Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04114 Іскерлік әкімшілік жүргізу в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық трансформация дәуірінде, мәдениаралық және халықаралық ортада, белгісіздік, дағдарыс құбылыстары мен қауіп-қатерлерді ескере отырып, оның орнықты дамуын қамтамасыз ететін ұйымды тиімді басқара алатын жаңа буын көшбасшыларын қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 121
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Ақпараттарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән шешім қабылдауға жүйелік қолдау көрсететін және ұйымдастырушылық тиімділікті арттыруды қамтамасыз ететін мәліметтер мен ақпаратты басқаруға арналған машиналық технологиялардың толық жиынтығын ұсынады. Пән барысында ақпараттық жүйелерді басқарудың жаңа әдістері, ақпараттық жүйенің архитектурасын құру ерекшеліктері, мәліметтер базасын жобалау мәселелері, транзакцияны басқару мәселелері, келісімді бақылау, дерекқордың жұмысын реттеу және сұраныстарды оңтайландыру, дерекқорды басқару және қауіпсіздік, Интернет-орта және бизнес-талдау сияқты заманауи мәліметтер базалары қарастырылады. TacoBell, Jamcracker және Xerox-тың ең жақсы тәжірибелері талқыланады. Пән компанияның нақты қажеттіліктері үшін мәліметтер базасын құру бойынша жеке жобаны жүзеге асырумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Логистика және операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән 4.0 индустриялық революциямен байланысты инновациялар мен өзгерістерге байланысты халықаралық сын-қатерлерді ескере отырып, жаһандық бәсекелестерден тұрақты бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін ұйымның операциялық мүмкіндіктерін кеңейтетін теорияларды қамтиды. Пән кешенді операциялық стратегияларды қарастырады және өндірісті оңтайландыру әдістерін жүйелейді, ресурстарды тиімді бөлуге және процестер мен өнімдердің жүйелі көрінуіне ықпал етеді. Негізгі тақырыптар: жедел стратегия және бәсекелестік артықшылықтар, жеткізудің ғаламдық тізбектері, ғаламдық іздеу және аутсорсинг, ғаламдық және жергілікті өндіріс пен жеткізілім тізбегінің инфрақұрылымы, IT-шешімдер. Пән жан-жақты қорытынды емтиханмен аяқталады. AirAstana, DHL жетекші мамандары қонақтарға дәрістер оқиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді маркетингтік шешімдерді қабылдау процесін жүйелеудің күрделі теориялары мен әдістемелерін, соның ішінде маркетинг мүмкіндіктерін бағалауды және қоғам үшін құнды өнімді әзірлеуді қарастырады. Тақырыптарға заманауи маркетингтік зерттеу әдістері мен қажетті ақпараттық жүйелер, клиенттердің мінез-құлқы теориялары, нарықты мақсатты таңдау, бәсекелестік позиция, тауарлар мен қызметтерді жоспарлау және басқару, баға, жылжыту және біріктірілген коммуникация кіреді. Оқыту нәтижелері GEM, Starbucks, McDonalds және Coca-Cola клиникалық зерттеулерінің көмегімен бағаланады. Пән топтың жобасын ашық қорғаумен аяқталады, онда магистранттар тұтынушылар мен бизнес үшін тауарлар мен қызметтерді жылжыту үшін тиісті интеграцияланған маркетингтік құралдарды қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Корпоративтік басқару және құқық
    Несиелер: 5

    Пән корпоративті басқарудың теориялары мен әдістемелерін, ұйымды құқықтық, заңды және кәсіби басқаруға және шешім қабылдау процесіне баса назар аударады. Курс барысында осындай терминдермен байланысты тұжырымдамалық теорияларды түсінуді жүйелеу және құрылымдау келесідей жүзеге асырылады: корпоративті басқару жүйелері және корпоративтік құқық, оның ішінде бизнеспен байланысты нақты құқықтық салалар; корпоративті басқару стандарттарын әзірлеу; үкіметтің құрылымы, құрылуы, басымдықтары мен мәдениеті; акционерлермен және мүдделі тараптармен өзара іс-қимыл; халықаралық басқару; Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік; заң мен этика арасындағы байланыс. Пән жан-жақты емтиханмен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бизнестің экономикалық ортасы
    Несиелер: 5

