8D01101 Педагогика және психология в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік педагогикалық ғылымның дамуының қазіргі беталыстары мен заңдылықтарын білетін, когнитивтік, ғылыми және зияткерлік әлеует негізінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға және жаңа білім беру технологияларын әзірлеуге дайын PhD докторларын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
-
Педагогтарды психологиялық даярлаудың теориялық-әдіснамалық негіздері
Несиелер: 5Мақсаты: Докторанттарға психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгерту. Мазмұны: Қазақстандағы психологиялық ғылымның қазіргі жағдайы. Ғылыми-практикалық және әдістемелік базаның қазіргі жағдайы. Педагогтердің психологиялық дайындығының өзектілігі. Әлеуметтену мәселелерінің жоғары кәсіби білім берудің психологиясы мен педагогикасы тұрғысынан қарастырылуы. Құзыреттіліктер: психология ғылымның дамуының қазіргі тенденциялары мен бағыттары туралы терең білімді көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Кәсібилікті дамытудың акмеологиялық әдіснамасы
Несиелер: 5Мақсаты: педагогикалық акмеология саласындағы білімді игерту. Мазмұны: Акмеология адамтану жүйесі ғылымы ретінде. Акмеологияның жалпы әдіснамалық тұғырлары мен ұстанымдары. Кәсіби дамудың акмеологиялық негізі. Акмеологиялық мәселелердің мәні мен мазмұны. Акмеологияның қолданбалы ғылыми бағыттары. Жеке және кәсіби дамудың акмеологиялық технологиялары. Құзыреттіліктер: студенттермен топтық және жеке жұмыста акмеологиялық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалау
Несиелер: 5Мақсаты: ғылыми - педагогикалық жұмыстардың сапасын бағалау әдістері мен критериялары туралы білімді меңгерту. Мазмұны: Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критерийлері мен әдістерін әзірлеу. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын бағалаудың критериалды аппаратын әзірлеуге қойылатын әдіснамалық талаптар. Зерттеу сапасының критерилері: жаңашылдық; өзектілік; теориялық маңыздылық; практикалық құндылық. Құзыреттіліктер: ғылыми-педагогикалық зерттеулердің сапасын анықтау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Код ON8
академиялық мәтіндердің құрылымдық ерекшеліктерін және оларды рәсімдеуге қойылатын талаптарды ажыратады;
-
Код ON1
таным саласының жүйелі түсінігін, әртүрлі зерттеу әдістерін қолдану шеберлігін көрсетеді;
-
Код ON7
білім беру саласындағы нормативтік-құқықтық, оқу-әдістемелік құжаттар туралы білімдерін қолданады;
-
Код ON5
тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамыту міндеттерін шешу үшін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламаларын, әдістемелік материалдарды дербес әзірлейді
-
Код ON9
кәсібилікті дамытудың акмеологиялық негіздері саласындағы білімін көрсетеді және акметехнологияларды тәжірибеде қолдана алады;
-
Код ON4
өзіндік бірегей зерттеулерді жүзеге асыра отырып, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялануы мүмкін ғылыми саланың шекарасын кеңейтеді;
-
Код ON6
әлеуметтену мәселелерін жоғары кәсіби білім беру психологиясы мен педагогикасы тұрғысынан зерттейді;
-
Код ON3
педагогикалық зерттеу нәтижелерін түсіндіре біледі;
-
Код ON2
ғылыми, соның ішінде пәнаралық ізденістердің ең тиімді стратегияларын таңдауға бағытталғандығын танытады;
-
Код ON10
АКТ-ны пайдалану және ғылыми зерттеу мәдениетін көрсетеді.
8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураАбай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
ДокторантураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураТорайгыров университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураҚорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша8D01101 Педагогика және психология
ДокторантураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: D001 Педагогика және психология
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша