6B01506 География в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби өсуге және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті, психология-педагогика ғылымдары саласында жалпы мәдени, негізгі, жалпы кәсіптік құзыреттіліктерге, география мұғалімінің кәсіби құзыреттіліктеріне ие білікті тұлғаны қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B014 География мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
-
Әлеуметтік-саяси білім модулі
Несиелер: 8Пән әлеуметтануды, саясаттануды, мәдениеттануды, психологияны зерттейді, олардың әрқайсысының өз пәні, терминологиясы және зерттеу әдістері бар; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы модульдің оқу пәндерін қалыптастыратын ғылымның барлық салаларында пәндік білімін түсіндіруге және түсіндіруге қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Пән болашақ педагогикалық қызметке кәсіби-педагогикалық бағыттылықты қалыптастыруға, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін игеруге, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсінуге бағытталған. Пән білім беру ерекшеліктерін және оның қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайдағы рөлін; Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесін; болашақ мұғалімнің тұлғасы мен оның қазіргі қоғамдағы проблемаларын; үздіксіз білім беру тұлғаны дамытудың шарты ретінде зерттейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Геоморфология
Несиелер: 5Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы геоморфологияның білімін, негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдана алады; КБП-ны қалыптастыру және дифференциациялауда рельефтің рөлін, адамның орналасу және шаруашылық іс-әрекетін түсінеді; адамның рельефін трансформациялауда адам рөлін бағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы сипаттамасы және оның гуманистік бағыты. Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру мәдениеті. Қазіргі география пәнінің мұғалімі. Қазіргі география мұғалімінің профессиограммасы. Қазіргі білім жүйесіндегі географияның рөлі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Геология
Несиелер: 5Жер қыртысының құрылымы мен құрамын, эндогенді және экзогенді үрдістерді, планетаның геологиялық даму тарихын, тау жыныстарының генезисі мен типтерін, геологиялық зерттеулер әдістерін, табиғи (геологиялық) ортаны қорғау мәселелерін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы әлемнің қазіргі геологиялық картинасына ғылыми түсінік бере алады; адамзаттың және оның шаруашылық қызметінің, оның ішінде пайдалы қазбаларды өндіру кезінде, геологиялық ортаға тигізетін рөлі мен әсерін түсіну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жалпы география
Несиелер: 5Пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы негізгі географиялық білімдерді практикалық қызметте қолдана алады; жалпы географиялық заңдар мен заңдылықтарды, табиғи компоненттер мен олардың кешендерін оқу, түсіну
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Археология
Несиелер: 5Пән ежелгі ескерткіштердің археологиялық кезеңділігін, палеолиттен орта ғасырға дейінгі материалдық өндірістің даму эволюциясын, археологиялық зерттеу әдістерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы археологиялық материал негізінде білім алушылармен жобалау-зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Гидрология
Несиелер: 5Табиғи судың химиялық және физикалық қасиеттерін, гидрологиялық процестердің негізін, табиғаттағы су алмасу процесін, беткі және ішкі су ағынын зерттейтін пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Жалпы жертану
Несиелер: 3Әртүрлі аумақтық деңгейлерде географиялық қабықшаның құрылымы, қызмет ету, динамикасы мен эволюциясының заңдылықтарын зерттейтін пән: жаһандық, континенттік, аймақтық, Аймақтық, жергілікті;геоосфераның қалыптасу факторлары (атмосфера, гидрофера, литосфера, биосфера, географиялық қабық); пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы географиялық қабықшадағы жаһандық процестер мен құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын талдай және анықтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Ежелгі Қазақстан тарихы