    Пән жаһандану жағдайында басқару шешімдерін қабылдауда жүйелік көзқарасты және экономикалық ақпаратты бағалау мен түсіндіру, даму тенденциялары мен дағдарыстарды болжау қабілеттерін дамытады. Негізгі тақырыптар: іргелі экономикалық ұғымдар, нарықтық жүйелер мен құрылымдар және олардың ұйымдарға әсері, мемлекеттің экономикадағы рөлі, микро және макроэкономикалық орта, сұраныс пен ұсыныс, белгісіздіктің тұтынушы мінез-құлқына әсері, ойын теориясы. Макро- және микроэкономиканың маңызды аспектілері олардың бизнеске және шешімдер қабылдауға әсері тұрғысынан, қоршаған ортаға және қоғамның даму перспективаларына баса назар аударыла отырып зерттеледі. Пән таңдалған ұйымға экономикалық әсерді бағалауды, экономиканы дамытудың балама сценарийлерін және ұйымның оларға реакцияларын болжауға бағытталған жобамен аяқталады. Ұлттық банктің және Ұлттық экономика министрлігінің өкілдері дәріс оқиды.

    Оқу жылы - 1
  • Бизнес-талдау
    Несиелер: 5

    Пән үлкен мәліметтерді талдауға және басқарушылық шешімдер қабылдау процесін қолдау үшін сәйкес ақпаратты анықтауға арналған әдістердің толық жүйелі жиынтығын қамтиды. Негізгі тақырыптар: деректер көздері, деректерді визуализациялау, деректерді іздеу, шешімдерді модельдеу, бизнес-процестерді оңтайландыру. Магистранттар стратегиялық шешімдерде мәліметтер мен аналитиканы тиімді пайдалану арқылы стратегиялық бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін терең аналитикалық әдістер мен тиісті шешімдерді қолданады, сонымен қатар WalMart, Google, Capital One және Disney-де осы әдістерді сәтті енгізу жағдайларын талдайды. Пән жан-жақты қорытынды емтиханмен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Деректер және машиналық оқыту туралы ғылым
    Несиелер: 5

    Пән машиналық оқыту модельдерді қолдана отырып, ұйымды басқарудың тиімділігі мен тиімділігін арттыруға, деректерді интегралды өңдеуге, оның ішінде толық емес деректерді және компьютерлердің ауыр қолданылуымен басқа статистикалық әдістерге бағытталған. Негізгі тақырыптар терең статистикалық модельдеу және машиналық оқыту, деректер құбыры, бағдарламалау тілдері, Big Data құралдары, жасанды интеллект, шешім қабылдауды автоматтандыру және бұлтты технологиялар. Магистранттар ақпаратты әр түрлі статистикалық бағдарламалар мен мәліметтерді өңдеу бағдарламаларын қолдана отырып талдайды. Магистранттар TacoBell, Jamcracker және Xerox-тің сәтті жағдайларын талқылайды. Пән кешенді емтиханмен аяқталады, онда магистранттар іскери істерді тиісті әдістер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып шешеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қаржылық есептілік және талдау
    Несиелер: 5

    Пән қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді стратегияларды ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық ақпаратты жинау, өңдеу және пайдалану әдістерінің толық жүйеленген құралдар жиынтығын қамтиды. Тақырыптар бухгалтерлік процестерді қамтиды; бухгалтерлік баланстың, кірістер мен шығыстар туралы есептердің және ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есеп компоненттерін тексеру; қаржылық талдаудың әртүрлі сандық әдістерін қолдану, мысалы коэффициенттерді түсіндіру, тік және көлденең талдау және EPS бағалау. Курс барысында магистрант қаржылық есептерді компанияның салалары, өнімдері және / немесе қызметтері туралы қол жетімді басқа ақпараттармен бірге талдайды және шешім қабылдаған кезде осы ақпаратты пайдаланады. Пән таңдалған компанияның толық қаржылық талдауын акциялардың немесе компанияның әділ нарықтық құнын есептей отырып ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Халықаралық бизнес
    Несиелер: 5

