Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01704 Орыс тілі мен әдебиеті в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама қазіргі заманғы лингвистика мен әдебиеттанудың негізгі принциптерін түсіндіруге қабілетті орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласында жоғары білікті мамандарды сапалы даярлауға бағытталған; қазіргі заман лингвистикасы мен әдебиеттанудағы жаңа тенденциялардың ғылыми теориясы мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру мақсатында диссертациялық зерттеу және тәжірибелік педагогикалық қызметті жүзеге асыру барысында осы білімді әрі қарай қолдану; зерттеу объектісіне барабар материал негізінде өзіндік ғылыми зерттеулер жүргізу, филология ғылымының жаңа бағыттарын және орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесін дамыту бойынша жобалау әдіснамасын таңдау; өзінің және өзгенің ғылыми қызметінің өніміне баға беру және маңыздылығын анықтау, ғылыми пікірталастарда олардың жұмыс тілін қолдана отырып, өзінің ғылыми пікірін дәлелді түрде көрсету және қорғау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Әдебиеттанудағы ғылыми-зерттеу жобалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі гуманитарлық ғылым жетістіктерінің контекстінде ғылыми зерттеуді ұйымдастыру принциптерін сипаттау және өзекті әдебиеттанулық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әдебиеттанудың пәнаралық және трансдисциплинарлық перспективасы контекстінде зерттелетін проблеманы талдау және интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады. Пән әдебиеттану саласындағы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. кәсіби міндеттерді шешу үшін оңтайлы ғылыми әдістер мен тұжырымдамаларды таңдау, 2. өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жобалаудың заманауи технологияларын меңгеру; 3. зерттеу жобасының ғылыми тақырыбын зерттеуде жаңа идеяларды генерациялаудың негізі ретінде қазіргі филологияның интегративті перспективаларын қолдану; 4. кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға дәлелді дамыту; 5. алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау; 6. алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда және кәсіби дискуссияда қисынды түрде ұсыну; 7. оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну; 8. ауызша және жазбаша түрде ғылыми-зерттеу жобасының нәтижелерін талдаудың жеке-теориялық әдістері мен технологияларын меңгеру; 9. Топтық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеу кезінде өзінің ғылыми ұстанымын дәлелді түрде баяндау. Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - Қазіргі әдебиеттанудың ғылыми жетістіктері - Қазіргі әдебиеттанудың интегративті пәнаралық және трансдисциплинарлық болашағы - ғылым мен ғылыми зерттеулердегі инновациялық үрдістер - ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу әдістерінің жіктелуі - ғылыми зерттеуді жобалау - ғылыми зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру - ғылыми зерттеудің рефлексивті фазасы - - ғылыми зерттеу бағдарламасының тұсаукесері. Ғылыми рефлексия