Несиелер: 5Дисциплина Қазақстан тарихы тастан орнату ғасырда. Экономика халқының бронзовом веке. Мифология скифтердің. Қазақстан дәуірінде Ұлы қоныс аударуы. Өзара іс-қимыл көшпелі және отырықшы-егіншілік мәдениетінің ежелгі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Несиелер: 3Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Картография топография негіздерімен
Несиелер: 5Картографияның тарихын және даму кезендерін,картаның проекцияларын, картадағы бұрмалануларды картографиялық зерттеу әдістерін, жергілікті жердің сұлбасын, топографиялық карталармен жұмыс жасау туралы пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Шетелдік Орталық Азияның физикалық географиясы
Несиелер: 5Шетелдік Орталық Азияның физикалық-географиялық жағдайларын және пайдалы қазбаларын білу. Алған білімдерін орта және жоғары мектептерде оқу үрдісінде қолдана білу, оның ішінде курстық, дипломдық, дипломдық және магистрлік жұмыстар жазу. "Шетелдік Орталық Азияның физикалық географиясын", оның ашылу және игеру тарихын білу. Шетелдік Орталық Азияның табиғаты мен физикалық географиясының ерекшеліктері туралы білімді қолдануға қабілетті.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Геосаясат
Несиелер: 4Пән геосаясат тұжырымдамасын, геосаясат қалыптасу тарихын, геосаясатты дамытудың үш кезеңін зерттейді. Әлемдік аралдардың, жүрек және аралдардың тұжырымдамасы және т.б.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әлемдік өркениеттер тарихы
Несиелер: 5Пән өркениеттің мәдени-тарихи типтерін, әлемдік өркениеттердің даму ерекшеліктерін, дүниежүзілік тарих пен Қазақстан тарихын зерделеудің өркениеттік тәсілдерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлемдік өркениеттер тарихы бойынша ғылыми ақпаратты жинақтап, талдайды, мақсат қойып және оған қол жеткізу жолдарын таңдайды, түрлі әлемдік өркениеттердің өзара әрекеттесуін түсінеді және талдайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазақстанның физикалық географиясы
Несиелер: 4Қазақстан табиғатының ерекшеліктерін және оның қалыптасуының негізгі заңдылықтарын зерттейтін пән; аумақты зерттеу тарихы, тектоникалық және геологиялық құрылым, рельеф, климат, ішкі су, топырақ-өсімдік жамылғысы, жануарлар әлемі, табиғи аймақтар, КБП, физикалық-географиялық аудандастыру; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы алынған теориялық білімдерін ҚР табиғи ортасының қалыптасу, қызмет ету, кеңістіктік дифференциациясы заңдылықтарын қолдана алады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 3Жеке тұлғаны тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, оқушылармен тәрбие жұмысының технологиясын зерттейтін пән
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім беру процесіндегі тьюторлық қызмет
Несиелер: 5"Білім беру процесіндегі Тьюторлық" пәні "тьютор" мамандығын және оның Кәсіптер әлеміндегі орнын қарастырады. Тьюторлықтың тарихи және теориялық негіздері. Тьюторлық сүйемелдеудің негізгі схемалары. Бастауыш мектепте тьюторлық қызмет. Жас ерекшеліктері. Негізгі мектепте тьюторлық қызмет. Орта мектепте тьюторлық қызмет. Қосымша білім берудегі тьюторлық қызмет. Жалпы білім беретін мектепте тьютордың қызметін нормативтік-құқықтық ресімдеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі гендерлік тәсіл
Несиелер: 8Білім берудегі гендерлік тәсіл. Сипаттама: Гендерлік тәсіл туралы түсінік. Қоғамның әлеуметтік-мәдени ұйымы контекстіндегі гендерлік қатынастар. Ішкі мәселелердің гендерлік аспектісі. Интеллектуалды, сөйлеу және эмоционалды сипаттамалар. Гендерлік девиантты қатынастар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Несиелер: 8Пән негізінен қауырт жағдайларда сауатты шешім қабылдауды және қажетті теориялық білім мен практикалық ынталарды игертіп, тіршілікке қажетті қауіпсіз жағдайларды болдырмауға, табиғи, техногенді және әлеуметтік төтенше жағдайларды болжау және олардың алдын алуды қарастырады, бейбіт уақыттарда кездесетін табиғи және техногенді төтенше жағдай кезінде сауатты түрде шешім қабылдау, алғашқы жәрдем көрсету, авариялық тұрақтандыру және тағы басқа шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру шараларын қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Психология