    Пән әлемдік экономикалық, саяси, әлеуметтік және экологиялық ортаны жан-жақты талдауға бағытталған. Магистранттар халықаралық бизнес компаниялары мен жобаларын сәтті шешім қабылдауға және басқаруға арналған стратегияларды, жоспарлар мен тактикаларды әзірлейді және іске асырады. Негізгі тақырыптар: халықаралық сауда теориялары, халықаралық бизнес-орта, мәдениет, этика, шетелдік инвестициялар, аймақтық интеграция, халықаралық қаржы, маркетинг және менеджмент, жаһандық логистика стратегиялары. Пән таңдалған қазақстандық компанияның халықаралық нарыққа шығу стратегиясын ашық қорғаумен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Корпоративтік қаржылық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән магистранттар арасында қаржы нарықтарын, қаржыландыру көздері мен капиталдың құнын, инвестициялық және инвестициялық жобалардың тартымдылығын, акциялар мен компаниялардың тәуекелдерін бағалауды жүйелі стратегиялық түсіну мен бағалауды дамытуға бағытталған. Магистранттар ұйымдардағы қаржылық шешімдер қабылдаудың теориялары мен әдістерін игереді және қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді стратегияларға сәйкес негізделген қаржылық шешімдер қабылдайды. Негізгі тақырыптар: корпоративті қаржыландырудың теориялары мен әдістемелері, оның ішінде қазіргі құн, капиталдың мүмкін болатын құны, дисконтталған ақша ағындарын талдау, капиталды бюджеттеу, капитал құрылымы мен қаржылық шешімдер, дивидендтік саясат, халықаралық контекстегі инвестициялық және қаржылық шешімдер, корпоративтік басқару. Пән әр түрлі жағдайдағы кешенді емтиханмен аяқталады. Консалтингтік компаниялардың жетекші мамандары қонақтарға дәріс оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қаржылық нарықтар мен инвестициялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды ұйымдастырушылық қаржылық стратегиялар мен дұрыс қаржылық шешімдер негізінде балама инвестициялық жобаларды сыни бағалау үшін қажетті құралдар мен әдістемелермен қамтамасыз ету. Магистранттар өздерінің тәжірибелік құралдар жиынтығын жасап, оларды нақты инвестициялар мен таңдалған инвестициялық стратегияларда қолданады. Негізгі тақырыптар тәуекелдер мен кірістердің теориялары, нарықтың әр түрлі түрлері, қаржы құралдары мен бағалы қағаздарды жан-жақты бағалау, портфельді оңтайландыру және активтерді бөлу, активтерді бағалау моделінің теориясы және инвестициялық басқарудың тиімділігін бағалау болып табылады. Пән экономиканың, салалардың және бағалы қағаздардың талдауы және гипотетикалық жеке тұлғаның немесе корпоративті инвестордың қажеттіліктері мен қалауларын қанағаттандыра алатын инвестициялық портфель құруды қамтитын топтық жобаны ашық қорғаумен аяқталады. Бағалау үшін Freedom Finance, Halyk Finance жетекші сарапшылары шақырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бизнес зерттеулер
    Несиелер: 3

    Бұл пән ұйымның сыртқы ортасының қазіргі жағдайын және бәсекелестіктің артуын ескере отырып, көп деңгейлі бизнесті талдауға және мәселелерді кешенді шешуге баса назар аудара отырып, бизнес-зерттеулер жүргізуге арналған құралдарды қамтиды. Магистранттар тиісті ақпаратты анықтауға, толық емес ақпаратпен жұмыс істеу кезінде зерттеу және болжамдау әдістерін қолдануға, шешім қабылдау және ұйымның орнықты стратегияларын жасау кезінде талдау нәтижелерін қолдануға үйренеді. Негізгі тақырыптарға бизнесті зерттеу теориясы мен процестері, бизнесті зерттеу әдістері, ұйымдастыру құрылымы, бизнесті жоспарлау және іскерлік әдеп жатады. Зерттеудің негізгі әдістері алдыңғы қатарлы және сапалық зерттеу әдістерін, сауалнамалар мен байқаулар, эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістерін зерттеу мен қолдануға бағытталған. Магистранттар тиісті әдебиеттерді, әдістер мен қорытындыларды пайдалана отырып, зерттеу мәселелерін, гипотезаларды дайындайды және зерттеу жоспарын қорғайды