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі филологиялық ғылымның (тіл білімі, әдебиеттану) концепциялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ХХ–XXI ғасырлардағы филология ғылымының дамуын сипаттау және бағалау қабілетін қалыптастыру; мәтіндерді талдау және білікті түсіндіру үшін қазіргі филологиядағы жетекші ғылыми мектептердің тұжырымдамалары мен негізгі теориялық ережелерін қалыптастыру болып табылады. Пән әр түрлі түрдегі мәтіндерді зерттеу мен талдаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. негізгі оқылатын Тіл және әдебиет теориясы мен тарихы саласындағы негізгі ережелер мен концепцияларды білу, филологияның қазіргі жағдайы мен даму болашағы туралы түсінікке ие болу; 2. қазіргі заманғы филологиялық талдау және мәтінді интерпретациялау теорияларын қалыптастыру.понимать специфику различных школ и направлений в русской и мировой филологической науке; 3. ХХ-XXI ғғ. филология ғылымымен тұжырымдалған тұжырымдамалар мен доктриналардың алуан түрлілігіне бағдарлану.; 4. әртүрлі мектептерді талдау әдістерін пайдалана отырып, тілдік және әдеби фактілерді жинау мен талдаудың базалық дағдыларын меңгеру. 5. филология білімінің нақты саласындағы қазіргі әдістемелер негізінде дербес зерттеулер жүргізу қабілеті 6. мәтінді талдау мен интерпретациялаудың әртүрлі тәсілдерін қалыптастыратын факторларды ұғыну; 7. зерттеудің мақсаты мен міндеттерін және олардың өз ғылыми зерттеулеріндегі қол жеткізу жолдарын анықтау. Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - Қазіргі филологиядағы түсінік және терминологиялық полифония; - Қазіргі әдебиеттанудағы/ лингвистикадағы перспективалық зерттеу стратегиялары; -Әдебиеттанудағы/ лингвистикадағы құрылымдық-семиотикалық мектеп; - Әдебиеттанудағы / лингвистикадағы гендерлік зерттеулер; - Филологиядағы когнитивті зерттеулер; - Постмодернизм көркем жүйе ретінде; - Нарратология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – филологиялық зерттеу әдістерінің негізгі түрлерін сипаттау және бағалау мүмкіндігін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздерін құрайды, олардың түрлері бойынша. Пәннің мақсаты: ғылыми-филологиялық зерттеулер әдістерінің ерекшеліктері, олардың міндеттері мен сатыларына қатысты дұрыс таңдау. Пәнді оқу нәтижесінде студент: - зерттеудің типологиясын сипаттау; - ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі тәсілдерін жіктеу; - филологиялық талдаудың мәнін түсіндіріп, оның негізгі қағидаларын сипаттаңыз; - олардың орындылығы тұрғысынан ғылыми зерттеулерді жүргізудің қазіргі заманғы әдістерін бағалау; - жұмыстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес филологиялық зерттеулердің тиімді әдістері мен әдістерін таңдау; - ғылыми зерттеулер жүргізу алгоритмін пайдалану; - филологиялық зерттеулердің заманауи әдіснамасы саласындағы жаңа жетістіктерді талқылау; - Өзіңіздің ғылыми зерттеулеріңіздің нәтижелерін келтіру. Пәннің міндеті: болашақ мамандардың тәуелсіз сыни ойлау мен түсінуге қабілеттілігін дамытуға бағытталған. Курсты оқып жатқан кезде келесі аспектілер қарастырылады: - ғылыми зерттеулер әдіснамасы және әдістері; - Негізгі тәсілдер мәтінді талдау; -Филологиялық мәтін талдау; - филологиялық зерттеулердің негізгі принциптері; - ғылыми зерттеулердің кезеңдері; - Филологиялық зерттеулердің инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты – жазбаша ғылыми коммуникация саласындағы құзыреттілікті, академиялық коммуникация нормаларына сәйкес мәтіндерді жазу және редакциялау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді: диссертация, аннотациялар, ғылыми мақалалар, аргументациялық (аналитикалық) эссе, зерттеу негіздемесі және рецензия, филологиялық түсініктемелер және т.б. жасау қабілетін қалыптастырады: Пән әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндердің құрылымдық-композициялық, стилистикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студент төмендегідей білімдерді меңгереді: - ғылыми коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерін түсіндіру; - ғылыми мәтіндерді рәсімдеу принциптерін; академиялық жұмыстарды құрылымдау тәсілдерін сипаттау; - зерттеу жұмысын безендіру мен мазмұнына қойылатын талаптарға сәйкес жазу; - сөйлеу құралдарының ғылыми стиліне сәйкес іріктеуді жүргізу; - ғылыми (академиялық) мәтінді өңдеу; - стилистикалық қателерді, лебіздің дәлсіздігін анықтау және түзету. Пәннің міндеті: Пәнді оқу нәтижесінде студенттер төмендегі мәселелерді қарастырады: - Жазбаша мәтінді академиялық коммуникацияның тәсілі ретінде тану. Аудиторияның рөлі. Академиялық мәтіндердің түрлері мен жанрлары. - Академиялық мәтіндердің стилі мен жанры. - Ғылыми терминология, терминдерді ғылыми мәтінде қолдану. - Зерттеу жоспары және академиялық мәтіннің композициясы. - Академиялық мәтіндерді редакциялау принциптері. Мүмкін