Несиелер: 5Пән, психология міндеттері, психологиялық ғылымның құрылымы, психология саласының әдістері, ғылыми психологияның пайда болу тарихы, танымдық процесс, эмоционалды-еріктік сала, жеке тұлғаның жеке психологиялық қасиеттері, пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби-педагогикалық жағдайларды талдай алады, практикалық мәселелерді шешудің психологиялық негізделген құралдарын таңдай алады, өзінің іс-әрекеті мен тұлғааралық қатынастарын талдай алады
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Несиелер: 8Капитал салымдарын және ақша ағындарын жоспарлау. Қаржыландырудың ұзақ мерзімді көздері . Қаржыландырудың қысқа мерзімді көздері . Дивидендтік саясат. IPO . Жеке қаржыны басқару. Салымдардың тиімділігін анықтау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Экономика және бизнес
Несиелер: 8Экономикалық Ғылымға кіріспе. Кәсіпкерлік және бизнес. Қоғамдық өндіріс. Қоғамдық шаруашылық түрлері. Капитал айналымы және айналымы. Нарықтың қызмет етуі. Сұраныс пен ұсыныс. Бәсекелестік және монополия. Өндіріс шығындары. Салық салудың экономикалық аспектілері. Нарықты мемлекеттік реттеудің салдары. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау. Экономика қызметінің макроэкономикалық аспектілері. Кәсіпкерлік субъектілерінің сыртқы экономикалық қызметі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі Менеджмент
Несиелер: 3Пән білім берудегі менеджмент ұғымын оқытады. Мақсаты білім берудегі менеджмент міндеттері. Балаларды оқыту және тәрбиелеу жоспарларын әзірлеу. Білім беру процестерін жобалау, жүзеге асыру
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Педагогика
Несиелер: 5Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақстанның экономикалық, әлеуметтік және географиясы
Несиелер: 5Қазақстан Республикасының экономикасы мен халқын, оның аймақтарын аумақтық ұйымдастырудың заңдылықтары мен ерекшеліктерін, қазіргі кезеңдегі әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижелері бойынша
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 3Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Психикалық денсаулықтың алдын алу және өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын алу
Несиелер: 8Meeting with students of 11 classes of secondary school named after S. Seifullin in the village Baktybay mental health Criteria. Factors of formation of suicidal behavior. Individual-typological features of people prone to suicidal behavior. Methods of prevention and psychological assistance to people prone to suicidal behavior.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Білім берудегі коучинг технологиясы
Несиелер: 5"Коучинг" ұғымы. Милтон Эриксонның бес негізгі қағидасы; коучинг әдістері; коучингтің басқа әдістерден айырмашылығы. оқытудағы коучингтің мақсаты, коучинг процесінің моделі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақстанның Геоморфологиясы
Несиелер: 5Рельеф туралы жалпы мәліметтер. Морфо-құрылымы-құрлық және әлемдік мұхит түбінің мүсіні. Рельефтің қалыптасуының эндогенді факторлары. Экзогенді процестер және рельеф. Геоморфологиялық карта. Тау және жазықтық аумақтардың морфологиясы. Геоморфологиялық карта.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Критериалды бағалау технологиялары
Несиелер: 3Бақылау, Бақылау түрлері, тест бағалау құралы ретінде, бағалау жүйелері, олардың дамуы және түрлері
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Географияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән географияны ғылым ретінде оқыту әдістемесін зерттейді. Географияны оқыту мақсаттары. Жоғары мектептегі географиялық білімнің құрылымы мен мазмұны. Географияны оқыту әдістемесі. Географияны оқыту үдерісінде студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Географияны оқыту құралдары. Кабинеттің географиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Орта ғасырдағы Азия және Африка елдерінің тарихы