    Оқу жылы - 1
  • Ұйымдық көшбасшылық және ықпал ету
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылық теориясы мен әдістемесі және оның ұйымдастырушылық тиімділігіне әсерін қамтиды. Магистранттар көшбасшылықтың заманауи модельдері мен теорияларын (тұтас көшбасшылық, трансформациялық көшбасшылық, аспаптық көшбасшылық, этикалық және бірлескен көшбасшылық) және олардың халықаралық ойлауды ынталандыруға және қызметкерлер арасындағы тұлғааралық қатынасты жақсартуға әсерін зерттейді. Магистранттар көшбасшылық қасиеттерге, тиімді тұлғааралық дағдылар мен жауапкершілікке ие қызметкерлерге баса назар аудара отырып, HR жоспарлау стратегиясын жасайды. Оқыту нәтижелеріне рөлдік ойындар, олардың Қазақстан жағдайында қолданылуын топтық талқылау, сондай-ақ жеке жұмыс тәжірибесі мен әрі қарайғы тәуелсіз жаттығулар үшін практикалық басшылық жасау арқылы қол жеткізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Адамдар мен ұйымдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі нарықтық жағдайда оның стратегиялық жағдайын ескере отырып, адамдар мен ұйымдарды басқарудың теориялары мен әдістемелерін қамтиды. Негізгі тақырыптар: заманауи менеджмент теорияларын, оның ішінде ұйымдастырушылық басқару және мінез-құлық теорияларын жүйелеу. Курс барысында келесі терминдерді және онымен байланысты тұжырымдамалық теориялар жүйеленеді және қалыптасады: ұйымдастыру құрылымы және оның стратегиядағы рөлі, бәсекеге қабілеттілік негізі ретіндегі ұйымдық мінез-құлық, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік, адам мінез-құлқы мен тұлғааралық қатынастар теориялары, HR жоспарлау және талдау. қазіргі заманғы IT-технологиялар, жұмыс топтары, күштік құрылымдар және жобалау жұмыстары. Магистранттар күрделі ұйымдардың әрі қарайғы тұрақты дамуы, қоғамға қажетті құнды өнімді жасауға бағытталған бағалау және басқару әдістерін үйренеді. Пән бағалау үшін практиктерді тарта отырып жобаны қорғаумен аяқталады. Жоба қазіргі ұйымдық құрылымды, персоналды басқару функциялары мен кадрлық стратегияларды талдауға, негізгі проблеманы анықтауға және оны шешудің әдістерін ұсынуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қызмет нәтижелерін жоспарлау және бақылау
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға әр түрлі бизнес-ортадағы ұйымның стратегиялық мақсаттарын қолдау үшін әрі қарай жоспарлау, шешім қабылдау, қызмет нәтижелерін бағалау және бақылау мақсатында ақпаратты терең сандық және сапалық талдауды жүргізу үшін басқарушылық есептің жетілдірілген әдістерінің жүйелі жиынтығын ұсынады. Негізгі тақырыптар: шығындарды есепке алудың кешенді әдістері, шешім қабылдау әдістемесі, бюджетті оңтайландыру, жоспарлау және бақылау әдістері, тиімділікті басқару жүйесі. Пән нәтижелерді басқару және жоспарлау құралдарын қолданудың әр түрлі жағдайларынан тұратын кешенді қорытынды емтиханмен аяқталады. Big4 компанияларының өкілдері қонақ дәрістеріне шақырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жетекшілер үшін есеп
    Несиелер: 5

    Пәнде шешім қабылдауға арналған терең қаржылық талдау құралдары, сондай-ақ мүдделі тұлғаларға коммуникация құралдары ұсынылған. Бухгалтерлік есептің ақпаратын басқаруды қолдануға және менеджерлердің операциялық қызмет нәтижелерін талдау мен бағалау үшін бухгалтерлік ақпаратты қалай пайдаланатынын түсінуге, соның ішінде тиісті ақпаратты анықтауға және тиімді шешім қабылдау үшін деректерді жинау, талдау және ұсынудың ең жақсы тәсілдерін анықтауға баса назар аударылады. Негізгі тақырыптар: шығындар ағындары, шығындарды талдау модельдері, шығындар көлемі мен кірістерді талдау, шығындар сметасы, бюджеттеу әдістері, капиталдың бюджеті және қаржылық есептілікті түсіндіру, нәтижелерді басқару әдістері. Пән таңдалған компания үшін жеке жобаны ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән белгісіздік пен жоғары бәсекеге қабілеттілік жағдайында стратегиялық және тактикалық жоспарлар құру арқылы маркетингтік стратегияны қалыптастырудың жаңа жүйелік тәсілдеріне негізделген. Магистранттар ұйымның клиенттер үшін маңызды мәні бар бірегей өнімдер мен қызметтерді жасау және ұсыну қабілетіне талдау жасайды, сондай-ақ нарықты сегментациялау әдістемесін және сәйкес өнімдерді таңдауды зерттейді. Негізгі тақырыптар: маркетингтің негізгі компоненттері және оны цифрлық әлемге айқындау, креативті баламаларды анықтау, құндылықтарды ұсыну және нарыққа сәйкес өнімдер, біріктірілген маркетингтік бағдарламалар, мақсатты нарық және бәсекелестер. Оқыту нәтижелері BP, L'oreal, Kinko және Virgin-дің кейстерін қарастыру арқылы бағаланады. Пән белгілі бір компанияның маркетингтік стратегиясын жасау үшін жеке жобаны қорғаумен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Стратегиялық инвестициялар
    Несиелер: 5