болатын логикалық, сөйлеу және стилистикалық қателер. - Академиялық мәтіндерді рәсімдеу: айдар, дәйексөздік техника, сілтемелер мен ескертулер, дереккөздер мен әдебиеттер тізімі. Плагиаттың этикалық және техникалық мәселе ретінде қаралуы. - Ғылыми мәтінді рәсімдеу, дәйексөз алу ережесі, сілтемелерді рәсімдеу нұсқалары. Диссертацияны, аннотацияларды, ғылыми мақалаларды, аргументациялық (аналитикалық) эссені жазу ерекшеліктері, зерттеу мен рецензияны, филологиялық түсіндірмелерді негіздеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектепте орыс тілін оқытудағы инновациялық әдістемелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - құзыреттілік тәсіл контекстінде жоғары мектепте орыс тілін оқытудың әдістері мен зерттеу әдістерін таңдауды негіздеу. Оқу курсы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру үшін инновациялық үдерістің заңдылықтарын негіздеу және түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән педагогикалық технологияларды жіктеуге және педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге арналған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. инновациялық әдістемелерді оқыту саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді, сондай-ақ жоғары мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеу әдістерін білу мен меңгеруді көрсету; 2.әдістемелік ғылымның тарихын оның қазіргі жай-күйімен байланыстыру; - лингвистикалық ғылымдағы жаңа бағыттарға әдістемелік түсінік беру; -жоғары мектепте оқытудың заманауи зерттеу әдістері мен оқыту әдістерін, Қазақстан Республикасының қабылданған мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын іске асыру тәсілдерін меңгеру; 3. инновациялық үрдістің заңдылықтарын түсіну және негіздеу, сондай-ақ ЖОО-да орыс тілін оқыту мен зерттеудің негізгі әдістерін таңдау; 4. жоғары мектепте орыс тілін оқытудың заманауи білім беру технологияларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету; 5.педагогикалық технологияларды жіктеуге және құзыреттілік тәсіл контекстіндегі педагогикалық технологияларды тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге заманауи тәсілдерді сыни талдау, бағалау және синтездеу. Пәннің міндеті Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады : - ғылым және пән метатілдің ғылыми негіздері; -орыс тілін оқытудың заманауи білім беру парадигмалары мен концепциялары және жоғары мектептегі стандарттар; - орыс тілін белсенді және интерактивті оқытудың құзыреттілік ұйымдастыру формалары; -қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар және орыс тілін оқыту әдістемесі; - жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша әр түрлі сабақ түрлерін өткізудің түрлері мен әдістері; - оқыту нәтижелерін бағалаудың және бақылаудың заманауи құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектепте орыс әдебиетін оқытудағы инновациялық әдістемелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - құзыреттілік тәсіл контексінде жоғары мектепте орыс әдебиетін оқытудың негізгі әдістері мен әдістерін таңдауды негіздеу. Оқу курсы өзіндік ғылыми-зерттеу қызметі мен ғылыми-педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеру үшін инновациялық үдерістің заңдылықтарын негіздеу және түсінудің теориялық-әдіснамалық негізін қалыптастырады. Пән педагогикалық технологияларды жіктеуге және педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге арналған. Пәнді оқу нәтижесінде студент : 1.инновациялық әдістемелерді зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты жүйелі түсінуді, сондай-ақ жоғары мектепте орыс әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы зерттеу әдістерін білу мен меңгеруді көрсету; 2. әдістемелік ғылымның тарихын оның қазіргі жай-күйімен байланыстыру; - лингвистикалық ғылымдағы жаңа бағыттарға әдістемелік түсінік беру; -жоғары мектепте оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін, Қазақстан Республикасының қабылданған мемлекеттік білім беру стандарттарына жауап беретін деңгейде білім беру бағдарламалары мен оқу жоспарларын жүзеге асыру тәсілдерін меңгеру; 3. инновациялық үрдістің заңдылықтарын түсіну және негіздеу және ЖОО-да орыс әдебиетін оқыту әдістері мен зерттеудің негізгі әдістерін таңдау; 4.жоғары мектепте орыс әдебиетін оқытудың заманауи білім беру технологияларын жоспарлау, әзірлеу, іске асыру және түзету; 1. 5.