық стилін, көшбасшының кәсібилігін, көшбасшылық сипаттамалары мен бейнелерін, көшбасшының рөлі мен функцияларын, көшбасшының портретін жасау, көшбасшыларды дайындау және дамыту, қақтығыс жағдайындағы көшбасшылық, көшбасшының жүйелік ойлау негіздерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық превентология
    Несиелер: 5

    Аддитивті мінез-құлықтың қалыптасуын, тәуелділік туралы түсініктерді, балалар мен жасөспірімдердегі тәуелділік мінез-құлықтың қорғалуын, теріс пайдалану қаупі факторларының кешенді сипаттамаларын және беттік-белсенді заттарды теріс пайдалану факторларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды сауықтыру лагерьлеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс әдістемесі
    Несиелер: 5

    Лагерьдің кезенінде, олардың өтуін, жазғы сауықтыру лагеріндегі балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды, лагерьлердің өмірін ұйымдастырудың логикасын, жұмысты жоспарлау әдістемесін, балалар сауықтыру лагеріндегі жұмыс формаларын, лагерьдің ауысымының әртүрлі кезеңдеріндегі режим сәттерін ұйымдастырудың әдістемесін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы анимация және арт-педагогика
    Несиелер: 5

    Бос уақыт педагогикасының тарихын, бос уақыттағы құндылықтарды, мәдени және бос уақытты ұйымдастырудың әдістерін, көркем педагогиканың теориялық және әдіснамалық аспектілерін, әлеуметтік-мәдени саладағы көркем педагогиканың инновациялық технологиясы ретінде арт-терапияны, өнердің әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың зерттеу мәдениетін қалыптастырудың әлеуметтік-педагогикалық аспектілері, Әлеуметтік педагогтың зерттеу мәдениетін жобалау технологиясы, Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану бойынша курстық және дипломдық жұмыстарды жазуға дайындық әдістемесі.
    Несиелер: 5

    «Зерттеу мәдениеті» ұғымының мәнін, міндеттерін, мазмұнын, құрылымын, функцияларын, зерттеу мәдениетінің принциптерін; әлеуметтік педагогтың зерттеу мәдениетін қалыптастырудың әлеуметтік-педагогикалық аспектілері, жалпы және инклюзивті білім беруде әлеуметтік педагог пен өзін-өзі тану мұғалімінің ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру технологиясын зерттейтін пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыста және өзін-өзі танудағы әлеуметтік болжау және жобалау
    Несиелер: 5

    Жобалаудың сипаттамалары мен мәнін, жобаның құрылымын, білім берудегі инновациялық және гранттық жобаларды, білім беру іс-әрекетінің саласы ретінде дизайнды, әлеуметтік-педагогикалық дизайнның мәнін, білім беру мекемесінің даму бағдарламасын, педагогикалық технология ретінде дизайнды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көшіп-қонушылардың отбасыларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Мигранттардың әлеуметтік мәселелерінің мазмұнын зерттейтін пән; мигранттармен әлеуметтік-ағартушылық жұмыстың мазмұны, әдістері мен технологиялары; еріктілік және қайырымдылық ерекшеліктері; көшіп-қонушы отбасыларға арналған бейімдеу орталықтарының жұмысы, ұлтаралық қатынас мәдениетінің негіздері; көші-қон және бейімдеу қызметтері бойынша мемлекеттік органдардың қызметкерлерімен мигранттар мен олардың отбасыларының проблемаларын шешуде өзара іс-қимыл жасауды зерттейтің пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, Әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті

  • Код ON6

    Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында әлеуметтік – педагогикалық жұмыстың білім беру бағдарламаларын жобалау, моделдеу және енгізу;тұлғаның дамуы мен әлеуметтенуіне ықпал ететін әлеуметтік – педагогикалық технологияларды кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON7

    Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану теориясы мен практикасы, әртүрлі әлеуметтік жағдайларда еркін бағдарлау үшін этикалық және құқықтық нормалар саласындағы құзыреттілікті көрсете алады, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып тұлғаның әлеуметтенуіне ықпал етеді.

  • Код ON8

    Қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON9

    Әлеуметтік педагог пен өзін-өзі тану мұғалімінің кәсіби қызметінің түрлі формалары мен әдістерін пайдалана отырып, отбасының әртүрлі категорияларымен әлеуметтік-педагогикалық қызметті қамтамасыз етуге қабілетті.

  • Код ON10

    Әлеуметтік педагог пен өзін-өзі тану мұғалімінің кәсіби қызметінің түрлі нысандары мен әдістерін пайдалана отырып, жалпы білім беретін, инклюзивті және мамандандырылған білім беру ұйымдарында түзету-педагогикалық қызметті қамтамасыз етуге қабілетті

  • Код ON11

    Анимациялық бағдарламалар жасауға, әлеуметтік-педагогикалық жұмысты жүзеге асыруға және балалардың, жасөспірімдер мен жастардың қарым – қатынасының әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері, өзара іс-қимылы және тұлғааралық қарым-қатынасы, сондай-ақ отбасының әр түрлі санаттары туралы білім негізінде сүйемелдеуге қабілетті

6B01801 ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 6B01801-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану маманын даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласындағы мамандарды дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандарын даярлау
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01801 Құндылықтарға негізделген әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану
Бакалавриат

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top