Несиелер: 7Орта ғасырдағы Азия және Африка елдерінің тарихын зерттейтін пән; Ислам және ортағасырлық Шығыс елдерінің дамуындағы орны; Шыңғыс ханның империясы және оның ортағасырлық Шығыс тағдырындағы рөлі; Орта ғасырдағы Қытай өркениеті; Орта ғасырдағы Қиыр Шығыстың мемлекеттерінің дамуына Қытайдың өркениетті әсер етуі; Орта ғасырдағы Жапония тарихы; саяси және әлеуметтік даму ерекшеліктері: сюрундардың сипаттамалары және самурайдың маңыздылығы; Орта ғасырдағы Үндістан тарихы; XIV-XVII ғғ. Османлы империясы; XIV-XVII
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қашықтықтан білім беру технологиялары
Несиелер: 5Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін,Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін,Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Тарихты оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән мектепте тарихты оқыту мен оқытудағы негізгі әдіснамалық түсініктерді, оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент тарихты оқыту әдістемесінің теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық білім беру технологиялары арқылы орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайындағы педагогикалық іс-әрекеттің стратегиясын анықтайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Кәсіби қазақ тілі
Несиелер: 3Пән маманның кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің түрлі аспектілерін іске асыруға мүмкіндік беретін кәсіби қазақ тілін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Орта ғасырлар тарихы
Несиелер: 7X-XI ғғ. Батыс Еуропаның феодалдық қоғамын зерттеу; Батыс Еуропа елдерінде жылжымайтын мүлік өкілеттігін қалыптастыру; Шығыстағы крест жорықтар; XII-XV ғғ. Франция; XI-XV ғғ. Испания, Португалия, Скандинавия елдері; XI-XV ғғ. Англия; XI-XV ғғ. Германия; Италия XI-XV ғасырларда. Чехияның XI-XV ғғ .; XII-XV ғғ. Византия; XI-XV ғғ. Ресей мемлекеті; XIV-XV ғғ. Италиядағы ерте ренессанс және гуманизм; Валашка, молдова князьдігі, оңтүстік-славян және батыс славян елдері XI-XV ғғ .; Ерте және классикалық орта ғасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Аймақтық зерттеулер
Несиелер: 5Пән аймақтық құрылымдардың негізгі ұғымдары мен мектептерін зерттейді. Еуропалық аймақтық және субаймақтық сипаттамалары. Батыс Еуропа экономикасы локомотиві ретінде. Солтүстік Америка аймақтық субъектілерінің рөлі. Азия-Тынық мұхиты: жаһандық экономикадағы және саясаттағы рөл.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 5Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақстан тарихының тарихнамасы
Несиелер: 5Пәндер Қазақстан тарихының тарихнамасын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін оқып үйренеді. Қазақстан тарихын тарихнаманың өзекті мәселелері. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихындағы түркі кезеңінің тарихнамасы. XIII-XVII ғасырлардағы тарихнама.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Несиелер: 3Пән білім берудің жаһандану үдерісін, халықаралық және ұлттық стипендиялық бағдарламаларды, Қазақстан Республикасындағы аудармашыларды даярлауды, оқыту мазмұнын, біліктілік талаптарын, мамандануын, дайындық деңгейлерін зерттейді. Оқыту нәтижелеріне сүйене отырып, студент спикердің сөйлеу жоспарына сәйкес келетін негізгі құрылымдарды, құрылымды тілдің нормалары мен белгілі бір уақыт параметріне сәйкес толтыратын сөйлеу бірліктерін қалай құрастыруды біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ортағасырлық Қазақстан тарихы
Несиелер: 6Пән қазақ халқының этногенезіне, Қазақ хандығы мен қазақ халқының қалыптасуына ықпал еткен ежелгі түркі, моңғол және кейіңгі моңғол мемлекеттерінің қалыптасу кезеңдерін, Қазақстан территориясының түркі тілдес тайпалардың қоныстануы мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы орта ғасырлық мемлекеттік құрылымдар ауысуының себеп-салдарлық байланысын, қазақ халқының этногенез процесін, қазақ мемлекеттілігінің қалыптасу үдерісіні, Қазақ хандығының орны мен рөлін түсінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
17-20 ғасырлардағы Еуропа мен Америка тарихы
Несиелер: 6Істей алу керек: Отан және әлемдік өркениеттер тарихын зерделеуге қазіргі заманғы идеялар мен тәсілдерді еркін бағдарлай білу, тарихнамалық процестің даму үрдісінің мазмұны мен негізгі кезеңдерін түсіну: тарих саласындағы жалпы ғылыми және кәсіби білімнің мазмұнын білу. Қазіргі әлем дамуының әлеуметтік, мәдени, экономикалық және саяси жағдайларын кәсіби түсінуге дайын болу қабілетін көрсету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Этнология