педагогикалық технологияларды жіктеуге және құзыреттілік тәсіл контекстіндегі педагогикалық технологиялардың тұжырымдамалық негіздерін зерттеуге заманауи тәсілдерді сыни талдау, бағалау және синтездеу Пәннің міндеті Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - ғылым мен пән метатілдің ғылыми негіздері; -қазіргі заманғы білім беру парадигмалары мен орыс әдебиетін оқыту концепциялары және жоғары мектептегі стандарттар; - орыс әдебиетінде белсенді және интерактивті оқытудың құзыреттілік ұйымдастыру формалары; - қазіргі педагогикалық және ақпараттық технологиялар және орыс әдебиетін оқыту әдістемесі; - жоғары білімнің негізгі білім беру бағдарламалары бойынша әр түрлі сабақ түрлерін өткізудің түрлері мен әдістері; - оқытудың нәтижелерін бақылау мен бағалаудың заманауи құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми жарияланымдары дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ғылыми зерттеулер нәтижелерін жариялауға дайындық, баспа басылымында қажетті принциптер, техникалар, ережелер, талаптарды меңгеру қабілетін қалыптастырады. Оқу курсы нақты ғылыми парадигма аясында ғылыми жарияланымдарды құру үшін шығармашылық дағдыларды қалыптастырады. Тәрбие ғылыми жарияланымның құрылуының жалпы қабылданған нормалары мен сатыларын, сондай-ақ сөйлеудің ғылыми стилінің талаптарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент: 1. Қазіргі уақытта ғана емес, болашақта да қызықты ғылыми басылымның тақырыбын қалыптастыру. 2. Жарияланымның атауын беру - оның мазмұнын барабар сипаттайтын сөздердің ең аз саны. 3. Ғылыми жарияланымның мазмұны туралы қысқаша баяндау. 4. Негізгі ережелерді, жетістіктерді, нәтижелерді, ғылыми қызығушылықтың негізгі тармақтарын көрсететін кілт сөздерді таңдаңыз. 5. Оқырманға зерттеудің нәтижелерін басқа көздерге қосымша сілтемесіз түсінуге және бағалауға мүмкіндік беретін кіріспе жазыңыз. 6. Ғылыми проблемадан туындайтын мақсатты және тақырып бойынша негізгі жарияланымдарды шолуды орнатыңыз. 7. Зерттеудің негізгі қағидалары мен нәтижелерін, жеке идеяларды, ойларды, алынған ғылыми фактілерді, табылған үлгілерді, қарым-қатынастарды, үрдістерді, эксперименталды бағдарламаны, фактологиялық материалдарды алу және талдау әдістерін, негізгі қорытындыларға қол жеткізуге және жүзеге асыруға автордың жеке үлесін анықтау. 8. Негізгі қорытынды жасай отырып, тақырып бойынша әрі қарай зерттеу перспективаларын айқындау Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: - ғылыми басылымдардың негізгі түрлерінің бірі ретінде ғылыми басылым; - ғылыми басылым түпнұсқа зерттеулердің нәтижелерін сипаттайтын және белгілі бір критерийлерді қанағаттандыратын жазбаша және жарияланған есеп ретінде; - ғылыми жарияланымдардың құрылысы нормалары, негізгі принциптері мен кезеңдері; - тақырыпты, тұжырымдаманы және ғылыми жарияланымның атауын қалыптастыру; тақырыпты таңдаудың негізгі критерийлері; - бастапқы мақаланың құрамы; - ғылыми басылымға мақсаттарды қою және мақсаттарды қою; - бастапқы жарияланымның мазмұнын ұсыну принциптері; - ғылыми басылымның мазмұнын ұсынудың әдістемелік әдістері; - оқудың өзіндік ерекшелігі үшін жеке жауапкершілік; плагиат - автордың басқа біреудің ғылыми жұмысына қасақана жатқызылуы; - мәтіндік құжаттарға арналған ережелер; - библиографиялық сипаттама ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміндегі ғылыми-зерттеу жобалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ғылыми-зерттеу қызметі шеңберінде теориялық және практикалық маңызы бар өзекті лингвистикалық мәселелерді анықтау, қалыптастыру және әзірлеу, оларды шешу үшін қазіргі ғылыми лингвистикалық әдістерді қолдану қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент : 1. Кәсіби есептерді шешу үшін философияның, теориялық және қолданбалы лингвистиканың, лингводидактиканың ұғымдық аппаратын қолдану; 2. Кәсіби міндеттерді шешу барысында ұғымдық аппаратлингвистика және оның дамуын шығармашылықпен пайдалану қабілетіне ие болуды қарастыру; 3. Ғылыми лингвистика және лингводидактика саласындағы ғылыми фактілерге талдау жасау және сыни баға беру ; 4. Кәсіби қызмет саласында ғылыми гипотезаларды ұсыну және оларды қорғауға деген дәлелдерді дамыту; 5. Алынған тәжірибелік деректерді жинау, өңдеу және интерпретациялаудың заманауи технологияларын саралау 6. Алынған нәтижелерді ғылыми презентацияда орынды түрде ұсына білу; 7. Оқытылатын пәндердің пәнаралық байланыстарын жүргізу және олардың болашақ педагогикалық қызмет үшін маңызын түсіну; 8. Ғылыми қызметтің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдерін түсіндіру Пәннің міндеті: Пәнді оқыту барысында келесі аспектілер қарастырылады: -Жүйелі лингвистикалық әдіснама -Ғылымтану және ғылым лингвистикалық методологияның құрамдас бөліктері мен көздері ретінде. - Логика, психология, аксиология, этика, системология, семиотика лингвистикалық методологияның құрамдас бөліктері мен көздері - Әдіс жүйелі лингвистикалық әдіснаманың өзегі ретінде - Гибридті әдістемелік деңгейдің әдістері. - Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері мен тәсілдері. -Частнонаучные әдістері, әлеуметтік-гуманитарлық танымдағы. - Жүйелі лингвистикалық методологияның тәртіптік әдістері мен әдістемелері - Лингвистикалық методология технологиясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON10

