Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01721 Орыс тілі мен әдебиеті в Баишев Университеті

  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 4

    Курс қазіргі тіл білімінің барлық жалпы теориялық мәселелерін ашады, олардың қазіргі түсінігін ескере отырып, тілдік деңгейлер қатаң шектеледі және дәйекті түрде сипатталады; тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдері ұсынылған, лингвистиканың маңызды ғылыми мектептері мен бағыттары туралы мәліметтер берілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің әдебиет теориясының негізгі ұғымдары мен терминдерін меңгеруге, әдеби-көркем шығармаларды ғылыми талдау мен бағалаудың бастапқы дағдыларын алуға, көркем шығармашылыққа нақты-тарихи және құрылымдық көзқарастың әдіснамасын меңгеруге бағытталған, бұл мамандықтың оқу жоспарына кіретін әдебиеттану курстарын терең меңгеруге қажетті негіз жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ежелгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 3

    Курс тарихи процестің заңдылықтарымен тығыз байланысты әдеби даму заңдылықтарын тануға, сондай-ақ жаңа заман орыс әдебиетінің пайда болуын дайындаған ежелгі орыс әдебиетінің эстетикалық мәнін анықтауға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер ежелгі орыс әдебиетінің ескерткіштерімен танысады және ежелгі орыс мәтіндерінің поэтикасының ерекшеліктерін және олардың халық ауыз әдебиеті шығармашылығымен байланысын анықтауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фольклор
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді меңгеру барысында білім алушылар орыс халық ауыз әдебиетінің көркемдік қасиеттерін, фольклордың барлық рулары мен түрлерін (жанрларын) (ертегі, ерлік эпос, мақал-мәтелдер, жұмбақтар, тақпақтар, әндер, тарихи әндер, аңыз-әңгімелер, яғни халықтың дәстүрлерге негізделген ауызша, ұжымдық, кәсіби емес шығармашылық процесінде жасаған көркем шығармалардың жиынтығын терең біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру барысында студенттер орыс әдебиетін кезеңдеу кезеңдерінің негізгі ұғымдарымен және маңызды шығармаларымен танысады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент көне орыс әдебиетінен бастап қазіргі әдебиеттерге дейінгі жанрлық жүйенің ерекшелігі туралы білімін кеңейтеді, әртүрлі дәуірдің негізгі мәтіндерін интерпретациялау, оларды тарихи және мәдени контекстпен сауатты сәйкестендіру қабілетіне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Типологиялық тіл білімі
    Несиелер: 5

    Оқу курсында лингвистикалық типология және салғастырмалы лингвистика мәселелері, типологиялық және салғастырмалы зерттеулер әдістемесі, сондай-ақ тілдік кіші жүйелер типологиясының қызығушылық аясы қарастырылады; тілдік әралуандықты сақтау мақсатында тілдер арасындағы өзара қарым-қатынас зерттеледі. Пәнді оқыту тіл туралы теориялық сұрақтарды жинақтауға мүмкіндік береді, студенттердің ғылыми ойлауы мен лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру мақсаттарына қызмет етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XVIII-XIX ғ.ғ Орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    XVIII-XIX ғасырлардағы орыс әдебиеті тарихи-әдеби курстың базалық пәні болып табылады. Оның зерттеу барысында студенттер XVIII ғасырдағы орыс классицизмі мен сентиментализм ерекшеліктері туралы кеңейтілген ақпарат алып, классикалық орыс әдебиетінің көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен, оның дамуының негізгі үрдістерімен танысуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында білім алушылар онтогенездегі ағзаның физиологиялық функцияларының қалыптасуы мен даму процестерін, олардың әр жас кезеңіндегі ерекшеліктерін; ағзаның қоршаған ортамен қарым-қатынасын; оқушының функционалдық мүмкіндіктерін арттыруға және гармониялық дамуына бағытталған гигиеналық нормативтер мен талаптарды, сондай-ақ оқыту процесін рационализациялауға, аурулардың алдын алуды жүргізуге бағытталған талаптарды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Академиялық хат және кәсіби тілдер" модулі (Академиялық хат, кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби бағытталған шетел тілі)
    Несиелер: 6