    Пән оңтайлы портфолио құру жағынан да, жобалардың тартымдылығын бағалау тұрғысынан да әртүрлі инвестициялық стратегияларды бағалаудың құрылымдалған жүйесін қамтиды. Негізгі тақырыптар: құнды қағаздар мен инвестициялық жобаларды талдаудың кешенді және жүйелік тәсілдері, салыстырмалы бағалау, компаниялардың салалары мен айналуы, бірігу және сатып алу, активтерді бөлу әдістемесі, нарықтағы мерзімдер, «тақырыптық» инвестициялар, портфельді басқару теориялары және терең сандық талдау. Қонақ дәрістерін Freedom Finance, Halyk Finance мамандары жүргізеді. Пән инвестициялық портфельді қалыптастыру және инвестициялық басқарудың бейімделген стратегиясын жасау үшін жеке жобаны ашық қорғаумен аяқталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобаларды жоспарлауды және бақылауды басқару
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі компаниялар, соның ішінде халықаралық жобаларды ұйымдастыруға, жоспарлауға және бақылауға арналған толық құралдарды қамтиды. Негізгі тақырыптар: жобаны интеграциялау әдістемесі, жобаның масштабын басқару, жобаның уақыты мен құнын басқару, сапаны басқару, ресурстарды бөлу, адам ресурстарын есепке алу, коммуникациялар, жеткізілім тізбегі мен логистика, инфрақұрылым, тәуекелдерді басқару және сатып алуды басқару. Орталық элемент - бұл магистранттар жобалық жоспарлау және операциялар саласындағы заманауи IT шешімдерін оқиды. Тәртіп жобаны сипаттау, мақсатты топтың сипаттамасы, мүмкін қаржыландыру көздері мен бюджет, іске асыру жоспары, жобаны оңтайландыру үшін қажетті IT-ресурстар сияқты компоненттерді қамтитын топтық жобаны ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Тәжірибелік көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән көшбасшылықтың эклектикалық моделін жасау үшін әр түрлі әлеуметтік жүйелердегі - жеке адамдар, топтар, ұйымдар және әлеуметтік күштердегі көшбасшылық теориялары мен тұжырымдамаларын біріктіреді. Магистранттар ұйымның болашағын анықтайтын, кадрлармен жұмыс жасаудың тиісті стратегияларын әзірлейтін және тиімді байланыс арналарын құратын көріністі қалыптастырудың маңызды рөлін зерттейді. Тақырыптар: көшбасшылық теориялары, күрделі көп деңгейлі коммуникациялық құрылымдар, ресурстарды оңтайлы бөлу, мотивация әдістері, ықпал ету, HR аналитикасы, команда құру, шешім қабылдау процестері. Пән өзін-өзі басқаруды, стратегиялық ойлауды және тиімді көшбасшылықты ынталандыру үшін бакалавриат дағдыларын дамытуға арналған өзіндік жұмыстар мен терең пікірталастарды біріктіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Маркетингтегі заманауи тенденциялар
    Несиелер: 5

    Пәнде басқару шешімдерін қабылдау процесін және тиімді маркетингтік стратегияларды жасауды жақсарту мақсатында заманауи және жаңа маркетингтің жаңа перспективаларымен жұмыс жасау әдістемесі берілген. Пән маркетинг саласындағы ағымдағы күрделі мәселелерге арналған және соңғы зерттеулерге, бизнес және әлеуметтік дамуға арналған. Қазіргі заманғы сервистік маркетинг, жоғары технологиялық маркетинг, нейромаркетинг, тұрақтылық пен трансценденттік маркетинг және цифрлық маркетингтің соңғы тенденциялары негізгі тақырыптар болып табылады. Пән осы саладағы соңғы тенденцияларды қолдана отырып, ағымдағы маркетингтік стратегияларды қарау үшін жеке жобаны ашық қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Перспективті ойлау және болжамдау
    Несиелер: 5