    Ғылыми мақсаттар мен міндеттерді қалыптастыру және олардың шешімін табу; ғылыми тәжірибелерді жүргізу және олардың нәтижелерін дұрыс талдау; ғылыми мәтіндерді рәсімдеу принциптерін, академиялық жұмыстарды құрылымдау тәсілдерін сипаттау; сөйлеу құралдарының ғылыми стиліне сәйкес іріктеуді жүргізу; ғылыми (академиялық) мәтінді өңдеу

  • Код ON4

    Қазіргі әдебиеттану жаңа бағыттарының ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларын жүйелеу және түсіндіру, бастапқы теориялық ұстанымдарды таңдау кезінде осы білімді әрі қарай қолдану мақсатымен; білім беру, ғылыми-оқыту мәселелерін шешу үдерісінде филологиялық және пәнаралық білімді синтездеу және трансформациялау;

  • Код ON11

    Заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау және талдау мақсатында пәнаралық білімді біріктіру; ғылым мәселелерін шешу үшін қоғамдық байланыс пен ынтымақтастыққа, қоғамда дұрыс және толерантты өзара байланысқа дайын болу;

  • Код ON12

    Thomson-Reuters немесе Scopus халықаралық дерекқорларында, ұлттық және халықаралық сараптамалық басылымдарда ғылыми зерттеулердің нәтижелерін дайындау және жариялау.

  • Код ON7

    Мәтінді талдауда жаңа филологиялық зерттеулердің теориялық және әдіснамалық ережелерін қолдану; жоғарғы мектепте тіл білімі, әдебиеттану және әдістеменің жаңа бағыттарын жобалауменғылыми мәселелерге өзіндік зерттеу жүргізу;

  • Код ON1

    Қазіргі заман ғылыми білім парадигмалары аясында орыс тіл білімі және әдебиеттану, жоғары оқу орындарында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі (теориялық және әдіснамалық қағидалар, лингвистиканың тұжырымдамалық және терминологиялық аппараты, әдебиеттану, өзекті филологиялық бағыттар, заманауи тәсілдер, үрдістер мен трендтер) саласындағы іргелі, жүйелі білімдерді көрсету;

  • Код ON5

    Оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының басымдықтарын саралау, өздерінің ғылыми мүдделерін әлеуметтік, этникалық құндылықтармен, өндіріс пен қоғамның қажеттіліктерімен сәйкестендіре; сыни түсіну негізіндегі білім беру технологиялары мен оқыту әдістемелерін қолдана отырып жоғары білім беру ұйымдарындағы әдебиеттану және лингвистикалық пәндер бойынша сабақ пен аудиториядан тыс жұмыстарды жүргізу үшін оқу-әдістемелік материалдарды өңдеу;

  • Код ON6

    Дәстүрлі, инновациялық, интерактивті, тұлғалық-бағдарлы технологияларды және оқыту әдістерін қолдана отырып, жоғары білім беру ұйымдарында сапалы сабақтарды жоспарлау және жүргізу; бакалавриат және магистратура бағдарламалары бойынша білім алушылардың ғылыми-зерттеу, жобалық және оқу-кәсіптік қызмет түрлерін ұйымдастыру;

  • Код ON8

    Тарихи және қазіргі заман русистикасының тілдік деректерін түсіндіру; ғылыми зерттеулерде (диссертациялар, ғылыми жобалар) тіл білімі әдістерінің қолдану аумағын дәлелдеу және түсіндіру;

  • Код ON3

    Жаңа және күрделі мақсаттарды қалыптастыру, өзіндік тәсіл негізінде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми мәселелердің жаңа болжаулары мен шешімдерін ұсыну; қазіргі заман әдебиеттану негізгі принциптерін,жаңа әдеби парадигмаларын түсіндіру және оларды классикалық, қазіргі заман әдебиетін талдауда қолдану;

  • Код ON9

    Тиісті кәсіби дайындығы жоқ мамандар да, аудиториядағылар да оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ғылыми баяндамалар, рефераттар, мақалалар тезистері, филологиялық түсіндірмелер, докторлық диссертациялар, оқу-зерттеу, ғылыми жобалар және т.б. түрінде көрсету; ғылыми зерттеулерде қолданылатын әдістердің дәлелділігіне баға беру.

  • Код ON2

    Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы жаңа және күрделі идеяларды, мәселелерді, тәсілдерді және үрдістерді сыни талдау, баға беру және синтездеу; ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, қазіргі заман теорияларын, мәселелері мен тәсілдерді, орыс тілі мен әдебиетін зерттеудегі жаңа үрдістерді (филологиялық және гуманитарлық білімдер тұрғысынан) сыни баға беру;

Top