Несиелер: 5Бұл пән әлем халықтарының тілдік және антропологиялық түріне, этногенезі мен этникалық тарихына, санына, популяциясына, аймақтың, континенттің және континенттің демографиялық дамуына сәйкес жіктелуін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент әлем халықтарының этногенез процестері туралы, аймақтардағы халықтардың рухани және материалдық мәдениетінің мәселелері туралы біледі, статистикалық және әртүрлі этнографиялық дереккөздерді меңгереді, халықтар тарихы бойынша талдау жасай алады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазақстан әлемдік тарихи процесте
Несиелер: 5Пән Қазақстан тарихын және оның жекелеген кезеңдері мен әлемдік тарих контекстіндегі үдерістерін зерттейді, көшпелі өркениеттің ерекше рөлін, Қазақстанның нақты географиялық орналасуын және оның жаһандық тарихи үдерістерге әсерін ерекше атап көрсетеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Рухани мәдениетінің тарихы Қазақстанның
Несиелер: 5Пән қазақ мәдениетінің рухани мұрасын, ауызша халық шығармашылығында, музыкалық, әдеби, философиялық, тарихи шығармаларда ұсынылған. Мәдени эволюция заңдарын, Қазақ ұлттық мәдениетінің мәні мен ерекшелігін түсінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қосымша тарихи пәндер
Несиелер: 5Көмекші тарихи пәндердің бөлімдерін зерттеуге бағытталған: палеография, хронология, геральдика, метрология, нумизматика, тарихи география, сфрагистика, фалеристика және генеалогия. Зерттеу пәнінің мақсаты: ежелгі дәуірдегі тарихи және мәдени ескерткіштер мен ежелгі мәдениеттің артефактілерін зерттеу мысалында адамзаттың пайда болу тарихын және материалдық мәдениетті дамытуды зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі тарихы
Несиелер: 5Пәннің кезеңділігі, Еуропа мен Америка мемлекеттерінің қазіргі және соңғы уақыттардағы даму траекториясы, Еуропа мен Америка мемлекеттеріндегі капитализм негіздерінің қалыптасуы мен нығаю процесі, осы елдердегі демократияның даму ерекшеліктері; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент ағартушылықтың, Жаңа дәуір төңкерістерінің әлемдегі тарихи процестің одан әрі дамуына әсерін бағалауға қабілетті, Бірінші және Екінші Дүниежүзілік соғыстардың әлемнің саяси бейнесін дамытудағы рөлі мен әсерін анықтайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Түркі халықтарының тарихы
Несиелер: 6Пән орта ғасыр кезеңіндегі түркі халықтарының тарихын; түркі халықтарының этникалық, діни және мәдени бірегейлігінің пайда болу мәселелерін зерттейді; Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы халықтардың тарихы мен мәдениетін зерделеудің бірыңғай тұжырымдамалық тәсілдерін біледі, түркі халықтарының мәдениетінің жалпы және өзіндік ерекшеліктерін түсінеді, түркі халықтарының тарихы бойынша дереккөздерін, білім беру ұйымдарында жобалық зерттеуді ұйымдастыру үшін мәселенің тарихнамасын біледі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Тарих ғылымдарының қазіргі мәселелері
Несиелер: 5Пән тарих ғылымының қазіргі заманғы мәселелерін, тарих ғылымын зерттеудің заманауи әдістемесін талдайды,Батыс тарих ғылымының және Қазақстанның қазіргі заманғы мектептерін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент патриоттық және дүниежүзілік тарихтың өзекті мәселелерін біледі, тарихи зерттеулер жүргізуде заманауи тәсілдер мен әдістерді қолдана алады, тарихи оқиғаларды қарастыруда жаңа аспектілерді ашады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Шет елдер тарихының тарихнамасы
Несиелер: 5Қазақстан тарихының тарихнамасын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттейтін пән. Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихы түркі кезеңінің тарихнамасы. XIII-XVII ғғ. тарихнамалық дәстүр
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Экологиялық туризм
Несиелер: 5Пән Экологиялық туризм ұғымын зерттейді. Жіктеу, әлемдік тәжірибе. Әлем, ТМД елдеріндегі, Қазақстан Республикасындағы экологиялық туризм.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
17-20 ғасырлардағы Шығыс тарихы.