    Пән болашақты ойлау мен сценарийді жоспарлаудың күрделі әдіснамаларына, VUCA (өзгермелі, белгісіз, күрделі және екіұштылық) контекст ретінде сипатталатын жаңалықтар, сабақтастық және өзгерістер жасауға арналған. Стратегиялық болжау және болашақты болжау - бұл болашақ туралы жаңа түсінік алу үшін ақпараттық талдаудың алдыңғы қатарлы және сандық әдістерін қолданатын пәнаралық тәсіл. Бұл пән Global Business Network (GBN) сценарий әдісіне негізделген және негізгі тақырыптар: жүйені картаға түсіру, болашақ, сканерлеу құралдары, трендтер мен жүйелік талдау, жүйелік ойлау, сценарийлерді әзірлеу, әлсіз сигналдар, фьючерстер дөңгелегі, трендтер, өзгеру драйверлері. Пән әр түрлі экономикалық сценарийлер үшін балама стратегияларды ашық қорғаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 8

    Магистранттың зерттеу практикасы оқу процесінде алған білімдерін бекіту, практикалық дағдыларды игеру, сонымен қатар таңдалған магистерлік диссертация тақырыбы бойынша кәсіби зерттеулер жүргізу үшін қажетті мәліметтерді жинау мақсатында жүзеге асырылады. Студент кәсіпорынның қызметімен танысады; деректерді жинайды және өңдейді; диссертациялық жұмыстың тақырыбын таңдаудағы негізгі проблемаларды анықтап, олардың шешімдерін табады.

    Оқу жылы - 2
  • Сандық технологиялар дәуіріндегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Технологиялық инновация бүкіл әлемдегі ұйымдар үшін тұрақты бәсекеге қабілеттіліктің қайнар көзіне айналуда. Пән менеджерлердің инновацияны тиімді басқару, жаңа технологияларды енгізу және жаңа тұрақты стратегияларды жасау үшін пайдаланатын жүйелік әдістері мен процестерін қамтиды. Магистранттар тұжырымдамалық теорияларды жүйелейді және құрылымдайды: жаңашылдыққа ықпал ететін ұйымдастырушылық климат, жеке және топтық шығармашылықты ынталандыратын құралдар мен әдістер, тиімді басқаруға арналған сандық инновациялар, жаңа өнімдерге арналған идеяларды әзірлеу және бағалау әдістемесі, жаңа зерттеулер мен әзірлемелердегі көшбасшылық теориясы, басқару инновациялар мен технологиялар. Тәжірибеден, талқылаулардан, практикалық сабақтардан және топтық жобадан инновацияларды анықтау және енгізу үшін әртүрлі мысалдарды қолдана отырып, магистранттар инновациялық менеджменттің қағидаларын оқып, қолданады және үздіксіз дамуды қолдайтын стратегияларды жасайды.

    Оқу жылы - 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі салалардағы компаниялардың әр түрлі типтерінде стратегияларды құрудың және сәтті жүзеге асырудың жүйелік әдіснамаларына бағытталған. Магистранттар кейс-стадиялар арқылы стратегиялық басқарудың заманауи тұжырымдамаларын зерттейді және ұйымның негізгі бағыттары мен мақсаттарын, қоршаған ортаға әсерін (әлеуметтік, саяси, технологиялық, экономикалық және ғаламдық факторлар), өнеркәсіп пен нарық құрылымын, жергілікті өндіріс, инфрақұрылымды қарастырады, оңтайландыруға және тұрақтылыққа бағытталған тиісті стратегияларды әзірлеу арқылы ұйымның күшті және әлсіз жақтарын анықтайды. Сонымен қатар тақырыптар: тұрақтылықтың ұйымдастырушылық әдістері, стратегиялық және этикалық мінез-құлық, саланы талдау және бизнестің жаһандануы, инновациялар мен заманауи IT шешімдер және олардың ұйымдастырушылық нәтижелерге әсері. Модельдеу, қолданыстағы компаниялар мен бизнес жағдайлары үшін стратегиялық ұсыныстарды әзірлеу арқылы магистранттар бизнестің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық тұрақтылығын қолдау үшін бизнестің функционалды бағыттарын біріктіреді

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Сандық және сапалық әдістерді, маркетингтік және қаржылық тәсілді, сондай-ақ әлеуметтік процестерді моделдеудің Талдамалық дағдылары мен әдіснамасын қолдана отырып, стандартты емес ойлауды пайдалана отырып, олардың салдарын сыни бағалай отырып, жаһандық бәсекелестік, белгісіздік және Халықаралық орта тәуекелдері контекстінде құқықтық өріс шеңберінде басқарушылық шешімдер қабылдауға қабілетті

  • Код ON2

    Қазіргі нарықтық ортадағы стратегиялық ұстанымын назарға ала отырып және тиісті сандық технологиялар мен Этика, орнықты даму және корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптерін және басқарудың қазіргі заманғы тәсілдерін пайдалана отырып, ұйымды тиімді басқаруға қабілетті

  • Код ON3

    Бизнесті талдау және ұзақ мерзімді болжау, инновациялық әлеуетті дамыту әдістерін және дамудың балама мүмкіндіктерін пайдалана отырып, стратегиялық көрсеткіштерді каскадта отырып және сыртқы контекст жағдайындағы жұмыс қағидаттарын ескере отырып, ұйымның орнықты стратегиясын әзірлеуге қабілетті

  • Код ON4

    HR-аналитиканы, көшбасшылық және мотивация әдістерін және қызметкерлер арасында өзін-өзі бағытталған оқытуды ынталандыруды пайдалана отырып, ұйымдастырушылық стратегия мен мәдениет контекстінде HR жоспарлауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON5

    Бүкіл әлем бойынша ағымдағы және дамушы тауашаларда жекелеген өнімдер мен брендтер үшін маркетингті жоспарлау мен жылжытудың түрлі құралдарын қолдана отырып, тиімді маркетингтік шешімдерді әзірлеуге қабілетті

  • Код ON6

    Басқару есебі мен бюджеттеудің әртүрлі әдістерін, сондай-ақ айналым капиталын, өтімділігін және жалпы капитал құрылымын басқару әдістерін пайдалана отырып, ұйымның ұзақ мерзімді және қысқа мерзімді стратегияларына қатысты қаржылық шешімдерді сыни бағалауға қабілетті

  • Код ON7

    Экономикалық болжау әдістерін және болашақты болжаудың стратегиялық әдістерін пайдалана отырып, даму үрдістері мен дағдарыстарын болжай отырып, жергілікті және халықаралық нарықтағы экономикалық жағдайды сыни бағалауға қабілетті

  • Код ON8

    Тәуекелдерді және кірістілікті ескере отырып, қаржылық жоспарлаудың және әлеуетті ақша ағындарын және капитал құнын бағалаудың баламалы әдістерін пайдалана отырып, жобалардың инвестициялық тартымдылығын кешенді бағалауға қабілетті

  • Код ON9

    Тиісті ішкі және сыртқы контрагенттерге (стейкхолдерлерге) кері байланыс бере отырып, релевантты, сондай-ақ толық емес ақпаратты, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін жинау және бағалау жолымен ішкі және сыртқы есептіліктен алынған ақпарат негізінде шешім қабылдауға қабілетті

  • Код ON10

    Жоба қызметкерлерімен және/немесе мүшелерімен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті, басым міндеттерді анықтай отырып, жұмыстардың орындалу сапасын бақылай отырып және ресурстарды оңтайлы бөле отырып, талап етілген және бағалы өнімді, қызметтерді немесе қоғам үшін игіліктерді әзірлеуге және ұсынуға күш-жігерді бағыттай отырып

  • Код ON11

    Құрылымдық бөлімше мен жалпы кәсіпорынды басқарудың тиімділігін арттыруға, оның ішінде жүйеленбеген ақпаратты талдау саласында қазіргі заманғы ат-шешімдерді, оның ішінде деректердің үлкен массивтерін, шешімдер қабылдау процесін автоматтандыруды және бұлтты технологияларды пайдалануды пайдалану арқасында инновацияларды енгізу процесін жеңілдетуге қабілетті

  • Код ON12

    Жергілікті өндіріс пен өнеркәсіптік инфрақұрылымның шектеулері мен мүмкіндіктерін талдай отырып, сондай-ақ қазіргі заманғы өндірістік және ақпараттық технологиялар мен жоспарлау мен басқару әдістерін енгізе отырып, өнімдер мен қызметтер өндірісін оңтайландыру және жеткізу тізбегінің бәсекеге қабілеттілігін жақсарту бойынша әртүрлі операциялық стратегияларды әзірлеу

Top