    Бұл модуль лингвистикалық (тілдік, синтаксистік және стилистикалық) және металингвистік (логика, талдау, сыни ойлау) біліктер мен дағдылар жүйесін қалыптастыруды көздейді. Кәсіби-бағытталған өзге тілді қарым-қатынас жасауға оқыту Оқытылатын тіл елінің мәдениетіне танымдық қызығушылықты дамыту және кәсіби және лингвистикалық білімге негізделген арнайы дағдыларды игеру арқылы тілдік тұлғаны дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Экология және тіршілік қауіпсіздігі" модулі (экология және тұрақты даму, тіршілік қауіпсіздігі негіздері)
    Несиелер: 5

    Курс негізгі экологиялық ұғымдарды қалыптастырады, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын ашады, практикалық қызметтің әртүрлі салаларында қолданылатын экологияның қорытындыларымен таныстырады; жастарды күнделікті өмірде қауіпсіз мінез-құлыққа, табиғи, техногенді және әлеуметтік сипаттағы төтенше жағдайлар туындаған жағдайда іс-әрекеттерге дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дәуірден XIX ғасырдың басына дейінгі шетел әдебиеті
    Несиелер: 4

    Курс батысеуропалық әдебиет дамуының кең кезеңін қамтиды: ежелгі дәуірден XIX ғасырдың басына дейін. Бағдарламада пәннің тарихи кезеңдердегі егжей-тегжейлі сипаттамасы беріледі, дәуірдің түрлі жанрлары және олардың өзара іс-қимылы қарастырылады, жазушылардың шығармашылығына философиялық ағымдардың әсері көрсетілген. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер дәуір контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі орыс әдеби тілінің фонологиялық жүйесін дәйектілікпен сипаттауға, тілдің фонологиялық деңгейі бірліктерінің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді меңгеру барысында студенттер сегментті және суперегментті фонологиялық бірліктерді талдау дағдысына ие болады және буындарды қалыптастырудағы олардың рөлін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен орфографиясы
    Несиелер: 5

    Курс дыбыстардың пайда болу және қабылдау ерекшеліктерін, олардың акустикалық сипаттамаларын зерттейді, адресанттың (сөйлеушінің) коммуникативтік есебін жүзеге асырудағы фонетикалық бірліктердің рөлін қарастырады. Пән бағдарламасы орфографияны тұтас қабылдауды қалыптастыруға, фонетикамен байланысты ұғынуға, ауызша және жазбаша сөйлеуде орфографиялық ережелерді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда балалар мен жасөспірімдерге арналған әдебиеттің даму тарихы туралы; әлемдік классикалық және қазіргі балалар әдебиетінің оқу шеңберінің мазмұны туралы; отандық және шетелдік балалар жазушыларының шығармашылығы туралы; балалар мен жасөспірімдерге арналған әдебиеттегі жанрлық формалардың эволюциясы туралы; орыс және шетелдік балалар әдебиетінің өзара әрекеттесуінің әртүрлі формалары туралы білімдерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Курс орыс лексикографиясына – сөздіктер жасаудың теориясы мен тәжірибесіне арналған. Орыс лексикографиясының дәстүрлері, сөздік ісінің негізгі бағыттары, әр түрлі сөздіктердегі орыс сөзін сипаттау аспектілері келтірілген. Лексикографияда қалыптасқан қазіргі орыс әдеби тілінің сөздіктерінің нақты түрлері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • XX ғасырдағы Орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән КСРО-ның қалыптасу кезеңіндегі орыс әдебиетінің даму кезеңін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында М.Горький, М. Булгаков, А. Платонов, А. Ахматова, Б. Пастернак, В. Шукшин, М. Шолохов, Ф. Искандер және т. б. шығармаларына үндеу нақты жазушының шығармашылық даралығын ғана емес, сонымен қатар 20 ғасырдың тарихи оқиғаларының өзіндік ерекшелігін ұғынуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жеке лексикология
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді әртүрлі тілдердің сөздік құрамын және нақты тілдің лексикалық құрамын зерттеумен айналысатын жалпы және жеке лексикологиямен таныстырады. Оқу пәні мән, шығу тегі, стилистикалық түс тұрғысынан сөз болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • ЖК XIX-XX ғасырлардағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің XIX-XX ғасырлардағы шетел әдебиетінің әдеби үрдісі, оның бағыттары, ағымдары және эстетиканың ерекшеліктері, тарихи мәнділіктің философиялық негіздері, сабақтастық және алдыңғы әдеби үдерістермен байланыс туралы білім алуына бағытталған, бұл білім алушыларға дәуір туралы толық түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі орыс тілінің сөздік құрамын жүйелі ұйымдастыру, лексиконның құрамдас бөлігі ретінде оның тұрақты (фразеологиялық) қоры; әлеуметтік лингвистикалық және жүйелік-семасиологиялық табиғаты; даму мен қалыптасудың диахрондық заңдары; стилистикалық және полифункционалды мүмкіндіктері мен байлықтары; қазіргі орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамын толықтыру және өзгерту заңдары туралы түсініктерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мұғалімдердің педагогикалық қызметі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, олардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білім жүйесін меңгеруіне, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілінің синтаксисі мен пунктуациясы
    Несиелер: 5