Несиелер: 5Пән Жаңа кезеңдегі шығыс тарихын зерттейді. Жаңа уақыт әлемінің саяси картасында негізгі ойыншылар болып табылатын шығыс елдерінің тізімі қарастырылады, олардың даму және өзгеру тенденциялары және тұтастай алғанда бұл өзгерістердің Шығыс елдеріне әсері анықталады. Шығыстың негізгі елдері-Қытай, Үндістан, Осман империясы, Персия (Иран), Мағриб елдері, 19 ғасырдың ортасынан бастап Жапонияда маңызды әлеуметтік-экономикалық өзгерістер болды. Шығыс халықтарының тұрмысы мен дәстүрлері зерттелуде
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Азия мен Африка жаңа және қазіргі заман тарихы
Несиелер: 5Пәннің кезеңділігі, жаңа және қазіргі заманғы Азия мен Африка елдерінің даму траекториясы, соңғы уақыттағы демократиялық мемлекеттердің құрылу процесі; пәнді оқу нәтижелері бойынша студент мемлекеттіліктің қалыптасу ерекшеліктерін, саяси-құқықтық жүйені, әлемдік экономика мен халықаралық қатынастарды анықтайды, Шығыс елдерінің тарихи процесінің ерекшеліктерін түсінеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жалпы экология
Несиелер: 5Пән қазіргі өркениеттің экологиясы мен мәселелерін зерттейді. Аутэкология. Демэкология. Синэкология. Биосфера және ноосфера туралы ілім: Биосфера және оның тұрақтылығы. Биосфераның эволюциясы. Тұжырымдамасы тірі заттар. Қазіргі биосфера. Ғаламдық Биогеохимиялық циклдар. Тұрақты даму Тұжырымдамасы: экологиялық дағдарыс және қазіргі өркениеттің мәселелері. УР стратегиясы, принциптері мен мақсаттары. УР экономикалық аспектілері. Жасыл экономика. Экоэнергетика. ҚР экологиялық мәселелері. ҚР ОЖ тұжырымдамасы. УР
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстан тарихы тарихнамасы
Несиелер: 5Қазақстан тарихының тарихнамасын зерттеудің теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттейтін пән. Қазақстан тарихы тарихнамасының өзекті мәселелері. Тарихи мәселелерді зерделеудің негізгі ғылыми тәсілдері, оларды талдау және бағалау. Қазақстанның ежелгі және ортағасырлық тарихының тарихнамасы. Қазақстан тарихы түркі кезеңінің тарихнамасы. XIII-XVII ғғ. тарихнамасы жаңа заман тарихнамасы, осы кезеңнің тарихи мәселелерін шешудің негізгі теориялық тәсілдері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
Несиелер: 5Өндірістің негізгі түрлерін, шикізаттың жіктелуін, ұйымдастыру жүйесін және технологиялық циклдарды, өндірістің экологиялық аспектілерін зерттейтін пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Солтүстік Қазақстан облысының географиясы
Несиелер: 5Пән СҚО аумағын зерттеу тарихын зерттейді. Табиғи жағдайлар: геология және пайдалы қазбалар, рельеф, климат, ішкі сулар, ландшафттар. Халық саны. Шаруашылығы. Көлігі. Сыртқы экономикалық байланыстар. Экологиялық жағдай және қорғалатын табиғи аумақтар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазақстанның экологиясы
Несиелер: 5Қазақстан қоршаған ортасының жағдайын, проблемаларын және құқықтық, экономикалық, технологиялық аспекттерін, өндіріс және тұтыну қалдықтарының әсерін, мәселелерін және шешу жолдарын зерттейтін пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлемдік шаруашылық географиясы
Несиелер: 5Әлемдік машина жасау географиясын зерттейтін пән. Әлемдік химия өнеркәсібінің географиясы. Әлемнің металлургиялық кешенінің географиясы. Әлемдік көлік географиясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
Несиелер: 5Әлемдік шаруашылық географиясын, халықты, әлемнің саяси картасын, геополитиканы, елдер мен аймақтардың табиғи ресурстары мен ресурстармен қамтамасыз етілуін зерттейтін пән; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның ғылыми теориялары мен тұжырымдамаларында бағдарлану қабілетін көрсетеді; табиғи және әлеуметтік-экономикалық және саяси процестердің дамуын болжау үшін Географиялық зерттеулер нәтижелерін қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Материктер және мұхиттар физикалық географиясы
