Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01720 Орыс тілі және әдебиеті в Павлодар педагогикалық университеті

  • ХХ-ХХІ ғасырлардағы әдеби ағымдар
    Несиелер: 7

    Қазіргі әдеби процестің жалпы сипаттамасы. Қазіргі әдебиеттің көркемдік көптік құрылымы. Реализмнің, модернизмнің және постмодернизмнің бірге өмір сүруі. Журнал беттерінде реализм тағдыры туралы пікірталас «Әдебиет мәселелері» журналындағы (В. Келдыш, М. Липовецкий, Н. Лейдерман және т.б.) реализм тағдырының дискуссиясы. Қазіргі реализм: діни проза, көркем журналистика, негізінен русистикалық прозаның эволюциясы. Әйелдер прозасы. Модернизм: шартты метафоралық проза, ирониялық авангард. Неорализм және «балалар реализмі». Постмодернизм: әлеуметтік-арт концептуализм, фэнтэзи, ремейк, сюрреализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Семантика теориясы
    Несиелер: 8

    Семантика теориясының маңызды ұғымдары. Семантика саласындағы ғылыми және терминологиялық аппараттардың шеберлігі. Қысқаша мазмұны: ғылым ретінде семантиканың маңызды ұғымдары, оның негізгі семантикалық бағыттары мен ғылыми теориялық мектептері. Көп деңгейлі тілдік бірліктерге семантикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл семиотикасы
    Несиелер: 8

    Семиотиканың лингвоцентризмі. Г. Фрег үшбұрышы және оның Семиотиканың дамуындағы маңызы. Ч.Пирс-семиотиканың негізін қалаушы. Ч.Морристің семиотикалық үшбұрышы. Таңбалы жүйелердің түрлері бойынша шығу тегі. Белгілік жүйелер құрылысының түрлері. Ч.Пирс белгілерінің жіктелуі: белгілер-икондар, белгілер-индекстер, белгілер-символдар. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тілдік белгінің қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XX-XXI ғғ. Әдеби доминанттары
    Несиелер: 7

    Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Интерпретация және оның түрлері. Интерпретацияның адекваттылық мәселесі. Интерпретацияның тарихи өзгергіштік мәселесі. Интерпретациялау процесі және әдеби доминант ұғымы. Шығарманың мазмұнды доминанттары. Стильдік доминанттар. Мазмұн мен форманың доминантының өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы іргелі оқу, әдістемелік және ғылыми жетістіктерді жүйелі түсінуді, осы салада қолданылатын зерттеу әдістері мен дағдыларын көрсетеді

  • Код ON2

    Маңызды зерттеу процесін ғылыми көзқараспен ойлау, жобалау, жүзеге асыру және бейімдеу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON3

    Ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайықты өзіндік ғылыми зерттеулермен, ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге ықпал етеді.

  • Код ON4

    Таңдалған білім және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми мазмұнды талдайды және бағалайды.

  • Код ON5

    Өзінің білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және жалпы жұртшылыққа жеткізеді; өзінің тәжірибелік зерттеу жұмысын халықаралық ғылыми қоғамдастықтың қазіргі жетістіктерімен үйлестіреді.

  • Код ON6

    Білімге негізделген қоғамның технологиялық, әлеуметтік немесе мәдени дамуында академиялық және кәсіби тұрғыда алға жылжуға ықпал етеді; академиялық ғылыми хат формаларын меңгерген

  • Код ON7

    Өзін-өзі тәрбиелеу және кәсіби даму саласындағы кәсіби қызметті ұйымдастырады

  • Код ON8

    Тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде кәсіби ғылыми және педагогикалық қызмет мәселелерін шешеді.

Top