    Курста синтаксистік деңгейдің тілдік бірліктері және маңызды синтаксистік құбылыстар қарастырылады, толық түсінікті аппарат беріледі; қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымын сипаттауға әр түрлі тәсілдердің теориялық негіздері мен ережелері ұсынылған. Білім алушылар көркем әдебиеттің үздік үлгілеріне ұқыптылықты бекітеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру мазмұнын жаңарту аясында әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс филолог-студенттерді орта мектепте әдебиетті оқытудың теориялық негіздерімен таныстырады; жаңартылған бағдарламаны іске асыру жағдайында әдебиет мұғалімінің практикалық қызметіне қажетті әдістемелік шеберлік пен дағдылар жүйесін қалыптастырады; әдебиетті оқыту үдерісінде әдеби даму жүйесін іске асыруға білім алушыларды дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру мазмұнын жаңарту аясында орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс орыс тілін оқыту саласында қажетті теориялық және әдістемелік дайындықты қамтамасыз етуге, әдістемелік ойлауды қалыптастыруға және болашақ кәсіби педагогикалық қызметтің айқындаушы шарты болып табылатын ғылым ретінде әдістеменің метатілін меңгеруге ықпал етуге; студенттерді білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында өндірістік педагогикалық практикадан табысты өтуге дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • «Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, электрондық үкімет)
    Несиелер: 5

    Модуль пәндері мазмұнында бұлттық технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану, OwnCloud бұлтында деректерді сақтау, мобильді телекоммуникациялық IT-инфрақұрылым, Smart-технологиялар, 3D-принтинг, онлайн-сауда мәселелері қарастырылады. Курсты оқу барысында білім алушыларда e-gov электрондық үкімет порталы арқылы қызмет алудың практикалық дағдылары қалыптасады, құжат айналымында электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалану, мобильді банкинг, басқа да цифрлық сервистерді практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс диалектологиясы
    Несиелер: 5

    Пән ҚОТ диалектінің мүшелігі туралы білімді қалыптастыруға, негізгі диалект құбылыстарын (фонетикалық, грамматикалық және лексикалық деңгейлерде) олардың арақатынасы мен орыс тілі тарихымен және қазіргі әдеби тілмен байланысын талдауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу бөлімдері туралы ілім
    Несиелер: 5

    Курс сөйлеу бөліктерінің мәнінің мәселесін, оларды бөлу принциптерінің проблемасын, олардың әлемнің әр түрлі тілдеріндегі жіктелуін – қазіргі тіл білімінде күрделі және өзекті мәселелердің бірі, онда сөйлеу бөліктерін бөліп шығару мен сипаттауға кешенді тәсіл қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөз туралы грамматикалық ілім
    Несиелер: 5

    Бұл пән В.Виноградовтан кейін "Сөз туралы грамматикалық ілім" деп аталатын орыс тілінің морфологиясының теориялық түсінігін береді. Бағдарламада қазіргі морфологиядағы тіл бөліктерін жіктеуге атақты ғалымдардың әртүрлі тәсілдері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Курс орыс тілінің біртіндеп қалыптасуы мен дамуын, осы тілдің фонетикалық жүйесі мен грамматикалық құрылымын оның диалект түрінде дамытуды үйренеді. Курстың негізгі міндеттері-тілдің ұзақ тарихи дамуының нәтижесі ретінде орыс тіліндегі заңдылықтарды анықтау және түсіндіру, тілдің әртүрлі кезеңдерінде болған фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, лексикалық өзгерістердің көрінісі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы мен сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі орыс тілінің морфологиялық құрылымын толық сипаттайды және студенттерді оның талдауының негізгі теориялық тәсілдерімен таныстырады, сөйлеудің жеке бөліктерінің ерекшеліктері мен қасиеттері, сөздік өзгерту және пішін жасау процестері туралы мәлімет береді. Сөзжасамының негізгі модельдері, сөздердің пайда болу түрлері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің функционалдық синтаксисі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушыларды функционалдық синтаксис саласындағы базалық мәліметтермен және заманауи әзірлемелермен таныстыру; тілдің синтаксистік деңгейі бірліктерінің мазмұндық жағынан ерекшеліктері туралы түсінік беру; функционалдық синтаксисті қолданбалы мақсаттарда қолдану мүмкіндіктерін көрсету. Коммуникативтік міндеттерді шешуге байланысты тілдік іс-әрекет түрлерін оқыту кезінде тілге функционалдық көзқарас неғұрлым орынды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлем және сөз тіркестері теориясы
    Несиелер: 5

    Пән синтаксис саласындағы берік теориялық білімдерді, сондай-ақ синтаксистік деңгейдің тілдік бірліктерін талдау дағдыларын, қарапайым және күрделі сөйлемдерді синтаксистік талдау дағдыларын, орыс әдеби тілінің нормаларын ұстану дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этимология және ономастика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді этимология мен ономастиканың категориялық-ұғымдық аппаратымен, этимологиялық және ономастикалық зерттеулер әдістерімен, орыс тілінің ономастикалық лексика тарихындағы негізгі үдерістермен таныстырады. Курстың негізгі мақсаты-студенттерді тіл теориясының негіздерімен, әлем тілдері туралы іргелі біліммен қаруландыру, олардың жүйелі құрылысында, олардың қоғам мен тарих және мәдениет арақатынасында дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет сабақтарында көркем шығарманы интерпретациялау
    Несиелер: 3

    Курс болашақ филологтың кәсіби даярлығында ерекше орын алады. Курс көркем әдебиетті әрі қарай өз бетінше оқуға және туындыларды кешенді талдауға қажетті нақты білім қорын береді, сондай-ақ тілдік фактілерді талдау әдіснамасы мен әдістемесімен танысуға мүмкіндік береді, көркем мәтіннің ішкі мазмұнын танымдық, эмоциялық және эстетикалық тұрғыдан аша білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Драматургия және драматургиялық шығарманы талдау
    Несиелер: 4

    Курс бағдарламасы драматургияның негізгі, құрылымдық жанрларын – трагедияны, комедияны, драманы, трагикомедияны және мелодрамды қарастыратын тақырыптардан тұрады. Бағдарламада ежелгі заманнан бастап драмалық рудың ежелгі грек хор әдет-ғұрыптарынан пайда болуын, сондай-ақ В.Шекспир, Н. В.Гоголь, А. П. Чехов, М. Булгаков, Е. Шварц, А. Вампиловтың драмалық шығармаларының жанрлық ерекшеліктерін талдау қарастырылған. Бұл шығармаларды талдау барысында білім алушылардың драмалық түрдегі шығармаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, әдебиеттану, әдебиет теориясы бойынша теориялық білімдерін тереңдету көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ШЖМ-да орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс білім алушыларды шағын жинақты мектептегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі жұмысына дайындайды: шағын жинақты мектептегі оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында мұғалім мен балалар қызметінің ерекшеліктерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен реттеудің негізгі тәсілдері, Ғылыми мақсатқа жету кезінде алынған нәтижелерді түсіндіру тәсілдері туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Курс ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу, эксперименттік деректердің нәтижелерін өңдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс оқу үрдісінде әдеби және тілдік білім беру сапасын арттыруға, оқу уақытын тиімді пайдалануға, репродуктивтік қызмет үлесін төмендетуге бағытталған заманауи білім беру технологияларын қолдануды қарастырады; болашақ мұғалімдерге орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқытудың жаңа әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдыларды дамытудың инновациялық және тиімді стратегияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әдебиет және оның өнермен байланысы
    Несиелер: 4

    Курста әдебиеттің басқа өнер түрлерімен байланысын жүзеге асырудың әдістемелік жүйесі, 1960-2000 жылдардағы әдебиетті оқыту әдістемесінде осы жүйенің қалыптасуы мен қалыптасуы баяндалады, оның құрылымы мен оқушылардың әдеби дамуындағы рөлі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем шығармаларды талдау әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл курс әдебиет сабағында көркем мәтінді талдау әдістемесінің маңызды мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мақсаты әдеби мәтіндерді талдау әдістемесі саласындағы әдебиеттанушылардың, әдіскерлердің жаңа зерттеулерімен танысу және олардың рулық ерекшелігіндегі көркем шығармаларды талдау әдістерін практикалық меңгеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру үдерісіне қосу сұлбасын бөлуге мүмкіндік береді. Жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде біріктірілген оқыту туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде қашықтықтан оқыту
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың оқу материалдарын тиімді меңгеруге және оқушының тұлғасын тәрбиелеуге бағытталған заманауи ақпараттық-коммуникативтік және сандық технологияларды қолдана отырып, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді қабылдау психологиясы
    Несиелер: 3

    Курс көркем мәтінді оқу және талдау кезінде қабылдау психологиясының негіздерін ашады, оқушылардың көркем мәтінді қабылдау ерекшеліктерін қарастырады, оқушылардың көркем мәтінді адекватты және толыққанды оқырман қабылдауын қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әдістемелік жағдайларды жасау мәселесін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • XX-XXI ғасырлардағы әдеби үдеріс
    Несиелер: 5

    Курс "ХХ ғасырдағы орыс әдебиеті" курсының жалғасы болып табылады. Пән бағдарламасы қазіргі кезеңдегі әдеби үдерістің негізгі заңдылықтарын зерттеу; қазіргі әдебиеттің маңызды аттарымен және құбылыстарымен танысу; ХХ-ХХІ ғғ.аралығында әдеби дамудың жалпы сипатын ұғыну және қазіргі әдеби үдерістің интерпретациясына қатысты маңызды тұжырымдамаларды игеру сияқты міндеттерді шешуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді стилистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушыларда стилистика дамуының қазіргі тенденциялары туралы түсінік; бастапқы және екінші мәтіннің стилистикасы және оның нұсқалары туралы түсінік; күрделі құрылымдық-семантикалық тұтастығы бар мәтінмен жұмыс істеу әдістемесін білу; Мәтінді лингвостилистік талдау, стилистикалық редакциялау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс орфографиясының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру болашақ мұғалімнің тілдік құзыреттілігінің қалыптасу деңгейін арттыруға, орыс тілінің қазіргі орфографиясының өзекті мәселелерін практикалық шешу туралы білімді жүйелеуге; студенттерде орыс жазуының принциптерін анық түсінуді қалыптастыруға, орфографиялық және пунктуациялық нормалардың бар білімін бекітуге, әртүрлі сөздіктермен және анықтамалық әдебиеттің басқа да түрлерімен жұмыс істей білуді дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түзету және әдеби редакциялау
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі міндеті ретінде әдеби редакциялаудың теориялық негіздерін, әдеби түзетудің заңдылықтары мен ерекшеліктерін меңгеру болып табылады. Әдеби тілдің стилистикалық құралдары мен нормалары туралы білімдерін қолдана отырып, студенттер әртүрлі жанрлық бағыттағы мәтіндерді түзету дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту пәні қазіргі орыс тілінің стилистикалық ресурстары және оның функционалдық стильдері болып табылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студент ауызша және жазбаша түрде әдеби тілдің нормаларын меңгереді, нақты сөйлеу жағдайында белгілі бір коммуникативтік мақсаттарға жету үшін әртүрлі тілдік құралдарды тиімді пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу қазіргі әдебиеттанудың даму тенденциялары мен бағыттары, заманауи әдістермен байланысты сұрақтармен танысуды қарастырады. Курс студенттердің филологиялық білімін кеңейтуге және тереңдетуге, олардың теориялық-әдіснамалық білімдерін өзектендіруге және белсендіруге, алынған білімді ғылыми-зерттеу және қолданбалы қызмет салаларында практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби және лингвистикалық өлкетану
    Несиелер: 5

    Пән адам (оқушы) туған және ана тіліне тиесілі жергілікті социумның тарихы мен мәдениетіне байланысты әртүрлі лингвистикалық фактілерді қарастырады. Социум тарихы тіл тасымалдаушылардың тарихы мен әдебиетімен тығыз байланысты, сондықтан бұл курс болашақ мұғалімдердің жалпы мәдени деңгейін арттыруда, олардың лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуде маңызды мәнге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылардың әдеби шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту жүйесін жүзеге асыруға дайындауға бағытталған; шығармашылық тапсырмалар мен жаттығулар жүйесімен және оларды орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында қолдану әдістемесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінің синтаксисі мен пунктуациясының қиын сұрақтары
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттер оқыған тілдік материалды қайталау, жалпылау, жүйелеу және жетілдіру болып табылады. Курс синтаксис және пунктуация саласында қажетті, айтарлықтай толықтырылған білімді игеру бойынша филология мамандықтарының студенттерін даярлауды қамтамасыз етуге арналған. Элективті курсты енгізу пунктуациялық сауаттылықты жетілдіруге, әдеби тіл нормаларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет сабақтарындағы мәдениеттер диалогы
    Несиелер: 5

    Сабақтың негізгі мазмұны студенттердің мектепте әдебиет сабақтарында мәдениет диалогына жүгіну кезіндегі жұмыстың түрлі формаларын, әдістерін және тәсілдерін меңгеру; кең тарихи-мәдени контексте көркем мәтіндерді зерттеу үшін салыстырмалы-типологиялық, мифопоэтикалық, интертекстуальды талдау әдістерін қолдану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілі морфологиясының қиын мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курсты енгізудің өзектілігі орыс тілінің морфологиялық жүйесінің құрылымы туралы білім алушылардың білімін кеңейту және тереңдету қажеттілігімен анықталады. Бағдарлама мазмұнында орыс морфологиясының күрделі және даулы мәселелері, грамматика мен семантиканың, морфология мен стилистиканың өзара байланысы, грамматикалық форманың нұсқалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі әдеби үдеріс туралы білімді жүйелендіреді және тереңдетеді. Бұл курс қазіргі әдеби үрдістің негізгі тенденцияларын, қазіргі авторлардың шығармашылығын қарастырады, студенттерді жаңа орыс тілінің негізгі бағыттарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Абайтану және қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс қазақ әдебиетінің көрнекті өкілі Абай Құнанбаевтың тарихи-мәдени және әдеби контекстінде Қазақ әдебиеті тарихының көркемдік идеяларының, құралдары мен тәсілдерінің алуан түрлілігінде даму мәнмәтініндегі көп қырлы шығармашылық мұрасын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Курс бакалаврлардың лингвистикалық мәдениетінің деңгейін арттыруға; мәтіннің құрылымы мен ұйымдастырылу ерекшеліктерін, негізгі категориялары мен қасиеттерін зерттеу барысында лингвистикалық және эстетикалық феномен ретінде түсініктерін тереңдетуге; әртүрлі жанрлық бағыттағы мәтіндерді кешенді лингвистикалық талдау іскерліктерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Лингвистикалық оқу негіздері
    Несиелер: 3

    Пән өз мақсаты-студенттерде лингвистикалық ойдың даму жолдары туралы терең теориялық түсінік қалыптастыру, басты мектептер мен бағыттар туралы мәлімет беру, тілді оқыту саласындағы жеке зерттеу концепциялары туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Батыр іздеудегі қазіргі әдебиет
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың әдебиеттанудағы және әдебиетті оқыту әдістемесіндегі өзекті мәселелерді анықтау және зерделеу мысалында зерттеу іскерліктерін қалыптастыруға және оларды қазіргі заманғы әдебиеттің көркем шығармаларының контексінде шешуге арналған; бітіру біліктілік жұмысына пропедевтикалық дайындыққа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетіндегі патриотизм мен азаматтылық тақырыбы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың әдебиеттанудың және әдебиетті оқыту әдістемесінде, ең алдымен азаматтық-патриоттық тақырыптық жазықтықта оқытудың өзекті дәстүрлі проблемаларының бірін бөліп алу және зерделеу мысалында зерттеу іскерліктерін қалыптастыруға арналған; бітіру біліктілік жұмысына пропедевтикалық дайындыққа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әдебиеттегі дәстүрлер мен сабақтастық мәселесі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың зерттеу іскерліктерін қалыптастыруға арналған: әдебиеттанудың және Әдебиетті оқытудың әдістемесінің дәстүрлі проблемаларының бірін бөліп алу және зерделеу мысалында, жоғары айқын салыстырмалы аспектіде және уақыт бойынша жеткілікті ұзын тарихи-әдеби үдерістің жазықтығында әдебиетті оқыту әдістемесінде; бітіру біліктілік жұмысына пропедевтикалық дайындыққа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    кәсіби салада тілдік және сөйлеу білімі мен дағдыларын қолданады, көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті мен әр түрлі стильдегі мәтіндерді жазу дағдыларын меңгерген; кәсіби мақсаттар үшін академиялық жазудың жұмыс істеу заңдылықтарын қолданады; ақпаратты өңдеу, талдау және сақтау үшін ақпараттық-коммуникативтік және сандық технологиялардың негізгі қосымшаларын қолданады; кәсіби қызмет саласында бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланады;

  • Код ON2

    экологиялық ғылым мәселелерін талдайды, адам денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған білім беру саласындағы адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін жоспарлайды және ұйымдастырады; дене шынықтырудың әдістері мен құралдары арқылы әлеуметтік және кәсіби қызметте салауатты өмір салтына бағдарланады; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балалармен әлеуметтік психологиялық-педагогикалық жұмыс жүргізеді;

  • Код ON3

    білім беру мекемесінде педагогиканың жалпы принциптері мен заңдылықтарын іске асырады; өндірістік саладағы кәсіби қызметтің практикалық дағдылары мен тәжірибесін бекітеді; жалпы кәсіптік және арнайы пәндер бойынша теориялық және әдістемелік білімді қолданады; психологиялық-педагогикалық зерттеу дағдыларын жетілдіреді;

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдіснамасын меңгерген; дәйексөз беру мәдениетін, академиялық адалдық пен әдептілікті көрсете отырып, библиография мен сілтемелерді рәсімдейді; психологиялық-педагогикалық, педагогикалық және әдістемелік зерттеулер дағдыларын нығайтады; өзіндік шығармашылық жұмысқа қатысады;

  • Код ON5

    жалпы тіл білімінің негіздерін біледі; теориялық және қолданбалы лингвистикалық ұғымдарды қолданады; лингвистикалық ғылымның аса көрнекті өкілдерінің концепцияларын талдайды; қазіргі орыс тілінің фонетикалық, морфологиялық, стилистикалық және лексикалық құбылыстарын практикада қолданады, қазіргі орыс тілінің сөздік және фразеологиялық құрамын толықтыру және өзгерту заңдарын, тілдің стилистикалық ерекшеліктерін ескере отырып, тілдік қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормаларын ескереді; емле дағдыларының қалыптасуының жоғары деңгейін көрсетеді;

  • Код ON6

    орыс және шетел әдебиетінің, әдеби сынның, балалар әдебиетінің теориясы мен тарихының теориялық негіздерін қолданады, көркем орыс және шетел әдебиетінің мәтіндерін филологиялық талдау дағдыларын қолданады;

  • Код ON7

    славян тілдерінің грамматикасымен салыстырғанда орыс тілінің тарихи грамматикасының теориялық негіздерін біледі; орыс тілінің этимологиялық негіздері мен аумақтық түрлерін ескереді;

  • Код ON8

    қазіргі кезеңдегі әдеби үдерістің негізгі заңдылықтарын біледі; қазіргі әдебиеттің маңызды атаулары мен құбылыстарына басшылық етеді; ХХ-ХХІ ғ. басындағы әдеби дамудың жалпы сипатын және XXI ғ. әдеби үрдісінің келешегін түсінеді;

  • Код ON9

    орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде оқыту мен тәрбиелеудің заңдары мен заңдылықтарын ескереді; орыс тілі мен әдебиетін оқытудың негізгі әдістемелік санаттарын және қазіргі заманғы білім беру технологияларын біледі; оқушылардың әдеби және тілдік дамуының әдістемелік жүйесінің компоненттерін іске асырады; оқу материалдарын іріктеу ерекшеліктерін ескереді; қазіргі талаптарға сәйкес орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын өткізеді; орыс тілі мен әдебиетін оқыту үдерісінде қашықтықтан оқыту;

  • Код ON10

    көркем әдебиет мәтінін талдау кезінде теориялық-әдіснамалық ережелер мен лингвистиканы қолданады; орыс тілі мен әдебиетін оқыту тәжірибесінде өлкетану әдеби және тілдік материалдардың әлеуетін қолданады, әдебиет сабақтарын оқытуда мәдениеттанулық көзқарасты жүзеге асырады.

Top