Несиелер: 5Материктер және мұхиттарды географиялық қабықтың біртұтас бөлігі ретінде, олардың өзгешеліктерін, географиялық таралуын зерттейтін пән
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Әртүрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгеріп, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады
-
Код ON2
Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады
-
Код ON3
Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады
-
Код ON4
Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
-
Код ON5
Білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін жүзеге асыруға, ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың психологиялық-педагогикалық сұраныстарының оқу жетістіктерін бағалауды жүргізуге қабілетті
-
Код ON6
Географияның іргелі негіздерін білу. Географиядағы ғаламның негізгі заңдылықтарын түсіну. Географиялық пәндерді экономикалық-географиялық және физика-географиялық цикл пәндеріне логикалық құрылымдау, табиғаттың қалыптасуының планетарлық заңдылықтарын білу, табиғат компоненттерінің өзара тәуелділігін талдай білу, табиғат компоненттерінің нақты логикалық тізбегін қалыптастыру. Пән географияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін зерттейді. Педагогикалық процесті іс жүзінде ұйымдастыра білу және оқушылардың жаңа білімді игеруі
-
Код ON7
Географияны оқытудың дәстүрлі және инновациялық әдістерін білу. Педагогикалық процесті іс жүзінде ұйымдастыра білу және оқушылардың жаңа білімді игеруі
-
Код ON8
Студенттердің көшбасшылық және ұйымдастырушылық дағдыларын қалыптастыру, өз көзқарасын қалыптастыру, география мұғалімі мамандығында инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану
-
Код ON9
Физикалық география туралы білімдерін көрсету, геологиялық, гидрологиялық және геоморфологиялық талдау жүргізе білу. Физикалық-географиялық талдау дағдыларын меңгеру. Карталарды оқу дағдылары, карталарды талдай білу.
-
Код ON10
Экономикалық-географиялық талдау дағдыларына ие болу, әлемдік экономика мен сауданың негізгі заңдылықтарын білу.
-
Код ON11
Қазақстандағы экологиялық жағдай туралы білімдерін көрсету. Қазақстанның ерекше қорғалатын табиғи аумақтарын біледі. Экологиялық талдау жүргізе алады
-
Код ON12
Қазақстанның, Еуропаның, Американың, Азияның және Африканың жаңа және қазіргі тарихының негізгі тарихи оқиғаларын білу. Қазіргі әлемде болып жатқан жаһандану процестерін талдай білу. Қазақстанның, Азия мен Африканың, Еуропа мен Американың ортағасырлық тарихы туралы білімді меңгерген, ортағасырлық қоғам қызметінің негізгі заңдылықтары туралы түсінігі бар, Қазақстан тарихының тарихнамасы туралы түсінігі бар. Қазақстан тарихының қазіргі даму үрдістерін білу. Қазақстанның жетекші тарихшыларының жұмыстары туралы білімді меңгеру.
6B01506 География
БакалавриатӨ.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 География
БакалавриатАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01506 География
БакалавриатҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 География
БакалавриатСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский6B01506 География мұғалімін даярлау
БакалавриатОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 География мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат"Сырдария" университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша6B01506 География мұғалімдерін оқыту
БакалавриатТараз мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 География пәні мұғалімі бойынша қосымша мамандандырылған географ - өлкетанушы
БакалавриатХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 География
БакалавриатШ.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша6B01506 География мұғалімдерін оқыту
БакалавриатМ.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша